Stoica_Adrian Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 Eu o asez langa canapea. doamne ce bine ai mai sta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Salut ! Au trecut aproximativ 10 saptamani de cand nu am mai pornit motoru. Ieri am vazut soare am avut timp si am zis hai sa il pornesc sa il incalzesc putin. Am pus bateria care a stat in casa tot acest timp, am pus benzina, am tras socu, contact si apas pe buton sa o pornesc.. Am dat odata , de doua ori si nimic. a invartit dar nu a pornit. Apoi simt un miros de benzina dau sa ma uit sub carburatoare ce sa vad, 3 si 4 curgea benzina din ele sau ceva de genu picura destul de persistent. Am tot incercat sa o pornesc si nimic am esuat. - Ce s-a intamplat ? De ce imi curge carb 3 si 4 care ar putea fi problema ? Sau cum ar trebui sa procedez ca sa o pornesc (cu soc, fara soc)! ?? "" poate am inecato! "" Astept niste pareri , comentari, raspunsuri. Nu se pune problema de sincronizare sau buji. totul este nou: filtru aer, ulei, bujii, sincro carb. Ps. este vorba de o Honda CBR F2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 garnituri carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Ma gandesc ca a prins mizerie la cuiu ponto nu mai inchide si da toata benzina afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) Prostia ai facut ca ai lasat Rezervorul Gol peste Iarna !!! de preferinta cand il pui la iernat , chiar daca sta putin ''cateva saptamani'' Rezervorul este indicat sa fie plin !! Plutitoarele nu ai coborat !! de Inecat cu siguranta ai inecato . Sa lovesti cand vezi ca , curge cu o cheie sau cu dosul la o surubelita in cupele de la carburatoarele care curg ( Loveste cu simt ) dupa cum vad nu prea stii nu ar fii indicat sa le desfaci posibil sa le dereglezi ( nu-ti baga nasul in Reglaje ) Curatza bine Bujiile si Ardele Bine....Motorul fiind rece intra si Ulei daca ai dat la automat !!!!! rezolva problema cu Cupele carburatoarelor ... cu siguranta nu au coborat Plutitoarele Succes !!!! Editat Ianuarie 31, 2013 de WildRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tralfast Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Cui pontou este problema, aluminiul de la condens oxideaza si atunci cuiul pontou rămâne lipit de perete , eu iarna las ceva benzina in rezervor si robinetul deschis si nu am nici un fel de probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) Posibil sa fie si cuiul dar cel mai probabil, cum a spus si johan800, garniturile de la carburatoare. Eu asa am patit la un fzr 1000 tot iarna. Am lasat mtocicleta nepornita peste iarna si apoi curgea benzina de la carburatoare. Am chemat mecanicul si mi-a slefuit putin corpul carburatoarelor. In mod normal chiar daca ramane blocat cuiul nu ar trebui sa curga benzina pe acolo....Eu doar am spus ce am patit....cel mai bine o duci la un mecanic. Bafta! Editat Ianuarie 31, 2013 de mad.alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 daca curge benzina nu are legatura cu , cuiul ponton !!! da , nu zic posibil sa fie si ala dar e vorba ca ii curge benzina pe la ''PREA PLIN '' nu inchid plutitoarele sunt patit !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 pai cand inchid plutitoarele se inchid prin acel cui pontou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 - Ce s-a intamplat ? De ce imi curge carb 3 si 4 care ar putea fi problema ? Sau cum ar trebui sa procedez ca sa o pornesc (cu soc, fara soc)! ?? "" poate am inecato! "" Astept niste pareri , comentari, raspunsuri. Ps. este vorba de o Honda CBR F2 Pai s-a intamplat ca ai abandonat motocicleta peste iara fara sa o pregatesti pentru iernat. Acum cand tu ai nevoie de ea, te-a abandonat si ea pe tine Daca a curs benzina uita-te pe unde a curs. Poate a curs pe vreun furtun de retur. Daca a curs pe la garnituri, atunci e belea. Tre sa dai jos bateria de carburatoare si sa le demontezi si sa schimbi garniturile respective sau O-ring-urile. Pune bateria pe un redresor, daca tensiunea e sub 12.7 V la bornele ei. si abia dupa aia mai incearca sa pornesti. Daca investeai anu trecut o suma modica in pregatirea de iernat acum nu mai aveai probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 pai cand inchid plutitoarele se inchid prin acel cui pontou am facut o comfuzie scuze corect !