HoriaBGT Postat Septembrie 2, 2018 Share Postat Septembrie 2, 2018 revin cu un update. a redus zgomotul si rateurile la un punct foarte placut, mai ales in pasaj, acum ma gandesc daca sa mai pun garnitura pe imbinare )) astazi am avut alt eveniment nefericit, intr-un rond m-am trezit ca pocneste ceva si apoi accelerez in gol. tras pe dreapta, asteptat persoana cu scule, demontat, surpriza: nu mai e pinionul de pe fata al lantului. cautat prin rond pinionul, pus la loc, adaptata siguranta printr-o sarma etc etc. cert este ca dupa cateva ore am ajuns acasa si am gasit si siguranta in cauza, poate va mai avea nevoie cineva de ea asa ca asta-i codul: AP0245650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 garniturile de la esapament pot fi foarte usor confectionate din tabla de aluminiu de 1mm, sau pot fi gasite pe reper aftermarket undeva in jurul valorii de 5 lei/buc. eu zic sa le pui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HoriaBGT Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 Eu zic de piesa de metal de la imbinarea celor 2 evacuari de sub radiator, D30X35X20 AP8120823 pe care din pacate nu o mai are pe stoc nimeni.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 (editat) acum am inteles despre ce vorbesti. poate fi inlocuita cu succes cu un mic matisaj cu sfoara de izolat (o gasesti pe la magazine de bricolaj la sobe si seminee - cea mai subtire posibila) si pasta de etansat esapamentul (cam 10-15lei la magazine online de piese auto gen autokarma sau epiesa... o gasesti si pe emag) ai totusi grija ca pasta aia se intareste destul de repede si se face beton... e ca un fel de ipsos crem. aceeasi garnitura mai apare de doua ori undeva sub airbox, in sectiunea centrala a mobrei, imediat dupa ce se bifurca din nou galeria de evacuare. Editat Septembrie 4, 2018 de Blackbeardbob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru68 Postat Septembrie 10, 2018 Share Postat Septembrie 10, 2018 Incerc sa-mi confectionez un suport side case pentru moto si am reusit azi primul suport. Teava de 3/8 la 4,5 lei ml am luat 4ml sa fie sa nu tot umblu dupa ia, iar scula de indoit este ceva facut la repezeala dar vad ca da rezultate acceptabile. Daca are cineva ceva poze edificatoare cum vine prins pe moto as recunoscator .sau schita ar fi super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 ce model de pegaso ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HoriaBGT Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 salut. rezolv o problema si apare alta... nu vreau sa fac reclama negativa, dar motocicleta avea o singura problema si anume ca dadea tot uleiul pe evacuare iar dupa 2 luni jumate in service-ul celor de la Bad Customs Garage (bucuresti) a iesit cu problema asta rezolvata dar cu alte 5-6... 2 dintre ele le-am spus mai sus cu imbinarea evacuarii si saiba seeger si sunt rezolvate, dar mai urmeaza altele... se ineaca precum nu ar avea benzina si moare si totusi are rezervorul plin si dupa niste cautari pe net am ajuns la carburatoare. trebuie sa le sincronizez sau sa le repar/reconditionez? am dat astazi o tura prin oras cu treaba si am stat mult in trafic, temperatura ajungand la 110 grade constant si nici in mers nu cobora sub 80 de grade, ventilatorul mergand incontinuu iar eu transpirand ca un porc in conditiile in care afara erau 25-26 de grade. antigel are, iar inainte de a merge in service am prins trafic la 30+ cu soare si nu a ajuns la 110 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Amestec sarac, aer fals, astea ar putea cauza supraincalzirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 15, 2018 Share Postat Septembrie 15, 2018 Ma poate ajuta cineva cu un compresmetru ? De fapt, ca sa fiu mai exact ce am nevoie: Vreau sa schimb la masina (un peugeot 306 