Sari la conținut

Ponturi (tips) legate de iernat, intretinere si nu numai, a motocicletelor noastre


Smokey
 Share

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut ! Au trecut aproximativ 10 saptamani de cand nu am mai pornit motoru. Ieri am vazut soare am avut timp si am zis hai sa il pornesc sa il incalzesc putin. Am pus bateria care a stat in casa tot acest timp, am pus benzina, am tras socu, contact si apas pe buton sa o pornesc.. Am dat odata , de doua ori si nimic. a invartit dar nu a pornit. Apoi simt un miros de benzina dau sa ma uit sub carburatoare ce sa vad, 3 si 4 curgea benzina din ele sau ceva de genu picura destul de persistent. Am tot incercat sa o pornesc si nimic am esuat.

 

- Ce s-a intamplat ? De ce imi curge carb 3 si 4 care ar putea fi problema ? Sau cum ar trebui sa procedez ca sa o pornesc (cu soc, fara soc)! ?? "" poate am inecato! ""

Astept niste pareri , comentari, raspunsuri.

Nu se pune problema de sincronizare sau buji. totul este nou: filtru aer, ulei, bujii, sincro carb.

 

Ps. este vorba de o Honda CBR F2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prostia ai facut ca ai lasat Rezervorul Gol peste Iarna !!! de preferinta cand il pui la iernat , chiar daca sta putin ''cateva saptamani'' Rezervorul este indicat sa fie plin !! Plutitoarele nu ai coborat !! de Inecat cu siguranta ai inecato . Sa lovesti cand vezi ca , curge cu o cheie sau cu dosul la o surubelita in cupele de la carburatoarele care curg ( Loveste cu simt ) dupa cum vad nu prea stii nu ar fii indicat sa le desfaci posibil sa le dereglezi ( nu-ti baga nasul in Reglaje )

 

Curatza bine Bujiile si Ardele Bine....Motorul fiind rece intra si Ulei daca ai dat la automat !!!!!

rezolva problema cu Cupele carburatoarelor ... cu siguranta nu au coborat Plutitoarele

 

Succes !!!!

Editat de WildRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cui pontou este problema, aluminiul de la condens oxideaza si atunci cuiul pontou rămâne lipit de perete , eu iarna las ceva benzina in rezervor si robinetul deschis si nu am nici un fel de probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa fie si cuiul dar cel mai probabil, cum a spus si johan800, garniturile de la carburatoare. Eu asa am patit la un fzr 1000 tot iarna. Am lasat mtocicleta nepornita peste iarna si apoi curgea benzina de la carburatoare. Am chemat mecanicul si mi-a slefuit putin corpul carburatoarelor. In mod normal chiar daca ramane blocat cuiul nu ar trebui sa curga benzina pe acolo....Eu doar am spus ce am patit....cel mai bine o duci la un mecanic. Bafta!

Editat de mad.alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Ce s-a intamplat ? De ce imi curge carb 3 si 4 care ar putea fi problema ? Sau cum ar trebui sa procedez ca sa o pornesc (cu soc, fara soc)! ?? "" poate am inecato! ""

Astept niste pareri , comentari, raspunsuri.

 

 

Ps. este vorba de o Honda CBR F2

Pai s-a intamplat ca ai abandonat motocicleta peste iara fara sa o pregatesti pentru iernat. Acum cand tu ai nevoie de ea, te-a abandonat si ea pe tine :P

Daca a curs benzina uita-te pe unde a curs. Poate a curs pe vreun furtun de retur. Daca a curs pe la garnituri, atunci e belea. Tre sa dai jos bateria de carburatoare si sa le demontezi si sa schimbi garniturile respective sau O-ring-urile.

Pune bateria pe un redresor, daca tensiunea e sub 12.7 V la bornele ei. si abia dupa aia mai incearca sa pornesti.

Daca investeai anu trecut o suma modica in pregatirea de iernat acum nu mai aveai probleme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cuiul ponto nu inchide toata benzina iese pe acele furtune care sunt pentru supra plin sau cum le zice.

Daca te pricepi demonteaza rezervorul, filtru de aer si dai toate carburatoarele jos si desfaci borcanasele de la ele sa vezi care e problema ca nu ai ce deregla daca nu umbli si in alta parte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa fie si cuiul dar cel mai probabil, cum a spus si johan800, garniturile de la carburatoare. Eu asa am patit la un fzr 1000 tot iarna. Am lasat mtocicleta nepornita peste iarna si apoi curgea benzina de la carburatoare. Am chemat mecanicul si mi-a slefuit putin corpul carburatoarelor. In mod normal chiar daca ramane blocat cuiul nu ar trebui sa curga benzina pe acolo....Eu doar am spus ce am patit....cel mai bine o duci la un mecanic. Bafta!

 

mare mecanic, in loc sa schimbe mizeriile alea de garnituri a luat la pila paharele! bleah!

Editat de Performance Solutions
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai s-a intamplat ca ai abandonat motocicleta peste iara fara sa o pregatesti pentru iernat. Acum cand tu ai nevoie de ea, te-a abandonat si ea pe tine :P

Daca a curs benzina uita-te pe unde a curs. Poate a curs pe vreun furtun de retur. Daca a curs pe la garnituri, atunci e belea. Tre sa dai jos bateria de carburatoare si sa le demontezi si sa schimbi garniturile respective sau O-ring-urile.

Pune bateria pe un redresor, daca tensiunea e sub 12.7 V la bornele ei. si abia dupa aia mai incearca sa pornesti.

Daca investeai anu trecut o suma modica in pregatirea de iernat acum nu mai aveai probleme!

