Sari la conținut

5. SPAIN Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España


Postări Recomandate

Acum 2 ore, tourist1 a spus:

S-au gasit bilute in garajul Ducati #63

(Scrisesem c0ai3, dar m-a corectat forumul)

 

L-a facut psihic Peco? :)))


Din pacate doar bilutele au fost pe circuit. Coxul de curse l-a lasat la boxe. 
Nu poti sa castigi campionate stand cuminte pe 2-3-4 in fiecare cursa.

Acum 2 ore, Method a spus:

1.desigur ca ultimul argument al lui Marquez trebuie sa fie întotdeauna o busculare.

Am zis tot timpul ca vor ieși scântei între cei 2.

2.de fiecare dată când lucrurile nu merg conform planului A sau B pe care le are Memelu în cap,vede roșu și pierde controlul.

Interesant.

Sper sa nu câștige AM.


Ce e si mai stupid la el (daca se poate!) e ca la final tot el era botos. L-a felicitat de complezenta pe fra-su (care castigase prima cursa din viata lui !!!) si s-a carat imbufnat. Atitudine de egoist patologic.


 

Pe de alta parte de data asta Alex a aratat ca chiar poate sa castige o cursa fara ajutorul lui Marc, ceea ce nu ma asteptam. O fi invatat din meditatiile pe care i le da ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 127
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 6 ore, xt600 a spus:

A explicat bine problema, dar a omis sa spuna ca a franat ca disperatul. A incercat sa franeze mai tarziu decat cabronul, dar a facut-o mai tarziu decat era posibil, de unde si voblajul. Vestea proasta pentru el, este ca MM a franat mai tarziu decat el, iar Ducati a stat pe trasa, de parca era pe sine. Fenomenala pe franare si pe entry, motocicleta aia... 

Din pacate, Zarco este unul dintre cei mai underrated piloti din circuit. Mereu ma intreb cum ar fi aratat cariera lui, daca ar fi ajuns la Yamaha de uzina. Parea facut pentru motocicleta aia, dar a simtit asta si Rossi si nu l-a vrut. Bine, au fost si niste frictiuni, intre cei doi. Pacat. 

Marini nu a fost adus la Honda, ca sa castige curse. Are alt rol in economia echipei. Dar este timpul pentru Honda sa se uite la piloti de top (vezi intentia de a-l aduce pe Acosta), asa ca va veni momentul despartirii de Marini. 


din ce ai scris trag concluzia ca nu ai ascultat interviul. Pt ca aspus ca el a franat unde fraba de obicei, fiind f putin mai pe exterior ca erq MM langa el. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

@Method nu stiu daca ai observat dar Gigi a stat in scaunul lui 63 ;)

Am vazuuuut :P

Ce zici de asta?nu l-am vazut pe Gigi sa stea în scaunul vreunuia dintre ei pana acum - deci Pecco e încă favoritul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Method a spus:

Am vazuuuut :P

Ce zici de asta?nu l-am vazut pe Gigi sa stea în scaunul vreunuia dintre ei pana acum - deci Pecco e încă favoritul :)

italiano vero

din pacate n-am vazut startul si primele 7 ture @frigider aveti un link pt un sarman?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, Speedy.K a spus:

Ce e si mai stupid la el (daca se poate!) e ca la final tot el era botos. L-a felicitat de complezenta pe fra-su (care castigase prima cursa din viata lui !!!) si s-a carat imbufnat. Atitudine de egoist patologic.

E normal sa fie egoist.

Nu e normal sa fie imbufnat pt ca frati-su a luat bătaie de la el toată viața lui și btw am vazut in doc'ul cu Marquez- foarte matură și sănătoasă atitudinea lui AM față de MM și îți dai seama ce înseamnă ca toată viața sa stai în umbra așa unui frate care e pur și simplu un fenomen și tu sa fii fratele mai mic (și mai prost).

Mda...personal nu îl suport pe AM dar ca și atitudine și mod cum privește viața jos pălăria.

Márquez...egoist rău și jevruță?cam da can't argue that.Insa e prea bun pilot ca să conteze.

 

Dar iată ca ii arată lui Pecco cum poate fi învins - sa îl iei prin surprindere atunci când crede ca are totul sub control și sa îl lași sa își dea în petec.Problema (lui Pecco) însă e faptul ca nu prea e la nivelul lui MM ca și viteza...si pt a-l forța pe Marquez trebuie sa fii macar la nivelul lui ca și viteza.

