danypop Postat Septembrie 24 Share Postat Septembrie 24 Acum 55 minute, ioio_viola a spus: cum reusesti sa te contrazici singur intr-o fraza? Nu toti pun 1 pe mobra dupa ce ies campioni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 24 Share Postat Septembrie 24 Acum 6 minute, danypop a spus: Nu toti pun 1 pe mobra dupa ce ies campioni chiar. daca JM promite ca nu pune nr 1, il lasa ducati sa-l ia? cred ca totusi JM vrea sa-l puna. vb aia, cine stie cu aprilia ce iese? macar 1 data sa-l aiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 24 Share Postat Septembrie 24 corect, hahahaha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 24 Share Postat Septembrie 24 Și eu îl prefer pe Martin față de Bagnaia - 100% subiectiv - dar nu cred că are șanse să ia titlul în dauna echipei de uzină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Septembrie 24 Share Postat Septembrie 24 Acum 29 minute, ENEOS a spus: Și eu îl prefer pe Martin față de Bagnaia - 100% subiectiv - dar nu cred că are șanse să ia titlul în dauna echipei de uzină. te-a lovit frustrarea lui XT600 :))) Bai oameni buni, aia merg sa castige. Crezi ca Bestianini i-ar ceda vreun loc lui Bagnaia?! Nu a facut-o cand era la gresini cu contractul factory semnat, nu a facut-o nici weekendul trecut cand a trecut pe langa el si nu il va lasa sa castige o cursa care sa ii aduca campionatul. La fel si in cazul lui Digia Chiar daca unii sunt prieteni in viata de zi cu zi, pe circuit e vorba de mandrie si niciunul nu renunta la ea ..mai ales la acele viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Septembrie 24 Autor Share Postat Septembrie 24 Acum 1 oră, danypop a spus: Nu toti pun 1 pe mobra dupa ce ies campioni aia asa e, dar cand JM zice sus si tare ca el ce cel mai bun si rapid din campionat chiar crezi ca nu o sa puna numarul 1 pe mobra de anul viitor? plus el nu are vre-un brand cu 89 in spate ca si VR46 sau MM93 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 24 Share Postat Septembrie 24 Acum 42 minute, nike a spus: Chiar daca unii sunt prieteni in viata de zi cu zi, pe circuit e vorba de mandrie si niciunul nu renunta la ea ..mai ales la acele viteze. cand se ajunge la ultima cursa si se pot ajuta eu cred ca o fac. ajutor poa sa fie sa nu incerce macar depasire la el si nu stie nimeni ca nu a vurt, se spune ca nu a 'putut'. dar pana atunci.. si Bez se bagase la Peco gp trecut cred, nu mai stiu exact in care dar peco a reusit sa revina. Acum 15 minute, ioio_viola a spus: aia asa e, dar cand JM zice sus si tare ca el ce cel mai bun si rapid din campionat chiar crezi ca nu o sa puna numarul 1 pe mobra de anul viitor? la asta ma gandesc si eu. e cel mai bun, o stie, vrea sa se vada. + e la ambitie. ca il ia si pleaca. deci C-LAR il pune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 24 Share Postat Septembrie 24 Acum 3 ore, ioio_viola a spus: cum reusesti sa te contrazici singur intr-o fraza? Adica nu o sa mearga cu nr 1 desenat pe carene in 2025 la Aprilia!!!!!!!!!!!! Acum 3 ore, frigider a spus: Nu înțeleg Idem mai sus Acum 2 ore, danypop a spus: Nu toti pun 1 pe mobra dupa ce ies campioni In sfarsit cineva a inteles ce am zis. Acum 36 minute, ioio_viola a spus: aia asa e, dar cand JM zice sus si tare ca el ce cel mai bun si rapid din campionat chiar crezi ca nu o sa puna numarul 1 pe mobra de anul viitor? plus el nu are vre-un brand cu 89 in spate ca si VR46 sau MM93 .. Ba nu, JM e asa coios si ambitios o ca o sa zica.. numa fraierii ca pecolino care au nevoie de confirmation la fiecare colt isi pun 1 pe carena, eu, la fel ca marii campioni,, nu-l voi pune!1 (vezi 46, 93.. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Septembrie 24 Share Postat Septembrie 24 Acum 2 ore, frigider a spus: absenta lui mm a schimbat niste destine. Peco campion si honda ajunsa ultima la propriu. cat de mare sa fii sa influentezi atatea "lucruri"? Honda ar fi ramas in urma cu sau fara MM. Asa cum s-a intamplat si cu Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 24 Share Postat Septembrie 24 Acum 26 minute, tourist1 a spus: Honda ar fi ramas in urma cu sau fara MM. Asa cum s-a intamplat si cu Yamaha. Nu avem de unde ști asta 3 ani lipsa este enorm. E incredibil de stupid sa ramai asa de în urma cu pilotul de baza activ - vezi Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Septembrie 24 Share Postat Septembrie 24 Acum 43 minute, frigider a spus: Nu avem de unde ști asta 3 ani lipsa este enorm. E incredibil de stupid sa ramai asa de în urma cu pilotul de baza activ - vezi Yamaha. Eu zic ca in cazul acesta corelatie = cauzalitate. Zic asta pentru ca Ducati, Aprilia si KTM au schimbat fundamental modul in care se face si aplica R&D-ul in MotoGP. Probabil la fel s-ar fi intamplat si cu Suzuki. Mir si Rins au comentat constant in ultimul an ritmul lent de dezvoltare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Septembrie 24 Share Postat Septembrie 24 O sa puna 1 pe mobra Martin pentru ca e genul "cocalar" care trebuie sa se afirme (parerea mea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 24 Share Postat Septembrie 24 Acum 2 ore, B.B. a spus: Ba nu, JM e asa coios si ambitios o ca o sa zica.. numa fraierii ca pecolino care au nevoie de confirmation la fiecare colt isi pun 1 pe carena, eu, la fel ca marii campioni,, nu-l voi pune!1 (vezi 46, 93.. ) Avand in vedere cum l-au tratat boss-ii de la Ducati, ar trebui sa puna nr 1 pe carene doar sa moara aia de necaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Septembrie 24 Share Postat Septembrie 24 Acum 12 ore, Method a spus: As zice ca nu e nimic jucat - JM a "demonstrat" ca o poate comite major chiar si in ultima clipa - a se vedea sfarsitul sezonului 2023. Nu mai sunt Lorenzo Pedrosa Rossi si Marquez sa nu greseasca nimeni sau daca gresesc sa iasa de pe 2 pe 3. Astia o comit.Si des.Precum se vede. Nu mi se pare ca Pecco a gresit (asa de) rau....ok - clar a gresit fortand pe frane.No argue.Dar nu e asa o drama.Si e oarecum scuzabil avand in vedere ceea ce a descris ca i s-a intamplat la gume - guma hard spate efectiv nu a functionat 15 tururi si dupa aia dintrodata si-a dat drumul.Si atunci normal ca omul vazand ca dintrodata treaba merge ca unsa a incercat sa recupereze.Si a gresit. Dupa cum am zis - a gresit clar dar are circumstante. Va avea loc sa recupereze oho,si cu Fabio in 2022 a venit in turneul asiatic in spate binisor si a iesit detasat in fata ....so,the fat lady didn't sing yet In alta ordine de idei,Pedrosa numit sef la KTM.Forza Bag a declarat ca nu forta, stia ca nu poate sa ii prinda pe cei din fata, iar MM era prea departe. pe telemetrie zice ca a franat cu 18 m mai devreme si cazatura a fost de sus. Ceea ce s-a vazut si pe reluare, nu era f inclinat cand a pierdut fata. Astia de la Pramac i-au umblat la gume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 24 Share Postat Septembrie 24 Acum 2 ore, tourist1 a spus: Eu zic ca in cazul acesta corelatie = cauzalitate. Zic asta pentru ca Ducati, Aprilia si KTM au schimbat fundamental modul in care se face si aplica R&D-ul in MotoGP. Probabil la fel s-ar fi intamplat si cu Suzuki. Mir si Rins au comentat constant in ultimul an ritmul lent de dezvoltare. Acum 17 minute, damager a spus: Bag a declarat ca nu forta, stia ca nu poate sa ii prinda pe cei din fata, iar MM era prea departe. pe telemetrie zice ca a franat cu 18 m mai devreme si cazatura a fost de sus. Ceea ce s-a vazut si pe reluare, nu era f inclinat cand a pierdut fata. Astia de la Pramac i-au umblat la gume Asta e chiar dubios. Totuși Scotea timp bun,nu zic de record aici, de ce sa frâneze atât de departe. 