Sailor Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Nu prea au legatura una cu cealalta, nici macar M1800R cu C1800R, lasand FB la o parte care e si mai departe. Te-ai uitat vreodata la un Rocket III Touring? Pentru inaltimea ta e perfect. Daca te atrage/intra in buget da un semn, stiu unul nou de vanzare. Salut, Da prietene stiu ca nu au legatura ca am si spus mai sus dar c1800r si fb imi plac mie chiar daca sunt diferite sau cum spui tu sunt departe...vroiam sa aud doar opinii pro si contra. Pentru FB deja m-am inscris sa ii fac un drive test la sfirsitul lui aprilie. Intruderul e si el demential ca linie dar nu stiu cum e la condus ...poate o sa conduc...sa fac un drive test. Cit despre Triunph sincer nici nu prea m-am uitat la modelul asta ca nu m-a atras, nu pot spune dece. Si in afara de asta modelele astea arata si bine daca le mai modifici un pic. Mersi Mesaj completat Mi-am luat Intruder C1800 M e demential, o bestie. Sunt foarte incintat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ElSpa Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 cumpar m1800r. daca aveti sau stiti de vanzare 0722 340 642 multumes, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apocalypse2007 Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 salutare la toata lumea o intrebare am si eu daca e careva amabil sa ma ajute cat bag presiune la roti pe un M1800?...in carte scrie 2,5 bari daca nu ma insel... ce presiune imi recomandati pt un incepator? (incepator pe motor de 1800....pe 650 am mers destul pe dragstar) multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsterztr Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 in carte scrie 2,5 fata -- 2.8 spate.....nu are legatura presiunea recomandata cu faptul ca esti sau nu incepator..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apocalypse2007 Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 in carte scrie 2,5 fata -- 2.8 spate.....nu are legatura presiunea recomandata cu faptul ca esti sau nu incepator..... multam frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 De vanzare set tobe originale Intruder M1800/2007 folosite max 2000km.Fara nici o zgarietura,pret de criza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balaurele Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Tocmai am schimbat Metzelerul de 280, caruia ii iesisera sarmele pe lateral, cu unul de 260. Prima impresie: se vede o mica diferenta, dar nu deranjanta. In schimb, se inclina muuult mai usor. Initial am vrut sa trec pe 300, dar o janta de 10 inchi si bascula necesara treceau de 2.000 €. Bafta tuturor. Poate facem totusi o iesire odata cu mai multe Intrudere, ca vad ca s-a dizolvat de tot treaba pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free rider Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Tocmai am schimbat Metzelerul de 280, caruia ii iesisera sarmele pe lateral, cu unul de 260. Prima impresie: se vede o mica diferenta, dar nu deranjanta. In schimb, se inclina muuult mai usor. Initial am vrut sa trec pe 300, dar o janta de 10 inchi si bascula necesara treceau de 2.000 €. Bafta tuturor. Poate facem totusi o iesire odata cu mai multe Intrudere, ca vad ca s-a dizolvat de tot treaba pe aici. Salut spune mi te rog si mie de unde pot cumpara un cauciuc din asta si un pret aproximativ ca m-ar tenta unul si pt balaurele meu .Ma gandeam si eu la un 300 ca am vazut cum arata si e impresionant dar daca zici ca e peste 2000 janta si bascula plus cauciuc mi-a mai trecut elanul,ramane atunci sa decid intre 280 si 260,tu ce ma sfatuiesti,dupa ce o sa se uzeze 260 ul ai pune la loc 280 sau ai ramane tot la 260? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cfm/ActiveTab/shopping/ActiveLink/1/Search/2/motorcycle/152/motorcycle_ccm_group/7/motorcycle_model/5604/StartRow/0/motorradreifen.