Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salutare. Sunt nou si pe forum, si in ale motoretelor. Am pus ochii pe acest model si tot caut ceva bun de vanzare. Cum nu sunt asa experimentat, va cer si voua un sfat de cumparare.

 

Ce parere aveti de anuntul asta?

http://www.tocmai.ro/aprilia-pegaso-cube-650-2000-15418994.html

 

sau asta?

 

http://mercador.ro/oferta/aprilia-pegaso-650-ie-IDU4Xn.html#fb72cbfb59

 

 

Bugetul meu se invarte in jurul sumei de 1200 de euro..

 

Multumesc

 

 

Si o intrebare. Motorul rotax se gaseste pe orice model de aprilia pegaso 650 sau doar pe anumite modele in anumiti ani?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. Sunt nou si pe forum, si in ale motoretelor. Am pus ochii pe acest model si tot caut ceva bun de vanzare. Cum nu sunt asa experimentat, va cer si voua un sfat de cumparare.

 

Ce parere aveti de anuntul asta?

http://www.tocmai.ro/aprilia-pegaso-cube-650-2000-15418994.html

 

sau asta?

 

http://mercador.ro/oferta/aprilia-pegaso-650-ie-IDU4Xn.html#fb72cbfb59

 

 

Bugetul meu se invarte in jurul sumei de 1200 de euro..

 

Multumesc

 

 

Si o intrebare. Motorul rotax se gaseste pe orice model de aprilia pegaso 650 sau doar pe anumite modele in anumiti ani?

as alege prima varianta pentru bagaje , o sa ai nevoie de ele , iar daca le cumperi separat sunt foarte scumpe , bineinteles motocicleta sa fie intretinuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms de sfaturi Eugen!!!! Parbrizul il aveam de la fostul proprietar, dar nu il foloseam....deci...Sanatate!!!

Ei, de la tine era. Nu mai tineam minte de anul trecut.

Multumesc mult inca o data. Raman dator o bere, un suc ceva.

Parbrizul isi face treaba si arata foarte bine mobra cu el ;)

 

Cine este din Bucuresti si vrea sa isi schimbe uleiul in furca (amortizoare fata) ?

Stiu ca intra 550g in fiecare... asta inseamna ca trebuie 1l si 100g.

Ma gandeam ca nu e rentabil sa luam fiecare cate 1 litru in plus pentru cele 100 g.

Mai bine vedem cine vrea sa schimbe uleiul in furca, stabilim ce tip de ulei punem...luam fiecare cate un litru si ne imprietenim la un suc pentru cele 100 grame :)

Sau, daca a facut careva schimbul si a luat 2 litri de ulei, iar acum sta cu un bidon cu 900 g degeaba... si e dispus sa bea un suc, o bere... sa stea de vorba, sa dea un semn pe forum.

Salut.

Eu am pus in furca anul trecut 550 ml in fiecare jamba, ulei Repsol parca, l-am luat cu 30 si un pic de ron litrul, de la mexykanul, ai nr in semnatura mea. Semeringurile au fost tot in jur de 30 ron.

Ideea e ca mi s-a parut cam mult ulei, s-a amorsat greu, in sensul ca parea mult ulei, iar furca a iesit foarte rigida. De asfalt e buna, ca sta bine pe curbe, directia e prompta, si merge si fara maini foarte bine, insa pe coclau imi pare prea dura.

Totusi, am citit zilele trecute intr-un manual de service si spune-au ca intra pana in 500 ml in fiecare jamba. Acum, nu stiu ce sa mai cred..

 

Salutare. Sunt nou si pe forum, si in ale motoretelor. Am pus ochii pe acest model si tot caut ceva bun de vanzare. Cum nu sunt asa experimentat, va cer si voua un sfat de cumparare.

 

Ce parere aveti de anuntul asta?

http://www.tocmai.ro/aprilia-pegaso-cube-650-2000-15418994.html

 

sau asta?

