Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

da, chiar asa! Vrem sa stim la ce sa ne asteptam, ce piese de schimb sa avem pe stoc si daca e cazul sa ne facem abonament la vre-un service .....

 

cat despre turatie si la mine tot asa adica pe la 3000 -3200 e cruise sub 2800 incepe sa protesteze

 

Va spun :

- ambielajul este pe cuzineti ( la modelele mai vechi era pe rulmenti) , daca ai presiune mica de ulei se face praf rapid si roade si din cartere , presiunea poate sa nu fie sesizata de senzor deoarece nu e mare diferenta dar in timp afecteaza (atentie la uleiul folosit)

- fixarea pinionului pe axul motor e facuta cu o siguranta seeger si un o-ring aflat in spatele pinionului (e , aici multi mecanici sau posesori , la schimbarea pinionului uita sa puna o-ringul , care are rolul de a prelua vibratiile pinionului . Asta duce la ruperea sigurantei seeger si la caderea pinionului de pe ax cand nu te astepti) . Cateva citate din ce se discuta pe apriliaforum.com cea mai buna sursa de informatii :

"

This is not an error "Italian" but an agreement between BMW and Rotax

The same method of attachment appeared for the first time that mounts the engine rotax654 F650Funduro around 1993

At that time, projects and Rotax655 Rotax654 were separate and distinct and 1992,1993,94,95,96 the attachment of the sprocket for aprilia was made by a different bolt screw shaft.

Successive and 1996 agreements between BMW and Rotax have done so to adopt technical solutions designed by BMW / Rotax "even on engines" Aprilia / Rotax "Unfortunately, for large economies of engine production.

This attachment system "circlips" is questionable and it is for this reason that in later models to Pegasocube (Pegaso ie) has been replaced by a big nut "

 

"The fastening system of the pinion with circlips although criticism has been adopted by different patterns of motion without problems

The important thing is to mount new circlips with new o-ring 18X3, 5 every time you change the pinion"

 

"It 'important that is 18 mm (diameter) X 3.5 mm (thickness) "

 

- modelul MX-1996 se pare ca are o putere mai mica a motorului decat cele anterioare , posibil si cele posterioare

 

Aprilia Pegaso este o motocicleta buna ,dar fiind o italianca care se respecta este mofturoasa si cere atentie permanenta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai perfecta dreptate...as mai adauga : orificiile prin care se face ungerea axelor cu came sunt prea mici si duce la o uzura prematura si beleaua cel mai des intalnita rulmentul acela de la oala cu magneti , nu mai stiu exact denumirea (flywheel) parca...aici trebuie avut grija ca oala sa intre bine pe ax si pana sa fie bine pusa ca altfel e deranj mare...in rest cum spuneai si tu: daca-i dai ce trebuie cand trebuie , n-ai treaba cu ea...eu am dus una pana pe la 70.ooo si cred ca a facut suta la cum mergea , dar am avut si alta care la 36ooo i-am schimbat motorul din cauza acelei pene despre care ziceam mai sus care a paradit si axul si oala cu magneti...asa se intampla cand umbla fel de fel de tablagii prin motoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, ca mi-am adus aminte, cam la ce turatie puteti sa o tineti fara sa fie subturata, sa tremure si sa faca ca dracii? La mine in jur de 2500 e omenesc, iar pe la 3000 incepe sa ruleze rotund. Dar in general eu pe la 3000 o tin...

Cand merg singur, cu sau fara pasager in vit5 o tin la consum,2500-2800 unde merge linistit dar sa nu-i ceri putere ca nu-i place,la depasiri schimb in trepte inferioare si-i dau.

La mersul in coloana merg mai turat 3000-3500 pentru rezerva de putere

Editat de biela
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit ceva miscare moto pe la North Gate! :cheers:

 

In alta dezordine de idei, a pus cineva cauciucuri mai late pe Pegaso?

