Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Mad_max,interesante teorii,iar punerea in practica ma uimeste.

Sunt curios cum ai anulat a 5-a supapa,ai zis tachet-ul,avand in vedere ca este mecanic,nu hidraulic ca celelalte 4,dar daca nu ma insel,este legat de decompresorul automat,care ajuta prin micsorarea compresiei la pornire.

 

Alin,geantele alea sunt practice,dar sa nu pui ceva fragil in ele pe care il poti distruge la o tranta.

 

Cristiane,ai dreptate cu plimbatul,ca nu se stie cand disparem in neant.

 

Madalin,superb traseul,cu toate ca am vazut doar de pe telefon.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mad_max,interesante teorii,iar punerea in practica ma uimeste.

Sunt curios cum ai anulat a 5-a supapa,ai zis tachet-ul,avand in vedere ca este mecanic,nu hidraulic ca celelalte 4,dar daca nu ma insel,este legat de decompresorul automat,care ajuta prin micsorarea compresiei la pornire.

 

Alin,geantele alea sunt practice,dar sa nu pui ceva fragil in ele pe care il poti distruge la o tranta.

 

Cristiane,ai dreptate cu plimbatul,ca nu se stie cand disparem in neant.

 

Madalin,superb traseul,cu toate ca am vazut doar de pe telefon.

sunt doar pt hainutze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am si eu nevoie de piesa care ma ajuta sa trag socul, la pornire. Mi s-a rupt butonasul ala mic de la exterior si, pentru a trage socul, trebuie sa folosesc o surubelnita care sa impinga ciotul ramas. Din ce vad eu, la o prima vadere, piesa este un fel de inel care la exterior are butonul de care trageam, iar la interior, presupun ca are agatat un cablu care mareste cumva debitul de benzina, pentru a ajuta la pornire. Aveti idee unde gasesc piesa asta? Se poate face si la un strungar?

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aline , am mai citit si pe alte forumuri din afara ca cei cu jiglerele mai mari nu au problemele modelului 97-2000 cu pornirea grea la rece si mersul schiopatat pana in 3500...probabil excesul de benzina din reglajul de relanti mai ajuta putin si la treaba asta. eu am jiglerele varianta mica 112,5.

 

eugenkawa , tachetul vine prins printr-un bolt , bolt care se poate scoate odata cu suportul axei cu came. se scoate tachetul de pe bolt , si se pune axa cu came la loc. eu am lasat si boltul de prindere,nu iese de acolo fiindca are un canal care-l fixeaza sa nu joace lateral + rol de ungere. astfel supapa din mijloc nu mai e actionata,si ramane permanent inchisa. decompresorul nu are nici o treaba cu asta . el e in alta parte , pe axa cu came de la supapele de evacuare, in partea dreapta.

 

k10....sper ca n-ai fost ironic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am si eu nevoie de piesa care ma ajuta sa trag socul, la pornire. Mi s-a rupt butonasul ala mic de la exterior si, pentru a trage socul, trebuie sa folosesc o surubelnita care sa impinga ciotul ramas. Din ce vad eu, la o prima vadere, piesa este un fel de inel care la exterior are butonul de care trageam, iar la interior, presupun ca are agatat un cablu care mareste cumva debitul de benzina, pentru a ajuta la pornire. Aveti idee unde gasesc piesa asta? Se poate face si la un strungar?

 

Merci.

Se poate face si la strungar.

Rolul butonului de la soc este de a trage cablul care actioneaza "butoiasul" ce intra in carburatorul din stanga,obturand putin debitul de aer si rezultand un consum mai sarac.

Bachus,garnitura se duce din trei motive:turatie excesiva peste 6.000 de ture timp indelungat(a mea a vazut doar la depasiri 5.500,ca nu mi-am luat motor de viteza),probleme cu electroventilatorul sau termocupla de pe radiator (dreapta,langa furtun),sau a fost lasata fara antigel la concentratie optima (poate prea multa apa sau antigel prost).

 

Mad_max,multumesc. Am inteles.

 

Alin,mai ai rabdare cu jiglerele alea,sa vad ce rezolv cu calutul meu si ce fac cu carburatoarele de rezerva. La amandoua seturile am jiglere de 112.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate face si la strungar.

Rolul butonului de la soc este de a trage cablul care actioneaza "butoiasul" ce intra in carburatorul din stanga,obturand putin debitul de aer si rezultand un consum mai sarac.

Bachus,garnitura se duce din trei motive:turatie excesiva peste 6.000 de ture timp indelungat(a mea a vazut doar la depasiri 5.500,ca nu mi-am luat motor de viteza),probleme cu electroventilatorul sau termocupla de pe radiator (dreapta,langa furtun),sau a fost lasata fara antigel la concentratie optima (poate prea multa apa sau antigel prost).

 

Mad_max,multumesc. Am inteles.

 

Alin,mai ai rabdare cu jiglerele alea,sa vad ce rezolv cu calutul meu si ce fac cu carburatoarele de rezerva. La amandoua seturile am jiglere de 112.

Multumesc !

Am rabdare , momentan testez noile reglaje si astept sa consum plinul facut de1 mai , ca sa pot sa-mi calculez consumul mixt .Dac e in regula asa nu mai umblu in carburi ma deranjeaza efectiv demontatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut ieri o tura de 400 de km:Cluj-Napoca - Rametea - Aiud - Alba-Iulia - Zlatna - Abrud - Campeni - Brazesti(locul unde va avea loc imtalnirea Apriliana din august-ultimele 2 poze) - Buru - Baisoara - Cluj-Napoca.

