alex_en Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 - Ce s-a intamplat ? De ce imi curge carb 3 si 4 care ar putea fi problema ? Sau cum ar trebui sa procedez ca sa o pornesc (cu soc, fara soc)! ?? "" poate am inecato! "" Astept niste pareri , comentari, raspunsuri. Ps. este vorba de o Honda CBR F2 Pai s-a intamplat ca ai abandonat motocicleta peste iara fara sa o pregatesti pentru iernat. Acum cand tu ai nevoie de ea, te-a abandonat si ea pe tine Daca a curs benzina uita-te pe unde a curs. Poate a curs pe vreun furtun de retur. Daca a curs pe la garnituri, atunci e belea. Tre sa dai jos bateria de carburatoare si sa le demontezi si sa schimbi garniturile respective sau O-ring-urile. Pune bateria pe un redresor, daca tensiunea e sub 12.7 V la bornele ei. si abia dupa aia mai incearca sa pornesti. Daca investeai anu trecut o suma modica in pregatirea de iernat acum nu mai aveai probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 pai cand inchid plutitoarele se inchid prin acel cui pontou am facut o comfuzie scuze corect !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Daca cuiul ponto nu inchide toata benzina iese pe acele furtune care sunt pentru supra plin sau cum le zice. Daca te pricepi demonteaza rezervorul, filtru de aer si dai toate carburatoarele jos si desfaci borcanasele de la ele sa vezi care e problema ca nu ai ce deregla daca nu umbli si in alta parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Cum am mai zis ,,cel mai probabil sunt garniturile..altfel nu ar avea cum sa curga benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) Posibil sa fie si cuiul dar cel mai probabil, cum a spus si johan800, garniturile de la carburatoare. Eu asa am patit la un fzr 1000 tot iarna. Am lasat mtocicleta nepornita peste iarna si apoi curgea benzina de la carburatoare. Am chemat mecanicul si mi-a slefuit putin corpul carburatoarelor. In mod normal chiar daca ramane blocat cuiul nu ar trebui sa curga benzina pe acolo....Eu doar am spus ce am patit....cel mai bine o duci la un mecanic. Bafta! mare mecanic, in loc sa schimbe mizeriile alea de garnituri a luat la pila paharele! bleah! Editat Ianuarie 31, 2013 de Performance Solutions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Pai s-a intamplat ca ai abandonat motocicleta peste iara fara sa o pregatesti pentru iernat. Acum cand tu ai nevoie de ea, te-a abandonat si ea pe tine Daca a curs benzina uita-te pe unde a curs. Poate a curs pe vreun furtun de retur. Daca a curs pe la garnituri, atunci e belea. Tre sa dai jos bateria de carburatoare si sa le demontezi si sa schimbi garniturile respective sau O-ring-urile. Pune bateria pe un redresor, daca tensiunea e sub 12.7 V la bornele ei. si abia dupa aia mai incearca sa pornesti. Daca investeai anu trecut o suma modica in pregatirea de iernat acum nu mai aveai probleme! Nu am abandonat Motocicleta, scz ca nu am fost mai precis, aveam benzina in rezervor cam 4L. Nu stiu ce inseamna pt tine "investitie modica in pregatirea de iernat" . Moto cand am puso la iernat avea ulei in motor de 300km buji noi filtre etc. Robinetu la rezervor a stat tot acest timp oprit. - Ieri dupa ce am rugat un prieten sa ma ajute cu niste curent de la masina am reusit sa o pornesc! Am dat la buton pana a pornit. Motorul mergea foarte frumos am incalzito si era ok. Problema carburatoarelor a ramas inca mai curg asa usor . Si eu m-am gandit la mai multe variante, cui pontou blocat, plutitoare nu urca, garnituri etc. Deocamdata nu stiu ce este dar multumesc pt pareri si raspunsuri . Sper sa o rezolv pana vine primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 ))) ce legatura au furtunele de prea plin cu garniturile de etansare ale paharelor?))daca curg paharele cuiul pontou n-are nici o legatura..decat daca curge benzina pe traseul de prea plin...cauciucul de obicei iarna se rigidizeaza..chestiile se contracta si de aceea curg paharele..pentru ca probabil sunt imbatranite garniturile...n-are nici o leg cu faptul ca nu porneste motorul...cand nu pornesti motorul o mie de ani se usuca tot in galeriile de admisie...tre sa dai mai mult ca cheie pana "suje" umpic de benzina...cel mai bine...ia airbox-ul jos..da la cheie acoperind cate o secunda gura fiecarui carburator...de la 1 spre 4..sau..)).ia o tortza imbibata in tzitzei...si fa foc sub ea...cum faceau batranii sub rabele Roman..))) Nu am abandonat Motocicleta, scz ca nu am fost mai precis, aveam benzina in rezervor cam 4L. Nu stiu ce inseamna pt tine "investitie modica in pregatirea de iernat" . Moto cand am puso la iernat avea ulei in motor de 300km buji noi filtre etc. Robinetu la rezervor a stat tot acest timp oprit. da sigur....unii au impresia ca motocicleta trebuie pusa la iernat cum pui muraturile pe iarna in borcan...acopera-i cauciucurile...da-o cu nu stiu ce substante...unge-o cu nu stiu ce..pune pungi pe tobe...ce kkturi is astea ma..?)))exces de zel?pune-o in garaj cu o prelata pe ea si horoscopu'.