 

http://mercador.ro/oferta/aprilia-pegaso-650-ie-IDU4Xn.html#fb72cbfb59

 

 

Bugetul meu se invarte in jurul sumei de 1200 de euro..

 

Multumesc

 

 

Si o intrebare. Motorul rotax se gaseste pe orice model de aprilia pegaso 650 sau doar pe anumite modele in anumiti ani?

Merg pe prima varianta, dar pretul si calitatea primeaza. Vezi ca amandoua sunt pe injectie, primaul an in care s-a facut trecerea fiind 2000.

Acum, vezi care iti e mai aproape, sa o scoti la proba.

Oricum, e bine sa ramai si cu bani de inmatriculare si sa-i faci o revizie generala.

Topcase-urile sunt in jur de 200-250 de euro. Eu am luat mobra cu setul original, cele laterale le folosesc doar la drumuri lungi, dar isi merita investitia.

Cam toate Pegaso pana in 2005 au motor Rotax. Pe urma au pus motor Minarelli de pe Yamaha XTX 660, Cristian 1 stie mai bine istoria lor,.

 

/index.php?/topic/710180-vand-aprilia-pegaso-din-2001-700eur/

Pentru cine e interesat sa o repare, cu o investitie de 150-200 de euro.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, eugenkawa.

Voi cumpara totusi 2 litri... si cine va avea nevoie ii voi da din uleiul de furca ramas.

Semeringurile le am de cand am cumparat motorul, amortizoarele imi par ok... dar totusi, un schimb de ulei nu strica :) mai ales dupa 6 ani si 5500 km, ca doar atat am mers cu ea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CU placere.

Un ulei la furca schimbat la timp, nu numai ca iti permite un mers in siguranta, dar protejeaza si cuzinetii de la jambe.

Cam asa am si eu rulaj, in jur de 1500-2000 de km pe an, deh, perioada de criza, rate la banci, copil la scoala..in plus, nu mai scot mereu mobra sa merg cu ea la munca din cauza traficului. TRanzitez zona Pipera-Aviatiei, unde este mereu aglomerat si de multe ori prefer sa plec pe jos..Cu masina aproape am incetat sa mai merg, doar cand sunt liber, sa duc si sa iau copiii de la scoala..

Acum mai inteleg si eu de ce mai sunt unele mobre cu rulaj mic dupa ceva ani, exceptand faptul ca se mai umbla cu maimuta la kilometraj... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine tot asa...

Lucrez cu sotia, copiii erau la scoala de langa serviciu, plecam cu masina impreuna si ne intorceam cu masina impreuna.

In weekenduri se intampla sa avem prietenii la gratar.

Asa ca, in medie sub 1000 km am facut pe an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu 900 de ml de Motul 10w,dar spune cum sa fac sa il trimit,ca-s clujean!Asta daca te ajuta!

Ce ulei vrei sa bagi:5w,10w sau 20 w?

 

Dupa cum ti-a spus si @kr3ator,Rotax-ul echipeaza Aprilicile din 1991 pana in 2004,iar din 2005 pana in 2012 sunt cu Minarelli(motorul folosit de Yamaha pe XT,Mt 03),pe Muz Bagheera si pe Derbi Mulhacen.

 

Este foarte indicat sa se schimbe uleiul in telescoape la 4-5 ani maxim,la fel ca si lichidul de frana si antigelul.Pentru cei ce vor sa bage apa in loc de antigel,e bine de stiut ca antigelul functioneaza ca element de ungere la pompa de apa!

noi folosim in mod eronat expresia : motor racire cu apa, ... de fapt in cartile tehnice expresia corecta este motor racire cu lichid ... asa ca NU FOLOSITI APA.!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cristian 1

Cum sa trimiti uleiul la Bucuresti :)

Ajuta-i pe cei aproape de tine, iar eu o sa iau 2 litri si o sa ii ajut pe cei aproape de mine.

