kr3at0r Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 (editat) Eu am modelul din 1999 cu 2 becuri...presupun ca este Pegaso 3... Filtrul arata asa: Editat Octombrie 23, 2012 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 (editat) Voi face asta in seara asta... sa vedem cum se comporta. Am mai gasit urmatoarea baterie: http://www.romimoto-...43?show=gallery Editat Octombrie 23, 2012 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 (editat) Daca modelul tau este GA sau MX,incearca la 0740140820,il cheama Horea si mai are piese de Aprilica,caci si-a dezmembrat-o! Mersi de pont. Am sunat , dar numai are tobele. Am gasit alt anunt undeva in Tulcea. Astept sa vad ce poze imi trimite omu. Daca imi convine le iau. Sunt de pe o Aprilia din 1998 omu o da cu tot cu intermediara ( cap coada ) cred ca o sa se potriveasca , din moment ce iau toata linia. Daca nu se potriveste o adaptez cumva. Editat Octombrie 23, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 eu mi-am comandat de la romimoto piesele pentru carburator... nu am avut nici un fel de problema Nu stiu ce marca e bateria mea... nu m-am uitat (rushine sa imi fie) bateria e cumparata si pusa pe motor in mai anul acesta. Nu ar trebuii sa fie necesara schimbarea ei si nici nu as vrea sa o schimb atata timp cat nu e nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Ai aici alt link cu piese de Aprilica Mk3: http://www.bikeshop....ot -168905.html !Incearca si aici. Omule esti o comoara. Mersi frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Omule esti o comoara. Mersi frumos Acum daca tot am intrat in vb pe forum. Pun si eu o intrebare intrebatoare. Cat timp am asteptat ambreiajul si garnitura de ambreiaj, am dat jos carburatoarele le-am curatat frumos, le-am reglat la pozitia 3 exact ca in carte, bujie noua, filtru aer relativ nou. ( l-am confectionat, pt ca nu am mai gasit filtru dreptunghiular ). Cand am desfacut carburatoarele, mi s-a parut ca ghilotinele se misca cam greu, cam "gripate" asa ca sa zic. Piesa 4 din EXPLODED VIEW http://home.arcor.de/avehrenb/Big/vergaser_e.html . Bun............. am pus la loc toata motocicleta , cu totul schimbat ambreiaj, bujie, carb curatat etc etc. Am iesit cu ea pe str 10km cat am apucat sa fac in B pana sa plec duminica. Moto a mers fff bine, am dat-o si pe o roata, nu a comentat, cum trageam cum o lua, fara comentarii. Am ajuns duminica la Telega, am urcat niste dealuri cu ea in full gaz , fara probleme............mai departe spre Creasta Baiului, iarasi pe asfalt a mers OK carburatia. Ajung pe Creasta Baiului si incepe sa dea in nas. Ma ce dracu...............mai facuse asa si pe Tabla Butii......... dar am zis ca...........na ..........ii trece, doar i-am curatat carburatoarele ce naiba. O pun in neutru si trag de acceleratie cu toata mana ca sa zic asa.................se tureaza un pic si apoi incepe sa sughite si iar sa se tureze sa-si recapete turatia initiala din momentul sughitului si tot asa..............departe de a ajunge pe rosu sau ...................cred ca aveam 4000rpm maxim si apoi hac hac hac hac iar o lua 4000rpm iar hac hac hac....... ma ce *** o avea. In fine am urcat cu ea anumite pante din inertie, ca de pe loc nu avea cum sa o ia.........tragea sa moara cum dadeam drumul la ambreiaj. A mai patit cineva asa ceva? Eu cred ca e de la piesa 4 , ghilotina , se misca o idee mai greu, nu culiseaza instant................ Ai rezolvat cu tobele?Dan e un baiat super ok! Da. L-am sunat. Astept niste poze. Pret ff OK. Daca din poze arata bine le iau clar. ( 90% cred ca le iau ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 e poza veche la mine l-am dat jos si am pus furtun continuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Acum daca tot am intrat in vb pe forum. Pun si eu o intrebare intrebatoare. Cat timp am asteptat ambreiajul si garnitura de ambreiaj, am dat jos carburatoarele le-am curatat frumos, le-am reglat la pozitia 3 exact ca in carte, bujie noua, filtru aer relativ nou. ( l-am confectionat, pt ca nu am mai gasit filtru dreptunghiular ). Cand am desfacut carburatoarele, mi s-a parut ca ghilotinele se misca cam greu, cam "gripate" asa ca sa zic. Piesa 4 din EXPLODED VIEW http://home.arcor.de...vergaser_e.html . Bun............. am pus la loc toata motocicleta , cu totul schimbat ambreiaj, bujie, carb