Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

si sa le fac pe plac m..istilor, nu eram eu in poza, era dublura mea. Eu mergeam cu trenul.

Bineinteles ca erai in tren, moto ai dat-o jos si ai namolit-o din loc in loc in halte ca sa faci cele 3 poze. :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De cand am pus vacuta la vanzare, numai belele :grinbandit: Concluzia trasa duminica dupa o plimbare e ca nu o mai vand, ca imi place. Marti am incercat sa o pornesc, dar am inecat-o: bateria era cam terminata (desi duminica pornise lejer cu putin peste 12v, tura facuta a fost super, nu a mers rau deloc), bujia o suspectez ca e afumata. Am pus-o pe redresor si astazi a pornit lejer, dar dupa ce a mers constant, a inceput sa se balbaie. Sa fie bujia? Si inca ceva, am scos si filtrul de aer sa il curat si am gasit un pic de ulei in carcasa filtrului, venind de la furtunul de gaze carter (sau cum ii zice), ceea ce inainte nu am gasit. de la ce sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avand in vedere ca ma leaga un oarecare drum de Aprilia Pegaso, am initiat o oarecare pagina pe facebook. daca e sa scrieti ceva, ar fi bine in engleza, ca se doreste a fi o pagina pentru toata lumea. la nevoie, merge si in romana, dar mai rar, asa.

bafta

 

http://www.facebook.com/pages/Aprilia-Adventure-Motorbike/221707841220628

 

PS: pana gasesc alta poza, am pus una cu aprilia mea la Magadan, ca tot a fost prima italianca acolo. Eu nu ma vad prea clar, deci nu-mi fac reclama. Si pentru s stinge discutiile inutile, si sa le fac pe plac m..istilor, nu eram eu in poza, era dublura mea. Eu mergeam cu trenul.

Io zic sa pui si filmuletul asta, ca e cu aventuri cu aprilia:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

basinilor, reusirati sa imputiti si topicul asta, facut strict pentru Pegaso. Ce s-ar face lumea fara voi...nu vreti voi sa ne intalnim intamplator prin oras sa rezolvam PASNIC povestea, sa vedem exact cate fitze aveti in cap?

 

poate un moderator sa faca ceva curat? a!, am uitat; unul dintre moderatori e chiar unul din basinosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

basinilor, reusirati sa imputiti si topicul asta, facut strict pentru Pegaso. Ce s-ar face lumea fara voi...nu vreti voi sa ne intalnim intamplator prin oras sa rezolvam PASNIC povestea, sa vedem exact cate fitze aveti in cap?

 

poate un moderator sa faca ceva curat? a!, am uitat; unul dintre moderatori e chiar unul din basinosi.

Va rog sa vorbiti frumos, da?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar cuiul,la jiclor n-am umblat ca n-am stiut, dupa aceea am vazut postul cu jiclorul, trebuie sa ma documentez cum sa-l invart sa mai saracesc amestecul...stii tu cumva? :unsure: sub cui, am vazut o garnitura de teflon alba,mai grosutza,ma gandeam s-o subtiez pe o piatra de polizor,s-o fac mai subtire cu echivalentul distantei dintre crestaturi,dar asta doar daca nu-mi merge din jiclere...sau o pun pe gaz...http://www.agenda.ro/news/news/17472/honda-cu-motor-pe-gaz.html

 

 

uite am gasit ceva de carburatoarele mikuni,http://www.mikuni.com/fs-tuning_guide.html vazand asta nici n-am sa umblu la surubul de aer,el regleaza doar amestecul la ralanti(idle)ceea ce nu ma intereseaza, imi porneste f.usor,eu vreau sa saracesc amestecul doar in sarcina

 

Din pacate am umblat si la jiclor. L-am repus la 3 ture jumate am pus cuiul la prima fanta (era la a2-a)dar dupa ce am montat carburatorul dadea rateuri la relanti, murea motorul in frana de motor si se balbaia la relanti. Nu am mai umblat la jiclor, dar am mutat la fanta 3, aceleasi simptome. Am mutat la patru si acum merge bine, dar nu i-am facut un consum. I-l fac si postez rezultatele. Oricum cred ca am ametit carburatorul de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate am umblat si la jiclor. L-am repus la 3 ture jumate am pus cuiul la prima fanta (era la a2-a)dar dupa ce am montat carburatorul dadea rateuri la relanti, murea motorul in frana de motor si se balbaia la relanti. Nu am mai umblat la jiclor, dar am mutat la fanta 3, aceleasi simptome. Am mutat la patru si acum merge bine, dar nu i-am facut un consum. I-l fac si postez rezultatele. Oricum cred ca am ametit carburatorul de tot.

la mine s-a pastrat consumul, am mai facut 240 km si au intrat 13,2litri dar tot nu ma las pana nu scad sub 5%,e un obiectiv realizabil dupa parerea mea,chiar sa pierd ceva putere,care oricum e in exces dupa parerea mea,mere tractoru la deal, la vale, n-are nici o treaba...(incepe sa-mi placa vaca :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a reface filetul baii de ulei (cel de sub motor) trebuie facut bucati motorul? Momentan surubul sta in 2-3 spire si niste silicon 2+2. De cand l-am stricat am mers cam 1000 km si nu curge nimic, dar as vrea sa il refac in iarna asta.

Editat de V a L y O
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu filetul "obosit" Am culcat motorul pe o parte ( ca sa nu il scot din cadru) si mesterul a facut un filet mai mare, dupa care am pus un buson cu filet conic. Am eliminat si garnitura cu ocazia asta. Dupa toata operatiunea, am turnat niste ulei cu motorina 50-50% amestecul, cam 1 l in motor, pt a spala eventualul span care s-a adunat de la filetare. Ulei nou, cheie, contact, motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filetul din carter e mai lung decat busonul, deci mai sunt cateva ganguri neatinse.

Asa ca am facut o reductie pe care am asigurat-o cu Loctite pe filetul ramas si un buson mai mic in reductie. Poti incerca cu helicoil, daca gasesti de 18 mm. Eu n-am gasit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... la mine in mers, chiar si in oras (nu m-am plimbat f des in oras), temeperatura e un picut cam scazuta. In jur de 70 de grade, la semafoare ajunge pe la un 80 (cel mult trece un pic peste), ventilatorul normal ca nu porneste. Este vorba de un pegaso din '92, au si ele termostat ceva? Toate furtunele sunt calde, radiatorul si el, motorul merge super, carburatoarele reglate. E ceva in neregula sau iar imi fac ganduri degeaba?

 

Asa...si am aflat si raspunsul. Ca tot m-am apucat sa dezmembrez fiare, m-am apucat si de pegaso. Am umblat un pic pe la baterie sa nu aiba cumva vreun joc, am facut un filet direct in baterie (urechea de prindere pt - devenise plastelina), am mai repozitionat niste fire, am mai refacut niste conexiuni electrice, am uns cabluri, etc si am ajuns si la ... termostat. Care... lipeste cu desavarsire. Cum arata un termostat de pegaso? Are cineva vreo poza, niste dimensiuni, de la ce s-ar potrivi?

 

Problema nr. 2: ma gandeam sa mut si eu aripa ca la cea din poza. Dar daca fac asta, ma gandesc sa nu mi se umple tijele amortizoarelor de noroi sau, mai rau, de smoala. Si cum nu reusesc sa adun destul noroi sub aripa cat sa ma deranjeze, cred ca o las asa. Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...