Patrick_M Postat Luni la 05:18 Share Postat Luni la 05:18 Sunt curios unde intra mizeria de KTM 950/990 ADV sau SE-ul. Sau BMW HP2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Luni la 05:20 Moderatori Share Postat Luni la 05:20 Acum 9 ore, ENEOS a spus: Nu-i așa, când te bate vântul și ai hărmălaie în cască obosești în 100 km cât pt 300 în condiții bune, când ajungi obosit nu-ți mai arde să bibilești lanțul, dacă te prinde ploaia îl auzi cum face hâș hâș, nu e treabă! O fi cum spui,dar cand te limiteaza dimensiunile corporale sa nu ai acces la FeJeReu sau alte dihanii d-alea,este valabil ce am scris.Tu la inaltime mare poti calari si d-astea mici,eu d-alea mari,nu.Atunci ce fac,nu mai fac ture (si lungi) ca nu intrunesc conditiile tale de turer?Nu.Deci este buna oricare o ai,cu conditia sa ti-o asumi asa cum este. Toti cei inalti si mari nu vedeti problema de care spun eu,caci nu se aplica la voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Luni la 05:42 Share Postat Luni la 05:42 (editat) Salut! Văd că topicul e pentru Adventure și Touring. Când cauți motor pentru touring te uiți spre jante 17" în principiu, cele de 18,19,21" având justificarea că trec mai ușor peste gropi, lemne și borduri. Nu zic eu, ce m-am documentat. Acum în funcție de preferința fiecaruia, care în majoritatea timpului e dată de buget, se face orientarea spre 40cp, 70cp sau 100+. Că se folosesc la plimbat cu sau fără bagaje/pasager ambele categorii, asta este, la fel de bine o fac mulți cu naked-uri, sportive sau scutere. Cel mai important e să știe cumpărătorul la ce folosește motocicleta pe care și-o dorește, pentru că mulți vor și își ia supersport pentru că arată într-un fel și vor să demonstreze ceva, dar tot ei jelesc când se trezesc la o plimbare pe Transfăgărășan, Transalpina sau până la Timișoara, Iași etc. Compromisul mi se pare altă mizerie folosită tot mai des. Pierdere de timp ai bani, ca mai devreme sau mai târziu să se ajungă tot la o variantă de motocicletă mai potrivită nevoilor fiecăruia. Așadar, cilindreea, cardanul, kilogramele, culoarea sau brandul motocicletei sunt în funcție de bugetul, înălțimea, vârsta, experiența si kilogramele fiecaruia. Mie îmi place ceva, ție altceva, lui ce imi place mie, altcuiva ce nimanui nu îi place. Editat Luni la 05:44 de Cristian C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Luni la 05:55 Share Postat Luni la 05:55 eu am facut touring cu Majesty de 400, am mers cu el si 3km pe drum pietruit, n-as zice ca era chiar un forestier. Se pune ca am facut enduro touring? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Luni la 06:03 Share Postat Luni la 06:03 Nu, nu se pune. Asta ziceam si mai sus, se poate, dar nu inseamna ca e facuta pt asta. Vorba lui Caragiu: " Se poate trai fara cultura?", " Se poate, dar nu merita". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Luni la 06:06 Share Postat Luni la 06:06 1 oră în urmă, Bigfoot a spus: model de baza BMW 650 Scarver Care dacă nu mă înșel a apărut după F650GS (gelande sport parcă), a derivat din el, așa că nu i-aș zice de bază. Nici mare succes n-a avut. Acum 25 minute, Cristian C. a spus: Cel mai important e să știe cumpărătorul la ce folosește motocicleta pe care și-o dorește Mda, mai nasol când motocicleta aia nu mai are corespondent în gama producătorului și nici pe la alții. A cam dispărut clasa asta de sport touring mari, mai există pacheboturi la BMW și la Honda dar nu sunt aceeași chestie. Da, oi fi avantajat de înălțime dar sunt dezavantajat de șale, de aia am și redus greutatea mobrei, altfel nu m-aș fi uitat decât la generația a 3-a de FJR. Vorba unor cunoscuți cunoscători ale motocicletelor, am avut o prea mișto și orice mi-aș fi luat după tot un mi s-ar fi părut. Joc la loto, poate câștig și îmi iau un H2SX! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Luni la 07:19 Share Postat Luni la 07:19 Acum 11 ore, ALEX-Guzzista a spus: Prima mea Japoneza,tot dupa comuniste a fost un DR 650 RS,gume mixte Mitas,mergea si pe asfalt,am urcat cu ea si la Babele. Prima mea mobra a fost un DR 650 RS din '91....am plimbat-o peste tot fara greturi. Acum ne-am dat naibii, toti luam mobre scumpe ca nu mai putem face touring cu monocilindru (mergeam lejer cu DR-ul minim 15000km pe sezon). Acum am un Tracer 900 pentru ture lungi si un ktm 390 pentru oras si joaca. P.S. Stiu pe cineva care si-a luat un BMW 1250 Adventure nou (cred ca a costat vreo 25k euro atunci,cu tot ce trebuie, 3 genti si pachet touring) si in 2 ani abia a facut aproape 2500km (cea mai mare aroganta fiind cateva drumuri la mare). Deci exista ambele categorii de oameni: cei care fac touring cu orice si cei care au motor de touring, dar...nu fac :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Luni la 07:32 Share Postat Luni la 07:32 12 minutes ago, Leon said: Prima mea mobra a fost un DR 650 RS din '91....am plimbat-o peste tot fara greturi. Acum ne-am dat naibii, toti luam mobre scumpe ca nu mai putem face touring cu monocilindru (mergeam lejer cu DR-ul minim 15000km pe sezon). Acum am un Tracer 900 pentru ture lungi si un ktm 390 pentru oras si joaca. P.S. Stiu pe cineva care si-a luat un BMW 1250 Adventure nou (cred ca a costat vreo 25k euro atunci,cu tot ce trebuie, 3 genti si pachet touring) si in 2 ani abia a facut aproape 2500km (cea mai mare aroganta fiind cateva drumuri la mare). Deci exista ambele categorii de oameni: cei care fac touring cu orice si cei care au motor de touring, dar...nu fac :))) +1! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
summer Postat Luni la 07:47 Share Postat Luni la 07:47 Daca ai disponibilitate de timp, poti face touring cu orice esti dispus si ai in curtea ta. In rest sunt doar pareri subiective ce spun ca doar cu aia se poate, cu cealalta nici nu se pune problema pentru ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Luni la 07:48 Share Postat Luni la 07:48 Acum 1 oră, Cavaleru a spus: eu am facut touring cu Majesty de 400, am mers cu el si 3km pe drum pietruit, n-as zice ca era chiar un forestier. Se pune ca am facut enduro touring? Goodpoint. Am vazut ca maxiscuterele au o pozitie de touring serioasa si esti probabil mai bine aparat de interperii decat pe anumite motociclete entry level. Eu am mers in Parcul Buila Vanturarita cu XT660Z Tenere iar colegul meu care avea Honda Shadow 750 a facut acelasi drum cu 5km/h eu fiind pe adventure XT660Z mergeam si cu 60km/h pe anumite segmente de drum. La sfarsit am ajuns amandoi la destinatie, cabana Cheia. Sincer acum BMWR1250RT are o garda la sol cam cat cea de la BMW G650GS. Daca mergi cu 1-a din ralanti pe drum forestier, cand ai aceasta situatie in fata ta, nu vad de ce nu ai alege BMW R1250RT care este o motocicleta completa si mai agila pe asfalt vs 1250 1300gs zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Luni la 07:49 Share Postat Luni la 07:49 Acum 1 oră, ENEOS a spus: Care dacă nu mă înșel a apărut după F650GS (gelande sport parcă), a derivat din el, așa că nu i-aș zice de bază. Nici mare succes n-a avut. Mda, mai nasol când motocicleta aia nu mai are corespondent în gama producătorului și nici pe la alții. A cam dispărut clasa asta de sport touring mari, mai există pacheboturi la BMW și la Honda dar nu sunt aceeași chestie. Da, oi fi avantajat de înălțime dar sunt dezavantajat de șale, de aia am și redus greutatea mobrei, altfel nu m-aș fi uitat decât la generația a 3-a de FJR. Vorba unor cunoscuți cunoscători ale motocicletelor, am avut o prea mișto și orice mi-aș fi luat după tot un mi s-ar fi părut. Joc la loto, poate câștig și îmi iau un H2SX! E cam agresiva pozitia comparativ cu ce ai avut sau cu ce am eu. Acum Sport-touringurile sunt astea Înălțate: Versys 1000, Tracer 9, GSX 1000GX - struto camile. Acum 46 minute, Bigfoot a spus: Goodpoint. Am