Sari la conținut

Presezon 2025


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 1 oră, damager a spus:

Ktm-ul lui Bes.

IMG_9516.jpeg

Dauna totala! 

Marquez revealed he had effectively skipped the GP24 and gone straight from the year-old GP23 to next season's 2025 machine.

“I tried the GP25 most of the day, 90% of the time I was riding with the 25,” Marquez confirmed. “So I was working a lot for the engineers."

Nu prea s-a dat cu GP24, a sarit direct pe GP25... https://www.crash.net/motogp/news/1060421/1/marc-marquezs-first-feedback-after-testing-factory-ducati

 

Sistem radio testat astazi la Barcelona: https://www.crash.net/motogp/news/1060419/1/two-way-f1-style-radios-tested-motogp-tuesday-barcelona

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, damager a spus:

Problema la aprilia nu a fost fata, ci iesirea din viraj in treptele 1 si 2 unde ducati este racheta. 
Barcelona e un circuit bun pt aprilia ca are viraje lungi de viteza media.

 

acuma, daca nici JM nu merge cu ea inseamna ca mobra are probleme. Stilul lui care duce viteza pe viraje sper sa se potriveasca mai bine pe aprilia decat stilul lui Vin. 

Da,dar 5 e de viteza f mica,ori daca omul a avut atat incredere incat dupa 2 ture a pus umerasul jos,eu zic ca e buna si pe virajele de viteza mica.

Acceleratia...intradevar aia e alta poveste.

Se vedea cum pleaca GP24 de langa GP23's raketa,decum comparat cu aprillia.Si cum o pleca GP25 imi inchipui...

 

Eu cred ca totusi Vinales scotea untul din ea - ca si viteza pe 1 tur.Aaa,in cursa,starturi depasiri samd samd Vinales e pruna,dar per single lap...eu cred ca o ducea la 100%.

Sincer mi-as dori sa vina JM si sa se bata macar pt locurile 3-5 dar eu nu vad aprilia sa fie peste GP24's - pt ca sa nu uitam ca VR46 si/sau Gresini vor primi GP24's - se stie cine primeste GP24 si cine GP25 la anul?

Acum 12 ore, xt600 a spus:

Dauna totala! 

Marquez revealed he had effectively skipped the GP24 and gone straight from the year-old GP23 to next season's 2025 machine.

“I tried the GP25 most of the day, 90% of the time I was riding with the 25,” Marquez confirmed. “So I was working a lot for the engineers."

Nu prea s-a dat cu GP24, a sarit direct pe GP25... https://www.crash.net/motogp/news/1060421/1/marc-marquezs-first-feedback-after-testing-factory-ducati

 

Sistem radio testat astazi la Barcelona: https://www.crash.net/motogp/news/1060419/1/two-way-f1-style-radios-tested-motogp-tuesday-barcelona

Da,pai Marcel a zis ca deja a intrat in programul de big factory (cu care era el obisnuit la Honda) - o gramada de parts de testat si de aceea nu poti merge blanao sa nu risti sa trantesti motoreta si busy day,dar ca e imbucurator ca si el si Pecco au avut cam acelasi feedback despre GP25.E clar ca GP25 va fi top dog.

Mai da Ducati cuiva GP25,acuma cu Pramac - Yamaha?

 

 

Sistemul radio e o porcarie si sper din tot sufletul sa nu se implementeze vreodata comunicarea radio cu boxele,pt ca aceea va fi moartea spectacolului - nici un pilot nu va mai face vreo decizie de capul lui in timpul cursei - toti vor fi carmuiti de la pitwall de catre inginerul de cursa.Toate echipele vor avea om pe strategie si ala va fi seful pilotului in cursa ca sa zic asa.

Numai atat sa ne gandim - mai intra Martin la boxe aiurea cum a intrat la Missano?Sub nici o forma.

Sunt convins ca le vor da si timpii target cum le dau in F1 si ei doar vor incerca sa bifeze acei timpi,nu se vor mai uita ei cat au fata de cei din spate/fata etc - lui i i se va spune "urmatoarele 7 tururi faci 1.40.3's cu mapa 2 - asta e targetul.

 

Ce vreau sa zic e ca acum doar ei singuri isi pot manageria cursele - input'ul de la pitwall e slabut (mesaje,pitboard) vine greu si e dificil de comunicat,deci trebuie sa se bazeze pe pregatirea,experienta si inteligenta lor.Dar cand vor avea comunicare radio - li se va spune tur de tur ce au de facut,ei vor deveni doar manipulatori de utilaj.

