Sari la conținut

19 Qatar Airways Grand Prix of Qatar


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 272
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 5 ore, ioio_viola a spus:

Morbidelli a semnat pe doar 1 an cu Pramac? anul viitor o sa fie nebunie pe piata transferurilor.

 

https://www.crash.net/motogp/news/1041472/1/fabio-di-giannantonio-storms-back-contention-vr46-seat-2024

Fermin Aldeguer, the teenage Moto2 talent, was VR46’s first-choice to replace Luca Marini, who is set to go to Repsol Honda.

But negotiations with Aldeguer have been tough and haven’t yet resulted in a breakthrough.

Luca Boscoscura, owner of the Moto2 Speed Up team, wants to keep Aldeguer.

And the young Spaniard has an offer to join Pramac Ducati in 2025 if he stays in Moto2 for another season.

 

 


Poate Enea la VR46 si Luca la 'Onda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, ioio_viola said:

Morbidelli a semnat pe doar 1 an cu Pramac? anul viitor o sa fie nebunie pe piata transferurilor.

 

https://www.crash.net/motogp/news/1041472/1/fabio-di-giannantonio-storms-back-contention-vr46-seat-2024

Fermin Aldeguer, the teenage Moto2 talent, was VR46’s first-choice to replace Luca Marini, who is set to go to Repsol Honda.

But negotiations with Aldeguer have been tough and haven’t yet resulted in a breakthrough.

Luca Boscoscura, owner of the Moto2 Speed Up team, wants to keep Aldeguer.

And the young Spaniard has an offer to join Pramac Ducati in 2025 if he stays in Moto2 for another season.

 

Nu știu despre Morbidelli, dar Martín sigur nu va mai fi acolo în 2025. Fie merge la echipa oficială, fie la alt constructor.

 

În același timp, VR46 va trece aproape sigur la Yamaha în 2025. Iar Ducati nu vor ca Aldeguer să ajungă la Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, PzKpfW a spus:

 

 

În același timp, VR46 va trece aproape sigur la Yamaha în 2025.

apoi atunci sa nu ajunga sa puna lacatul pe garaj....

 

desi cu noile motoare, poate Yamaha va avea ceva asi in maneca, sau iepurasi in joben

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, PzKpfW a spus:

În același timp, VR46 va trece aproape sigur la Yamaha în 2025. Iar Ducati nu vor ca Aldeguer să ajungă la Yamaha.

Si dupa ne miram ca nu vrea Ducati sa le dea mobret GP24 doar pentru ca a mers MB72 bine un numar de curse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, PzKpfW a spus:

Yamaha cu concesii și 4 motociclete pe grilă are potențial de dezvoltare bun. Sacrifică 1-2 sezoane, dar apoi au șansa să revină în forță. Mai ales că din 2027 se schimbă regulamentul tehnic, iar puterile maxime vor scădea.

Îi lasă pe pianiști cu miar de-o mie între mobrele de 850? 🫣

Parcă Ducati a mers o perioadă cu 1100 cm³ în clasa 1000 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limita superioară actuală este la 1000cm³ și 4 pistoane:

 

Up to 1000cc. 4-stroke only, maximum 4 cylinders, maximum cylinder bore 81 mm.

 

Regulamentul inițial (2001-2006) permitea o greutate minimă mai mică pentru motoarele cu mai puține pistoane. Motiv pentru care Aprilia a concurat o perioadă cu un motor în 3 cilindri (RS Cube), iar Ducati a încercat inițial să intre în MotoGP cu un V2 (acel proiect avortat a dat naștere motorului Superquadro de pe Panigale V2).

 

18 minutes ago, ENEOS said:

Parcă Ducati a mers o perioadă cu 1100 cm³ în clasa 1000 ...

