Sari la conținut

Cost service ducati diavel 1260s


Postări Recomandate

Vizitator
9 minutes ago, Adrian M. said:

Manopera cred ca e pe la 500 lei cu tva/ora-la nivel de bavaria

Sper ca doar pretul e "la nivel de Bavaria", nu si calitatea service-ului. Pana si "toate fac asa" costa la Bavaria.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 7 minute, Radu Andrei Gabriel a spus:

Sper ca doar pretul e "la nivel de Bavaria", nu si calitatea service-ului. Pana si "toate fac asa" costa la Bavaria.

 

 

La asta suntem doi:))))))))))))))))

Si eu sper sa nu fie si abordarea a la Bavaria, ca va fi scurta colaborarea atunci :))))

 

Ca am deja alternativa pentru service legal, omologat rar. Dar fiind inca in garantie, am zis ca ma duc la ei...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
20 minutes ago, Adrian M. said:

ca va fi scurta colaborarea atunci

Te inteleg perfect, si eu eram cu Xanax-ul langa mine. Noroc cu Mototehnica :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, Adrian M. a spus:

La asta suntem doi:))))))))))))))))

Si eu sper sa nu fie si abordarea a la Bavaria, ca va fi scurta colaborarea atunci :))))

 

Ca am deja alternativa pentru service legal, omologat rar. Dar fiind inca in garantie, am zis ca ma duc la ei...

 

serviceul de cartier nu ne mai plake .. :P

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, PzKpfW a spus:

 

Nu include partea de revizie desmo. Ca materiale nu ai nevoie mult acolo - set de pastile, poate ceva garnituri. Dar este multă manoperă, multe plastice.

pai da, clar. i-am dat doar kitul de piese, intra multa manopera-e treaba de jumate de zi doar asta.

Acum 1 minut, Cavaleru a spus:

serviceul de cartier nu ne mai plake .. :P

 

Stii prea bine ca mere/ne plake :))

Da la genu asta de moto..trebuie cu istoric/factura/diagnoza , resetare, blaa blaaa blabla.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, meme1988 a spus:

Prea mare rost, nu au rândurile de mai sus. Îmi cer scuze față de cei care au vrut sa dea un răspuns serios. Suport și mă așteptam la glume și bătut de ..., și sper că nu vorbiți serios. E un motor de max. 20k euro, să fim serioși. Asta cu "ii numai pt aia nu stiu care si nu stiu unde, snagov si altele", o iau ca si o glumă, ca si cea cu bugatti :))  altfel, e trist rău de tot.  Da, literalmente, ultima grijă (în sensul că încă nu m-am întors în locul de baștină, sa mă interesez personal, fizic, la dealer, ca la e-mail nu-mi raspunde), e fix asta. Nu știu de ce altcineva n-ar vrea, nici nu îmi pasă, dar eu chiar vreau să știu. La fel am făcut și cu jucăria pe 4 roti, la fel voi face și acum. 

Revenind, da, checkup-ul anual presupune ulei și filtre, plus alte verificări vizuale si nu numai, iar cel mare, cel puțin verificare și reglaj, dacă e cazul, plus înlocuitul celor două curele.

Evident, m-am adresat celor care pot răspunde unor astfel de întrebări. 

Hai cu răspunsuri, că nu mă supără hate-ul, iar glumele îmi plac. 

Asfalt uscat!

 

 

 cat mergi intr un sezon?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
5 hours ago, meme1988 said:

E un motor de max. 20k euro

Nu a fost nimeni rau intentionat, pot sa te asigur de asta, insa tu esti nou pe forum, nu te-ai prezentat, nu ai spus nimic despre experienta ta si oamenii au incercat cumva sa iti dea niste sfaturi cat mai directe. Si iti zic serios ca n-am mai auzit pana acum un viitor cumparator de Ducati sa se intereseze de cat costa o revizie. 

 

20k, 50k sau 100k nu sunt decat niste cifre, ceea ce colegii de forum au vrut sa sublinieze (necunoscandu-te) a fost ca astfel de motociclete nu se cumpara prin eforturi financiare. Sunt mobre interesante, iconice, de-aici si mirarea unora ca intrebi cat costa o revizie. 