Sper ca asta sa nu se intample,sau sa se intample cat mai tarziu...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...eu nu ii dau mari sanse lui Fermin - mi se pare ca Ducati s-au grabit maxim cu semnarea lui.

Am mai zis - Quartararo a fost/este exceptia de la regula.

Cand el e duda in moto3 pruna in moto2,ne asteptam sa rupa norma in gp?

Vorba aia "niciodata sa nu spui niciodata" dar meh...

 

In alta ordine de idei,aprilia are niste carene foarte interesante :

Whats-App-Image-2024-11-20-at-08-29-45.j

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Method a spus:

 

 

Eu cred ca totusi Vinales scotea untul din ea - ca si viteza pe 1 tur.Aaa,in cursa,starturi depasiri samd samd Vinales e pruna,dar per single lap...eu cred ca o ducea la 100%.

 

..... nu vad aprilia sa fie peste GP24's 

 

primeste GP24 si cine GP25 la anul?

 

Mai da Ducati cuiva GP25,acuma cu Pramac - Yamaha?

 

Cred ca s-a creat multa mitlologie in jurul lui Vinales cel Rapid. Toti pilotii astia sunt super rapizi, Vinales are cel mult unele straluciri, pe anumite circuite si in functie de dispozitia de moment. In cariera lui a avut acces la motociclete bune si foarte bune, de uzina. Nu a facut mare lucru cu niciuna. 

 

Poate nu este, dar eu zic ca este foarte aproape. In mana unui pilot de top, poate termina constant pe podium. Se pare ca pachetul lor aero este cel mai evoluat. Vestea proasta pentru JM este ca a plecat Albesiano si asta va avea unele consecinte... 

 

Ceea ce stiu, este ca la anul vor fi 3 GP25 pe grila. Al treilea va fi dat echipei VR46. 

 

... Stiu ca este prematur de tras concluzii, dar mi se pare ca Yamaha a inceput sa miste putin... Inclusiv in ultimele curse a avut niste prestatii ceva mai bune. BTW, stie cineva, au testat acum motorul V4, de care se tot vorbeste? Cat despre Honda... conform declaratiilor lui Mir, porcul e mort in păpușoi.... 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Da,dar 5 e de viteza f mica,ori daca omul a avut atat incredere incat dupa 2 ture a pus umerasul jos,eu zic ca e buna si pe virajele de viteza mica.


lean angle nu are legatura cu iesirea din viraj. Jm pune umarul jos si cu honda. Problema e pe iesire cand incep sa deschida gazul.

s-a vazut cat se mult overspinning facea pe iesirea din 5. Dansa motoreta sub el in toate directiile.

 

si el a declarat :" to much power on some corners".

asta ca sa ne dam seama cam cum merge ducati. Ei deschid gazul blana la iesire si electronica moduleaza powerul ca sa fie eficienta puterea. Nu mai e perioada in care electronica era in mana pilotului, si el controla puterea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Cred ca s-a creat multa mitlologie in jurul lui Vinales cel Rapid. Toti pilotii astia sunt super rapizi, Vinales are cel mult unele straluciri, pe anumite circuite si in functie de dispozitia de moment. In cariera lui a avut acces la motociclete bune si foarte bune, de uzina. Nu a facut mare lucru cu niciuna. 

 

Poate nu este, dar eu zic ca este foarte aproape. In mana unui pilot de top, poate termina constant pe podium. Se pare ca pachetul lor aero este cel mai evoluat. Vestea proasta pentru JM este ca a plecat Albesiano si asta va avea unele consecinte... 

 

Ceea ce stiu, este ca la anul vor fi 3 GP25 pe grila. Al treilea va fi dat echipei VR46. 

 

... Stiu ca este prematur de tras concluzii, dar mi se pare ca Yamaha a inceput sa miste putin... Inclusiv in ultimele curse a avut niste prestatii ceva mai bune. BTW, stie cineva, au testat acum motorul V4, de care se tot vorbeste? Cat despre Honda... conform declaratiilor lui Mir, porcul e mort in păpușoi.... 

 

 

Vin cel rapid si mai labil psihic. a chilotat pentru 3 uzine si nimic. si acum e pe a 4 motoreta si tot zero barat o sa fie.. unii se mira de ce mai e Zarco in GP dar intrebarea ar trebui sa fie de ce mai e Vin pe seaua unei astfel de motorete. Asta nici in WSBK nu o sa faca mare branza.

 

Parca asa au vehiculat 3 GP25 una pt Digia, se zvonea parca ca si AM ar primi una nu am mai auzit nici un altfel de info.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Cat despre Honda... conform declaratiilor lui Mir, porcul e mort in păpușoi.... 

