nimeni Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 salut, stie cineva un pegaso strada model apropiat de 2005 la dezmembrari ? am nevoie de sa si toate plasticele de pe spate aparatorile tobelor si suportul de numar , care s-au deteliorat in urma unui mic incendiu la prima pornire de anul asta..... daca este cineva interesat sa o cumpere o dau cu 1800 euro eventual ma anuntati si va trimit si poze, moto este perfect functionala trebuie doar schimbate cele mentionate la inceputul post-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 salut,stie cineva un pegaso strada model apropiat de 2005 la dezmembrari ? am nevoie de sa si toate plasticele de pe spate aparatorile tobelor si suportul de numar , care s-au deteliorat in urma unui mic incendiu la prima pornire de anul asta..... daca este cineva interesat sa o cumpere o dau cu 1800 euro eventual ma anuntati si va trimit si poze, moto este perfect functionala trebuie doar schimbate cele mentionate la inceputul post-ului iti dau eu un pegaso din 92 plus 600 e diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata18tm Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Salutare ! Dupa ce m-am documentat pe net despre seria motor si vopsele, nu au nicio legatura (adica nu poti afla codul vopselei din seria motor-nu stiu de ce mi-a spus tipa asa). Asa deci, daca cineva stie unde sa gasesc codul de vopsea, sau codul de vopsea pt pegasu meu, i-as fi recunoscator daca mi-ar putea spune. Si am nevoie de oglinzi, in caz ca are cineva de vanzare. Multumesc ! Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimeni Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 iti dau eu un pegaso din 92 plus 600 e diferenta Multumesc dar vreau sa schimb categoria spre touring si sa-mi iau un motor nou.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otrava Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 (editat) salut!! am o intrebare pt astia care se stiu!!! pe bord la ceasu de la termometru crek mi so dus ledu ca aseara cand mam uitat nu se mai aprindea !! deci ce led ar trebui sa cumpar? ca as vrea sa vad si nopatea temperatura si no !!! si as putea sa il schimb eu? ms anticipat Editat Martie 20, 2011 de otrava Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 (editat) Asa deci, daca cineva stie unde sa gasesc codul de vopsea, sau codul de vopsea pt pegasu meu, i-as fi recunoscator daca mi-ar putea spune.Si am nevoie de oglinzi, in caz ca are cineva de vanzare. Oglinzi noi la 69 de lei pe romimoto. <- Click Cat despre coduri de culoare, din cate stiu eu, aprilia nu le a facut oficial publice nici o data.Ti am atasat un fisier cu ceva coduri de culoare care din pacate nu include modelele vechi de pegaso. Tabella_Riduz_Colori_2007_041007.pdf deci ce led ar trebui sa cumpar? Din cate stiu eu, si daca mai tin bine minte, t5 ii zice, da n ar fi mai bine sa l scoti si sa mergi cu el in mana la magazin?Scoti carena aia mica de plastic din juru bordului, bagi mana pe sub termometru si cauti cu degetele doua fire care se termina intr un "dop de cauciuc" pe care l scoti si n care gasesti infipt becu.Succes. Offtopic: Va place "semnatura" mea?Am postat numai ca sa mi admir inca o data poza. Editat Martie 20, 2011 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Oglinzi noi la 69 de lei pe romimoto. <- ClickCat despre coduri de culoare, din cate stiu eu, aprilia nu le a facut oficial publice nici o data.Ti am atasat un fisier cu ceva coduri de culoare care din pacate nu include modelele vechi de pegaso. Tabella_Riduz_Colori_2007_041007.pdf Din cate stiu eu, si daca mai tin bine minte, t5 ii zice, da n ar fi mai bine sa l scoti si sa mergi cu el in mana la magazin?Scoti carena aia mica de plastic din juru bordului, bagi mana pe sub termometru si cauti cu degetele doua fire care se termina intr un "dop de cauciuc" pe care l scoti si n care gasesti infipt becu.Succes. Offtopic: Va place "semnatura" mea?Am postat numai ca sa mi admir inca o data poza. Hehe nice bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho25 Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Salut, Sambata am scos motorul la o mica tura. Dupa ce am venit cu el acasa am verificat nivelul de ulei. Cand am scos joja aceasta mirosea a benzina. De la ce oare? Mentinez ca uleiul a fost schimbat in toamna la sfarsit de sezon, de pornit a pornit relativ usor chiar daca sambata a fost rece. Motorul trage, nu scoate nici un fum ciudat. Totusi mi se pare ca se incalzeste mult prea repede la relanti, in 5 minute ajunge la peste 80 grade apa si porneste ventilatorul. Va rog spuneti ce sa fac? Sa ma ingrijorez sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Stai