Sari la conținut

13+14. Gran Premio Red Bull di San Marino e della Riviera di Rimini + Emilia-Romagna Grand Prix


Postări Recomandate

Din tot grupul de rideri, mi se pare mie sau doar JM89 a ridicat mana cand ploaia a fost mai ... insistenta? Imediat dupa ce a iesit larg, probabil a uitat ca se daduse deja steag alb, deci conducerea cursei daduse ok-ul pentru schimb de motociclete de la start, apoi si-a adus aminte ca poate sa schimbe si a intrat, uimire maxima cand ceilalti nu au intrat. O parte din cei din spate au intrat mizand probabil ca daca JM89 schimba, stie el ceva, insa s-au razgandit cand au vazut ca si-au luat teapa...ploaia nu s-a intetit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 171
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ieri când am văzut ca e cu ploaie eram sigur ca MM's going to win.

Very happy people în tabăra Marc Marquez!

Si a fost fain ca s-a întâmplat o data cu serbarea echipei Gresini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

Dpmdv când n-au știut hondarii să numere până la 10 a fost de departe cea mai idioată. Acum echipa nu văd ce vină are dacă Martin a intrat de capul lui. :what:

True that.

Asta e o diferenta majora fata de F1 - pilotii sunt inca in charge - ei iau deciziile.Si sper sa ramana asa.

Daca ar fi fost la F1,nu ar fi existat eroarea asta,insa lipsa de comunicare intre standuri si pilot il lasa pe el sa isi ia singur deciziile.Si iata,unii ce se excita prea repede iau decizii ff proaste.Dar e mai bine asa.Asta face spectacolul.

Si poate pe undeva,merita si Pecco sa recupereze pocinogul de cursa trecuta.L-a recuperat superb.

 

Foarte destept Pecco ca nu a fortat sa il depaseasca pe MM - a zis ca oricum ultimele tururi nu a mai rezistat fizic si avea dureri mari la umar ; foarte destept si rapid in a lua decizii corecte in conditii schimbatoare Marcelino - a intuit corect ca Pecco (the local guy) cunoaste bine circuitul si vremea de aici,si va lua decizia corecta si el doar l-a imitat.

Martin nu a gandit deloc,si doar era super simplu - tot ce trebuia sa faca era sa il imite pe Pecco,Martin s-a speriat ca i-a alunecat de 2 ori si a dat fuguta la boxe.Big big mistake.

Ce a fost amuzant e ca,dupa privirea lunga aruncata lui Pecco in timp ce el intra pe breteaua de la pit si ceilalti (toti) alegeau sa continuie cu slick,cred ca si-a dat seama fix atunci ce greseala monumentala a facut.

Foarte buna si performanta lui Q care a gandit-o la fel ca MM - s-a luat dupa cei din fata stand pe circuit,si a iesit pe 7.

Oricum,foarte interesanta cursa.Sa vedem daca la Missano 2 Martin va reusi sa castige....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

Dpmdv când n-au știut hondarii să numere până la 10 a fost de departe cea mai idioată. Acum echipa nu văd ce vină are dacă Martin a intrat de capul lui. :what:

Ei, asa a fost si gafa lui AEsp care a uitat sa numere si a vrut sa termine cursa cu un tur mai devreme, dar astea sunt erori de ... "contabilitate". Cea de ieri a fost una babana de strategie, de neintelegere a conditiilor de pe circuit, etc, etc. 

Evident, cea mai mare vina o are JM, dar spuneam ca si echipa are partea ei, pentru ca nu a pregatit pilotul pentru diferite scenarii, mai ales ca se anuntau conditii schimbatoare. Era suficient sa ii spuna sa fie atent la ce face Peco si sa faca exact ce face si italianul. Eroare mare, as zice, mai ales ca stiau ca au un pilot impulsiv, care nu intotdeauna judeca foarte bine situatiile atipice. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, Method a spus:

Sa vedem daca la Missano 2 Martin va reusi sa castige....

are sanse.

*doar sa nu ploua :)

 

 

si nist faze din cursa mare:

 

nu e cursa pt MM daca nu e ceva contact :)

JM si el aproape de contact cu Peco.

Observati comentariul, prevad ce va face JM. Profi.