 

Marquez a declarat ca nu știe de ce a căzut pt ca nu forța ci "I was just cruising waiting for the 2nd part of the race,which is my strong point"...mie mi s-a părut după frânarea aia în care s-a apropiat MASIV de Bagnaia (inainte sa o piardă) ca a forțat fața rău de tot.Meh,ca și Pecco când cădea,ei pot declara ce vor ca nu avem noi de unde sa le vedem telemetria,cert e ca a greșit și a căzut ca tartanul intr-o cursă în care era prim candidat la victorie.

Big mistake.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Cavaleru said:

@Method nu stiu daca ai observat dar Gigi a stat in scaunul lui 63 ;)

Am observat eu. Dar am observat și că acest lucru s-a întâmplat după ce Marquez a căzut și Bagnaia era singurul pilot de la echipa oficială care putea obține victoria. Lucru care nu s-a întâmplat...

Cum au mai spus de multe ori colegii, a scăpat de dracu' și a dat peste fratele lui. :crack:

 

Jos pălăria pentru Quartararo. :bow: A mers mult mai matur decât în cursa de sprint, ce-i drept și cu ajutorul lui Marquez, și a gestionat situația perfect de pe cotețul ăla. Pecco a arătat încă o dată că nu prea are ouă, dar măcar a redus din handicap față de locul întâi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, damager a spus:


din ce ai scris trag concluzia ca nu ai ascultat interviul. Pt ca aspus ca el a franat unde fraba de obicei, fiind f putin mai pe exterior ca erq MM langa el. 

Intr-adevar, nu am ascultat interviul lui, insa comentatorii de limba engleza (vezi filmarea cu cazatura), de pe site-ul oficial spuneau ca a franat prea tarziu, ceea ce este sustinut si de felul in care ii juca spatele. Ca sa impacam si capra si varza (pana la proba contrarie nu putem afirma ca Q minte), sa zicem ca pentru punctul ala mai spre exterior ( cu aderenta diferita), franarea a fost prea tarzie. Daca se afla pe trasa corecta, poate ca punctul de franare ales ar fi fost cel corect. Zic si eu. 

Acum 36 minute, Method a spus:

Am vazuuuut :P

Ce zici de asta?nu l-am vazut pe Gigi sa stea în scaunul vreunuia dintre ei pana acum - deci Pecco e încă favoritul :)

Normal... MM a cazut. A trebuit sa ii cedeze scaunul, cand satana a ajuns la boxa.. :D si a trecut in cel al lui Bagnaia. Pana la boxa lui AM avea de mers si nu s-a mai deranjat. Are si el o varsta.. ;). Glumim, dar situatia nu este buna pentru Pecco... ieri, dupa sprint, toata conducerea Ducati, inclusiv Domenicali, era in jurul lui Marquez. Asta este foarte relevant, in legatura cu dinamica relatiilor si raporturilor din cadrul echipei Ducati Lenovo. 

Acum 14 minute, Kagemusha a spus:

 

Jos pălăria pentru Quartararo. :bow: A mers mult mai matur decât în cursa de sprint, ce-i drept și cu ajutorul lui Marquez, și a gestionat situația perfect de pe cotețul ăla. Pecco a arătat încă o dată că nu prea are ouă, dar măcar a redus din handicap față de locul întâi. 

Mie mi se pare ca Pecco gestioneaza foarte bine situatiile astea de dogfight, cu MM. Le accepta si le abordeaza cu calm. Bine, aici se vede scoala lui Rossi. Marea problema (dintotdeauna) a lui Pecco este aceea ca nu este un pilot f. rapid. I-au demonstrat-o astazi atat AM (care, raman la parerea, nu este vreun supertalent, dar trece printreo perioada de gratie), cat si Quartararo, cu o motocicleta inferioara. Din acest motiv, Pecco nu va avea prea multe ocazii la dueluri 1 vs 1, cu MM. Pacat, pentru ca in asemenea situatii are sanse foarte bune si am avea si noi parte de putin spectacol. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

 

Mda...personal nu îl suport pe AM dar ca și atitudine și mod cum privește viața jos pălăria.

Márquez...egoist rău și jevruță?cam da can't argue that.Insa e prea bun pilot ca să conteze.

Pai asta este atitudinea corecta, altfel ar intra in depresie. 