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Nu am abandonat Motocicleta, scz ca nu am fost mai precis, aveam benzina in rezervor cam 4L. Nu stiu ce inseamna pt tine "investitie modica in pregatirea de iernat" . Moto cand am puso la iernat avea ulei in motor de 300km buji noi filtre etc. Robinetu la rezervor a stat tot acest timp oprit. - Ieri dupa ce am rugat un prieten sa ma ajute cu niste curent de la masina am reusit sa o pornesc! Am dat la buton pana a pornit. Motorul mergea foarte frumos am incalzito si era ok. Problema carburatoarelor a ramas inca mai curg asa usor . Si eu m-am gandit la mai multe variante, cui pontou blocat, plutitoare nu urca, garnituri etc. Deocamdata nu stiu ce este dar multumesc pt pareri si raspunsuri . Sper sa o rezolv pana vine primavara Pregatire "ca la carte" a motocicletei pentru iernat este cum am facut eu la motoretele "mele" si anume: 1. Schimb de ulei; 2. Curatat si uns lant; 3. Umplut rezervorul si adaugat stabilizator in benzina; 4. Drenat carburatoarele; 5. Scos bujiile si adaugat ulei 2T in cilindri; 6. Demontat bateria, completat cu apa distilata si pus pe redresor; 7. Umflat rotile; 8. Schimbat antigelul si curatat vasul de expansiune; 9. Pus husa; Pretul il calculezi tu. Plutitoarele e posibil sa fi ramas blocate pe deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 nu ziceam eu ca horoscopu'?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) Pregatire "ca la carte" a motocicletei pentru iernat este cum am facut eu la motoretele "mele" si anume: 1. Schimb de ulei; 2. Curatat si uns lant; 3. Umplut rezervorul si adaugat stabilizator in benzina; 4. Drenat carburatoarele; 5. Scos bujiile si adaugat ulei 2T in cilindri; 6. Demontat bateria, completat cu apa distilata si pus pe redresor; 7. Umflat rotile; 8. Schimbat antigelul si curatat vasul de expansiune; 9. Pus husa; Pretul il calculezi tu. Plutitoarele e posibil sa fi ramas blocate pe deschis. Acuma daca tot ai facut toate astea .. ai tinuto in casa sau intr-un garaj incalzit ? pt ca daca ai tinuto afara sub prelata .. atunci nu are rost! Dar e bine daca ai facut toate astea inseamna ca esti pasionat de moto si o iubesti . stiu ce trebuie facut ! dar nu am garaj incalzit ca sa stea la caldura . Editat Februarie 2, 2013 de MassimoWest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Macar un plin de benzina era bine sa i fi facut. Urmatorul topic: am rezervorul strecuratoare si nu stiu de ce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Plutitorul blocat din cauza benzinei care a stat acolo, si evident cuiul poantou e intepenit. Mai bine scoti toata benzina inaintea iernii, sunt si substante care se baga acolo atat pentru conservare cat si pentru curatare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Macar un plin de benzina era bine sa i fi facut. Urmatorul topic: am rezervorul strecuratoare si nu stiu de ce... haha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 ca esti cealadau...de-aia...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blu_lucian Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 De anul acesta mi-am luat si eu carnetul si mi-am achizitionat o Honda CBR 600 F4...eu am garajul incalzit si as vrea sa stiu daca e recomandat sa o mai pornesc peste iarna jos...sunt undeva la 15 grade jos nu e la temperatura de afara...sau mai bine sa ii dau pace mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 o poti porni linistit ! asta ca sa nu se descarce bateria , doar sa n-o lasi toata perioada in aceeasi pozitie , ma refer la anvelope , mai misco din cand in cand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Rezervor plin,pusa pe cric,bateria jos,husa si odihna pana la primavara. Bateria la incarcat o data pe luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 daca este incalzit garajul ...nu vad problema de ce nu o poti porni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 da dar sa nu o tii pornita intr-un spatiu inchis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Rezervor plin,pusa pe cric,bateria jos,husa si odihna pana la primavara. Bateria la incarcat o data pe luna. daca este incalzit garajul ...nu vad problema de ce nu o poti porni Si daca o pornesti ce rezolvi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 daca e recomandat sa o mai pornesc peste iarna jos... Daca vrei sa te plimbi, e recomandat sa o pornesti Daca nu, exact cum zice TNG. Daca schimbi consumabilele la inceput de sezon, nu ar trebui sa ai probleme cu pornirea. Doar in cazul unei mobre neintretinute poti avea probleme sa nu o ia din prima sau sa o ineci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 eu am garajul incalzit si as vrea sa stiu daca e recomandat sa o mai pornesc peste iarna Parerile sunt impartite. Eu inclin sa cred ca NU e bine pornitul peste iarna, iata de ce: - la fiecare pornire, va trebui sa incalzesti bine motorul dar la momentul pornirii, uleiul ce se scurge dupa o nefolosire indelungata va accentua uzura pieselor in miscare cu fiecare pornire dupa un timp indelungat. apoi, dupa oprire, favorizezi creearea condensului. - 10 sau 15 minute de motor pornit nu-ti va incarca bateria; cel mai ok pt baterie e sa-ti iei un redresor pentru moto si s-o lasi conectata la redresor. In rezervorul ce il vei lasa plin vei adauga aditiv, pentru a preveni depunerile de peste iarna. fireste, dupa adaugarea aditivului, lasi o vreme motorul pornit pentru ca si in carburator sa ajunga combustibilul cu aditiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 (editat) era o vorba, cica "de ce s-a stricat? de prea multa grija". probabil in 5-10 minute la ralanti mai mult descarci bateria decit o incarci. Editat Noiembrie 24, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Am spus "banuiesc" fiindca nu sunt nici mecanic, nici documentat cu privire la "speță". Am socializat doar . Intrebare: cum procedezi tu iarna, cu motocicleta ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 O pornire descarca o baterie mai mult decat poti sa o incarci lasand-o sa mearga la relantiu 5-10 minute... Dat bateria jos de pe moto, incarcata la maxim si gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.