Banzay Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Mi-a venit si mie saua de la Darian, moale, modificata astfel incat sa nu o iau nici la vale, nici sa vin peste pasager, nici pasagerul pt mine Am si sticker-it-o cu un 'dakar' (poate o sa ziceti ca da in kitch, dar dintotdeauna am vrut un sticker din ala si imi trebuia si ceva lipit pe rezervor pt ca ating cu genuncherele si stric frumusete de vopsea). A pornit relativ greut dupa 3 saptamani de nefolosinta, am tras o tura de exterior, plimbat prin oras un pic, iar de dimineata deabia deabia invartea. Am mai plimbat-o un pic pana am ajuns la munca si pe seara a pornit ok. Dupa ce am ajuns acasa, am lasat-o un pic si am masurat si bateria: 12.80v; nu am mai pornit-o sa vad si incarcarea caci e clar ca e ok. Mi-am mai luat cateva de drum, o pompa, un spray de pana, si sambata asta cred ca o bag la offroad un pic, la un drum pe la periboina ca de cand vreau sa ajung acolo. Sper sa fac si niste poze cu moto cum arata, ca am promis, dar sa imi recuperez aparatul foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Va salut! -de unde as putea cumpara un semering de amortizor fata ca imi curge sau un amortizor stanga cel care tine discul de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 http://www.motovip.ro/produse/40x52x10/10,5%20-%20set%20simeringuri%20furca%20Athena,%20Aprilia%20Pegaso_1020.htm Daca nu vrei de la astia, mai gasesti si alte magazine online. Foloseste google-ul cu incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Salut! Eu am modelul din 94, Pegaso GA si am o problema electrica la el. Cred ca toata lumea o sa spuna ca probabil am o problema cu CDI-ul dar eu nu sunt atat de sigur. In primul rand problema e doar daca se incalzeste motorul... Alternatorul e de vina. @sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 salut voios, sunt un proaspat posesor de Pegaso si am o nedumerire,si anume daca e normal sa puste in tobe la frana de motor ...nu am nici un aprilist in zona sa ma pot sfatui cu el, in rest merge bine(exceptand consumul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 E normal,are doar amestecul nitel cam bogat probabil,spala filtrul de aer si gata (sub carena dreapta spate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Multzam,am sa incerc luni,poate daca spal filtrul mai scad si din consum...sau ai vreo vraja ceva sa-l aduc sub 5%? am abia 150km cu el, i-am facut consumul si am scos peste 7% si atunci imi raman doua variante,ori ii dau viteza, ori il pun pe gaz(GPL) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Eu am facut un calcul cat de cat, la mers batraneste (prima oara cu motorul asta) De la Buc. la C-ta, 4.5 parca iesise. Dar batea si un vant pe autostrada, m-a apucat si ploaia, de mergeam constant cu viteza mica si cea mai mare treapta Acum, sub 7-8 nu cred ca scot, daca o mai bag si pe la offroad, cred ca mai creste un picut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 (editat) Curiozitate: Care e viteza maxima atinsa cu pegasu?Din cate am vazut, specificatiile spun ~160 kmh maxim. Al meu este un 98 cu jiclere principale de 122, tubu ala de cauciuc de pe aer scos, acele de dozaj la al doilea semn de sus in jos, bujie standard ngk fara rezistenta, fisa "reising" ngk cu rezistor de 5, si l am dus pana peste 180. As zice aproape 190, viteza masurata pe km motocicletei, deci cu oaresce eroare, iar consumul mixt scos cand ma jucam a fost intre 6 si 7. De mentionat e ca inca am amestecu usor bogat. Voi? Btw. Inca ceva de citit. http://www.apriliapegaso.de/ Editat Septembrie 4, 2011 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 A mea peste 140 nu urca nici cum....cu toate ca nu ma intereseaza viteze mai mari de 130 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Eu am mers 150+ pe ceas, dar real tot in jur de 140 cred ca era