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balaurele Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Dap, cam 2000 neuro, daca nu mai mult, doar janta plus bascula. La care mai adaugi anvelopa. Cauta pe net fat tire kit for m109r. Sau separat 10 inch rear wheel si swingarm. Eu am cautat in mai multe locuri in Ro Metzul asta de 260, o sa-ti dau nr 'importatorului' celui mai ieftin pe pm. A costat 920 lei adus in Bucuresti, plus 50 lei montajul. Buna intrebarea daca voi trece inapoi pe 280. Sunt convins ca nu. Singurul "avantaj" e aspectul care e placut ochiului si care, daca asta conteaza, genereaza exclamatii peste tot. In rest, 280-ul se uzeaza foarte repede pe lateral si face inclinarea mai grea. Am sa raman la 260, care e oricum foarte gras si el dar care nu are dezavantajele cu uzura si inclinarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free rider Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cfm/ActiveTab/shopping/ActiveLink/1/Search/2/motorcycle/152/motorcycle_ccm_group/7/motorcycle_model/5604/StartRow/0/motorradreifen.html Ms mult de site Dap, cam 2000 neuro, daca nu mai mult, doar janta plus bascula. La care mai adaugi anvelopa. Cauta pe net fat tire kit for m109r. Sau separat 10 inch rear wheel si swingarm. Eu am cautat in mai multe locuri in Ro Metzul asta de 260, o sa-ti dau nr 'importatorului' celui mai ieftin pe pm. A costat 920 lei adus in Bucuresti, plus 50 lei montajul. Buna intrebarea daca voi trece inapoi pe 280. Sunt convins ca nu. Singurul "avantaj" e aspectul care e placut ochiului si care, daca asta conteaza, genereaza exclamatii peste tot. In rest, 280-ul se uzeaza foarte repede pe lateral si face inclinarea mai grea. Am sa raman la 260, care e oricum foarte gras si el dar care nu are dezavantajele cu uzura si inclinarea. Merci mult pt informatii chiar e mult mai ok sa sti parerea cuiva care a pus pe motor si a mers km buni,ca nu poti sa-ti faci o parere doar daca vezi sau dai o tura pe dupa bloc cu motorul unui pr care poate are un astfel de cauciuc.Pretul m-i se pare ok avand in vedere ca e o guma de 260,adik eu am luat acum vreo 3 ani unul pe 200 cu peste 800 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trafficman Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Salutare! A schimbat cineva pana acum tobele stock de pe C1800R? Vreau sa le schimb cu unele mai galagioase. Salut tuturor! Dupa Martie, cand am postat mesajul de mai sus si la care nu am primit nici un comentariu, revin cu noutati. Ceva cautari pe net si m-am hotarat la un set de evacuare de la Cobra - Speedster longs cu senzori de O2. La set, am pus un Cobra Fi2000 PowerPro care vine de la producator cu setari pentru C 109 R (C1800R). Le-am montat ieri si la intrebarea prietenilor de la Elf daca sa montez sau nu amortizoarele de zgomot, am zis ca nu-s nebun dupa atata asteptare! Asadar, am plecat de la service fara amortizoare si dragilor..... mi-a fost mie jena de grohaiala de sub mine, dara-mi-te celor din spatele meu.... nu prea le-a fost bine! Urla ca un animal nesatul, urla de anunta orice echipaj de politie pe o raza de cativa km! Drept urmare, astazi nu am mai rezistat si mi-am montat si amortizoarele! O schimbare placuta, zgomot mai putin, grohaiala a disparut, in schimb sunetul s-a ingrosat, s-a rafinat si acum pot spune ca "micutul" de 1800 are prin ce sa se faca auzit! Motoreta este un pic mai rapida la comenzi, nu mi-a dat in nas, nu a dat rateuri, ruleaza lin si la turatii mici, sunt foarte incantat. In consecinta, pentru cei ce vor sa faca acest pas, le recomand cu incredere evacuarea + motor management de la Cobra (Fi2000 PowerPro care se autoregleaza in functie de stilul de mers) si pe Razvan - Metric Motion! In incheiere va postez si ceva imagini facute "la cald" cu mobilu'! Daca reusesc, va anunt de un mic filmulet. Bafta si sper sa ajungem si la momentul unei reuniuni a celor cu 1800cmc. Salut tuturor! Dupa Martie, cand am postat mesajul de mai sus si la care nu am primit nici un comentariu, revin cu noutati. Ceva cautari pe net si m-am hotarat la un set de evacuare de la Cobra - Speedster longs cu senzori de O2. La set, am pus un Cobra Fi2000 PowerPro care vine de la producator cu setari pentru C 109 R (C1800R). Le-am montat ieri si la intrebarea prietenilor de la Elf