 

SI daca-l iei pana la urma cere toate detaliile de la actualul proprietar. El ar trebui sa-ti arate "cu acte" care-s costurile, trebuie sa-i stii istoricul. Nu de alta, dar daca-l iei, vrei sa te si bucuri de el.

 

Parerea mea

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau să fiu răutăcios, dar se spune că dacă întrebi cât costă ceva, înseamnă că nu-ți permiți.

Nu știai că modelul ales de tine e unul premium și costurile de întreținere sunt și ele pe măsură?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, MotoS Garage a spus:

pastile. cate doua

Sunt le lista de compensate? 😷

Acum 6 ore, Adrian M. a spus:

500 lei cu tva/ora

🤯

Acum 6 ore, Radu Andrei Gabriel a spus:

Sper ca doar pretul e "la nivel de Bavaria", nu si calitatea service-ului. Pana si "toate fac asa" costa la Bavaria.

 

 

Vaaaaiiii, aceste vorbe ne doare!!

Acum 6 ore, Adrian M. a spus:

La asta suntem doi

Sunteți muuuuulți! Doar că apar mereu clienți noi, și mai mulți. 😖

Acum 6 ore, Radu Andrei Gabriel a spus:

Xanax

Din partea casei sau îl pun pe deviz? Că bănuiesc că îl primești când deschid comanda de lucru.

Acum 39 minute, Lucian_M a spus:

se spune că dacă întrebi cât costă ceva, înseamnă că nu-ți permiți.

Asta la yahturi, să nu generalizăm!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Radu Andrei Gabriel a spus:

Nu a fost nimeni rau intentionat, pot sa te asigur de asta, insa tu esti nou pe forum, nu te-ai prezentat, nu ai spus nimic despre experienta ta si oamenii au incercat cumva sa iti dea niste sfaturi cat mai directe

 

Na, acum sa spuna ca e incepator si e prima motocicleta. Atunci sa va vad, ce costuri estimati. Care va fi „fluxul de informatie” legat de service.

 

Acum 10 ore, Lucian_M a spus:

Nu vreau să fiu răutăcios, dar se spune că dacă întrebi cât costă ceva, înseamnă că nu-ți permiți.

Nu știai că modelul ales de tine e unul premium și costurile de întreținere sunt și ele pe măsură?

 

Sustin punctul de vedere.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, 819NZT a spus:

Costurile clar nu se modifica.

Dar abordarea „începatorului” pe forum si motociclit, ar fi alta.

da, de-aia am sters, era evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Lucian_M a spus:

Nu vreau să fiu răutăcios, dar se spune că dacă întrebi cât costă ceva, înseamnă că nu-ți permiți.

Nu știai că modelul ales de tine e unul premium și costurile de întreținere sunt și ele pe măsură?

Este un om normal, nu Tiriac. Era fix acelasi lucru daca intreba cat costa mentenanta pentru un VFR. 

Multi oameni nu stiu care sunt costurile de intretinere ale unei motociclete, nu stiu sa estimeze, unele costuri nici nu le pot banui, iar cand nu stiu sigur daca-si doresc motocicleta parca nu ar cheltui prea mult pentru a o si intretine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator

 

31 minutes ago, Sergio1234 said:

Daca vrei ture si concedii, te sfatuiesc sa faci un drivetest cu Diavel dar si cu alte modele. S-ar putea sa nu fie alegerea optima

+1

 

Si tipul despre care spuneam ca l-am cunoscut la Lacul Oasa, cel cu Diavel, zicea acelasi lucru, ca nu este o moto de ture lungi sau de folosit zi de zi. El venise sa se dea pe Transalpina cu ea, in general o folosea la ture scurte sau se ducea pe circuit cu ea. 

 

Ne-am reintalnit la Han, la Obarsie, si Diavel era atractia parcarii :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.08.2024 la 16:27, meme1988 a spus:

Salut! Sunt foarte tentat să achiziționez un diavel 1260s din '21, aprox 10k km. Am început să mă documentez și am ajuns la partea de service de mentenanță, rămânând necunoscută partea de costuri. Mail-ul trimis celor de la ducati a rămas fără răspuns. Până la urmă de ce ar fi ei interesați...

 

Reprezentantele vor sa vanda bunuri pe care sa le intretina si aia vor avea prioritate. Cu alte cuvinte, trebuie sa astepti inchiderea sezonului pentru a avea timp de tine.