vazut ca maxiscuterele au o pozitie de touring serioasa si esti probabil mai bine aparat de interperii decat pe anumite motociclete entry level. Eu am mers in Parcul Buila Vanturarita cu XT660Z Tenere iar colegul meu care avea Honda Shadow 750 a facut acelasi drum cu 5km/h eu fiind pe adventure XT660Z mergeam si cu 60km/h pe anumite segmente de drum. La sfarsit am ajuns amandoi la destinatie, cabana Cheia. Sincer acum BMWR1250RT are o garda la sol cam cat cea de la BMW G650GS. Daca mergi cu 1-a din ralanti pe drum forestier, cand ai aceasta situatie in fata ta, nu vad de ce nu ai alege BMW R1250RT care este o motocicleta completa si mai agila pe asfalt vs 1250 1300gs zic eu. Pai cel mai mare inconvenient la RT pe drum forestier este roata de 17 și anvelopele de touring/strada. In rest e pe acolo cu GSA-ul, dar protecție la vânt mai bună și mai multe dotări confort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Luni la 08:37 Autor Share Postat Luni la 08:37 (editat) Păi așa, inclusiv V-strom e o strutocamila, face de toate, nimic perfect. Dar pentru mine au contat, cam in ordinea asta: - cuplu mare la turații joase - confort atât pentru mine, cât și pentru soție - protecție la vânt (merg foarte mult cu viziera sus - posibilitatea de a atașa bagaje (nu-i nimic stock la a mea, totul custom - ce tare sună ) Restul (frâne, suspensie, bord clar, gardă la sol) au venit "la pachet", inclusiv cu o gamă diversificată de accesorii ușor de procurat și montat. Că e urâtă, asta se trece cu vederea. Că are lanț - no me interesa, există ungător. Că are autonomie redusă față de 650, iarăși contează mai puțin, dar de obicei 300 km fără stres (400+ la 650). Îmi place că e polivalentă, că îmi satisface nevoile pentru plimbări (atât cele scurte, dar mai ales cele lungi). 99% a fost luată pentru cuplu. Concluzia: mi-am luat exact ce mi-am dorit, am cercetat și m-am documentat înainte să cumpăr motocicleta, știam ce poate (dar tot era să o dau cu cracii în sus la prima ieșire), iar problemele ar fi: - bate oala de ambreiaj (toate modelele au hiba asta) - zgâlțâie în primele două trepte la turații joase (rezolvat in mare parte prin resoftare) - șaua nu-i exact ce trebuie, dar nu-i nimic ce nu poate fi rezolvat cu câteva sute de lei - are vibrații (deh, motorul nu-i chiar mic) - aripa spate e mică, pe ploaie murdărește inclusiv topcase. Aia e, nici eu nu merg încet. - mănâncă pe pâine anvelopa spate (greutate mare 98% din timp și stil de mers mai alert). Aia e. In fine, consider că V-strom 1000 e o motocicletă de touring, în principal, cu ușoare influente de Adv/enduro (cu anvelopele potrivite). Se descurcă onorabil in off-road cu Road 6, e dezastru pe iarbă și noroi (doooooh). Editat Luni la 08:48 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Luni la 09:55 Share Postat Luni la 09:55 (editat) Acum 4 ore, Speedy.K a spus: Am 1,70 si nicio problema pe Transalp. Si nicio legatura intre 1300gs si Transalp750 la gabarit, greutate, feeling. Si intrebasem la ce categorie intra astea. Ce perarere ai despre cicilistica pe noul Transalp ? Editat Luni la 09:55 de sprike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Luni la 11:01 Share Postat Luni la 11:01 (editat) Acum 3 ore, DonFlamingo a spus: E cam agresiva pozitia comparativ cu ce ai avut sau cu ce am eu. Acum Sport-touringurile sunt astea Înălțate: Versys 1000, Tracer 9, GSX 1000GX - struto camile. La ce poziție te referi? Struțo pârț, Tracer-ul am vrut să-l vând după 2-3 ieșiri la o săptămână după ce mi-a ajuns... Îl aveam în ogradă, FJR nu plecase, am avut de făcut niște drumuri la Giurgiu. Guess what? 2 le-am făcut cu bătrânul FJR, nu "Napoleon" care mi-a rămas la suflet și care era peste ăsta roșu vechi la confort + protecție la vânt. A 3-a oară am luat Tracer-ul pt că am mai mers cu cineva care e mai ponderat și am considerat că n-o să mă rupă vântul și hărmălaia la viteze cvasi