Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Mi-a venit si mie saua de la Darian, moale, modificata astfel incat sa nu o iau nici la vale, nici sa vin peste pasager, nici pasagerul pt mine :) Am si sticker-it-o cu un 'dakar' (poate o sa ziceti ca da in kitch, dar dintotdeauna am vrut un sticker din ala si imi trebuia si ceva lipit pe rezervor pt ca ating cu genuncherele si stric frumusete de vopsea).

 

A pornit relativ greut dupa 3 saptamani de nefolosinta, am tras o tura de exterior, plimbat prin oras un pic, iar de dimineata deabia deabia invartea. Am mai plimbat-o un pic pana am ajuns la munca si pe seara a pornit ok. Dupa ce am ajuns acasa, am lasat-o un pic si am masurat si bateria: 12.80v; nu am mai pornit-o sa vad si incarcarea caci e clar ca e ok.

 

Mi-am mai luat cateva de drum, o pompa, un spray de pana, si sambata asta cred ca o bag la offroad un pic, la un drum pe la periboina ca de cand vreau sa ajung acolo. Sper sa fac si niste poze cu moto cum arata, ca am promis, dar sa imi recuperez aparatul foto :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

 

Eu am modelul din 94, Pegaso GA si am o problema electrica la el.

 

Cred ca toata lumea o sa spuna ca probabil am o problema cu CDI-ul dar eu nu sunt atat de sigur. In primul rand problema e doar daca se incalzeste motorul...

 

 

Alternatorul e de vina.

 

@sfaturi :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut voios, sunt un proaspat posesor de Pegaso si am o nedumerire,si anume daca e normal sa puste in tobe la frana de motor :what: ...nu am nici un aprilist in zona sa ma pot sfatui cu el, in rest merge bine(exceptand consumul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam,am sa incerc luni,poate daca spal filtrul mai scad si din consum...sau ai vreo vraja ceva sa-l aduc sub 5%? am abia 150km cu el, i-am facut consumul si am scos peste 7% :nono: si atunci imi raman doua variante,ori ii dau viteza, ori il pun pe gaz(GPL)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut un calcul cat de cat, la mers batraneste (prima oara cu motorul asta) De la Buc. la C-ta, 4.5 parca iesise. Dar batea si un vant pe autostrada, m-a apucat si ploaia, de mergeam constant cu viteza mica si cea mai mare treapta :) Acum, sub 7-8 nu cred ca scot, daca o mai bag si pe la offroad, cred ca mai creste un picut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curiozitate:

Care e viteza maxima atinsa cu pegasu?Din cate am vazut, specificatiile spun ~160 kmh maxim.

Al meu este un 98 cu jiclere principale de 122, tubu ala de cauciuc de pe aer scos, acele de dozaj la al doilea semn de sus in jos, bujie standard ngk fara rezistenta, fisa "reising" ngk cu rezistor de 5, si l am dus pana peste 180. As zice aproape 190, viteza masurata pe km motocicletei, deci cu oaresce eroare, iar consumul mixt scos cand ma jucam a fost intre 6 si 7. De mentionat e ca inca am amestecu usor bogat.

Voi?

 

Btw. Inca ceva de citit. http://www.apriliapegaso.de/

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers 150+ pe ceas, dar real tot in jur de 140 cred ca era si dadea impresia ca mai poate (intr-o depasire), dar sincer o simteam cam ruleta ruseasca la varsta ei si viteza aia.

 

Acum am 2 probleme:

Dupa ce ziceam ca a stat 3 saptamani, porneste cam greu. Inainte nu facea asa. Am curatat bornele bateriei si 'papucii' cu smirghel pt ca invartea un pic si parca ramanea fara curent si asta s-a rezolvat, invarte continuu acum. Dar tot porneste greu. Tinand cont ca de cand am inceput sa o folosesc iar, am facut doar drumuri destul de scurte prin oras si doar 2 drumuri de exterior (vreo 20km/drum), si cum am si amestecul un pic cam bogat, e posibil sa fie bujia 'afumata' si din cauza asta sa porneasca greu?

 

Si problema 2, vad ca nu mai imi merge senzorul de pe pompa de frana spate. Inainte mergea perfect, acum, deloc, dupa timpul in care a stat. se poate face ceva, sau adaptez senzorul de pedala frana daewoo/dacie?

 

Si o poza ca de mult am promis :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@banzay

Adapteaza un contact electric actionat de pedala (mecanic).

Senzorul ala de presiune pica foarte usor si e scump.

 

Am fost in weekend pana la Nessebar.

Motorul incarcat doar cu topcase si pasager.

Consum mediu 6.5 litri / 100km. Mers cu 100 - 110 km/h.

Benzina cumplit de proasta luata de la bulgari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu toate ca nu ma intereseaza viteze mai mari de 130

Nu ma ntelege gresit. Ce am facut eu a fost pur de dragu curiozitatii.Am vrut sa vad pana la cat urca motoru cu setarile mentionate mai sus, pentru ca planuiesc sa ma joc cu mai multe configuratii.

In alta ordine de idei, dupa abundenta de replyuri observ ca ori nu sunt luat in serios si presupune lumea ca mananc castane, ori au disparut de p aici userii care au ceva de spus, caz in care o sa fac doua lucruri, si anume :

1. La urmatoarea tura o sa filmez bordu, si o sa postez filmarea.

2. Ulterior o sa incetez a mai folosi minunatu forum. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Geo, eu nu am fost rau-intetionat. Eu am vorbit strict de mobra mea, care a mai si fost cazuta mai mult ca sigur la un momentdat, varsta aproape de a mea (daca eu mai am cate un calcai care ma doare dapai ea). Iar Paul, dintr-o scurta conversatie purtata online cu el, nu pare tipul sa faca comentarii rautacioase.