vechi) semeringurile de supape fara sa demontez chiulasa. Pentru asta am nevoie de ceva cu care sa bag aer prin filetul bujiei ca sa tina supapele inchise cat scot arcurile. Compresmetrele se infileteaza in locul bujiei si se pot cupla la furtunul de la compresor. Toata distractia dureaza maxim o ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 16, 2018 Share Postat Septembrie 16, 2018 (editat) Nu-ti trebe compresmetru (cine ti l-ar da ca sa-l demontezi pt a folosi furtunul?!? Eu nu), ai nevoie de un ștuț pe care sa-l insurubezi in locul bujiei si prin care sa sufli aer comprimat. Il faci la un strungar sau macelaresti o bujie si ii sudezi o țevușcă. Plus ca nu stim unde ai avea nevoie de scula, in Abu Dhabi sau la Kittila in Finlanda... Editat Septembrie 16, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 16, 2018 Share Postat Septembrie 16, 2018 Pai asta a zis si omul.Compresmetrul meu ieftin are exact stutz care se pupa cu mufa mama de la un furtun de aer. Nu se demonteaza nimic, e cupla rapida Iar omul a postat la aprilisti unde il cam stiu colegii, plus ca in varianta 'PC' arata ca e in Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 16, 2018 Share Postat Septembrie 16, 2018 (editat) Eu nu-l cunosc, dar nu ar fi prima data cand ajut cu o scula. Doar ca al meu are furtunul sertizat... Si folosesc mobilul, n-am mai intrat de mult de pe pc. Editat Septembrie 16, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 16, 2018 Share Postat Septembrie 16, 2018 Va multumesc... am amanat "proiectul". Am scos azi culbutorii dar nevand cum sa tin supapele inchise cat apasam pe arcuri sa scot sigurantele, am renuntat si am reasamblat / reglat tot. Voi demonta chiulasa, dar probabil in primavara. Intr-adevar, dupa cum scrisesem mai sus era vorba doar de furtunul cu cupla rapida @ john17 in postul initial scrisesem destul de explicit de ce aveam nevoie. Si eu am ajutat colegi motociclisti (care pot confirma) si sper ca spiritul asta sa nu se stinga niciodata. Chiar am facut o tura de aproape 300 km pentru a dona unui coleg o casca si o geaca moto. Si alti colegi de aici au facut pentru mine un gest care m-a emotionat pana la lacrimi. Departe de mine gandul sa iti reprosez ceva. E normal ca, stiindu-ti propriul compresmetru sa te gandesti la demontat. Nu, in niciun caz nu mi-as permite sa cer cuiva sa isi desfaca sau sa isi strice un obiect. Dar, fiind trecut prin multe... m-am lovit de "de ce nu ai intrebat ? ca aveam eu !" Si de asta am pus intrebarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 16, 2018 Share Postat Septembrie 16, 2018 Pana la urma nu merge faza cu aer comprimat? Banuiesc ca e cu 4 supape/cilindru si nu ai cum sa le tii cu ceva bagat pe la bujie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 16, 2018 Share Postat Septembrie 16, 2018 (editat) Ba da, merge, am vazut si pe net si stiu pe cineva care stie pe altcineva... care i-a schimbat in felul asta semeringurile la motor Al meu e motor cu 2 supape pe cilindru... deci mult mai simplu de facut. Editat Septembrie 16, 2018 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru68 Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 Prima jumatate este gata, maine polizez sudurile sa arate fain si trec la urmatoarea jumatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 arata bine, dar... pentru definirea (si implicit si fixarea) unui plan e nevoie de trei puncte (conform geometriei in spatiu), motiv pentru care, cu scopul de a rigidiza constructia si a reduce la minim orice eventuala flectare a suportilor, sfatul meu e sa prinzi cumva o traversa intre cei doi suporti, in spate, pe deasupra rotii. Cu cat sunt mai rigizi cu atat vor fi mai rezistenti si vor putea dubla si ca crashbar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru68 Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Da , o am pregatita bara de legatura intre suporti. La final o voi suda intre suporti pentru rigidizare ceva de genul celei din poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Septembrie 21, 2018 Share Postat Septembrie 21, 2018 Salut. Are cineva de vanzare un vas de expansiune pentru Pegaso 96? » Post actualizat in 22 Sep 2018 09:47Imi trebuie AP8131740. https://imgur.com/a/NRHYkbx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru68 Postat Septembrie 27, 2018 Share Postat Septembrie 27, 2018 Ultimul montaj inainte de vopsire, per asamblu sunt multumit de suport. Maine montajul final si in limita timpului liber incerc sa-mi confectionez un crash-bar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HoriaBGT Postat Septembrie 28, 2018 Share Postat Septembrie 28, 2018 @alexandru68 au iesit super si cred ca in iarna asta imi confectionez si eu unele. Ce teava ai folosit? A inceput sa curga putin ulei din furca, am cautat in topicul asta si am gasit ce ulei si ce garnituri de ulei trebuie, insa cele de praf nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Septembrie 29, 2018 Share Postat Septembrie 29, 2018 Nu arata rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 4, 2018 Share Postat Octombrie 4, 2018 Salutare. In urma unui upgrade la BMW F650 GS, Aprilica sta pe dreapta. E cineva interesat de o babuta din 96 cu revizia completa la furca, distributia si kitul de lant schimbate anul trecut? Parca mi-ar pare rau sa o fac bucati si sa o dau pe piese. » Post actualizat in 05 Oct 2018 20:23In revenire la postul anterior: momentan nu sunt in Bucuresti. Motorul are in jur de 65k km daca tin bine minte. Ca si pret, m-am gandit undeva la 4000 lei. Anul trecut in vara am servisat complet furca (furca e de la un BMW F650 Clasic) - cuzineti, simeringuri, ulei; schimbat lant de distributie si arc intinzator; carburatoarele au fost desfacute, curatate si reglate; au fost verificate si reglate supapele; schimbat lichidul de frana. Tot anul trecut, dar prin toamna, am schimbat kitul de lant. Pompa de apa a fost schimbata pe la 50k km (parca). Ce mai e de facut: roata fata ar trebui centrata, cablul de la turometru este rupt, cauciucurile trebuie schimbate, gaturile de la carburatoare ar trebui schimbate, vasul de expansiune de schimbat (daca nu gasesc altul intre timp), termostatul ar trebui montat (il am dar nu l-am pus). Are crashbar si suporti ptr cutii laterale, dau doar topcase-ul; are cric central; dau si cutia de piese pe care o am (manete; semnalizatoare; un carburator complet - il tineam de piese; scarite etc). Estetic, motocicleta a fost de incepator, a fost trantita si pe stanga si pe dreapta, are urme si julituri. Carenele au vopseaua originala si nu sunt crapate/lipite. Mecanic, functioneaza ok (mai putin vasul de expansiune). Motocicleta a fost folosita in principal prin oras si iesiri scurte prin jurul orasului si mai rar iesiri lungi (de ex acum 3 saptamani am facut 600km intr-o zi - Buc-Pitesti-Balea Lac-Sibiu-Buc). Consum: ~6%. Are ITP si asigurare pana la anul prin aprilie. Poate fi vazuta in Bucuresti. Am cateva poze cu motorul, dar o sa fac mai multe maine cand ajung acasa. https://www.dropbox.com/sh/zpckkb7x5jzoqv4/AAAmajSC5y32YrzW-RPP4pINa?dl=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Octombrie 6, 2018 Share Postat Octombrie 6, 2018 Banuiesc ca ai un scurt pe instalatie. Verifica toti conectorii electrici, si toate firele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Octombrie 10, 2018 Share Postat Octombrie 10, 2018 Salutari. Am nevoie de un contact pentru un BMW F650 ST (sau pentru un Aprili9a Pegasso 650), partea electrica. Ma poate cineva ajuta? ASfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.