Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baieti,

 

Am si eu o intrebare: unde as putea sa gasesc rulmenti pentru roti ? am gasit kit-uri, dar ma interesa daca gasesc rulmentii in alta parte, mai ieftin, nu kit pt moto.

Ma gandesc ca sunt aceiasi rulmenti, numai ca ii iau separat si nu in kit.

 

Ps: Eu am un CBR F3 iar furca fata este de F2. Este vreo diferenta intre rulmentii fata de F2 si F3 ?

 

Multumesc.

 

Salut!

Conteaza roata. Ai aceeasi rulmenti pe roata de F2 si F3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am luat de la Rolling mai demult; aduceau inclusiv NSK, rulmentii cu care vin motocicletele din fabrica. Ultima oara am luat de la Ciclop, fiindca nu am mai prins deschis la Rolling - aveau pe stoc excat rulmentii cu dimensiunea si indicele de care aveam nevoie. Pret nu mai stiu exact... oricum, sub 50lei/set.

Semeringuri, tot de la Rolling.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Precis ca sunt si altele!

M-a intrebat cineva de dimensiunile rulmentilor pt. F3 (posibil sa fie valabile si pt F2 &F4/F4i, cel putin pe spate):

Front seals are 28x42x8 - left & right

Front bearings are 6004UU (20x42x12) sealed both sides - left & right; indici alternativi: DU sau 2RS
Rear wheel seal is 30x47x6 - left & right

Rear wheel bearings are 6204UU - 20x47x14 sealed both sides - left & right; indici alternativi: DDU sau 2RS
Sprocket carrier bearing is 62/22 (22x50x14)
Sprocket carrier seal is 30x50x7.5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proaspat posesor de cbr f4i 2002,pana acuma foarte multumuit de el :10: , o intrebare codita de pe f4i sport se potriveste pe f4i,trebe facuta vre-o modificare?

 

Carena, cadru de codita, undertail, saua pasager + saua pilot, stop si cam atat iti trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

De unde esti ?

» Post actualizat in 06 Apr 2016 09:31

In Bucuresti eu am facut cheie cu cip la parterul unui bloc vis a vis de Liceul Sincai, chiar linga biserucuta, pret 250 lei.Piese noi stoc se pot gasii acum si la Motorteam , au devenit dealeri si de Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca am reusit sa-mi scriu cheia fara cip...

 

Lasand gluma la o parte, cheia avea cip (ID 46), n-o luam fara el.

Editat de Diddi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E drept ca am luat-o prin august 2014 si a fost 7£ cheia si 3,99£ transportul.

Luni am licitat si joi a ajuns.

Si a mai costat taiatul cheii vreo 30 lei, daca imi aduc aminte bine.

Consider ca am iesit la un pret decent (90 lei), fata de preturile vehiculate pe piata.

Editat de Diddi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Baiatul de la Sincai taxeaza 250 ron pentru cheie cu cip daca se cumpara cheia de la el si o taie el .Daca ai deja cheie taiata ,care are loc pentru cip , taxeaza numai cca 180 ron.Trebuie mers cu motoreta acolo .Nu stiu daca se poate si fara sa ai motoreta prezenta dar eu cand am fost omu mi-a zis ca nu-mi face fara si nu am protestat .Sunt de urcat cateva trepte pana la usa magazinului dar daca nu este graba sa sari pe scara cea mai apropiata , exista una pe unde se urca lejer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Salut,

 

Vreo idee cum sa remediez si sa stopez aceasta problema?

 

F4i sport

 

Un letcon si o bucatica de plasa metalica fina .Pui plasa pe interior si aplici letconul pe ea direct si cu miscari in toate directiile pina patrunde putin in material .Se raceste in doar citeva minute dupa care poti lucra la finisare , pe fata , cu smirgel , chit , smirghel ,vopsea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un amic care foloseste plasa metalica de tantari si letcon pt reparatii la bara auto. Ii ies foarte bine lipiturile in felul asta.

 

Un letcon si o bucatica de plasa metalica fina.


» Post actualizat in 15 Apr 2016 21:04

Am o intrebare legata de socul automat la F4i. Se poate dezactiva socul sa nu mai creasca turatia pana se incalzeste motorul?

Am un MIVV care duduie foarte bine si imi place sa il folosesc fara DB killer. Problema este ca se intampla destul de des sa plec de acasa la 06:00, locuiesc la bloc si vecinii au inceput sa imi lase cate un semn ca lor nu le place sunetul de toba dimineata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am o intrebare legata de socul automat la F4i. Se poate dezactiva socul sa nu mai creasca turatia pana se incalzeste motorul?

Am un MIVV care duduie foarte bine si imi place sa il folosesc fara DB killer. Problema este ca se intampla destul de des sa plec de acasa la 06:00, locuiesc la bloc si vecinii au inceput sa imi lase cate un semn ca lor nu le place sunetul de toba dimineata.

Se poate,dar nu mai porneste asa bine la rece.

Dar nu este mai ok sa pui un silencer pana parasesti incinta?

Acum sincer, nu crezi ca vecinii au dreptate..

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...