Bigfoot Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 S-a dat Pegaso-ul. A fost o motocicleta buna, dar nu neaparat adecvata pentru ceea ce faceam eu, atunci cand am cumparat-o eram limitat $ pt asa ceva. Oricum pot spune ca din cate auzisem stiam ca "Aprilia E proaste!" in cazul meu nu prea a fost , ce s-a uzat si ce a fost schimbat a fost schimbat pt ca am abuzat eu ( ambreiaj ) sau tobe ( uzura/rugina + scapat 1 toba pe drum ). O sa imi fie dor de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) 1000euro . Da tobele sunt luate de la omul recomandat de tine, au trebuit modificate. Nu se potrivesc asa de usor in spate. Editat Noiembrie 27, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 In motor se prinde usor plug & play ....... no problem. Problema este la toba finala, pentru ca la modelul 1997 airboxul are o forma diferita iar tobele de 1998 au o alta forma conform noului model din 1998. Tobele noi trebuie sa le tai cu flexul, trebuie incalzita toba intermediara(aia din motor) si indoita putin ( nu mult ) spre exterior ca sa poti ocoli airboxul, apoi ciopartita iesirea de la toba finala, ca sa stea cum trebuie pe motocicleta. Dureaza cam 1h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Iar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Am si eu o intrebare.....,, De ce majoritatea motociletelor Aprilia Pegaso nu au cric central........>????? Mai am pe parpriz un cap de mort si nu stiu ce inseamna ....Am mai vazut si la alte moto ceva asemanator...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Am o aprilia pegaso cube 3 ml din 1997 proaspat achizitionat ......si la o acelerare mai indrazneata,pe reducere da niste rateuri<pusca-trozneste>dar nu de fiecare data..... Am mai incercat si i-am luat filtru de aer jos si nu mai pusca....sa fie de la filtru de aer ......sa e ceva normal la aceasta motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Mersi pentru sfatul cu filtru.......am si comandat fitru de aer deja...am banuit ca de acolo poate fii...... De ce nu pot sa pun o poza si ceva scris ......imi spune ca postul meu este prea scurt...?????? trebuie sa faci intrun fel anume sa ce are .......???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Daca ai dat jos filtrul de aer si nu mai da rateuri,atunci e clar ca filtrul de aer e gata!Schimba-l si vei vedea diferenta,ba chiar iti va scadea si consumul nitel!Detonarile la mobrele pe carburator,nu pe injectie,sunt datorate de regula faptului ca are mai multa benzina si mai putin aer in carburator decat normal.Benzina mai multa(sau mai putina)se poate constata si din culoarea arderii pe bujie(neagra=multa benzina si putin aer,gri=putina benzina si mult aer,iar caramiziu aprins=benzina si aer ok). gresit, amestecul e sarac! si multe dau rateuri din cauza neetanseitatii airbox-carburator-galerie de admisie-evacuare! de obicei carburatoarele CVK nu functioneaza prea bine fara filtru de aer si airboxul aferent, amestecul e prea sarac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 (editat) Baieti imi permit si eu sa ma bag in discutie daca se cuvine Am avut si eu problema asta cu rateurile la Pegaso. Nu e de la filtru ( sau in cazul meu nu a fost de la filtru ).......... nu a avut nici o legatura. Tot aia era si cu filtru curat. Dupa ce mi-am demontat si curatat carburatoarele, le-am reglat pe pozitia 3 ( cand le-am desfacut surubirile de amestec erau cred ca pe pozitia 5+ , mai aveau putin si cadeau din corpul carburatorului ). Bine motocicleta am vandut-o dar am mers cu ea inca vreo 400km, cu un filtru de aer confectionat de mine din burete pt ca pe comanda veneau doar in XXXXXX zile, + carburatoarele reglate la pozitia 3 => lipsa totala de rateuri, nici macar la rece cu socul tras.................motocicleta nu stia ce e aia rateu. Deci filtru curatat ( nu neaparat ........are efect prea mic 10% probabil ) si mai ales carburatoare reglate corespunzator. Editat Noiembrie 28, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 O mica problema azii......la pegaso cube 3 ml Am fost azi la R.A.R si la inspectie nu mi-au gasit seria de pe motor.......motocicleta este adusa din afara....dar nu au mai avut chef sa o caute si au trecut-o in cartea tehnica ,,Fara serie,,cu mentiunea ,,Seria de pe motor nu poate fi citita,, Cred ca nu are nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata18tm Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Salutare ! Din 2013 va intra in vigoare legea aceea cu, categoria A2. Asta presupune o mobra cu o putere maxima