Jump to content

18 PETRONAS Grand Prix of Malaysia


ioio_viola
 Share

Recommended Posts

toti astia care va lamentati de competitie mai verificati si cifrele :

 

On the heels of a record crowd that saw nearly 280,000 fans descend on the French Grand Prix last weekend, the broadcast audience figures are now in for the first quarter of the blockbuster 2023 MotoGP™ season

 

The new sporting format is designed to create the best show possible, giving fans more MotoGP™ than ever and adding a new spectacle at every Grand Prix. The audience data so far confirms the success and popularity of the new-look weekend, with audiences increasing by an average of 51% on Saturdays as fans tune in to enjoy both the shootout for pole position and the Sprint.

 

The trend has also continued in the grandstands, with the first part of 2023 marking a notable surge in weekend attendance. On average across the first five races, the available data shows a 40% increase in fans coming to enjoy the world’s fastest motorcycle racing Championship at the track.

 

 Faptul ca sunt 5 frutati pe forum ca favoritii lor nu sunt in top, inseamna fix-pix...la jumatatea anului cifrele arata mai bine, veniturile au depasit cifrele din 2022, iar asta se traduce in mai multi bani pentru echipele private. Sunt echipe care investesc in competitivitate si sunt echipa care vor doar sa creasca veniturile patronilor. Alea vor ramane jaloane indiferent de modificariile care se vor face.

 

Iar povestea cu gumele, vedeti ca au fost niste interviuri cu oamenii care se pricep, care spuneau ca timpul de dezvoltare a unui cauciuc de curse nu se compara cu dezvoltarea care o au motoretele. SI inainte era greu, cand nu era aero, acuma cu aero e nebunie. La fel si cu franele, Brembo vine cu un disc mai mare, sau cu etrieri mai eficienti, si toate forta de franare se propaga in cauciuc. si ce faci? Faci carcasa mai tare, nu mai are acceasi aderenta inclinat, nu mai transmite acelasi feeling la pilot. blocarea suspensiei spate pe tractiune propaga toata forta de acceleare in cauciuc, nu se mai pierde timp prin compresia amortizorului, timp in care cauciucul nu era la fel de stresat.

 

vrei material mai echilibrat, te uiti la wsbk unde la fel se bateau 3(in ultimii ani 2) la victorie. Si la footbal castiga cam aceleasi 5-6 echipe an de an dintr-un nr multe mai mare....cam asa e in toate sporturile, cu precadere in sporturile scumpe, cine are bani are si sanse sa castige, material mai bun, pilot mai bun, echipa mai buna.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 4 ore, B.B. a spus:

Nu e deloc copilaresc e un punct de vedere cat se poate de normal. Nu particip la o competitie in care stiu ca voi iesi pe locul doi mereu pentru ca nu am adidasi de care trebuie.

 

Pare ca nu stii cum a inceput competitia asta: duminica dimineata veneau toti de acasa cu ce au mai bun: unii cumparau cea mai noua si mai smechera motocicleta posibila, altii faceau ceva cu 2 roti prin curte cu 2 prieteni. Si dupa aia dadeau toti blana.

Link to comment
Share on other sites

ai exorcizat forumul cu acest comentariu tip harablabie..

 

Edited by nike
Link to comment
Share on other sites

Acum 8 ore, B.B. a spus:

Nu e deloc copilaresc e un punct de vedere cat se poate de normal. Nu particip la o competitie in care stiu ca voi iesi pe locul doi mereu pentru ca nu am adidasi de care trebuie.

Io nu stiu ce nu intelegi tu. Aici nu e vorba de vreo intreprindere economica (desi e) este o COMPETITIE SPORTIVA.

Acele echipe concureaza pentru a castiga, dar din start nu au material de concurs egal, nu au sanse - again, ma refer la echipe client.

