Method Postat 22 ore în urmă Share Postat 22 ore în urmă (editat) Acum 1 oră, xt600 a spus: Ai un dar sa impletesti ideile cum iti convine, cum numai la avocatii de top poti sa vezi.. . Multumesc pt aluzia cu privire la avocati,dreptul a fost intotdeauna o pasiune a mea Nu ma contrazic,doar ca tu nu reusesti sa intelegi my point pt ca nu treci peste prejudecata ca eu as fi hater Yamaha : Yamaha nu si-a revenit ! am zis si sustin,Yamaha isi va reveni cand se va bate pt podiumuri (sau macar pt locurile 4-6 macar,macar sub podiumuri),cel putin asta e ceea ce inteleg eu prin a-si reveni Yamaha,reviriment samd...daca tu prin "revirimentul Yamaha" intelegi un fastest lap facut cu largul concurs al unui pilot aflat in top3 ca si viteza si cu ceilalti piloti pe absolut niciunde...imi pare rau. Si atentie mare la circumstantele acelor lap times - cat de mult au contat acele temperaturi scazute,natura circuitelor samd...Yamaha nu functioneaza pe majoritatea circuitelor ci doar pe foarte putine in conditii optime - si atunci trebuie sa ne gandim : CAND ne vom mai intalni cu asemenea conditii propice Yamaha (sau care dezavantajeaza Ducati) : - Sachsen ...jumatatea lui iulie? 35 grade - probleme cu grip spate,nici o sansa. - Brno - 20 iulie?La fel - vor fi minim 30 grade,aceleasi probleme cu grip pe temp mari,nici o sansa. - Balaton? pare stop'n'go... - Missano la jumatatea lui sept?desi e mic,e bun Ducati acolo,prea multi piloti se antreneaza pe el,nu vad sanse pt Yamaha - Valencia?yeah,right Yamaha e ca un muribund care a miscat dintr-o mana,ba s-a ridicat putin si in fund,dar el trebuie sa fie capabil sa se ridice in picioare si sa se ia la bataie cu italienii aia cu GP24's,ori eu asta nu o vad facand pe Yamaha pana la sfarsit de sezon.Si daca o lalaie asa tot anul,cu vise si un rezultat caldut ici si colo,la anul Q isi cauta alta echipa pt ca se stie ca pana la jumatatea lui 2026 toate locurile la echipe bune vor fi luate,si Yamaha ramane cu...Toprak? Btw - vezi ca Pecco a negat cu subiect si predicat ORICE legatura intre el si Yamaha si a reiterat ca nu paraseste Ducati sub nici o forma. Aia tot spun eu - ei trebuie sa progreseze intr-un ritm rapid ,mult mult peste ritmul in care sunt acum,astfel ca pana la sfarsit de 2025/inceput de 2026 sa fie la nivel cu Ducati'urile vechi,pt ca numai asa poti accede la locurile de pe langa podium. Ori...raspunde-mi sincer - vezi in urmatoarea jumatate de an in urmatorul an o Yamaha capabila sa se bata de la egal cu un Ducati GP24? Acum 27 minute, damager a spus: pe mine m-ai pierdut :). Deci a progresat sau nu? Repet ce am zis si mai sus,hai sa o zic mai succint - nu sta degeaba,si mai ales locul 2 de la Jerez denota un oarecare progres. Care progres e useless peste 25 de grade,adica...nowhere? - Bun progres. Acum 27 minute, damager a spus: Sau tu o s zici ca a progresat cand o sa ajunga sa bata Ducati? Vezi ca Ducati a avut nevoie de vreo 7 ani si niste inovatie ca sa bata Yamaha si Honda...Asta nu se intampla peste noapte. Eu am contestat daca esti atent "revirimentul" - adica faptul ca Yamaha si-a revenit brusc la forma ce a consacrat-o,nu faptul ca face pasi (mai mici decat ai concurentei) in fata. DA - eu spun ca "revirimentul" trambitat de colegul xt nu exista - reviriment va fi cand Yamaha se va bate pt podiums,nu pt locul 10. DA - Ducati a avut nevoie de 7 ani de progres la o rata mult peste a concurentei !!! - ceea ce la Yamaha cu toata bunavointa,nu vad acea rata accelerata de progres - si repet - faptul ca motoreta lor de anul asta e mai buna ca cea de anul trecut nu inseamna ca au rata de progres peste a concurentei. Acum 27 minute, damager a spus: as putea sa zic ca in momentul asta Yamaha