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Daca cuiul ponto nu inchide toata benzina iese pe acele furtune care sunt pentru supra plin sau cum le zice. Daca te pricepi demonteaza rezervorul, filtru de aer si dai toate carburatoarele jos si desfaci borcanasele de la ele sa vezi care e problema ca nu ai ce deregla daca nu umbli si in alta parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Cum am mai zis ,,cel mai probabil sunt garniturile..altfel nu ar avea cum sa curga benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) Posibil sa fie si cuiul dar cel mai probabil, cum a spus si johan800, garniturile de la carburatoare. Eu asa am patit la un fzr 1000 tot iarna. Am lasat mtocicleta nepornita peste iarna si apoi curgea benzina de la carburatoare. Am chemat mecanicul si mi-a slefuit putin corpul carburatoarelor. In mod normal chiar daca ramane blocat cuiul nu ar trebui sa curga benzina pe acolo....Eu doar am spus ce am patit....cel mai bine o duci la un mecanic. Bafta! mare mecanic, in loc sa schimbe mizeriile alea de garnituri a luat la pila paharele! bleah! Editat Ianuarie 31, 2013 de Performance Solutions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Pai s-a intamplat ca ai abandonat motocicleta peste iara fara sa o pregatesti pentru iernat. Acum cand tu ai nevoie de ea, te-a abandonat si ea pe tine Daca a curs benzina uita-te pe unde a curs. Poate a curs pe vreun furtun de retur. Daca a curs pe la garnituri, atunci e belea. Tre sa dai jos bateria de carburatoare si sa le demontezi si sa schimbi garniturile respective sau O-ring-urile. Pune bateria pe un redresor, daca tensiunea e sub 12.7 V la bornele ei. si abia dupa aia mai incearca sa pornesti. Daca investeai anu trecut o suma modica in pregatirea de iernat acum nu mai aveai probleme! Nu am abandonat Motocicleta, scz ca nu am fost mai precis, aveam benzina in rezervor cam 4L. Nu stiu ce inseamna pt tine "investitie modica in pregatirea de iernat" . Moto cand am puso la iernat avea ulei in motor de 300km buji noi filtre etc. Robinetu la rezervor a stat tot acest timp oprit. - Ieri dupa ce am rugat un prieten sa ma ajute cu niste curent de la masina am reusit sa o pornesc! Am dat la buton pana a pornit. Motorul mergea foarte frumos am incalzito si era ok. Problema carburatoarelor a ramas inca mai curg asa usor . Si eu m-am gandit la mai multe variante, cui pontou blocat, plutitoare nu urca, garnituri etc. Deocamdata nu stiu ce este dar multumesc pt pareri si raspunsuri . Sper sa o rezolv pana vine primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 ))) ce legatura au furtunele de prea plin cu garniturile de etansare ale paharelor?))daca curg paharele cuiul pontou n-are nici o legatura..decat daca curge benzina pe traseul de prea plin...cauciucul de obicei iarna se rigidizeaza..chestiile se contracta si de aceea curg paharele..pentru ca probabil sunt imbatranite garniturile...n-are nici o leg cu faptul ca nu porneste motorul...cand nu pornesti motorul o mie de ani se usuca tot in galeriile de admisie...tre sa dai mai mult ca cheie pana "suje" umpic de benzina...cel mai bine...ia airbox-ul jos..da la cheie acoperind cate o secunda gura fiecarui carburator...de la 1 spre 4..sau..)).ia o tortza imbibata in tzitzei...si fa foc sub ea...cum faceau batranii sub rabele Roman..))) Nu am abandonat Motocicleta, scz ca nu am fost mai precis, aveam benzina in rezervor cam 4L. Nu stiu ce inseamna pt tine "investitie modica in pregatirea de iernat" . Moto cand am puso la iernat avea ulei in motor de 300km buji noi filtre etc. Robinetu la rezervor a stat tot acest timp oprit. da sigur....unii au impresia ca motocicleta trebuie pusa la iernat cum pui muraturile pe iarna in borcan...acopera-i cauciucurile...da-o cu nu stiu ce substante...unge-o cu nu stiu ce..pune pungi pe tobe...ce kkturi is astea ma..?)))exces de zel?pune-o in garaj cu o prelata pe ea si horoscopu'.