Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

S-a dat Pegaso-ul. A fost o motocicleta buna, dar nu neaparat adecvata pentru ceea ce faceam eu, atunci cand am cumparat-o eram limitat $ pt asa ceva.

Oricum pot spune ca din cate auzisem stiam ca "Aprilia E proaste!" in cazul meu nu prea a fost , ce s-a uzat si ce a fost schimbat a fost schimbat pt ca am abuzat eu ( ambreiaj ) sau tobe ( uzura/rugina + scapat 1 toba pe drum ).

O sa imi fie dor de ea :motosmiley:

post-16670-0-09603000-1353999752_thumb.jpg

post-16670-0-35706900-1353999797_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1000euro . Da tobele sunt luate de la omul recomandat de tine, au trebuit modificate. Nu se potrivesc asa de usor in spate.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In motor se prinde usor plug & play ....... no problem.

Problema este la toba finala, pentru ca la modelul 1997 airboxul are o forma diferita iar tobele de 1998 au o alta forma conform noului model din 1998.

Tobele noi trebuie sa le tai cu flexul, trebuie incalzita toba intermediara(aia din motor) si indoita putin ( nu mult ) spre exterior ca sa poti ocoli airboxul, apoi ciopartita iesirea de la toba finala, ca sa stea cum trebuie pe motocicleta. Dureaza cam 1h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare.....,, De ce majoritatea motociletelor Aprilia Pegaso nu au cric central........>?????

 

 

Mai am pe parpriz un cap de mort si nu stiu ce inseamna ....Am mai vazut si la alte moto ceva asemanator......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o aprilia pegaso cube 3 ml din 1997 proaspat achizitionat ......si la o acelerare mai indrazneata,pe reducere da niste rateuri<pusca-trozneste>dar nu de fiecare data.....

 

Am mai incercat si i-am luat filtru de aer jos si nu mai pusca....sa fie de la filtru de aer ......sa e ceva normal la aceasta motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru sfatul cu filtru.......am si comandat fitru de aer deja...am banuit ca de acolo poate fii......

 

De ce nu pot sa pun o poza si ceva scris ......imi spune ca postul meu este prea scurt...??????

 

trebuie sa faci intrun fel anume sa ce are .......????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai dat jos filtrul de aer si nu mai da rateuri,atunci e clar ca filtrul de aer e gata!Schimba-l si vei vedea diferenta,ba chiar iti va scadea si consumul nitel!Detonarile la mobrele pe carburator,nu pe injectie,sunt datorate de regula faptului ca are mai multa benzina si mai putin aer in carburator decat normal.Benzina mai multa(sau mai putina)se poate constata si din culoarea arderii pe bujie(neagra=multa benzina si putin aer,gri=putina benzina si mult aer,iar caramiziu aprins=benzina si aer ok). :peace:

 

gresit, amestecul e sarac! si multe dau rateuri din cauza neetanseitatii airbox-carburator-galerie de admisie-evacuare! de obicei carburatoarele CVK nu functioneaza prea bine fara filtru de aer si airboxul aferent, amestecul e prea sarac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti imi permit si eu sa ma bag in discutie daca se cuvine :D

 

Am avut si eu problema asta cu rateurile la Pegaso. Nu e de la filtru ( sau in cazul meu nu a fost de la filtru ).......... nu a avut nici o legatura. Tot aia era si cu filtru curat.

Dupa ce mi-am demontat si curatat carburatoarele, le-am reglat pe pozitia 3 ( cand le-am desfacut surubirile de amestec erau cred ca pe pozitia 5+ , mai aveau putin si cadeau din corpul carburatorului ).

Bine motocicleta am vandut-o dar am mers cu ea inca vreo 400km, cu un filtru de aer confectionat de mine din burete pt ca pe comanda veneau doar in XXXXXX zile, + carburatoarele reglate la pozitia 3 => lipsa totala de rateuri, nici macar la rece cu socul tras.................motocicleta nu stia ce e aia rateu.