e a 2-a motoreta de pe grila... Asta a fost antologica. Mai,ce sa zic...mai reia o data cursa de la Aragon,de fapt toate cursele ca am impresia ca esti prea optimist...heh,ca fan al lui Quartararo nu pot decat sa imi doresc sa ai dreptate,dar din pacate,e doar wishful thinking... Te contrazic cu toate clasamentele de la inceput de an in mana,si spun ca a2a motoreta de pe grila a fost,este si in procent de 98% va ramane Ducati GP24 (din pacate pt noi,Q si spectacol). Aprilia e peste Yamaha,se vede cu BEz si se va vedea si mai rau odata ce JM isi va intra in mana, KTM (Acosta si/sau Vin) sunt peste Yamaha... Yamaha e...undeva la bataie cu Honda,as usual. Acum 49 minute, frigider a spus: cand se face test dupa ce are loc un weekend de gp pista e full de cauciuc si e mai aderenta. deci tre sa iei asta in considerare. altfel o sa spui ca ai progresat cand de fapt nu ai facut-o, ai fost ajutat de conditiile mai "cauciucate". +1 Dar asta stiu (si spun) toti pilotii - testele de dupa un gp nu sunt concludente ca si timpi. Dar depinde cum vrei sa privesti situatia,meh,oamenii se pare ca vor sa o priveasca printr-un filtru foarte foarte roz si optimist,mai nou vad ca se considera Yamaha drept "a 2a moto de pe grila" ceea ce m-ar amuza teribil daca Q nu ar fi la Yamaha. Asadar sa vedem sa notam si sa luam aminte la performantele acestei marete 2nd best bike on the grid la Mugello,Assen,Sachsen,Brno samd.Sunt convins ca vor fi sublime si demne de a2a moto de pe grila,nu? Editat 22 ore în urmă de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 22 ore în urmă Share Postat 22 ore în urmă Acum 4 minute, Method a spus: a2a motoreta de pe grila a fost,este si in procent de 98% va ramane Ducati GP24 asta doare. adica nu e vb sa bati ducati ci 2 versiuni de ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat 22 ore în urmă Share Postat 22 ore în urmă Acum 35 minute, damager a spus: Dar, progres exista vizibil si as putea sa zic ca in momentul asta Yamaha e a 2-a motoreta de pe grila... din pacate chiar daca pare ca e a doua, in clasament inca nu se vede, mai e mult de lucru pana se vad efectiv rezultatele. https://www.motogp.com/en/world-standing/2025/motogp/constructor-standings 1 Ducati 282 2 Honda 119 3 KTM 106 4 Aprilia 103 5 Yamaha 89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 21 ore în urmă Share Postat 21 ore în urmă Acum 1 oră, frigider a spus: de la englezi: cand se face test dupa ce are loc un weekend de gp pista e full de cauciuc si e mai aderenta. deci tre sa iei asta in considerare. altfel o sa spui ca ai progresat cand de fapt nu ai facut-o, ai fost ajutat de conditiile mai "cauciucate". Adica o cursa de 22 de tururi, a pus mai multa guma pe trasa, decat tot weekendul de pana atunci?? Am indoieli. Nu cred ca diferentele de aderenta intre momentul cursei si cel al testului au fost relevante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 21 ore în urmă Share Postat 21 ore în urmă Acum 1 minut, xt600 a spus: Adica o cursa de 22 de tururi, a pus mai multa guma pe trasa, decat tot weekendul de pana atunci?? Am indoieli. Nu cred ca diferentele de aderenta intre momentul cursei si cel al testului au fost relevante. nu doar o cursa. cele 3 curse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 21 ore în urmă Share Postat 21 ore în urmă 1 oră în urmă, damager a spus: SI chiar spune ca diferenta in grip fata de cursa efectiva nu este asa mare, deja trasa este gumata. Exact! Nu apucasem sa citesc ceea ce ai scris, cand am raspuns lui @frigider, dar gand la gand. Confirma si Q si este logic sa fie asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 21 ore în urmă Share Postat 21 ore în urmă multe ture , multe moto de