Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Acuma am o intrebare, cat ulei intre in Pegaso ?

 

 

te rog sa folosesti functia search din josul paginii ..sau sa mergi 3 pagini in urma !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

din intamplare daca stie cineva codul semeringului de la pompa de apa , presetupa sau cum ii zice , il rog sa posteze deoarece vreau sa-l achizitionez inainte sa umblu acolo...ms!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrea cineva o Aprilia, accesand link-ul de mai jos ajungeti la calul meu

 

/index.php?showtopic=515181

 

 

E in stare buna, dar ma pregatesc pt. un armasar nou.

Ca tot a venit vorba, are cineva modelul 2009? Pareri?

Dupa cum am vazut eu e cel mai ieftin motor nou de pe piata la 650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oferta de saptamana asta ( vine 1 mai ... alte cheltuieli criza de bani)

 

 

electromotor 80 ron

CDI + punte redresoare 200 ron

etieru spate ( plus plasticele de ornament/protectie ) 80 ron

etieru fata complet 80 ron 120 ron si maneta + cablu si ceva lichid de frana in instalatie :)

mai am gumele care tin carburatoarele de motor 100 ron

piese din carburator mikuni ( am scos partea de sus si .. ) negociabil

bascula pret special 150 ron

amortizor spate 200 ron

saua pret special 80 ron

ghidon complet manete butoane cablu acceleratie ambriaj + sistemu franare fata complet 250 ron

 

+ alte piese la pret promotional

 

la fiecare piesa se adauga transportu suportat de catre cumparator 10 20 ron :peace:

 

astept cereri serioase

 

pentru poze nu ezitati sa scrieti un mail la

viilor@gmail.com

Mesaj completat

pot sa cobor motoru mai jos din amortizor fara so desfac ? help

 

eu personal nu am incercat dar am citit aici pe forum ca asa ai putea-o cobora mai jos ( nu mai retin pagina ) dar recomand sa citesti toate paginile multe contin lucruri utile , altele nu dar sunt sigur ca dupe ce vei citi macar jumate din ele vei gasi raspunsuri la multe dileme legate de moto tau .:P

Mesaj completat

e iaca ca postez si eu cu o problema :D

 

am zis ca am vandut calutul inaripat . da asa e azi a venit sa il ia .

Eu l-am lasat in stare de functionare ( doar pornit si turat , relantiv pe loc nu am mers cu el )

azi l-am pornit ( dupa ce am schimbat bujia si dat la automat sa imi arunce benzina din cilindru ) a pornit mers ok .

Problema e ca se incalzeste si nu mai sta la relativ ( nu ar fi o problema enorma dar , daca il opresc si il las sa se raceasca nu mai porneste ( si daca as incerca cu el dupa ce l-am oprit sa pornesc la fel )

cand dau la automat incepe sa arunce vapori de benzina pe toba + in filtru imi baga benzina .

voi ce parere aveti ?

sa se fi blocat un cui ponton si sa traga prea multa benzina ?

eu zic ca se ineaca acum .. cred ca va trebui sa desfac acrburatoarele sa le curat cu solutie ...

pareri ? a mai avut cineva probleme de genu ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am zis ca am vandut calutul inaripat . da asa e azi a venit sa il ia .

Eu l-am lasat in stare de functionare ( doar pornit si turat , relantiv pe loc nu am mers cu el )

azi l-am pornit ( dupa ce am schimbat bujia si dat la automat sa imi arunce benzina din cilindru ) a pornit mers ok .

Problema e ca se incalzeste si nu mai sta la relativ ( nu ar fi o problema enorma dar , daca il opresc si il las sa se raceasca nu mai porneste ( si daca as incerca cu el dupa ce l-am oprit sa pornesc la fel )

cand dau la automat incepe sa arunce vapori de benzina pe toba + in filtru imi baga benzina .

voi ce parere aveti ?

sa se fi blocat un cui ponton si sa traga prea multa benzina ?

eu zic ca se ineaca acum .. cred ca va trebui sa desfac acrburatoarele sa le curat cu solutie ...

pareri ? a mai avut cineva probleme de genu ???

 

scoate benzina pune un 98 bun ...posibil sa ai o mizerie in carburator dar si mai psibil sa ai o benzina de cacao cum am luat eu de la petrom :laugh: acu 1 luna

 

verifica uleiul ... sa nu cumva sa ai benzina in el .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok mersi de sfat benzina a luat de la lukoil ( propietaru ) tot ce e posibil , eu iau in calculs i varianta cu mizeria in carburator . Imi e totusi frica sa nu fie vre-o supapa ceva ca arunca benzina si in filtru de aer . De tras trage sta turata la 7 8 mi ok fara rateuri .... acum nu stiu ce sa zic

voi incerca cu benzina si cu o solutie de curatat carburatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare un furtun de ulei (din cadru in motor ) si un cric central ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un pegaso din 1997 Cube. Am o mare problema. Imediat ce o pornesc se incing foarte tare evacuarile. Se incing foarte tare=se inrosesc. Parerile sunt impartite. Vreo 2 mecanici nu au habar cam ce-ar avea. Acum recent s-a uitat cineva la ea si a spus ca firele de la regualtorul de tensiune ar fi puse aiurea. Ar putea fi asta cauza?....Altu a spus ca trage aer fals intre carburator si motor. Din manual e greu sa masor valorile la din reg de tens pentru ca trebuie sa o fac cu motoru pornit , ori daca il pornesc se incinge f tare si trebuie facut repede, si nu-mi e la indemana. Am schimbat bujia veche NGK DR8EA cu una D8EA si se incinge mult mai repede din cate am vazut. Vreau sa ies cu el si nu pot:(((...Ajutati-ma daca puteti!!!! Va rog!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Haywood Yablomme

Supraincalzire de la amestec f sarac (posibil aer fals) sau avans mare. Ar trebui verificata cu atentie,e posibil sa fie chiar distributia pusa incorect,supapele sa deschida prea devreme. Eu merg cu NGK DR7EA adica mai calda si nu am probleme cu temperatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Haywood Yablomme

Pe masura ce pistonul coboara temperatura gazelor scade datorita cresterii volumului, la motorul in 2 timpi gazele ies cu o temperatura mai mare pentru ca evacuarea se deschide cand presiunea e inca mare. Ai observat uzura-topirea electrodului bujiei sau cresterea rapida a temperaturii apei?