Deci filtru curatat ( nu neaparat ........are efect prea mic 10% probabil ) si mai ales carburatoare reglate corespunzator.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica problema azii......la pegaso cube 3 ml

Am fost azi la R.A.R si la inspectie nu mi-au gasit seria de pe motor.......motocicleta este adusa din afara....dar nu au mai avut chef sa o caute si au trecut-o in cartea tehnica

,,Fara serie,,cu mentiunea ,,Seria de pe motor nu poate fi citita,,

Cred ca nu are nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Din 2013 va intra in vigoare legea aceea cu, categoria A2. Asta presupune o mobra cu o putere maxima de 35 KW, si sa nu aibe mai mult de 0.2 KW/KG.

Pegasu meu se incadreaza in prima cerinta, adica are 31 KW, dar problema este ca nu stiu cate kg are... daca are 180 (la plin), ma incadrez, daca are sub 175, nu.:)

Nu stiti cate kg are ? :) (Pegaso din 1996)

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peste 175 :) Pe bikez dadea gen 200kg chiar...

 

PS1: la mine parca era in jur de 180+ in carte.

 

PS2: la modelul 1996, vad ca pe bikez.com scrie asa: Dry weight157.0 kg; Power/weight ratio: 0.3185 HP/kg

 

Dar la cum sunt de tembeli pe la rar... cred ca totul depinde de cum au primit 'savarina' cu o seara inainte...

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AJUTOR!!!!!!!!!

Am o Aprilia Pegaso cube3 ML din 1997.Am avut problema aia cu fitru de aer......si am incercat o inprovizatie.Am scos fitru si am pus o bucat de burete.....am mers foarte bine cu ea vreo 20 de km dupa care ramanea usor turata ca dupa un timp sa constat ca ramanea din ce in ce mai turata.Am oprit si nu si-a mai revenit din accelerare.se tureaza maxim cand dai la automat si trebuie sa o opresti imediat.......Am deschis saua unde este filtru de aer si am constatat ca acel burete nu mai era nicaieri.....cred ca la tras in carburatoare.......oare ce este de facut in situatia de fata ....o pot rezolva singur sa trebuie ceva meserias?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te pe gaturile de cauciuc ca a intrat acolo buretele . Daca mai pui burete trebuie sa fie pe un suport de plasa metalica cu gaurele mai mari . La motoarele cu filtru de burete acesta e prins in doua grile de plastic .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat dar nu este acolo ....am desfacut coloierele alea doua dar nu este acolo....sigur este inauntru ca motocicleta se turaza maxim cand dai la automat si nu isi mai revie deloc .....cei de facu oare unde-i? cum ajung la el .....?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, intreb aici printre posesorii de pegaso pt. ca sunt sanse ca voi sa va fi lovit de problema mea: desi motorul merge frumos si rotund la 5-6 secunde are un simptom de intrerupere a aprinderii, adica pare ca da se se opreasca dar isi revine si merge iar cateva secunde, apoi se intrerupe iar. am verificat deja toata instalatia electrica si totul pare ok. e clar ceva imi scapa dar nu stiu ce. daca cineva sa mai lovit de aceasta problema poate ma lumineaza si pe mine. este vorba de un pegaso 650 din 2000.

 

multam si numai bine

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta careva cu o informatie? Oasele voastre la Pegaso, alea pentru care fac eu kituri de inaltat/coborat, ce lungime au? Din mijloc in mijloc la gaura? Fac o reducere la cine ma poate ajuta cu informatia asta ;)



Am rezolvat, thanks!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cat ai dat-o maestre? (daca nu sunt indiscret, daca e vreo problema, nu e neaparat sa apara raspunsul :cheers: )Sa stii ca si mie imi lipseste si as fi vrut una... Sau un domi ca poate e mai simplu... Ce am vazut zilele astea si mi-a placut un strada,an 2005, pe la vreo 2150 euro parca. Tare frumoasa...

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar maruntisuri pentru Pegaso 650 din 1996:

-1-suruburi cu cap imbus;

-2-cleme;

-3-piulite cu cauciuc

Toate sunt de 5 si pentru carenele fata.

Prefer expediere cu ramburs prin Posta Romana.

Daca aveti careva astept PM.

post-20517-0-13345200-1355253910_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...