Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cine are nevoie de coturile pt un Pegaso 650 model >1996 inclusiv 1996, poate sa le ceara. Daca pot ajuta pe cineva cu aceste coturi, o fac cu mare placere.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, scuze detaliile.

Păi, este fabricaţie 2000, este la mine din primăvara lui 2010, atunci avea în jur de 29000 km, a mai făcut aproximativ 1000 de km fără cablu de kilometraj, pe la 36000 km a fost schimbat chitul de lanţ, acum are 40635 km (41635 km).

Dotări din fabrică: topcase şi genţi laterale, telescop pe spate reglabil, cric central.

Estetic, câteva zgârieturi pe rezervor stratul de lac se rezolvă cu polish, iar geanta laterală din dreapta este mai tare zgâriată, mobra a zis că nu se mai chinuie cu asfaltul moale, find pe cricul central s-a proptit de perete. Mai am un set de cauciucuri pentru ea, Metzler tourance şi o pereche de protecţii la mânere, chei de rezervă, iclusiv pentru topcase şi cele laterale + încuietori pentru laterale.

Ce trebuie făcut la ea?

Consumabilele schimbate: ulei, filtru ulei, filtru de aer şi plăcuţele de frână, toate acestea în curs de achiziţionare pe perioada rece.

 

Şi câteva poze în plus.

 

Cu stimă, Cristi Podani

 

P.S. Banii se vor folosii pentru investigaţii medicale, iar când va fi posibil trec la categoria mare, 1000 cc.

post-38836-0-01729400-1356678134_thumb.jpg

post-38836-0-43599700-1356678161_thumb.jpg

post-38836-0-49272000-1356678279_thumb.jpg

post-38836-0-90294600-1356678307_thumb.jpg

post-38836-0-82969700-1356678349_thumb.jpg

post-38836-0-99639400-1356678409_thumb.jpg

post-38836-0-62200800-1356678447_thumb.jpg

Editat de Dice79 Arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil releul de pornire. Se aude din zona rezervorului si face doar un CLICK? Parca acolo e releul. Fa cumva sa ajungi la releu si fa un scurt in picioarele lui si vezi daca invarte. (SA FIE PE LIBER). Daca invarte bine si da sa porneasca e releul. Daca nu si se aude din partea dreapta, e posibil sa fie frai-ul de pornire. Adica piesa de aici: http://www.af1racing.com/store/ProdImages/st3/9150208.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie-mi suna a baterie noua... dar descarcata. Ia verifica tensiunea bateriei. Ar trebui sa fie undeva intre 12.4V si 12.6V. Daca e sub valorile astea, mai ales acum cand e frig, nu iti va porni.

Oricum, sfatul meu este sa astepti pana in primavara. Daca totusi pornesti motorul, lasa-l sa functioneze minim 10 minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,e ok saua.Am facut personal cativa km cu o Strada(are aceeasi sa,la fel si Trail-ul)si e cel putin la fel de comoda ca saua de Pegaso MX.Singura chestie cu care va trebui sa ma obisnuiesc este faptul ca Factory are roata pe 17(ca si Strada)pe fata si nu pe 19 cum era la Aprilica GA ce o aveam(sau cum are Pegaso Trail).Deci stau o idee "in cap"!Dar ma obisnuiesc,caci e cam super-moto si are doar 164 de kg!E usurata al dracului si e asa de joasa(780 la sa),ca si soata mea ajunge cu varfurile pe jos!Se mai poate cobora spatele inca 2 trepte si da de se mai egalizeaza fata cu spatele.Tobele sunt Akrapovic(carbon)puse de Aprilia in fabrica.

O mare carenta este mica intarziere la accelerare,fiind injectie,nu carburator!La toate injectiile e asa!Are carte de service,e la primul proprietar,are doar 10.328 de km din 2007 si 2,3 julituri mici pe laterale.Alt defect:e rupt bulbul manetei de frana fata!Nu-i mare lucru.Cauciucuri,placute de frana,kit lant sunt super ok si reflecta km Aprilicii.Mai caut,dar cred ca raman la asta.Pretul cerut pe ea e de 3200 de euro.Cred ca o scot la 3000! :ok:

Succes!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi specificatiile in manual, nu imi mai aduc aminte. Eu am luat unul englezesc cica, de la un magazin de scuterici si minimoto, dar cu specificatiile care erau in manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!am intrat si eu in randul vostru cu un pegaso 650 din 98.are cineva de vanzare crashbar aparatori pt maini si side cases cu suporti cu tot?sau macar...cate ceva din astea?:)multumesc anticipat si va doresc numa bine!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti aici poze actuale cu Aprilica ce o doresc,poze facute ieri,odata cu un drivetest scurt.Am avut impresia ca rotile nu merg pe aceeasi urma,dar azi am lamurit-o! :ok:

Cristiene tata cei asta ???? scooter ma ???? ia mai si tu un motor adevarat nu martoage , recmand cu caldura unu DKW sau un Zundapp mai ales ca azi maine se lanseaza pe piata noul DKW de 1200

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He he, vad ca esti deja cu un pas inaintea noastra!

 

Si daca nu e cu deranj, care sunt diferentele intre astea doua (strada si factory?) Fiind chitit pe factory sunt sigur ca esti mai in masura, decat sa caut vreun articol dubios de pe net :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i motorul adevarat pentru mine,la inaltimea mea si a neveste-mii.Frumusete italiana deosebita cu inima japoneza de Yamaha XT660,electronica Nippon Denso si frane Brembo!Consider ca e destul de ok compromisul facit de Aprilia!DKW sau Zundapp sunt mari pentru mine,nu ajung decat la GS-ul mic,dar e o Aprilica mult mai scumpa pentru posibilitatile mele.De servisare,nu mai discut!Asa ca pentru un paisano ca mine,Factorica e o chestie super ok!