linistit, totul e normal. Abia dupa o tura, doua lungi, cand motorul va functiona mult timp in regimul normal de temperatura, uleiul nu va mirosi a benzina. Daca ai facut o tura scurta, putinii vapori de benzina care ajung in ulei, nu au timp sa se evapore si sa fie recirculati in motor. In 5 minute e normal sa se incalzeasca motorul cat sa plece electroventilatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho25 Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Mersi mult, Ma speriasem putin, acum m-am linistit weekendul viitor o sa fac o tura mai lunga si vedem dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Salutare posesori de pegaso. revin cu o lista de piese ce mi-a mai ramas din Pegaso 3 al meu...poate mai e cineva interesat. Preturi de CRIZA! mai am piesele ce urmeaza: Rezervor = 300lei Tobe =150lei Carene spate = 200lei Saua = 200lei Etrier fata spate = 100lei/buc bobina inductie bujie = 50 lei scarite spate(pasager) = 100lei scarite pilot = 100lei Roata spate = 300lei Laterale cadru aluminiu = 100lei Bascula = 100lei rezervor lichid racire = 50lei semnalizari spate = 50 lei stop = 50lei pompa frana spate = 50lei cric central =150lei Piesele se trimit prin Curier sau Posta Romana cu ramburs, sau se pot ridica din Cluj Napoca Date de contact: Licareti Bogdan yahoo: brogdan2000 0765214203 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 baga poze cu tobele. is marving cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) Salutare Caut si eu senzorul de nivel de la rezervor. Brogdan tu dai rezervorul cu toate accesorile sau le dai si separat ? Editat Martie 22, 2011 de blackangel666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 @ florynn o sa incerc sa fac poze si la tobe...is tobele clasice de pegaso.. @ blackangel666 iti dau si senzorul separat numai sa ma uit daca il am....sa nu il fi dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otrava Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 salut!! am o intrebare pt astia care se stiu!!! pe bord la ceasu de la termometru crek mi so dus ledu ca aseara cand mam uitat nu se mai aprindea !! deci ce led ar trebui sa cumpar? ca as vrea sa vad si nopatea temperatura si no !!! si as putea sa il schimb eu? ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxis Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 salutare.stie careva unde as putea sa gasesc si eu un furtun ca cel care leaga radiatorul de pompa de apa(partea stanga).multumesc targu" de masini vitan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 ms anticipat Sa ti mai raspund o data ..uite te la postu asta -> CLICK Oftalmologi nu stiu sa ti recomand. Mesaj completat ..Stiu ca s a mai discutat da nu gasesc la cautare si sincer mi e lene sa rasfoiesc zeci de pagini. Voi ce ulei folositi pentru furca si mai ales cat intra n furca upside down? Vad ca n cartea tehnica pt modelul din 97 sunt pomenite decat 5w si 20w cu recomandarea de a le amesteca in cazu n care se doresc performante intermediare, iar la capacitate este trecut 430cm3 si nu cred ca i ok pt furca upside down.Sau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 daca dezmembreaza careva o aprilia 650 din 1997 in sus si are tobe marving ma intereseaza pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Salut Caut un releu de incarcare pt Aprilia Pegaso din 99 Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeB Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 De joi am intrat si eu randurile voastre. 2005 5000km Am si o intrebare: care e treaba cu potentiometrul de la sigurante. Nu de alta dar o sa am o discutie cu un domn dragut de la UM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) Daca tot dorm membrii vechi sa va povestesc inca un diy de al meu .. De data asta pata mea s a orientat inspre semnalizarile spate..Si cum am gasit eu niste minunate de "semnalizari carbon dreptunghiulare" la un pret de chilipir -> AICI <- (50 de roni) , am recurs la a ma pufni rasu si a le lua dintr un magazin de piese scutere cu fabuloasa suma de 8 lei setu , pret pe care l si faceau inainte de modificare. De aici incepe bricolaju: Semnalizarile desfacute arata fix de opt lei, si jur ca nu nteleg nesimtirea cu care poate cineva sa le vanda cu 50 de lei. Cum becul era unu de 2W, vopsit cu oja probabil, am tras o fuga si mi am cumparat sase leduri portocalii de 10mm. Pt ca ledurile astea se alimenteaza in mod normal la 2 volti, iar eu vroiam sa leg cate trei pentru fiecare semnal, a trebuit sa apelez la spusele lui Ohm si sa calculez ce rezistor aveam de legat pe plusul ledurilor legate in paralel, ca sa le pot alimenta de la ~14v, cat stie motocicleta. Rezultatul