legale. E fun la golaneală pe viraje Tracer-ul, dar nici pe departe devorator de km cum ar trebui să fie un tourer. Aseară îmi propunea doamna să merg la sfârșitul lui mai s-o iau cu din Elveția și să mai facem câteva ture prin munții ăia amărâți (pasul Spluga e la 2 pași de ea, Stelvio la sub 200 km), dar cu Tracer-ul nu mă văd băgând 4-5000 km într-o săptămână... Touring, ai? Păi FZ6S măcar nu ridica fața la viteză mare, asta are câțiva cai în plus și sensibil mai mult cuplu + niște gizmo-uri, dar confortul nu mi se pare superior. La FZ am renunțat pt ceva mai mare pt drumuri în 2 + bagaje, ne cântărisem la întoarcerea dintr-o tură și depășeam cu peste 20 kg sarcina Fazer-ului, așa am ajuns la FJR. Cu Tracer am mers puțin cu pasager și fără bagaje, nu știu ce poate, probabil se descurcă. Dar vântul, gălăgia și ridicatul de față mă ucid, nu mai zic ce bine era când n-aveam de uns lanțul... Editat Luni la 11:09 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Luni la 11:05 Share Postat Luni la 11:05 1 oră în urmă, sprike a spus: Ce perarere ai despre cicilistica pe noul Transalp ? Am luat si eu la test Transalp-ul. Mi s-a parut foarte mișto, pentru pilot si bagaje cred ca e ideal. Pasager si bagaje, nu știu ce sa zic, ca orice alt motor de capacitate medie. Merge. Singurul dezavantaj pe care l am constatat a fost furca față, parca nu avea ulei si era doar pe arc, se afunda spre miezul pamantului la franari, vobla la viteze peste 140. Ciudata senzatie. Altfel foarte mișto la manevrabilitate, frane, confort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Luni la 11:06 Moderatori Share Postat Luni la 11:06 Acum 5 minute, ENEOS a spus: La ce poziție te referi? Struțo pârț, Tracer-ul am vrut să-l vând după 2-3 ieșiri la o săptămână după ce mi-a ajuns... Îl aveam în ogradă, FJR nu plecase, am avut de făcut niște drumuri la Giurgiu. Guess what? 2 le-am făcut cu bătrânul FJR, nu "Napoleon" care mi-a rămas la suflet și care era peste cel vechi la confort + protecție la vânt. A 3-a oară am luat Tracer-ul pt că am mai mers cu cineva care merge mai ponderat și am considerat că n-o să mă rupă vântul și hărmălaia la viteze cvasi legale. E fun la golaneală pe viraje Tracer-ul, dar nici pe departe devorator de km cum ar trebui să fie un tourer. Aseară îmi propunea doamna să merg la sfârșitul lui mai s-o iau cu din Elveția și să mai facem câteva ture prin munții ăia amărâți (pasul Spluga e la 2 pași de ea, Stelvio la sub 200 km), dar cu Tracer-ul nu mă văd băgând 4-5000 km într-o săptămână... Touring, ai? Esti tu prea pretentios Ionute... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Luni la 11:12 Share Postat Luni la 11:12 (editat) Așa sunt eu, pretențios. Altfel mi-aș fi luat un "FC" de 4.50. Cum draq să bag niște sute bune, chiar mii de km, pe autostradă, cu o care la 130 km/h mă solicită mai mult decât ce am avut înainte la 230?!? La aia problema era să merg în limita aia sub +49 km/h de la care se ia permisul! Am încercat într-o sâmbătă seară/noapte venind de la Lehliu de la un fest să merg în limita legală pe A2 (mă antrenam tot pt un drum prin țări civilizate). După vreo 20 km mi-am băgat picioarele și mi-am zis "hai să urc la 160". Cum FJR roșu avusese bord în mile și îmi făcuse finu' cadran custom, cifrele erau cam mici. După alți ~40 km am realizat că mergeam cu o gradație mai sus, adică 180. Stați că acu' mi-a picat fisa că mai am în ogradă un BMW R1100RS! Proaspăt venit din Germania și 4 sale, ăsta de aici: S-ar putea dacă mă grăbesc să prind o programare la RAR și să-l înmatriculez până în 20-25 mai și să plec cu el! 3 cutii, mânere încălzite, deși are ABS, parfum! Editat Luni la 11:19 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Luni la 11:45 Share Postat Luni la 11:45 Acum 3 ore, DonFlamingo a spus: E cam agresiva pozitia comparativ cu ce ai avut sau cu ce am eu. Acum Sport-touringurile sunt astea Înălțate: Versys 1000, Tracer 9, GSX 1000GX - struto camile. Pai cel mai mare inconvenient la RT pe drum forestier este roata de 17 și anvelopele de touring/strada. In rest e pe acolo cu GSA-ul, dar protecție la vânt mai bună și mai multe dotări confort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Luni la 12:17 Share Postat Luni la 12:17 Acum 2 ore, sprike a spus: Ce perarere ai despre cicilistica pe noul Transalp ? Excelenta. Se simte usoara, e foarte manevrabila. Si gura problema a mobrei asteia este suspensia, atat fata cat si spate. 