Sincer daca o punea jos atunci si iesea din cursa ar fi fost mai putin suparat pe el insusi decat cu intrarea la boxe:

 

 

 

Pedro pierde o aripioara mare.

 

Cica ..presiunea nu mai era monitorizata, ca s-a dat steag alb, nu prea vad legatura dar plm:

 

pedro jos:

 

GP24 nu iese mai bine din curbe decat KTM la zi? :) 

morbi jos si ceva comentariu inainte:

 

 

Bucata de ploaie si intratul lui JM, culminand cu MM pe 1 unde va si termina.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, frigider a spus:

ica ..presiunea nu mai era monitorizata, ca s-a dat steag alb, nu prea vad legatura dar plm:

Pai probabil fiind steag alb asta inseamna ploaie care ploaie poate raci rapid slickurile si in consecinta se raceste aerul din ele si in consecinta scade presiunea sub limita admisa (pt ca tot timpul presiunea e pe muchie de cutit,ori fiind influentata si de mersul in pluton,inseamna ca va fi clar influentata de scaderea temperaturii care vine odata cu ploaia).Nu zic ca asa e,incerc sa caut o explicatie logica...

Acum 53 minute, frigider a spus:

GP24 nu iese mai bine din curbe decat KTM la zi?

Ba iese (si intra mult mai bine).Se vedea la sfarsit de cursa,cu gume mai uzate,ca KTM efectiv refuza sa vireze.

Si atunci cand au stat cu camera pe duelul Binder-MM se vedea ca Binder frana extrem de dur si de tarziu pt a compensa neajunsurile motoretei altfel n-ar fi avut nici o sansa in fata lui MM pe GP23.Decum a cuiva pe GP24...

Si  btw ce ai pus tu e fix lupta cu GP23 al lui MM,de unde pana unde GP24???

 

Eram f curios de Acosta care mergea fantastic,insa a umplut-o de sange destul de repede....pacat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

JM si el aproape de contact cu Peco.

Observati comentariul, prevad ce va face JM. Profi

Cei de pe TNT sunt profi. Plus ca o au pe Suzi Perry :D  
 

Desi fazele nu sunt perfect identice, JM stie cand sa se retraga (ok, Pecco a fost tot timpul in fata lui, nu e ca la faza cu AM, cand a venit din spate si a depasit), AM probabil ca facea ce a facut si etapa trecuta: dadea gaz in continuare.

 

 

Are careva ceva rezultate de la testele de azi? Abia diseara o sa am timp sa ma uit, pana atunci prefer sa dau un refresh aici cand prind 2-3 minute intre sedinte decat sa caut aiurea pe motogp.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

asa a fost si gafa lui AEsp care a uitat sa numere si a vrut sa termine cursa cu un tur mai devreme

Nu nu, a fost cu crashquez când s-a dat directivă să schimbe opincile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

 

 

nu e cursa pt MM daca nu e ceva contact :)

 

In primele ture ale cursei de ieri a fost haos, s-au atins toti cu toti, .. nebunie completa.

La 07.09.2024 la 14:11, Method a spus:

 

:crack:

Oxley de la firul ierbii zice ca o moto "scăpată de sub control la boxe" a dat în garajul aprilia și le-a spart dulapurile.El o fi,își face mana pana la cursă :bounce:

 

SE pare ca nu a mai fost nevoie ca Alex sa-l darame pe Jorghe ieri, lucrurile s-au rezolvat de la sine, Jorghe s-a rezolvat singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, wolfybv a spus:

Are careva ceva rezultate de la testele de azi? Abia diseara o sa am timp sa ma uit, pana atunci prefer sa dau un refresh aici cand prind 2-3 minute intre sedinte decat sa caut aiurea pe motogp.com

As cauta eu pe torente și pun aici.

 

 

pana una alta las aici emisiunea dupa cursa, Checkerd flag

 

https://drive.google.com/file/d/10LDy0d3W1q1H4qrXtLQ6Nw7ov4lQtclQ/view?usp=sharing

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, frigider a spus:

O sa vedeți etapa viitoare cand mm nu se poate apropia de Peco ca probabil tot '23 are :)

 

Vor urma circuite murdare sau cu low grip, "cold Valencia"; acolo iar va avea șanse.

 

Parca vad ca nu mai câștiga nicio cursă pana la final :)

Acum a avut noroc cu mini ploaia.

