Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. Am si eu o mica problema cu al meu F3. Cand o pornesc, la rece, cu socul tras, nu porneste decat daca o ajut, usor, din acceleratie, si nici nu sta pornita. Lucrul asta se intampla pana se incalzeste putin, sa creasca acul de la temperatura putin.

Dupa aia nu are nicio problema.

 

Tin sa mentionez ca de curand am schimbat filtrul de aer. Carburatoarele nu au mai fost curatate si nici bujiile schimbate, de vreo 4-5 ani. Sezonul trecut nu am avut aceasta problema, si nici la prima pornire de anul asta, cand inca avea filtrul vechi.

 

Din ce cred eu, problema ar fi ca intra prea mult aer acum, fiind filtrul nou, si este amestec sarac.... e doar o parere, nu sunt mecanic, deci nu aruncati cu pietre. :))

Sau, cablul de soc sa se fi slabit cumva, cat a stat la iernat, si acum nu se mai trage pana la capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am si eu urmatoarea problema:

In iarna inainte de a lasa motocicleta in garaj i-am completat lichidul de racire si functiona impecabil. Cu o luna inainte de a o scoate din iernat, i-am inlocuit filtru de aer, filtru de ulei si uleiul si am montat Crash-pads. Asa a ramas in garaj fara a fi rulata.

Cand am dat sa plec cu ea din garaj a aparut problema la pornire si anume ca se reseteaza bordul si pornirea as zice ca e greoaie fata de "sfertul" la care pornea in iarna. Bateria este ca noua, am cumparat-o si activat-o in August anul trecut iar in iarna bateria a fost pusa pe redresor pentru a fi intretinuta.

Incarcare imi arata 14,3 V la 5000 de rpm 13 si ceva la relanti (1200 rpm). Am verificat mufele si imi parea slaba cea din carena frontala cu 11 fire si o perioada daca strangeam cu mana mufa, la pornire nu mai se reseta bordul. Am desfacut toate mufele, le-am curatat cu spray de contacte si am impins bine in ele. Nu a fost de ajutor. Am eliminat mufa care imi parea slaba si am legat firele cu papuci si tub termo. Tot la fel face.

Sigurantele le-am verificat pe toate si am dat cu spray de contact in panoul de sigurante.

 

Ce as mai putea verifica?

 

https://www.youtube.com/watch?v=D1abLIu4K9Q&feature=youtu.be

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul pas, curatarea cu spray a contactelor electrice.

 

 

 

 

 

Am o cunostinta ce vinde o frontala pentru modelul CBR 600 F3 careia i s-a adaptat un far de f4i. A fost montat pe motocicleta dar a fost vanduta in varianta originala.

Atat farul cat si carena frontala necesita polish si pregatire de vopsea. Farul are sistem cu lupa.

 

Pret 550lei

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am o problema cu pompa benzina la un cbr f4i..nu mai ajunge curent la mufa pompa, am verificat comanda electrica, am pus pe direct pompa si functioneaza..am verificat toate sigurantele, exista un releu pe undeva ? mentionez ca am spalat mobra/motorul cu cateva zile in urma.. o fi intrat apa pe undeva si nu face contact sau vreun releu defect..?Daca poate cineva sa mi dea un sfat! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cat imi aduc aminte ai siguranta pe pompa/sistem injectie.

Daca este ok, atunci verifici releu,daca si el este ok,verifici semnal de minus dat de ECU.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cat imi aduc aminte ai siguranta pe pompa/sistem injectie.

Daca este ok, atunci verifici releu,daca si el este ok,verifici semnal de minus dat de ECU.