1 oră în urmă, Cristian C. a spus: Am luat si eu la test Transalp-ul. Mi s-a parut foarte mișto, pentru pilot si bagaje cred ca e ideal. Pasager si bagaje, nu știu ce sa zic, ca orice alt motor de capacitate medie. Merge. Singurul dezavantaj pe care l am constatat a fost furca față, parca nu avea ulei si era doar pe arc, se afunda spre miezul pamantului la franari, vobla la viteze peste 140. Ciudata senzatie. Altfel foarte mișto la manevrabilitate, frane, confort. Eu am facut peste 170.000 km pe mobra de 500 cmc si 49 de cai cu pasager si bagaje, inclusiv de cort, coclauri etc. In afara de faptul ca se misca un puc mai greu in depsiri de tir, n-am simtit nicio problema. La T4ansalp am 92 de cai, ce problema poate sa fie?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Luni la 12:20 Share Postat Luni la 12:20 1 oră în urmă, ENEOS a spus: Așa sunt eu, pretențios. Altfel mi-aș fi luat un "FC" de 4.50. Cum draq să bag niște sute bune, chiar mii de km, pe autostradă, cu o care la 130 km/h mă solicită mai mult decât ce am avut înainte la 230?!? La aia problema era să merg în limita aia sub +49 km/h de la care se ia permisul! Am încercat într-o sâmbătă seară/noapte venind de la Lehliu de la un fest să merg în limita legală pe A2 (mă antrenam tot pt un drum prin țări civilizate). După vreo 20 km mi-am băgat picioarele și mi-am zis "hai să urc la 160". Cum FJR roșu avusese bord în mile și îmi făcuse finu' cadran custom, cifrele erau cam mici. După alți ~40 km am realizat că mergeam cu o gradație mai sus, adică 180. Stați că acu' mi-a picat fisa că mai am în ogradă un BMW R1100RS! Proaspăt venit din Germania și 4 sale, ăsta de aici: S-ar putea dacă mă grăbesc să prind o programare la RAR și să-l înmatriculez până în 20-25 mai și să plec cu el! 3 cutii, mânere încălzite, deși are ABS, parfum! Te cam alinti. Ideea este sa folosesti motocicleta pentru ce a fost ea conceputa. Ca daca vrei sa mergi in oras sau pe coclau cu FJR o sa iti blestemi zilele. Iar in afara toti merg legal sau pe acolo. Sa nu mai pun la socoteala faptul ca daca vrei sa bagi niste ture serioase, incepi sa te uiti si la combustibil. Cand zic ture serioase nu ma refer la “Facem un Siriu sambata??” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Luni la 13:07 Share Postat Luni la 13:07 Acum 1 oră, Cristian C. a spus: Am luat si eu la test Transalp-ul. Mi s-a parut foarte mișto, pentru pilot si bagaje cred ca e ideal. Pasager si bagaje, nu știu ce sa zic, ca orice alt motor de capacitate medie. Merge. Singurul dezavantaj pe care l am constatat a fost furca față, parca nu avea ulei si era doar pe arc, se afunda spre miezul pamantului la franari, vobla la viteze peste 140. Ciudata senzatie. Altfel foarte mișto la manevrabilitate, frane, confort. Nu inteleg de ce la aceasta clasa Honda pe modele Transalp si pe CRF 300 L - au obtat pentru amortizoare fata moi Pai ce faci cumperi motor si dupa care trebuie sa abgradezi situația cu alte arcuri? Vb de voblaj la 140 km - nu mai inteleg nimic; daca se inmpla la un 170 - 180 km mai intelegeam Urmaresc sa achizitionez un Tansalp si nu sunt multumit la animumite capitole la modelul nou - speram la ceva imbunatatiri mai substantiale incapand cu anul 2025 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Luni la 13:20 Share Postat Luni la 13:20 Acum 9 minute, sprike a spus: Nu