Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Salutare! Am o problema cu pompa benzina la un cbr f4i..nu mai ajunge curent la mufa pompa, am verificat comanda electrica, am pus pe direct pompa si functioneaza..am verificat toate sigurantele, exista un releu pe undeva ? mentionez ca am spalat mobra/motorul cu cateva zile in urma.. o fi intrat apa pe undeva si nu face contact sau vreun releu defect..?Daca poate cineva sa mi dea un sfat! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din cat imi aduc aminte ai siguranta pe pompa/sistem injectie.

Daca este ok, atunci verifici releu,daca si el este ok,verifici semnal de minus dat de ECU.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cat imi aduc aminte ai siguranta pe pompa/sistem injectie.

Daca este ok, atunci verifici releu,daca si el este ok,verifici semnal de minus dat de ECU.

Multumesc TNG pt info,incerc sfatul tau! :peace:

» Post actualizat in 20 May 2018 09:03

Multumesc TNG pt info,incerc sfatul tau! :peace:

Problema rezolvata, senzorul inclinare montat gresit..din graba... TNG :10: om de milioane, multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Honda CBR 600F4- la plecarea de pe loc in prima treapta, pentru o secunda se intrerupe alimentarea cu curent (moare bordul, scanteie, tot), dupa care porneste fara nicio problema. Daca reusesc sa plec de pe loc, in celalalte viteze nu apare aceasta problema. Nu face de fiecare data, este un defect aleator, am sesizat ca apare dupa ce se incalzeste putin motorul.

Am curatat releul de pornire, schimbat rezistentele, curatat comenzile, contactorul de ambreiaj, senzorul de cric.

Daca scot mufele de la contactul ambreiajului, nu se intampla nimic, atat in mers cat si stand pe loc, in schimb senzorul de cric functioneaza corect (atunci cand e cricul lasat si incerc sa bag in viteza, taie scanteia).

Banuiesc regulatorul de tensiune fiindca la relantiu am incarcare de 15- 15.02V fara consumatori porniti, iar cand accelerez tensiunea imi scade la 14.5-14.7 in functie de plaja de turatii.

Multumesc frumos.

O zi superba !

 

Cu respect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema prin schimbarea regulatorului de tensiune.

Aveam bateria supraincarcata - 13.8V in stand-by, probabil de aceea imi tot taia curentul pentru o secunda dupa ce motoreta era pornita de o anumita perioada...

 

@andrei111 - ideal e sa ai incarcare de 14.5-14.6V cu farul pornit....

 

Multumesc frumos.

O zi superba domnilor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema prin schimbarea regulatorului de tensiune.

Aveam bateria supraincarcata - 13.8V in stand-by, probabil de aceea imi tot taia curentul pentru o secunda dupa ce motoreta era pornita de o anumita perioada...

 

@andrei111 - ideal e sa ai incarcare de 14.5-14.6V cu farul pornit....

 

Multumesc frumos.

O zi superba domnilor !

Bateria are un circuit electronic care taie tensiunea de la bornele ei atunci cind e prea mare? Ma intreaba vecina, ce sa -i raspund?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@JAGI: Se plictiseste vecina cu tine, de aveti asemenea discutii ? :))

 

On topic: defectul a reaparut, se pare ca este un cablu, mufa, circuit electronic cum zice antevorbitorul meu. Stand pe loc sau la viteze mici, daca misc de semighidoane in stanga, alimentarea electrica a bordului, electronic si el, se intrerupe. :) Odata plecat de pe loc, nu am probleme.

Multumesc frumos.

O zi deosebita !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut firele de alimentare si comanda ale contactului intrerupte... faceau contact numai daca roata era tinuta in pozitie de echilibru sau inspre dreapta. Am facut motoreta naked si am luat fiecare mufa la verificare de tensiune si continuitate pana am ajuns la cele doua. Datorita vechimii si frecarii cu sasiul, invelisul protector nu a cedat, dar firele se mai tineau in cate o lita cand le-am dezizolat.

Ce e curios, daca reuseam sa plec de pe loc, motoreta mergea perfect :).

 

@JAGI: multumesc pentru intentie, apreciez.

 

O zi deosebita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Salut, am urmatoarea problema:

Porneste tarziu ventilatorul, pe la 106 - 107 grade si la 109 imi opreste motorul, practic imi taie alimentarea pana scade temeperatura. Nu imi este clar ce ar trebui sa inlocuiesc. Termocupla sau termostatul? Gasesc pentru F4i termocupla care sa porneasca ventilatorul pe la 90 de grade? Oare daca gasesc pe la magazine auto ceva gen de matiz, o sa fie mai bine?