18m suna enorm de devreme. Caut și eu ceva articol ca ma roade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 24 Share Postat Septembrie 24 tiganusu o sa puna numarul 1 pe carene, daca ia titlu. mai are pana acolo e un cocalar care e dornic de afirmare si tot odata sa-si arate valoarea si sa confirme tuturor ca el e NAMBA OAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 24 Share Postat Septembrie 24 Acum 1 minut, Cavaleru a spus: e un cocalar care e dornic de afirmare si tot odata sa-si arate valoarea si sa confirme tuturor ca el e NAMBA OAN FYI toți aleargă sa arate ca ei sunt nr 1. Ok de taka nush ce sa zic.. Peco e 2x cocalar ca a pus nr 1 de 2 ori la rand. Acum 30 minute, damager a spus: Bag a declarat ca nu forta, stia ca nu poate sa ii prinda pe cei din fata, iar MM era prea departe. pe telemetrie zice ca a franat cu 18 m mai devreme si cazatura a fost de sus. Ceea ce s-a vazut si pe reluare, nu era f inclinat cand a pierdut fata. Astia de la Pramac i-au umblat la gume Da articol pls. Pt motogp.com nu am găsit nimic de Peco,dubios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 24 Share Postat Septembrie 24 Pariu că Martin nu-și va pune nr. 1 pe motocicletă în 2025? Nu va avea cum dacă nu iese campion anul ăsta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 25 Share Postat Septembrie 25 Acum 10 ore, ENEOS a spus: Pariu că Martin nu-și va pune nr. 1 pe motocicletă în 2025? Nu va avea cum dacă nu iese campion anul ăsta! ahahaha nu fi asa sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 25 Share Postat Septembrie 25 Acum 18 ore, frigider a spus: absenta lui mm a schimbat niste destine. Peco campion si honda ajunsa ultima la propriu. cat de mare sa fii sa influentezi atatea "lucruri"? De acord doar cu prima parte - Pecco n-ar fi iesit campion cu MM in peisaj (dar dupa cum am mai spus,e exclusiv vina lui MM ca nu a fost in peisaj). Despre partea cu Honda...as atribui problemele Honda exclusiv lor si "strategiei" adoptate(daca pot sa ii spun asa) Acum 17 ore, ENEOS a spus: Și eu îl prefer pe Martin față de Bagnaia - 100% subiectiv - dar nu cred că are șanse să ia titlul în dauna echipei de uzină. Same here. Sunt insa de parere ca Martin poate impusca acest titlu,cred ca tine foarte mult de el - daca nu greseste flagrant si puncteaza solid la fiecare mp,eu cred ca titlul e al lui.Toata treaba asta e ca un steering contest - cine clipeste primul a pierdut. Pana acum au clipit amandoi ...dar in turneul asiatic,daca Pecco mai greseste o data,Martin se va devansa. Acum 15 ore, tourist1 a spus: Honda ar fi ramas in urma cu sau fara MM. Asa cum s-a intamplat si cu Yamaha. Pt ca au dormit amandoi in timp ce europenii lucrau 24h/24.Si pt ca si cand s-au trezit si au vazut regulile jocului schimbate in sensul ca deja europenii lucreaza intr-un mod mult mai rapid,mai eficient mai modern,japos ani de zile au ramas inghetati in their old ways. Acum s-au trezit dar numai pe jumatate - Honda lucreaza foarte haotic aruncand la fiecare gp cu piese peste piese fara vreo noima,iar Yamaha inca polisheaza suruburi,indiferent ce zice Q,iar faptul ca a scos el nitel capul la Rimini (circuit care ii place maxim btw),nu va insemna nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 25 Share Postat Septembrie 25 Acum 6 minute, Method a spus: Martin se va devansa. Singur Acum 7 minute, Method a spus: Despre partea cu Honda...as atribui problemele Honda exclusiv lor si "strategiei" adoptate(daca pot sa ii spun asa) Strategia lor a fost "toți banii pe crashquez". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 25 Share Postat Septembrie 25 Acum 17 minute, Method a spus: steering *staring ok JM a gresit rau ca a intrat la boxe. Peco a gresit ca a pus-o jos. JM > Peco. JM a scos 1 punct atunci, Peco 0 acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 25 Share Postat Septembrie 25 Acum 18 ore, frigider a spus: absenta lui mm a schimbat niste destine. Peco campion si honda ajunsa ultima la propriu. cat de mare sa fii sa influentezi atatea "lucruri"? A influentat chiar mai mult: Mir campion; Quartararo campion; Pecco campion; etc, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 25 Share Postat Septembrie 25 Acum 14 ore, tourist1 a spus: Honda ar fi ramas in urma cu sau fara MM. Asa cum s-a intamplat si cu Yamaha. Zic asta pentru ca Ducati, Aprilia si KTM au schimbat fundamental modul in care se face si aplica R&D-ul in MotoGP. Probabil la fel s-ar fi intamplat si cu Suzuki. Mir si Rins au comentat constant in ultimul an ritmul lent de dezvoltare. Eeeeexaaact Acum 11 ore, damager a spus: Bag a declarat ca nu forta, stia ca nu poate sa ii prinda pe cei din fata, iar MM era prea departe. pe telemetrie zice ca a franat cu 18 m mai devreme si cazatura a fost de sus. Ceea ce s-a vazut si pe reluare, nu era f inclinat cand a pierdut fata. Astia de la Pramac i-au umblat la gume ..... Din ce mai tin eu minte Bag a declarat ca 15 tururi nu i-a functionat guma spate,si dintrodata si-a revenit si atunci a inceput sa forteze. Si apoi a cazut. Cam asta a zis si MM din spatele lui "era aproape de mine,pace similar si pana la jumatatea cursei,si dintr-odata a decolat,a fortat si cand fortezi atat de mult e normal sa gresesti etc etc".Deasemenea si Michelin spun ca Bagnaia a mers foarte tare la inceputul cursei (si intradevar daca te uiti pe rezultate vezi ca are timpi similari cu JM pana in lap 3),apoi s-a taiat facand timpi cu 0.3-0.5s/tur mai slabi decat etalonul JM,apoi din turul 12-13 incepe sa fie tot pe acolo si sa se duca chiar sub timpii lui JM,cu fastest lap 1.30.9 in timp ce JM facea metronom doar 1.31.2-3,iar apoi cade in turul 21. Din ce se vede pe timpi,mi se pare ca nenea Bagnaia forta si a cazut.Nu e o mare poveste. Si hai sa iti mai zic ceva - Bagnaia a cazut pe frane in foarte multe cazuri cand forta,aceste cazaturi ale lui nu sunt ceva nou.L-ai auzit vreodata in toate aceste cazuri sa recunoasca faptul ca a gresit ? NICIODATA !Tot timpul declara "nu stiu ce s-a intamplat,guma,motoreta,o sa ma uit pe telemetrie,e incredibil,n-am gresit nimic blablabla",si desigur ca de mai multe ori i s-a aratat pe telemetrie ulterior ca EL a gresit,insa nu ar recunoaste neam. Acum 26 minute, frigider a spus: *staring ok JM a gresit rau ca a intrat la boxe. Peco a gresit ca a pus-o jos. JM > Peco. JM a scos 1 punct atunci, Peco 0 acum. Steering e a vira da da sry JM a gresit de mai multe ori anul asta,nu doar atunci.Aia e flagranta insa,intradevar. Te contrazic insa,Pecco > JM.4 sure.O afirma cu tarie cele 2 campionate din dreptul lui. Reia anul 2023 pe final.Pana la proba contrarie,Pecco e mult peste JM ca si forta psihica.Chiar daca iata,cade (cateodata) cand e presiune pe el. JM cand e presiune pe el nu reactioneaza absolut niciodata bine. Tu iei ceva si il separi de context (care e anul 2024) si JM pare decent asa.Overall insa e f slab psihic si greseste mult. Nu ca celalalt ar fi vreun Iceman,insa italianul e mai puternic decat spaniolul (spre deosebire de cazurile istorice ale inaintasilor lor ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 25 Share Postat Septembrie 25 Acum 37 minute, Method a spus: Pt ca au dormit amandoi in timp ce europenii lucrau 24h/24. Decaderea japonezilor a inceput din momentul in care Dorna a impus electronica unificata, in detrimentul celei de casa. Ala a fost momentul 0. Pentru reducerea cheltuielilor echipelor, chipurile. Apoi, aceeasi Dorna a inchis ochii la "interpretarile" regulamentului de catre Jiji, fara sa mai tina cont ca bugetele echipelor aproape s-au triplat. Deci starea echipelor japoneze se datoreaza in buna masura si jocurilor de culise, care au avantajat constructorii europeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.