inteleg de ce la aceasta clasa Honda pe modele Transalp si pe CRF 300 L - au obtat pentru amortizoare fata moi Pai ce faci cumperi motor si dupa care trebuie sa abgradezi situația cu alte arcuri? Vb de voblaj la 140 km - nu mai inteleg nimic; daca se inmpla la un 170 - 180 km mai intelegeam Urmaresc sa achizitionez un Tansalp si nu sunt multumit la animumite capitole la modelul nou - speram la ceva imbunatatiri mai substantiale incapand cu anul 2025 Motocicleta asta nu vobleaza la nicio viteza. Ori era de la asfalt, ori de la pilot, ori avea mobra ceva stramb sau presiunea proasta. Nici a mea, nici cea de test pe care am mers acum 8-10 luni la Asko nu vobleaza nici la 200 la ora. Iar amortizoarele nu sunt moi, sunt doar proaste. La mine, avand 60 de kile, fara pasager si bagaje le simt dimpotriva, prea tari, topaie pe denivelarile de pe viraje. Clar nu sunt o capodopera a ingineriei japoneze, dar nu la nivelul la care sa puna probleme la un mers normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Luni la 13:56 Share Postat Luni la 13:56 (editat) Acum 40 minute, Speedy.K a spus: Motocicleta asta nu vobleaza la nicio viteza. Ori era de la asfalt, ori de la pilot, ori avea mobra ceva stramb sau presiunea proasta. Nici a mea, nici cea de test pe care am mers acum 8-10 luni la Asko nu vobleaza nici la 200 la ora. Iar amortizoarele nu sunt moi, sunt doar proaste. La mine, avand 60 de kile, fara pasager si bagaje le simt dimpotriva, prea tari, topaie pe denivelarile de pe viraje. Clar nu sunt o capodopera a ingineriei japoneze, dar nu la nivelul la care sa puna probleme la un mers normal. Ma intreseză cum se comporta încărcată cu călăreț (la o greutate de 105 kg animal- om) fără pasager dar cu bagaje laterale minin; Daca fac un test la gol nu ma incalzeste; Sau mai strâng mălai si iau o Africa Twin - care este altă poveste Editat Luni la 14:00 de sprike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Luni la 14:26 Share Postat Luni la 14:26 Acum 28 minute, sprike a spus: Ma intreseză cum se comporta încărcată cu călăreț (la o greutate de 105 kg animal- om) fără pasager dar cu bagaje laterale minin; Daca fac un test la gol nu ma incalzeste; Sau mai strâng mălai si iau o Africa Twin - care este altă poveste Să zic că găsești peste tot modelul ăsta pentru un test ride? 30 40 50 minute te plimbi si te convingi, iei si un ghiozdan in spate sau îl agăți de ea, sa simti ce te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Luni la 15:12 Share Postat Luni la 15:12 Acum 7 ore, Leon a spus: P.S. Stiu pe cineva care si-a luat un BMW 1250 Adventure nou (cred ca a costat vreo 25k euro atunci,cu tot ce trebuie, 3 genti si pachet touring) si in 2 ani abia a facut aproape 2500km (cea mai mare aroganta fiind cateva drumuri la mare). Sunt mulți astfel de indivizi care cumpără o motocicletă sau o mașină pentru faptul că colegul de birou are ceva asemanator,marketingul mărcii este foarte bine făcut și mai costă si ceva bani rezultând de aici valoarea proprietarului în fața amicilor săi. Touring de asfalt poți face cu orice are două roți și motor nu trebuie neapărat să poti merge peste 130 km/h sau 7-800 km/zi. Depinde de fiecare cat este de pretențios,câți bani are în buzunar si cat timp poate aloca pentru tura respectivă. Acum avem de unde alege,toți fabricanții vor să vîndă,iar noi ne încurcăm în cifre și opțiuni. E ora odată pe aici o poveste cu motociclista nemțoaică care făcea o tură cu un Royal Enfield de 350 cm³. Acum 4 ore, ENEOS a spus: Stați că acu' mi-a picat fisa că mai am în ogradă un BMW R1100RS! Proaspăt venit din Germania și 4 sale, ăsta de aici: S-ar putea dacă mă grăbesc să prind o programare la RAR și să-l înmatriculez până în 20-25 mai și să plec cu el! 3 cutii, mânere încălzite, deși are ABS, parfum! Am admirat jucaria,o “baba”frumoasa,dotata ,la pret de scuter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.