Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi ca s-ar putea sa fi iesit cablul din clema care il leaga de "surubul" de relanti. Mie mi s-a intamplat asta si avea aceleasi simptome. baga si tu un ochi acolo

mersi de sugestie, asta era si mersi cristi pentru ajutor :grinbandit:

mai urmeaza sa reincarc bateria si sunt gata de calarit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de sugestie, asta era si mersi cristi pentru ajutor :grinbandit:

mai urmeaza sa reincarc bateria si sunt gata de calarit!

Ma repet Filip,oricand pentru oricine pot!Si eu am fost ajutat la vremea mea.Mi se pare corect sa fie asa,sa fac asa!

Cu toata stima,Cristi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza! Baieti, da-ti-mi va rog o idee. Eu lucrez in Santierul Naval si am posibilitatea sa fac ORICE pe acolo, TOT ce tine de metal-nemetal. Ce imbunatatiri, schimbari, modificari as putea sa fac la mobra? EU ma gandeam ca as putea sa-mi fac tobele din inox, cu tot cu plecarea din motor. Sau crashbar-uri ... Voi ce-mi sugerati ?

Editat de motan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cric central , carenele dublate cu tabla de inox , suporti genti laterale din inox , portbagaj inox , top-case inox , cutii laterale inox , tobe evacuare inox , ghidon inox . Sau daca este posibil in loc de inox , titan .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza! Baieti, da-ti-mi va rog o idee. Eu lucrez in Santierul Naval si am posibilitatea sa fac ORICE pe acolo, TOT ce tine de metal-nemetal. Ce imbunatatiri, schimbari, modificari as putea sa fac la mobra? EU ma gandeam ca as putea sa-mi fac tobele din inox, cu tot cu plecarea din motor. Sau crashbar-uri ... Voi ce-mi sugerati ?

Sa o lasi asa cum e,caci inoxul o ingreuneaza.Greutate mare=consum mare,de exemplu.Ca sa nu mai vorbim ca nu recuperezi nimic la vanzare,nu creste pretul!Decizia e ata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am fost la Arad si am urcat pe o Aprilia Pegaso Tuscany-Tibet.Are 31.000 de km,an 2003 si o da cu acel top-case de aluminiu la 2100,fix.Frumoasa si ok.Aveti aici link-ul,in caz ca e cineva interesat: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-pegaso%20650%20tuscany%20tibet-din-2003-499685.html ! :peace:

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am iesit si eu cu motocicleta prin oras si am intampinat urmatoarea problema:

Dupa o oprire de vreo 5 minute, cand am repornit, am avut senzatia ca, la relanti, motorul nu mai functioneaza liniar, in sensul ca are mici variatii de turatie, lucru confirmat la primul semafor, cand s-a si oprit motorul.

Am reusit sa repornesc imediat, insa nu mai statea la relanti fara ajutor din acceleratie.

Ajuns acasa, am lasat-o pornita pana am deschis garajul (cam 1 minut) - motorul nu s-a mai oprit, insa tot nu functiona liniar.

Mentionez ca este vorba de o Aprilia Pegaso din 1996 achizitionata recent, care nu mi-a creat nicio problema pana acum.

Din cate stiu, bateria si bujia sunt noi.

Ceva idei?

 

Multumesc.



Revin cu o completare. Am simtit si un miros ciudat pe tevi, atat in timpul mersului, cat si dupa ce am oprit motorul.

Editat de jupanu77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica bujiile ( bujia) pentru inceput, filtrulnde aer sa fie curat, da drumul la benzina din carb vreo 10 secunde. Daca mai continua, treci la urmatoarele etape.

 

Merci. O sa fac operatiunile astea in weekend. Ma tem insa ca este vorba de altceva, dupa mirosul din esapament. Nu mai miroase a benzina ci a altceva.

Mi-e teama sa nu intre un alt lichid in benzina (ulei, antigel, etc), desi nu imi dau seama cum s-ar putea intampla asta (ma rog, de ulei am mai citit, dar am inteles ca ar trebui sa fie fumul negru, ceea ce nu este cazul). Aseara am pornit-o iar si a dat si cateva rateuri. Cu toate astea, dupa ce se incalzeste motorul, sta la relanti, chiar daca nu merge liniar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci. O sa fac operatiunile astea in weekend. Ma tem insa ca este vorba de altceva, dupa mirosul din esapament. Nu mai miroase a benzina ci a altceva.

Mi-e teama sa nu intre un alt lichid in benzina (ulei, antigel, etc), desi nu imi dau seama cum s-ar putea intampla asta (ma rog, de ulei am mai citit, dar am inteles ca ar trebui sa fie fumul negru, ceea ce nu este cazul). Aseara am pornit-o iar si a dat si cateva rateuri. Cu toate astea, dupa ce se incalzeste motorul, sta la relanti, chiar daca nu merge liniar.

Verifica lichidul de racire(nivelul din vasul de expansiune)si daca nu ai deloc in el,verifica uleiul sa nu fie apa in el.Daca e pe joja de ulei o spuma maro deschis(apa cu ulei),e clar ca s-a dus garnitura de chiulasa!Daca scoate un "fum"alb(de fapt e un abur)si miroase dulceag,e clar ca iti intra apa in cilindru!De regula,fumul albastru dechis e ulei ars(ca la 2 timpi),fumul negru e prea multa benzina si aburul alb cu miros dulceag e antigel bagat in cilindru(garnitura de chiulasa dusa)!

 

SE SCHIMBA GREU SEMERINGURILE LA FURCA LA APRILIA PEGASO ? SI INCA CEVA AM UN ULEI ARAL 10W40 O FI BUN ?

Uleiul e ok.Vezi raspunsul lui @Patrick_M legat de schimbul semeringurilor. :peace:

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica lichidul de racire(nivelul din vasul de expansiune)si daca nu ai deloc in el,verifica uleiul sa nu fie apa in el.Daca e pe joja de ulei o spuma maro deschis(apa cu ulei),e clar ca s-a dus garnitura de chiulasa!Daca scoate un "fum"alb(de fapt e un abur)si miroase dulceag,e clar ca iti intra apa in cilindru!De regula,fumul albastru dechis e ulei ars(ca la 2 timpi),fumul negru e prea multa benzina si aburul alb cu miros dulceag e antigel bagat in cilindru(garnitura de chiulasa dusa)!

 

Uleiul e ok.Vezi raspunsul lui @Patrick_M legat de schimbul semeringurilor. :peace:

 

Merci.

Voi proceda in consecinta sambata.

Intre timp, a vazut-o un prieten (care insa nu a verificat nimic, ca nu prea am avut timp), care spune ca, dupa parerea lui, este vorba doar de ceva gunoaie. Nu scoate niciun fel de fum.

Oricum, o sa verific tot in weekend.

 

Dar mai am o intrebare. Se poate monta (sau a montat careva) un filtru de benzina pe ea?

 

Va multumesc pentru sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...