Ma bate gandul sa schimb Heidenau-rile cu ceva de strada, sa pot pune genunchiul jos :wink:

 

Hehe, numa eu tineam parcarea moto ocupata cand restul mobrelor motaiau sub huse. Da' or inceput sa vina inapoi :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti ajutati-ma si pe mine cu un raspuns... acum 2 zile am lasat moto acoperit cu prelata si azi am incercat sa-l pornesc pe seara dupa ce un amic ff bun (posesor de pegaso si el) ma suna sa imi zica ca al lui porneste, merge ok si brusc moare si dupa mai multe incercari de pornit nu o mai ia deloc. OK am coborat, dau la cheie, nu o ia din prima, zic bine, hai sa ridic saua sa astup admisia. porneste dupa 3-4 "chei" dar porneste. merge 4-5 min si cand am lasat socul a murit. il pornesc, il turez, cum iau gazul moare... aceleasi simptopme ca la prietenul meu. el suspecta ca a intrat apa acum de la ploaie in rezervor si implicit in carburatoare... e posibil asa ceva? ce ma sfatuiti sa le facem? mentionez ca ambele sunt acoperite, dar din cauza furtunii le-am gasit desfacute si plouate si cand am descis la rezervor era destul de multa apa stransa in jurul gaurii de umplere.

Carburatia nu am facut-o dar urma saptamana asta sa merg la mecanic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa intre apa de la ploaie in rezervor , motocicleta stand pe loc . Daca te prinde ploaia in mers ce faci ?

Daca totusi crezi ca e de la apa de ploaie :

- verificat daca garnitura capacului de rezervor e in stare buna

- demontat rezervorul si golit complet , e posibil sa se adune apa (din benzina in care posibil s-a pus asa ceva ) la partea de jos

- incarcat bateria

- curatat bujia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreban doar daca este posibil sa intre :)

Bujia este noua, bateria la fel, de pornit, porneste cateva secunde/minute si moare brusc. o sa ii golesc azi maine cand numai ploua rezervorul si paharele de la carburatoare.

 

PS: rezervorul cum se gurata/spala??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Acum vreo luna am devenit si eu posesor de Pegaso si deja ma incanta cu o problema. In dimineata asta a refuzat sa porneasca. Am dat sa o pornesc de dimineata si se invartea motorul fara sa porneasca. La un moment dat nu a mai vrut sa invarta si am zis ca s-a golit bateria. Am pus-o pe redresor dar continua sa nu invarta motorul. Nu se aude decat un releu care cloncane si atat.

Aveti vreo idee de la ce poate sa i se traga? E posibil sa fie dusa de tot bateria sau pot fi alte probleme?

Motorul e din 2004. Am mai patit o data sa porneasca greu dar in rest pornea fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o fi dus releul de pornire. Am patit-o si eu. Trage un fir de "+" de pe baterie si du-l pe electromotor - ATENTIE - UNDE E FIRUL ROSU PE ELECTROMOTOR! Daca nu risti sa faci scurt. chestia asta se face doar daca esti mecanicos din fire si nu cred ca e metoda ideala. Acum, si mi s-a demonstrat cu a mea mobra: un pegaso pus la punct: carburatie ok, frai ok, baterie ok, o ia din prima fara mari probleme - chiar daca afara e temperatura mica, umiditate etc. Acum cand am mai mers pe distante mici si bateria nu a avut timp sa se incarce cum trebuie, imediat a inceput sa faca figuri la pornire si sa nu o mai ia din prima sau la sfert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mircea 20

Asta e o problema des intalnita la pegaso.

Multi nu baga de seama ca se infunda stutul de scurgere a apei din rezervor.

Nu e greu de desfundat dar cere timp.

Da-mi un pm cu tel si te sun.