 

Cu frate-su nu as zice ca este egoist, dimpotriva, l-a sustinut toata cariera lui, inclusiv sezonul asta. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Dar iată ca ii arată lui Pecco cum poate fi învins - sa îl iei prin surprindere atunci când crede ca are totul sub control și sa îl lași sa își dea în petec.Problema (lui Pecco) însă e faptul ca nu prea e la nivelul lui MM ca și viteza...si pt a-l forța pe Marquez trebuie sa fii macar la nivelul lui ca și viteza.

 

Asta daca ajunge in fata lui. Nu prea s-a intamplat in celelalte curse sau sprinturi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Kagemusha a spus:

Jos pălăria pentru Quartararo. :bow: A mers mult mai matur decât în cursa de sprint, ce-i drept și cu ajutorul lui Marquez, și a gestionat situația perfect de pe cotețul ăla. Pecco a arătat încă o dată că nu prea are ouă, dar măcar a redus din handicap față de locul întâi. 

Cred ca s-ar fi descurcat sa iasă pe 3 totuși,chiar și cu MM in peisaj.

Pecco dimpotrivă mi s-a părut ca are oo pt ca a stat drept când MM i-a tras un cot și nu s-a lăsat deloc intimidat.

Problema la Pecco e viteza- rareori il prinde pe MM.

Acum 2 ore, xt600 a spus:

sa zicem ca pentru punctul ala mai spre exterior ( cu aderenta diferita), franarea a fost prea tarzie. Daca se afla pe trasa corecta, poate ca punctul de franare ales ar fi fost cel corect.

:agree:

A recunoscut și el ca a marlit-o asa printre rânduri "it was all or nothing...and i did nothing....i lost the front" a forțat prea mult ce sa mai...probabil el a frânat corect însă pe o zona murdara unde l-a înghesuit MM și outcome'ul...tot vina lui este ce sa o mai întoarcem...

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Mie mi se pare ca Pecco gestioneaza foarte bine situatiile astea de dogfight, cu MM. Le accepta si le abordeaza cu calm. Bine, aici se vede scoala lui Rossi. Marea problema (dintotdeauna) a lui Pecco este aceea ca nu este un pilot f. rapid. I-au demonstrat-o astazi atat AM (care, raman la parerea, nu este vreun supertalent, dar trece printreo perioada de gratie), cat si Quartararo, cu o motocicleta inferioara. Din acest motiv, Pecco nu va avea prea multe ocazii la dueluri 1 vs 1, cu MM. Pacat, pentru ca in asemenea situatii are sanse foarte bune si am avea si noi parte de putin spectacol. 

Din păcate cam asa e.

Astăzi Pecco nota 20 pt vanjoșie",dar ca și viteză....dacă el a avut probleme în a-l prinde pe Q...

Dacă MM nu greșea,Pecco ar fi terminat pe 4 - si asta pe un circuit preferat al lui unde se lauda ca el are "something extra" !!!

Pai bine mai maestre măi,unde ți-e edge'ul unde ți-e superioritatea trâmbițata pe Jerez?

 

Sa îl vedem la LeMans.

(Dar din câte îmi aduc eu aminte,la fel cum MM l-a atacat pe Pecco anul trecut pe Jerez de pe o moto net inferioara,la LeMans era gata gata sa ii depășească pe amândoi frumoșii de pe aceeiasi motoreta GP23,deci nu mi-as pune banii pe Pecco nici în Franța)

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

Io nush ce vrea sa facă mm cu căzut în 2 gp uri din 5.
Pe bune ca are nevoie de consiliere.


Poate de fapt vrea sa bata recordul lui Peco: campion cu 5 dnf.

(Pre vremea când nu era sprint sau  era? Cred ca era)

DNF-urile sunt in cantitate limitată la MM.. trebuie sa isi faca norma.

Cu tot cu 2 DNF tot e in fata lui Pecco si aproape tot el conduce campionatul.. Alex nu o sa reziste mult acolo, îți dai seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F tari conversațiile din mașină după sprint.

Acum 9 minute, B.B. a spus:

DNF-urile sunt in cantitate limitată la MM.. trebuie sa isi faca norma.

Cu tot cu 2 DNF tot e in fata lui Pecco si aproape tot el conduce campionatul.. Alex nu o sa reziste mult acolo, îți dai seama.

A zis ca dacă în Austin ii e f clar de ce a căzut aici e mai dubios,poate de la turbulentele moto din fata?

A zis ca aștepta a 2 a jumate a cursei.

