TOR Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Acuma am o intrebare, cat ulei intre in Pegaso ? te rog sa folosesti functia search din josul paginii ..sau sa mergi 3 pagini in urma !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Poate e careva interesat /index.php?showtopic=514618 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 din intamplare daca stie cineva codul semeringului de la pompa de apa , presetupa sau cum ii zice , il rog sa posteze deoarece vreau sa-l achizitionez inainte sa umblu acolo...ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Daca vrea cineva o Aprilia, accesand link-ul de mai jos ajungeti la calul meu /index.php?showtopic=515181 E in stare buna, dar ma pregatesc pt. un armasar nou. Ca tot a venit vorba, are cineva modelul 2009? Pareri? Dupa cum am vazut eu e cel mai ieftin motor nou de pe piata la 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 pot sa cobor motoru mai jos din amortizor fara so desfac ? help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 oferta de saptamana asta ( vine 1 mai ... alte cheltuieli criza de bani) electromotor 80 ron CDI + punte redresoare 200 ron etieru spate ( plus plasticele de ornament/protectie ) 80 ron etieru fata complet 80 ron 120 ron si maneta + cablu si ceva lichid de frana in instalatie mai am gumele care tin carburatoarele de motor 100 ron piese din carburator mikuni ( am scos partea de sus si .. ) negociabil bascula pret special 150 ron amortizor spate 200 ron saua pret special 80 ron ghidon complet manete butoane cablu acceleratie ambriaj + sistemu franare fata complet 250 ron + alte piese la pret promotional la fiecare piesa se adauga transportu suportat de catre cumparator 10 20 ron astept cereri serioase pentru poze nu ezitati sa scrieti un mail la viilor@gmail.com Mesaj completat pot sa cobor motoru mai jos din amortizor fara so desfac ? help eu personal nu am incercat dar am citit aici pe forum ca asa ai putea-o cobora mai jos ( nu mai retin pagina ) dar recomand sa citesti toate paginile multe contin lucruri utile , altele nu dar sunt sigur ca dupe ce vei citi macar jumate din ele vei gasi raspunsuri la multe dileme legate de moto tau . Mesaj completat e iaca ca postez si eu cu o problema am zis ca am vandut calutul inaripat . da asa e azi a venit sa il ia . Eu l-am lasat in stare de functionare ( doar pornit si turat , relantiv pe loc nu am mers cu el ) azi l-am pornit ( dupa ce am schimbat bujia si dat la automat sa imi arunce benzina din cilindru ) a pornit mers ok . Problema e ca se incalzeste si nu mai sta la relativ ( nu ar fi o problema enorma dar , daca il opresc si il las sa se raceasca nu mai porneste ( si daca as incerca cu el dupa ce l-am oprit sa pornesc la fel ) cand dau la automat incepe sa arunce vapori de benzina pe toba + in filtru imi baga benzina . voi ce parere aveti ? sa se fi blocat un cui ponton si sa traga prea multa benzina ? eu zic ca se ineaca acum .. cred ca va trebui sa desfac acrburatoarele sa le curat cu solutie ... pareri ? a mai avut cineva probleme de genu ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 am zis ca am vandut calutul inaripat . da asa e azi a venit sa il ia . Eu l-am lasat in stare de functionare ( doar pornit si turat , relantiv pe loc nu am mers cu el ) azi l-am pornit ( dupa ce am schimbat bujia si dat la automat sa imi arunce benzina din cilindru ) a pornit mers ok . Problema e ca se incalzeste si nu mai sta la relativ ( nu ar fi o problema enorma dar , daca il opresc si il las sa se raceasca nu mai porneste ( si daca as incerca cu el dupa ce l-am oprit sa pornesc la fel ) cand dau la automat incepe sa arunce vapori de benzina pe toba + in filtru imi baga benzina . voi ce parere aveti ? sa se fi blocat un cui ponton si sa traga prea multa benzina ? eu zic ca se ineaca acum .. cred ca va trebui sa desfac acrburatoarele sa le curat cu solutie ... pareri ? a mai avut cineva probleme de genu ??? scoate benzina pune un 98 bun ...posibil sa ai o mizerie in carburator dar si mai psibil sa ai o benzina de cacao cum am luat eu de la petrom acu 1 luna verifica uleiul ... sa nu cumva sa ai benzina in el . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 ok mersi de sfat benzina a luat de la lukoil ( propietaru ) tot ce e posibil , eu iau in calculs i varianta cu mizeria in carburator . Imi e totusi frica sa nu fie vre-o supapa ceva ca arunca benzina si in filtru de aer . De tras trage sta turata la 7 8 mi ok fara rateuri .... acum nu stiu ce sa zic voi incerca cu benzina si cu o solutie de curatat carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Nu o mai tura asa mult, ca poti sa arzi garnitura de chiuloasa. Foloseste motorul la sub 7000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxis Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Are cineva de vanzare un furtun de ulei (din cadru in motor ) si un cric central ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duqir Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Am un pegaso din 1997 Cube. Am o mare problema. Imediat ce o pornesc se incing foarte tare evacuarile. Se incing foarte tare=se inrosesc. Parerile sunt impartite. Vreo 2 mecanici nu au habar cam ce-ar avea. Acum recent s-a uitat cineva la ea si a spus ca firele de la regualtorul de tensiune ar fi puse aiurea. Ar putea fi asta cauza?....Altu a spus ca trage aer fals intre carburator si motor. Din manual e greu sa masor valorile la din reg de tens pentru ca trebuie sa o fac cu motoru pornit , ori daca il pornesc se incinge f tare si trebuie facut repede, si nu-mi e la indemana. Am schimbat bujia veche NGK DR8EA cu una D8EA si se incinge mult mai repede din cate am vazut. Vreau sa ies cu el si nu pot:(((...Ajutati-ma daca puteti!!!! Va rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Supraincalzire de la amestec f sarac (posibil aer fals) sau avans mare. Ar trebui verificata cu atentie,e posibil sa fie chiar distributia pusa incorect,supapele sa deschida prea devreme. Eu merg cu NGK DR7EA adica mai calda si nu am probleme cu temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duqir Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Adica trebuie reglate carburatoarele?...Nu ma pricep...explica-mi in detaliu te rog! Mersi! Mesaj completat Da-mi un id de mes daca vrei...vb mai bine asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Pe masura ce pistonul coboara temperatura gazelor scade datorita cresterii volumului, la motorul in 2 timpi gazele ies cu o temperatura mai mare pentru ca evacuarea se deschide cand presiunea e inca mare. Ai observat uzura-topirea electrodului bujiei sau cresterea rapida a temperaturii apei? Temperatura apei poate creste daca apa nu circula sau daca gazele arse scapa in circuitul de racire prin garnitura de chiulasa sau prin fisuri in chiulasa sau cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duqir Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Temperatura apei creste intr-adevar mai repede, dar nu sare de 90-95 de grade. Plus ca la relanti da rateuri si se opreste....pocneste ca si cum ar fi gaze nearse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 daca stranuta in carb e amestec sarac poti sa umbli pe deasupra,scoti saua,scoti capacele si fara sa deranjezi garniturile extragi acele de dozaj cu penseta. vezi la ce gradatie e siguranta,eventual le mai ridici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 salut.cum ridic si eu mobra mai sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD_BIKER Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Amestecul nu e sarac ci bogat. La fel cum a zis si user-ul "Haywood Yablomm" poti scoate acele capacele si verifica acele de dozaj care deschid jigloarele principale. Cam asa arata acele cuie. Aceasi problema am avut=o si eu si cand am desfacut carburatoarele am observat ca acele cuie aveau siguranta pusa pe pozitia 4 din 5, asa ca am pus-o pe pozitia 3, am reglat aerul si-mi merge fara probleme acum. Daca