Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

salut,

stie cineva un pegaso strada model apropiat de 2005 la dezmembrari ?

 

am nevoie de sa si toate plasticele de pe spate aparatorile tobelor si suportul de numar , care s-au deteliorat in urma unui mic incendiu la prima pornire de anul asta..... daca este cineva interesat sa o cumpere o dau cu 1800 euro eventual ma anuntati si va trimit si poze, moto este perfect functionala trebuie doar schimbate cele mentionate la inceputul post-ului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut,

stie cineva un pegaso strada model apropiat de 2005 la dezmembrari ?

 

am nevoie de sa si toate plasticele de pe spate aparatorile tobelor si suportul de numar , care s-au deteliorat in urma unui mic incendiu la prima pornire de anul asta..... daca este cineva interesat sa o cumpere o dau cu 1800 euro eventual ma anuntati si va trimit si poze, moto este perfect functionala trebuie doar schimbate cele mentionate la inceputul post-ului

 

 

iti dau eu un pegaso din 92 plus 600 e diferenta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Dupa ce m-am documentat pe net despre seria motor si vopsele, nu au nicio legatura (adica nu poti afla codul vopselei din seria motor-nu stiu de ce mi-a spus tipa asa).

Asa deci, daca cineva stie unde sa gasesc codul de vopsea, sau codul de vopsea pt pegasu meu, i-as fi recunoscator daca mi-ar putea spune.

Si am nevoie de oglinzi, in caz ca are cineva de vanzare.

Multumesc !

Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!!

am o intrebare pt astia care se stiu!!! pe bord la ceasu de la termometru crek mi so dus ledu ca aseara cand mam uitat nu se mai aprindea !! deci ce led ar trebui sa cumpar? ca as vrea sa vad si nopatea temperatura si no !!! si as putea sa il schimb eu?:laugh:

ms anticipat ;)

Editat de otrava
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa deci, daca cineva stie unde sa gasesc codul de vopsea, sau codul de vopsea pt pegasu meu, i-as fi recunoscator daca mi-ar putea spune.

Si am nevoie de oglinzi, in caz ca are cineva de vanzare.

Oglinzi noi la 69 de lei pe romimoto. <- Click

Cat despre coduri de culoare, din cate stiu eu, aprilia nu le a facut oficial publice nici o data.Ti am atasat un fisier cu ceva coduri de culoare care din pacate nu include modelele vechi de pegaso.

Tabella_Riduz_Colori_2007_041007.pdf

 

deci ce led ar trebui sa cumpar?

Din cate stiu eu, si daca mai tin bine minte, t5 ii zice, da n ar fi mai bine sa l scoti si sa mergi cu el in mana la magazin?Scoti carena aia mica de plastic din juru bordului, bagi mana pe sub termometru si cauti cu degetele doua fire care se termina intr un "dop de cauciuc" pe care l scoti si n care gasesti infipt becu.Succes.

 

Offtopic: Va place "semnatura" mea?Am postat numai ca sa mi admir inca o data poza. :laugh:

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oglinzi noi la 69 de lei pe romimoto. <- Click

Cat despre coduri de culoare, din cate stiu eu, aprilia nu le a facut oficial publice nici o data.Ti am atasat un fisier cu ceva coduri de culoare care din pacate nu include modelele vechi de pegaso.

Tabella_Riduz_Colori_2007_041007.pdf

 

 

Din cate stiu eu, si daca mai tin bine minte, t5 ii zice, da n ar fi mai bine sa l scoti si sa mergi cu el in mana la magazin?Scoti carena aia mica de plastic din juru bordului, bagi mana pe sub termometru si cauti cu degetele doua fire care se termina intr un "dop de cauciuc" pe care l scoti si n care gasesti infipt becu.Succes.

 

Offtopic: Va place "semnatura" mea?Am postat numai ca sa mi admir inca o data poza. :laugh:

 

 

 

Hehe ;) nice bike

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sambata am scos motorul la o mica tura. Dupa ce am venit cu el acasa am verificat nivelul de ulei. Cand am scos joja aceasta mirosea a benzina. De la ce oare?

Mentinez ca uleiul a fost schimbat in toamna la sfarsit de sezon, de pornit a pornit relativ usor chiar daca sambata a fost rece. Motorul trage, nu scoate nici un fum ciudat.

Totusi mi se pare ca se incalzeste mult prea repede la relanti, in 5 minute ajunge la peste 80 grade apa si porneste ventilatorul.

Va rog spuneti ce sa fac? Sa ma ingrijorez sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, totul e normal.

Abia dupa o tura, doua lungi, cand motorul va functiona mult timp in regimul normal de temperatura, uleiul nu va mirosi a benzina.

Daca ai facut o tura scurta, putinii vapori de benzina care ajung in ulei, nu au timp sa se evapore si sa fie recirculati in motor.

