danypop Postat ieri la 10:59 Share Postat ieri la 10:59 https://m.gpone.com/en/2025/06/23/motogp/pirro-bagnaia-he-has-to-go-up-against-the-strongest-rider-in-history.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat ieri la 12:03 Share Postat ieri la 12:03 Acum 6 ore, frigider a spus: am vaz si eu - da cred ca e piciorul scos in lateral iainte de curba? doar o coincidenta poate. Se poate se poate,dar la reluare mi s-a parut o ciubotica gen "baa,alo nu ma lovi cu carenele" - min.1.00 A fost un contact clar,de asta au si fost chemati la Race Direction dar toata lumea a dat-o la pace,si Alex din spate a zis la fel - Risky, I was not expecting collision between Pecco and Marc Acum 6 ore, frigider a spus: Vinales e totusi impresionant. Adica a mers bine cu Yama candva, cu Aprilia, acum KTM plm, inteleg de ce l-au luat KTM. As zice e top 3 ca si stil de pilotaj,viteza etc,tot timpul am zis asta,pacat ca e atat de instabil psihic si se descurajeaza foarte repede. Insa omul ca si skill e tatic,aici pe un circuit de flow iesea pe 3-4 cu tractorul ala de KTM.C'mon,daca nici asta nu e o performanta... Acum 4 ore, Cavaleru a spus: mi-a placut cursa, mai animat la lupta in fata ca niciodata. Peco a dat vina pe caciuciucu fata care si-a dat duhu.. Bai sa stii ca si mie.E multa liniste aici,vad ca lumea e in doliu,si eu as fi fost daca nu s-ar fi batut asa,dar duelul lor a salvat oarecum cursa. Nu ma asteptam ca Pecco sa iasa asa avid la joc si sa faca o asa batalie.Respekt - bravo lui,chiar daca a papat guma si pe final si-a luat-o tocmai pt ca s-a lansat la dueluri pe inceputul cursei. Ce nu inteleg eu....ma de ce i se termina guma DOAR lui Pecco dar lui MM nu? Ca doar s-au batut amandoi au fortat amandoi la fel? Pe final,Memelu a inceput sa dea mucu lu frati-su timpi raketa mult sub ceea ce facea oricine de pe circuit,deci guma lui era inca in forma,cum shit reuseste asta??? Ma asteptam ca dupa un duel asa puternic si care s-a intins pe destule tururi,sa aiba pe final amandoi gumele ferfenita,dar Marquez nu....wtf? ...am vazut acum discutia din cooldown room intre MM,AM si Diggia - l-a intrebat Diggia cat a facut in ultimul tur pe MM : 1.46.3. Raspunsul lui Diggia "no es possibile !!" Exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat ieri la 13:15 Share Postat ieri la 13:15 Acum 16 ore, Method a spus: - Morbi e un dobitoc.De 2 ori - bai am înnebunit eu sau am văzut o ciuboțică discretă dată de MM în carena lui Bagnaia V-am prevazut și pe tine și pe Yamaha de la Aragon? La modul serios acum,aceste ESTE un circuit pt Yamaha pt ca e ff flowy nu e stop and GO deloc Poți să o spui de mai multe ori. Anul asta parca s-a tâmpit cu totul. Și în FP-uri, sta că proasta pe terasa, in turul de iesire, in curse, nu e prima data când își șterge carenele de alții s-au ii scoate afara, etc. Deh, vrea sa fie o copie fidela a idolului sau. Probabil încearcă, sa vadă dacă îi iese și lui. Nu era nimic de prevazut Nu am spus niciodată, în nici o postare că Yamaha va merge foarte bine pe toate circuitele și in toate condițiile. Am semnalat doar faptul, că pe anumite circuite Yamaha a obținut performanțe bune și f bune, ceea ce reprezintă un progres, fata de sezoanele trecute, când pe aceleași circuite se clasa la coada plutonului. Termenii de progres și reviriment i-am clarificat cu alta ocazie, deci nu mai revin. Așadar, nu mă așteptam la cine știe ce performanta Yamaha pe acest circuit. In ceea ce îl privește pe O, rămân la părerea formulată anterior: omul e rapid pe tururi lansate sau cu pista goala in fata, dar în pluton este nobody, nu numai că doar f rar este capabil sa facă o depășire, pe zonele virajate, unde ar trebui sa aibe un avantaj, dar nu are nici capacitatea de a-și conserva poziția printr-un pilotaj defensiv. Una este să fii depășit pe liniile drepte (deși nu mai este Yamaha chiar atât de lenta, dar sa zicem), și alta să lași virajul deschis și să îți facă orice rookie interiorul. Oke. Nu te poți bate cu băieții mari, dar te fac piloți ca Raul Fernandez, sau rookie ca Aldeguer, Ogura??? Cum spuneam, ieri are circumstanțe atenuante, umărul se pare că este destul de afectat...sa speram că nu va necesita vreo intervenție chirurgicală, aceste sezon compromis, pentru el. Da, ai dreptate, Mugello este un circuit propice filosofiei Yamaha, dar are un detaliu, care în actualele circumstanțe, reprezintă un minus pentru motoretele Yamaha: o linie dreapta cat o zi de post. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat ieri la 13:46 Share Postat ieri la 13:46 1 hour ago, Method said: E multa liniste aici,vad ca lumea e in doliu Las' că e mai bine așa, nu cred că le simte cineva lipsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exilatu' Postat ieri la 14:16 Share Postat ieri la 14:16 Acum 21 ore, frigider a spus: La 22.06.2025 la 14:52, exilatu' a spus: Ogura, cum ,necum, plecat de la coada plutonului, termina pe 10, bravo. totusi a palit grav, incepuse super tare Din ce am înțeles, încă nu e total refăcut după accidentarea suferită , deci pentru mine rămâne acel bravo ținând cont și ca alții au plecat mai de sus și au terminat mai în spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 22 ore în urmă Share Postat 22 ore în urmă Acum 2 ore, exilatu' a spus: Din ce am înțeles, încă nu e total refăcut după accidentarea suferită , deci pentru mine rămâne acel bravo ținând cont și ca alții au plecat mai de sus și au terminat mai în spate. La mai mare atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 20 ore în urmă Autor Share Postat 20 ore în urmă @Methodgaratant daca ramanea Satana la Gresini tot lua campionatu sezonu asta. Omu e de nebatut... profetia lui Cal s-a adeverit. Peco compenseaza mult pe franari sau cel putin asa s-a vazut runda asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat 16 ore în urmă Share Postat 16 ore în urmă 9 hours ago, Method said: Insa omul ca si skill e tatic,aici pe un circuit de flow iesea pe 3-4 cu tractorul ala de KTM.C'mon,daca nici asta nu e o performanta... Deci Peco sa ii dea o bere lui Morbido ca l-a ajutat sa iasa doar pe 4? Sau daca nu il faulta pe Vin, trecea si el de Peco? In fine, prea multi de "daca"... 10 hours ago, Method said: Ce nu inteleg eu....ma de ce i se termina guma DOAR lui Pecco dar lui MM nu? Ca doar s-au batut amandoi au fortat amandoi la fel? Posibil si ca Michelin sa ii dea lui Peco gumele pregatite/ramase pe stoc pentru Martinator???...Neah...MM se simte mai bine o guma uzata decat cu una noua, asa sustine Jokeru'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 9 ore în urmă Share Postat 9 ore în urmă Acum 17 ore, Method a spus: Ce nu inteleg eu....ma de ce i se termina guma DOAR lui Pecco dar lui MM nu? Ca doar s-au batut amandoi au fortat amandoi la fel? Din cauza stilului de pilotaj, Bag foloseste f mult trailbrake ca sa intoarca motoreta, ceaa ce duce la uzarea gumei fata pe laterale. MM franeaza tare mai putin inclinat si intoarce motoreta din corp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 9 ore în urmă Share Postat 9 ore în urmă Acum 22 ore, ioio_viola a spus: eu am zis ca al mic nu o sa se bata niciodata cu MM. uitati cum intra la rupere la duelurile cu FB si cum trece frasu de el fara nici o jena. si cand are ocazia sa incerce o depasire niciodata nu lasa frana la rupere cum face cu altii. dar nah e normal, el lupta pentru locul 2... uiti primele etape cand AM a pus presiune maxima pe MM. daca poate poate, daca nu, nu. dar deja MM a facut niste greseli si acum e f orientat spre a nu mai face, a mai pus km pe moto, a mai gasit setari etc. plm. Acum 42 minute, damager a spus: Din cauza stilului de pilotaj, Bag foloseste f mult trailbrake ca sa intoarca motoreta, ceaa ce duce la uzarea gumei fata pe laterale. spunea totusi ca nu mai poate sa franeze ca anu trecut pt ca nu mai simte fata. dar da, clar AM intra altfel la frasu care e posibil sa faca cea mai tare revenire de sportiv accidentat si dat fumat de utilizatorii motociclism.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă 12 hours ago, Cavaleru said: @Methodgaratant daca ramanea Satana la Gresini tot lua campionatu sezonu asta. Tind să cred că ar fi avut chiar mai multe puncte. 