ERU Postat Noiembrie 6, 2023 Share Postat Noiembrie 6, 2023 Long story short, banuiala mea conform careia nisele ignorate de producatorii cunoscuti vor fi exploatate de chinezi se confirma. Dupa Kove care a produs deja un tsunami in lumea motocicletelor adventure [si nu va fi ultimul] urmeaza CFMoto cu un 450 de data asta bicilindru, care are sanse sa fie o alta motocicleta de succes. Pentru mine personal ar trebui sa aiba sub 165kg dry ca sa fie demna de luat in seama si cu suspensii calumea [adica macar la nivelul T7 nu jegurile pe care le pun BMW sau Honda] Pentru cei care o ard cu idei din anii 2000 conform carora orice lucru venit din china inseamna calitate proasta iar chinezii nu vor fi instare decat sa copieze,va sugerez inainte de a comenta sa aruncati Iphoanele alea din mana la gunoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 6, 2023 Share Postat Noiembrie 6, 2023 Exact de asta e nevoie. Ceva usor si mai mult de 300. Cum pana in trecut erau mono de 600, racire pe ulei si usoare, asa ar trebui sa fie acum, 500 (cu tot cu racirea pe apa pt norme) si usoare. Asta e nisa actuala si cred ca ar castiga bine cu totii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 6, 2023 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2023 Acum 3 minute, Patrick_M a spus: Exact de asta e nevoie. Ceva usor si mai mult de 300. Cum pana in trecut erau mono de 600, racire pe ulei si usoare, asa ar trebui sa fie acum, 500 (cu tot cu racirea pe apa pt norme) si usoare. Asta e nisa actuala si cred ca ar castiga bine cu totii. In cele din urma vor aparea modele si de la firme mai renumite, prevad Aprilia cu un model adv de 450 in aprox 1 an. , iar de la Aprilia ma astep sa il scoata cu o greutate minima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 6, 2023 Share Postat Noiembrie 6, 2023 Ei , o jucarie de genul asta m-ar face sa vand scutericiu, si sa tin in loc asa ceva, cu potential de barait si pe drumuri fara asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 6, 2023 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2023 Acum 37 minute, Adrian M. a spus: Ei , o jucarie de genul asta m-ar face sa vand scutericiu, si sa tin in loc asa ceva, cu potential de barait si pe drumuri fara asfalt Nu te entuziasma inca, stai sa vedem specs. Din cultura generala stiu ca astia de la CFMoto cam fac mobrele din fonta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 6, 2023 Share Postat Noiembrie 6, 2023 Acum 20 minute, ERU a spus: astia de la CFMoto cam fac mobrele din tuci. Fixed! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 6, 2023 Share Postat Noiembrie 6, 2023 Sunt multe produse făcute în China, dar există o diferență substanțială între asamblat și fabricat acolo. Până în momentul de față, chinezii excelează la prima. Ideea acestui model nu este nouă, dar nu este prea rațională din punct de vedere economic; chinezii își permit să o facă pentru că au bani de cheltuit (1), iar scopul lor este să-și construiască un nume (2). Oricât de zmei se cred unii, în Europa cel puțin 80-90% din drumuri se fac pe asfalt. Mulți "aventurieri" vor prefera o motocicletă mai versatilă cu ceva capabilități offroad. O asemenea motocicletă, indiferent ce marcă este sau cine o face, are o plajă de utilizare limitată și va fi a 2-a sau a 3-a dintr-un garaj. Puțini au bani și posibilități pentru așa ceva. De-asta nu mai face nimeni nici supermoto adevărat pentru stradă. Faptul că există este lăudabil și face bine pieței. Dar deocamdată văd doar marketing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 6, 2023 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2023 Acum 9 minute, PzKpfW a spus: Sunt multe produse făcute în China, dar există o diferență substanțială între asamblat și fabricat acolo. Până în momentul de față, chinezii excelează la prima. Ideea acestui model nu este nouă, dar nu este prea rațională din punct de vedere economic; chinezii își permit să o facă pentru că au bani de cheltuit (1), iar scopul lor este să-și construiască un nume (2). Oricât de zmei se cred unii, în Europa cel puțin 80-90% din drumuri se fac pe asfalt. Mulți "aventurieri" vor prefera o motocicletă mai versatilă cu ceva capabilități offroad. O asemenea motocicletă, indiferent ce marcă este sau cine o face, are o plajă de utilizare limitată și va fi a 2-a sau a 3-a dintr-un garaj. Puțini au bani și posibilități pentru așa ceva. De-asta nu mai face nimeni nici supermoto adevărat pentru stradă. Faptul că există este lăudabil și face bine pieței. Dar deocamdată văd doar marketing. Ce inseamna "mai versatila"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 6, 2023 Share Postat Noiembrie 6, 2023 În principiu ceva care să știe să facă mai bine partea de touring pe asfalt - adică acolo unde motocicleta își va petrece majoritatea timpului. A fost mult hype și în jurul Tuareg-ului, iar din review-uri (plătite sau nu, nu știu) pare o super motocicletă. Și nu se vinde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 7, 2023 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2023 Acum 13 ore, PzKpfW a spus: În principiu ceva care să știe să facă mai bine partea de touring pe asfalt - adică acolo unde motocicleta își va petrece majoritatea timpului. A fost mult hype și în jurul Tuareg-ului, iar din review-uri (plătite sau nu, nu știu) pare o super motocicletă. Și nu se vinde. Vânzările de la T7 te contrazic. În cazul Tuaregului cred că motivul vânzărilor modeste este țara de origine de altfel T7 este văzută ca fiind axată pe enduro, iar pe asfalt e mai slabă decât Tuaregul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 7, 2023 Share Postat Noiembrie 7, 2023 Cica si pe coclauri, desi nu pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 7, 2023 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2023 175 kg ~50 cai nu e rau, dar se poate si mai bine, oricum e mai bine decat ma gandeam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Noiembrie 9, 2023 Share Postat Noiembrie 9, 2023 La 07.11.2023 la 21:22, ERU a spus: 175 kg ~50 cai nu e rau, dar se poate si mai bine, oricum e mai bine decat ma gandeam. Adica vreo 200 la plin, cat un cb500x. Probabil o sa conteze daca vrei sa dai 2000 de euro in plus ca sa nu te doara capul si sa o lasi nepotilor, sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Noiembrie 9, 2023 Share Postat Noiembrie 9, 2023 f650gs era tot asa acu 100ani.. nimic nou sub soare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 9, 2023 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2023 1 oră în urmă, prafrau a spus: Adica vreo 200 la plin, cat un cb500x. Probabil o sa conteze daca vrei sa dai 2000 de euro in plus ca sa nu te doara capul si sa o lasi nepotilor, sau nu. E mai usoara decat CB-ul care acum se cheama NX si in plus are 21 cu 18 si suspensie ajustabila nu mizeriile pe care le pune Honda. Acum 34 minute, arcgotic a spus: f650gs era tot asa acu 100ani.. nimic nou sub soare. Exact, la asta m-am gandit si eu. Este un Dakar adus in vremurile noastre, dar bicilindru, o chestie pe care foarte multi o doreau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Noiembrie 9, 2023 Share Postat Noiembrie 9, 2023 Acum 1 oră, ERU a spus: E mai usoara decat CB-ul care acum se cheama NX Au dat si greutatea la plin? In mod normal se adauga 20-30 de kg peste aia la gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 9, 2023 Share Postat Noiembrie 9, 2023 40 minutes ago, prafrau said: Au dat si greutatea la plin? In mod normal se adauga 20-30 de kg peste aia la gol. Cei de la MCNews aproximează vreo 190kg la plin. Ceva în media categoriei - poate chiar puțin greuț având în vedere că este un motor de 450. KTM 790 Adv avea vreo 200 și un pic, cu un motor aproape dublu ca performanțe și capacitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 10, 2023 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2023 Acum 12 ore, PzKpfW a spus: Cei de la MCNews aproximează vreo 190kg la plin. Ceva în media categoriei - poate chiar puțin greuț având în vedere că este un motor de 450. KTM 790 Adv avea vreo 200 și un pic, cu un motor aproape dublu ca performanțe și capacitate. 790 adventure nu e in aceeasi categorie din punctul meu de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Noiembrie 10, 2023 Share Postat Noiembrie 10, 2023 Un DRZ400 modern ar trebui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 10, 2023 Share Postat Noiembrie 10, 2023 7 minutes ago, arcgotic said: Un DRZ400 modern ar trebui. Sau ne mutam toti cu adv in Australia si ne luam DR-Z noi. Tu iti dai seama ca inca le vand noi? Cat de tare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 10, 2023 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2023 Acum 38 minute, Patrick_M a spus: Sau ne mutam toti cu adv in Australia si ne luam DR-Z noi. Tu iti dai seama ca inca le vand noi? Cat de tare!! Nu mai au voie sa le vanda nici acolo de anul asta sau de anul trecut am impresia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 10, 2023 Share Postat Noiembrie 10, 2023 6 minutes ago, ERU said: Nu mai au voie sa le vanda nici acolo de anul asta sau de anul trecut am impresia. Inca este pe site. 10.890 marafeti AUD si pleci cu ea. Amu ni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 23, 2023 Autor Share Postat Decembrie 23, 2023 La 10.11.2023 la 10:33, Patrick_M a spus: Inca este pe site. 10.890 marafeti AUD si pleci cu ea. Amu ni. BTW baiatul de mai sus, zicea ca nu se mai vine DRZ-ul la ei pe insula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 9 Autor Share Postat Februarie 9 https://www.cfmoto.ro/motociclete/cfmoto-450mt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi18051991 Postat Februarie 10 Share Postat Februarie 10 Salutare, Urmaresc modelul încă de la lansarea de la eicma. Eu as vrea sa îl iau sa fac cât mai multe secțiuni din TET, mers fără pasager. Am vorbit cu cei de la CFMoto si parca mi-au spus ca undeva în Martie/Aprilie trebuie sa vina. Acum aștept si un review din Europa/Australia sa vad ceva impresii. Legat de CFMoto România, are cineva ceva impresii despre ei? A lucrat bine cu o anumită persoana de acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.