Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Am sa incerc sa te lamuresc!Eu personal,sustin faptul ca,Aprilicile sunt deosebit de frumoase.Familia(ca si la italieni-mafioti,ha,ha!)de care spui tu,NU te-a rejectat ci doar s-a suparat!Eventual!

Exista multi care nu dau 2 bani pe brandul Aprilia.Multe din chestiile negative,sunt fondate pe lucruri slabe!Cei care tinem cu adevarat la Aprilicile ce le avem sau care urmeaza sa le avem,consideram probabil ca trebuie sa procedam ca atare!

Sunt foarte multi care le cumpara,doar pentru ca sunt ceva mai ieftine decat restul.Cum dau de vreo problema,repede la vanzare cu ele!

Noi,cei ce iubim brandul asta,le-am cumparat cu bune,cu rele,asa cum sunt ele!Le acceptam,caci nu suntem turisti,sa le maritam dupa cateva luni.Eu personal ma agresez verbal cu mobristii ce au o atitudine de dispret fata de brandul Aprilia!ORICUM,FRUMUSETEA E IN OCHII PRIVITORULUI!Sper ca te-am lamurit!

 

In ceea ce priveste problema ta cu cresterea nivelului uleiului in baia de ulei,cred ca o segmentare,ar remedia problema!Aceasta este parerea mea! :peace:

 

PS:Comunitatea Aprilistilor exista,iar tocmai atitudinea de dispret a celor ce nu suporta ideea de Aprilia,NE UNESTE!Crede-ma!

 

Respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut la toti aprilisti. miine 20 aprilie la oradea are loc deschiderea sezonului moto, pornirea in parada se face la ora 12 am. din fata lotus center oradea. cei din cj care doriti sa veniti la oradea intr-o tura faina la ora 10. am pornim de la polus center cj. nu stati acasa ca se lasa doar praful pe motoare. o zi faina sa aveti. ps. va stau la dispozitie cu detalii. :mexicanwave:



apropo sper ca vii cristi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice solutie ai folosi ( WD40 sau decarbusolv, decarburol.... etc) sa nu cumva sa ajunga pe cauciuc (membrane, oringuri) ca il umfla (il distruge in timp destul de scurt - pana la jumatatea sezonului nu vei mai putea sa mergi cu motorul).

Cureti carburatorul cu orice vrei tu, dupa ce scoti cuiele poanto (au varful de cauciuc), membranele, oringurile sau saibele de cauciuc.

Sa ramana doar metal... si daca se poate corpul separat si jiglerele separat curatate si ai grija sa le pui pe fiecare la locul lui. Sa nu le incurci !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit cotele pentru filetul interior al presei de scos carcasa magnetou la Aprilia Pegaso este M 38x1.5.Am incercat sa cumpar dar la 60 euro bucata......Restul cotelor si surub extractie se scot din pozele de pe net.Multumesc userului Lupul Gri pentru ajutor si promptitudine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Din gama ''o problema nu vine niciodata singura'' va prezint o noua intamplare din viata de pegasist...mergand astazi de zor spre targul vitan unde urma sa intalnesc pe cineva spre a imi cumpara un releu (regulator de tensiune) nou pt k de vreo luna merg fara, mobra mea ma lasa intr.un stil putin deosebit zic eu......da cateva rateuri, se opreste, nu mai vrea sa pornesca. Ma asteptam sa ma lase bateria k daca releul meu nu mai incarca deeee.....dar ce sa vezi...bateria buna...doar k nu mai da scanteie bujia zic eu.......si ma apuc de schimbat bujia(aveam una noua la mine)...asta neagra si urata(bine era si de ceva timp)...in fine...pun bujie noua....ii dau cheie pleaca imediat.....incalec, plec, merg 2 3 km aceiasi problema...dau jos bujia (avea k un praf alb-gri depus pe ea) pun alta mai veche, porneste iar dupa un km doi iar se opreste. Am tras.o pe dreapta si acolo e si acum....ce sa fac??? vreo bobina ceva?? oare ce o fi?? Am mare nevoie de ajutor intrucat nu cunosc niciun electrician prin zona. Mi.as baga eu nasu pe acolo k am un chef de demontat dar cum ma pricep la electrica ca baba la paintball as vrea totusi pe cineva calificat......Multumesc!!!!