 

 

Zarco a inceput sa miste in ultimile curse. nu cred ca e asa grav, dar sunt inca departe:

 

https://www.gpone.com/en/2024/11/20/motogp/marini-mir-truthfully-i-had-a-completely-new-honda.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

,dar ca e imbucurator ca si el si Pecco au avut cam acelasi feedback despre GP25.E clar ca GP25 va fi top dog.

Ce e imbucurator la asta este ca cei doi piloti nu sunt unul hais si celalalt cea, daca au aceeasi parere inseamna ca modelul 2025 nu va fi dezvoltat diferit si vor fi amandoi competitivi tot anul, ceea ce ne si dorim.

 

Acum 4 ore, Method a spus:

Mai da Ducati cuiva GP25,acuma cu Pramac - Yamaha?

 

 

 

Lui Fabio di Gianantonio la VR46 team - se stie de ceva vreme. Doar una. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

 

...unii se mira de ce mai e Zarco in GP dar intrebarea ar trebui sa fie de ce mai e Vin pe seaua unei astfel de motorete.

 

Asta nici in WSBK nu o sa faca mare branza.

 

Parca asa au vehiculat 3 GP25 una pt Digia, se zvonea parca ca si AM ar primi una nu am mai auzit nici un altfel de info.

 

 

Avand in vedere pe ce motociclete s-a dat Zarco, isi merita cu prisosinta locul in MotoGP. Raman la parerea ca daca ar fi ajuns la Yamaha de uzina, atunci cand Yamaha insemna ceva, altul ar fi fost destinul lui in aceasta competitie. 

 

In WSBK, nu cred nici eu, dar ar fi bun intr-o echipa de EWC. Are o calitate: nu prea cade, ceea ce in anduranta este esential. 

 

A confirmat Jiji: https://www.gpone.com/en/2024/11/18/motogp/dalligna-what-marquez-did-with-the-ducati-gp23-is-inexplicable.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Cred ca s-a creat multa mitlologie in jurul lui Vinales cel Rapid. Toti pilotii astia sunt super rapizi, Vinales are cel mult unele straluciri, pe anumite circuite si in functie de dispozitia de moment. In cariera lui a avut acces la motociclete bune si foarte bune, de uzina. Nu a facut mare lucru cu niciuna. 

Mai,de rapid e foarte rapid.

La clasele mici a avut parcurs foarte bun - parca e si campion mondial la una din ele.

La Suzuki tot respectul a mers stas.

Pe Yamaha (cea blamata de Rossi ca fiind slaba) in fiecare an in care a activat (2017-2019) a luat cateva pole'uri si minim 2 victorii pe an.A iesit pe 3 in toti acesti ani la campionat daca imi mai aduc eu bine aminte,omul e meserie,a facut cate ceva...

Nu,nu "toti" pilotii sunt super rapizi,doar vreo cativa : JM,Bagnaia,MM,Q si il bag si pe Vinales aici...si poate pe Acosta.

 

Dar da,dupa cum bine zici,are straluciri in functie de razele lunii...si am fost voalat criticat ca fac pilotii labili psihic,pai sa mi se explice si mie gestul unui pilot profesionist de a incerca sa sparga motorul motocicletei de sub el...sau vad la ce comportament e incadrata aceasta...rabufnire.

Acum 3 ore, xt600 a spus:

In mana unui pilot de top, poate termina constant pe podium. Se pare ca pachetul lor aero este cel mai evoluat. Vestea proasta pentru JM este ca a plecat Albesiano si asta va avea unele consecinte... 

M-as mira.

JM trebuie sa bata 3 GP25's + 3 GP24's minim.Cam greu sa "termine constant pe podium" dupa cum zici tu.Sa nu ma intelegi gresit - si eu vreau sa se bata la podium,dar chiar nu vad cum ar putea trece printre aceste Ducati...mai ales ca,dupa cum bine zici,Albesiano a plecat.

Acum 3 ore, xt600 a spus:

...Stiu ca este prematur de tras concluzii, dar mi se pare ca Yamaha a inceput sa miste putin... Inclusiv in ultimele curse a avut niste prestatii ceva mai bune. BTW, stie cineva, au testat acum motorul V4, de care se tot vorbeste? Cat despre Honda... conform declaratiilor lui Mir, porcul e mort in păpușoi.... 

Sa speram ca se va vedea ceva la Yamaha.Nu,nu au testat motorul V4,ala va veni cel mai devreme in teste la jumatatea lui 2025,asa au zis.