a fost un rezistor de 200 de ohmi si 1.2w.Cel din poze este de 3w fiind cel mai apropiat pe care l am gasit. Montajul a fost facut pe o bucatica de marsit(clingherit) pt ca nu am avut altceva mai potrivit la indemana, si nu am folosit folie de aluminiu sau vopsea argintie pe suprafata lui pentru ca ledurile mele difuza lumina intr un unghi de maxim 120 de grade. Apoi am gaurit bucatica de marsit cu un burghiu de 1.5 pentru a prinde ledurile. Daca va pricepeti la lipit mai bine decat mine nu dati cu pietre..Ledurile, cum am mai spus, sunt legate in paralel iar rezistorul este legat in serie la plusul "montajului" .Suplimentar eu am fixat rezistorul si firele cu pistolul cu lipici. Siii asa arata "produsul finit" : Probe: Concluzii finale: Semnalizari ieftine da aspectoase + piese in valoare de 3.5 lei = semnalizari cul + luminozitate mai mare deci si vizibilitate mai buna Urmeaza modificarea semnalizarilor fata si schimbatul releului de semnalizare. Cine are idee unde gasesc unu mai ieftin? Editat Martie 28, 2011 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Ai nevoie de rezistentele care se livreaza cu semnalizarile LED,altfel datorita consumului redus releul va "clampani" foarte repede. Ledurile trebuie sa fie din cele de mare intensitate si nu uzuale de 20 mA care nu-s vizibile ziua. Fa o combinatie cu mai multe grupuri de cate 3 leduri inseriate apoi puse paralel sau ia o lanterna din cele ce se poarta pe frunte si studiaza constructia,vezi cum merge taiata si folosita in lampile tale,eventual lampi cu geamul portocaliu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Salut.Sa va zic ce am patit cu pegasica. Am fost de lam spalat la spalatorie si dupa aceea bineinteles nu a mai pornit lam lasat sa se mai usuce si suflat la compresor intrun final a pornit si am fost de iam bagat benzina.Si de aici mia inceput ''beleua" numai sta la relantiu neam doar cu socu tras si se aude un ''fasait'' care nu-l indentific de unde vine. Am scos supapele de pe carburatoare in ideea ca a ramas apa acolo,am golit paharelul de benzina dar fara niciun rezultat. Mam mai interesat pe la unu si altu cum k ar fii jiglerul de vina ia intrat apa si trebuie suflat. Cu nosteti pe cineva care se chiar se pricepe la Aprilia Pegaso ca mam saturat de tot felul de ''mesteri''. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 (editat) Ai nevoie de rezistentele care se livreaza cu semnalizarile LED/Ledurile trebuie sa fie din cele de mare intensitate si nu uzuale de 20 mA care nu-s vizibile ziua. Daca am scris postu de mai sus ca sa nteleaga tot romanu nu inseamna ca nu stiu despre ce vbesc. Ca sa fiu exact, calculul meu mi a zis ca rezistoarele de care am nevoie ca semnalizarile sa mearga cu releul original sunt de 21.405 ohmi.Si avand in vedere cat costa un amarat de releu pt semnale cu led, o sa folosesc rezistoarele. Cat despre vizibilitate, fluxul luminos are mai mult de a face cu vizibilitatea decat intensitatea curentului.In fine, te asigur caledurile astea s sunt suficient vizibile si ziua.Ledurile uzuale de 20ma si 5mm au un flux luminos de vreo 8 cd maxim. Ca idee astea s undeva pe la 40. Mersi de parere oricum. Mesaj completat Azi am avut zi de studiu si totusi nu s total lamurit.. Am vazut ca jiclerele principale de pe carburile de pegaso sunt de 130.5 si a mai fost ceva lume care a experimentat si cu unele mai mici. INTREBARE: Jiclerele sunt M5?Si daca da, exista vreo alta diferenta intre ele si cele pt carburi dellorto care sa justifice faptu ca s aproape duble ca pret??Aparent si cele pt dellorto sunt lafel. Editat Martie 29, 2011 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata18tm Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Salutare Banuiesc ca stiti proverbul "prostia doare" sau "prostia se plateste" Ei bine, in cazul meu am aplicat si rezolvat proverbul. Dupa intamplarea cu intelijentu' ala care a cazuut cu motoru meu, punand frana fata, am patit-o si eu. La fel. Poate chiar mai stupid. L-am luat pe verisorul meu de-acas sa mergem pana la magazin.. Veneam linistit, nu cred ca aveam nici 30 km/h si mi-a sarit o gaina in fata. Nu stiu ce a fost in capul meu: ca daca o sa dau peste gaina o sa cad, sau a fost instictul-prost- de a pune frana fata. Sau amandoua. Si uite asa blana frana de fata.. ... .. si am cazut.. Pasagerul nu a patit nimic (cred/e ca a sarit) si eu mi-am rupt piciorul.. adica ligamentele s-au sucit, miscat... nu stiu, o bucata de os rupta si ceva la femur :-@ :-@.. infine.. motorul... carena e si mai zgariata , toba e si mai zgariata si vasul de expansiune (sau radiatorul) spart Aveti grija ! Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.