la toate clasele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 21 ore în urmă Share Postat 21 ore în urmă Chiar acum, frigider a spus: nu doar o cursa. cele 3 curse. Exact. Am spus tot weekendul de cursa. Cand s-a desfasurat cursa la clasa mare, se depusese guma inclusiv de la cele doua curse anterioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 21 ore în urmă Share Postat 21 ore în urmă Acum 8 minute, frigider a spus: multe ture , multe moto de la toate clasele. pirelli si michelin... dupa moto3 ai moto3 trasa eate ub pic mai alunecoasa. Pt ca pirelli si michelin. nu ma intreaba de ce, nu as putea sa iti zic, dar se pare ca nu e ok. Chiar sunt mai multe declaratii in acest sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă Acum 16 ore, frigider a spus: asta doare. adica nu e vb sa bati ducati ci 2 versiuni de ducati. Chiar doare,insa dupa cum am mai zis si repet, nu are rost sa ne imbatam cu apa rece. Yamaha va fi "a 2a moto de pe grila" cand se va bate cu GP25 si va fi putin macar peste GP24. I don't see it,anul asta nu o vad,si la felul cum progreseaza,nu o vad nici la anul sa ajunga in acea...stratosfera. Si stiu clar un lucru - mai au pana cam prin aprilie-mai 2026 cand se semneaza majoritatea contractelor meseriasilor - 10 luni.Ar fi cazul sa faca ceva,pt ca daca nu....raman cu Toprak port-drapel.O fi bine,o fi rau? Nu cunosc eu faptele de arme ale turcului,dar cred ca mult mai benefic ar fi pt ei sa il pastreze pe Q,dar pt asta trebuie sa ii aduca o moto capabila sa se bata la locurile 4-6, macar atat.... Acum 16 ore, xt600 a spus: Adica o cursa de 22 de tururi, a pus mai multa guma pe trasa, decat tot weekendul de pana atunci?? Am indoieli. Nu cred ca diferentele de aderenta intre momentul cursei si cel al testului au fost relevante. Reia absolut toate declaratiile pilotilor la testele de luni dupa curse,reia timpii din testele de dupa curse - daca nu ploua tot timpul erau timpi foarte buni fata de curse si de multe ori pilotii au spus faptul ca timpii din aceste teste de luni dupa cursa sunt "inselatori". Meh,sau keep dreamin - luni dupa cursa Yamaha a mai inregistrat inca un "reviriment" puternic Eu fac caternica,dar sincer chiar mi-as dori sa ii vad inapoi la bataie macar pt podiums,dar la modul cum se misca lucrurile la ei... In alta ordine de idei, e oficial : Pramac Yamaha confirm Toprak Razgatlioglu MotoGP move for 2026 Sa il vedem in actiune pe stoppie Si Bagnaia zice ca a rezolvat-o (oarecum) : Pecco Bagnaia’s confirms brake change "much easier for me” after "positive" test Diferenta intre sambata si duminica - sambata a mers cu cele normale (340mm) iar duminica,la sugestia echipei,a incercat discurile "de Motegi" de 355mm (cele mai mari disponibile) si a zis ca s-a simtit mult mai bine.Oh well,sa vina la bataie cu Marcel atunci.Macar la Mugello la circuitul de casa... ...si apropo de Yamaha si mult-vorbitul motor V4,au scos un tease cu o poza interesanta : Cele 2 evacuari (una in prim-plan una in fundal jos) arata clar arhitectura motorului. Plus un soundbit intitulat : V4olume Up ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Acum 12 minute, Method a spus: Reia absolut toate declaratiile pilotilor la testele de luni dupa curse,reia timpii din testele de dupa curse - daca nu ploua tot timpul erau timpi foarte buni fata de curse si de multe ori pilotii au spus faptul ca timpii din aceste teste de luni dupa cursa sunt "inselatori". Urmaresc competitia asta de ceva vreme si cunosc aspectele astea. Nu vorbeam despre cat de inselatori sunt timpii din testele de dupa cursa, ci ii atrageam atentia colegului ca intre momentul cursei clasei MotoGP si momentul testului, s-a depus in plus doar guma