Honda...'i Honda :D

Acum 2 ore, damager a spus:

lean angle nu are legatura cu iesirea din viraj. Jm pune umarul jos si cu honda. Problema e pe iesire cand incep sa deschida gazul.

s-a vazut cat se mult overspinning facea pe iesirea din 5. Dansa motoreta sub el in toate directiile.

 

si el a declarat :" to much power on some corners".

asta ca sa ne dam seama cam cum merge ducati. Ei deschid gazul blana la iesire si electronica moduleaza powerul ca sa fie eficienta puterea. Nu mai e perioada in care electronica era in mana pilotului, si el controla puterea.

Da da,nu am zis ca ar avea legatura.Eu nu am zis nimic de iesire,sunt deficitari in mod sigur pe acceleratie fata de Ducati's.

JM a declarat ca "fatza e incredibila si confidence inspiring" si am zis ca probabil de aceea a si putut pune acel lean angle extrem in 5 - Trebuie o motoreta in care sa ai incredere ca nu pierzi fata ca sa faci asa un lean angle,logic nu?La asta ma referam - probabil omul,dat jos proaspat de pe Ducati,vede o zona unde aprilia e superioara - fata.

 

Am inteles ca si dispozitivul acela de comprimare a suspensiei e muuult mai bun pe Ducati decat pe restul.Cand naiba le interzic?Sa le mai taie aripile....

Din cate am vazut in prezentarea despre electronica in gp,pilotul poate controla TC in timpul cursei, are setari de la 1-6,adica cam cat de agresiv sa ii taie gazul,felul cum deschide ecu clapetele nu prea au ei cum sa il moduleze in afara de controlul (clasic) al acceleratiei.Dar din cate stiu,una e input'ul pe care il dau ei din accel,si alta e cat decide ecu sa deschida clapetele (in functie de treapta,viteza in care sunt,...parca au si gps positioning ? samd)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deoarece Aprilia are o mobra buna (singura care a castigat o cursa in sezonul 2024), mi-ar placea ca Martinator sa-i mai bata odata pe carnatii astia de la Ducati.🏆

Tot asa, greu cu Pecco si usor cu Marcel.:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

Vin cel rapid si mai labil psihic. a chilotat pentru 3 uzine si nimic. si acum e pe a 4 motoreta si tot zero barat o sa fie.. unii se mira de ce mai e Zarco in GP dar intrebarea ar trebui sa fie de ce mai e Vin pe seaua unei astfel de motorete. Asta nici in WSBK nu o sa faca mare branza.

Am mai zis - eu il admir ca si viteza,insa overall ca si pilot e ...nimic.Useless.

Toate ca toate ,ce nu inteleg eu e de ce naiba,dupa isprava de la Yamaha,a venit aprilia si a zis "iti dam noi 2?sau 3? mil/an cat i-au dat.Adica l-a aruncat Yamaha din niste motive ff intemeiate si dupa ce a facut atunci trebuia sa nu mai piloteze niciunde in motociclismul profesionist si vine Aprilia si il ia de bun?

Aprilia deja atunci scosese capul,cred ca putea lua piloti decenti...in fine.A trecut.Sa vedem ce face JM la ei.

Acum 25 minute, B.B. a spus:

modelul 2025 nu va fi dezvoltat diferit si vor fi amandoi competitivi tot anul

Eu nu cred ca Gigi va face un model special pt MM,precum facea Honda.

Am mai zis si repet - aici e geniul si ingredientul principal as zice al succesului lui Gigi/Ducati : faptul ca el asculta ce vreau pilotii dar are o idee clara despre unde trebuie sa mearga acea motoreta si nu se ia dupa ei.Gen daca zice MM ca vrea o moto mai flickable (cum era Honda),Gigi nu va face acest lucru,la fel ca si clash'urile cu Lorenzo de demult care vroia Yamaha - Ducati e pe alt sistem.

Memelu a inteles oricum de anul acesta ideea si oricum s-a adaptat deja la felul cum trebuie pilotat Ducati - chiar el a zis asta acum la teste.

Acum 29 minute, B.B. a spus:

Lui Fabio di Gianantonio la VR46 team - se stie de ceva vreme. Doar una. 

Diggia...e poate mai bun decat AM.

Mai ales ca acum nu il va mai avea pe fratele cel mare langa el sa il ajute in weekenduri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu cand scrii chestii bune, cand o dai in lambada. Si Ducati ca toti ceilalti asculta si tin cont de parerile pilotilor. Actuala 2024 e croita pe asemanarea lui Pecco.