 

Asta era în WSBK, unde bicilindrele au și astăzi dreptul la o cilindree mai mare (1200cm³) față de motoarele cu 4 pistoane (1000cm³). Pe vremuri, limita era la 750cm³ pentru 4 cilindri și 1000cm³ pentru 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.11.2023 la 22:59, Method a spus:

:agree:

MM despre problema? lui JM :

“I was practically behind him the entire race.It's not that he suffered exaggeratedly but he didn't have much more.Simply, when you don't find yourself, you don't find yourself. It wasn't the usual Martin.

“I have done many laps this year behind Martin, behind Pecco a few laps, the ones that lasted because they have always had a very high level and have gone much faster than us.

"Martín was suffering, he didn't turn in the same way, he didn't have the same speed, then he wasn't accelerating compared to the Ducatis that normally accelerate quite well. It's not that he accelerated very well, then at top speed he did have it. 

“What happened? What hasn't been? I don't dare say without seeing data if it is the tyre or what it is. 

 

“It can be a very good tyre but if you overheat it at the beginning of the race, it is no longer useful for the entire race.

It may be a bad tyre, but if you take care of it at the beginning of the race you will have more at the end. 

And it may be a good tyre, but if you increase the pressure because you have overheated it, the bike will not perform the same either.

"At the start I saw that he failed, but I don't dare say that it was the tyre, the rider, the team or the bike without knowing. What is clear is that he has lost points and now he has to bring out his best version to try to win the two remaining races in Valencia. And in this way have more possibilities to make [mistakes].”

Seems fair.

.

Se pare ca stie MMeul cu pneuri si cu curbe si cu de-astea, nu plimba el chiar degeaba Honda aia pe circuit. 

Asta vis-a-vis de câți au zis de-a lungul timpului că suferă la capitolul inteligență.

--

Și legat de AE41, s-a găsit el să-i răzbune onoarea spaniolă a lui MM, ala nu s-a supărat el ca a fost făcut cățel..si s-a trezit bunul samariteam espargarean.. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, B.B. a spus:

Se pare ca stie MMeul cu pneuri si cu curbe si cu de-astea, nu plimba el chiar degeaba Honda aia pe circuit. 

Asta vis-a-vis de câți au zis de-a lungul timpului că suferă la capitolul inteligență.

--

Și legat de AE41, s-a găsit el să-i răzbune onoarea spaniolă a lui MM, ala nu s-a supărat el ca a fost făcut cățel..si s-a trezit bunul samariteam espargarean.. :lol:

Nu cred ca e vreun om normal (prin oameni nu inteleg fanboii giallo care il vad pe MM drept intruchiparea si izvorul tuturor relelor,Anticristul care i-a furat lui Rossi un campionat dand cu fatza in cizma tribunului :D ),deci nu cred ca e vreun om normal care sa creada despre MM ca nu stie sa mearga cu motoreta probabil mai bine decat toti cei din grila...si prin mers inteleg feeling,comportament,comportament gume samd.Omul e top dog si ca palmares si experienta si orice.

Lipsa de inteligenta pe care o acuzam atat eu cat si alti colegi se manifesta in "your ambition outweighted your talent" - vezi Jerez 2020 vezi Portimao 2023,chiar Sachsenring 2023 - sunt convins ca stia la milimetru momentul exact cand motoreta de sub el ceda,si totusi el impingea limitele mult peste,fara sa se gandeasca la consecinte.Si consecintele nu s-au lasat asteptate.Asta denota lipsa de inteligenta.

 

Stiu justificarea eterna "n-ar fi MM daca n-ar incerca,asa a luat 8 campionate".NU - a luat 8 campionate stand pe motoreta si terminand cursele in puncte nu rupandu-se in 2 cand motoreta nu mergea si/sau incercand sa dea mucul mai tanarului rival Q (care Q a inteles anul asta ca motoreta de sub el nu merge inca din teste,l-ai vazut cazand de 3 ori intr-un gp?).Lui MM i-au trebuit 2 accidentari serioase si enspe cazaturi plus dezastrul de la Sachsen ca sa inteleaga ca Honda v2023 e praf.Aici e lipsa de inteligenta in cazul lui MM - la a nu intelege sau a refuza sa se adapteze conditiilor care s-au schimbat.