din aceasta ultima cursa. Cu alte cuvinte, aceasta ultima guma depusa, nu a influentat major conditiile din test, fata de cursa. Meh,sau keep dreamin - luni dupa cursa Yamaha a mai inregistrat inca un "reviriment" puternic Pentru ca tot te legi de acest "reviriment", hai sa mergem putin la dex, sa iti lamuresti semantica unor termeni: Reviriment - Schimbare bruscă în bine; schimbare rapidă spre bine a cursului unui fenomen;schimbare bruscă și totală în bine; Înviorare a unei activități; înviorare. Progres - Dezvoltare, în linie ascendentă; mers înainte, evoluție; dezvoltare, schimbare în bine datorită căreia se ajunge la un rezultat scontat ori se atinge un anumit scop; mișcare înainte, evolutivă în spațiu, în timp, într-un proces, într-o stare de lucruri; dezvoltare în linie ascendentă, de la simplu la complex, de la inferior la superior; schimbare favorabilă datorită căreia se ajunge la un rezultat scontat ori se atinge un anumit scop; creștere, sporire, dezvoltare. Acum, ca stii sensul corect al celor doi termeni, sper sa-i nu mai confunzi cu cei de performanta/performant. Performanta- Rezultat (deosebit de bun) obținut de cineva într-o întrecere sportivă; realizare deosebită într-un domeniu de activitate. Cel mai bun rezultat obținut de un sistem tehnic, de o mașină, de un aparat etc; Rezultat obținut de un sportiv, de o echipă, de un cal de curse etc. într-o întrecere. Rezultat foarte bun obținut de un sportiv, de o echipă, de un cal de curse etc., în raport cu valoarea medie a performanțelor. Realizare deosebită într-un domeniu de activitate oarecare. Cel mai bun rezultat dat de un sistem tehnic, de un aparat, de un motor etc. în ceea ce privește una din caracteristicile lui; Rezultat excepțional obținut într-o probă sportivă; Performant- Care este susceptibil de un randament ridicat; Foarte competitiv. Aceste precizari terminologice, sunt necesare, pentru ca altfel avem un dialog al surzilor. Citind postarile tale, imi dau seama ca tu confunzi "revirimentul", "progresul" cu starea/capacitatea de a fi performant. Tu nu vezi "revirimentul", pentru ca in mintea ta, "reviriment = nivel inalt de performanta, care nu poate fi atins decat intr-un proces de durata, printr-un progres cu pasi mai mari sau mai mici, dupa caz. Acest progres, este evident la Yamaha si s-a materializat in acel reviriment surprinzator de acum 4 etape, cand Q a facut primul pole (dupa cati ani?), confirmat ulterior de alte doua si de clasari bune in curse, inclusiv o potentiala victorie, care nu a fost sa fie datorita holeshot-ului buclucas. Asadar intre progres si reviriment este (in cazul de fata si nu numai) o legatura cauzala, intrucat progresele facute in cadrul proiectului, s-au materializat in acest "reviriment". Desigur, acest reviriment nu inseamna ca M1 a atins nivelul de performanta pe care il visezi tu. Inseamna doar ca a avut loc o schimbare in bine, care daca va continua (a se citi, "daca va continua progresul"), va duce, mai devreme sau mai tarziu la un nivel ridicat de performanta. Eu cred ca am lamurit problema "revirimentului"... ti-am explicat ca la scoala, nu mai stiu cum sa o fac altfel... Si ca sa inchei, discutia asta, sa stii ca @damager a exagerat (poate), cand a spus ca Yamaha ar fi a doua motocicleta de pe grila (personal, vad Aprilia), dar a observat foarte bine un lucru: clasamentul constructorilor nu reflecta neaparat nivelul actual de performanta al motocicletelor. Clasamentele (am mai discutat treaba asta) mai tin si de conjunctura, de factorul uman, de ghinion cateodata... Personal, nu vad ca KTM sa aibe ceva in plus fata de Yamaha, dimpotriva as zice, Honda clar nu este peste Yamaha si nici Aprilia nu este foarte departe in