Te lamentezi ca un adolescent de 13 ani care acum a descoperit ca lumea e rea si nedreapta : 1.de unde naiba vrei sa le dea motorete factory la toti?eu sunt cu capul?repet,ar fi 10 piloti pe grila fara clienti,e total aberant ce spui2.vezi ca si Q si MM au motorete factory - sunt probabil cei mai talentati piloti de pe grila - Q stie ca minim pana in 2025 el nu va pupa victorie,ce sa faca sa nu mai participe dupa cum zici ca stie ca nu poate castiga asa precum sugerezi tu?

MM la fiecare cursa STIE ca doar daca ploua poate poate impusca si el un loc 3 din greseala - ce vrei sa faca?Si Honda si Yamaha concureaza "pt a castiga" dupa cum zici si?ZERO.

...parca acum ai vazut prima cursa si ai constatat "dar vai,ce se intampla,exista o diferenta de material de concurs?nu pot sa cred,unfair,unfair" wtf...

Eu ti-l dau exemplu pe Martin care de la echipa privata ataca titlul.Ce vrei mai mult,sa atace Raul Fernandez titlul?

Acum 8 ore, B.B. a spus:

Sa schimbe in plm atunci regulile si sa faca campionat GP doar cu echipe factory si sa scada costurile incat sa fie toti prezenti pe grila, suzuki, kawasaki, bmw, cf moto si cine mai doreste. Fiecare cu ce poate. Dar nu da motociclete vechi unor echipe mai amarate ca sa invarta si ei roata in weekend. E penibil.

Da extrem de logic,alt dictator in pijama :crack:

"sa schimbe regulile si sa faca campionat,sa scada costurile"CUM?"sa faca" CUM?Cum sa scada costurile CUM sa atraga alti constructori?"Nu stiu,sa faca".Facepalm.

"sa fie prezenti alti constructori",si ce facem ca iata ca nu sunt?Nu observi ca nu vrea nimeni sa intre in aceste vremuri dubioase dpdv economic intr-un campionat ce presupune niste cheltuieli de ordinul zecilor de milioane?Toti constructorii pe care i-ai enumerat tu nu sunt interesati.

Sa moara bibi zici ca vorbesc cu un copil incapatanat de 5 ani caruia i-a cazut inghetata pe jos si bate din picior...

Acum 6 ore, xt600 a spus:

:D:lol:Cea mai buna sursa de inspiratie: F1. Cea mai de... competitie. O mizerie! Nici nu ma mira ca a ajuns MotoGP cum a ajuns.

 

Nu ai citit cu atentie ceea ce am scris. Nu ma mira. Am spus ca sistemul de punctaj ar ramane criteriu secundar de departajare. Sistemul de departajare pe numar de mari premii castigate are avantaje evidente, (doar ca trebuie sa ai o minte deschisa si sa nu te apuci sa contrazici doar pentru ca ideea vine de la mine) care ar putea fi sintetizate cam asa:

1. - se premiaza excelenta, adica nr de victorii obtinute, nu "jocul la rezultat", ca in fotbal Ceva de genul: " lasa ba, mergem la egal" "las' ca e bun si locul 5, important este ca am terminat inaintea fraierului". Astfel lupta pentru victorie ar fi mult mai animata, pentru ca daca vrei titlul trebuie sa iti aperi sansele pana la capat. Trebuie sa mergi la victorie, trebuie sa iti asumi niste riscuri si eventuale esecuri, nu sa te complaci in zona de confort. Nu mai merge jocul "pe gresala adversarulu" trebuie sa iti joci sansa. 

2. -sistemul bazat pe nr de victorii de GP elimina situatiile aberante in care un pilot castiga titlul cu mai putine victorii decat contracandidatul. Si avem atatea exemple chiar in istoria recenta a campionatului. Plm.. unul ia titlul cu 1 victorie sau niciuna (vezi cazul Alzamora), iar altii castiga 3-4 victorii si iau plua. Pe actualul sistem premiem constanta... adica  mediocritatea si mersul la rezultat, in detrimentul performantei, concretizata in victorii.