Nu vom ști niciodată..

Îl enerva se Peco, asta e clar.

Pe date cică nu se uitase la momentul interviului.

 

Toate sprinturile au fost mm1, am 2

 

Ce e impresionant la MM e ca omu cade, nu da drumu la moto și pleacă din nou.

 

A scos 4 puncte azi, cu mult noroc,ai căzut multi.

Nu știu dacă scotea 1 punct fără sa cada oameni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incapatanarea astea a lui MM i-am mai fost fatidica odata..

 

cred ca i s-a pus pacla pe ochi cand a vazut ca Peco nu chiar asa de carton cum credea el. Probabil ca daca nu forta il depasea in cateva ture fara prea mare bataie de cap, caci s-a vazut pe final potentialul inexistent al lui Peco.

 

AM Campeon! :D 

 

noroc ca mai cade MM ca sa ramana animat campionatu :)

 

nu stiu ce a facut Q20 la motoreta aia de a mers asa bine. Peco n-a ajuns nici macar aproape de el ca sa zici ca a incercat sa schiteze o depasire.. foarte dubios. Imi vine greu sa cred ca Peco a uitat sa dea Cox

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, frigider a spus:

A zis ca dacă în Austin ii e f clar de ce a căzut aici e mai dubios,poate de la turbulentele moto din fata?

A zis ca aștepta a 2 a jumate a cursei.

Nu vom ști niciodată..

Îl enerva se Peco, asta e clar.

Pe date cică nu se uitase la momentul interviului.

Eh eh,el zice ca mergea la lejer "i was just cruising waiting for the 2nd part of the race where i am strong"....eu ma cam indoiesc.

Cu juma de tur in urma se bagase pe sub Pecco in cea mai dura forma de intimidare,ba la iesire,pt ca ala (nesimtit) nu intelegea sa il lase in fata,i-a mai dat si un cot sa se dea la o parte,si dupa aia in interviu zice "i was just cruising".Pai bine ma maestre ma,aia e la tine "cruising"?Hai hai....

Acuma poate ma insel dar din transmisia live de pe moto lui a supralicitat (masiv) pe franare.Se vede la min.1.20 cum s-a apropiat de Pecco pe frane (care Pecco btw e super pe frane) :

In concluzie,mie nu mi se pare ca omul era la "cruising",era in plina lupta cu concurentul principal la titlu si tocmai isi dadusera niste ghionturi.

Si cred ca pregatea o noua tentativa de depasire in ultimul viraj si de acolo acel late braking sa se apropie de Pecco.

Just cruising?Haida-de...Red mist !

 

Acum 39 minute, Cavaleru a spus:

incapatanarea astea a lui MM i-am mai fost fatidica odata..

...si tot la Jerez.

cred ca i s-a pus pacla pe ochi cand a vazut ca Peco nu chiar asa de carton cum credea el. Probabil ca daca nu forta il depasea in cateva ture fara prea mare bataie de cap, caci s-a vazut pe final potentialul inexistent al lui Peco.

 

AM Campeon! :D 

 

noroc ca mai cade MM ca sa ramana animat campionatu :)

:agree:

nu stiu ce a facut Q20 la motoreta aia de a mers asa bine. Peco n-a ajuns nici macar aproape de el ca sa zici ca a incercat sa schiteze o depasire.. foarte dubios. Imi vine greu sa cred ca Peco a uitat sa dea Cox

Q e meserie in general si pe circuitele tehnice in special.Aici a avut noroc ca linia dreapta are 607 metri (ceea ce ii face sa prinda 298 kmh max -Pecco) - spre deosebire de cea din Qatar care avea 1km+ si pe care Q era depasit tur de tur de Ducati's si KTM's in cursa.Chiar si depasirea lui AM a fost un fel de fluke,fix pe ultima parte a franarii - agresiva dar buna - a venit de nicinde si l-a luat cred ca prin surprindere pe Q.

 

Pecco a declarat in conferinta ca nu se putea apropia de Q - de fiecare data cand o facea "the front locked up in turns x,y,z" si a decis sa dea putin inapoi ca sa isi managerieze cursa mai bine.

Sa inteleg de aici ca au dreptate cei de la The Race cand zic ca GP24 nu e afectat asa de mult cand sta in pluton fata de GP24.5 care sufera de overheating'ul gumei fata cand ruleaza in spatele altei moto?Sau e chestie de aero? - ar avea mai multa logica sa fie din aero,de ce altfel nu s-ar incalzi si guma fata a GP24 cand ruleaza in spatele altei moto?Totusi AM nu a parut foarte afectat de siajul lui Q si s-a putut apropia sa il execute...ok avea si un alt pace fata de Pecoo...