E de luat aminte mesajul din panoul publicitar ! :peace:

» Post actualizat in 07 May 2015 07:17

asa de sezon :crack:

post-78987-0-94033600-1430983021_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In continuare , caut axul cu came de la admisie ptr un Pegaso din 1996 de 650 . Peste tot unde am intrebat , ori nu mai era ori nu au . Multumesc aniticipat ptr orice informatie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bachus,garnitura se duce din trei motive:turatie excesiva peste 6.000 de ture timp indelungat(a mea a vazut doar la depasiri 5.500,ca nu mi-am luat motor de viteza),probleme cu electroventilatorul sau termocupla de pe radiator (dreapta,langa furtun),sau a fost lasata fara antigel la concentratie optima (poate prea multa apa sau antigel prost).

 

 

Le stiu. :) Probabil lichidul a fost de vina, deoarece nu o coxez nici eu, iar termocupla si ventilatorul functioneaza.

Treaba e ca trebuie sa-mi comand piesele si sa-mi gasesc timp sa le pun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ mad_max_86 : supapa anulata e cea incercuita? De ceva timp ma bate gandul sa fac ceva in legatura cu consumul (~6%) si cum o sa desfac motorul pentru tacanit la supape... :)

daca desfaci pt reglaj supate pune ceva pe forum , am si eu un tacanit s-ar putea sa fie chiar asta a cince-a

» Post actualizat in 07 May 2015 11:45

apropos de supapele de pe admisie : Daca s-ar micsora gaurile de admisie cu 1/3 folosind doua adaptoare de aluminiu strunjite asta pentru delimitarea debitului nu am obtine acelas efect siasta fara a mai desface motorul ?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca desfaci pt reglaj supate pune ceva pe forum , am si eu un tacanit s-ar putea sa fie chiar asta a cince-a

» Post actualizat in 07 May 2015 11:45

apropos de supapele de pe admisie : Daca s-ar micsora gaurile de admisie cu 1/3 folosind doua adaptoare de aluminiu strunjite asta pentru delimitarea debitului nu am obtine acelas efect siasta fara a mai desface motorul ?????

exact aceea....poze fresh chiar de azi, o remontasem la loc de 2 zile curios care e acum diferenta cu 4 si 5 supape pe acelasi reglaj de carburatie.....cand am luat motorul acum 2 ani prindea 185..dar si consuma 7 lejer.....duminica cand ma intorceam pe autostrada din cernavoda pana in constanta am tinut-o blana=160.....surpriza...si cu supapa nr5 in actiune tot 160 prinde,cu ambele evacuari libere testat aseara pe autostrada....am ramas putin bulversat.... sa fie setarile de putere 99% din carburatie?....si sincer merge mult mai urat in 5 supape...asa ca am dezactivat-o imediat si pus la loc dopu la toba stanga.

 

si ca sa fie treaba completa,am gasit la carrefour oferta becuri philips extreme vision H4 +100% moto la 48 lei buc,si un vision plus H1 +30% cu 12 lei..... cam exagereaza ei cu +100% ,real e un 30-50% in plus . dar faza scurta e vis acum

» Post actualizat in 07 May 2015 21:04

La cuore italiana in 5 valvole!

la cuore del mondo vrei sa zici...tot ce e italian in ea e design-ul,platicele,o parte din circuitul electric si mufe , shaua si cadrul central din aluminiu , si farul este identic ca la aprilia rs250 din 97-99 dar fara lupa.....motorul este patent bombardier rotax ( acelasi motor se gaseste pe atv bombardier cu admisie in v cu un singur carburator, 80 CAI!! ) , rotile si telescoapele si cdi-ul si comenzile de ghidon sunt japoneze , carburatoarele la fel ......aah,si bulbul de presiune ulei se potriveste de la landrover si alfaromeo :))

post-89731-0-71244100-1431031662_thumb.jpg

post-89731-0-83462100-1431031666_thumb.jpg

post-89731-0-44380300-1431031671_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Umblu cu un Osram Night Breaker de peste 20000 km și nu are nici pe dracu. Plus ca la GS farul sta aprins tot timpul ca vrei ca nu vrei.

 

Stima,

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Traseu facut ieri:Cluj-Napoca - Maguri-Racatau - Blajoaia - Bistra - Buru - Cluj-Napoca,adica 250 de km,cu macadam din belsug:

TT- ul acela ma innebuneste de ceva vreme

» Post actualizat in 10 May 2015 07:08

bun traseul.Eu sunt nevoit sa ma abtin deocamdata din doua motive: sunt cobza de racit si nu am cauciuce de macadam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am vazut un post pe aici "Etansare janta spite" si m-am gandit ca n-ar fi tocmai o ideea rea. M-am interesat, am dat telefoane, pana la urma am gasit un specialist care face chestia asta de cinci ani si pana acum nici una n-a avut probleme. Omul cere 70 de lei pe janta ca sa o etanseze si sa o faca tubeless. Ma intrebam daca e cineva pe aici care a facut asa ceva. Si daca da, cum se comporta.

In alta ordine de idei, da cineva o tura un week-end pana la greci? Aici, aproape, la 500 km. Cazare cinci stele (cu cortul), mancare la restaurant pe plaja goala din conserve sau din ce prindem in mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...