V a L y O Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Intrebare de baraj: airbox-ul de la Pegaso ML (cel dupa '97) se potriveste pe un Pegaso MX sau GA (cele inainte de '96)? Filtrul de aer e dreptunghiular si as vrea sa trec la cel rotund. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzfmann Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 @yzfmann Daca mecanicul nu ii da de cap, spune-mi si incerc sa trec eu pe la tine daca esti din bucuresti. In ce zona stai ? P.S. Daca vin pentru ca mecanicul nu ii da de cap, sa ai bateria incarcata bine. Nu te costa nimik. Trebuie sa recunosc ca si tu si PENETRU sunteti prea de gasca. Acum vin de la mecanic. Am stat acolo si am vazut: vreo 3 ore a spalat carburatoarele de le-a facut luna, le-a pus in decarburol, solutii, spray-uri, etc, le-a suflat la mare presiune, ce mai, ca la carte. M-am rugat la D-ZEU sa porneasca dar......cand i-a dat la automat a facut intocmai si la fel ca inainte. Se pare ca l-am pus pe ganduri. Ce naiba sa aiba? Sunt convins 99% ca nu e din carburatoare....pe unde naiba poate sa ia asa mult aer fals? Va tin la curent. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Ok, anunta-ma (anunta-ne) cand vrei sa vin. Stabilim sa vedem cum am si eu si tu timp liber. In general eu intru la munca la 14 si ies pe la 19. Practic, dimineata o am libera... sau dupa 8 seara. Inteleg ca mobra inca e la mecanic... si ca inca nu i-a dat de cap. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzfmann Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Ok, anunta-ma (anunta-ne) cand vrei sa vin. Stabilim sa vedem cum am si eu si tu timp liber. In general eu intru la munca la 14 si ies pe la 19. Practic, dimineata o am libera... sau dupa 8 seara. Inteleg ca mobra inca e la mecanic... si ca inca nu i-a dat de cap. ? Da, asa este, mobra e inca la mecanic, undeva pe langa spitalul Fundeni, o sa mai trec azi pe acolo sa vad cum sta treaba si eventual sa il intreb pe mecanic daca e ok sa veniti tu si sau Penetru sa va dati cu parerea, asta daca e ok si pt tine sau pt voi. Asa ca maine m-as bucura foarte tare sa puteti ajunge in zona pod Fundeni sau daca va e mai usor trec eu sa va iau cu masina - asta in cazul in care vreunul din voi e disponibil. Berea o pun la rece de pe acum. Toate bune si revin cu detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 as vrea sa trec la cel rotund. O alta idee. -> K&N RU-2970 <- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Multumesc Geo C.P. Acum am unul dreptunghiular, tot de la K&N, cu intretinere. Eu unul intreb de cel rotund pentru ca nu vreau sa mai ma complic cu spalatul, uscatul si apoi cu imbibatul cu ulei. Il scot pe cel vechi si-l pun pe cel nou, treaba de 1min maxim. Plus ca si costul e mai mic la cel de hartie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Da, asa este, mobra e inca la mecanic, undeva pe langa spitalul Fundeni, o sa mai trec azi pe acolo sa vad cum sta treaba si eventual sa il intreb pe mecanic daca e ok sa veniti tu si sau Penetru sa va dati cu parerea, asta daca e ok si pt tine sau pt voi. Asa ca maine m-as bucura foarte tare sa puteti ajunge in zona pod Fundeni sau daca va e mai usor trec eu sa va iau cu masina - asta in cazul in care vreunul din voi e disponibil. Berea o pun la rece de pe acum. Toate bune si revin cu detalii. ai dus-o cumva la Patrick? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 @yzfmann Vorbeste cu mecanicul si lasa un numar de telefon ca sa putem comunica mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Maine dimineata-s la munca,teren in tot orasul,daca e lejer programul trec pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzfmann Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 ai dus-o cumva la Patrick? da, este la patrick, imi pare ca tipul e ok, astept si parerile voastre, oricum va multumesc la toti pt suport, nu ma asteptam sa fiti asa de saritori.....de mult nu mi s-a mai intamplat. pot fi gasit la nr de tel 0751154019...asa ca va astept cu drag cu noi sfaturi. sa aveti parte de tot ce e mai bun. numai bine si revin cu detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 la el am avut o si eu pana sapt trecuta.e ok omul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzfmann Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Gata, am rezolvat problema, caz inchis. Asa ca tin sa multumesc pe aceasta cale in mod expres lui Mony care mi-a scurtat agonia si a venit azi sa ma ajute. Problema a fost - nu o sa credeti - de la carburatoare. Dar cu ajutorul lui Moni si priceperea lui Patrick am reusit sa rezolv cazul. Asa ca ii recomand cu caldura pe aman2 . Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 ce problema a avut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 @enos Povestea este simpla (tocmai de aia te innebuneste de multe ori). Cand am anuns la atelier, am pornit motorul si evident, nu statea la relanti mai mult de cateva secunde nici cu socul tras. Galeriile de evacuare se inrosau puternic (rezulta aer fals sau amestec slab). Am verificat si eu sa nu traga aer fals pe nicaieri. Nimimc. Zic inseamna ca nu e bun amestecul. P.S. Inainte, ca tot era rezervorul dat jos si nu pornise din prima motorul am scos si bujia. CAND SPUN AM FACUT SAU AM DRES... DE FAPT PATRICK A FACUT TOTUL (e doar meritul lui). Am inchis paranteza Patrik zice: Am pus suruburile la 3 ture jumatate (exact cum le aveam si eu puse cu manuta proprie)... Fuck... zic... inseamna ca nu e din carburatoare, clar ! Imi vine o idee ! REZISTORUL de la avans. Facem un schmb prietenesc intre cele 2 rezistoare (al meu de 10K fata de 4,7K). Adunam cei 2K de dupa valorile rezistentelor si rezulta, evedent, cacao (caca)... adica nicio schimbare. Fuck ! Nici de la asta nu e ! Zic eu lui Patirck: Hai sa golim carburatoarele si de la mine si de la yzfmann sa vedem daca au acelasi nivel. Le goleste Patrick in doua capace identice de spray... aveau fix acelasi nivel. Bag o tigara... deci acelasi nivel. Fuck ! Ramane varianta finala ! Jos carburatoarele de la ambele motociclete. Verificat, au acelasi cod, deci nu au cum sa fie diferite. Clar. Montam (adica Patirk, bineinteles) carbelitoarele mele pe mobra lui yzf... merge ceas. Da-i cu plansete de bucurie. Si-o tigara. Zic eu: hai sa le desfacem sa le comparam. Patrick + Mony + Andrei... fete d'alea nedumeritele (scuza-ma daca te-am botezat, n-am fost foarte atent cand am facut cunostinta). Mai ce penele noaste se intampla ? Dezmembram totul cu simt de raspundere si stoicism (tot Patrick, saracul). Toate carburatoarele luna, plutitoarele, cuiele, inchiderile clapetelor, acele de la membrane... identice. Except this (cum ar spune Jerremy Clarckson). Jigloarele principale. La mine 112.5, la celelalte carbelitoare 100 (ca sa fie rotund Zicem... bai, ce naiba, e mica diferenta. Si oricum, carburile mele, cand am luat mobra erau deschise la 2.25. Le-am pus eu la 3 jumate. Suruburile de aer, desigur... Nu e de la asta. Cu lacrimi in ochi, asamblam carburile cum le-a facut mama lor italiana (mikuni din japonia, dar si-a luat cetatenia europeana). Noroc cu Patrick ca s-a ocupat de tot, ca am avut timp sa fumez din nou Punem carburatoarele inapoi pe motor... tot asa merge. Faptul ca fumatul si timpul liber dezvolta simturile, zic eu: sa le punem la 4 ture sa vedem. Frate ! Merge mai bine. Se mai inroseau un pic evacuarile, dar nu iti mai prajeau parul din nas. Daca tot erau usor de scos hai sa le mai dam gaz. Am ajuns la 5 ture (daca nu ma insel) si motorul merge ceas. Concluzia: Mama lor de carbelitoare ! (aia japonezo-italiana). Pe aceasta cale imi permit sa va recomand un mecanic ce nu sta prost cu nervii (e mai calm ca mine si la fel de tipicar). Am promis sa il vizitez pentru un schim de ulei in amortizoarele gazelei. Desi eu ma cam bag sa surubaresc la greu, am descoperit un loc unde se fumeaza bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Multe ciudatenii se intampla cu mobrele astea,eu din pacate nu am avut vreme sa trec,nu neaparat ca as fi avut cu ce ajuta dar.. barem de "inchis pacientul" m-as fi bagat ca mi-e tare drag sa ma murdaresc pe maini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzfmann Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Bag seama ca Mony e priceput pana si in a povesti...e f atent la detalii si marturisesc ca nu a omis nimic. Este intocmai si adevarat ce a povesti Mony.....apropos, Alex e numele meu :-p....iar berea nu am apucat sa o dau asa ca profit de ocazie sa te invit oficial la terasa sau.....unde esti dispus sa ma onorezi cu prezenta. Cert este ca desi a picurat putin azi eu am reusit sa incing tobele pe sosea datorita lui Mony si Patrick. Mobra merge super iar la pupitrul de comanda sunt highhhhhhhhhhh............Toate bune dragii mei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magiaru Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Salut baieti. Astazi am patit o mare belea cu mobra. Proaspat improspatata de primavara, toate consumabilele noi, carenele revopsite luate ieri de la vopsitor. Aflat la o plimbare, ma pregatesc sa intru intr-o curba stil 20-30 la ora, si mi se blocheaza roata