Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu as fi vrut sa ma dau cu Aprilica,dar inca e prea mult(ca si kg)la conditia mea fizica,asa ca m-am dat cu Beta neveste-mii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot asa la o mica iesire de duminica.....cateva poze.Facute de pasagera,binenteles. Bine ai revenit Cristi,pana la primavara sa te faci ca nou! :peace:

post-64396-0-99467500-1415552808_thumb.jpg

post-64396-0-21058700-1415552843_thumb.jpg

post-64396-0-04149200-1415552934_thumb.jpg

Editat de vali1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline,fruntea sus!Viata are urcusuri si coborasuri!

Intotdeauna,o relatie are 2 oameni!Despartirea lor nu e doar o problema a unuia,ambii au contribuit!

» Post actualizat in 09 Nov 2014 16:16

Eugene,curat-o la vreo 3 schimburi,nu asa de des!

 

Acum niste poze din turele de ieri si azi.Primele 3 sunt de ieri,celelalte 3 de azi:

@Cristi e mai complicat si nu vreau sa comentez ,aici , nu e cazul......

vad ca ai pornit la drum iarasi , ma bucura tare mult , pana la urma asteptarea a luat sfarsit...

 

@ victor la anul sigur facem cumva

» Post actualizat in 09 Nov 2014 17:15

Tot asa la o mica iesire de duminica.....cateva poze.Facute de pasagera,binenteles. Bine ai revenit Cristi,pana la primavara sa te faci ca nou! :peace:

vad ca astazi au iesit multi la drum , cred ca tragem sa prindem ultimele clipe insorite

» Post actualizat in 09 Nov 2014 17:58

ne distrugem propria tara ca niste idioti !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok:

Super. Insanatosire grabnica!

Mersi mult Eugene!

» Post actualizat in 10 Nov 2014 07:03

Tot asa la o mica iesire de duminica.....cateva poze.Facute de pasagera,binenteles. Bine ai revenit Cristi,pana la primavara sa te faci ca nou! :peace:

Mersi mult si tie Vali!

» Post actualizat in 10 Nov 2014 07:09

@Cristi e mai complicat si nu vreau sa comentez ,aici , nu e cazul......

vad ca ai pornit la drum iarasi , ma bucura tare mult , pana la urma asteptarea a luat sfarsit...

 

....

» Post actualizat in 09 Nov 2014 17:15

vad ca astazi au iesit multi la drum , cred ca tragem sa prindem ultimele clipe insorite

» Post actualizat in 09 Nov 2014 17:58

ne distrugem propria tara ca niste idioti !

 

Inca odata fruntea sus!

Mersi mult de urare!

 

Mai e mult de furat/distrus din tara asta!

Daca pui la socoteala si trasul raurilor de munte in conducte pentru microhidrocentrale!Iti pun poze din Cheile Sohodolului facute acum 2 ani!

post-41801-0-93628500-1415603280_thumb.jpg

post-41801-0-63713700-1415603288_thumb.jpg

post-41801-0-74681600-1415603313_thumb.jpg

post-41801-0-94522000-1415603336_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult Eugene!

» Post actualizat in 10 Nov 2014 07:03

Mersi mult si tie Vali!

» Post actualizat in 10 Nov 2014 07:09

Inca odata fruntea sus!

Mersi mult de urare!

 

Mai e mult de furat/distrus din tara asta!

Daca pui la socoteala si trasul raurilor de munte in conducte pentru microhidrocentrale!Iti pun poze din Cheile Sohodolului facute acum 2 ani!

ce amintiri , am facut Cheile Sohodolului pe jos,am terminat facultatea in Tg jiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni! N-am mai postat de ceva vreme, munci, scoli, probleme existentiale.... . Vad pe aici numai probleme, ba cu una, ba cu alta. Evident ca am si eu cu a mea. Numai ca a mea a murit de tot, gen nu mai porneste deloc+rateuri in carburatoare pana la scoate din pozitia lor. Ii dau la automat si s-ar auzi de parca invarte in gol, parca ar fi plecata de la punct, habar n-am pana nu o desfac...iar. Referitor la temperatura, inca nu am idee la cat trebuie sa stea apa la drum lung. In genere sta la 60-65, e bine asa?

