Sari la conținut

Presezon 2025


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 531
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 13 ore, xt600 a spus:

Method, tehnologia CFD este ultima gaselnita in materie de cerecetare in dinamica fluidelor, tocmai aceasta tehnologie face mult mai putin necesara utilizarea tunelurilor de vant, adica contribuie esential la reducerea cheltuielilor si a timpului necesar pentru teste. Deci japonezii fac R&D la nivel de top, ca metode de lucru si tehnologie. Tubul Pitot, despre care a aflat si Oxley (poate pui un link la articolul ala) si este atat de excitat, a fost inventat de un francez (pe numele lui, Henri Pitot)) pe la 1732, asadar, vorbim despre o tehnologie antica si de demult. Asa ca nu te mai lua dupa Oxley, cand da ochii peste cap la vederea tubului Pitot. Faptul ca Ducati foloseste tuburile astea, nu inseamna ca asta este ultimul cuvant in materie de cercetare in domeniul aero. Poate nu au auzit pana acum de CFD.. :D:crack: Btw.. stii la ce foloseste tubul Pitot? 

Ți a răspuns colegul mai jos m-a scutit pe mine.

 

Șoc! (Cel puțin pt tine) -"ultima găselniță în materie de cercetare blablabla" se folosea în F1 încă din anii'90.Si cauta tu de când se folosește în studiile aero în SUA ca să nu spui ca îți dau eu date false.

Cum ai googalit cine a inventat tubul vieții la fel poți gugali și faptul ca măsoară viteza aerului și blogul lui Oxley - e articol de la teste.Are și poze deci o sa înțelegi cu siguranță :D

Succes pe toată linia!

 

Aparte de împroșcarile cu venin caracteristice tie atunci când sunt criticați preferații tai constructorii japonezi,tot ceea ce am făcut e sa observ ca minți mai luminate și bine informate decât ale noastre observa faptul ca japonezii sunt mult în urma ca și tehnologie față de europeni.

Lucru intuit de orice fan al sportului atunci când se uita la un Ducati sau Aprilia față de o Yamaha sau Honda,și mai presus de toate - aceasta stare de fapt e perfect oglindita de rezultatele constructorilor japonezi.

 

Și noi și Oxley și șefii de echipa și inginerii și oricine cu pricepere deloc sau perfecta în acest sport poate sa vorbească având păreri deloc sau foarte avizate - rezultatele vorbesc ! Restul sunt povești.Iar rezultatele arata faptul ca japonezii sunt ultimii.

O mie de vorbe nu fac cât un punct în clasament.

Iar Quartararo,cel mai bun pilot al constructorilor japonezi - în ciuda promisiunilor lui Yamaha și a lui Bartolini și pe cine au mai furat de pe la Ducati Suzuki samd,a acumulat 113 - de aproape 5 (cinci) ori mai puține decât campionul.

Astea sunt facts.Trage tu cconcluzia despre Yamaha si Honda dacă a mea nu ți se pare potrivită.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, xt600 said:

nu te mai lua dupa Oxley, cand da ochii peste cap

Omule, eu înțeleg că ai ceva cu @Method, dar să spui că Matt Oxley este un ageamiu mi se pare cam... Oxley a uitat despre motociclism mai multe decât vom știi noi toți vreodată, la un loc. 

7 hours ago, tourist1 said:

Computational Fluid Dynamics se invata pana si la facultatile mediocre de inginerie din Romania.

Good point! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, tourist1 a spus:

Computational Fluid Dynamics se invata pana si la facultatile mediocre de inginerie din Romania. Nimic nou sub soare de foarte mult timp. Daca zic acum vreo 2, 3 despre Navier-Stokes cred ca voi produce cosmaruri celor care au avut tineretea mancata la Poli. 

Nu contrazici  ceea ce spun eu. Daca CFD se invata in facultate, probabil si PSP (Pressure sensitive paint) si vine Oxley- Method sa ne spuna ca Ducati, aprilia, F1, etc au descoperit tubul Pitot, este cel putin ciudat. 

Acum 2 ore, Method a spus:

 

Șoc! (Cel puțin pt tine) -"ultima găselniță în materie de cercetare blablabla" se folosea în F1 încă din anii'90.

 

Aparte de împroșcarile cu venin caracteristice tie atunci când sunt criticați preferații tai constructorii japonezi

Pai si atunci de ce vine Oxley si ne prezinta metoda ca pe o mare revolutie in MotoGP. Iar tu preiei stirea si ii ridici statuie (lui Oxley). 

 

Nu am improscat deloc cu venin, am sesizat doar hate-ul la adresa acelorasi constructori japonezi, hate pe care nu eziti sa il scoti la suprafata, de catre ori vine vorba despre (ne)performantele lor sau atunci cand discutia se poarta comparativ cu brandurile europene. Gandirea asta, gen "japonezii sunt niste idioti" mi se pare cel putin simplista, ca sa nu spun altfel. 

1 oră în urmă, Kagemusha a spus:

Omule, eu înțeleg că ai ceva cu @Method, dar să spui că Matt Oxley este un ageamiu mi se pare cam... Oxley a uitat despre motociclism mai multe decât vom știi noi toți vreodată, la un loc. 

Ai sa fii surprins, chiar nu am nimic cu Method. Ne mai contram, cateodata il mai provoc, il mai tachinez, dar nu am absolut nimic cu el. Nu il cunosc, dar sunt convins ca este un tip foarte ok. 

 

Cat il priveste pe Oxley, si mie imi place, asa cum imi place si Emmett, Scalera, etc. Omul are cultura moto, cunoaste foarte bine fenomenul MotoGP si mai ales are condei, este o placere sa il citesc. Numai ca si el este om. Nu tot ce spune, este batut in cuie si trebuie preluat fara un elementar spirit critic. De aici pana la a spune ca este un ageamiu, este cale lunga. De fapt, unde am folosit termenul de ageamiu, la adresa lui? Cand spun, " da ochii peste cap", ia-o ca pe o figura de stil, nu cu sensul propriu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Nu contrazici  ceea ce spun eu. Daca CFD se invata in facultate, probabil si PSP (Pressure sensitive paint) si vine Oxley- Method sa ne spuna ca Ducati, aprilia, F1, etc au descoperit tubul Pitot, este cel putin ciudat. 

Pai si atunci de ce vine Oxley si ne prezinta metoda ca pe o mare revolutie in MotoGP. Iar tu preiei stirea si ii ridici statuie (lui Oxley). 

Nu e chiar ultima gaselnita, ci ceva banal. La fel de banal cum este tubul Pitot si orice fel de aerodinamica. Nimic nou de zeci sau sute de ani. Access la simulari si tuburi Pitot au toti.

 

Din punctul meu de vedere noutatea este dat de modul in care solutiile identificate folosind calcul aerodinamic si simulari ajung sa fie implementate, iar ulterior puse in sinergie cu restul elementelor. Materiale, tehnologii de fabricatie, setari, plaje de setari, cat de mult ia aerodinamica din feelingul pilotului, adaptabilitatea pilotului samd reprezinta de fapt cheia.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, tourist1 a spus:

 

Din punctul meu de vedere noutatea este dat de modul in care solutiile identificate folosind calcul aerodinamic si simulari ajung sa fie implementate, iar ulterior puse in sinergie cu restul elementelor. Materiale, tehnologii de fabricatie, setari, plaje de setari, cat de mult ia aerodinamica din feelingul pilotului, adaptabilitatea pilotului samd reprezinta de fapt cheia.  

Da. Aici cred ca ai pus punctul pe i. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...