Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, spuneti-mi si mie, daca pe un CBR F3 din 1998 sunt acum cauciucuri cu dimensiunile: Fata: 120x60 R17, respectiv Spate: 160x60 R17. Pot pune si alte dimensiuni? Ce dimensiuni sunt recomandate pentru un incepator, cauciucuri mai goase sau mai subtiri? Presupun ca pot umbla doar la primele 2 valori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti pune si alte dimensiuni dar o sa ai probleme cu "potrivirea', aripa spate, politia si nu in ultimul rand manevrabilitatea.

 

Nu te zgarci si pune pe ea guma inscrisa in carte :) Spor

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Poate ma puteti ajuta si pe mine, ca la o prime cautare pe google nu am reusit sa gasesc nimic.

Vreau sa fac un cadou cuiva care detine o Honda cbr600F4i si ma gandeam la o sapca.

 

Stiti pe unde as putea gasi (Bucuresti sau online) asa ceva?

Daca nu e cu cbr600 f4i ma gandeam macar in schema de culori rosu-negru sa fie, ca parca asa era :)

 

Merci,

 

Sam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Voi pe unde mergeti pentru schimbul de consumabile, filtre, ulei, lant, etc?

 

Urmeaza sa-mi iau un Cbr F3 din 1998 si nu stiu unde ar fi indicat sa merg cu el, macar acum dupa ce-l cumpar, ca pe urma ii dau eu de cap si mi le schimb singur:D Sau fur meserie de la mecanic:D

 

Recomandati-mi si mie un loc, si un pret estimativ pentru schimbul de consumabile dupa cumpararea motorului.

 

Multumesc.

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu un f3, nu ii dau de cap : Am pornit motoreta, a mers cca 15 sec dupa care usor usor a murit ( cu socul tras ). i-am dat din nou, a facut acelasi lucru. a 4 a oara la fel si tot asa. am facut cam 7-8 incerrcari, singura diferenta intre ele era timpul cat statea pornita, in rest la fel, se oprea usor uosr, dupa care nu a mai vrut deloc sa porneasca. m-am uitat la filtrul de benzina si statea 1/4 plin ( asa e normal ?) am scos furtunul care se ducea din pompa in carburatore si am vazut ca baga ( in timpul asta motorul a pornit, dar a mers putin, avea benzina numai din carburatoare ) Am pus toate * furtunurile la loc si am incercat din nou, nu a vrut in ruptul capului sa porneasca :(, aveti idee de la ce ar fi ? robinetul de benziona bineinteles ca era pornit

 

 

* la rezervorr am vazut ca e furtunul care intra in robinet si inca doua furtunuri, unul mai subtire, si altul mai gros. din greseala le-am tras cu totul afara, m-am tot uitat da nu mi-am dat seama unde intrau ( daca intra undeva, din ce am studiat eu am vazut ca nu intra nicaieri, sunt de aerisiere ? sa nu se faca presiune ? )

 

multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu un f3, nu ii dau de cap : Am pornit motoreta, a mers cca 15 sec dupa care usor usor a murit ( cu socul tras ). i-am dat din nou, a facut acelasi lucru. a 4 a oara la fel si tot asa. am facut cam 7-8 incerrcari, singura diferenta intre ele era timpul cat statea pornita, in rest la fel, se oprea usor uosr, dupa care nu a mai vrut deloc sa porneasca. m-am uitat la filtrul de benzina si statea 1/4 plin ( asa e normal ?) am scos furtunul care se ducea din pompa in carburatore si am vazut ca baga ( in timpul asta motorul a pornit, dar a mers putin, avea benzina numai din carburatoare ) Am pus toate * furtunurile la loc si am incercat din nou, nu a vrut in ruptul capului sa porneasca :(, aveti idee de la ce ar fi ? robinetul de benziona bineinteles ca era pornit

 

 

* la rezervorr am vazut ca e furtunul care intra in robinet si inca doua furtunuri, unul mai subtire, si altul mai gros. din greseala le-am tras cu totul afara, m-am tot uitat da nu mi-am dat seama unde intrau ( daca intra undeva, din ce am studiat eu am vazut ca nu intra nicaieri, sunt de aerisiere ? sa nu se faca presiune ? )

 

multumesc !

 

Cel mai important este cel de vacum care vine in spatele robinetului de benzina,

El vine de la admisia cilindrului 1,sau 2 depinde,dar ideea este sa ai vacum sa poata sa curga benzina.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa caut maine mai bine, sa vad care e, cel gros, sau cel subtire.

Multumesc pentru info.

Daca mai sunt si alte pareri, le astept cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi poate zice cineva cu experienta de ce intre 2000-3000 rpm nu are forta si daca accelerez maxim in acel moment incepe de ma zdruncina.... si am observat ca bujiile de la cilindrii 1 si 4 sunt negre. (bujiile de la cilindrii 2 si 3 sunt caramizii), carburatoarele au fost curatate si bujiile sunt noi. sa inteleg ca nu e bun amestecu pentru 1 si 4 si deaia trage greu intre 2000-3000 ? mentionez ca intre 1000 si 2000 trage foarte bine la fel si dupa 3000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai inteleg ca e subturat, dar si in treapta a1a si a2a face asa... in intervalul 2000-3000 are un punct mort unde sta si se gandeste.... pe liber se tureaza din prima ok... doar cand e in forta face asa,.

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , de curand am cumparat 2 genti laterale, iar cand le-am incercat sa vad daca se potrivesc pe motocicleta (Honda cbr f4i modelul sport ) se pare ca in general ar merge , dar as avea o problema la semnalizarile din spate , deoarece gentile aproape ca le ating pe acestea si imi este frica sa nu se rupa. Rog pe cineva care a pus pe acelasi model de motocicleta genti laterale si are poze sa le posteze sa imi fac si eu o idee cum ar venii :) :cheers: va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot cercetat manualul dar nu spune cate ture trebuie sa fie dat la surubul de reglare amestec (pilot screw), imi poti spune exact cam cate ture sa il desfac ? (din punctul unde este strans), stiu ca in general la motoarele cu 1 cilindru il deschideam 2 ture jumate - 3 ture si mergea foarte ok. Sa fac asa si la asta ? Banuiesc ca din moment ce bujiile de la cilindrii 1 si 4 sunt afumate inseamna ca nu au amestecul ok... sau gresesc ?

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Voi pe unde mergeti pentru schimbul de consumabile, filtre, ulei, lant, etc?

 

Urmeaza sa-mi iau un Cbr F3 din 1998 si nu stiu unde ar fi indicat sa merg cu el, macar acum dupa ce-l cumpar, ca pe urma ii dau eu de cap si mi le schimb singur:D Sau fur meserie de la mecanic:D

 

Recomandati-mi si mie un loc, si un pret estimativ pentru schimbul de consumabile dupa cumpararea motorului.

 

Multumesc.

Asfalt uscat!

http://tngperformance.ro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, da stiu inca sunt in viata , as vrea sambata sa imi plimb un pic sotioara iubita, DA AM SCAPAT DE COPIL :crack: , si as vrea sa mergem la Veliko . daca mai sunt doritori mai vb zilele astea .

PS : ei inca nu i-am spus ! :nono: :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...