 

La 11.08.2024 la 16:27, meme1988 a spus:

Astfel, am zis ca voi cere ajutorul proprietarilor de diavel. La ce sume se ajunge în cazul service-ului anual, dar la cel mai mare, de 36000 km? Și dacă tot deschid acest topic referitor la diavel, ați avut probleme privind fiabilitate?

 

Mobrele sunt fiabile atata timp cat sunt intretinute de catre propietar. Cine are timp sa se mai uite si la una-alta intre revizii poate avea parte de motocicleta. Pana la urma pasiunea moto nu consta doar in fenomenul lui 'blana orbitoare', poti gasi sadisfactie atat in reglarea unui lant ca si curatarea unor contacte electrice imperfecte.:ok:

 

Inainte sa te gandesti la costuri mai bine accepta ideea ca mobrele sunt un moft pentru pasionati, ceilalti le platesc intretinerea din serviciile financiare oferite de pizdagram/onlyfans. 🏆

Editat de nike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 hours ago, Adrian M. said:

Salut,

Miercuri dimineata ajung la ducati la revizie, si revin. 

Manopera cred ca e pe la 500 lei cu tva/ora-la nivel de bavaria. Peste altii, peste japo. Dar ma astept la asta/e cumva Premium , costa.

Tu la diavel, ai desmo. Eu la a mea nu mai am asa ceva(multistrada v4).

Revizie normala la 10k, revizie la tine de 30k, desmo, doar kitul specific te costa intre 700-1000 euro doar asta. deci m-as astepta, daca ai si pastile, si lant, si anvelope, si antigel, lichid frana, kit lant-ca toate se cam aduna la 30k km, sa te duci in 10.000 lei.  Dar daca iti iei diavel de 30k....iti permiti :))))

 

https://www.desmo-racing.com/en/service-kit-n18-ducati-diavel-1260-xdiavel-30000kms-xml-245_513-7962.html

Eu am factura de revizie simpla, de la cluj-ducati, la a mea, din 2023-ulei, filtru ulei si filtru aer, 1200 lei, ceva de genul.

Vedem cat va fi la capitala :))))

 

Merci mult, Adrian. Îți sunt recunoscător!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Sergio1234 a spus:

 

Salut @meme1988, nu sunt posesor de Diavel, dar cunosc oameni care au utilaju in dotare si am avut si eu parte de cativa km in saua acelei motociclete. 

Nu stiu ce motociclist esti, cu sau fara experienta, ce motoare ai mai avut inainte, ce tip de ture iti plac etc. dar Diavel nu este o motocicleta pe care sa o folosesti prea mult. Este o motocicleta destul de incomoda pentru ture lungi, iar pentru ture scurte/montane e mai mult bataie de cap, decat placere. Singura placere este cand mergi pe bulevard sau pleci la semafor. Sau cand stai pe tereasa si te uiti la ea. That's it. Asa ca deobicei vei gasi si pe piata second multe modele ca si cel gasit de tine, 4 ani/10k km. 

Daca si tu planuiesti sa folosesti motocicleta asa, service de 36k km este in momentul de fata este irelevant. Pretul de azi nu va acelasi peste X ani. 

Daca vrei ture si concedii, te sfatuiesc sa faci un drivetest cu Diavel dar si cu alte modele. S-ar putea sa nu fie alegerea optima

un super raspuns

de aceea și eu l am întrebat citi km face pe un sezon....

dacă ai bani nu contează ca l duci la service cu 2000 km rulați 

dacă intrebi cam cât costa și după nu mai faci km degeaba îl iei

iar ca sa faci km cu modelul asta trebuie chiar sa fii MASOCHIST

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
On 8/11/2024 at 4:27 PM, meme1988 said:

Astfel, am zis ca voi cere ajutorul proprietarilor de diavel. La ce sume se ajunge în cazul service-ului anual, dar la cel mai mare, de 36000 km? Și dacă tot deschid acest topic referitor la diavel, ați avut probleme privind fiabilitate?

Hai, că văd că a dispărut cel care trebuia să-ți dea informațiile la zi. Nu sunt propietar de Diavel, dar am avut două Monster (acum numai unul, la fiul meu), întreținute la reprezentanță.