Vad ca va plangeti de acea sita de ulei din cadru. Tin sa precizez ca acum 2 ani nu m-am atis nici de sita aia, nici de filtru de ulei, nu le-am schimbat/curatat. (sunt bou) N-am avut habar de ea deloc din punct de vedere mecanic. A mers foarte bine chiar si la drum lung. Probleme ioc! Nici una! In schimb am avut si inca am cu acea a 5 a supapa care este pe culbutor. Isi tot face singura joc, sare de la 0.15 la 0.25 - 0.30 (masurat cu lere). Undeva la 1000-1500km dau capacul de chiloasa jos si o reglez iar.... Mi s-a acrit! In fine....

In rest n-am de ce sa ma plang, e naravasa rau, ii place mult sa-mi dea freza pe spate cand ma dau la ea :D

Si 2-3 pozici de la Galati! ;) Toate cele bune!

post-57493-0-66610100-1415611773_thumb.jpg

post-57493-0-22039900-1415611907_thumb.jpg

post-57493-0-75820000-1415611916_thumb.jpg

post-57493-0-91325800-1415611927_thumb.jpg

post-57493-0-18521000-1415611939_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba culbutorul.

Eu nu am umblat niciodata la el,dar la tine e clar ca filetul nu e ok,sau nu strangi contrapiulita indeajuns de tare si se slabeste de la vibratii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@motan

Ma bag si eu in vorba.... loctite-ul este egal cu zero daca ai cea mai mica urma de ulei pe filet! Pana nu am degresat perfect surubul si piulita nu am reusit sa obtin efectul de blocare al solutiei Loctite 262, Am ajuns sa incerc si cu varianta mai scumpa 2701, dar tot degeaba. Incearca sa scoti tot ansamblul (culbutor, surub si piulita de reglaj) si sa le tii o noapte in benzina curata. Dupa asta iti garantez ca te vei chinui sa o desfaci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, oameni buni!

Cer si eu parerea celor cu cunostinte in domeniul electronicii. Eu sunt bata la capitolul asta, asa ca nu dati cu parul, luati un ciocan mai mare!

Despre ce este vorba?

Despre minunatul meu releu care s-a ars. Ma rog, nu mai incarca bateria, de aia presupuneam ca s-a ars.

L-am luat pe la inceputul anului, SH, din acelasi motiv, ca ala original isi daduse duhul. Am dat pe el 250 de lei, dar asa e cu astea la mana a doua, nu stii cat te tin. Unul original nou e 450 de lei. Ma rog, stiti preturile.

Asta e povestea, acum intrebarea: De ce nu pot sa folosesc unul auto, de exemplu, care e vreo 80 de lei. Stiu ca asta al meu are trei intrari si sase iesiri. Nu se poate adapta unul auto? Adica e asa complicat de mufat alea sase fire de iesire sau e si altceva la mijloc?

M-am gandit ca la cate ati mesterit la motoarele voastre, poate ati dat si de o varianta pentru releu.

Sau cum s-ar potrivi ala de pe Aprilia pe BMW?

Merci anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, oameni buni!

Cer si eu parerea celor cu cunostinte in domeniul electronicii. Eu sunt bata la capitolul asta, asa ca nu dati cu parul, luati un ciocan mai mare!

Despre ce este vorba?

Despre minunatul meu releu care s-a ars. Ma rog, nu mai incarca bateria, de aia presupuneam ca s-a ars.

L-am luat pe la inceputul anului, SH, din acelasi motiv, ca ala original isi daduse duhul. Am dat pe el 250 de lei, dar asa e cu astea la mana a doua, nu stii cat te tin. Unul original nou e 450 de lei. Ma rog, stiti preturile.

Asta e povestea, acum intrebarea: De ce nu pot sa folosesc unul auto, de exemplu, care e vreo 80 de lei. Stiu ca asta al meu are trei intrari si sase iesiri. Nu se poate adapta unul auto? Adica e asa complicat de mufat alea sase fire de iesire sau e si altceva la mijloc?

M-am gandit ca la cate ati mesterit la motoarele voastre, poate ati dat si de o varianta pentru releu.