Temperatura apei poate creste daca apa nu circula sau daca gazele arse scapa in circuitul de racire prin garnitura de chiulasa sau prin fisuri in chiulasa sau cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Haywood Yablomme

daca stranuta in carb e amestec sarac

poti sa umbli pe deasupra,scoti saua,scoti capacele si fara sa deranjezi garniturile extragi acele de dozaj cu penseta.

vezi la ce gradatie e siguranta,eventual le mai ridici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amestecul nu e sarac ci bogat. La fel cum a zis si user-ul "Haywood Yablomm" poti scoate acele capacele si verifica acele de dozaj care deschid jigloarele principale.

Cam asa arata acele cuie.

post-14367-1272827984_thumb.jpg

Aceasi problema am avut=o si eu si cand am desfacut carburatoarele am observat ca acele cuie aveau siguranta pusa pe pozitia 4 din 5, asa ca am pus-o pe pozitia 3, am reglat aerul si-mi merge fara probleme acum.

Daca tot desfaci iti recomand sa scoti acele membrane si sa te uiti la ele sa nu fie ciupite sau sparte pe undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plus ca la relanti da rateuri si se opreste....pocneste ca si cum ar fi gaze nearse.

 

problema asta am avut-o si eu. La mine carburatorul lua aer fals. Cat despre reglaje, consider ca tb facute de cineva cu mana experimentata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Haywood Yablomme

Imi aduc aminte ca am ramas in drum,a inceput sa mearga prost,nu avea putere,stranuta dupa care s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca,din vibratii carburatoarele au iesit din galeriile de admisie pentru ca atunci cand le-am montat am uns cu ulei ca sa le pot baga mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

In weekend-ul trecut am facut o plimbare ceva mai lunga, si in mislocul pustietatii nu a mai vrut sa porneasca jucaria...

Am pornit-o impinsa si am ajuns acasa... Am crezut ca e faimosul bendix, dar cand am desfacut-o am vazut ca de fapt

este electromotorul dus...

Aveti iedee cat costa electromotorul sau daca se potriveste cel de la pegaso pe carburatie?

A mea este I.E. din 2002, pe injectie.

 

Multumesc mult,

Vlad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

In weekend-ul trecut am facut o plimbare ceva mai lunga, si in mislocul pustietatii nu a mai vrut sa porneasca jucaria...

Am pornit-o impinsa si am ajuns acasa... Am crezut ca e faimosul bendix, dar cand am desfacut-o am vazut ca de fapt

este electromotorul dus...

Aveti iedee cat costa electromotorul sau daca se potriveste cel de la pegaso pe carburatie?

A mea este I.E. din 2002, pe injectie.

 

Multumesc mult,

Vlad

e "dus" in ce sens...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de 1 Mai in loc de plimbare am incercat sa fac ceva pe la Moto,hai sa va arat ce a iesit si as vea si eu ceva sfaturi, poate mai schimb ceva la inventia mea pana nu o termina meseriasu.Respect si asfalt Uscat.

post-40805-1272915035_thumb.jpg

post-40805-1272915119_thumb.jpg

post-40805-1272915186_thumb.jpg

post-40805-1272915239_thumb.jpg

post-40805-1272915298_thumb.jpg

post-40805-1272915358_thumb.jpg

post-40805-1272915437_thumb.jpg

post-40805-1272915525_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Problema mare !!!!

 

 

Am un pegaso din 98 carburator si am o problema care deja m-a stresat la culme . Motorul nu sta la relanti , trage nistre rateuri si pana la urma se opreste. Daca ii trag putin socul (la rece) porneste fara probleme dar cand se incalzeste , imping socul , intra in turatia normala si apoi dupa 2,3 minute iar se opreste.

Am citit despre toate problemele si am facut urmatoarele lucruri :

 

- am desfacut carburatoarele si le-am reglat ( aerul era la 9 ture dar l-am dat la 4 ).

- cuiul de la combustibil era ok

- am schimbat bujia ( am pus d8ea )

- am verificat scanteia si pare ok , continua si puternica.

- membranele si admisia in carburator -ok (fara pierderi)

- instalatia de alimentare ok - i-am schimbat furtunele si am curatat sorbul din rezervor.

- filtrele din carburator erau ok

- filtrul de aer schimbat.

- am curatat sorbul ala mic din carcasa filtrului de aer.

 

Aseara am facut toate astea si si-a schimbat mersul , dar tot face probleme la relanti si la turatii foarte mari. Acum , din concluziile de pe forum mai am de schimbat bobina de inductie si de verificat jocul supapelor.

 

Alte idei ? Sunt 100% sigur ca problema e minora dar nu mi-am dat seama inca.

 

Toate problemele au inceput cand i-am dat mai tare odata , s-a auzit o bubuitura puternica si apoi s-a oprit motorul . In seara aceea nu a mai pornit. De dimineata facea exact cum am scris mai sus.

 

Distributia ? A sarit de la punct. Chiar nu mai stiu ca deja nu mai pot. :cheers:

 

HELP !!!!

Editat de Pegaso98
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...