curatat etc etc. Am iesit cu ea pe str 10km cat am apucat sa fac in B pana sa plec duminica. Moto a mers fff bine, am dat-o si pe o roata, nu a comentat, cum trageam cum o lua, fara comentarii. Am ajuns duminica la Telega, am urcat niste dealuri cu ea in full gaz , fara probleme............mai departe spre Creasta Baiului, iarasi pe asfalt a mers OK carburatia. Ajung pe Creasta Baiului si incepe sa dea in nas. Ma ce dracu...............mai facuse asa si pe Tabla Butii......... dar am zis ca...........na ..........ii trece, doar i-am curatat carburatoarele ce naiba. O pun in neutru si trag de acceleratie cu toata mana ca sa zic asa.................se tureaza un pic si apoi incepe sa sughite si iar sa se tureze sa-si recapete turatia initiala din momentul sughitului si tot asa..............departe de a ajunge pe rosu sau ...................cred ca aveam 4000rpm maxim si apoi hac hac hac hac iar o lua 4000rpm iar hac hac hac....... ma ce *** o avea. In fine am urcat cu ea anumite pante din inertie, ca de pe loc nu avea cum sa o ia.........tragea sa moara cum dadeam drumul la ambreiaj. A mai patit cineva asa ceva? Eu cred ca e de la piesa 4 , ghilotina , se misca o idee mai greu, nu culiseaza instant................ Da. L-am sunat. Astept niste poze. Pret ff OK. Daca din poze arata bine le iau clar. ( 90% cred ca le iau ) Salut,am patit si eu exact asa pe Transfagarasan si problema era din lipsa aerului find rarefiat si a filtrului de aer care era murdar,cum am schimbat filtru de aer totul a mers ,,brici'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Nu am avut pb asta. E l.am dat jos din motive estetice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Mersi de pont. Am sunat , dar numai are tobele. Am gasit alt anunt undeva in Tulcea. Astept sa vad ce poze imi trimite omu. Daca imi convine le iau. Sunt de pe o Aprilia din 1998 omu o da cu tot cu intermediara ( cap coada ) cred ca o sa se potriveasca , din moment ce iau toata linia. Daca nu se potriveste o adaptez cumva. Si Mircea a dezmembrat o Pegaso: 0743 362 346. E in Oradea-Cj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Piesa aia normal e "unsa" cu benzina si culiseaza ok,cand e montata la loc.Siguranta de pe cuie la ce pozitie le ai puse?Fum negru scoate?Ai cumva vreun filtru de benzina suplimentar pe furtunul ce vine de la robinet la carburatoare(vezi poza cu Aprilica lui @kr3ator de mai sus!)?Eu am avut un filtru din acela si dupa ce parcurgeam de la rezervorul plin vreo 175-180 de km,imi pica in bot,deoarece nu apuca filtrul sa se umple asa de repede pe cat trageau carburatoarele benzina!Deci tragand aer,in loc de benzina,pica exact ca la tine-n bot!L-am eliminat si totul a revenit la normal.Exista 2 site pe robinetul de benzina in interiorul rezervorului,una pe On si una pe Res!Crede-ma ca-s de ajuns. Nu am nici un fel de filtru de benzina, fum nu scoate deloc deloc. Problema e ca innainte NU facea asa pe munte(mai putin penultima oara cand am uzat ambreiajul) dar era surubul la treapta 5 . Cand am montat carburatoarele la loc, am pornit-o fara sa pun airbox-ul, am ambalat-o iar ghilotinele alea nu se ridicau chiar simultan.......era un mic lag ca sa zic asa,. Am curatat tot am asamblat ca la carte tot.............. Exclud ipoteza lipsei aerului, no way, in cazul meu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 E ciudat... dar poate nu ai pus bine carburatoarele in galeriile de cauciuc. Mai exact poate nu sunt perfect intrate in galerii sau sunt slabite colierele de prindere. Si putin aer fals daca trage, cam asa banuiesc ca s-ar manifesta. Ca sa verifici faci asa: - pornesti motorul si il lasi la relanti dupa ce s-a incalzit - iei orice spray cu alcool (parfumant, deodorant... nu conteaza. doar sa nu fie cu praf - dai cu spray pe exteriorul galeriilor, cam din toate unghiurile. Daca motorul isi schimba sunetul (se accelereaza) atunci trage aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Sau asa... Alea banuiesc ca sunt dopurile pentru montat vacumetrele. Eu nu le mai tin minte. Oricum, daca dai cu spray cum te-am invatat... si se tureaza motorul sau isi schimba mersul, este clar. vei stii ca pe undeva intra aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Multumesc frumos baieti pt sfaturi. O sa incerc faza cu deodorantul si o sa ma uit si dupa acel