Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eh...probleme gramaticale la mine :)) ma mai lasi sa mai bag o fisa ?

te laaas...la cat ai sarit pe aia argintie.... :lol:

n-am cum sa uit, ai aprecierea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si apropos, mai uita-te si la om cand dai raspunsuri d-astea...sau iti place si tie sa postezi doar sa te aflii in treaba?

 

Adica ce vrei sa insinuezi ?

 

Ti-ai luat moto?

 

Toba sport faciliteaza o evacuare mai buna a aerului din motor reusind astfel sa aduc un plus de performanta. Dar acest plus se poate aduce doar si cu un tuning facut la motor pe un dynojet. N-o sa ajungi acolo cum nici unul dintre noi nu cred ca are asa ceva. In primul rand fiindca trebuie un power commander care e vreo 350-400 de iepuroi si chiar nu merita pe un 600 asa ceva. Poate pe un miar, dar vorbim deja de racing.

 

Forma e o chestie de gust. Lungimea e o chestie de viteza/temperatura de evacuare si de zgomot.

Materialul e iarasi chestie de zgomot.

Inox nu prea am vazut aftermarket. Carbon urla jos in turatii cu un bass pronuntat (cum are Claudiu). Titaniu urla in ture ca o felina calcata pe coada (ca a mea dupa 9k). Dar oricum, e mult mai zgomotoasa decat una stoc care toarce. Ia-ti motor si vedem de toba dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inox nu prea am vazut aftermarket. Carbon urla jos in turatii cu un bass pronuntat (cum are Claudiu). Titaniu urla in ture ca o felina calcata pe coada (ca a mea dupa 9k). Dar oricum, e mult mai zgomotoasa decat una stoc care toarce. Ia-ti motor si vedem de toba dupa.

Pai marea majoritate sunt inox din cate stiu eu, cu un cover de carbon/titanium, dupa gust.

In rest cum urla cred ca tine mai mult de proiectare, Arrow e lesinata jos in ture dar sus urla ca disperata, in timp ce Twin Brothers de exemplu grohaie misto jos. Depinde insa si daca exista sau nu EXUP/HTEV pe evacuare, ca modifica mult tonalitatea.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O motocicleta de strada careia i se schimba evacuarea finala nu primeste nimic in plus! Doar un sunet enervant pentru oamenii care traiesc in orasul respectiv.

Puterea pe care chipurile ti-o da o evacuare nu o vei castiga in veci daca schimbi doar evacuarea finala. 99% din motocicletele de pe strada au schimbata doar evacuarea finala. Cine vinde gauri de gogosi ca "toba sport" se refera strict la faptul ca face galagie. Putere in plus nu exista, e doar un efect placebo.

 

Exemplu clar este urmatorul: 600RR 2007, motor stock, cu evacuare full + filtru aer + Bazzaz => ~110 CP la roata, fata de 102CP cat ar fi fost cu acareturile stock.

 

N-o sa ajungi acolo cum nici unul dintre noi nu cred ca are asa ceva. In primul rand fiindca trebuie un power commander care e vreo 350-400 de iepuroi si chiar nu merita pe un 600 asa ceva.

 

Partial adevarat. O evacuare completa + filtru de aer sport + electronica aditionala (PC sau Bazzaz) aduc un plus de performanta cam in acelasi procent atat pentru 599cc cat si pentru 1000cc. Faptul ca in CP difera atat de mult este si din cauza ca 599cc are la baza CP mai putini decat 1000cc. Procentul este tot pe acolo.

 

Diferenta colosala este data de curba puterii complet diferite, si o turatie mai rapida a motorului. Totusi, combinatia asta pe strada e nociva unei motociclete. La cat jeg exista in orase, pur si simplu in ceva timp poti creste rasaduri pe praful acumulat in motor.

 

Ca sa termin bagarea in seama, pentru Lua, evacuarea aia de care vorbesti tu este doar un moft scump, bani pe care ii poti investi in lucruri utile, care tin de siguranta ta pentru o eventuala franare de urgenta = cauciucuri noi si de calitate.

Evacuarea este utila doar "ca sa fii auzit", lucru care de fapt nu s-a demonstrat. Cei din masini daca au ochi sa vada motociclstii o vor face cu si fara evacuare galagioasa.

Editat de Alter Ego
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cat jeg exista in orase, pur si simplu in ceva timp poti creste rasaduri pe praful acumulat in motor.

