Bica Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 ))) ce legatura au furtunele de prea plin cu garniturile de etansare ale paharelor?))daca curg paharele cuiul pontou n-are nici o legatura..decat daca curge benzina pe traseul de prea plin...cauciucul de obicei iarna se rigidizeaza..chestiile se contracta si de aceea curg paharele..pentru ca probabil sunt imbatranite garniturile...n-are nici o leg cu faptul ca nu porneste motorul...cand nu pornesti motorul o mie de ani se usuca tot in galeriile de admisie...tre sa dai mai mult ca cheie pana "suje" umpic de benzina...cel mai bine...ia airbox-ul jos..da la cheie acoperind cate o secunda gura fiecarui carburator...de la 1 spre 4..sau..)).ia o tortza imbibata in tzitzei...si fa foc sub ea...cum faceau batranii sub rabele Roman..))) Nu am abandonat Motocicleta, scz ca nu am fost mai precis, aveam benzina in rezervor cam 4L. Nu stiu ce inseamna pt tine "investitie modica in pregatirea de iernat" . Moto cand am puso la iernat avea ulei in motor de 300km buji noi filtre etc. Robinetu la rezervor a stat tot acest timp oprit. da sigur....unii au impresia ca motocicleta trebuie pusa la iernat cum pui muraturile pe iarna in borcan...acopera-i cauciucurile...da-o cu nu stiu ce substante...unge-o cu nu stiu ce..pune pungi pe tobe...ce kkturi is astea ma..?)))exces de zel?pune-o in garaj cu o prelata pe ea si horoscopu'.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Nu am abandonat Motocicleta, scz ca nu am fost mai precis, aveam benzina in rezervor cam 4L. Nu stiu ce inseamna pt tine "investitie modica in pregatirea de iernat" . Moto cand am puso la iernat avea ulei in motor de 300km buji noi filtre etc. Robinetu la rezervor a stat tot acest timp oprit. - Ieri dupa ce am rugat un prieten sa ma ajute cu niste curent de la masina am reusit sa o pornesc! Am dat la buton pana a pornit. Motorul mergea foarte frumos am incalzito si era ok. Problema carburatoarelor a ramas inca mai curg asa usor . Si eu m-am gandit la mai multe variante, cui pontou blocat, plutitoare nu urca, garnituri etc. Deocamdata nu stiu ce este dar multumesc pt pareri si raspunsuri . Sper sa o rezolv pana vine primavara Pregatire "ca la carte" a motocicletei pentru iernat este cum am facut eu la motoretele "mele" si anume: 1. Schimb de ulei; 2. Curatat si uns lant; 3. Umplut rezervorul si adaugat stabilizator in benzina; 4. Drenat carburatoarele; 5. Scos bujiile si adaugat ulei 2T in cilindri; 6. Demontat bateria, completat cu apa distilata si pus pe redresor; 7. Umflat rotile; 8. Schimbat antigelul si curatat vasul de expansiune; 9. Pus husa; Pretul il calculezi tu. Plutitoarele e posibil sa fi ramas blocate pe deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 nu ziceam eu ca horoscopu'?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) Pregatire "ca la carte" a motocicletei pentru iernat este cum am facut eu la motoretele "mele" si anume: 1. Schimb de ulei; 2. Curatat si uns lant; 3. Umplut rezervorul si adaugat stabilizator in benzina; 4. Drenat carburatoarele; 5. Scos bujiile si adaugat ulei 2T in cilindri; 6. Demontat bateria, completat cu apa distilata si pus pe redresor; 7. Umflat rotile; 8. Schimbat antigelul si curatat vasul de expansiune; 9. Pus husa; Pretul il calculezi tu. Plutitoarele e posibil sa fi ramas blocate pe deschis. Acuma daca tot ai facut toate astea .. ai tinuto in casa sau intr-un garaj incalzit ? pt ca daca ai tinuto afara sub prelata .. atunci nu are rost! Dar e bine daca ai facut toate astea inseamna ca esti pasionat de moto si o iubesti . stiu ce trebuie facut ! dar nu am garaj incalzit ca sa stea la caldura . Editat Februarie 2, 2013 de MassimoWest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Plutitorul blocat din cauza benzinei care a stat acolo, si evident cuiul poantou e intepenit. Mai bine scoti toata benzina inaintea iernii, sunt si substante care se baga acolo atat pentru conservare cat si pentru curatare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Macar un plin de benzina era bine sa i fi facut. Urmatorul topic: am rezervorul strecuratoare si nu stiu de ce... haha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 ca esti cealadau...de-aia...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blu_lucian Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 De anul acesta mi-am luat si eu carnetul si mi-am achizitionat o Honda CBR 600 F4...eu am garajul incalzit si as vrea sa stiu daca e recomandat sa o mai pornesc peste iarna jos...sunt undeva la 15 grade jos nu e la temperatura de afara...sau mai bine sa ii dau pace mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 o poti porni linistit ! asta ca sa nu se descarce bateria , doar sa n-o lasi toata perioada in aceeasi pozitie , ma refer la anvelope , mai misco din cand in cand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Rezervor plin,pusa pe cric,bateria jos,husa si odihna pana la primavara. Bateria la incarcat o data pe luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 daca este incalzit garajul ...nu vad problema de ce nu o poti porni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 da dar sa nu o tii pornita intr-un spatiu inchis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Rezervor plin,pusa pe cric,bateria jos,husa si odihna pana la primavara. Bateria la incarcat o data pe luna. daca este incalzit garajul ...nu vad problema de ce nu o poti porni Si daca o pornesti ce rezolvi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 daca e recomandat sa o mai pornesc peste iarna jos... Daca