 

Eu te cred ca ai prins viteza aia, ai mobra mai tinerica, sigur o intretii, plus ca am si vazut pe youtube cateva filmulete cu pegaso-uri la viteze impresionate :)

 

:cheers:

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E normal,are doar amestecul nitel cam bogat probabil,spala filtrul de aer si gata (sub carena dreapta spate).

am gasit filtrul insa era sub sea, si e de hartie, nu am ce spala la el,pare schimbat nu demult si intre timp am mai gasit o cauza care poate creste consumul si anume dupa 40-50 km se intarea pedala de frana si mergea infranata roata spate :unsure: fostul proprietar nu lasase cursa libera la pedala,si probabil de aceea se strangea sper sa fi fost asta, oricum trebuie schimbat si lichidul cand voi avea vreme...mi s-a slabit si galeria de evacuare...am gasit o piulita in scut...strangandu-le a disparut sunetul de motor barbatesc... :-L sunt :scratch: curios ce urmeaza

 

in alta ordine de idei Geo am toate motivele sa te cred,in general motoarele (care le-am avut)atingeau viteza max de pe vitezometru,hondita mea din 89 de 250 atinge 180 la 26kw,logic ar fi la 48kw sa mergi cu 200,nu am incercat , insa la 120 se simte perfect ...din discutiile cu prieteni , mecanici am inteles ca in general mersul optim la motoare este in ultima treapta de viteza si cu acul vitezometrului la verticala, adica la Garda este 120

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"

Acum am 2 probleme:

Dupa ce ziceam ca a stat 3 saptamani, porneste cam greu. Inainte nu facea asa. Am curatat bornele bateriei si 'papucii' cu smirghel pt ca invartea un pic si parca ramanea fara curent si asta s-a rezolvat, invarte continuu acum. Dar tot porneste greu. Tinand cont ca de cand am inceput sa o folosesc iar, am facut doar drumuri destul de scurte prin oras si doar 2 drumuri de exterior (vreo 20km/drum), si cum am si amestecul un pic cam bogat, e posibil sa fie bujia 'afumata' si din cauza asta sa porneasca greu?

"

daca ai fisha originala de bujie, inlocuieste-o cu una noua .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

185 km/h pe autostrada in Germania, mers solo cu topcase si valize pe laterale, acele de dozaj pe pozitia 3 de sus in jos. Consumul a fost pe masura

cam 8,5 litri. Acum am acele pe pozitia 2 si haleste cam 6 litri la suta, mers normal 90 - 120 km/h, motorul este bine reglat, la utilizare zilnica

porneste intotdeauna la prima cheie si ajunge la 140 cu o usurinta de invidiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult de 165(real) nu merge orice ai face :D :friends:

Cred ca mi se pare mai usor de realizat treaba asta din cauza berii consumate n seara asta ..DAR.Dupa ce ma trezesc..o sa ma straduiesc sa realizez o prindere pentru al meu telefon, in asa fel incat sa l filmez dat pe gps simultan cu kilometrajul, si mai vbim dupa.Ce am pe pegasul meu am postat deja.

si ajunge la 140 cu o usurinta de invidiat.

Fara sa mananc castane, cu setarile actuale a mea la 140 ajunge din gresala. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:-de cine sunt facute carburatoarele pentru pegaso 97"? la mine scrie "made in japan" ce legatura are cu it?, deasemenea pe anumite relee,sunt un posesor nou de aprilia pegaso 650 si nu stiu f multe despre ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma ntelege gresit. Ce am facut eu a fost pur de dragu curiozitatii.Am vrut sa vad pana la cat urca motoru cu setarile mentionate mai sus, pentru ca planuiesc sa ma joc cu mai multe configuratii.

In alta ordine de idei, dupa abundenta de replyuri observ ca ori nu sunt luat in serios si presupune lumea ca mananc castane, ori au disparut de p aici userii care au ceva de spus, caz in care o sa fac doua lucruri, si anume :

1. La urmatoarea tura o sa filmez bordu, si o sa postez filmarea.

2. Ulterior o sa incetez a mai folosi minunatu forum. :ok:

Nu stiu de ce ti s-a parut neserios reply-ul meu. Am precizat viteza cu care am ajuns pe Pegaso-ul meu, chiar am vorbit serios; cat despre faptul ca nu ma intereseaza viteze mai mare este doar o precizare privind stilul meu de a conduce o motocicleta.

Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema de rezolvat: de doua zile porneste foarte greu calutzu meu(cu toate ca inainte o luat la sfert). Brusc fara nici o schimbare la motor. Porneste abia dupa vreo 15 sec de dat la automat. Am impresia ca nu primeste suficienta benzina pentru ca si atunci cand da sa porneasca se opreste imediat, dupa aceea iar porneste sta ceva mai mult si iar moare si in final, la a cincea pornire aprox nu mai moare. :-??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica - fisa bujie (de preferat pune una noua)

- colierele de la carburi (sa nu traga aer fals)

- cuplele de la alternator si releu regulator (starea contactelor)

Pune o carpa pe priza de aer , la pornire .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...