Sau cum s-ar potrivi ala de pe Aprilia pe BMW?

Merci anticipat!

nu merge , auto ai patru pistoane si moto ai unul !

doi. fiecare CDI este cuplat cu cititorul de pe volanta asa ca fiind altfel nu merge!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,Madapribu.

Mufa de Pegaso ML este dintr-o bucata,iar cea de Bmw are doua parti,la fel ca la GA si Aprilia Scarabeo.

In principiu fac acelasi lucru,adica nu permite sa intre in instalatie mai mult de 14,6 volti,altfel risti sa arzi CDI-ul.

Din motor,iti vin 3 fire de PLUS galbene,cu o tensiune in mers de 280 de volti.

Pe mufa de la releu,iti vin cele 3 fire galbene,pe care nu conteaza in ce ordine le pui si doua fire,un PLUS si un MINUS,care sunt foarte importante,ca au legatura cu CDI-ul.

Releele SH sunt o loterie,pentru ca sunt imbatranite.

Monteaza pe ghidon un voltmetru pe care pui masa de la baterie si Plus-ul de la siguranta de 7,5 Amperi din tabloul de sub sa,asa ca se va aprinde doar cand ai contactul pus.

In felul asta,ai mereu tensiunea sub observatie.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,Madapribu.

Mufa de Pegaso ML este dintr-o bucata,iar cea de Bmw are doua parti,la fel ca la GA si Aprilia Scarabeo.

In principiu fac acelasi lucru,adica nu permite sa intre in instalatie mai mult de 14,6 volti,altfel risti sa arzi CDI-ul.

Din motor,iti vin 3 fire de PLUS galbene,cu o tensiune in mers de 280 de volti.

Pe mufa de la releu,iti vin cele 3 fire galbene,pe care nu conteaza in ce ordine le pui si doua fire,un PLUS si un MINUS,care sunt foarte importante,ca au legatura cu CDI-ul.

Releele SH sunt o loterie,pentru ca sunt imbatranite.

Monteaza pe ghidon un voltmetru pe care pui masa de la baterie si Plus-ul de la siguranta de 7,5 Amperi din tabloul de sub sa,asa ca se va aprinde doar cand ai contactul pus.

In felul asta,ai mereu tensiunea sub observatie.

Ok, dar ce releu sa iau? poate, cand ai timp, ne vedem si ma luminezi. Raman dator!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am mai vorbit cu baietii,cel de Aprilia Scarabeo este compatibil si nu trebuie sa faci nici o modificare.

Personal,am montat tot de Pegaso.

Totusi,daca ti-a ars doua relee,sa nu ai un fir dezizolat pe undeva,sa dea la masa,mai ales ca firele din aprindere trec prin zona galeriilor de evacuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@madapribu

Nu poti pune regulator de tensiune de la masina.

Autoturismele au alternator. Comanda acestuia (ca sa scoata 14V ) se realizeaza prin varierea curentului printr-o infasurare din alternator, numita excitatie.

Infasurarea cu pricina mareste sau micsoreaza campul magnetic al statorului.

In felul asta, rotorul se invarteste intr-un magnet care este cand mai slab, cand mai puternic, dupa cum este nevoie.

Motocicleta are rotorul ( oala ) formata din magneti permanenti. Campul magnetic al lor nu poate fi modificat dupa cum este nevoie.

De aceea tensiunea de iesire din stator (bobine) este direct proportionala cu turatia.

Tot ansamblul este realizat astfel incat sa genereze 12V si la turatia de relanti.

Insa la turatii normale, de 3-4000 rpm, tensiunea masurata pe infasurari (trei la numar) ajunge la vreo 70-80V.

Releul regulator al motocicletei, ca sa obtina 14V, pune in scurt-circuit la masa* pe o perioada extrem de mica si foarte rapid - cu frecventa mare si variabila), pe rand aceste infasurari.

De aceea, releul regulator se incalzeste. In el se produce scurt-circuitul... ma rog in componentele electronice din el.

Daca ti se defecteaza, probabil legatura lui la masa nu este ferma (e doar o presupunere).

Recomand sa mergi tot timpul cu farul aprins.... si cu proiectoarele (chiar daca nu consuma asa de mult) pentru a usura putin efortul pe care il face releul.