Manopera cred că este la nivelul oricarui service moto la nivel de reprezentanță, iar dacă ești client fidel ai reduceri la piese și manoperă. Te fac însă la două chestii: piesele de schimb și consumabilele OEM, care sunt foarte scumpe, și uleiul/filtrele, pe care le facturează cu 40-50% mai mult decât le găsești la magazin. Când mergem la revizie, noi fie folosim uleiul și filtrele cumpărate personal (oricum nu suntem fani Motul), sau eventual schimbăm uleiul acasă.

Acum, partea bună: la București, cel puțin, este cel mai bun mecanic Ducati din țară la ora la care vorbim. Pe lângă pasiune, omul merge anual în Italia la instructaj/recalificare și știe tot despre motocicletele acestui brand. Iar la o revizie, chiar verifică și face tot ce trebuie.

Mai jos o poză după factura la revizia unui coteț de anul acesta:

image.thumb.png.b2fad0be995bb923291da9caf629870f.png

Numai bine!

Editat de Kagemusha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 8/23/2024 at 11:40 AM, Kagemusha said:

Hai, că văd că a dispărut cel care trebuia să-ți dea informațiile la zi. Nu sunt propietar de Diavel, dar am avut două Monster (acum numai unul, la fiul meu), întreținute la reprezentanță.

Manopera cred că este la nivelul oricarui service moto la nivel de reprezentanță, iar dacă ești client fidel ai reduceri la piese și manoperă. Te fac însă la două chestii: piesele de schimb și consumabilele OEM, care sunt foarte scumpe, și uleiul/filtrele, pe care le facturează cu 40-50% mai mult decât le găsești la magazin. Când mergem la revizie, noi fie folosim uleiul și filtrele cumpărate personal (oricum nu suntem fani Motul), sau eventual schimbăm uleiul acasă.

Acum, partea bună: la București, cel puțin, este cel mai bun mecanic Ducati din țară la ora la care vorbim. Pe lângă pasiune, omul merge anual în Italia la instructaj/recalificare și știe tot despre motocicletele acestui brand. Iar la o revizie, chiar verifică și face tot ce trebuie.

Mai jos o poză după factura la revizia unui coteț de anul acesta:

image.thumb.png.b2fad0be995bb923291da9caf629870f.png

Numai bine!

Arigatō Kagemusha!

Bănuiesc că acest mecanic este încadrat la Ducati, aka mototehnica București.

Când zici un coteț de anul acesta, te referi la un diavel 1260 sau la un alt model de anul acesta, ori e factura de la monstrul vostru?

Am vorbit și eu cu cei de la București și mi-au spus: service ulei și filtre + altele diavel 1260s, "1000 Ron, 1000 și ceva în funcție de ce trebuie făcut. Un chit curele undeva pe la 150 euro, iar dacă trebuie sa le faci pe toate, ulei, filtre, curele și verificare si/sau reglaj supape, 700, max 800 de euro." Am zis bine, hai să rotunjim la 1000 E.

 Merci mult încă o dată pentru informații! Ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutări!

On 8/25/2024 at 2:22 PM, meme1988 said:

Bănuiesc că acest mecanic este încadrat la Ducati, aka mototehnica București.

Da,Iulian este numele lui. 

 

On 8/25/2024 at 2:22 PM, meme1988 said:

Când zici un coteț de anul acesta, te referi la un diavel 1260 sau la un alt model de anul acesta, ori e factura de la monstrul vostru?

La Monster mă refer. 

 

Ideea generală este că manopera este la fel, indiferent de model, iar piesele sunt scumpe.

Dar, cum au scris câțiva colegi mai înainte, când iei un Ducati trebuie să știi la ce să te aștepți.

Altă inginerie cu care te agață este faptul că mesajul de pe display despre service nu se poate reseta decât la ei.

Cu ce te poți scoate parțial, este să te duci cu uleiul și filtrul cumpărate dinainte și să-ți cureți singur lanțul dacă nu ai două mâini stângi. Astfel salvezi 200-400 lei.

La reviziile mari, la distribuție sau supape, nu ai ce face pentru că piesele sunt scumpe și nu ai de unde să le iei mai ieftin. 

 

Sper să te ajute. 

Numai bine! 

Editat de Kagemusha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...