 

In 5 minute e normal sa se incalzeasca motorul cat sa plece electroventilatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesori de pegaso.

 

revin cu o lista de piese ce mi-a mai ramas din Pegaso 3 al meu...poate mai e cineva interesat.

 

Preturi de CRIZA!

 

mai am piesele ce urmeaza:

 

Rezervor = 300lei

 

Tobe =150lei

 

Carene spate = 200lei

 

Saua = 200lei

 

Etrier fata spate = 100lei/buc

 

bobina inductie bujie = 50 lei

 

scarite spate(pasager) = 100lei

 

scarite pilot = 100lei

 

Roata spate = 300lei

 

Laterale cadru aluminiu = 100lei

 

Bascula = 100lei

 

rezervor lichid racire = 50lei

 

semnalizari spate = 50 lei

 

stop = 50lei

 

pompa frana spate = 50lei

 

cric central =150lei

 

Piesele se trimit prin Curier sau Posta Romana cu ramburs, sau se pot ridica din Cluj Napoca

 

Date de contact:

 

Licareti Bogdan

yahoo: brogdan2000

0765214203

post-16646-1300725242_thumb.jpg

post-16646-1300725416_thumb.jpg

post-16646-1300725434_thumb.jpg

post-16646-1300725471_thumb.jpg

post-16646-1300725501_thumb.jpg

post-16646-1300725535_thumb.jpg

post-16646-1300725541_thumb.jpg

post-16646-1300725551_thumb.jpg

post-16646-1300725559_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!!

am o intrebare pt astia care se stiu!!! pe bord la ceasu de la termometru crek mi so dus ledu ca aseara cand mam uitat nu se mai aprindea !! deci ce led ar trebui sa cumpar? ca as vrea sa vad si nopatea temperatura si no !!! si as putea sa il schimb eu?

ms anticipat :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.stie careva unde as putea sa gasesc si eu un furtun ca cel care leaga radiatorul de pompa de apa(partea stanga).multumesc

 

targu" de masini vitan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms anticipat :(

 

Sa ti mai raspund o data ..uite te la postu asta -> CLICK

Oftalmologi nu stiu sa ti recomand. :laugh:

Mesaj completat

..Stiu ca s a mai discutat da nu gasesc la cautare si sincer mi e lene sa rasfoiesc zeci de pagini.

Voi ce ulei folositi pentru furca si mai ales cat intra n furca upside down? Vad ca n cartea tehnica pt modelul din 97 sunt pomenite decat 5w si 20w cu recomandarea de a le amesteca in cazu n care se doresc performante intermediare, iar la capacitate este trecut 430cm3 si nu cred ca i ok pt furca upside down.Sau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot dorm membrii vechi sa va povestesc inca un diy de al meu ..

 

De data asta pata mea s a orientat inspre semnalizarile spate..Si cum am gasit eu niste minunate de "semnalizari carbon dreptunghiulare" la un pret de chilipir -> AICI <- (50 de roni) , am recurs la a ma pufni rasu si a le lua dintr un magazin de piese scutere cu fabuloasa suma de 8 lei setu :) , pret pe care l si faceau inainte de modificare.

 

De aici incepe bricolaju:

Semnalizarile desfacute arata fix de opt lei, si jur ca nu nteleg nesimtirea cu care poate cineva sa le vanda cu 50 de lei.

post-42466-1301348727_thumb.jpg

Cum becul era unu de 2W, vopsit cu oja probabil, am tras o fuga si mi am cumparat sase leduri portocalii de 10mm.

post-42466-1301348815_thumb.jpg

Pt ca ledurile astea se alimenteaza in mod normal la 2 volti, iar eu vroiam sa leg cate trei pentru fiecare semnal, a trebuit sa apelez la spusele lui Ohm si sa calculez ce rezistor aveam de legat pe plusul ledurilor legate in paralel, ca sa le pot alimenta de la ~14v, cat stie motocicleta. Rezultatul a fost un rezistor de 200 de ohmi si 1.2w.Cel din poze este de 3w fiind cel mai apropiat pe care l am gasit.

post-42466-1301349239_thumb.jpg

Montajul a fost facut pe o bucatica de marsit(clingherit) pt ca nu am avut altceva mai potrivit la indemana, si nu am folosit folie de aluminiu sau vopsea argintie pe suprafata lui pentru ca ledurile mele difuza lumina intr un unghi de maxim 120 de grade.

post-42466-1301349383_thumb.jpg

post-42466-1301349417_thumb.jpg

Apoi am gaurit bucatica de marsit cu un burghiu de 1.5 pentru a prinde ledurile.

