Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Azi am observat ca nu imi mai incarca bateria, dupa cateva cercetari am vazut ca releul de incarcare se incinge foarte repede si se incing si firele in mufa cu 3 fire ce vin de la magnetou, tensiunea dupa releu (chiar si in gol) este de 2.3V....Am masurat bobina magnetoului asa cum arata in carte si el este ok, am pus aparatul de masura si am 20v AC la relanti si creste odata cu acceleratia pana pe la 40 50v, deci magnetoul e bun... dar la iesirea releului mereu am 2.3V...

 

 

trebuie cumva sa schimb releul ?

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi am observat ca nu imi mai incarca bateria, dupa cateva cercetari am vazut ca releul de incarcare se incinge foarte repede si se incing si firele in mufa cu 3 fire ce vin de la magnetou, tensiunea dupa releu (chiar si in gol) este de 2.3V....Am masurat bobina magnetoului asa cum arata in carte si el este ok, am pus aparatul de masura si am 20v AC la relanti si creste odata cu acceleratia pana pe la 40 50v, deci magnetoul e bun... dar la iesirea releului mereu am 2.3V...

 

 

trebuie cumva sa schimb releul ?

DA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns domnule TNG, dar inainte de a schimba releul am facut masuratorile la magnetou, am scos mufa cu 3 fire galbene si am masurat voltajul intre cele 3 fire unde am observat ceva ciudat... sau poate ca asa trebuie sa fie...nu sunt sigur daca e ok sau nu, sper sa ma ajutati dvs.

 

Untitled.jpg

 

Este normal sa am voltaj doar intre 2 bobine din cele 3 prezentate in schema magnetoului?

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, prima data ai spus ca ai 20v ac relanti si urca pana la 40v ac in turatie,si ai declarat ca alternatorul este ok.

Asa si este,daca acea valoare este pe TOATE cele 3 faze.Eu am banuit ca ai masurat pe toate fazele cand ti-am sugerat sa schimbi releul.

Daca spui ca ai doar pe 2,atunci lucrurile se complica, este posibilitatea ca releul sa fie ok dar ai ars o faza din alternator.

Mai grav este ca releul sa se fi ars si sa puna in scurt si alternatorul asa ca ai 2 piese de schimbat.

Verifica alternatorul daca ai continuitate la masa pe cele 3 fire,daca da la masa pe unul dintre ele este clar.Daca nu,demonteaza si verifica vizual bobinajul.Sa verifici rezistenta este mai complicat, asa ca vizual este cel mai sigur,daca sunt probleme lacul este ars sau inegrit.

PS.Nu-mi mai zice "domnule" ca nu-mi place,distanta intre ironie si respect este mica pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.am o mare rugaminte la voi ...detin un cbr f4i din 2002 si as vrea sa imi montez un kit xenon.daca stie cineva si e amabil sa imi dea si mie un link (un PM daca se poate) cu un kit xenon si o idee unde sa pun droserele.multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, prima data ai spus ca ai 20v ac relanti si urca pana la 40v ac in turatie,si ai declarat ca alternatorul este ok.

Asa si este,daca acea valoare este pe TOATE cele 3 faze.Eu am banuit ca ai masurat pe toate fazele cand ti-am sugerat sa schimbi releul.

Daca spui ca ai doar pe 2,atunci lucrurile se complica, este posibilitatea ca releul sa fie ok dar ai ars o faza din alternator.

Mai grav este ca releul sa se fi ars si sa puna in scurt si alternatorul asa ca ai 2 piese de schimbat.

Verifica alternatorul daca ai continuitate la masa pe cele 3 fire,daca da la masa pe unul dintre ele este clar.Daca nu,demonteaza si verifica vizual bobinajul.Sa verifici rezistenta este mai complicat, asa ca vizual este cel mai sigur,daca sunt probleme lacul este ars sau inegrit.

PS.Nu-mi mai zice "domnule" ca nu-mi place,distanta intre ironie si respect este mica pe forum.

 

Gata am rezolvat problema !

 

Aparatul de masura cu care am facut prima oara masuratorile era vinovat, am masurat cu alt aparat si am tensiune egala intre toate 3 bobine din magnetou, am adaptat un releu de Yamaha Virago si merge foarte bine, insa am observat ca se cam incalzeste atat regulatorul cat si cele 3 fire galbene de la magnetou la imbinatura mufei,. am curatat contactele dar tot are tendinta sa stea calde, releul l-am montat pe un radiator mare de aluminiu cu pasta termoconductoare. Ideea e ca si vechiul releu se incalzea la fel de tare, inclusiv firele de la magnetou la imbinatura mufei.... care ar fi problema ? e normal sa se incalzeasca asa? sta cam in 50-60gr,

 

Am facut inclusiv proba la drum (approx 5 ore de plimbare) si vad ca inca merge bine incarcarea.