 

Filtrul K&N, sau orice altceva asemanator, nu lasa sa treaca mai mult praf decat ala de hartie. Problema e cu mesterii care le sufla cu aer, le pun neunse, le ung cu altceva decat uleiul lor, toarna juma' de litru de ulei pe ele, Le spala cu presiune mare etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul K&N, sau orice altceva asemanator, nu lasa sa treaca mai mult praf decat ala de hartie. Problema e cu mesterii care le sufla cu aer, le pun neunse, le ung cu altceva decat uleiul lor, toarna juma' de litru de ulei pe ele, Le spala cu presiune mare etc.

 

Rolul unui filtru sport este sa lase mai mult aer sa treaca in trompetele de admisie. Daca nu crezi, uita-te atent la textura filtranta din cele doua: intr-o parte ai o hartie mai mult sau mai putin poroasa (filtru stock, de strada), dincolo ai o carpa cu distanta considerabila, vizibila, intre fibre (asemanatoare cu fasa medicala). Implicit, mai mult aer inseamna si mai mult praf.

 

In rest, este cat se poate de adevarat ca evacuarea "sport" (?!?) este inteleasa (la fel ca multe alte lucruri) foarte "lautareste" in Romania. Fara galerii schimbate, admisie marita si centrala schimbata/reconfigurata, o finala prajita pe toate partile nu scoate decat zgomot, folosit in mare parte pentru a agata/impresiona pizduri de Dorobanti/Magheru si alte locuri de inalta cultura bucuresteana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult aer nu inseaman implicit mai mult praf. Daca vrei iti arat admisia mea de la masina dupa vreo 40 000km in care s-a folosit filtru k&n si te asigur ca nu e mai mult praf deca in alta care a avut filtru de hartie. Desi pare ca are gauri cand te uiti prin el la lumina, e facut in asa fel incat praful ramane lipit de filtru.

 

Problema cu ele e ca odata curatate cu presiune sau suflate se fac gauri in ele si se deterioreaza. Intretinute corect isi fac treaba foarte bine.

Am fost cu masina la revizie si i-am spus aluia sa nu-mi umble la filtrul de aer ca e K&N si e curat. Ce-i spune mecanicului? Doar sa sufle filtrul cu compresorul :baldy: Bine ca am fost de fata si i-am spus aluia sa-l lase asa cum e ca tocmai l-am curatat eu.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele 2 motive pentru care eu mi-am pus toba sport au fost pentru un sunet mai puternic in ture joase pentru galagie printre masini si pentru a scapa de marimea imensa a tobei stoc,mai adaug ca dupa ce am pus toba sport ovala de aluminiu am mai si scurtato la jumatate din lungime,deci e minuscula :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello! Ne organizam sa plecam in grup la mare vineri inspre SEAWOLVES BIKE FEST 4? Lua pana la urma mergi cu masina? Dam o bere pe kilogram de bagaj carat cu masina. :cheers:

Eu maine aflu sigur daca vineri pot pleca dimineata sau pe la pranz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rolul unui filtru sport este sa lase mai mult aer sa treaca in trompetele de admisie. Daca nu crezi, uita-te atent la textura filtranta din cele doua: intr-o parte ai o hartie mai mult sau mai putin poroasa (filtru stock, de strada), dincolo ai o carpa cu distanta considerabila, vizibila, intre fibre (asemanatoare cu fasa medicala). Implicit, mai mult aer inseamna si mai mult praf.

 

In rest, este cat se poate de adevarat ca evacuarea "sport" (?!?) este inteleasa (la fel ca multe alte lucruri) foarte "lautareste" in Romania. Fara galerii schimbate, admisie marita si centrala schimbata/reconfigurata, o finala prajita pe toate partile nu scoate decat zgomot, folosit in mare parte pentru a agata/impresiona pizduri de Dorobanti/Magheru si alte locuri de inalta cultura bucuresteana.

Un om care stie ce vorbeste. ;)

Cand ai un filtru mai permisiv cu filtrare 97-98% (K&N) fata de un OEM mai restrictiv cu filtrare cca 99% e clar ca va intra mai mult praf in admisie/motor, nu? :)

Pe circuit nu e nicio problema, sunt unii de le alearga fara filtre sau doar cu niste buretei, insa la sosea, in spatele unei basculante euro17 nu prea e fun. :)

 

Cat despre toba "sport" recunosc ca pe F4 am pus'o la momentul respectiv pentru zgomot, insa am remarcat cu multa placere ca a disparut total acea zona de gaura de cuplu de pe la 4500-5500rpm. Poate fiindca era un Mivv facut special pentru F4.