3. - cursa de Mare Premiu si-ar redobandi statutul si nu ar mai fi doar o simpla cursa de etapa. Ar deveni cu adevarat main eventul competitiei, nu doar "long race". Curse de etapa vedem si in WSBK, BSB, MotoAmerica. Cursa de GP trebuie sa (re)devina un eveniment sportiv de aceeasi magnitudine cu .. sa zicem.. un All Star Game, Finala Champions League, etc.. 

4. - un eveniment cu asemenea magnitudine, are si o alta audienta la public. Una este sa vezi o etapa de campionat mondial si alta sa vezi CURSA!! de Mare Premiu. In momentul de fata, desi poarta denumiri bombastice ca precum Qatar Airways Grand Prix, bla, bla, cursele sunt niste banale etape de campionat. Dar vrem audienta ca in Champions League, daca se poate. Nu merge asa. Pentru asta, printre altele, victoria in cursa de GP trebuie sa capete importanta hotaratoare in castigarea titlului. 

 

Cand omul are dreptate, normal ca il citez. Mai ales ca vorbeste din perspectiva celui care cunoaste competitia din interior. Si in cazul de fata, pune degetul pe rana. 

 

De pe la 250+ CP pe la 300+... o fi mult? O fi putin? Sunt motociclete pe strada care nu au 50+ CP. Dar trebuie sa ai in vedere si downforce-ul , fortele de franare colosale, etc. Vezi ce discuri de franare se folosesc mai nou. 

F1 este cea mai reputata cursa auto.Daca ei au preluat sistemul de punctare din gp,inseamna ca e bun.Cred ca si unii si altii stiu ce fac.

Ce zici tu era inainte in F1 oarecum : locul 1 10 puncte,locul 2 6 samd pana pe la locul 6 care primea 1 punct.Si restul zero barat,din 10 echipe punctau 4-5 tot sezonul.Penibil.

 

Am citit ce spui,mi se pare ca incepi ca si colegul mai sus,sunteti foarte nastrusnici :

- cum adica criteriu secundar? daca unul are 7 victorii si celalalt 5 dar mai multe puncte cine castiga titlul?ala cu 7?atunci punctele nu au nici o valoare.Prin urmare orice pilot daca vede ca nu poate castiga,ar abandona pt a menaja motorul - ce rost are sa termine o cursa?Ce rost are sa mai alerge in sprinturi?Zero.

- In general cei cu cele mai multe victorii castiga titlurile - in motogp doar in 2006,2012,2013 si 2020 campionii au avut mai putine victorii decat locul 2 - 4 ani din 23,deci...in peste 80% din cazuri titlul a fost castigat de pilotul cu cele mai multe victorii.Nu e ceva deranjant.Pe tine stiu ca te deranjeaza 2006 si saracul Hayden dar asta e alta poveste :P let it go.

 

Nu ai de unde sa stii nr cailor putere.Am spus si mentin insa ca neinregistrandu-se nici un progres tehnic sau vreo "dezlegare" de regulament,nu cred ca puterea a crescut atat,ca nu avea cum,nu aveau din ce sa mai scoata 50 cai.Da,da cu df si frane iti dau dreptate,no argue.Puterea...m-as mira.Bestia a zis ca Ducati are 300 de cai...se tot speculeaza ca Ducati se invarte pe acolo de multicel.Restul insa nu.Si eu cred ca aveau mai multa putere cand aveau 27 litri,acum le-a cam taiat indirect si din power cu limitarea pe benzina.Putin,dar cred ca le-a taiat.

Acum 3 ore, damager a spus:

 Faptul ca sunt 5 frutati pe forum ca favoritii lor nu sunt in top, inseamna fix-pix...la jumatatea anului cifrele arata mai bine, veniturile au depasit cifrele din 2022, iar asta se traduce in mai multi bani pentru echipele private. Sunt echipe care investesc in competitivitate si sunt echipa care vor doar sa creasca veniturile patronilor. Alea vor ramane jaloane indiferent de modificariile care se vor face.

