Sari la conținut

03 Red Bull Grand Prix of The Americas - COTA


Postări Recomandate

Acum 2 ore, damager a spus:

nu sunt nici fan a lui MM, dar nu ai cum sa nu apreciezi ceea ce a facut si ce face in continuare

Adevărul e că a căzut și cade într-una, și eu apreciez când o face singur și nu 🎳 cu adversarii!

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 297
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 6 ore, ENEOS a spus:

Adevărul e că a căzut și cade într-una, și eu apreciez când o face singur și nu 🎳 cu adversarii!

Part of the game😂....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, ENEOS a spus:

Adevărul e că a căzut și cade într-una, și eu apreciez când o face singur și nu 🎳 cu adversarii!

Mmm,cu Honda da,cu Ducati cam deloc.

Nu stiu daca ai observat,dar are un different mindset - e mult mai logic.

In curse pana acum a fost foarte cerebral : remember Doha,chiar si la Portimao nu mi s-a parut nimic riscant - a fortat foarte putin o depasire pt locul 5 in fata unui pilot care se bate pt campionat si care era pe niste gume duse - nu e ca si cum i-ar fi facut block-pass lui Miller pt victorie pe ultimul viraj - in mod normal Pecco ar fi trebuit sa cedeze acele 2 puncte - acolo a fost o gandire logica din partea lui MM.

Aici la Cota la fel - a avut probleme la pompa de frana si a sperat/crezut ca sunt datorita overheating'ului...pompei?gumei? si a vrut sa vina in fata ca sa aeriseasca franele/gumele,doar ca probabil trebuia sa faca prea multe lucruri pe franare pompand la frane,si dupa cum zice Acosta,o fi intrat pe acele wet patches unde s-a dus pe burta instant inca din prima parte a franarii.

 

Long story short - MM 2024 mi se pare mult mai rece calculat si cerebral decat the old MM.

Nu a fost nimic razna nimic pierdut de sub control nici un acces de furie,excitatie red zone,spune-i cum vrei.Ceea ce...in the old days...nu se putea stapani in acest fel mai ales cand vedea ca e la bataie pt locul 1 si mirosea sange.

Acum nu ii mai creste pulsul, e super calm chiar si cand e la bataie pt podium, aici cred ca e marele progres al lui MM, desi intradevar privind la (putinele) rezultate din acest an, nu se vede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, damager a spus:

un pescar sub-mediocru.. in 2007 vine la ducati si castiga campionatul in primul an.

 

pe vremea aia copii, ducati era... vai de m*rtii ei :) 

detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, Method a spus:

Pecco ar fi trebuit sa cedeze acele 2 puncte

Fiind campion de carton, sau? 🤔 Ăia nu sunt acolo ca să cedeze nimic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Fiind campion de carton, sau? 🤔 Ăia nu sunt acolo ca să cedeze nimic!

Nu, putea sa gândească logic ca pentru 2 puncte nu meritau sa cadă amândoi.

Știa cine e Marquez.. 

Adică s-a băgat intr-un clinci riscant pt doua puncte amărâte. 

MM era mai rapid ca el din moment ce a ajuns sa-l poată depăși.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, damager a spus:

un mediocru.. in 2007 vine la ducati si castiga campionatul in primul an.

datorita gumelor Bridgestone

Honda si Yamaha era pe Michelin, care erau mult mai slabe atunci

 

in anul urmator, cand si Rossi a trecut la Bridgestone, l-a cam batut cu ceasul de la gara

373pct vs 280pct

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, B.B. a spus:

Adică s-a băgat intr-un clinci riscant pt doua puncte amărâte. 

MM era mai rapid ca el din moment ce a ajuns sa-l poată depăși.

Exact !

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

Fiind campion de carton, sau? 🤔 Ăia nu sunt acolo ca să cedeze nimic!

Da da da perfect de acord,nu despre asta era vorba.

Insa aia era un done deal de fapt - Pecco cu gumele gata,MM cu cel putin 0.5s/tur mai rapid,miza nimic locul 5...

Retrospectiv Pecco a cedat pozitii mult mai avantajoase in fata lui JM avand miza mult mai mare si cu gume mai ok.

 

Nu ziceam ca Pecco trebuie sa cedeze pt ca vine marele Memelu sa il depaseasca,sau ca Pecco e un pilot slab,am subliniat doar faptul ca si in acel caz, Marquez n-a gandit rau sau supra-optimist sau aiurea cand a facut acea depasire.Aspectul calculat al mersului lui Marquez in acest an vreau sa il subliniez,nu carentele sau slabiciunile lui Pecco.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Mmm,cu Honda da,cu Ducati cam deloc.