Multumesc TNG pt info,incerc sfatul tau! :peace:

» Post actualizat in 20 May 2018 09:03

Multumesc TNG pt info,incerc sfatul tau! :peace:

Problema rezolvata, senzorul inclinare montat gresit..din graba... TNG :10: om de milioane, multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Honda CBR 600F4- la plecarea de pe loc in prima treapta, pentru o secunda se intrerupe alimentarea cu curent (moare bordul, scanteie, tot), dupa care porneste fara nicio problema. Daca reusesc sa plec de pe loc, in celalalte viteze nu apare aceasta problema. Nu face de fiecare data, este un defect aleator, am sesizat ca apare dupa ce se incalzeste putin motorul.

Am curatat releul de pornire, schimbat rezistentele, curatat comenzile, contactorul de ambreiaj, senzorul de cric.

Daca scot mufele de la contactul ambreiajului, nu se intampla nimic, atat in mers cat si stand pe loc, in schimb senzorul de cric functioneaza corect (atunci cand e cricul lasat si incerc sa bag in viteza, taie scanteia).

Banuiesc regulatorul de tensiune fiindca la relantiu am incarcare de 15- 15.02V fara consumatori porniti, iar cand accelerez tensiunea imi scade la 14.5-14.7 in functie de plaja de turatii.

Multumesc frumos.

O zi superba !

 

Cu respect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema prin schimbarea regulatorului de tensiune.

Aveam bateria supraincarcata - 13.8V in stand-by, probabil de aceea imi tot taia curentul pentru o secunda dupa ce motoreta era pornita de o anumita perioada...

 

@andrei111 - ideal e sa ai incarcare de 14.5-14.6V cu farul pornit....

 

Multumesc frumos.

O zi superba domnilor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema prin schimbarea regulatorului de tensiune.

Aveam bateria supraincarcata - 13.8V in stand-by, probabil de aceea imi tot taia curentul pentru o secunda dupa ce motoreta era pornita de o anumita perioada...

 

@andrei111 - ideal e sa ai incarcare de 14.5-14.6V cu farul pornit....

 

Multumesc frumos.

O zi superba domnilor !

Bateria are un circuit electronic care taie tensiunea de la bornele ei atunci cind e prea mare? Ma intreaba vecina, ce sa -i raspund?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@JAGI: Se plictiseste vecina cu tine, de aveti asemenea discutii ? :))

 

On topic: defectul a reaparut, se pare ca este un cablu, mufa, circuit electronic cum zice antevorbitorul meu. Stand pe loc sau la viteze mici, daca misc de semighidoane in stanga, alimentarea electrica a bordului, electronic si el, se intrerupe. :) Odata plecat de pe loc, nu am probleme.

Multumesc frumos.

O zi deosebita !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut firele de alimentare si comanda ale contactului intrerupte... faceau contact numai daca roata era tinuta in pozitie de echilibru sau inspre dreapta. Am facut motoreta naked si am luat fiecare mufa la verificare de tensiune si continuitate pana am ajuns la cele doua. Datorita vechimii si frecarii cu sasiul, invelisul protector nu a cedat, dar firele se mai tineau in cate o lita cand le-am dezizolat.

Ce e curios, daca reuseam sa plec de pe loc, motoreta mergea perfect :).

 

@JAGI: multumesc pentru intentie, apreciez.

 

O zi deosebita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Salut, am urmatoarea problema:

Porneste tarziu ventilatorul, pe la 106 - 107 grade si la 109 imi opreste motorul, practic imi taie alimentarea pana scade temeperatura. Nu imi este clar ce ar trebui sa inlocuiesc. Termocupla sau termostatul? Gasesc pentru F4i termocupla care sa porneasca ventilatorul pe la 90 de grade? Oare daca gasesc pe la magazine auto ceva gen de matiz, o sa fie mai bine?

 

PS: Nu vreau sa montez pornire ventilator de la buton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incarcarea cum e cu atatia consumatori? Gen motorul la ralanti cu faza scurta si ventilatorul pornit?

Am avut problema asta la f4.

Adica...majoritatea posesorilor de f4/f4i cunosc problema sau o vor cunoaste in curand. N ai vazut modelele amintite mai sus prin orase ca umbla cu farul stins? :)))

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...