 

Iar povestea cu gumele, vedeti ca au fost niste interviuri cu oamenii care se pricep, care spuneau ca timpul de dezvoltare a unui cauciuc de curse nu se compara cu dezvoltarea care o au motoretele. SI inainte era greu, cand nu era aero, acuma cu aero e nebunie. La fel si cu franele, Brembo vine cu un disc mai mare, sau cu etrieri mai eficienti, si toate forta de franare se propaga in cauciuc. si ce faci? Faci carcasa mai tare, nu mai are acceasi aderenta inclinat, nu mai transmite acelasi feeling la pilot. blocarea suspensiei spate pe tractiune propaga toata forta de acceleare in cauciuc, nu se mai pierde timp prin compresia amortizorului, timp in care cauciucul nu era la fel de stresat.

 

vrei material mai echilibrat, te uiti la wsbk unde la fel se bateau 3(in ultimii ani 2) la victorie. Si la footbal castiga cam aceleasi 5-6 echipe an de an dintr-un nr multe mai mare....cam asa e in toate sporturile, cu precadere in sporturile scumpe, cine are bani are si sanse sa castige, material mai bun, pilot mai bun, echipa mai buna.....

:agree:

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

Method si Damager, in primul rand nu trebuie sa vă consumați asa tare vis-a vis de ce scriem noi frustrații. Nu e ca si cum Dorna ne-a desemnat pe noi sa venim cu un plan de restructurare si acum v-ați panicat ca poate chiar o sa se întâmple.

Chill, ne exprimăm fiecare opiniile copilărești cum putem.. nu cred ca riscăm sa intre ezpeleta aici pe forum pt inspirație..

 

Method, s-ar putea limita costurile si incuraja alti constructori sa vina in competiție.

O idee simpla ce imi vine in minte ar fi sa le limiteze direct bugetul (nu stiu cum.. dar e o idee). O motocicleta nu trebuie sa coste mai mult de xxx lei. Punct. 

Apoi pot fi tot felul de restricții de ordin tehnic, de la motor pana la cadru pana la aero (eu de exemplu as interzice aero complet).

Pana la urmă ce vrem sa vedem este o competiție si nu cred ca are relevanță ca in fiecare an se doboară recordul pe turul de circuit cu 10 sutimi. Ma pis pe ele de sutimi.

Ce vreau sa vad sunt 10 echipe care pornesc de la condiții egale si reguli egale care construiesc 20 de motociclete si apoi concurează cu ele.

Simplu as f.uck.

Apoi legat de echipe client. Sa nu fie permisă livrarea unei motociclete vechi către client, echipele client sa die efectiv un real satelit al echipei factory. Na, cum e Pramac acum. Aia da.

Iar o sa zici dar vai nu își permit unii sa faca atatatea si ailalti sa le plătească.. 

Nu pot?? Bineee sa fie sanatosi atunci! Sa stea acasa si sa se focuseze pe cricket, tenis, plm..Sau sa vina altii care isi permit!

Vor fi 10 piloti pe grila? Foarteee binee, 10 si buni decat inca 12 jaloane care nici in visu visurilor nu au nici o șansă la campionat.

Again, nu sari in sus cu comentarii acide, sunt doar niste idei ale mele despre cum ar trebui sa fie competiția asta, stai liniștit niciodată nu se va întâmpla ce zic eu aici.. pt ca..asa cum zici tu, lumea reala e muista si tot ce vor patronii acestei competiții sunt BANII și atât. 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 19 ore, Method a spus:

Repet - 2013.Cel mai spectaculos sezon de cand ma uit eu la gp - de departe.