Nu stiu daca ai observat,dar are un different mindset - e mult mai logic.

In curse pana acum a fost foarte cerebral : remember Doha,chiar si la Portimao nu mi s-a parut nimic riscant - a fortat foarte putin o depasire pt locul 5 in fata unui pilot care se bate pt campionat si care era pe niste gume duse - nu e ca si cum i-ar fi facut block-pass lui Miller pt victorie pe ultimul viraj - in mod normal Pecco ar fi trebuit sa cedeze acele 2 puncte - acolo a fost o gandire logica din partea lui MM.

Aici la Cota la fel - a avut probleme la pompa de frana si a sperat/crezut ca sunt datorita overheating'ului...pompei?gumei? si a vrut sa vina in fata ca sa aeriseasca franele/gumele,doar ca probabil trebuia sa faca prea multe lucruri pe franare pompand la frane,si dupa cum zice Acosta,o fi intrat pe acele wet patches unde s-a dus pe burta instant inca din prima parte a franarii.

 

Long story short - MM 2024 mi se pare mult mai rece calculat si cerebral decat the old MM.

Nu a fost nimic razna nimic pierdut de sub control nici un acces de furie,excitatie red zone,spune-i cum vrei.Ceea ce...in the old days...nu se putea stapani in acest fel mai ales cand vedea ca e la bataie pt locul 1 si mirosea sange.

Acum nu ii mai creste pulsul, e super calm chiar si cand e la bataie pt podium, aici cred ca e marele progres al lui MM, desi intradevar privind la (putinele) rezultate din acest an, nu se vede.

 Sa mai avem un pic de rabdare, sa se incinga batalia si sunt convins ca il vom vedea pe vechiul MM.

 

acolo, cum zice si Acosta, nu cred ca a fost pb de pompa, era mai la interior si pb ca a prins ceva denivelare sau pata cum zice Acosta pentru ca a cazut de sus. Eu o pun pe greseala personala, poate a vrut sa se apere acolo, dar parerea mea este ca inca are obiceiuri de honda, de aia a si avut trasa mai stransa fara reper in fata. Toti erau pe trasa mai larga, doar el a inchis virajul mai repede, exact cum facea cu honda. 
in rest, o cursa buna facuta de el pana la cazatura. 

Acum 2 minute, Method a spus:

Exact !

Da da da perfect de acord,nu despre asta era vorba.

Insa aia era un done deal de fapt - Pecco cu gumele gata,MM cu cel putin 0.5s/tur mai rapid,miza nimic locul 5...

Retrospectiv Pecco a cedat pozitii mult mai avantajoase in fata lui JM avand miza mult mai mare si cu gume mai ok.

 

Nu ziceam ca Pecco trebuie sa cedeze pt ca vine marele Memelu sa il depaseasca,sau ca Pecco e un pilot slab,am subliniat doar faptul ca si in acel caz, Marquez n-a gandit rau sau supra-optimist sau aiurea cand a facut acea depasire.Aspectul calculat al mersului lui Marquez in acest an vreau sa il subliniez,nu carentele sau slabiciunile lui Pecco.

Adica exact cum facea si MM cu honda nu? Cand era mai lent ceda imediat nu?

aici e o schimbare anul asta, nu mai se arunca aiurea odata depasit. Dar sunt destul de convins ca acele zile se vor intoarce☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, damager a spus:

 Sa mai avem un pic de rabdare, sa se incinga batalia si sunt convins ca il vom vedea pe vechiul MM.

 

acolo, cum zice si Acosta, nu cred ca a fost pb de pompa, era mai la interior si pb ca a prins ceva denivelare sau pata cum zice Acosta pentru ca a cazut de sus. Eu o pun pe greseala personala, poate a vrut sa se apere acolo, dar parerea mea este ca inca are obiceiuri de honda, de aia a si avut trasa mai stransa fara reper in fata. Toti erau pe trasa mai larga, doar el a inchis virajul mai repede, exact cum facea cu honda. 
in rest, o cursa buna facuta de el pana la cazatura. 

Eh,tot ce se poate.Eu ma uit insa doar la prestatiile de pana acum.

 

Clar a fost o greseala personala,indiscutabil.Vorbeam despre circumstantele (atenuante) ale acelei greseli - atunci cand trebuie sa pompezi de 3-4 ori levierul la fiecare frana e foarte normal si scuzabil sa nu te mai poti concentra sa pierzi din vedere multe detalii si sa ajungi sa gresesti.

