V a L y O Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 M10 x 1.0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMDAndy Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Multumesc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Salut la toti posesorii de aprilia am si eu o intrebare la voi ati mai avut probleme cu sensorul spate de frana care este hidraulic! L-amdat jos l-am curatat si tot nu merge cand apas pe frana. doar cand apas mai tare adica f tare se aprinde. am tot cautat pe net si am gasit la loiuse.de acest sensor dar sunt 2 variante ma refer la spira de la surub este M10 x 1,2 sau M10 x 1 care dintre aceste valori mi se potriveste eu am un aprilia pegaso din 95 ... Astept raspunsul de la voi multumesc Se potriveste de aprilia rs. Am montat la mine la aprilica si functioneaza perfect! Stie careva pe cineva care dezmembreaza un pegaso? Imi trebuie maneta de ambreiaj. Multumesc! Editat Octombrie 29, 2012 de Comyny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMDAndy Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Ms fain am comandat de pe pet dar nu stiam ce filet are.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Daca nu-l vrea nimeni,il voi arunca la gunoi,caci nu am ce face cu el! Sau il pastrezi pe undeva ca nu cere de mancare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Cum pregatiti voi aprilica de iernat? Eu ma gandeam la urmatoarele: 1.schimbat antigel(sa fiu sigur ca nu va ingheta) 2.oprit alimentare cu benzina(nu fac plinul pt ca rezervorul e de plastic, nu are ce sa rugineasca de la condens) 3.golit carburatoare (nu sunt 100% sigur de asta) 4.dat jos baterie si luat in casa 5.pus husa pe ea si urat iarna usoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 2 si 3 nu. Lasa benzina in carburator, si las-o pe deschis. Daca nu ai scurgeri si pierderi, las-o in pace. Benzina tine unse garniturile si nu se usuca cauciucurile, ca sa trebuiasca sa le schimbi primavara ca nu ai un amestec bun. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Subscriu la ce zice @Patrick_M . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Got it! Cu antigelul nu ma risc pentru ca are cel putin 2 ani vechime. Robinetul la benzina il voi lasa deschis, nu am probleme cu carburatoarelor. Condensul sub husa.... oh well nu le poti proteja de absolut orice... eu o sa o tin in spatele blocului. Thanks de sfaturi. Azi la -1 grade aprilica mea a reusit sa porneasca (nu usor... dar a pornit singura) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Si Aprilica mea a pornit azi la primul buton, a mers 3 secunde si s-a oprit. La al doilea a mers vreo 7-8 secunde. La al treilea buton a urcat imediat la 2000 rpm. Niciodata nu am pus husa pe masini sau pe moto. Husa tine umezeala mult si bine. La umezeala (ploaie), chiar daca husa e impermeabila, tot se face condens sub ea. Condensul ala se mai duce la primavara cand dai jos husa. Lasata insa in aer liber, dupa ce a trecut ploaia sau umezeala se usuca si mobra sau masina. Apropo... am o husa moto Louis cumparata acum 5 ani. Am pus-o o singura data pe motor. Dupa o saptamana de soare, mobra mea era fleasca Daca o doreste cineva din bucuresti o fac cadou (doar trebuie sa o caut prin garaj). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 (editat) Salut Mony, O doresc eu daca o mai ai ( a mea a topit-o esapamentul ) Ti-am lasat pm cu nr meu. Editat Octombrie 31, 2012 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Cand ajung acasa caut husa in garaj si i-o dau lui kr3at0r. Nu crapa cauciucul daca nu este imersat in benzina. Este un cauciuc cu o formula speciala, rezistent la benzina, nu se umfla, nu se inmoaie... Pe asta poti sa il tii in orice conditii ca nu imbatraneste. Doar in acetona si in etanol sa nu il bagi (banuiesc ca il ataca). Deci, imi este mai teama de noua benzina E5 sau E10 care contine etanol si care se comercializeaza de vreun an la pompe in RO (dar cu care nu am avut nicio problema). Au fost largi discutii pe net despre benzina asta, cum ca ataca garniturile la carburatoare... Mie nu mi s-a parut ca ar ataca altceva decat buzunarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Imi pare tare rau ca ne paraseste @cristisrt . Tare ciudat anul asta 2012 , chiar ca e sfarsitul lumii . @cristisrtrt ce veste neplacuta . Abia asteptam sezonul urmator sa ne intalnim . