M!ha! Postat Decembrie 15, 2023 Share Postat Decembrie 15, 2023 (editat) Povestea pe scurt este ca mi-am cumparat motocicleta pe care o visam de copil. Am luat-o din Italia. A avut un singur propietar timp de 35 ani .Motorul merge bine , are 85.000 de km certificati, insa motocicleta are nevoie de multa atentie. O voi reconditiona integral si incerc sa tin pastrez aici un jurnal cu toate etapele si provocarile. Nu am mai facut asta niciodata insa astept cu interes sa aflu in ce m-am bagat. Primul pas este sa o dezbrac pana la cadru si sa duc cat mai multe elemente la sablat si vopstit. Editat Decembrie 15, 2023 de M!ha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Decembrie 15, 2023 Share Postat Decembrie 15, 2023 Felicitari pentru achizitie si spor in activitate. Astept continuarea acestei povesti. Doar asa pot sa aflu in ce te-ai bagat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Decembrie 15, 2023 Autor Share Postat Decembrie 15, 2023 Nu stiu cat timp va dura. Estimarea este intre 6 luni si un an. In functie de cat timp aloc lucrului, ce dificultati apar si cum se găsesc piesele de care o sa am nevoie. Nu stiu cat va costa la final. Probabil cat una noua din gama mid range. M-am asumat si asta. Apropiatii stiau ca sunt in cautari, sotia mi-a zis "go for it" insa atunci cand am luat-o nu am mai spus la nimeni de frica sa nu ma dea cineva inapoi cu argumente rationale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Decembrie 15, 2023 Share Postat Decembrie 15, 2023 interesanta si masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Decembrie 15, 2023 Autor Share Postat Decembrie 15, 2023 Am inceput in seara aceasta. Am demontat un pic in partea din spate. Fara degripant, filetanta cu impact, flex si extractoare suruburi sansele de reusita sunt mici. Unui surub i-am dat cu zeama de flex, unul nu se clinteste nici cu 400Nm, iar cel indicat cu degetul are locasul imbusului stricat si va trebui folosit extractor de suruburi. Acum 13 minute, frigider a spus: interesanta si masina Masina unui prieten pasionat si foarte cunoscut printre fanii marcii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilie.ardeias Postat Decembrie 15, 2023 Share Postat Decembrie 15, 2023 (editat) Ala e Baja lui GheGhe? On Topic: Am vazut prin Grecia multe AfricaTwin RD03 si RD04 mint, inlcusiv politia in Athena inca le foloseste. Editat Decembrie 15, 2023 de ilie.ardeias Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 15, 2023 Share Postat Decembrie 15, 2023 Acum 9 minute, M!ha! a spus: locasul imbusului stricat si va trebui folosit extractor de suruburi Încearcă să bați un bit star (parcă așa îi zice ăluia cu 12 colțuri! Prinde destul de bine în locaș inbus deteriorat + bătaia mai dislocă rugina. Căldură, degripant, un ciocănel mic cu care bați să încerci să disloci și răbdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Decembrie 15, 2023 Share Postat Decembrie 15, 2023 Acum 1 oră, M!ha! a spus: Am inceput in seara aceasta. Am demontat un pic in partea din spate. Ai fost destul de rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Decembrie 16, 2023 Autor Share Postat Decembrie 16, 2023 Asa arata dupa a doua zi. Am lucrat 2 ore ieri si 3 ore astazi. Vor fi si zile cand nu voi avea timp sa ma ocup. Am cumparat trusa de extras suruburi insa este o mizerie. S-a rupt fara sa pun mare presiune. Trebuie sa vad cum le scot pentru ca suruburi se vor mai rupe. La protectia galeriei intr-o parte s-a rupt surubul intr-o parte prinderea. Caut o solutie pentru a scoate tampoanele de cauciuc de la scutul metalic fara sa se rupa. Se gasesc insa sunt 6 euro bucata fara TVA fara transport. Pana acum mi-a trecut prin cap feon sau apa firbinte. Aveti idei ? Incerc sa lucrez cat mai ordonat posibil si sa notez tot. Acum strang suruburile in pungi. La sfarsit ss vrea sa merg cu ele la zincat dar nu stiu cum sa procedez. Sa ma duc cu cate 3-4 bucati nu este o solutie, sa le pun pe toate gramada este exclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 16, 2023 Share Postat Decembrie 16, 2023 Poze la suruburi langa pungutele deja inscriptionate, apoi zincate la gramada...si dupa aia, iei pauza de cateva beri si le selectezi/pui inapoi in pungute. Mult mai bine faceai daca ascultai de @Ionut si bateai un bit star (cu 12 colțuri), incalzit si apoi tras cu o percutanta pe desfiletare. Acum e tardiv...iese si ala dupa ce dai gaura cu un burghiu sanatos si bati in gaura ramasa alt extractor mai bun sau bit. Multa atentie la notat si pus totul in ordine, ca sa nu-ti ramana suruburi sau...gauri goale, mufe sau fire atarnate...etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Decembrie 16, 2023 Share Postat Decembrie 16, 2023 Dacă vrei o poveste frumoasă cu Honda, dă-mi un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 16, 2023 Share Postat Decembrie 16, 2023 Bit star = Triple square, un set in metric si unul in imperial te scapa de multe batai de cap, un set de surubelnite JIS va fi de ajutor la toate suruburile cu cap cruce, sau le bricolezi din surubelnite normale (gasesti pe net diferentele dintre ele). Foloseste degripant de la Berner sau Kent, dintre cele mai bune, abuzeaza de ele cu incredere. Pentru suruburi rupte exista niste truse cam scumpe, cu adaptoare pentru centrat gaurile si spiralele aferente, plus spirale pe stanga. Spor la mesterit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Decembrie 17, 2023 Autor Share Postat Decembrie 17, 2023 Mulțumesc la toti pentru idei si sfaturi. Am luat si alt tip de extractoare si burghiu pe stânga si bituri star. De data asta am rezolvat cu o daltița. M-am pus pe batut cu rabdate : țaca-țaca-țaca-țaca. Pana la urma cedeaza. La sfârșit se cinstește cu un paharel. Duminica liniștita! Pentru cine se apuca de treaba asta trebuie stie se lasa la sfarsit carcasa filtrului de aer. Se scoate de pe cadru dupa ce se demonteaza roata spate si bascula. La montare, este primul obiect care se pune pe cadru. Dupa ce mi-am bătut capul 1 ora cum se scoate si m-am decis sa il las la final mi-a mai confirmat cineva ca asa se procedează. Astazi am scos, masca fata, radiatoarele, furtunele de antigel si galeriile de evacuare. Am notat furtunele care pe unde intra ca altfel ne le mai dau de cap. E ingramadeala mare de furtune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Decembrie 21, 2023 Autor Share Postat Decembrie 21, 2023 (editat) Am si primul surub care s-a rupt in motor. Se vede diferența între ele. Unul era ruginit serios. Problema este ca e lung rau. Va fi dificil de scos. Editat Decembrie 21, 2023 de M!ha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Decembrie 22, 2023 Autor Share Postat Decembrie 22, 2023 Va rog recomandari pentru curatat/sincronizat carburatoare si pentru spitat roti. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Decembrie 30, 2023 Autor Share Postat Decembrie 30, 2023 Mai e un pic. Gata prima etapa, cea mai ușoară. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Decembrie 30, 2023 Share Postat Decembrie 30, 2023 Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Ianuarie 31 Autor Share Postat Ianuarie 31 Test de casnicie. Atunci când in garaj e frig de inebunești adu carburatoarele in casa si desfa-le in sufragerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Ianuarie 31 Share Postat Ianuarie 31 15 minutes ago, M!ha! said: Test de casnicie. Atunci când in garaj e frig de inebunești adu carburatoarele in casa si desfa-le in sufragerie. Cand ai gresie in sufragerie este mai usor, daca era o sufragerie cu parchet si covoare, cred ca era testul suprem, nu mai spun de curatat piesele cu carburol, sau alti diluanti/dizolvanti undeva langa fereastra, implicit langa perdele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Februarie 1 Autor Share Postat Februarie 1 Ieri am aflat de la cineva care se pricepe ca jiglerele mari si acele de dozaj nu au aceleasi dimensiuni in ambele carburatoare (mda, incredibil). La prima vedere par identice insa nu sunt. Au inscripționate coduri difererite si conteaza in care din carburatoare sunt puse. Acum 23 ore, Lup69 a spus: alti diluanti/dizolvanti undeva langa fereastra, implicit langa perdele.... De perdele nu am incercat sa ma apropii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 1 Share Postat Februarie 1 La 31.01.2024 la 18:21, M!ha! a spus: Test de casnicie. Atunci când in garaj e frig de inebunești adu carburatoarele in casa si desfa-le in sufragerie. Poate tu o vezi ca pe un succes dar o femeie o vede ca "Prima abatere". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Februarie 2 Share Postat Februarie 2 arata bine ! bafta! La 30.12.2023 la 8:11, M!ha! a spus: Mai e un pic. Gata prima etapa, cea mai ușoară. Acum 16 ore, M!ha! a spus: Ieri am aflat de la cineva care se pricepe ca jiglerele mari si acele de dozaj nu au aceleasi dimensiuni in ambele carburatoare (mda, incredibil). La prima vedere par identice insa nu sunt. Au inscripționate coduri difererite si conteaza in care din carburatoare sunt puse. Poate gasesti informatiile necesare in schitele explodate , la carburatoare, mi-am permis sa caut dupa info din prima postare, italia, xrc 650 , anul nu l-am gasit. https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/honda/xrv650-14904/xrv650-africa-twin-28806/xrv650j-712998 La 22.12.2023 la 19:41, M!ha! a spus: pentru spitat roti. Multumesc https://gebotools.ro/products/stand-echilibrat-roti-motociclete-hbm-deluxe?utm_source=googlecpc&utm_medium=MaxEchipamentevulcanizare&source=googleads&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAwvKtBhDrARIsAJj-kTjGlagxHMItDzidMJ34MDEKVfmDd1fc8QcWuk0_JEke8BBvgk76CrQaAllsEALw_wcB Nu l-am cumparat, intentionez in viitorul apropiat (lipsa de fonduri), gasesti si mai ieftin, pe de ex MOTEA, dar pare calitate mai prosta. https://gebotools.ro/products/set-cheie-universala-pentru-spite-motocicleta?variant=44285481484594 cum intentionezi sa vopsesti cadrul ? normal sau electrostatic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Februarie 6 Autor Share Postat Februarie 6 La 02.02.2024 la 11:37, ulei_moto a spus: Poate gasesti informatiile necesare in schitele explodate , cum intentionezi sa vopsesti cadrul ? normal sau electrostatic ? Multumesc pentru link . ce foloseam eu nu avea si carburatorul explodat. Electrostatic ar fi mai durabil dar in acelasi timp am aflat ca daca vositorul nu face ce trebuie iese naspa. Bunătăți. A venit mos Crăciun cu o parte din piesele necesare restaurării. Rulmenti, bucșe, simeringuri, garnituri. Cele din poza cu ochelarii si portbagajul sunt custom facute de Martin Šmida (MDM Special). Cea mai buna sursa pentru piese originale Honda am găsit pe PartsRepublik (EU) si WeBike (Japan). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Februarie 14 Autor Share Postat Februarie 14 Before and after pentru scutul si bascula din aluminiu dupa ce m-am plimbat 1300km cu ele in portbabaj pentru curațare si eloxare. Atentie.Nici una din proceduri nu sterge si nu acopera zgârieturile. Toate imperfectiunile au ramas. Scopul nu a fost cosmetizarea ci sa ma asigur ca nu vor mai oxida. Curățare cu apa sub presiune si sticla pisata am facut in Craiova la vaporblast.ro . Am spus curatare si nu sablare pentru ca la final nu raman piesele matuite, ci asa cum au fost facute. Anodizare (eloxare) am făcut la Anorom Hunedoara. Deh, in București nu mai munceste nimeni. S-a facut deanodizare pentru îndepărtarea stratului vechi si apoi reanodizare pentru urmatorii 35 ani. Din pacate se pot anodiza numai piesele fara bucse si alte inserții. Scărițele au ramas doar curățare. Imi era imposibil sa scot bucsele fara sa le distruc si sunt parte integranta din scarite, nu au part number separat. O sa le tratez la fiecare 6 luni cu un spray special impotriva coroziunii aluminiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Februarie 14 Share Postat Februarie 14 Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.