Acum 26 minute, damager a spus:

Adica exact cum facea si MM cu honda nu? Cand era mai lent ceda imediat nu?

aici e o schimbare anul asta, nu mai se arunca aiurea odata depasit. Dar sunt destul de convins ca acele zile se vor intoarce☺️

N-are legatura - sa te lupti pana la moarte ca sa zic asa cu gumele gata cand esti cu juma de sec mai lent si mai ales pt locul 5 si cu 5-6 tururi remaining in cursa 2 din 20 cu un nene cu care nu te bati pt campionat,mi se pare ambitie dusa la extrem din partea lui Pecco.Am zis si repet - MM nu a gandit-o rau acolo,a gandit rece si logic,Pecco a gandit-o ca MM la Honda,ceea ce nu e un lucru de lauda.

Repet - mie mi-a placut ce a facut Pecco pt ca a tras o linie in nisip,cam dura,dar da - forza ,insa nu MM a fost aiurea acolo.

 

Exact aia vroiam sa subliniez si eu - in 3 curse (+3 sprints) mi s-a parut alt Marquez,mult mai cerebral si rece - total diferit de...Saschsenring 2023 ca sa fac o comparatie dura.

Ca in 2 din alea 6 nu i-au iesit lui combinatiile,o data pt ca Pecco a vrut sa isi arate oole si a2a oara pt ca s-a fwtat pompa de frana si trebuia sa faca pedala ca la Dacie...astea sunt detalii.

Retrospectiv - in 2024 - dupa cum am mai zis,Marquez s-a reinventat.Mai rece,mai calculat,a invatat in 2 curse sa mearga pe o moto total diferita fata de moto pe care a mers in TOATA cariera lui din motogp....eu le-as considera niste realizari fantastice astea.

Daca continua tot asa,si isi mentine calmul,viteza e acolo - rezultatele nu se vor lasa asteptate.Vom avea un contender la titlu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, damager a spus:

 

un mediocru.. in 2007 vine la ducati si castiga campionatul in primul an.


in alta ordine de idei, discutia era despre talent, nicidecum despre riderul suprem. 

 

Daca asta ai inteles, din ceea ce am spus, ramane asa. Cat despre titlul din 2007, il putem pune sub lupa si putem discerne niste circumstante. In fine. 

 

Nu exista rider suprem fara talent suprem. Stoner a fost foarte talentat. Printre cei mai talentati din istoria competitiei, dar nu a fost talentul suprem. A avut limite clare. Am explicat de unde i se trage aura. 

1 oră în urmă, apriliacluj a spus:

datorita gumelor Bridgestone

Honda si Yamaha era pe Michelin, care erau mult mai slabe atunci

 

in anul urmator, cand si Rossi a trecut la Bridgestone, l-a cam batut cu ceasul de la gara

373pct vs 280pct

Cam da! Imi aduc aminte curse in care tot ce castiga Rossi in fata lui Stoner, pe zonele virajate ale circuitului, era pierdut pe linia dreapta. Curse pierdute de Yamaha pe ultima linie dreapta...

Apoi as mai adauga ca sezonul ala, Yamaha a avut si unele probleme de fiabilitate. Cel putin unul sau doua abandonuri tehnice, a avut in 2007. Colac peste pupaza, Rossi a avut probleme nasoale cu fiscul italian (bine, si-a facut-o cu mana lui, pana la urma)... era sa se termine cu condamnari... iti dai seama in ce stare de spirit a concurat. 

Cand uitam detaliile astea, este usor sa spunem "Stoner a luat campionatul cu Ducati, inca din primul sezon". Numai ca nu l-a mai luat ulterior, dupa ce s-au rezolvat problemele la Yamaha. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una peste alta, dpmdv Doohan si Gardner au fost cu muuuuuult peste Stoner, si vorbesc doar de australieni

 

si mai sunt cativa americani si italieni care au fost peste el!!

..si hai, si cativa spanioli :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu-mi vine sa cred ca balarii citesc pe aici despre Stoner, voi nu realizati ca atat Honda cat si Ducati au ajuns in varf cu ajutorul lui?!

Cine a fost pilot de teste cat a castigat MM campionatele?! Dupa ce a venit la Ducati au inceput bataliile dintre Dovi si MM. Despre ce vorbiti aici?!

 

Stoner ar fi castigat si cu Yamaha de acum un titlu daca nu avea probleme cu Myalgic encephalomyelitis/chronic fatigue syndrome (ME/CFS)

Citit despre acel sindrom ca apoi sa stergeti toate prostiile scrise..