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 (editat) Frumos motor, foarte bine ingrijit. O sa fie norocos cine il ia. Editat Noiembrie 1, 2012 de ftraian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 (editat) Bine ca ai rezolvat cu banii. Era un moment foarte prost sa vinzi acum motorul. Primavara sau vara ai mai mari sanse sa il dai. Are cineva un cablu de reglaj relanti ? Al meu e foarte lung (cred ca e dublu ca lungime). Banuiesc ca este de la alt model. L-as pune totusi original. Editat Noiembrie 3, 2012 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Este acelasi cablu. Poate ne intalnim prin primavara la o intalnire a aprilistilor ca nu arde de cablul ala, nu e vreo urgenta. Doar daca poti sa mi-l pastrezi ar fi ok. Daca vei da carburatoarele, nu e o problema. Nu reglez relantiul mai mult de 3-4 ori pe an. As propune, desi e devreme rau si ca pica in ziua de luni, data de 1 APRILIE ca referinta de intalniri pentru luna aprilie (doar avem acelasi nume la motoare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 (editat) Domnilor, Va ofer o amintire "oldies but goldies" veche dar frumoasa... despre un calut inaripat! Mai putin povestea de atunci cu taxa Eur1... dar dintotdeauna... in Romania dragutii guvernanti "mai baga" cate o taxa!... IMG_0002.pdf Va doresc toate cele frumoase, La multi kilometri frumosi! . Editat Noiembrie 3, 2012 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 (editat) Cristi & iubitorii de caluti inaripati, Multumesc pentru apreciere si cuvintele frumoase! Sa va tina Dumnezeu frumosi, sanatosi, vigurosi... si cu chef permanent... de echitatie... Toate cele dorite! Dan Editat Noiembrie 3, 2012 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Salut Dane. Te stiu de foarte mult timp... Prima data te-am vazut in targul de masini din Drumul Taberei - Prelungirea Ghencea, undeva prin anii 90. Aveai un BMW modificat, cadru lungit, motor de Warburgh.... eh, ce vremuri Te-am mai vazut in perioada in care probabil scriai articolul, la voi in redactie. Cumparasem masina unui fost coleg de-al tau (un ford granada coupe). Parca despre expozitia din Germania discutati atunci. Mi se pare fascinant cum, dupa atatia ani, se da timpul inapoi (eu nu am citit la vremea respectiva articolul). Bafta multa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 (editat) Multumesc si eu domnului @Dan Nastase pentru interesantul si vechiul dar noul in acelasi timp , articol despre o motocicleta - molto simpatica - .Spirala timpului a ajuns cu o treapta mai sus dar din nou in acelasi punct . Va salut cu farul ! Editat Noiembrie 4, 2012 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Am iesit la plimbare dupa reglarea carburatoarelor. Amestecul la 3.5, cuiul coborat de tot, pe pozitia a 5-a si plutitorul la 14mm(aprox). Porneste la sfert de cheie si merge mult mai rotund, in special la turatii mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 In general, pentru noi toti, e bine de stiut: 1. Amestecul la 3,5 - iti regleaza doar amestecul pentru relanti. Daca ti se inrosesc tevile de esapament in relanti, ai amestecul sarac. Dupa ce trece de 2000 rpm (aproximativ) - atunci cand iese din relanti, nu mai conteaza unde este reglat amestecul respectiv. La majoritatea carburatoarelor noastre, care avem jiglerele originale, cam 3.5 trebuie deschise cuilele de amestec. 2. Faptul ca ducand la pozitia 5 opritorul, consumul este ok, ma duce cu gandul ca ai uzura la cui / "teva" in care intra. Testeaza si tu in primavara cum merge motorul, ca acum e prea frig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Pe vremea asta, manerele incalzite sunt dementiale. Si ABS-ul... Am mers azi vreo 2 ore prin oras cu un BMW F650 GS 2002, misto mobra, numai ca mi se pare prea joasa fata de caprita mea. PS: maine dimineata trebuie sa plec cu Pegaso-ul si s-au anuntat 2 grade. Sunt curios cum porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 A pornit la fix...a 5-a incercare. La primele 4, mergea motorul 3-4 secunde si murea. Si nu erau 2 grade, termometrul arata un frumos 0, iar gheata de pe sa parea sa confirme ce spunea termometrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 (editat) Sper sa va foloseasca: http://www.powersportsnetwork.com/enthusiasts/prof_review.asp?code=32 Sa auzim numai de bine! Editat Noiembrie 8, 2012 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.