 

P.S. O caldura in Bucuresti, pe la geamul meu trec zeci de motoare si mobra mea s.a suparat pe mine....o iubesc, de ce imi face asta???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culoarea alb-gri pe bujie inseamna amestec sarac in benzina si mult aer!

ok....si e normal dupa ce pun bujie noua sa mai mearga 2 3 km apoi sa se opreasca din nou....mentionez k nici cu socul la maxim nu mai vrea....cum rezolv? unde umblu?? Multumesc!

 

Culoarea alb-gri pe bujie inseamna amestec sarac in benzina si mult aer!Motorul se icalzeste inutil si risti craparea supapelor!!!Ia si tu legatura cu Pegasistii din Bucuresti ce posteaza aici:remu1,V a l y o,kr3ator,daniel1954,etc,caci sigur unul dintre ei te poate ajuta cu o verificare la partea electrica cum doresti tu sau reglaje la motor/carburatoare!

M U L T U M E S C !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca nu vrea cu socul tras,cat timp nu ai necesarul minim de benzina din carburatoare,ca ea sa functioneze normal!

Ca o paralela,Aprilica ta,saraca,nu are mancare,doar aer si o mai si sugrumi,tragandu-i socul,adica strangand-o de gat(asta metaforic vorbind)! :crack:

sunt un bastard...cum am putut sa ii fac asta?!! deaia nu mai zbura ea k vantu si k gandu....s.au deraglat carburatoarele din cate spui tu....ce naspa....o sa merg la cineva sa le regleze si apoi o sa o scot la o cina romantica pe malu marii...probabil de I mai :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adyfikus - multzam pt etrier! primit - montat - aerisit - testat => ok! acum mobra e intreaga... :rock:

As merge si eu maine la plimbare, doar ca scap la 14;30 de la munca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Din gama ''o problema nu vine niciodata singura'' va prezint o noua intamplare din viata de pegasist...mergand astazi de zor spre targul vitan unde urma sa intalnesc pe cineva spre a imi cumpara un releu (regulator de tensiune) nou pt k de vreo luna merg fara, mobra mea ma lasa intr.un stil putin deosebit zic eu......da cateva rateuri, se opreste, nu mai vrea sa pornesca. Ma asteptam sa ma lase bateria k daca releul meu nu mai incarca deeee.....dar ce sa vezi...bateria buna...doar k nu mai da scanteie bujia zic eu.......si ma apuc de schimbat bujia(aveam una noua la mine)...asta neagra si urata(bine era si de ceva timp)...in fine...pun bujie noua....ii dau cheie pleaca imediat.....incalec, plec, merg 2 3 km aceiasi problema...dau jos bujia (avea k un praf alb-gri depus pe ea) pun alta mai veche, porneste iar dupa un km doi iar se opreste. Am tras.o pe dreapta si acolo e si acum....ce sa fac??? vreo bobina ceva?? oare ce o fi?? Am mare nevoie de ajutor intrucat nu cunosc niciun electrician prin zona. Mi.as baga eu nasu pe acolo k am un chef de demontat dar cum ma pricep la electrica ca baba la paintball as vrea totusi pe cineva calificat......Multumesc!!!!

 

P.S. O caldura in Bucuresti, pe la geamul meu trec zeci de motoare si mobra mea s.a suparat pe mine....o iubesc, de ce imi face asta???