 

DAr pe aici o sa gasesti si iuzari ce au scris de Ben Spies sau Haga ca sunt niste pafarici. In realitate astia 2 au avut de-a lungul carierei TOATE oasele rupte cel putin o data.

Dar la asta se ajunge cand mentorii motogp sunt niste comentatori frustrati pe viata. Dau sfaturi despre ce se intampla pe pista, dar daca ar da maine traseul moto l-ar pica cu brio.:moron:

Editat de nike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is the Aprilia RS-GP now the best bike in MotoGP?

Massimo Rivola :

“To be honest, if we look deep into the numbers, in Qatar the fastest bike was the #41 [Aleix Espargaro]. If we look deep into the numbers, in Portimao the fastest bike was the #12 [Maverick Vinales]. Here, the fastest bike was the #12 again.”

“It’s true that, maybe, our bike is a proper racing bike. It’s not a production bike that always works [at every track]. We are all pushing the limit so much. Finding the right spot is not easy

“We are getting on the right way, especially with Maverick who is clearly in the right spot. Our job is to keep him there.

 

“Obviously, reliability was an issue in Portimao. But when you grow the performance so quickly in the past few years, maybe you have less time to be consistent with your reliability,” Rivola admitted.It is the price to pay.”

Rivola also revealed that Aprilia is working on a further update to its already impressive starting system.

 

Daca ne uitam pe date....

Q totusi nu stiu daca a facut cea mai desteapta miscare pt cariera lui.Ok,ok 12 mil e de 3 ori mai mult decat 4,dar....depinde ce vrei,mai ales in anii in care esti cel mai performant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Q totusi

sincer incepusem sa ma satur sa tot ii vad pieptul, margelele si fist bump-urile non stop.

 

echilibrul a fost restaurat.

 

e f bine ca a ramas acolo Q, sa vina altcineva la Aprilia.

 

din ce ziceau comentatorii englezi Aleix va decide dupa cateva curse daca mai continua sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, B.B. a spus:

Nu, putea sa gândească logic ca pentru 2 puncte nu meritau sa cadă amândoi.

Știa cine e Marquez.. 

Adică s-a băgat intr-un clinci riscant pt doua puncte amărâte. 

MM era mai rapid ca el din moment ce a ajuns sa-l poată depăși.

Intotdeauna daca te preseaza 7nu' din spate inseamna ca e mai rapid ca tine, nu?! Cum ar fi sa se lase toti depasiti lejer de la locul 4 in jos?! Sau aia care nu sunt in puncte sa abandoneze, ca oricum alearga degeaba!

Te aperi la oricine si pe orice loc esti cat poti! Asta e gandire de curse, nu scheme logice de cate puncte sunt in joc sau pe ce loc esti. Altfel stai acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, B.B. a spus:

Știa cine e Marquez.. 

 

Acum 5 ore, Method a spus:

Nu ziceam ca Pecco trebuie sa cedeze pt ca vine marele Memelu sa il depaseasca

2 păreri contradictorii.

Dpmdv nu asta e mentalitatea corectă, tre să te bați pt fiecare punct. Și nici să te dai la o parte că vine bila de popice crashquez nu e o opțiune corectă, mai bine îi arzi o ciubotă.

Acum 5 ore, Method a spus:

atunci cand trebuie sa pompezi de 3-4 ori levierul la fiecare frana înseamnă că ti-a pregătit Dorel 🏍 și poți să te duci liniștit la campionatul județean de curling, nu în motomondial!

Fixed!

 

Acum 5 ore, Method a spus:

Mai rece,mai calculat,a invatat in 2 curse sa mearga pe o moto total diferita fata de moto pe care a mers in TOATA cariera lui din motogp....eu le-as considera niste realizari fantastice astea.

Repet: tirbușonul când a învățat să meargă mai tare și mai bine decât crashquez pe o 🏍 teoretic inferioară? Ha? Dar nu ești fan... Calculat și rece pt că încă nu i s-a pus complet albeața, dar ușor ușor își revine.

Da, a mers bine, dar de căzut a căzut ca o pleașcă! :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Is the Aprilia RS-GP now the best bike in MotoGP?

Massimo Rivola :

“To be honest, if we look deep into the numbers, in Qatar the fastest bike was the #41 [Aleix Espargaro]. If we look deep into the numbers, in Portimao the fastest bike was the #12 [Maverick Vinales]. Here, the fastest bike was the #12 again.”