:nono: Nu am abandonat Motocicleta, scz ca nu am fost mai precis, aveam benzina in rezervor cam 4L. Nu stiu ce inseamna pt tine "investitie modica in pregatirea de iernat" . Moto cand am puso la iernat avea ulei in motor de 300km buji noi filtre etc. :)

Robinetu la rezervor a stat tot acest timp oprit.

 

- Ieri dupa ce am rugat un prieten sa ma ajute cu niste curent de la masina :D am reusit sa o pornesc! Am dat la buton pana a pornit. Motorul mergea foarte frumos am incalzito si era ok.

Problema carburatoarelor a ramas inca mai curg asa usor . Si eu m-am gandit la mai multe variante, cui pontou blocat, plutitoare nu urca, garnituri etc. Deocamdata nu stiu ce este dar multumesc pt pareri si raspunsuri :) . Sper sa o rezolv pana vine primavara :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))) ce legatura au furtunele de prea plin cu garniturile de etansare ale paharelor?:)))daca curg paharele cuiul pontou n-are nici o legatura..decat daca curge benzina pe traseul de prea plin...cauciucul de obicei iarna se rigidizeaza..chestiile se contracta si de aceea curg paharele..pentru ca probabil sunt imbatranite garniturile...n-are nici o leg cu faptul ca nu porneste motorul...cand nu pornesti motorul o mie de ani se usuca tot in galeriile de admisie...tre sa dai mai mult ca cheie pana "suje" umpic de benzina...cel mai bine...ia airbox-ul jos..da la cheie acoperind cate o secunda gura fiecarui carburator...de la 1 spre 4..sau..:))).ia o tortza imbibata in tzitzei...si fa foc sub ea...cum faceau batranii sub rabele Roman..:))))



:nono: Nu am abandonat Motocicleta, scz ca nu am fost mai precis, aveam benzina in rezervor cam 4L. Nu stiu ce inseamna pt tine "investitie modica in pregatirea de iernat" . Moto cand am puso la iernat avea ulei in motor de 300km buji noi filtre etc. :)

Robinetu la rezervor a stat tot acest timp oprit.

 

da sigur....unii au impresia ca motocicleta trebuie pusa la iernat cum pui muraturile pe iarna in borcan...acopera-i cauciucurile...da-o cu nu stiu ce substante...unge-o cu nu stiu ce..pune pungi pe tobe...ce kkturi is astea ma..?:))))exces de zel?pune-o in garaj cu o prelata pe ea si horoscopu'..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:nono: Nu am abandonat Motocicleta, scz ca nu am fost mai precis, aveam benzina in rezervor cam 4L. Nu stiu ce inseamna pt tine "investitie modica in pregatirea de iernat" . Moto cand am puso la iernat avea ulei in motor de 300km buji noi filtre etc. :)

Robinetu la rezervor a stat tot acest timp oprit.

 

- Ieri dupa ce am rugat un prieten sa ma ajute cu niste curent de la masina :D am reusit sa o pornesc! Am dat la buton pana a pornit. Motorul mergea foarte frumos am incalzito si era ok.

Problema carburatoarelor a ramas inca mai curg asa usor . Si eu m-am gandit la mai multe variante, cui pontou blocat, plutitoare nu urca, garnituri etc. Deocamdata nu stiu ce este dar multumesc pt pareri si raspunsuri :) . Sper sa o rezolv pana vine primavara :D

Pregatire "ca la carte" a motocicletei pentru iernat este cum am facut eu la motoretele "mele" si anume:

 

1. Schimb de ulei;

 

2. Curatat si uns lant;

 

3. Umplut rezervorul si adaugat stabilizator in benzina;

 

4. Drenat carburatoarele;

 

5. Scos bujiile si adaugat ulei 2T in cilindri;

 

6. Demontat bateria, completat cu apa distilata si pus pe redresor;

 

7. Umflat rotile;

 

8. Schimbat antigelul si curatat vasul de expansiune;

 

9. Pus husa;

 

Pretul il calculezi tu.

Plutitoarele e posibil sa fi ramas blocate pe deschis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pregatire "ca la carte" a motocicletei pentru iernat este cum am facut eu la motoretele "mele" si anume:

 

1. Schimb de ulei;

 

2. Curatat si uns lant;

 

3. Umplut rezervorul si adaugat stabilizator in benzina;

 

4. Drenat carburatoarele;

 

5. Scos bujiile si adaugat ulei 2T in cilindri;

 

6. Demontat bateria, completat cu apa distilata si pus pe redresor;

 

7. Umflat rotile;

 

8. Schimbat antigelul si curatat vasul de expansiune;

 

9. Pus husa;

 

Pretul il calculezi tu.

Plutitoarele e posibil sa fi ramas blocate pe deschis.

 

Acuma daca tot ai facut toate astea .. ai tinuto in casa sau intr-un garaj incalzit ? pt ca daca ai tinuto afara sub prelata .. atunci nu are rost! Dar e bine daca ai facut toate astea inseamna ca esti pasionat de moto si o iubesti ;) . stiu ce trebuie facut ! dar nu am garaj incalzit ca sa stea la caldura :( .

Editat de MassimoWest
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plutitorul blocat din cauza benzinei care a stat acolo, si evident cuiul poantou e intepenit.

Mai bine scoti toata benzina inaintea iernii, sunt si substante care se baga acolo atat pentru conservare cat si pentru curatare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

De anul acesta mi-am luat si eu carnetul si mi-am achizitionat o Honda CBR 600 F4...eu am garajul incalzit si as vrea sa stiu daca e recomandat sa o mai pornesc peste iarna jos...sunt undeva la 15 grade jos nu e la temperatura de afara...sau mai bine sa ii dau pace :P mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Ponturi (tips) legate de iernat, intretinere si nu numai, a motocicletelor noastre
  • Kristian pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...