spate. Mobra s-a mai tarsait putin pana se opreste in poponeata unei masini oprite care n-are absolut nimic. Maine imi dau seama exact ce daune o avea mobra. Din cate imi dau seama acum, masca fata e crapata, zgarieturi pe carena stanga proaspat vopsita. Problema grava e la furca. Cand roata fata e dreapta, ghidonul si jugul trag serios spre stanga. E prima oara cand patesc o asemenea belea. La cati bani am bagat s-o fac gata de drum primavara asta, si cat o sa ma coste si noutatea, ma gandesc serios sa las dracu tot motociclismul. Aveti grija de voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Se oate sa fie doar decalate jambele injug, nu iti face asa mari probleme... inspecteaza telescoapele sa nu fie tuburile indoite. Daca nu sunt indoite, nu e asa mare problema... Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 @magiaru Asa este. Uita-te daca amortizoarele sunt curbate (e foarte putin probabil sa fie). Daca nu sunt curbate, pur si simplu, cu ajutorul unui prieten faci urmatoarele: 1. te uiti cu atentie daca nu cumva ghidonul este stramb (forma ghidonului, nu prinderile). 2. daca si ghidonul e drept, slabesti putin (3-4 ture) cele 6 imbusuri care tin amortizoarele. Sunt cate 3 pe fiecare amortizor. Se gasesc la fiecare jug (la jugul de sus si la cel de jos). 3. prietenul care te ajuta, tine roata fata intre picioare, astfel incat sa fie in axul motocicletei. 4 din ghidon, indrepti pozitia amortizoarelor. Trebuie sa pice ochiometric jugurile perpendicular pe axa motocicletei. 5. strangi imbusurile pe pozitia asta. 6 posibil ca prinderile ghidonului sa fie strambe (nu e nicio problema - de fapt nu stau bine in bucsile de cauciuc) 7. scoti capacelele de la prinderile ghidonului cu o surubelnita dreapta. 8. desfaci cele 4 imbusuri si scoti ghidounul. 9. scoti din locasele lui ghidonul si il lasi pe rezervor (pui o carpa sa nu zgarii vopseaua) 10. o sa vezi un surub in centrul fiecarei prinderi de ghidon (in jug). surubul respectiv intra intr-o bucsa de cauciuc. 11. ai 2 variante. ori merge sa pozitionezi cu forta mainilor "ianltatoarele de ghidon" si ar cam trebui sa mearga... daca nu, slabesti putin suruburile respective (de mai sus). 12. te vei prinde usor cand ai pus totul pe pozitie. 13. asamblezi la loc ghidonul. 14. bagi gaz si te plimbi fericit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 (editat) De astazi am intrat si eu in randul posesorilor de pegaso. Mobra lui Enos a ajuns de dimineata la mine. Foarte multumit de ea! Super baiat si Cata! Acuma la 1 km cel mult de locul de unde am ridicat-o am si pus-o la pamant (sau a fost invers?). Dau sa intru in benzinarie; vit 1; frana de motor; cand deodata ma trezesc jos. nu prea am inteles de ce (probabil nisipul de la intrare) dar m-a pufnit rasul asta in vazul prietenilor cu care am venit. "Asta sigur nu ajunge acasa intreg". Dar in afara de micul incident in care am reusit sa zgarii carenele s-a comportat exemplar Editat Mai 14, 2011 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 (editat) Sa te bucuri de ea si grija mare !Asfalt uscat! Editat Mai 14, 2011 de enos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magiaru Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 @mony & bronto O sa incerc sa vad luni exact ce e in neregula cu ea cand o desfac. Astazi si maine am fost pe standby ca s-au instalat obisnuitele dureri la julituri si in piciorul prins sub ea. Sper sa fie de la jug, altfel am pus-o de mamaliga o vreme. Mersi mult pentru sfaturi baieti, si va anunt luni care-i baiul cu ea. Asfalt uscat si soare! Aaah, si felicitari lui banzay! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Eu am indreptat foarte simplu ghidonul,am slabit imbusurile de la juguri,am scuturat stanga-dreapta de ghidon apoi am strans suruburile,s-a asezat singura corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kayne Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 mdaaa... fain de unii care deja se plimba... eu inca ma chinui sa o pornesc... bag seama ca bateria si'a pus in minte sa ma distruga prin rugaciune... pus la incarcat... pus la incarcat cu apa distilata, acu pus si cu electrolit... daca nu si nu, trebuie una noua... recomandari ceva? p.s. pe unde presteaza nenea Patrick, ca i'as face o vizita, inteleg ca e priceput omul pe acest agregat... o zi minunata pegasisti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 (editat) Eu am decis sa incerc VoltOn pe gel,120 lei pe str Dambovitei 14,dova com.Garantie 6 luni doar. Editat Mai 15, 2011 de svgobi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.