post-42466-1301349580_thumb.jpg

Daca va pricepeti la lipit mai bine decat mine nu dati cu pietre..Ledurile, cum am mai spus, sunt legate in paralel iar rezistorul este legat in serie la plusul "montajului" .Suplimentar eu am fixat rezistorul si firele cu pistolul cu lipici.

post-42466-1301349636_thumb.jpg

Siii asa arata "produsul finit" :

post-42466-1301349877_thumb.jpg

post-42466-1301349884_thumb.jpg

Probe:

post-42466-1301349914_thumb.jpg

post-42466-1301349924_thumb.jpg

 

Concluzii finale:

Semnalizari ieftine da aspectoase + piese in valoare de 3.5 lei = semnalizari cul + luminozitate mai mare deci si vizibilitate mai buna :baldy:

Urmeaza modificarea semnalizarilor fata si schimbatul releului de semnalizare.

Cine are idee unde gasesc unu mai ieftin?

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai nevoie de rezistentele care se livreaza cu semnalizarile LED,altfel datorita consumului redus releul va "clampani" foarte repede.

Ledurile trebuie sa fie din cele de mare intensitate si nu uzuale de 20 mA care nu-s vizibile ziua.

Fa o combinatie cu mai multe grupuri de cate 3 leduri inseriate apoi puse paralel sau ia o lanterna din cele ce se poarta pe frunte si studiaza constructia,vezi cum merge taiata si folosita in lampile tale,eventual lampi cu geamul portocaliu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Sa va zic ce am patit cu pegasica. Am fost de lam spalat la spalatorie si dupa aceea bineinteles nu a mai pornit lam lasat sa se mai usuce si suflat la compresor intrun final a pornit si am fost de iam bagat benzina.Si de aici mia inceput ''beleua" numai sta la relantiu neam doar cu socu tras si se aude un ''fasait'' care nu-l indentific de unde vine. Am scos supapele de pe carburatoare in ideea ca a ramas apa acolo,am golit paharelul de benzina dar fara niciun rezultat.

Mam mai interesat pe la unu si altu cum k ar fii jiglerul de vina ia intrat apa si trebuie suflat.

Cu nosteti pe cineva care se chiar se pricepe la Aprilia Pegaso ca mam saturat de tot felul de ''mesteri''.

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai nevoie de rezistentele care se livreaza cu semnalizarile LED/

Ledurile trebuie sa fie din cele de mare intensitate si nu uzuale de 20 mA care nu-s vizibile ziua.

Daca am scris postu de mai sus ca sa nteleaga tot romanu nu inseamna ca nu stiu despre ce vbesc. Ca sa fiu exact, calculul meu mi a zis ca rezistoarele de care am nevoie ca semnalizarile sa mearga cu releul original sunt de 21.405 ohmi.Si avand in vedere cat costa un amarat de releu pt semnale cu led, o sa folosesc rezistoarele.

Cat despre vizibilitate, fluxul luminos are mai mult de a face cu vizibilitatea decat intensitatea curentului.In fine, te asigur caledurile astea s sunt suficient vizibile si ziua.Ledurile uzuale de 20ma si 5mm au un flux luminos de vreo 8 cd maxim. Ca idee astea s undeva pe la 40.

Mersi de parere oricum.

 

Mesaj completat

Azi am avut zi de studiu si totusi nu s total lamurit..

Am vazut ca jiclerele principale de pe carburile de pegaso sunt de 130.5 si a mai fost ceva lume care a experimentat si cu unele mai mici.

 

INTREBARE: Jiclerele sunt M5?Si daca da, exista vreo alta diferenta intre ele si cele pt carburi dellorto care sa justifice faptu ca s aproape duble ca pret??Aparent si cele pt dellorto sunt lafel.

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Banuiesc ca stiti proverbul "prostia doare" sau "prostia se plateste"

Ei bine, in cazul meu am aplicat si rezolvat proverbul.

Dupa intamplarea cu intelijentu' ala care a cazuut cu motoru meu, punand frana fata, am patit-o si eu.

La fel. Poate chiar mai stupid.

L-am luat pe verisorul meu de-acas sa mergem pana la magazin..

Veneam linistit, nu cred ca aveam nici 30 km/h si mi-a sarit o gaina in fata.

Nu stiu ce a fost in capul meu: ca daca o sa dau peste gaina o sa cad, sau a fost instictul-prost- de a pune frana fata. Sau amandoua.

Si uite asa blana frana de fata.. ... .. si am cazut..

Pasagerul nu a patit nimic (cred/e ca a sarit) si eu mi-am rupt piciorul.. adica ligamentele s-au sucit, miscat... nu stiu, o bucata de os rupta si ceva la femur :-@ :-@..

infine.. motorul... carena e si mai zgariata , toba e si mai zgariata si vasul de expansiune (sau radiatorul) spart :)

Aveti grija !

Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...