 

In timpul cursei pe final cei de la TNT au analizat ce circuite urmeaza si sunt multe cu sanse de ploaie sau low grip. Ei ziceau ca MM e favorit in situatile alea si daca se mai invart putin cartile spre final intra bine in lupta pentru campionat.

Min 47, ~10 ture inainte de final

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, ioio_viola a spus:

 

In timpul cursei pe final cei de la TNT au analizat ce circuite urmeaza si sunt multe cu sanse de ploaie sau low grip. Ei ziceau ca MM e favorit in situatile alea si daca se mai invart putin cartile spre final intra bine in lupta pentru campionat.

Min 47, ~10 ture inainte de final

corect, doar ca acolo se va apropia pt ca "conditii", nu pt ca "moto".

in sinea lui se gandeste la titlu, pt ca "de ce nu?" dar merg prea bine Peco si JM, daca nu 'greseau' amandoi nu se apropia asa mult, asa repede.

 

si sa fim seriosi, cat sa mai greseasca peco si jm?...

unul din ei, da. amandoi? sanse mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@frigider in conditii nefavorabile gen ploaie sau aderenta scazuta scade diferenta dintre motorete si creste sansele pilotului cu mai mult skill. in cazul de fata MM are cea mai mare experienta acompaniat de un talent peste masura comparat cu rivalii direct.

 

Peco pare mai crebral decat JM, tiganusul, in afara de blana orbitoare, le comite cu strategia, graba si se pierde sub presiune.. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, frigider a spus:

 

si sa fim seriosi, cat sa mai greseasca peco si jm?...

unul din ei, da. amandoi? sanse mici.

Macar odata fiecare. Cine greseste de doua ori, pierde orice sansa la titlu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MM nu prea mai poate gresi de 2 ori si sa mai aibe sanse la titlu

 

eu sunt convins ca o data o s-o mai comita si Pecco si JM pana la final :)

daca MM o sa mearga constant, fara greseli, la ultimele 2-3 etape deja o sa fie acolo sus, sa se bata la titlu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, apriliacluj a spus:

MM nu prea mai poate gresi de 2 ori si sa mai aibe sanse la titlu

 

mm daca mai greseste o sesiune de calificari sare din schema.

peco si martin mai mereu pleaca de sus.

nu poti sa vii din pluton sa te bati la victorie, vor fi prea departe primii 2 - in cursa mare.

in sprint nici nu ai timp.

 

 

 

el afara de astea 2 victorii si ceva curse (pe la inceput) nu prea a terminat 'des' in fata adversarilor directi.

 

 

ce ma bucur e ca nu e doar o lupta in 2. 

aparent este ca peco si jm dau cox mereu

dar este si presiunea asta pe care nu o poti ignora cu mm in coasta lor.

 

teoretic e usor de ignorat, ca nu e mereu rapid. practic nu stiu.

si e si enervant ca e pe gp 23.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, frigider a spus:

mm daca mai greseste o sesiune de calificari sare din schema.

 

aici nu-s de acord cu tine :)

 

vine perioada cu circuitele din orient, timp ploios, poate sa se califice si ultimul, se schimba vremea, incepe ploaia,  si hop e in fata

unu mai intra la boxe cand nu trebuie, unu o tranteste si deodata a ajuns la 10-15-20 de puncte de lider

si de aici incolo orice se poate intampla

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, apriliacluj a spus:

vine perioada cu circuitele din orient, timp ploios, poate sa se califice si ultimul, se schimba vremea, incepe ploaia,  si hop e in fata

 

acolo te astepti sa mearga bine, deci automat si in calificari.

dar asta cu mers tare in conditii dubioase vine si cu mult risc, mai si cade ca nu e pe sine.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, apriliacluj a spus:

MM o sa mearga constant, fara greseli, la ultimele 2-3 etape deja o sa fie acolo sus, sa se bata la titlu

Wishful thinking.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revazut cursa azi, in reluare pe prima5, MM are GP23, Bestia a trecut relativ usor de Binder, MM a mai asteptat cateva tururi, Miller s-a tinut bine, desi nu e la acelasi nivel cu Binder, KTM-ul pe final a uzat mai rapid gumele spate, Peco s-a relaxat clar cand si-a dat seama ca Martinator e la un tur in urma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...