Ca sa nu luam toti cate 2 litri si sa ramanem / aruncam 900 grame.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si-a pus cineva cablu de Ambreiaj universal....?

adica sa pastreze "camasa" ,si sa inlocuiasca doar sufa respectiva...???



am gasit un cablu universal,sertizat la un capat,iar la celalalt are niste surubele....trebe sa-l montez si sa mai tai putin din el...

 

as vrea sa stiu daca e rezistent....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

si-a pus cineva cablu de Ambreiaj universal....?

adica sa pastreze "camasa" ,si sa inlocuiasca doar sufa respectiva...???

 

am gasit un cablu universal,sertizat la un capat,iar la celalalt are niste surubele....trebe sa-l montez si sa mai tai putin din el...

 

as vrea sa stiu daca e rezistent....

 

Salut, ar trebui sa fie rezistent depinde de cine-l fabrica. Compara-l cu cel vechi. Cel original de pe motorul meu (`97) are 2,5mm diametru si 2 randuri de fire de otel si pot sa-ti spun ca am incercat sa tai firele de otel cu un sfic si am stricat taisul! Pana la urma am taiat cu flexul.

 

Iata cum am facut pastila de ambreiaj dinspre motor (acum cateva pagini a avut nevoie Cristi de o reparatie "on road" pe Mosilor).

post-18232-0-25046100-1395948881_thumb.jpg

post-18232-0-08146100-1395948888_thumb.jpg

post-18232-0-33019300-1395948895_thumb.jpg

post-18232-0-33303200-1395948901_thumb.jpg

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

si-a pus cineva cablu de Ambreiaj universal....?

adica sa pastreze "camasa" ,si sa inlocuiasca doar sufa respectiva...???

 

am gasit un cablu universal,sertizat la un capat,iar la celalalt are niste surubele....trebe sa-l montez si sa mai tai putin din el...

 

as vrea sa stiu daca e rezistent....

Eu am montat pe mobra cablu universal de la Louis.

Eu spun ca este doar pentru urgente, provizoriu.

Totusi, eu am cumparat mobra cu cablul asta, inca nu da semne de oboseala. Tot secretul este gresarea periodica la orice cablu, indiferent ca este original sau nu.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun asa.

Nu sti cand te lasa in drum la 100 de kilometri de casa..

Ieri am schimbat si eu rotile la Pegaso, arata mult mai bine si e o placere pe macadam (la mine in cartier inca se lucreaza si multe strazi sunt pietruite provizoriu pana la asfaltare).

Fi-miu s-a facut util, a desfacut suruburi slabite de mine, a luat la smirgel discurile de frana, m-a ajutat sa bag axurile de la roti, o distractie in toata regula.

Am incercat sa schimb pinionul de fata de 14 cu cel stoc de 16, dar nu mi-a permis lantul, ca foaia spate e mai mare in diameteru (are 49 de dinti, fata de 47). Voi incerca pe viitor sa schimb doar foaia spate cu cea stock.

post-74306-0-88845300-1395986358_thumb.jpg

post-74306-0-29379500-1395986359_thumb.jpg

post-74306-0-68201900-1395986359_thumb.jpg

post-74306-0-06531900-1395986360_thumb.jpg

post-74306-0-40350900-1395986360_thumb.jpg

post-74306-0-76325500-1395986360_thumb.jpg

post-74306-0-12339400-1395986361_thumb.jpg

post-74306-0-49688400-1395986361_thumb.jpg

post-74306-0-87310200-1395986361_thumb.jpg

post-74306-0-31668400-1395986362_thumb.jpg

post-74306-0-96151700-1395986382_thumb.jpg

post-74306-0-44635200-1395986383_thumb.jpg

post-74306-0-85740100-1395986383_thumb.jpg

post-74306-0-24642500-1395986384_thumb.jpg

post-74306-0-63527400-1395986384_thumb.jpg

post-74306-0-00985200-1395986385_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci baieti,l-am montat pana la urma pe ala de pe Louis.nici mie nu imi pare foarte rezistent,dar totusi,sa tina 1000-2000km maxim,de ce il mai fac? o sa imi cumpar unul original pana la urma...:) toate bune!



poate pt ca se cheama kit de reparatie...:)) uite ca mi-am raspuns singur!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos tuturor pentru raspunsuri.