si dadea impresia ca mai poate (intr-o depasire), dar sincer o simteam cam ruleta ruseasca la varsta ei si viteza aia. Acum am 2 probleme: Dupa ce ziceam ca a stat 3 saptamani, porneste cam greu. Inainte nu facea asa. Am curatat bornele bateriei si 'papucii' cu smirghel pt ca invartea un pic si parca ramanea fara curent si asta s-a rezolvat, invarte continuu acum. Dar tot porneste greu. Tinand cont ca de cand am inceput sa o folosesc iar, am facut doar drumuri destul de scurte prin oras si doar 2 drumuri de exterior (vreo 20km/drum), si cum am si amestecul un pic cam bogat, e posibil sa fie bujia 'afumata' si din cauza asta sa porneasca greu? Si problema 2, vad ca nu mai imi merge senzorul de pe pompa de frana spate. Inainte mergea perfect, acum, deloc, dupa timpul in care a stat. se poate face ceva, sau adaptez senzorul de pedala frana daewoo/dacie? Si o poza ca de mult am promis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 @banzay Adapteaza un contact electric actionat de pedala (mecanic). Senzorul ala de presiune pica foarte usor si e scump. Am fost in weekend pana la Nessebar. Motorul incarcat doar cu topcase si pasager. Consum mediu 6.5 litri / 100km. Mers cu 100 - 110 km/h. Benzina cumplit de proasta luata de la bulgari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 cu toate ca nu ma intereseaza viteze mai mari de 130 Nu ma ntelege gresit. Ce am facut eu a fost pur de dragu curiozitatii.Am vrut sa vad pana la cat urca motoru cu setarile mentionate mai sus, pentru ca planuiesc sa ma joc cu mai multe configuratii. In alta ordine de idei, dupa abundenta de replyuri observ ca ori nu sunt luat in serios si presupune lumea ca mananc castane, ori au disparut de p aici userii care au ceva de spus, caz in care o sa fac doua lucruri, si anume : 1. La urmatoarea tura o sa filmez bordu, si o sa postez filmarea. 2. Ulterior o sa incetez a mai folosi minunatu forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 (editat) Draga Geo, eu nu am fost rau-intetionat. Eu am vorbit strict de mobra mea, care a mai si fost cazuta mai mult ca sigur la un momentdat, varsta aproape de a mea (daca eu mai am cate un calcai care ma doare dapai ea). Iar Paul, dintr-o scurta conversatie purtata online cu el, nu pare tipul sa faca comentarii rautacioase. Eu te cred ca ai prins viteza aia, ai mobra mai tinerica, sigur o intretii, plus ca am si vazut pe youtube cateva filmulete cu pegaso-uri la viteze impresionate Editat Septembrie 5, 2011 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 E normal,are doar amestecul nitel cam bogat probabil,spala filtrul de aer si gata (sub carena dreapta spate). am gasit filtrul insa era sub sea, si e de hartie, nu am ce spala la el,pare schimbat nu demult si intre timp am mai gasit o cauza care poate creste consumul si anume dupa 40-50 km se intarea pedala de frana si mergea infranata roata spate fostul proprietar nu lasase cursa libera la pedala,si probabil de aceea se strangea sper sa fi fost asta, oricum trebuie schimbat si lichidul cand voi avea vreme...mi s-a slabit si galeria de evacuare...am gasit o piulita in scut...strangandu-le a disparut sunetul de motor barbatesc... sunt curios ce urmeaza in alta ordine de idei Geo am toate motivele sa te cred,in general motoarele (care le-am avut)atingeau viteza max de pe vitezometru,hondita mea din 89 de 250 atinge 180 la 26kw,logic ar fi la 48kw sa mergi cu 200,nu am incercat , insa la 120 se simte perfect ...din discutiile cu prieteni , mecanici am inteles ca in general mersul optim la motoare este in ultima treapta de viteza si cu acul vitezometrului la verticala, adica la Garda este 120 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 (editat) " Acum am 2 probleme: Dupa ce ziceam ca a stat 3 saptamani, porneste cam greu. Inainte nu facea asa. Am curatat bornele bateriei si 'papucii' cu