B.B. Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 si sa le fac pe plac m..istilor, nu eram eu in poza, era dublura mea. Eu mergeam cu trenul. Bineinteles ca erai in tren, moto ai dat-o jos si ai namolit-o din loc in loc in halte ca sa faci cele 3 poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 completare. Petrecand timpul pierdut in tren, de preferat cu "ma-ta" (stiu ei care, conform clipului de pe youtube), arat si trenul si traseul. file:///C:/Users/Dan/Pictures/transiberian.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 De vanzare: Aprilia Pegaso ML, 1997, primul proprietar. Pret 1500 Euro. http://www.bestbike.ro/aprilia/pegaso-ml650/touring/motociclete/2068697.htm?pgsource=searchresult&year=1997&colorname=gri&countyname=arad&price=1500&tabid=1&pictureid=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 De cand am pus vacuta la vanzare, numai belele Concluzia trasa duminica dupa o plimbare e ca nu o mai vand, ca imi place. Marti am incercat sa o pornesc, dar am inecat-o: bateria era cam terminata (desi duminica pornise lejer cu putin peste 12v, tura facuta a fost super, nu a mers rau deloc), bujia o suspectez ca e afumata. Am pus-o pe redresor si astazi a pornit lejer, dar dupa ce a mers constant, a inceput sa se balbaie. Sa fie bujia? Si inca ceva, am scos si filtrul de aer sa il curat si am gasit un pic de ulei in carcasa filtrului, venind de la furtunul de gaze carter (sau cum ii zice), ceea ce inainte nu am gasit. de la ce sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Mi-as dori si eu un "autocolant" dacar si aprilia ca al lui herlopaul unde as putea gasi sau a facut cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 avand in vedere ca ma leaga un oarecare drum de Aprilia Pegaso, am initiat o oarecare pagina pe facebook. daca e sa scrieti ceva, ar fi bine in engleza, ca se doreste a fi o pagina pentru toata lumea. la nevoie, merge si in romana, dar mai rar, asa. bafta http://www.facebook.com/pages/Aprilia-Adventure-Motorbike/221707841220628 PS: pana gasesc alta poza, am pus una cu aprilia mea la Magadan, ca tot a fost prima italianca acolo. Eu nu ma vad prea clar, deci nu-mi fac reclama. Si pentru s stinge discutiile inutile, si sa le fac pe plac m..istilor, nu eram eu in poza, era dublura mea. Eu mergeam cu trenul. Io zic sa pui si filmuletul asta, ca e cu aventuri cu aprilia: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herlopaul Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Mi-as dori si eu un "autocolant" dacar si aprilia ca al lui herlopaul unde as putea gasi sau a facut cineva? Are un vecin de-al meu...de care te intereseaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Io zic sa pui si filmuletul asta, ca e cu aventuri cu aprilia: Micutu' de el, era prea firav sa o ridice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Eu zic sa ignoram infatuatul flatulent,poate ne lasa in pace si nu se mai baga in seama fara rost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 basinilor, reusirati sa imputiti si topicul asta, facut strict pentru Pegaso. Ce s-ar face lumea fara voi...nu vreti voi sa ne intalnim intamplator prin oras sa rezolvam PASNIC povestea, sa vedem exact cate fitze aveti in cap? poate un moderator sa faca ceva curat? a!, am uitat; unul dintre moderatori e chiar unul din basinosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Salutare cel cu "emblema de la dacar si aprilia sau bmw" m-ar interesa herlopaul!ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 basinilor, reusirati sa imputiti si topicul asta, facut strict pentru Pegaso. Ce s-ar face lumea fara voi...nu vreti voi sa ne intalnim intamplator prin oras sa rezolvam PASNIC povestea, sa vedem exact cate fitze aveti in cap? poate un moderator sa faca ceva curat? a!, am uitat; unul dintre moderatori e chiar unul din basinosi. Va rog sa vorbiti frumos, da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Oameni buni , vreti sa va luptati in alte zone ? Lasati-ne in pace cu certurile voastre ca si asa avem destule pe cap cu Apriliile noastre . Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 doar cuiul,la jiclor n-am umblat ca n-am stiut, dupa aceea am vazut postul cu jiclorul, trebuie sa ma documentez cum sa-l invart sa mai saracesc amestecul...stii tu cumva? sub cui, am vazut o garnitura de teflon alba,mai grosutza,ma gandeam s-o subtiez pe o piatra de polizor,s-o fac mai subtire cu echivalentul distantei dintre crestaturi,dar asta doar daca nu-mi merge din jiclere...sau o pun pe gaz...http://www.agenda.ro/news/news/17472/honda-cu-motor-pe-gaz.html uite am gasit ceva de carburatoarele mikuni,http://www.mikuni.com/fs-tuning_guide.html vazand asta nici n-am sa umblu la surubul de aer,el regleaza doar amestecul la ralanti(idle)ceea ce nu ma intereseaza, imi porneste f.usor,eu vreau sa saracesc amestecul doar in sarcina Din pacate am umblat si la jiclor. L-am repus la 3 ture jumate am pus cuiul la prima fanta (era la a2-a)dar dupa ce am montat carburatorul dadea rateuri la relanti, murea motorul in frana de motor si se balbaia la relanti. Nu am mai umblat la jiclor, dar am mutat la fanta 3, aceleasi simptome. Am mutat la patru si acum merge bine, dar nu i-am facut un consum. I-l fac si postez rezultatele. Oricum cred ca am ametit carburatorul de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) carburatoare pegaso: functionare si reglaje carb-pegaso.pdf suruburile la amestec trebuie puse ambele intre 3 ture si 3ture si jumatate. Editat Septembrie 26, 2011 de LGO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Din pacate am umblat si la jiclor. L-am repus la 3 ture jumate am pus cuiul la prima fanta (era la a2-a)dar dupa ce am montat carburatorul dadea rateuri la relanti, murea motorul in frana de motor si se balbaia la relanti. Nu am mai umblat la jiclor, dar am mutat la fanta 3, aceleasi simptome. Am mutat la patru si acum merge bine, dar nu i-am facut un consum. I-l fac si postez rezultatele. Oricum cred ca am ametit carburatorul de tot. la mine s-a pastrat consumul, am mai facut 240 km si au intrat 13,2litri dar tot nu ma las pana nu scad sub 5%,e un obiectiv realizabil dupa parerea mea,chiar sa pierd ceva putere,care oricum e in exces dupa parerea mea,mere tractoru la deal, la vale, n-are nici o treaba...(incepe sa-mi placa vaca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Salutare! Caut disc de frana fata pentru Pagaso 650 din '99 nou sau sh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) Salutare! Caut disc de frana fata pentru Pagaso 650 din '99 nou sau sh Incearca aici Sau nou aici Editat Septembrie 26, 2011 de Diddi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Hmm...merci mult. Vad ca preturile sunt cam la fel cu cele de afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 te pomeneai ca le face nenea gigi in atelier in spate la preturi de Romania.. :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) Pentru a reface filetul baii de ulei (cel de sub motor) trebuie facut bucati motorul? Momentan surubul sta in 2-3 spire si niste silicon 2+2. De cand l-am stricat am mers cam 1000 km si nu curge nimic, dar as vrea sa il refac in iarna asta. Editat Septembrie 28, 2011 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Am avut si eu filetul "obosit" Am culcat motorul pe o parte ( ca sa nu il scot din cadru) si mesterul a facut un filet mai mare, dupa care am pus un buson cu filet conic. Am eliminat si garnitura cu ocazia asta. Dupa toata operatiunea, am turnat niste ulei cu motorina 50-50% amestecul, cam 1 l in motor, pt a spala eventualul span care s-a adunat de la filetare. Ulei nou, cheie, contact, motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Filetul din carter e mai lung decat busonul, deci mai sunt cateva ganguri neatinse. Asa ca am facut o reductie pe care am asigurat-o cu Loctite pe filetul ramas si un buson mai mic in reductie. Poti incerca cu helicoil, daca gasesti de 18 mm. Eu n-am gasit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 .... la mine in mers, chiar si in oras (nu m-am plimbat f des in oras), temeperatura e un picut cam scazuta. In jur de 70 de grade, la semafoare ajunge pe la un 80 (cel mult trece un pic peste), ventilatorul normal ca nu porneste. Este vorba de un pegaso din '92, au si ele termostat ceva? Toate furtunele sunt calde, radiatorul si el, motorul merge super, carburatoarele reglate. E ceva in neregula sau iar imi fac ganduri degeaba? Asa...si am aflat si raspunsul. Ca tot m-am apucat sa dezmembrez fiare, m-am apucat si de pegaso. Am umblat un pic pe la baterie sa nu aiba cumva vreun joc, am facut un filet direct in baterie (urechea de prindere pt - devenise plastelina), am mai repozitionat niste fire, am mai refacut niste conexiuni electrice, am uns cabluri, etc si am ajuns si la ... termostat. Care... lipeste cu desavarsire. Cum arata un termostat de pegaso? Are cineva vreo poza, niste dimensiuni, de la ce s-ar potrivi? Problema nr. 2: ma gandeam sa mut si eu aripa ca la cea din poza. Dar daca fac asta, ma gandesc sa nu mi se umple tijele amortizoarelor de noroi sau, mai rau, de smoala. Si cum nu reusesc sa adun destul noroi sub aripa cat sa ma deranjeze, cred ca o las asa. Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Cum arata un termostat de pegaso? Are cineva vreo poza, niste dimensiuni, de la ce s-ar potrivi? http://www.marcis-page.de/pegaso/thermostat.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.