La Fireblade am tot Mivv facut special pentru el, insa avand in vedere ca evacuarea are HTEV (EXUP'ul Hondei) pana la 7000rpm cand se deschide complet e chiar mai silentioasa ca F4. Dup'aia insa e iad. :)

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar totusi, la un drum mai lung nu devine deranjant zgomotul ala? Adica dupa 3-4 ore sa zicem, il mai suportati?

Am facut cam 100km cu vant lateral si ma terminase vajaitul. Cand am schimbat directia si a incetat zgomotul am fost fericit. Banuiesc ca asa e si cu o toba zgomotoasa.

Sambata de exemplu am stat vreo 7 ore calare. Nu cred ca as fi suportat zgomotul ala atat timp.

Nu imi ziceti de dopuri in urechi ca nu e o solutie. Nu suport nici dopurile si nici castile in urechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar totusi, la un drum mai lung nu devine deranjant zgomotul ala? Adica dupa 3-4 ore sa zicem, il mai suportati?

Am facut cam 100km cu vant lateral si ma terminase vajaitul. Cand am schimbat directia si a incetat zgomotul am fost fericit. Banuiesc ca asa e si cu o toba zgomotoasa.

Sambata de exemplu am stat vreo 7 ore calare. Nu cred ca as fi suportat zgomotul ala atat timp.

Nu imi ziceti de dopuri in urechi ca nu e o solutie. Nu suport nici dopurile si nici castile in urechi.

pe mine unu nu ma deranjeaza,la 170 km/h am cam 7 mii de ture,deci nu este deranjant,daca as merge probabil in 10 mii atunci ar cam fi ,dar in oras sa schimbi in 10 mii mai rar asa ca nu este deranjant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa termin bagarea in seama, pentru Lua, evacuarea aia de care vorbesti tu este doar un moft scump, bani pe care ii poti investi in lucruri utile, care tin de siguranta ta pentru o eventuala franare de urgenta = cauciucuri noi si de calitate.

Evacuarea este utila doar "ca sa fii auzit", lucru care de fapt nu s-a demonstrat. Cei din masini daca au ochi sa vada motociclstii o vor face cu si fara evacuare galagioasa.

Ai partial dreptate; dar nu cred ca de cand nu mai mergi pe strada ai uitat ca lumea constientiza prezenta ta intr-un procent mai mare cand mergeai cu toba Termignoni, fata de cei cu stock ...

Si eu cand sunt la volan, in aglomeratie mi s-a intamplat de multe ori sa aud un motor inainte sa il vad.

Parerea mea e ca in traficul haotic din Bucuresti si din Romania, toba zgomotoasa ajuta.

 

Dar totusi, la un drum mai lung nu devine deranjant zgomotul ala? Adica dupa 3-4 ore sa zicem, il mai suportati?

Am facut cam 100km cu vant lateral si ma terminase vajaitul. Cand am schimbat directia si a incetat zgomotul am fost fericit. Banuiesc ca asa e si cu o toba zgomotoasa.

Sambata de exemplu am stat vreo 7 ore calare. Nu cred ca as fi suportat zgomotul ala atat timp.

Nu imi ziceti de dopuri in urechi ca nu e o solutie. Nu suport nici dopurile si nici castile in urechi.

Am mers ore intregi, sute de km, fara sa simt ceva oboseala sau ceva deranjant legat de toba (fara dopuri, fara casti). E adevarat ca asta e dupa ce m-am obisnuit cu ea. La inceput, intradevar, am vrut sa ii pun sinencer-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello! Ne organizam sa plecam in grup la mare vineri inspre SEAWOLVES BIKE FEST 4? Lua pana la urma mergi cu masina? Dam o bere pe kilogram de bagaj carat cu masina. :cheers:

Eu maine aflu sigur daca vineri pot pleca dimineata sau pe la pranz.

O parte din noi nu mai mergem, vremea o sa fie proasta...so...mai amanam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi cum se prezinta vremea ?

 

ne vedem pe la 7 la constitutiei ?

 

La P-ta Costitutiei e furtuna de praf acum! imaginativa ce o sa urmeze!

 

Deja ploua tropical in Constitutiei :(( :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...