 

Ceea ce e interesant insa la Yamaha,e faptul ca nu a mai avut probleme(le stiute) pe accelerare - vazut live de pe moto lui Pecco,Q iesea fantastic din viraje si se departa nitel de el,iar pe frane Q e f bun si Yamaha se tine binisor.A fost un cumul de factori aici - niste circumstante propice care au minimizat problemele Yamaha :

- doar 25 de grade in aer ieri,daca erau 35 eu nu cred ca Yamaha ar fi mers deloc asa

- Jerez are cateva curbe de 160-170 unde Yamaha/Q aveau un edge - liniile lui Q exploatau tot vibratorul pe iesire,in timp ce Ducati mergea total diferit - cred ca viteza lui Q era superioara pe (multe) curbe.

 

N-as vedea un mare reviriment Yamaha cu acest podium,ci mai degraba un circuit mic tehnic si inghesuit care nu lasa Ducati's sa se etaleze,o temp propice pt Yamaha si un pilot foarte bun care a stiut sa se joace cu aceste circumstante.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Method said:

Q e meserie in general si pe circuitele tehnice in special.Aici a avut noroc ca linia dreapta are 607 metri (ceea ce ii face sa prinda 298 kmh max -Pecco) - spre deosebire de cea din Qatar care avea 1km+ si pe care Q era depasit tur de tur de Ducati's si KTM's in cursa.Chiar si depasirea lui AM a fost un fel de fluke,fix pe ultima parte a franarii - agresiva dar buna - a venit de nicinde si l-a luat cred ca prin surprindere pe Q.

 

Pecco a declarat in conferinta ca nu se putea apropia de Q - de fiecare data cand o facea "the front locked up in turns x,y,z" si a decis sa dea putin inapoi ca sa isi managerieze cursa mai bine.

Sa inteleg de aici ca au dreptate cei de la The Race cand zic ca GP24 nu e afectat asa de mult cand sta in pluton fata de GP24.5 care sufera de overheating'ul gumei fata cand ruleaza in spatele altei moto?Sau e chestie de aero? - ar avea mai multa logica sa fie din aero,de ce altfel nu s-ar incalzi si guma fata a GP24 cand ruleaza in spatele altei moto?Totusi AM nu a parut foarte afectat de siajul lui Q si s-a putut apropia sa il execute...ok avea si un alt pace fata de Pecoo...

 

Ceea ce e interesant insa la Yamaha,e faptul ca nu a mai avut probleme(le stiute) pe accelerare - vazut live de pe moto lui Pecco,Q iesea fantastic din viraje si se departa nitel de el,iar pe frane Q e f bun si Yamaha se tine binisor.A fost un cumul de factori aici - niste circumstante propice care au minimizat problemele Yamaha :

- doar 25 de grade in aer ieri,daca erau 35 eu nu cred ca Yamaha ar fi mers deloc asa

- Jerez are cateva curbe de 160-170 unde Yamaha/Q aveau un edge - liniile lui Q exploatau tot vibratorul pe iesire,in timp ce Ducati mergea total diferit - cred ca viteza lui Q era superioara pe (multe) curbe.

 

N-as vedea un mare reviriment Yamaha cu acest podium,ci mai degraba un circuit mic tehnic si inghesuit care nu lasa Ducati's sa se etaleze,o temp propice pt Yamaha si un pilot foarte bun care a stiut sa se joace cu aceste circumstante.

O analiză bună, overall.

Circuit cu multe viraje de mare viteză care i-a permis mai multă "libertate" lui Quartararo.