 

Am inca o intrebare de novice, si sper sa ma lamuriti voi pasionatii, chiar daca o sa aveti o doza de subiectivism. Aproape toti cei pe care-i cunosc imi spun sa nu-mi iau un monocilindru ca nu este comfortabil la drum lung (daca vreau sa zicem sa merg cu viteza de croaziera de 130-140km, pe autostrada), ca are o bataie anume de care o sa-mi dau seama si care o sa incepe sa ma enerveze cu timpu etc.

 

Si nu stiu daca sa renunt la ideea de a-mi lua acest model in favoarea unui honda transalp, tot in banii de aprox. 1200, ceea ce inseamna sa iau un transalp foarte vechi, 89-92 ceva de genul, si care nu arata nici pe departe asa bine precum pegaso-ul asta (oi fi eu subiectiv dar in categoria asta a motoretei si a bugetului nu gasesti alta mai frumoasa :) ).

 

Si desigur, imi mai spun prietenii sa nu-mi iau aprilia ca nu e fiabila, ca nu se gasesc piese de schimb, partea electrica proasta etc.

 

Daca au mai fost insirate aceste ingrijorari pe acest topic va rog sa ma scuzati si sa ma indrumati spre a le gasi.. :)

Editat de shumilica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Aprilia = fun, Transalp = plictisitor. Dar... aprilia la 130-140 te inebuneste. 120 e maxim cat sa poti sta linistit si confortabil. Transalpul are consum mai bun si poate tine viteza data de tine fara prea multe probleme, plus ca ofera o protectie mai buna la vant. Vibratiile nu m-au deranjat la aprilia. La varsta lor, e posibil sa ai belele cu oricare. Aprilia o poti scoate mai usor pe camp, se comporta mai bine, e mai distractiva, trage mai brutal, un 'teribilist' s-ar simti bine pe ea, asta nu inseamna ca nu o poti conduce si normal. Transalpul e ceva mai lenes, mai domol, insa e ceva mai bun pe strada, nu te oboseste la fel, are cutia mai ok, la aprilia trebuie sa schimbi mai des, sub 2000 parca mai tremura daca bagi mana in gaz. Deci de drumuri lungi la viteze mai mari: transalp. Drumuri lungi, facute pe bucati, un pic de enduro, mai ai chef sa tragi de sarma ca sa te simti bine: aprilia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia = fun, Transalp = plictisitor. Dar... aprilia la 130-140 te inebuneste. 120 e maxim cat sa poti sta linistit si confortabil. Transalpul are consum mai bun si poate tine viteza data de tine fara prea multe probleme, plus ca ofera o protectie mai buna la vant. Vibratiile nu m-au deranjat la aprilia. La varsta lor, e posibil sa ai belele cu oricare. Aprilia o poti scoate mai usor pe camp, se comporta mai bine, e mai distractiva, trage mai brutal, un 'teribilist' s-ar simti bine pe ea, asta nu inseamna ca nu o poti conduce si normal. Transalpul e ceva mai lenes, mai domol, insa e ceva mai bun pe strada, nu te oboseste la fel, are cutia mai ok, la aprilia trebuie sa schimbi mai des, sub 2000 parca mai tremura daca bagi mana in gaz. Deci de drumuri lungi la viteze mai mari: transalp. Drumuri lungi, facute pe bucati, un pic de enduro, mai ai chef sa tragi de sarma ca sa te simti bine: aprilia.

 

 

Multumesc frumos tuturor pentru raspunsuri.