de 35 KW, si sa nu aibe mai mult de 0.2 KW/KG. Pegasu meu se incadreaza in prima cerinta, adica are 31 KW, dar problema este ca nu stiu cate kg are... daca are 180 (la plin), ma incadrez, daca are sub 175, nu. Nu stiti cate kg are ? (Pegaso din 1996) Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 (editat) Peste 175 Pe bikez dadea gen 200kg chiar... PS1: la mine parca era in jur de 180+ in carte. PS2: la modelul 1996, vad ca pe bikez.com scrie asa: Dry weight157.0 kg; Power/weight ratio: 0.3185 HP/kg Dar la cum sunt de tembeli pe la rar... cred ca totul depinde de cum au primit 'savarina' cu o seara inainte... Editat Noiembrie 28, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Mno am reusit sa pun poza cu acel cap de mort despre care am cerut niste informatii....ce inseamna? ....am mai vazut undeva...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata18tm Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Multumesc de raspunsuri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Trebuie ceva de genul: presa pt volanta: - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 (editat) Am descoperit o Aprilie abandonata . Zace de mult acolo . Are discul de frana spate complet ruginit . Editat Decembrie 2, 2012 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 AJUTOR!!!!!!!!! Am o Aprilia Pegaso cube3 ML din 1997.Am avut problema aia cu fitru de aer......si am incercat o inprovizatie.Am scos fitru si am pus o bucat de burete.....am mers foarte bine cu ea vreo 20 de km dupa care ramanea usor turata ca dupa un timp sa constat ca ramanea din ce in ce mai turata.Am oprit si nu si-a mai revenit din accelerare.se tureaza maxim cand dai la automat si trebuie sa o opresti imediat.......Am deschis saua unde este filtru de aer si am constatat ca acel burete nu mai era nicaieri.....cred ca la tras in carburatoare.......oare ce este de facut in situatia de fata ....o pot rezolva singur sa trebuie ceva meserias? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 (editat) Uita-te pe gaturile de cauciuc ca a intrat acolo buretele . Daca mai pui burete trebuie sa fie pe un suport de plasa metalica cu gaurele mai mari . La motoarele cu filtru de burete acesta e prins in doua grile de plastic . Editat Decembrie 2, 2012 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 M-am uitat dar nu este acolo ....am desfacut coloierele alea doua dar nu este acolo....sigur este inauntru ca motocicleta se turaza maxim cand dai la automat si nu isi mai revie deloc .....cei de facu oare unde-i? cum ajung la el .....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) salut, intreb aici printre posesorii de pegaso pt. ca sunt sanse ca voi sa va fi lovit de problema mea: desi motorul merge frumos si rotund la 5-6 secunde are un simptom de intrerupere a aprinderii, adica pare ca da se se opreasca dar isi revine si merge iar cateva secunde, apoi se intrerupe iar. am verificat deja toata instalatia electrica si totul pare ok. e clar ceva imi scapa dar nu stiu ce. daca cineva sa mai lovit de aceasta problema poate ma lumineaza si pe mine. este vorba de un pegaso 650 din 2000. multam si numai bine Editat Decembrie 3, 2012 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Am gasit buretele era in carburator la clapeta de acceleratie......deaia se tura ca nebuna ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Am gasit buretele era in carburator la clapeta de acceleratie......deaia se tura ca nebuna ..... Exact ce ti-am pus ieri .Dar probabil de nervi nu l-ai observat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 Ma poate ajuta careva cu o informatie? Oasele voastre la Pegaso, alea pentru care fac eu kituri de inaltat/coborat, ce lungime au? Din mijloc in mijloc la gaura? Fac o reducere la cine ma poate ajuta cu informatia asta Am rezolvat, thanks! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 (editat) Cu cat ai dat-o maestre? (daca nu sunt indiscret, daca e vreo problema, nu e neaparat sa apara raspunsul )Sa stii ca si mie imi lipseste si as fi vrut una... Sau un domi ca poate e mai simplu... Ce am vazut zilele astea si mi-a placut un strada,an 2005, pe la vreo 2150 euro parca. Tare frumoasa... Editat Decembrie 11, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Cumpar maruntisuri pentru Pegaso 650 din 1996: -1-suruburi cu cap imbus; -2-cleme; -3-piulite cu cauciuc Toate sunt de 5 si pentru carenele fata. Prefer expediere cu ramburs prin Posta Romana. Daca aveti careva astept PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.