fata. Singura motoreta care este la mare distanta fata de TOTI ceilalti constructori, este Ducati. Ce au toti acesti constructori, in plus fata de Yamaha? Piloti mai combativi, care se descurca mult mai bine in pluton, care merg bine si foarte bine in conditii mixte sau pe pista uda, piloti cu defensiva buna si foarte buna, adica tot ce nu are Q, care este foarte rapid doar pe tururi lansate sau cand apuca sa plece primul, din grila. . Acum 12 minute, Method a spus: In alta ordine de idei, e oficial : Pramac Yamaha confirm Toprak Razgatlioglu MotoGP move for 2026 Sa il vedem in actiune pe stoppie Nu am mari sperante, dar as vrea sa ma surprinda placut. Oh well,sa vina la bataie cu Marcel atunci.Macar la Mugello la circuitul de casa... Slabe sanse sa il bata pe Marcel, chiar si la Mugello, dar macar sa se bata pentru pozitia a doua cu frate-su... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă vorbiti de diametrul discului, 340 vs 355 mm nu am putea afla despre ceilalti chiloti Ducati ce discuri folosesc? sau Pecco e prost si tot a folosit 340mm pe cand MM era cu 355?? hsbpla daca inteleg ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Yamaha V4 in teste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă 1 oră în urmă, xt600 a spus: ........ Personal, nu vad ca KTM sa aibe ceva in plus fata de Yamaha, dimpotriva as zice, Honda clar nu este peste Yamaha si nici Aprilia nu este foarte departe in fata. Singura motoreta care este la mare distanta fata de TOTI ceilalti constructori, este Ducati. Am contrazis marele reviriment si s-a ajuns sa mi se dea definitii din dex.Mda. E foarte simplu - fata de anul trecut sunt putin mai bine,insa foarte putin,toate faptele lor de arme au fost petrecute in conditii ff prielnice,se va proba progresul real pe circuite unde sunt temperaturi mari si linii drepte normale.Deocamdata insa - total fail.Asta e tot ceea ce zic.Daca vrei sa ma contrazici si in legatura cu asta... Sa vedem daca vor aduce acest V4 si mai ales daca va fi un progres - au zis ca nu vor aduce acest motor/motoreta daca nu e clar mai buna decat L4 - asa au promis.In concluzie daca il aduc (nu doar in teste),este mai bun.Doamne-ajuta ! Aia e problema - ca nu vezi.Si vad ca si mai nou celalalt coleg viseaza ca Yamaha e pe locul 2 inchizand ochii cand e vorba de clasamente.Mai cat de frumos visam... Eh,daca nu vezi,hai sa iti arat - 2025 Motogp Championship 1.Ducati GP25/Marcelino - 233 pcte 2.Ducati GP24/AM - 201 pcte (a2a moto din grila da?) 3,4.5.Ducati 6.HONDA/Zarco 97pcte -2 fata de locul 5 (acum daca mi-ai fi vorbit despre revirimentul Honda...no argue - best of the rest) 7.APRILIA/Bez (nu JM,cand vine JM probabil va fi peste Bez) 8.KTM/Acosta 9.Ducati GP24/Aldeguer - rookie da? 10.Finally Yamaha/Q - 59 puncte Ce are KTM in plus fata de Yamaha?Multe.Puncte in clasament probabil tehnologie samd. Honda e clar peste Yamaha - uita-te in clasament.E muuult peste.Acum.Problema Honda incepe sa fie faptul ca nu au pilot.Dar directia e ff buna,daca Zarco un pilot foarte fin si smooth o poate ridica acolo unde e acum (si a gresit/cazut la Aragon inca) Despre piloti...mie mi se pare Q drept top 3 piloti din gp,as zice chiar pe locul 2 dupa MM,tie nu - e foarte ok,nu incerc sa ii ridic statuie lui Q.Daca condamni insa pilotul spunand ca Yamaha nu merge bine pt ca nu poate Q sa o exploateze corespunzator (dupa cum ai sustinut in multe randuri),pai...3 poles?Un loc 2?Cine le-a facut,Rins,Oli,Miller?Nu pot nici unul? Si sa fie asa precum zici - a cui e vina pt acest pilot aflat in contract pe multi ani (si bani) cu Yamaha?Eu l-am semnat?Nu Yamaha?De ce nu l-au luat pe Acosta samd? - lotul de piloti cade tot in atributiile