 

Am inca o intrebare de novice, si sper sa ma lamuriti voi pasionatii, chiar daca o sa aveti o doza de subiectivism. Aproape toti cei pe care-i cunosc imi spun sa nu-mi iau un monocilindru ca nu este comfortabil la drum lung (daca vreau sa zicem sa merg cu viteza de croaziera de 130-140km, pe autostrada), ca are o bataie anume de care o sa-mi dau seama si care o sa incepe sa ma enerveze cu timpu etc.

 

Si nu stiu daca sa renunt la ideea de a-mi lua acest model in favoarea unui honda transalp, tot in banii de aprox. 1200, ceea ce inseamna sa iau un transalp foarte vechi, 89-92 ceva de genul, si care nu arata nici pe departe asa bine precum pegaso-ul asta (oi fi eu subiectiv dar in categoria asta a motoretei si a bugetului nu gasesti alta mai frumoasa :) ).

 

Si desigur, imi mai spun prietenii sa nu-mi iau aprilia ca nu e fiabila, ca nu se gasesc piese de schimb, partea electrica proasta etc.

 

Daca au mai fost insirate aceste ingrijorari pe acest topic va rog sa ma scuzati si sa ma indrumati spre a le gasi.. :)

INCEARCA SA ALEGI SI CU INIMA , UNEORI IN VIATA NU STRICA , SATISFACE-TI SI SUFLETUL , SA STI CA MERITA

iar cat despre probleme - toate au , important este sa iti placa sa le remediezi , punct.

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare aprilisti! nu am mai scris de multa vreme aici, abia am revenit pe campiile patriei si inca nu stiu in ce stare a ajuns Aprilica mea. teoretic a stat in garaj cuminte si inca sta. practic, nu stiu.

dar am o intrebare: unde as putea gasi un kit de coborare? ca as vrea s-o fac mai potrivita pe inaltimea mea, mai ales ca acum am genunchiul mai slabit dupa ultimul mini-accident. trebuie sa-mi calculez un buget sa vad cati bani pot baga in ea anul asta. de asemenea, vreau sa-i iau si gume noi, ca alea de pe ea sunt tari ca stanca acum, cred.

 

edit pentru shumilica: transalp e o vaca in opinia mea proprie si personala. daca vrei sa te distrezi cumva, alege-ti aprilica si spera sa nu ai probleme majore cum au unii cand si le achizitioneaza. si daca o sa ai grija de ea, si ea o sa aiba grija de tine.

Editat de Old
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutări tuturor,

 

Ca și în celelalte postări d-ale mele, vă anunț cu mare bucurie că al său (Tractoraș) bendix s-a defectat. Concret, la pornire, electromotorul învârte în gol. Pornește după ce o manevrez înainte și înapoi cu motorul băgat în viteză. Altă modalitate de a face treaba asta la fiecare pornire și a înlocui bendixul vedeți?

 

Mulțumesc cu respect,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos tuturor pentru raspunsuri.

 

Am inca o intrebare de novice, si sper sa ma lamuriti voi pasionatii, chiar daca o sa aveti o doza de subiectivism. Aproape toti cei pe care-i cunosc imi spun sa nu-mi iau un monocilindru ca nu este comfortabil la drum lung (daca vreau sa zicem sa merg cu viteza de croaziera de 130-140km, pe autostrada), ca are o bataie anume de care o sa-mi dau seama si care o sa incepe sa ma enerveze cu timpu etc.

 

Si nu stiu daca sa renunt la ideea de a-mi lua acest model in favoarea unui honda transalp, tot in banii de aprox. 1200, ceea ce inseamna sa iau un transalp foarte vechi, 89-92 ceva de genul, si care nu arata nici pe departe asa bine precum pegaso-ul asta (oi fi eu subiectiv dar in categoria asta a motoretei si a bugetului nu gasesti alta mai frumoasa :) ).

 

Si desigur, imi mai spun prietenii sa nu-mi iau aprilia ca nu e fiabila, ca nu se gasesc piese de schimb, partea electrica proasta etc.

 

Daca au mai fost insirate aceste ingrijorari pe acest topic va rog sa ma scuzati si sa ma indrumati spre a le gasi.. :)

ASA CA ...?