 

P.S. Anul trecut am scos aproape 4 litri de apa din rezervor din cauza asta... si a benzinei :)

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma inscriu si eu pe lista celor cu probleme la releul de pornire si caut in disperare dupa un releu de schimb. Stiti cu ce se poate inlocui? Pana acum am gasit "original" la vreo 300 - 400 ron, sau ceva chinezesc care mi-e putin teama sa-l montez pt ca e chiar sub rezervor :-). Ma bate gandul sa-l desfac pe al vechi si sa incerc sa-i curat contactele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta ceva dupa specificatii, nu mai tin minte dar parca scrie prin manualul de reparatii cate ceva despre asta. Eu stiu pe cineva cu releu chinezesc care nu a cedat de ceva timp. Al meu era original, a cedat, a fost inlocuit cu unul parca made in uk...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma inscriu si eu pe lista celor cu probleme la releul de pornire si caut in disperare dupa un releu de schimb. Stiti cu ce se poate inlocui? Pana acum am gasit "original" la vreo 300 - 400 ron, sau ceva chinezesc care mi-e putin teama sa-l montez pt ca e chiar sub rezervor :-). Ma bate gandul sa-l desfac pe al vechi si sa incerc sa-i curat contactele...

E un baiat in Tm care dezmembreaza un Pegaso din '98 si are preturi bune. Iti dau pe privat datele lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune-i fara probleme orice releu de pornire cu o valoare egala sau mai mare decit cea a originalului, eventual poti lua un SH de pe vreo japoneza dezmembrata. Nu poate lua foc, ai siguranta fuzibila de protectie! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa fie de 150A. Pe releul chinezesc nu scrie nimic, cica ar fi pt ATV-uri cu motor de 110cm cubi. Mi-e ca se vor praji repede contactele si va trebui iara sa umblu sub rezervor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! vand roata spate Pegaso 650 "96 , 400ron , are si camera noua, fara anvelopa, cu disc de frana aproape nou si pinion! 0765140314

stima!

Ar trebui sa fie cu janta aurie , ca asa e la modelul din '96 . E zgariata janta ? Pune o poza clara .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, eu o sa plec in weekend cu Pegaso-ul la munte, pe munte.

Aveti ceva sfaturi sa-mi dati referitor la ce NU ar trebui sa fac, sau la ce ar trebui sa am grija, anumite sensibilitati specifice acestui model? Pegaso 96.

De mult timp vroiam sa fac o tura enduro-touring, de aceea am si luat-o.

I-am centrat spitele, am schimbat uleiul, lichid frana....... in opinia mea e ok. Nu mi-a facut niciodata mofturi, porneste la sfert si dupa 1 saptamana de stat in garaj.

Din ce am citit eu pe acest forum ele sunt cam sensibile dpv electric.

 

E sensibila daca dai in ea pe munte? Tenere-ul meu nu avea nici pe :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, eu o sa plec in weekend cu Pegaso-ul la munte, pe munte.

Aveti ceva sfaturi sa-mi dati referitor la ce NU ar trebui sa fac, sau la ce ar trebui sa am grija, anumite sensibilitati specifice acestui model? Pegaso 96.

De mult timp vroiam sa fac o tura enduro-touring, de aceea am si luat-o.

I-am centrat spitele, am schimbat uleiul, lichid frana....... in opinia mea e ok. Nu mi-a facut niciodata mofturi, porneste la sfert si dupa 1 saptamana de stat in garaj.

Din ce am citit eu pe acest forum ele sunt cam sensibile dpv electric.

 

E sensibila daca dai in ea pe munte? Tenere-ul meu nu avea nici pe :yikes:

Nu are nimic.Eu anul trecut saream in fiecare weekend pe munte si nu mi-a facut nici o figura!Numai sa ai grija ca e posibil sa mai fie ceva zapada si e si putintel cam frig (cel putin in zona Bucegi)!

In rest

Have fun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nimic.Eu anul trecut saream in fiecare weekend pe munte si nu mi-a facut nici o figura!Numai sa ai grija ca e posibil sa mai fie ceva zapada si e si putintel cam frig (cel putin in zona Bucegi)!

In rest

Have fun!

 

Ms :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Cum nu gasesc filtru de aer pentru doamna mea din '96, m-am hotarat sa schimb airbox-ul cu unul de pe un Pegaso din '98. La prima vedere s-ar potrivi. Ma insel?

Fii atent ca difera unele piese de la o serie la alta (GA , MX, ML) . La tine filtrul de aer e un burete dreptunghiular . Pune-i alt burete si gata , de ce te complici ?

 

Cine are de vanzare un capac de stator ca acesta :

post-2197-0-98564800-1335421766_thumb.jpg

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...