 

1 hour ago, Method said:

Ceea ce e interesant insa la Yamaha,e faptul ca nu a mai avut probleme(le stiute) pe accelerare - vazut live de pe moto lui Pecco,Q iesea fantastic din viraje

Asta e de la faptul că de ceva timp simte mai bine fața, după cum a declarat. Poate frâna cu mai multă încredere și asta schimbă datele problemei chiar și în virajele lente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Method a spus:

 

Ceea ce e interesant insa la Yamaha,e faptul ca nu a mai avut probleme(le stiute) pe accelerare - vazut live de pe moto lui Pecco,Q iesea fantastic din viraje si se departa nitel de el,iar pe frane Q e f bun si Yamaha se tine binisor.A fost un cumul de factori aici - niste circumstante propice care au minimizat problemele Yamaha :

- doar 25 de grade in aer ieri,daca erau 35 eu nu cred ca Yamaha ar fi mers deloc asa

- Jerez are cateva curbe de 160-170 unde Yamaha/Q aveau un edge 

 

N-as vedea un mare reviriment Yamaha cu acest podium,ci mai degraba un circuit mic tehnic si inghesuit care nu lasa Ducati's sa se etaleze,o temp propice pt Yamaha si un pilot foarte bun care a stiut sa se joace cu aceste circumstante.

Clar, performanta Yamaha a fost favorizata de particularitatile circuitului + circuit care ii place mult lui Q. De pilda, la Le Mans, nu ma astept la o prestatie similara. Dar ceea ce este important, este ca, iata, sunt circuite pe care Yamaha incepe sa miste. Este primul pas. Anul trecut si acum doi ani, era pe niciunde, indiferent de circuit. Asa a fost si Ducati cu ani in urma... la incpeut era praf peste tot, apoi a inceput sa aibe performante pe anumite circuite, pentru ca astazi sa fie arma totala. Raman la parerea ca in ograda niponilor (Yamaha, Honda) progresul este vizibil. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

a zis ca ii place acolo, acum nush circuitul cum o fi.

 

posibil sa nu aibe sanse

 

Total length 4.19Km 

Total Width 13m 

Longest Straight 674m 

Right Corners 9

Left Corners 5

 

image.thumb.png.9dbde2a00c368f652762c36c1160b91e.png

nu e lunga linia dreapta, dar nu prea sunt multe viraje de viteza, e cam stop and go

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 hours ago, Method said:

Pecco a declarat in conferinta ca nu se putea apropia de Q - de fiecare data cand o facea "the front locked up in turns x,y,z" si a decis sa dea putin inapoi ca sa isi managerieze cursa mai bine.

Sa inteleg de aici ca au dreptate cei de la The Race cand zic ca GP24 nu e afectat asa de mult cand sta in pluton fata de GP24.5 care sufera de overheating'ul gumei fata cand ruleaza in spatele altei moto?Sau e chestie de aero? - ar avea mai multa logica sa fie din aero,de ce altfel nu s-ar incalzi si guma fata a GP24 cand ruleaza in spatele altei moto?Totusi AM nu a parut foarte afectat de siajul lui Q si s-a putut apropia sa il execute...ok avea si un alt pace fata de Pecoo...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Cavaleru a spus:

posibil sa nu aibe sanse

 

Total length 4.19Km 

Total Width 13m 

Longest Straight 674m 

Right Corners 9

Left Corners 5

Teoretic e cam ca Jerez - mic,inghesuit si tehnic.

Sa vedem temperaturile - daca sunt iarasi 25 de grade in aer s-ar putea sa aiba o sansa.Daca e cald...nu.

Acum 6 ore, Lup69 a spus:

Ei dau quote la conferinta de presa,nu fac altceva.

 

Bagnaia mi se pare foarte inteligent (mai ales cand se confrunta cu greutati) si trage niste concluzii ff logice despre problemele lui/GP24.5 care se pare ca sufera de problema Yamaha cand ruleaza in pluton - pierde grip'ul pe fata :

- Marquez a cazut si el la Jerez cand era in spatele lui Pecco,si nici Marquez "nu intelege de ce a cazut",dar Pecco zice ca Marquez e atat de bun in a merge in orice situatii dificile,incat poate merge si asa,el (Pecco) nu;

- isi evalueaza cursa lui de anul trecut cand a stat 10 tururi in spatele lui Martin fara nici o problema,acum nu a putut face acelasi lucru cu Q,dar vede ca AM pe GP24 nu are probleme de a rula in pluton

- sasiul de pe GP24 si GP24.5 e identic,motor diferit,aero diferita,dar Pecco spune ca fata "feels softer",insa expune faptul ca GP24.5 e mai puternic,are acceleratia mai buna,franeaza mai bine pe drept,deci o revenire la GP24 e exclusa

- crede ca o schimbare a balance'ului cu mai mult front weght ar rezolva problema - asta se poate face si din aero i guess,pt ca daca schimbi balance'ul s-ar putea ca motoreta sa nu mai aiba aceeiasi accel etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...