Sari la conținut

Cost service ducati diavel 1260s


Postări Recomandate

On 8/11/2024 at 4:27 PM, meme1988 said:

Astfel, am zis ca voi cere ajutorul proprietarilor de diavel. La ce sume se ajunge în cazul service-ului anual, dar la cel mai mare, de 36000 km? Și dacă tot deschid acest topic referitor la diavel, ați avut probleme privind fiabilitate?

Hai, că văd că a dispărut cel care trebuia să-ți dea informațiile la zi. Nu sunt propietar de Diavel, dar am avut două Monster (acum numai unul, la fiul meu), întreținute la reprezentanță.

Manopera cred că este la nivelul oricarui service moto la nivel de reprezentanță, iar dacă ești client fidel ai reduceri la piese și manoperă. Te fac însă la două chestii: piesele de schimb și consumabilele OEM, care sunt foarte scumpe, și uleiul/filtrele, pe care le facturează cu 40-50% mai mult decât le găsești la magazin. Când mergem la revizie, noi fie folosim uleiul și filtrele cumpărate personal (oricum nu suntem fani Motul), sau eventual schimbăm uleiul acasă.

Acum, partea bună: la București, cel puțin, este cel mai bun mecanic Ducati din țară la ora la care vorbim. Pe lângă pasiune, omul merge anual în Italia la instructaj/recalificare și știe tot despre motocicletele acestui brand. Iar la o revizie, chiar verifică și face tot ce trebuie.

Mai jos o poză după factura la revizia unui coteț de anul acesta:

image.thumb.png.b2fad0be995bb923291da9caf629870f.png

Numai bine!

Editat de Kagemusha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

On 8/23/2024 at 11:40 AM, Kagemusha said:

Hai, că văd că a dispărut cel care trebuia să-ți dea informațiile la zi. Nu sunt propietar de Diavel, dar am avut două Monster (acum numai unul, la fiul meu), întreținute la reprezentanță.

Manopera cred că este la nivelul oricarui service moto la nivel de reprezentanță, iar dacă ești client fidel ai reduceri la piese și manoperă. Te fac însă la două chestii: piesele de schimb și consumabilele OEM, care sunt foarte scumpe, și uleiul/filtrele, pe care le facturează cu 40-50% mai mult decât le găsești la magazin. Când mergem la revizie, noi fie folosim uleiul și filtrele cumpărate personal (oricum nu suntem fani Motul), sau eventual schimbăm uleiul acasă.

Acum, partea bună: la București, cel puțin, este cel mai bun mecanic Ducati din țară la ora la care vorbim. Pe lângă pasiune, omul merge anual în Italia la instructaj/recalificare și știe tot despre motocicletele acestui brand. Iar la o revizie, chiar verifică și face tot ce trebuie.

Mai jos o poză după factura la revizia unui coteț de anul acesta:

image.thumb.png.b2fad0be995bb923291da9caf629870f.png

Numai bine!

Arigatō Kagemusha!

Bănuiesc că acest mecanic este încadrat la Ducati, aka mototehnica București.

Când zici un coteț de anul acesta, te referi la un diavel 1260 sau la un alt model de anul acesta, ori e factura de la monstrul vostru?

Am vorbit și eu cu cei de la București și mi-au spus: service ulei și filtre + altele diavel 1260s, "1000 Ron, 1000 și ceva în funcție de ce trebuie făcut. Un chit curele undeva pe la 150 euro, iar dacă trebuie sa le faci pe toate, ulei, filtre, curele și verificare si/sau reglaj supape, 700, max 800 de euro." Am zis bine, hai să rotunjim la 1000 E.

 Merci mult încă o dată pentru informații! Ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutări!

On 8/25/2024 at 2:22 PM, meme1988 said:

Bănuiesc că acest mecanic este încadrat la Ducati, aka mototehnica București.

Da,Iulian este numele lui. 

 

On 8/25/2024 at 2:22 PM, meme1988 said:

Când zici un coteț de anul acesta, te referi la un diavel 1260 sau la un alt model de anul acesta, ori e factura de la monstrul vostru?

La Monster mă refer. 

 

Ideea generală este că manopera este la fel, indiferent de model, iar piesele sunt scumpe.

Dar, cum au scris câțiva colegi mai înainte, când iei un Ducati trebuie să știi la ce să te aștepți.

Altă inginerie cu care te agață este faptul că mesajul de pe display despre service nu se poate reseta decât la ei.

Cu ce te poți scoate parțial, este să te duci cu uleiul și filtrul cumpărate dinainte și să-ți cureți singur lanțul dacă nu ai două mâini stângi. Astfel salvezi 200-400 lei.

La reviziile mari, la distribuție sau supape, nu ai ce face pentru că piesele sunt scumpe și nu ai de unde să le iei mai ieftin. 

 

Sper să te ajute. 

Numai bine! 

Editat de Kagemusha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hera’ sa uit….

daca ai bulit vreo comp care are legatura cu partea electrica a moto si care la service ajunge in contactat cu testerul o pot identifica daca a venit de pe o mobra furata!!! Deci grija de pe unde luati shuri!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...