 

Q totusi nu stiu daca a facut cea mai desteapta miscare pt cariera lui.Ok,ok 12 mil e de 3 ori mai mult decat 4,dar....

Confirma ceea ce intuiam deja, Aprilia urca rapid in top si in multe privinte arata mai bine ca Ducati. Are nevoie de piloti!!! Hai cu JM la Aprilia. Sau a cazut deal-ul?? Daca nu, MM.. ;) 

 

Ooo, ba da! Sa vezi ce bine ii tin de cald la batranete 24 de milioane in cont, castigate in doar doi ani contractuali. Plus ceea ce mai agoniseste pana la final. Si eu mi-as fi dorit sa il vad plecat de la Yamaha, dar nah... love mare pe Javris de i-a dat 12 milioane, ca sa ramana. 

 

 

Acum 4 ore, apriliacluj a spus:

una peste alta, dpmdv Doohan si Gardner au fost cu muuuuuult peste Stoner, si vorbesc doar de australieni

 

si mai sunt cativa americani si italieni care au fost peste el!!

..si hai, si cativa spanioli :)

Pe Doohan l-am prins doar pe final de cariera, pe Gardner nu l-am vazut. Dar pe Rossi, Stoner, Pedrosa, Lorenzo si MM i-am vazut si pot face aprecieri de valoare intre ei. Iar Stoner nu rezista la o comparatie cu italianul sau cu Mimisor.. din unele puncte de vedere, nici cu Lorenzo si Pedrosa. Cum spuneam, un pilot talentat, clar isi merita locul printre alieni, dar nu cel mai talentat. Clar, a fost un produs mediatic, aparut intr-un moment in care competitia avea nevoie de asa ceva. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

 

 

din ce ziceau comentatorii englezi 

 

Tu unde te uiti de ai comentatori de-astia? Daca nu sunt indiscret.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.04.2024 la 22:27, Lup69 a spus:

Deja e in puncte, roaga-te doar sa nu cada el!

 

Hai ca pana la urma LM10 a iesit pe locul 16.

L-a depasit AM73 care la un moment dat era ultimul dupa ce cazuse, dar in final a reusit sa ajunga pe 15.

Complicata situatie pentru HRC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Speedy.K a spus:

Intotdeauna daca te preseaza 7nu' din spate inseamna ca e mai rapid ca tine, nu?! Cum ar fi sa se lase toti depasiti lejer de la locul 4 in jos?! Sau aia care nu sunt in puncte sa abandoneze, ca oricum alearga degeaba!

Te aperi la oricine si pe orice loc esti cat poti! Asta e gandire de curse, nu scheme logice de cate puncte sunt in joc sau pe ce loc esti. Altfel stai acasa.

 

Tie chiar ca iti trebuie un clip de desene animate ca sa intelegi,  nu pricep cum poti sa te incapatinezi intr-un anumit mod de gandire si sa nu mai iesi din el. E incredibil.

Tu tratezi cazul ca pe o incercare de depasire a lui MM la Pecco si ce spui tu este perfect justificat, nimeni nu sta ca momaia si se lasa depasit, hai treci frate ca nu am chef.

In cazul nostru MM il depasise deja pe Pecco si pe Pecco l-a mancat in poponeata sa incerce sa redepaseasca in acelasi viraj intr-un loc destul de ciudat si iesind si el larg la fel ca MM.

Pecco avea intre marginea din stanga a suprafetei de  joc si carena lui MM cam 3-4m in plm, dar nu, el a ales sa intre ca bivolul in Marquez care la randul lui incerca sa reintre pe senalul navigabil si sa nu se duca in mal in partea cealalata.

Pecco avea doua optiuni: 1 - sa isi bage pwla si sa-l lase in pace pe MM 2 - sa incerce sa revina in alt viraj un pic mai incolo daca avea asa mare ritm de tren intercity de mare viteza,

Dar nu, el s-a incapatanat sa rezolve problema pe loc, ca doar el e marele campion .. de carton. 

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, B.B. a spus:

 

Tu unde te uiti de ai comentatori de-astia? Daca nu sunt indiscret.. 

Le iau de pe torente de la TNT sports.

De pe racingfor.me

 

Fp uri, quali, cursele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, frigider a spus:

sincer incepusem sa ma satur sa tot ii vad pieptul, margelele si fist bump-urile non stop.

🤮

 

Acum 5 ore, frigider a spus:

 

din ce ziceau comentatorii englezi Aleix va decide dupa cateva curse daca mai continua sau nu.

nu cred ca e dupa el.. mai degraba dupa sponsori

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...