 

bun o sa ma uit la cursele din 2013

pana atunci referitor la cometul ca, cursa de anul asta a fost plictisitoare m-am uitat rapid la datele celor doua sezoane si cel putin la primii 3 nu par mari diferente intre cele doua sezoane:

2013MAL.thumb.JPG.0408b4ee76a918bfc5262e3a0362479f.JPG2023MAL.thumb.JPG.b9b7f4f26c85ed7efcc61da8796593a7.JPG

 

sper ca in cursa din 2013 sa fi fost mai mult suspans decat in cea din 2023

 

si m-am mai uitat si la sezon la general. Pare ca s-au batut tot trei piloti, doar ca doi erau de la Honda si unul de Yamaha. Putem zice ca erau de la echipe diferite:

 

2013sezon.thumb.JPG.47d39e53d80b82c395ddd8c544be6a17.JPG

2023sezon.thumb.JPG.d2612e36b9be24d0c77b37860bbeb7ba.JPG

Edited by ioio_viola
Link to comment
Share on other sites

Assen "la simt".

Dar cred ca in orice statistici ne uitam,vom vedea in sprint'uri timpi mult mai buni decat in cursa.Si de multe ori gume mai soft....care ghici la ce duc?wtf...ce o fi asa greu de inteles?

Link to comment
Share on other sites

Acum 20 ore, xt600 a spus:

 

1. - se premiaza excelenta, adica nr de victorii obtinute, nu "jocul la rezultat", ca in fotbal Ceva de genul: " lasa ba, mergem la egal" "las' ca e bun si locul 5, important este ca am terminat inaintea fraierului". Astfel lupta pentru victorie ar fi mult mai animata, pentru ca daca vrei titlul trebuie sa iti aperi sansele pana la capat. Trebuie sa mergi la victorie, trebuie sa iti asumi niste riscuri si eventuale esecuri, nu sa te complaci in zona de confort. Nu mai merge jocul "pe gresala adversarulu" trebuie sa iti joci sansa. 

2. -sistemul bazat pe nr de victorii de GP elimina situatiile aberante in care un pilot castiga titlul cu mai putine victorii decat contracandidatul. Si avem atatea exemple chiar in istoria recenta a campionatului. Plm.. unul ia titlul cu 1 victorie sau niciuna (vezi cazul Alzamora), iar altii castiga 3-4 victorii si iau plua. Pe actualul sistem premiem constanta... adica  mediocritatea si mersul la rezultat, in detrimentul performantei, concretizata in victorii.

 

sa i se retraga titlul lui MM93 din 2013!!! am zis!!!! :D

2013sezon.JPG

Link to comment
Share on other sites

La 17.11.2023 la 0:27, Method a spus:

 

- cum adica criteriu secundar? daca unul are 7 victorii si celalalt 5 dar mai multe puncte cine castiga titlul?ala cu 7?atunci punctele nu au nici o valoare.Prin urmare orice pilot daca vede ca nu poate castiga,ar abandona pt a menaja motorul - ce rost are sa termine o cursa?

 

Ce rost are sa mai alerge in sprinturi?Zero.

Oooo doamne....Se pare ca nu este doar un spirit de contradictie gratuit, tu chiar nu intelegi cum finctioneaza lucrurile astea... Trebuia sa ma gandesc.. Oke.. hai sa iti explic pe indelete: criteriul acela secundar, in speta numarul de puncte, ar face departajarea DOAR in situatia in care doi sau mai multi piloti ar avea ACELASI NUMAR DE VICTORII. Ca la fotbal. Acolo principalul crieteriu de departajare al echipelor in clasament este numarul de puncte. In cazul in care la final sunt doua echipe cu acelasi numar de puncte, se activeaza al doilea criteriu - golaverajul. Este foarte simplu @Method, puteai sa te gandesti si tu la asta. 

 

Cursele de sprint sunt un mare bullshit! Dar nah, daca prostimii place... 

Acum 20 ore, ioio_viola a spus:

 

sa i se retraga titlul lui MM93 din 2013!!! am zis!!!! :D

2013sezon.JPG

Si lui Iorghe Lorenzo pe cel din 2012... ;) 

Acum 21 ore, September a spus:

Posibil.