Da stiu exact ce zici....eu am patit la fel in mijlocul porumbului pe langa craiova si mare bataie de cap am avut...asta este trecem si prin d-astea. intai si intai....uita-te la releu...vezi cum se prezinta, deobicei da semne de oboseala. mufa prinde o culoare mai negricioasa poate chiar arsa in unele cazuri, se 'impusca' releul in partea din spate. o sa vezi o galma, o ciupire, poate chiar o perforare. Bataia de cap cu releul asta e ca nu te lasa de tot si gata...el mai functioneaza ...dar prost, asa ca tre sa-ti faci curaj sa-l schimbi pentru ca al naibii mai e de scump. ata ete! mici detalii... releul se gaseste si ca original part (unitedmotors) dar costa mai mult sau ca after market (dillypoint) dar trebuie sa te asiguri ca se potriveste pentru ca aprilica noastra e un pic pretentioasa. odata ce l-ai schimbat incearca sa-l scoti de sub sa, eu am incercat sa-l pun in cutia de scule cu ventilator pe el...a mers o perioada pana s-a dus ventilatorul..asa ca m-am riscat un pic si l-am pus exact sub jug si s-a potrivit de minune acolo. acum ce pot sa zic... ai putea sa faci mutarea si cu cel vechi si sa vezi daca iti mai da rateuri,poate se ventileaza si se mentine in norme si poate scapi ieftin :) De masurat e cu dus si intors din cate am vazut...poate sa-ti fie in norme..si sa-ti dea un voltaj bun atata timp cat nu este incalzit dar in trafic de ex. poate sa-ti faca figuri sa-ti afecteze sistemul electric si mai special acolo unde este nevoie...bujie / baterie. Eu de exemplu mi-am dat seama ca daca mai opream din consumatori gen far, bord motoreta mergea mai bine ..pana la un punct sau daca acceleram si o tineam la o viteza mai ridicata gen 140 -150 km/h pe autostrada ..aproape ca se aprindea si farul ...deci este tricky si depinde de la caz la caz. Bafta si daca ai nevoie de ceva ajutor da-mi de stire

 

Apropo ... Poate ne vedem si noi, ceva pegasisti, la intrunirea de maine de la miorita ;) mai bagam o vorba un schimb de info ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Din gama ''o problema nu vine niciodata singura'' va prezint o noua intamplare din viata de pegasist...mergand astazi de zor spre targul vitan unde urma sa intalnesc pe cineva spre a imi cumpara un releu (regulator de tensiune) nou pt k de vreo luna merg fara, mobra mea ma lasa intr.un stil putin deosebit zic eu......da cateva rateuri, se opreste, nu mai vrea sa pornesca. Ma asteptam sa ma lase bateria k daca releul meu nu mai incarca deeee.....dar ce sa vezi...bateria buna...doar k nu mai da scanteie bujia zic eu.......si ma apuc de schimbat bujia(aveam una noua la mine)...asta neagra si urata(bine era si de ceva timp)...in fine...pun bujie noua....ii dau cheie pleaca imediat.....incalec, plec, merg 2 3 km aceiasi problema...dau jos bujia (avea k un praf alb-gri depus pe ea) pun alta mai veche, porneste iar dupa un km doi iar se opreste. Am tras.o pe dreapta si acolo e si acum....ce sa fac??? vreo bobina ceva?? oare ce o fi?? Am mare nevoie de ajutor intrucat nu cunosc niciun electrician prin zona. Mi.as baga eu nasu pe acolo k am un chef de demontat dar cum ma pricep la electrica ca baba la paintball as vrea totusi pe cineva calificat......Multumesc!!!!

 

P.S. O caldura in Bucuresti, pe la geamul meu trec zeci de motoare si mobra mea s.a suparat pe mine....o iubesc, de ce imi face asta???

 

Sa mai verifici : -pipa de bujie , sa nu fie arsa/coapta

- suruburile ce strang colierele de la flansa de cauciuc dintre cilindru si airbox (cutia filtrului de aer) , poate trage aer fals si da multe probleme

- sa montezi releul regulator bun si apoi faci toate verificarile

- bateria sa fie foarte buna (e de mare importanta ) nu buna

- bujia sa fie noua si verificata sa dea scanteia bine (am intalnit bujii noi care dupa cateva sute de km "furau scanteia")

 

Motorul asta ( Rotax sei punto cinque) nu accepta compromisuri : nu are piese de cea mai buna calitate ,nu vrea sa mearga !