Nu am zis ca Gigi ar trebui sa faca o motocicleta speciala pt Marquez, am zis doar ca e bine cand ambii piloti au aceeasi parere inseamna ca motocicleta va fi dezvoltata in directia buna si AMBII vor beneficia de pe urma dezvoltarii. Atat.

Normal ca parerea pilotilor conteaza, ca doar nu o piloteaza Gigi.. 

 

Alex Marquez a mers bine la Gresini si inainte sa vina Marc acolo.. ai memoria cam scurta, ti-am zis sa nu mai joci Solitaire la biroul tau de bugetar, iti mananca creierii. Fa ceva mai constructiv! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbim totusi despre MM care cand era la Honda si vedea ca ii place ceva lui Dani Pedrosa el cerea invers in asa fel incat sa nu primeasca motocicleta acea piesa fix din acest motiv. Sa fi seriosi cu intentiile lui.

Sper sa nu pice Ducati in aceasta capcana si sa lucreze in continuare cat mai aproape cu oameni care sunt si de incredere, nu doar buni piloti.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, B.B. a spus:

si cine plm e asta de vorbeste??

 

sa nu-l pui pe Ago in orice top dpdv al MotoGP-ului, inseamna ca esti prost rau 

in fine, presimt ca va avea o cariera "rapida" in MotoGP :) :)

PS. noroc ca a prins contract pe 2 ani :), ca din 2027 nu-l vad bine :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, B.B. a spus:

Actuala 2024 e croita pe asemanarea lui Pecco.

Nu am zis ca Gigi ar trebui sa faca o motocicleta speciala pt Marquez, am zis doar ca e bine cand ambii piloti au aceeasi parere inseamna ca motocicleta va fi dezvoltata in directia buna si AMBII vor beneficia de pe urma dezvoltarii. Atat.

Normal ca parerea pilotilor conteaza, ca doar nu o piloteaza Gigi..

Partz - actuala motoreta e croita dupa capul lui Gigi.Ca pe alocuri il auzea si pe Pecco (de fapt pe toti cei 8 piloti de pe Ducati),e altceva.Dar lasa deoparte mitul pilotului dezvoltator,mai ales cand e vorba de Ducati.Sau aprilia.

Perfect de acord cu tine in rest.

1 oră în urmă, B.B. a spus:

Alex Marquez a mers bine la Gresini si inainte sa vina Marc acolo.. ai memoria cam scurta, ti-am zis sa nu mai joci Solitaire la biroul tau de bugetar, iti mananca creierii. Fa ceva mai constructiv! 

AM a mers ok'ish si in 2023 (pt ca GP22 user friendly - toti au mers bine pe GP22,vezi cine are memoria scurta?),dar si el si MM au zis ca venirea lui MM l-a ajutat mai ales pe partea de setup dar si tehnica de pilotaj.GP23 i-ar fi dat cu virgula zic eu.

Sa fim seriosi! - nu imi spune ca nu e un avantaj sa ai un 8x campion mondial in echipa si acel 8xWC sa fie si frati-tu care vrea sa te ajute tot timpul.

AM are un mare bulan pt ca GP24 e (probabil) o moto mult mai ok decat GP23 - vezi Bez.

 

Din pacate (sau din fericire?) nu lucrez la stat.Am mai zis,am niste contracte cu statul,dar aia nu inseamna ca sunt bugetar :P

Acum 15 minute, tourist1 a spus:

Vorbim totusi despre MM care cand era la Honda si vedea ca ii place ceva lui Dani Pedrosa el cerea invers in asa fel incat sa nu primeasca motocicleta acea piesa fix din acest motiv. Sa fi seriosi cu intentiile lui.

true that

Marquez insusi a declarat faptul ca incerca sa ii "fure" piesele lui Pedrosa.

Acum 9 minute, apriliacluj a spus:

si cine plm e asta de vorbeste??

 

sa nu-l pui pe Ago in orice top dpdv al MotoGP-ului, inseamna ca esti prost rau 

in fine, presimt ca va avea o cariera "rapida" in MotoGP :) :)

PS. noroc ca a prins contract pe 2 ani :), ca din 2027 nu-l vad bine :) :)

El nu l-a prins pe Ago,nici noi,eu personal nu stiu cum si in ce fel evolua Agostini si ce concurenta avea samd.

El vorbeste probabil despre pilotii pe care i-a urmarit el la tv...parerea lui proprie si personala.Seems fair.

Dar da si eu presimt aceeiasi cariera rapida - insa nu are legatura cu parerea lui despre top 5 piloti de gp.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...