 

PS: Nu vreau sa montez pornire ventilator de la buton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incarcarea cum e cu atatia consumatori? Gen motorul la ralanti cu faza scurta si ventilatorul pornit?

Am avut problema asta la f4.

Adica...majoritatea posesorilor de f4/f4i cunosc problema sau o vor cunoaste in curand. N ai vazut modelele amintite mai sus prin orase ca umbla cu farul stins? :)))

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Astazi a mea a "implinit" 100.000 km (cu economie de cifre :D).

Felicitari pentru amandoi, chiar daca tu nu esti prima ei iubire ;) , se vede pasiunea si grija pe care v-o purtati. Sa o tineti tot asa pana la urmatoarea resetare!

 

 

Si poate cine stie, poate facem vreo adunare de "pustoaice si majore" cat mai tine vremea cu noi.

Asfalt uscat si vreme buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

Vreau sa donez, de fapt sa dau de pomana o galerie si o evacuare ambele stock pentru honda CBR 600FA 2011.

Au apartinut fetei care a avut accidentul de la intorsura Buzaului. Conditia este sa o ia cineva care are modelul acesta de motocicleta sa le poata folosi si nu vreau sa o dau cuiva si apoi sa le vad la vanzare pe OLX, nu asta e ideea. 

De asemenea as prefera predare personala in Bucuresti.

Ma gasiti la nr de tel 0743532168

 

 46456127_2258748061014060_1886756447115542528_n.thumb.jpg.f2c636968b631aa1478f9c544bbc1b02.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

La motor am schimbat doar faimosul intinzator al lantului de distributie (CCTL) pe la 49.000 km. Dar dupa vreo 10.000 km iar a inceput sa se auda (la inceput mai incet acum se aude mai tare).

Singura piesa care pot spune ca s-a stricat este releul de incarcare, s-a dus pe la 92.000 km. In rest doar consumabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut

Am cumpărat și eu un f4i și trebuie să înlocuiesc discurile de frana,dilema este că nu are discurile standard și nu știu ce să cumpăr.

Poza cu ce am acum pe ea

Diametrul 296 și grosime minima 4.5

Cele standard au tot 296 dar grosimea minima este de 3.5

Am cumpărat discuri de RR dar nu se potrivesc

IMG_20190217_164926.jpg

IMG_20190202_142350.jpg

Salut

Am cumpărat și eu un f4i și trebuie să înlocuiesc discurile de frana,dilema este că nu are discurile standard și nu știu ce să cumpăr.

Poza cu ce am acum pe ea

Diametrul 296 și grosime minima 4.5

Cele standard au tot 296 dar grosimea minima este de 3.5

Am cumpărat discuri de RR dar nu se potrivesc

Salut

Am cumpărat și eu un f4i și trebuie să înlocuiesc discurile de frana,dilema este că nu are discurile standard și nu știu ce să cumpăr.

Poza cu ce am acum pe ea

Diametrul 296 și grosime minima 4.5

Cele standard au tot 296 dar grosimea minima este de 3.5

Am cumpărat discuri de RR dar nu se potrivesc

Salut

Am cumpărat și eu un f4i și trebuie să înlocuiesc discurile de frana,dilema este că nu are discurile standard și nu știu ce să cumpăr.

Poza cu ce am acum pe ea

Diametrul 296 și grosime minima 4.5

Cele standard au tot 296 dar grosimea minima este de 3.5

Am cumpărat discuri de RR dar nu se potrivesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut, a schimbat careva becul de pozitie din fata la un CBR 600 F4i ? Ma refer la cel care se vede aprins in poza. IMG-20190314-WA0004.thumb.jpg.a264cef3d98ae697092e45134a48ccf3.jpgNu este de culoare alba si mi s a facut observatie la ITP. Problema este ca am incercat sa l schimb dar nu reusesc sa scot soclu 1181888888_Screenshot_20190314-1907262.thumb.png.810166d7a4926737d7f49a1def1b9959.png, oare trebuie demontat tot botul ? Am scos mufa cu firele care intra in soclu dar nu reusesc sa ajung la bec, am incercat si sa rasucesc dar nimic, nu vrea sa iasa de nici o culoare, dar in fata se vede ca se misca sus jos daca misc din spate. Daca a reusit careva sa l schimbe ii sunt recunoscator daca mi ar da un sfat cum sa l scot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...