tot desfaci iti recomand sa scoti acele membrane si sa te uiti la ele sa nu fie ciupite sau sparte pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian_Anghel Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Plus ca la relanti da rateuri si se opreste....pocneste ca si cum ar fi gaze nearse. problema asta am avut-o si eu. La mine carburatorul lua aer fals. Cat despre reglaje, consider ca tb facute de cineva cu mana experimentata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Imi aduc aminte ca am ramas in drum,a inceput sa mearga prost,nu avea putere,stranuta dupa care s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca,din vibratii carburatoarele au iesit din galeriile de admisie pentru ca atunci cand le-am montat am uns cu ulei ca sa le pot baga mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Salutare, In weekend-ul trecut am facut o plimbare ceva mai lunga, si in mislocul pustietatii nu a mai vrut sa porneasca jucaria... Am pornit-o impinsa si am ajuns acasa... Am crezut ca e faimosul bendix, dar cand am desfacut-o am vazut ca de fapt este electromotorul dus... Aveti iedee cat costa electromotorul sau daca se potriveste cel de la pegaso pe carburatie? A mea este I.E. din 2002, pe injectie. Multumesc mult, Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Salutare, In weekend-ul trecut am facut o plimbare ceva mai lunga, si in mislocul pustietatii nu a mai vrut sa porneasca jucaria... Am pornit-o impinsa si am ajuns acasa... Am crezut ca e faimosul bendix, dar cand am desfacut-o am vazut ca de fapt este electromotorul dus... Aveti iedee cat costa electromotorul sau daca se potriveste cel de la pegaso pe carburatie? A mea este I.E. din 2002, pe injectie. Multumesc mult, Vlad e "dus" in ce sens... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 In sensul in care nu se mai invarte daca ii aplici curent elctric. Si scoate si un sunet gen scurt (parerea mea este ca una sau mai multe bobine sunt arse... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumi_meseriasu Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Salut, de 1 Mai in loc de plimbare am incercat sa fac ceva pe la Moto,hai sa va arat ce a iesit si as vea si eu ceva sfaturi, poate mai schimb ceva la inventia mea pana nu o termina meseriasu.Respect si asfalt Uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegaso98 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 (editat) Salut ! Problema mare !!!! Am un pegaso din 98 carburator si am o problema care deja m-a stresat la culme . Motorul nu sta la relanti , trage nistre rateuri si pana la urma se opreste. Daca ii trag putin socul (la rece) porneste fara probleme dar cand se incalzeste , imping socul , intra in turatia normala si apoi dupa 2,3 minute iar se opreste. Am citit despre toate problemele si am facut urmatoarele lucruri : - am desfacut carburatoarele si le-am reglat ( aerul era la 9 ture dar l-am dat la 4 ). - cuiul de la combustibil era ok - am schimbat bujia ( am pus d8ea ) - am verificat scanteia si pare ok , continua si puternica. - membranele si admisia in carburator -ok (fara pierderi) - instalatia de alimentare ok - i-am schimbat furtunele si am curatat sorbul din rezervor. - filtrele din carburator erau ok - filtrul de aer schimbat. - am curatat sorbul ala mic din carcasa filtrului de aer. Aseara am facut toate astea si si-a schimbat mersul , dar tot face probleme la relanti si la turatii foarte mari. Acum , din concluziile de pe forum mai am de schimbat bobina de inductie si de verificat jocul supapelor. Alte idei ? Sunt 100% sigur ca problema e minora dar nu mi-am dat seama inca. Toate problemele au inceput cand i-am dat mai tare odata , s-a auzit o bubuitura puternica si apoi s-a oprit motorul . In seara aceea nu a mai pornit. De dimineata facea exact cum am scris mai sus. Distributia ? A sarit de la punct. Chiar nu mai stiu ca deja nu mai pot. HELP !!!! Editat Mai 4, 2010 de Pegaso98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.