 

Apropo ... Poate ne vedem si noi, ceva pegasisti, la intrunirea de maine de la miorita ;) mai bagam o vorba un schimb de info ;)

Aprilia mea mi-a zis ca nu-i place mersul in oras , in coloana ,la parade si la alte de genul asta - o enerveaza si se incinge . Ei ii place la aer curat , la drum lung .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut .....Am la un pegaso 97 probleme la furcile pe fata ....am schimbat semeringurile la furca si dupa vreo cateva ture a inceput sa curga din nou uleiul.cine le-a schimbat a zis ca partea aia care curge are o gaurice lipsa de nichel(ca un punct ) si ca nu are sa tina doar un sezon ......dar ......curge acum destul de tare adica face pete sub ea.....a strans si arculetele la semeringuri dar nu a tinut.....merge oare intrun tub furca ca cealalta nu curge de loc sau nu ma salveaza decat niste tuburi noi......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut comunitatea Pegasistilor ! (din care am facut si eu parte, nu cu mult timp in urma)

 

Am vandut Pegaso de ceva timp , dar nostalgia clipelor petrecute impreuna si cei peste 40.000 de Km

nu am sa-i uit niciodata. Am pastrat toate piesele, pe care le-am cumparat de-a lungul timpului,

pentru a le vinde actualului posesor dar, cum acesta nu este interesat sa-si achizitioneze piese de rezerva,

m-am hotarat sa le vand, la preturi pe care mi le-as fi dorit si eu, sa le gasesc, atunci cand aveam nevoie

sa cumpar.

Cand ma gandesc ca am dat o caruta de bani pentru toate piesele pe care acum vreau sa le vand, pe mai nimic,

ma doare sufletul dar, sunt fericit gandindu-ma la cel care, la fel ca si mine, acum cativa ani, cauta piese

pentru Pegaso si, nu gasea, iar cand le gasea trebuia sa faca un imprumut la banca pentru a le cumpara.

 

 

Lista pieselor, pentru Aprilia Pegaso 2 (se potrivesc si la Pegaso 3 ) :

 

 

- Baterie Varta 12V 14Ah (sigilata, in cutie) – 100

 

 

attachicon.gifBaterie_...4Ah___01.jpg

 

attachicon.gifBaterie_...4Ah___02.jpg

 

 

- Oil Seal Front Fork - Simeringuri furca (sigilate) - 30

 

 

attachicon.gifOil_Seal...ri_furca.jpg

 

 

- Bloc lumini+ cabluri - LH lights sel. Wwiring - 20

 

 

attachicon.gifBloc_lum..._wwiring.jpg

 

 

- Bloc pornire motor+cabluri - Start push button - 20

 

 

attachicon.gifBloc_por...h_button.jpg

 

 

- Capac cos/oala ambreiaj - Springholder plate - 20

 

 

attachicon.gifCapac_co...er_plate.jpg

 

 

- Carburator - Carburettor (carburator complet + cablu soc) - 100

 

 

attachicon.gifCarburat...burettor.jpg

 

 

- Colector de admisie - LH intake manifold - 15

 

 

attachicon.gifColector...manifold.jpg

 

 

- Colector de admisie - RH intake manifold - 15

 

 

attachicon.gifColector...manifold.jpg

 

 

- Discuri ambreiaj cu capac si arcuri+ Rack shaft - Lined clutch disc with Springholder plate and Clutch spring + Rack shaft ( numai pe Rack shaft a dat cineva 100 lei – la pagina 215, user: banagamihai ) - 40

 

 

attachicon.gifDiscuri_...h_spring.jpg

 

 

- Filtru ulei - Oil Filter (sigilat) - 15

 

 

attachicon.gifFiltru_u...l_Filter.jpg

 

 

- Furtun frana spate - Rubber pipe (sigilat, OEM) - 10

 

 

attachicon.gifFurtun_f...ber_pipe.jpg

 

 

- Kit reparatii cablu turometru - Speedometer cable repair set (sigilat) - 15

 

 

attachicon.gifKit_repa...pair_set.jpg

 

 

- Oglinzi universale - Universal Mirrors - 20

 

 

attachicon.gifOglinzi_..._Mirrors.jpg

 

 

- Regulator de tensiune - Voltage regulator - 100

 

 

attachicon.gifRegulato...egulator.jpg

 

 

- Rezervor lichid frana cu furtun - Brake oil tank complete - 20

 

 

attachicon.gifRezervor...complete.jpg

 

 

- Mansoane + Throttle w/out hand grip (gratuit, celui care cumpara cel putin o piesa din lista prezentata)

attachicon.gifMansoane.jpg

 

 

 

Pot suna, in reteaua Orange, pe oricine doreste amanunte si imi lasa un PM cu numarul de telefon.