 

Cred ca aia cu cainele s-a cam pierdut ce a vrut sa zica AE in translation.

Acum 15 ore, PzKpfW a spus:

Yamaha cu concesii și 4 motociclete pe grilă are potențial de dezvoltare bun. Sacrifică 1-2 sezoane, dar apoi au șansa să revină în forță. Mai ales că din 2027 se schimbă regulamentul tehnic, iar puterile maxime vor scădea.

Nu as paria pe asta.Repet - daca vor functiona la fel dupa acelasi calapod,vor face nimic.Repet ca si mai sus - daca nu te adaptezi conditiior care s-au schimbat si faci lucrurile tot ca acum 10- ani "hai cu 2 carene si o evacuare la Missano,hai cu un sasiu diferit dar la fel la Sepang" si aia e dezvoltarea pe tot anul...nu mai merge asa si ei trebuie sa inteleaga asta si sa se conformeze.

Ca daca nu fac dezvoltare macar in ritmul Ducati-Aprilia-KTM (ar trebui si mai accelerata daca vor sa ii prinda),pot sa aiba 16 motorete pe grila ca tot aia e.

Personal cred ca vor astepta schimbarea de regulament din 2027 si implicit un reset si vor spera ca pornind (teoretic) de la zero,vor avea sanse sa revina la varf.Dar iarasi...daca au impresia ca vor ajunge sa se bata la podiumuri tot cu ritmul lor de dezvoltare,se inseala amarnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.11.2023 la 8:47, Method a spus:

true true

Eu din pacate il cam dau,sper sa imi dai peste nas ca nu am avut dreptate dupa Valencia :)

Ce a zis in interviuri ? nu am mai avut timp sa ma uit si la after the race etc.

Nu e neaparat despre ce a zis in interviu.

Nu are inteligenta de a e face placut de oameni. Este un tip simplu care nu stiu sa se vanda pe el, sa vanda competitita, sa atraga oamenii de parteea lui.

Din pacate, ca sa reusesti in competitia asta pe deplin, ai nevoie de mai mult decat sa fi rapid. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, frigider a spus:

permite-mi sa te contrazic :) 

esti rapid = castigi.

nu? nu.

 

Poti sa fi rapid nu inseamna ca si castigi, mai trebuie sa ai si material si echipa, etc...

Iar astea vin si cu alte constrangeri, nationalitate, sponsori, imagine, etc....

Esti rapid, castigi curse, nu campionate.

Acum 4 ore, danypop a spus:

Dă-mi voie sa te contrazic 🙂

Ai echipa care sa lucreze pentru tine=castigi

Ai echipa care da din umeri când mobra ta merge ca un scuter=nu

Nu? 

🤣🤣🤣

cu o echipa mai mica, pornesti mai greu(doar daca nu esti vreun super talent) iar in momentele de criza nu reusesti sa faci fata...nu gasesti cele mai bune solutii.

JM are gandirea, sunt mai rapid, ii bat pe toti...doar ca nu tot timpul se intampla asa...

Si atunci trebuie sa sti sa faci management, cand mergi prost sa termini in top 5, nu cand mergi tare sa castigi....asta o facea extrem de bine MM in zilele lui de glorie. Cand mergea prost, iesea pe 3-4-5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, frigider said:

au zis ei asta?

 

Nu trebuie s-o spună, sunt elemente de răspuns peste tot:

  • Ducati au spus că vor să-și reducă prezența pe grilă; prima echipă la care ar renunța ar fi VR46.
  • Unul dintre motivele pentru care RNF a trecut la Aprilia a fost lipsa unui angajament pe termen lung din partea celor de la Yamaha.
  • Rossi este ambasador Yamaha.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...