dop de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Aseara am suflat filtrul de aer cu aer comprimat... Filtrul nu e inegrit dar era imbacsit. Drept urmare azi dimineata a pornit la prima cheie dupa ce a invartit de 2. ..3 ori dupa care nu a mai murit! Sper sa fi fost asta problema si ca va porni la fel si maine Multumesc tuturor pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Va fi schimbat dar tinand cont ca in 3 saptamani imi expira rca-ul si aprilica va intra la hibernare... Se va intampla in primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 azi iar mi-a murit la un stop aprilica mea, dar s-a intamplat ceva pe langa. am ramas fara semnalizari. dupa vreo 5 minute si-au revenit, apoi cand am scos-o acum pe seara, iar nu imi functionau. ce poate fi? vreo rezistenta ceva sau ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Oxidul de pe borne il cureti foarte rapid cu un smirghel. Pe viitor, pentru a evita oxidarea bornelor poti pune putina vaselina (nu siliconica). S-ar putea ca Aprilica ta cu acel rezistor sa fie mai putin puternica,citat:"29kw in the MX instead of 35 kw on the earlier Ga models"!Ce spui? MX-ul e cu 8 cai mai anemica, dar cum nu am mers cu alt model, nu pot spune practic cat de mare e diferenta. Oricum, pentru un incepator ca mine, cu 12k km, e tocmai buna si inca nu simt nevoia de ceva mai puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 scuze, am uitat sa specific ca e vorba doar de semnalizari stanga-dreapta. restul merg(mai putin cea de pe frana spate, desigur). mi-a zis careva ca poate fi releul de semnalizare de sub bord. mersi de sugestie, o sa iau un imbus sa vad mai intai cu acumulatorul cum stau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) aprilia mea e pegaso cube 2000. e pe undeva pe net vreun manual de reparatie pentru partea electrica? nu ma pricep grozav, dar pot invata macar. oricum o pun la iernat curand si ma gandesc sa ma ocup usor-usor de ea. in linkul respectiv nu vad de unde as putea cumparat switch-ul respectiv. multumesc de sfaturi. ma duc sa cumpar imbusuri, pana una-alta. cu semnalizarile am rezolvat, era iesita o mufa, pare-se ca. si intr-adevar, e sub sa si pentru cube. mersi mult! Editat Octombrie 25, 2012 de Old Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Multe au limitator in calele carburatorului(acele 2 galerii de cauciuc ce fac legatura intre carburatoare si cilindru)sub forma unui inel de guma cu diametrul interior mai mic decat calele.Ele se pot indeparta prin demontare si scoaterea lor afara!Asa ajungi la cei 35 de kw. Ai verificat asta? In primavara am schimbat garnitura de chiulasa si cand am demontat-o m-am uitat la galeriile de cauciuc, carburatoare si evacuare. Nu am gasit nimic ce ar putea s-o limiteze. Oricum nu-mi bat capul cu asta, trebuie sa-mi schimb cauciucurile si vreau sa-mi bricolez un stand de echilibrat rotile (echilibrat static) sau... http://www.louis.de/_2094694ff01b74a1ff80218486cf4d17ea/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003471 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 in linkul respectiv nu vad de unde as putea cumparat switch-ul respectiv. multumesc de sfaturi. ma duc sa cumpar imbusuri, pana una-alta. Tocmai mi-am luat de la Bendkoop o trusa de inbusuri Stanley la 26 lei (8 bucati de la 1,5 la 10). Tinand cont ca-s Stanley zic ca-i un pret bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 @ Old : Pe la pagina 206 am scris ca mi-am schimbat senzorul de la frana spate si am dat un link. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 @ Old : Pe la pagina 206 am scris ca mi-am schimbat senzorul de la frana spate si am dat un link. Succes. mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMDAndy Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Salut la toti posesorii de aprilia am si eu o intrebare la voi ati mai avut probleme cu sensorul spate de frana care este hidraulic! L-amdat jos l-am curatat si tot nu merge cand apas pe frana. doar cand apas mai tare adica f tare se aprinde. am tot cautat pe net si am gasit la loiuse.de acest sensor dar sunt 2 variante ma refer la spira de la surub este M10 x 1,2 sau M10 x 1 care dintre aceste valori mi se potriveste eu am un aprilia pegaso din 95 ... Astept raspunsul de la voi multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.