constructorului,deci,tot vina lor este.So.. Acum 13 minute, ioio_viola a spus: Yamaha V4 in teste Am pus si eu mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 1 oră în urmă Autor Share Postat 1 oră în urmă Acum 17 minute, apriliacluj a spus: vorbiti de diametrul discului, 340 vs 355 mm nu am putea afla despre ceilalti chiloti Ducati ce discuri folosesc? sau Pecco e prost si tot a folosit 340mm pe cand MM era cu 355?? hsbpla daca inteleg ceva discurile sunt disponibile din cea am vazut in functie de tipologia circuitului. de obicei am cam 2 optiuni din care sa aleaga. discuri prea mari inseamna putere mare de franare ceea ce se traduce in uzura a anvelopei fata. in motogp e un echilibru fin pt fiecare circuit care trebuie sa il gasesti in sesiunile de FP dar si utilizand datele din urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă (editat) Acum 49 minute, apriliacluj a spus: vorbiti de diametrul discului, 340 vs 355 mm nu am putea afla despre ceilalti chiloti Ducati ce discuri folosesc? sau Pecco e prost si tot a folosit 340mm pe cand MM era cu 355?? hsbpla daca inteleg ceva E foarte simplu : sunt 3 dimensiuni de disc : 320,340 (pe majoritatea circuitelor),355 (zisa si Motegi discs pt ca sunt obligatorii acolo). Primele 2 au variante "standard" si "high-mass",standard e 1a poza,high-mass avand o suprafata marita de contact cu placutele si ventilare (a2a poza).Cele de 355mm vin doar in varianta high-mass. Acum 4 ore, Method a spus: Nu,Pecco nu e prost - Brembo recomanda la fiecare gp 2 variante,riderii pot alege ce vor (doar la Motegi sunt obligatorii discurile de 355). Discurile avand intre 1kg (320'ul) si 1.4kg (355'ul) pe bucata,riderii cauta sa aleaga cel mai light disc care sa le satisfaca their braking needs ca sa zic asa. Ori pui discuri mai mari,2 discuri iti dau aproape 1kg in plus masa fara suspensie,si asta nu e ceva ce vrei sa ai pt ca ai inertie mai mare samd samd iti schimba feelingul etc. Memelu foloseste 340 cum e recomandat de Brembo si e multumit,nu foloseste 355. Pecco bombanea echipei ca ii dadea capat la frana si tot nu reusea sa opreasca motoreta precum vroia el,si atunci echipa a zis "tati pune talgerele de Motegi daca nici alea nu iti ajung... omul le-a pus si ta-daaa.S-a inteles cu ele de minune. Marcel le-a testat si el si a strambat din nas,a zis ca nu simte nici o mare imbunatatire in frane,gen e de ajuns pt felul cum franeaza el 340'ul dar simte greutatea sporita si nu ii convine.Asa ca a ramas la specificatiile producatorului - 340 pt Aragon. Editat 59 minute în urmă de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat 59 minute în urmă Share Postat 59 minute în urmă Acum 12 minute, Method a spus: Am pus si eu mai sus. postarile tale le citesc in diagonala. sunt prea lungi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 57 minute în urmă Share Postat 57 minute în urmă Hai ma ca am pus si poza Stiu,stiu nu te pot contrazice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat 38 minute în urmă Share Postat 38 minute în urmă 1 hour ago, apriliacluj said: vorbiti de diametrul discului, 340 vs 355 mm nu am putea afla despre ceilalti chiloti Ducati ce discuri folosesc? sau Pecco e prost si tot a folosit 340mm pe cand MM era cu 355?? hsbpla daca inteleg ceva Marc folosește discuri de 340. În testele de luni el a fost desemnat să încerce noile elemente aero, ceea ce a și făcut. Dar și-a făcut timp să meargă puțin și cu discurile de 355 și a declarat că el nu simte că oferă un avantaj major. Uite că a pus și @Method mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat 33 minute în urmă Share Postat 33 minute în urmă multumesc de info colegii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.