Mersi de aprecieri,Vlade!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mersi mult de pont,am fost deja in 23.12.2012 sa o vad,am pornit-o la prima cheie,pretul e super decent,dar imi face Factoryka cu ochiul!Satana asta!Pun poze cu Aprilica de la Cocmotors aici,poate vrea cineva sa o cumpere.Pozele au fost facute in 20.12.2012,cu o zi inainte de sfarsitul lumii! :crack:

 

Asta-i motorul adevarat pentru mine,la inaltimea mea si a neveste-mii.Frumusete italiana deosebita cu inima japoneza de Yamaha XT660,electronica Nippon Denso si frane Brembo!Consider ca e destul de ok compromisul facit de Aprilia!DKW sau Zundapp sunt mari pentru mine,nu ajung decat la GS-ul mic,dar e o Aprilica mult mai scumpa pentru posibilitatile mele.De servisare,nu mai discut!Asa ca pentru un paisano ca mine,Factorica e o chestie super ok!

Mersi de aprecieri,Vlade!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mersi mult de pont,am fost deja in 23.12.2012 sa o vad,am pornit-o la prima cheie,pretul e super decent,dar imi face Factoryka cu ochiul!Satana asta!Pun poze cu Aprilica de la Cocmotors aici,poate vrea cineva sa o cumpere.Pozele au fost facute in 20.12.2012,cu o zi inainte de sfarsitul lumii! :crack:

Adevarul este mai Cristi ca eu am calarit o Aprilica de asta , ii drept ca putin si doar prin Manasut , ce am vazut este ca are frane bune , si foarte manevrabila chiar mi-a placut , ce ma deranjeaza insa este chiar cea ce pe tine te incanta , este mult prea mica pt un ghibol ca mine , ase ca raman io cu vaca mea mare si urata care consuma mult si care a costat cat un dkw-eu

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi frumos pt. lamuriri Maestre! Ma gandesc si eu la una mai noua, daca si tata ma bate la cap sa termin cu vechiturile si el e contra motociclism :)... Dar deocamdata am bagat in TDM vreo 350 eu, mai vine manopera, si nu prea o sa mai am ce sa ii fac, doar daca o ceda electrica ceva... Si m-am cam saturat si eu sa schimb mobrele ca pe sosete. E adevarat, au fost si diversi factori care m-au impins de la spate cu schimbarile astea, dar m-am cam saturat, macar anul asta poate raman cu TDM-ul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un compromis........dar castigi mult timp.

Eu am cumparat Pegaso-ul pt ca nu aveam mai mult 1000euro la dispozitie pentru o distractie de genul acela.

Motocicleta mergea bine mai ales pe unde am bagat-o eu multumesc lui Dumnezeu ca m-a tinut. Pt mine mitul : Aprilia = 0 fiabilitate , nu exista, dupa experienta avuta.

Totusi daca nu eram eu sa am grija de ea, sa o surubaresc, mai un antigel o garnitura, simeringuri de furca, tobe ..........pfff Dumnezeu stie cat am lucrat la ea si cat TIMP , am stat cu motocicleta aia ( nu pot spune ca am pierdut timpul, pt ca mi-a facut placere ).

Ma uitam la Husqvarna pe care am avut-o aia fiind de curse 450cmc da, clar are nevoie de mici reglaje si de o intretinere adecvata, BMW-ul benzina si atat( 2 probleme electronice si una mecanica ( grupul ) ) .

O motocicleta noua iti ofera mai mult timp liber si tine cu buzunarul daca e pe injectie( cam toate sunt acum ). Pacat de noul Pegaso........mie mi se pare ORIBIL dpv al design-ului( motocicleta foarte buna/practica).............farul ala BLEAH.............dar e buna are motor Minareli 660 ( Yamaha ) injectie..... si foarte putina electronica deloc complicata( eu cred ca nu are ce sa se strice la asa ceva )

O motocicleta veche este imprevizibila si necesita mult timp pentru ingrijire.............o motocicleta veche merita daca e 2-a sau 3-a motocicleta incat sa nu depinzi de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand cateva piese pentru Aprilia Pegaso 650 din 1994 ramse si tinute pe balcon de mai bine de 2 ani: Tobe intermediare, Protectie tobe, Rezervor lichid frana spate, Plastic bord, Bloc semnalizari, Pinioane cutie viteza, Bascula spate, Bobina inductie bujie, Protectie lant, Air box, Scut motor, Pedala frana, Carene laterala spate, Aparatoare pinion fata, Aripa spate cu support numar, Prinderi pasager si support bagaje, Disc frana fata, Stop spate, Piese din motor (cilindru, piston, axe cu came, camasi, garnituri etc)

Preturi modice vreau sa scap de ele.

Tel. 0740140820

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am gasit!

 

Si eu proaspat posesor de Aprilia Pegaso, din 1996, luata de la un user de pe pagina anterioara care a ingrijit-o foarte bine. Nu am mers cu ea decat cateva zile, mai mult pe camp, ca nu mi-a permis vremea. Astept cu interes sa se incalzeasca, sa vedem ce si cum. La o prima vedere, pare o alegere potrivita, avand in vedere si pretul de achizitie. Din ce am vazut pe acest forum (pe care il consider foarte util), daca ai grija de ea si nu esti cel mai ghinionist posesor de moto, nu ar trebui sa creeze mari probleme (in afara celor uzuale despre care ati tot scris pe aici).

In alta ordine de idei, eu locuiesc la curte, in Popesti Leordeni, deci daca aveti de mesterit pe la moto si e frumos afara, gasim cativa metri patrati de curte.

Nu am scule (inca).

 

p.s. Am si gratar... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...