Alege tu o cursă, care "la simț" ar fi reprezentativă și vedem "ce zic" cifrele. 

Nu-ti bate capul. El poate sesiza diferente sensibile de ritm, la o diferenta a vitezei medii de doar 0,118... km/h. Clar cursa de sprint este mai alerta si, desigur, datorita pneruirilor mai soft, cursele alea sunt spectacol total. :D

Link to comment
Share on other sites

Acum 22 ore, Method a spus:

Assen "la simt".

Dar cred ca in orice statistici ne uitam,vom vedea in sprint'uri timpi mult mai buni decat in cursa.Si de multe ori gume mai soft....care ghici la ce duc?wtf...ce o fi asa greu de inteles?

Sigur că sunt mai rapizi pe sprint.

O primă chestie evidentă este că sunt mai ușori, au doar jumătate din combustibil, altfel accelerează. 🤔

 

La Assen diferența este într-adevăr semnificativă. 

Cu 1.3914km/h mai rapizi ca Vm ceea ce în timpul cursei mari înseamnă 941.5m în plus sau cu 19.28s mai puțin. 

Abia Bastianini poziția a 8-a în sprint, are viteza medie a câștigătorului cursei mari. 

 

Mă interesează însă alt aspect. 

Cât de "la limită" împing lucrurile aceiași piloți în cele 2 curse? 

Sunt unii care merg 2 ture consecutive, liberi, într-o diferență de doar 2-3 sutimi de secundă.

Așa merg ei circuitul ăla cu echipamentul pe care-l au. 

 

Adică odată în cursă ei intră în "modul cursă" sau mental sunt conștienți în permanență de diferența de abordare și merg diferit?

Vreau să fac nițică statistică, ca test t pentru diferența mediei între 2 eșantioane dependente și un indice d (Cohen) al mărimii efectului.

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, xt600 a spus:

Oooo doamne....Se pare ca nu este doar un spirit de contradictie gratuit, tu chiar nu intelegi cum finctioneaza lucrurile astea... Trebuia sa ma gandesc.. Oke.. hai sa iti explic pe indelete: criteriul acela secundar, in speta numarul de puncte, ar face departajarea DOAR in situatia in care doi sau mai multi piloti ar avea ACELASI NUMAR DE VICTORII. Ca la fotbal. Acolo principalul crieteriu de departajare al echipelor in clasament este numarul de puncte. In cazul in care la final sunt doua echipe cu acelasi numar de puncte, se activeaza al doilea criteriu - golaverajul. Este foarte simplu @Method, puteai sa te gandesti si tu la asta. 

 

Cursele de sprint sunt un mare bullshit! Dar nah, daca prostimii place... 

Si lui Iorghe Lorenzo pe cel din 2012... ;) 

Nu-ti bate capul. El poate sesiza diferente sensibile de ritm, la o diferenta a vitezei medii de doar 0,118... km/h. Clar cursa de sprint este mai alerta si, desigur, datorita pneruirilor mai soft, cursele alea sunt spectacol total. :D

 

ori tu esti catar ori tu nu intelegi ce a zis Method. e o tampenie sa conteze doar victoriile si punctele sa fie doar de departajare. La fotbal conteaza punctele intai, apoi rezultatele in meciurile directe, si apoi golaverajul

 

dupa logica ta ultimele 2 curse ar fi fost fara miza pt Peco pentru ca avea 6 victorii in fata celor 3 ale lui JM in cursa mare.

 

Pai in cazul asta JM era departe de a fii  pretendent la tintlu si sa avem o lupta atat de echilibrata in campionat.

 

Punctele din sprint si victoriile i-au permis lui JM sa tina atat de aproape.

 

si vezi cu termenii astia prostime folositi aiurea, jignesti fara sa gandesti niste oameni care savureaza aceste curse.