Colectorul de admisie il mai ai?? merge pe Aprilia pegaso 95?? daca il mai ai suna-ma 0722690612

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut comunitatea Pegasistilor ! (din care am facut si eu parte, nu cu mult timp in urma)

 

Am vandut Pegaso de ceva timp , dar nostalgia clipelor petrecute impreuna si cei peste 40.000 de Km

nu am sa-i uit niciodata. Am pastrat toate piesele, pe care le-am cumparat de-a lungul timpului,

pentru a le vinde actualului posesor dar, cum acesta nu este interesat sa-si achizitioneze piese de rezerva,

m-am hotarat sa le vand, la preturi pe care mi le-as fi dorit si eu, sa le gasesc, atunci cand aveam nevoie

sa cumpar.

Cand ma gandesc ca am dat o caruta de bani pentru toate piesele pe care acum vreau sa le vand, pe mai nimic,

ma doare sufletul dar, sunt fericit gandindu-ma la cel care, la fel ca si mine, acum cativa ani, cauta piese

pentru Pegaso si, nu gasea, iar cand le gasea trebuia sa faca un imprumut la banca pentru a le cumpara.

 

 

Lista pieselor, pentru Aprilia Pegaso 2 (se potrivesc si la Pegaso 3 ) :

 

 

- Baterie Varta 12V 14Ah (sigilata, in cutie) – 100

 

 

attachicon.gifBaterie_...4Ah___01.jpg

 

attachicon.gifBaterie_...4Ah___02.jpg

 

 

- Oil Seal Front Fork - Simeringuri furca (sigilate) - 30

 

 

attachicon.gifOil_Seal...ri_furca.jpg

 

 

- Bloc lumini+ cabluri - LH lights sel. Wwiring - 20

 

 

attachicon.gifBloc_lum..._wwiring.jpg

 

 

- Bloc pornire motor+cabluri - Start push button - 20

 

 

attachicon.gifBloc_por...h_button.jpg

 

 

- Capac cos/oala ambreiaj - Springholder plate - 20

 

 

attachicon.gifCapac_co...er_plate.jpg

 

 

- Carburator - Carburettor (carburator complet + cablu soc) - 100

 

 

attachicon.gifCarburat...burettor.jpg

 

 

- Colector de admisie - LH intake manifold - 15

 

 

attachicon.gifColector...manifold.jpg

 

 

- Colector de admisie - RH intake manifold - 15

 

 

attachicon.gifColector...manifold.jpg

 

 

- Discuri ambreiaj cu capac si arcuri+ Rack shaft - Lined clutch disc with Springholder plate and Clutch spring + Rack shaft ( numai pe Rack shaft a dat cineva 100 lei – la pagina 215, user: banagamihai ) - 40

 

 

attachicon.gifDiscuri_...h_spring.jpg

 

 

- Filtru ulei - Oil Filter (sigilat) - 15

 

 

attachicon.gifFiltru_u...l_Filter.jpg

 

 

- Furtun frana spate - Rubber pipe (sigilat, OEM) - 10

 

 

attachicon.gifFurtun_f...ber_pipe.jpg

 

 

- Kit reparatii cablu turometru - Speedometer cable repair set (sigilat) - 15

 

 

attachicon.gifKit_repa...pair_set.jpg

 

 

- Oglinzi universale - Universal Mirrors - 20

 

 

attachicon.gifOglinzi_..._Mirrors.jpg

 

 

- Regulator de tensiune - Voltage regulator - 100

 

 

attachicon.gifRegulato...egulator.jpg

 

 

- Rezervor lichid frana cu furtun - Brake oil tank complete - 20

 

 

attachicon.gifRezervor...complete.jpg

 

 

- Mansoane + Throttle w/out hand grip (gratuit, celui care cumpara cel putin o piesa din lista prezentata)

attachicon.gifMansoane.jpg

 

 

 

Pot suna, in reteaua Orange, pe oricine doreste amanunte si imi lasa un PM cu numarul de telefon.

salut! daca mai ai ceva din acele piese contacteaza.ma pe forum! ms!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...