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Nu am abandonat Motocicleta, scz ca nu am fost mai precis, aveam benzina in rezervor cam 4L. Nu stiu ce inseamna pt tine "investitie modica in pregatirea de iernat" . Moto cand am puso la iernat avea ulei in motor de 300km buji noi filtre etc. Robinetu la rezervor a stat tot acest timp oprit. - Ieri dupa ce am rugat un prieten sa ma ajute cu niste curent de la masina am reusit sa o pornesc! Am dat la buton pana a pornit. Motorul mergea foarte frumos am incalzito si era ok. Problema carburatoarelor a ramas inca mai curg asa usor . Si eu m-am gandit la mai multe variante, cui pontou blocat, plutitoare nu urca, garnituri etc. Deocamdata nu stiu ce este dar multumesc pt pareri si raspunsuri . Sper sa o rezolv pana vine primavara Pregatire "ca la carte" a motocicletei pentru iernat este cum am facut eu la motoretele "mele" si anume: 1. Schimb de ulei; 2. Curatat si uns lant; 3. Umplut rezervorul si adaugat stabilizator in benzina; 4. Drenat carburatoarele; 5. Scos bujiile si adaugat ulei 2T in cilindri; 6. Demontat bateria, completat cu apa distilata si pus pe redresor; 7. Umflat rotile; 8. Schimbat antigelul si curatat vasul de expansiune; 9. Pus husa; Pretul il calculezi tu. Plutitoarele e posibil sa fi ramas blocate pe deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 nu ziceam eu ca horoscopu'?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) Pregatire "ca la carte" a motocicletei pentru iernat este cum am facut eu la motoretele "mele" si anume: 1. Schimb de ulei; 2. Curatat si uns lant; 3. Umplut rezervorul si adaugat stabilizator in benzina; 4. Drenat carburatoarele; 5. Scos bujiile si adaugat ulei 2T in cilindri; 6. Demontat bateria, completat cu apa distilata si pus pe redresor; 7. Umflat rotile; 8. Schimbat antigelul si curatat vasul de expansiune; 9. Pus husa; Pretul il calculezi tu. Plutitoarele e posibil sa fi ramas blocate pe deschis. Acuma daca tot ai facut toate astea .. ai tinuto in casa sau intr-un garaj incalzit ? pt ca daca ai tinuto afara sub prelata .. atunci nu are rost! Dar e bine daca ai facut toate astea inseamna ca esti pasionat de moto si o iubesti . stiu ce trebuie facut ! dar nu am garaj incalzit ca sa stea la caldura . Editat Februarie 2, 2013 de MassimoWest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Macar un plin de benzina era bine sa i fi facut. Urmatorul topic: am rezervorul strecuratoare si nu stiu de ce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Plutitorul blocat din cauza benzinei care a stat acolo, si evident cuiul poantou e intepenit. Mai bine scoti toata benzina inaintea iernii, sunt si substante care se baga acolo atat pentru conservare cat si pentru curatare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Macar un plin de benzina era bine sa i fi facut. Urmatorul topic: am rezervorul strecuratoare si nu stiu de ce... haha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 ca esti cealadau...de-aia...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blu_lucian Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 De anul acesta mi-am luat si eu carnetul si mi-am achizitionat o Honda CBR 600 F4...eu am garajul incalzit si as vrea sa stiu daca e recomandat sa o mai pornesc peste iarna jos...sunt undeva la 15 grade jos nu e la temperatura de afara...sau mai bine sa ii dau pace mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 o poti porni linistit ! asta ca sa nu se descarce bateria , doar sa n-o lasi toata perioada in aceeasi pozitie , ma refer la anvelope , mai misco din cand in cand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.