Practic ar avea de trimis in scurt-circuit o cantitate mai mica de energie fiindca o parte din ea e folosita de consumatori.

Pe de alta parte nu e bine nici sa tii consumatori prea puternici in functiune.

Si ar mai fi foarte importanta bateria sa fie ok in sensul sa nu fie veche si sa aiba rezistenta interna mare.

Asta o poti verifica "empiric" daca ai un incarcator moto inteligent... fata de una noua ajunge destul de greu sa aprinda ledul verde de incarcare de pe redresor (cateva ore fata de cateva minute una noua).... si se incalzeste in timpul incarcarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este si legal in acelas timp.Eu am probat si am releul rece de fiecare data

@Mony:Recomand sa mergi tot timpul cu farul aprins.... si cu proiectoarele (chiar daca nu consuma asa de mult) pentru a usura putin efortul pe care il face releul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot venii vorba de alternator. Intrebare: De ce se aude un tacanit in zona alternatorului in momentul aprinderii farului? Ma mai gandesc ca ar putea fi putin slabit rotorul si in momentul aprinderii farului sa faca campul magnetic mai mare si sa bata in ceva.... habar n-am, dau cu parerea. Aveti voi alta idee?

 

 

 

Sa pun alt culbutor nu pot. Deja are uzura "veche". Doar sa incerc cum ai zis tu cu baia de benzina si apoi loctite... Dar mai dureaza pana desfac motorul (a 4 a oara).

Editat de motan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alin

I-am spus lui madapribu despre proiectoare fiindca i le-am vazut cand a trecut pe la mine pe acasa. Sunt cu led, deci nu consuma mai nimic, dar poate ca totusi conteaza.

 

@motan

Tacanitul se aude pentru ca releul regulator isi schimba timpii de punere la masa a fazelor... am scris cateva posturi mai sus cum functioneaza.

Posibil ca in plus sa ai vreo bobina mai prost lipita sau mai slab imbracata in rasina si sa faca un usor joc ce s-ar auzi ca un tacanit.

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alin

I-am spus lui madapribu despre proiectoare fiindca i le-am vazut cand a trecut pe la mine pe acasa. Sunt cu led, deci nu consuma mai nimic, dar poate ca totusi conteaza.

 

@motan

Tacanitul se aude pentru ca releul regulator isi schimba timpii de punere la masa a fazelor... am scris cateva posturi mai sus cum functioneaza.

Posibil ca in plus sa ai vreo bobina mai prost lipita sau mai slab imbracata in rasina si sa faca un usor joc ce s-ar auzi ca un tacanit.

da intr-adevar Ledul consuma fp curent de obicei miliamperi.Eu am intarit afirmatia ta si anume aceeea de a merge cu farul aprins.Eu dupa descaletat la Rasnov adica 70 km , cu doua persoane , releul era aproape rece.Deasemenea nici in oras nu am probleme , m-am obisnuit sa aprind luminile dupa ce m-a oprit politia din acest motiv,

» Post actualizat in 12 Nov 2014 05:48

@alin

I-am spus lui madapribu despre proiectoare fiindca i le-am vazut cand a trecut pe la mine pe acasa. Sunt cu led, deci nu consuma mai nimic, dar poate ca totusi conteaza.

 

@motan

Tacanitul se aude pentru ca releul regulator isi schimba timpii de punere la masa a fazelor... am scris cateva posturi mai sus cum functioneaza.

Posibil ca in plus sa ai vreo bobina mai prost lipita sau mai slab imbracata in rasina si sa faca un usor joc ce s-ar auzi ca un tacanit.

Verificarea conformitatii contactelor electrice de tensiune sau masa , la o motocicleta , mai ales monocilindru - adica cu vibratii mai mari , este sfanta.Nu costa nimic.Se desfact papucii , clemele , suruburile de masa etc pe rand , se curata si se reconecteaza .E bine de facut la 10 000 odata . la motoarele vechi , ca a mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu tine de Aprilici,dar ma poate ajuta cineva cu linkuri de unde pot da jos "2 stupid dogs",seria de desene animate?Sunt 2 sezoane!Orice ajutor e binevenit!

mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...