smirghel pt ca invartea un pic si parca ramanea fara curent si asta s-a rezolvat, invarte continuu acum. Dar tot porneste greu. Tinand cont ca de cand am inceput sa o folosesc iar, am facut doar drumuri destul de scurte prin oras si doar 2 drumuri de exterior (vreo 20km/drum), si cum am si amestecul un pic cam bogat, e posibil sa fie bujia 'afumata' si din cauza asta sa porneasca greu? " daca ai fisha originala de bujie, inlocuieste-o cu una noua . Editat Septembrie 5, 2011 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Mai mult de 165(real) nu merge orice ai face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 170 dupa ceas;oare numai a mea merge mai mult decat indica(verificat in radar)? Consum:-solo sosea= 6; pasager si bagaje sosea= aprox 6,5; solo, off=7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 185 km/h pe autostrada in Germania, mers solo cu topcase si valize pe laterale, acele de dozaj pe pozitia 3 de sus in jos. Consumul a fost pe masura cam 8,5 litri. Acum am acele pe pozitia 2 si haleste cam 6 litri la suta, mers normal 90 - 120 km/h, motorul este bine reglat, la utilizare zilnica porneste intotdeauna la prima cheie si ajunge la 140 cu o usurinta de invidiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Mai mult de 165(real) nu merge orice ai face Cred ca mi se pare mai usor de realizat treaba asta din cauza berii consumate n seara asta ..DAR.Dupa ce ma trezesc..o sa ma straduiesc sa realizez o prindere pentru al meu telefon, in asa fel incat sa l filmez dat pe gps simultan cu kilometrajul, si mai vbim dupa.Ce am pe pegasul meu am postat deja. si ajunge la 140 cu o usurinta de invidiat. Fara sa mananc castane, cu setarile actuale a mea la 140 ajunge din gresala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Intrebare:-de cine sunt facute carburatoarele pentru pegaso 97"? la mine scrie "made in japan" ce legatura are cu it?, deasemenea pe anumite relee,sunt un posesor nou de aprilia pegaso 650 si nu stiu f multe despre ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Nu ma ntelege gresit. Ce am facut eu a fost pur de dragu curiozitatii.Am vrut sa vad pana la cat urca motoru cu setarile mentionate mai sus, pentru ca planuiesc sa ma joc cu mai multe configuratii. In alta ordine de idei, dupa abundenta de replyuri observ ca ori nu sunt luat in serios si presupune lumea ca mananc castane, ori au disparut de p aici userii care au ceva de spus, caz in care o sa fac doua lucruri, si anume : 1. La urmatoarea tura o sa filmez bordu, si o sa postez filmarea. 2. Ulterior o sa incetez a mai folosi minunatu forum. Nu stiu de ce ti s-a parut neserios reply-ul meu. Am precizat viteza cu care am ajuns pe Pegaso-ul meu, chiar am vorbit serios; cat despre faptul ca nu ma intereseaza viteze mai mare este doar o precizare privind stilul meu de a conduce o motocicleta. Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 (editat) Intrebare:-de cine sunt facute carburatoarele pentru pegaso 97"? Carburatoarele sunt facute de Mikuni, model BST 33. Editat Septembrie 6, 2011 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Problema de rezolvat: de doua zile porneste foarte greu calutzu meu(cu toate ca inainte o luat la sfert). Brusc fara nici o schimbare la motor. Porneste abia dupa vreo 15 sec de dat la automat. Am impresia ca nu primeste suficienta benzina pentru ca si atunci cand da sa porneasca se opreste imediat, dupa aceea iar porneste sta ceva mai mult si iar moare si in final, la a cincea pornire aprox nu mai moare. :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 verifica - fisa bujie (de preferat pune una noua) - colierele de la carburi (sa nu traga aer fals) - cuplele de la alternator si releu regulator (starea contactelor) Pune o carpa pe priza de aer , la pornire . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.