P.S: cand am spus "domnule", a fost din respect !

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,am si eu o problema la f4is,2002,60000 km....in ultima luna mi s a oprit motorul de 2 ori in mers..aseara a inceput sa tremure ralantiul si am dus o din acceleratie pana am putut opri in siguranta..acolo s a oprit cand am incetat s o accelerez in reprize...am repornit o dupa 1 min si a revenit la normal..nu s a aprins nici un martor in bord iar cand o tot acceleram scurt se tura ok,fara intreruperi..bujiile au 10000 km,benzina bag de regula 98..multumesc pt sfaturi

bateria am cumparat o anul acesta,in primavara.

Editat de alyU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor...sunt nou atat pe forum cat si in ,,meseria,, de motociclist...si am spus sa va prezint si io prima mea mobra

 

CBR 600 f2 din 1991...

pareri..pro sau contra...toate is binevenite

pai o parere ar fi sa iti pui si numar de inmatriculare :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , am o honda f4i (modelul 2002) si zilele trecute am observat ca dupa 11 , 12 mii de turatii indicatorul se tureaza mult mai repede iar motocicleta trage, dar mi se pare mie ca ambreaju ar "aluneca" , nu prea stiu cum sa explic , nu prea cunosc si nu stiu daca e normal ceea ce se intampla , de aceea am postat aici , poate stie careva care e treaba sau asa o fi normal !!! sunt la inceput si mai am multe de invatat iar orice apare imediat ma impacientez . ms anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,am si eu o problema la f4is,2002,60000 km....in ultima luna mi s a oprit motorul de 2 ori in mers..aseara a inceput sa tremure ralantiul si am dus o din acceleratie pana am putut opri in siguranta..acolo s a oprit cand am incetat s o accelerez in reprize...am repornit o dupa 1 min si a revenit la normal..nu s a aprins nici un martor in bord iar cand o tot acceleram scurt se tura ok,fara intreruperi..bujiile au 10000 km,benzina bag de regula 98..multumesc pt sfaturi

 

bateria am cumparat o anul acesta,in primavara.

ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Sunt o gramada de probleme care poate genera acest comportament si este greu sa dai un sfat pertinent.

Dar..de verificat:

Buson rezervor

Furtunele de aerisire a rezervorului

Pompa atunci cand se manifesta

Releul pompei

Volum/presiune pompa

Shocul automat

Furtune vacum

Regulator presiune benzina

Incarcare baterie

Instalatie electrica

 

salutare , am o honda f4i (modelul 2002) si zilele trecute am observat ca dupa 11 , 12 mii de turatii indicatorul se tureaza mult mai repede iar motocicleta trage, dar mi se pare mie ca ambreaju ar "aluneca" , nu prea stiu cum sa explic , nu prea cunosc si nu stiu daca e normal ceea ce se intampla , de aceea am postat aici , poate stie careva care e treaba sau asa o fi normal !!! sunt la inceput si mai am multe de invatat iar orice apare imediat ma impacientez . ms anticipat

Daca se tureaza mai mult in neconcordanta cu deplasarea atunci ai patinare de ambreiaj.

Evita mersul cu moto in aceasta stare pentru ca vei deteriora placile de metal si arcurile,si vei fi nevoit sa cumperi ambreiaj complet.

Demonteaza ,evalueaza,si schimba componentele uzate.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt o gramada de probleme care poate genera acest comportament si este greu sa dai un sfat pertinent.

Dar..de verificat:

Buson rezervor

Furtunele de aerisire a rezervorului

Pompa atunci cand se manifesta

Releul pompei

Volum/presiune pompa

Shocul automat

Furtune vacum

Regulator presiune benzina

Incarcare baterie

Instalatie electrica

 

Daca se tureaza mai mult in neconcordanta cu deplasarea atunci ai patinare de ambreiaj.

Evita mersul cu moto in aceasta stare pentru ca vei deteriora placile de metal si arcurile,si vei fi nevoit sa cumperi ambreiaj complet.

Demonteaza ,evalueaza,si schimba componentele uzate.

multumesc , asa voi face .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...