Link to comment
Share on other sites

Acum 31 minute, Cavaleru a spus:

La fotbal conteaza punctele intai, apoi rezultatele in meciurile directe, si apoi golaverajul

 

dupa logica ta ultimele 2 curse ar fi fost fara miza pt Peco pentru ca avea 6 victorii in fata celor 3 ale lui JM in cursa mare.

 

 

si vezi cu termenii astia prostime folositi aiurea, jignesti fara sa gandesti niste oameni care savureaza aceste curse.

Am ales fotbalul pentru exemplificare pentru ca acolo exista oua criterii de departajare. In rest, fiecare competitie isi prioritizeaza criteriile, in functie de cerintele si formatul specific. Eu spuneam ca MotoGP ar trebui sa prioritizeze nr. de victorii si am adus niste argumente. 

 

Clar! Logica ta este suprema. Si a lui Method. 

Iar Martin 8 in cursele de sprint. 

 

Am exprimat o realitate, nu am avut vreo intentie in a te jigni pe tine sau pe oricine altcineva de aici. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Am ales fotbalul pentru exemplificare pentru ca acolo exista oua criterii de departajare. In rest, fiecare competitie isi prioritizeaza criteriile, in functie de cerintele si formatul specific. Eu spuneam ca MotoGP ar trebui sa prioritizeze nr. de victorii si am adus niste argumente. 

 

Clar! Logica ta este suprema. Si a lui Method. 

Iar Martin 8 in cursele de sprint. 

 

Am exprimat o realitate, nu am avut vreo intentie in a te jigni pe tine sau pe oricine altcineva de aici. 

n-ai blamat mai devreme o postare cursele de sprint, de ce plm le mai pui la socoteala?

 

pai si aici se departajeaza dupa victorii daca e egalitate la puncte...

 

ai dat un exemplu pentru ce iti explicam si eu si Method.

 

in nici o competitie nu conteaza victoriile, ci punctele care le aduce victoria. 

 

incerci sa inventezi un regulament de punctaj care dezavantajeaza pe oricine nu are sanse sa castige o runda, care nu e aplicat in nici o data competitie...

 

In felul asta te pishi pe toti aia care nu iau victorie.

 

logica mea tine de domeniu realitatii, pe cand a ta de domeniu irealului.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

n-ai blamat mai devreme o postare cursele de sprint, de ce plm le mai pui la socoteala?

 

In felul asta te pishi pe toti aia care nu iau victorie.

 

logica mea tine de domeniu realitatii, pe cand a ta de domeniu irealului.

 

Le pun la socoteala pentru ca fac parte din aceasta competitie, in plm!

 

"te pisi pe toti aia care nu iau victorie" ... Nu iti cer sa citesti cu atentie ceea ce scriu, nici sa incerci sa intelegi ceea ce spun, dar iti recitesti macar argumentele inainte de a le posta? 

 

Asta este parerea ta. Si nebunii au impresia sau sunt ferm convinsi ca sunt perfect normali. Nu, nu te-am facut nebun, stai linistit, este doar o paralela, prin care vreau sa subliniez cat de relativa este "realitatea" despre care vorbesti.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, xt600 a spus:

Le pun la socoteala pentru ca fac parte din aceasta competitie, in plm!

 

"te pisi pe toti aia care nu iau victorie" ... Nu iti cer sa citesti cu atentie ceea ce scriu, nici sa incerci sa intelegi ceea ce spun, dar iti recitesti macar argumentele inainte de a le posta? 

 

Asta este parerea ta. Si nebunii au impresia sau sunt ferm convinsi ca sunt perfect normali. Nu, nu te-am facut nebun, stai linistit, este doar o paralela, prin care vreau sa subliniez cat de relativa este "realitatea" despre care vorbesti.. ;)

 

te rog sa imi dai exemple de competitii (auto-moto) in care conteaza victoriile in primul rand si apoi punctele sau orice alt criteriu de departajare exista

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...