 

Bun asa.

Nu sti cand te lasa in drum la 100 de kilometri de casa..

Ieri am schimbat si eu rotile la Pegaso, arata mult mai bine si e o placere pe macadam (la mine in cartier inca se lucreaza si multe strazi sunt pietruite provizoriu pana la asfaltare).

Fi-miu s-a facut util, a desfacut suruburi slabite de mine, a luat la smirgel discurile de frana, m-a ajutat sa bag axurile de la roti, o distractie in toata regula.

Am incercat sa schimb pinionul de fata de 14 cu cel stoc de 16, dar nu mi-a permis lantul, ca foaia spate e mai mare in diameteru (are 49 de dinti, fata de 47). Voi incerca pe viitor sa schimb doar foaia spate cu cea stock.

apreciez foarte mult un lucru pe care il disting in poze :dezordinea sculelor , si pe mine ma caracterizeaza ,

post-78987-0-66726900-1396196348_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca.. asa ca... tot dupa anunturi de aprilia, in principal, ma uit ...dar ma tampeste sa ma uit la atatea anunturi, sa le compar, etc :blink:

 

Va multumesc mult pentru sfaturi si impresii! Sunteti de gasca :peace:

Daca merge la viteza de croaziera cu 120 mi se pare arhisuficient pentru primii ani de motociclism. Si da, vreau sa nu ma dau in laturi in cazul in care gasesc un drum secundar/laturalnic/forestier si mi se scoala mie sa o iau pe acolo. Dar vreau sa ma tin si dupa vara-miu prin plimbari prin europa.

 

 

Auziti, nu vrea nimeni niste valize de aprilia, originale? Omul din anuntul asta, mi-ar lasa motoreta la 4000 de lei daca isi poate vinde valizele separat: http://www.tocmai.ro/aprilia-pegaso-cube-650-2000-15418994.html

Asa ca putem sa ne combinam in 2 feluri, imi dati voi banii (diferenta intre 4000 si 4450, parca 1000 de euro a spus ca e ultimul pret) cand ma duc s-o iau si cand vin cu ea va las voua valizele (sunt din bucuresti, daca sunteti din alta localitate pe drum spre sibiu, prin ramnic sau prin brasov, nu conteaza, cu atat mai bine). Sau vorbiti direct cu vanzatorul dar a zis ca separat la vinde la 250 de euro.

 

 

In bucuresti am vazut urmatoarele anunturi care-mi fac cu ochiul:

http://mercador.ro/oferta/aprilia-pegaso-cube-650-rotax-impecabila-ID1DJEH.html#440e96686f Dezavantaje: vad ca nu are niciun fel de accesoriu in afara de suporturile de valize si cricul central, parbriz care nu e de touring. Kitul de lant nu a mai fost schimbat de la fostul proprietar dar imi zice baiatu ca la tipurile astea de motorete nu se schimba asa des ca la sportive si ca inca se tine bine.

 

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/110293-vand-aprilia-pegaso-650-2001/?do=findComment&comment=518476 pentru ca e ieftina, anul de fabricatie, putini km (nu ma bazez prea mult pe asta).

 

Tot caut un cu crashbar ca fiind incepator poate mai pic si eu la viteze mici, dar nu gasesc, e ceva rar la modelul asta? :eek:

 

Si alta intrebare, e potrivita pentru primul motor?

Editat de shumilica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum se spune ca poti realiza orice numai sa-ti placa..la fel si la mine ...am tot intrebat pe aici de intreruperile alea la aprilica mea...dupa multe refuzuri la mecanici si diagnoze gresit ...am descoperit cauza care o tot punea in cap...m-am enervat incepator fiind si am dat jos carbu... tot chiorindu-ma de acolo ca nepriceputu totusi am vazut ca unde vine benzina in carb era o sata mica ..care era infundata total cu mizerie...deci dupa o saptamana de nervi azi relaxare vreo 300 km fara nici o problema ....merge ca noua ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...