45 minutes ago, frigider said: cea mai tare revenire de sportiv accidentat si dat fumat de utilizatorii motociclism.ro De unii. Doar de unii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă Acum 16 ore, xt600 a spus: Nu era nimic de prevazut Nu am spus niciodată, în nici o postare că Yamaha va merge foarte bine pe toate circuitele și in toate condițiile. Am semnalat doar faptul, că pe anumite circuite Yamaha a obținut performanțe bune și f bune, ceea ce reprezintă un progres, fata de sezoanele trecute, când pe aceleași circuite se clasa la coada plutonului. Termenii de progres și reviriment i-am clarificat cu alta ocazie, deci nu mai revin. Așadar, nu mă așteptam la cine știe ce performanta Yamaha pe acest circuit. In ceea ce îl privește pe O, rămân la părerea formulată anterior: omul e rapid pe tururi lansate sau cu pista goala in fata, dar în pluton este nobody, nu numai că doar f rar este capabil sa facă o depășire, pe zonele virajate, unde ar trebui sa aibe un avantaj, dar nu are nici capacitatea de a-și conserva poziția printr-un pilotaj defensiv. Una este să fii depășit pe liniile drepte (deși nu mai este Yamaha chiar atât de lenta, dar sa zicem), și alta să lași virajul deschis și să îți facă orice rookie interiorul. Oke. Nu te poți bate cu băieții mari, dar te fac piloți ca Raul Fernandez, sau rookie ca Aldeguer, Ogura??? Cum spuneam, ieri are circumstanțe atenuante, umărul se pare că este destul de afectat...sa speram că nu va necesita vreo intervenție chirurgicală, aceste sezon compromis, pentru el. Da, ai dreptate, Mugello este un circuit propice filosofiei Yamaha, dar are un detaliu, care în actualele circumstanțe, reprezintă un minus pentru motoretele Yamaha: o linie dreapta cat o zi de post. Mda,let's agree to disagree - eu sunt de parere ca daca Q ar avea un GP24 ar matura plutonul in sus si in jos si ar fi la bataie cu MM,peste Pecco,peste AM (noul etalon,wtf? ce am ajuns sa zic - AM etalon).Q face tot ce poate cu ce are la indemana - Yamaha e sitting duck in pluton si MM daca ar fi pe ea - s-a vazut cu MM/Honda experienta pilot stelar - moto slaba : nu iese bine oricat de bun ar fi pilotul. Iar pe linia dreapta...s-a vazut.Update'ul de motor o fi peste ce aveau inainte dar nu e nici pe departe la nivelul celorlalti - aia tot spuneam la Aragon (si eram combatut pe un ton scandalizat) - degeaba progreseaza Yamaha cu ....5-6%? pe an daca 1.adversarii sunt la 30% peste ei si 2.adversarii progreseaza si ei chiar cu mai mult de acei 5-6% - nu e destul. Nu are nici un sens sa privim progresele Yamaha in modul ci in functie de cat recupereaza fata de ceilalti,iar de recuperat nu mi se pare ca a recuperat mare lucru,si de rezultate - si aici stau si mai prost : in afara de 1 lap pace cu gume fresh low fuel nimeni in fata care sa ii incalzeasca guma,fara degradation cum ar veni cam in conditii de teste unde intradevar e o imbunatatire (acele 3 pole'uri + locul...5? in quali aici e chiar decent),in curse nu vad nimic. In concluzie,m-as bucura enorm sa il vad plecat de la anul pe JM cel care stramba din nas la orice in afara de GP25 de la Aprilia la...unde vrea el,si pe Q in locul lui...si sa lasam Yamaha sa isi continuie in tihna lupta cu sine insusi Acum 15 ore, exilatu' a spus: Din ce am înțeles, încă nu e total refăcut după accidentarea suferită , deci pentru mine rămâne acel bravo ținând cont și ca alții au plecat mai de sus și au terminat mai în spate. Ogura e decent ca si performanta,avand in vedere accidentarea.Ogura pana acum (aparte de accidentare unde a gresit si el) a avut un sezon fantastic,avand in vedere ca e rookie,nu e pe GP24,e la o echipa satelit nu factory samd samd Acum 11 ore, Cavaleru a spus: @Methodgaratant daca ramanea Satana la Gresini tot lua campionatu sezonu asta. 4 sure. In anul de debut si pe acel GP23 la care mai toata lumea a strambat din nas (il iau etalon pe Bezzechi un pilot accomplished care pe o moto buna face podium,dar pe GP23 a fost ff slab),la o echipa satelit cu 2 mecanici si un inginer in boxa si in anul de debut pe o moto total noua pt el,s-a descurcat de a iesit pe 3 in campionat.Iti dai seama ce facea pe acest fantastic GP24 acum cand deja se stie bine cu Ducati? Daca ne uitam la frati-su care anul trecut de pe GP23 a iesit pe 8 si a avut un sezon...de pluton,iar anul asta e in coasta lui MM....iar diferenta dintre ei ca si valoare eu zic ca e imensa...Memelu e imbatabil din pacate. Nici nu ma pot supara pe el pt ca domina,ma supar pe Pecco pt ca e pe niciunde,pe JM pt ca face greseala dupa greseala si pe circuit si ca si strategie,pe Yamaha ca bate pasul pe loc si nu are o moto performanta,pe Q ca nu a semnat cu Aprilia cand a avut ocazia.... Acum 48 minute, damager a spus: Din cauza stilului de pilotaj, Bag foloseste f mult trailbrake ca sa intoarca motoreta, ceaa ce duce la uzarea gumei fata pe laterale. MM franeaza tare mai putin inclinat si intoarce motoreta din corp. Pare logic,mai ales avand in vedere "de unde vine" MM - Honda,unde trail brake lung pe intrare nu prea vedeam. Meh,cert e ca s-au batut de la egal la egal 6 tururi,Pecco uzat gumele iesit pe 4,MM 1.46.3 pe ultimul tur. Cred ca piciorul in fiund in cooldown room dat lui Diggia asa la caterinca smechereste cand l-a intrebat ala ce timp a facut spune tot - gen "nu ai tu fatza de asa ceva baietica". Mda.Omul e...imbatabil.Enervanta treaba (cel putin din punctul meu de vedere). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă 50 minutes ago, frigider said: clar AM intra altfel la frasu Pare că e valabilă și reciproca. De fapt, ce mi se pare mie că am observat: - dacă Marc vine din spate îl depășește pe Alex fără să-l dea pe jos. - dacă Alex e în spate, de obicei așteaptă ca Marc să greșească, mai rar se aruncă în depășiri. *pentru ambii se aplică condiția de a avea ritm de cursă superior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă Acum 58 minute, frigider a spus: cea mai tare revenire de sportiv accidentat si dat fumat de utilizatorii motociclism.ro Vorba colegului de mai sus - vezi ca doar de unii Noi astia de l-am prins in glorie si am vazut ce stie (unii din noi inca din 2013 cand se batea cu toti smecherii posibili) si nici nu suntem h8eri,giallo samd ne-am cam dat seama de faptul ca "un" Marquez chiar si la 80-90% din forma lui anterioara nu prea ar avea ce discuta cu copiii astia. Ma asteptam insa sa fie Pecco si JM macar la nivelul lui de viteza - sa fie batuti overall mai dar macar sa fie acolo cu el,dar ti-ai gasit : unul nu gaseste fatza,altul a gasit asfaltul de prea multe ori. Acum 8 minute, Kagemusha a spus: Pare că e valabilă și reciproca. De fapt, ce mi se pare mie că am observat: - dacă Marc vine din spate îl depășește pe Alex fără să-l dea pe jos. - dacă Alex e în spate, de obicei așteaptă ca Marc să greșească, mai rar se aruncă în depășiri. *pentru ambii se aplică condiția de a avea ritm de cursă superior. Pana la urma mi se pare si normal : e un fel de situatie Ralph si Michael Scumacher din F1 : nu ne putem astepta sa se omoare fratii intre ei,sa fim seriosi. Aparte de asta,AM nu e deloc la nivelul MM,din nici un punct de vedere : experienta,viteza,suport echipa samd samd. Si amandoi probabil sunt vorbiti si stiu ca daca se iau la bataie,vor avea un ritm slab de cursa ceea ce ii va expune la atacuri din partea lui Pecco etc,asa ca probabil stau sa vada la sfarsit cine mai are suflu. Iar cand MM rupe pe ultimele tururi...AM e normal sa o lase moale ca nu e atat de rapid.Asta e. Bagnaia despre "interviul" cu Race Direction si problemele sale cu front-end feel : “They just asked me what happened with Marc, when we had the contact,I think it was a super normal contact in a race, but maybe they just wanted to hear what I had to say.” Marquez is also reported to have been asked to give his account of the battle.Meanwhile, after the fireworks of the opening laps, reigning triple Mugello winner Bagnaia's front-end gremlins returned, once again undoing his challenge on the factory GP25.Drifting wide in dirty air, Bagnaia gradually lost ground and became a spectator behind the Marquez brothers. “...after 6–7 laps, I was struggling with the front. I needed to wait a bit and then I got stuck behind the two brothers.I was there, watching them and unable to do anything, like always. It's always the same – I'm stuck there, 0.7–0.8s behind, then I try to close the gap but at 0.2–0.3s the front starts to understeer everywhere, and then I need to wait and slow down a bit.It's a shame because I know I can be there fighting for wins. But this season, for some reason, I don't have the same feeling with my bike. So it's strange, but it is what it is.” “I watched them – Marc is entering much faster in the corners and is able to not have this kind of movement that I suffer a lot.It's strange because I never had it before. And with a bike that is similar to last year’s, this season I’m struggling a lot with the front – so it's strange.” To add to his difficulties, Bagnaia was forced to race without the larger 355mm brake discs that had offered improved front-end feel in Aragon.Mugello’s fast, flowing layout meant he had to revert to the standard 340mm setup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.