vrei sa te plimbi, e recomandat sa o pornesti Daca nu, exact cum zice TNG. Daca schimbi consumabilele la inceput de sezon, nu ar trebui sa ai probleme cu pornirea. Doar in cazul unei mobre neintretinute poti avea probleme sa nu o ia din prima sau sa o ineci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 eu am garajul incalzit si as vrea sa stiu daca e recomandat sa o mai pornesc peste iarna Parerile sunt impartite. Eu inclin sa cred ca NU e bine pornitul peste iarna, iata de ce: - la fiecare pornire, va trebui sa incalzesti bine motorul dar la momentul pornirii, uleiul ce se scurge dupa o nefolosire indelungata va accentua uzura pieselor in miscare cu fiecare pornire dupa un timp indelungat. apoi, dupa oprire, favorizezi creearea condensului. - 10 sau 15 minute de motor pornit nu-ti va incarca bateria; cel mai ok pt baterie e sa-ti iei un redresor pentru moto si s-o lasi conectata la redresor. In rezervorul ce il vei lasa plin vei adauga aditiv, pentru a preveni depunerile de peste iarna. fireste, dupa adaugarea aditivului, lasi o vreme motorul pornit pentru ca si in carburator sa ajunga combustibilul cu aditiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 (editat) era o vorba, cica "de ce s-a stricat? de prea multa grija". probabil in 5-10 minute la ralanti mai mult descarci bateria decit o incarci. Editat Noiembrie 24, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Am spus "banuiesc" fiindca nu sunt nici mecanic, nici documentat cu privire la "speță". Am socializat doar . Intrebare: cum procedezi tu iarna, cu motocicleta ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 O pornire descarca o baterie mai mult decat poti sa o incarci lasand-o sa mearga la relantiu 5-10 minute... Dat bateria jos de pe moto, incarcata la maxim si gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 (editat) S-a mai discutat subiectul - pregatirea motocicletei pentru iarna care pentru multi consta in crearea unui folder pe desktop. Nu strica sa mai fie pornita din cand in cand pe youtube... Editat Noiembrie 24, 2013 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ala cu F-ul Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Nu are albsolut nimic, poti sa o pornesti linistit. Eu iarna trecuta i-am facut plinul, am urcat-o pe cric si de pe 1 dec pana pe 18 februarie asa a stat. La fiecare 2 saptamani am pornit-o cate 15 min pentru bateria (tinuta in treapta a-II-a la relante). Nu am scos bateria, nu am pus ulei la motor unde sunt dujiile... In manualul motocicletei scrie doar atat: sa dau robinetul de benzina pe 'off' si sa ii astup toba si filtrul de aer (pentru a nu intra soareci probabil). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Dat fiind ca tot omu o mai intretine, repara, greseaza, vopseste si giugiuleste in sezonul dedicat, o pornesti sa te asiguri ca nu ai lasat ceva piese prin cutia de scule si o tii usor turata pana termini de numarat suruburile. Cum termini operatiunea pui un cearsaf alb sub ea sa vezi de mai lasa pete cat esti tu plecat si sa nu uiti de paturica deasupra ca sa elimini condesula baterie. Daca pe cearsaf gasesti urme imprimate de talpi e clar ca a fost violata in lipsa ta si trebuie sa o vinzi repede( pana in primavara) sa nu iei vreo boala d-aia de nu te mai faci bine... Asadar pune repede colea o poza cu F4-a aia, ca de viol au grija bahetzii. Dar vezi sa fie poza facuta cu fiara ta, ca astia de-i prostesti cu poze de pe net or sa vrea sa te violeze pe tine. Altfel multa sanatate si cauta in sectiunea dedicata ce tre facut la o motocicleta pe timp de iarna, altceva decat un topic nou pentru o motocicleta care soto-moto nu exista in realitate. Sucesuri deosebite si realizari incrancenate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 de ce ai tinut-o in viteza la relanti? ))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nimeni Altu' Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Ca sa se acomodeze turbina cu mesul la relanti... Stii si tu cum e cu turbina , cu axul la melc , cu intercooler cu dastea' .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 (editat) ca orice motociclist care isi respecta capra, am bagat-o in casa din cand in cand o mai scoteam da, si eu tot in casa o bag. cand e vreme frumoasa, o mai scot la o tura. are rca valabil, pana in aprilie. s-a intamplat sa am noroc de zile frumoase si atunci am scos-o la scurte plimbari sau chiar am mers la job cu ea. s-a intamplat si sa fie zapada si foarte frig - a ramas, evident, la locul ei, in casa. in rest, am procedat cum am spus: bateria tinuta pe redresor si aditiv in rezervorul mereu plin. din pacate, nu am loc in casa si pentru ij-ul cu atas si acesta ramane afara, cu o husa pe motocicleta si alta husa pe atas. bateria insa o bag inauntru. anul asta sper sa ma dau cu el pe zapada, de asemenea are si el rca valabil pana la primavara. pentru cei foarte pretentiosi, se recomanda si schimbarea uleiului inainte de iarna si apoi la primavara. in trecut am facut si eu asa dar am renuntat. dealtfel uleiul cu care intra amandoua in iarna este ok (vreo 2 mii de km la virago si vreo 150 km la Ij). in plus, eu dau pe cauciucuri cu spray siliconic, pentru intretinere. acesta protejeaza impotriva imbatranirii premature a gumei. Editat Noiembrie 24, 2013 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 al jdemilealea topic pe tema asta @Drobu a avut cel mai pertinent reply din toate timpurile intr-unul din ele. nu-l mai gasesc.. cumva ala cu cite-o lingurita de nisip in cilindri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.