daca sa montez sau nu amortizoarele de zgomot, am zis ca nu-s nebun dupa atata asteptare! Asadar, am plecat de la service fara amortizoare si dragilor..... mi-a fost mie jena de grohaiala de sub mine, dara-mi-te celor din spatele meu.... nu prea le-a fost bine! Urla ca un animal nesatul, urla de anunta orice echipaj de politie pe o raza de cativa km! Drept urmare, astazi nu am mai rezistat si mi-am montat si amortizoarele! O schimbare placuta, zgomot mai putin, grohaiala a disparut, in schimb sunetul s-a ingrosat, s-a rafinat si acum pot spune ca "micutul" de 1800 are prin ce sa se faca auzit! Motoreta este un pic mai rapida la comenzi, nu mi-a dat in nas, nu a dat rateuri, ruleaza lin si la turatii mici, sunt foarte incantat. In consecinta, pentru cei ce vor sa faca acest pas, le recomand cu incredere evacuarea + motor management de la Cobra (Fi2000 PowerPro care se autoregleaza in functie de stilul de mers) si pe Razvan - Metric Motion! In incheiere va postez si ceva imagini facute "la cald" cu mobilu'! Daca reusesc, va anunt de un mic filmulet. Bafta si sper sa ajungem si la momentul unei reuniuni a celor cu 1800cmc. NOU update: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free rider Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Salut tuturor! Dupa Martie, cand am postat mesajul de mai sus si la care nu am primit nici un comentariu, revin cu noutati. Ceva cautari pe net si m-am hotarat la un set de evacuare de la Cobra - Speedster longs cu senzori de O2. La set, am pus un Cobra Fi2000 PowerPro care vine de la producator cu setari pentru C 109 R (C1800R). Le-am montat ieri si la intrebarea prietenilor de la Elf daca sa montez sau nu amortizoarele de zgomot, am zis ca nu-s nebun dupa atata asteptare! Asadar, am plecat de la service fara amortizoare si dragilor..... mi-a fost mie jena de grohaiala de sub mine, dara-mi-te celor din spatele meu.... nu prea le-a fost bine! Urla ca un animal nesatul, urla de anunta orice echipaj de politie pe o raza de cativa km! Drept urmare, astazi nu am mai rezistat si mi-am montat si amortizoarele! O schimbare placuta, zgomot mai putin, grohaiala a disparut, in schimb sunetul s-a ingrosat, s-a rafinat si acum pot spune ca "micutul" de 1800 are prin ce sa se faca auzit! Motoreta este un pic mai rapida la comenzi, nu mi-a dat in nas, nu a dat rateuri, ruleaza lin si la turatii mici, sunt foarte incantat. In consecinta, pentru cei ce vor sa faca acest pas, le recomand cu incredere evacuarea + motor management de la Cobra (Fi2000 PowerPro care se autoregleaza in functie de stilul de mers) si pe Razvan - Metric Motion! In incheiere va postez si ceva imagini facute "la cald" cu mobilu'! Daca reusesc, va anunt de un mic filmulet. Bafta si sper sa ajungem si la momentul unei reuniuni a celor cu 1800cmc. NOU update: Suna foarte frumos si decent ca volum,adik nici sa vi cu dureri de cap dupa o tura mai lunga n-are nici un farmec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balaurele Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 N-a raspuns nimeni la intrebarea ta fiindca poate nu si-a schimbat nimeni de pe forum tobele la c1800r. Iar restul au preferat sa taca, daca nu au nimic relevant de spus, si foarte bine fac. Ca si tine, cu 2 posturi in 3 ani; lumea pe aici e mai serioasa un pic. Ba chiar prea serioasa, ca vad ca sunt putini cei care ar vrea sa faca o intalnire de Suzuki 1800. Poate la anul. Pana atunci, felicitari pentru modificari. Cel putin in clip, evacuarea arata si se aude de nota 10+, genul bass profund si puternic. Daca as putea, as mai reduce putin din mediile care se aud la toba mea, dar pastrand volumul mare. Din pacate, nu se poate decat sacrificand din volum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metricmotion Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 Salut tuturor! Dupa Martie, cand am postat mesajul de mai sus si la care nu am primit nici un comentariu, revin cu noutati. Ceva cautari pe net si m-am hotarat la un set de evacuare de la Cobra - Speedster longs cu senzori de O2. La set, am pus un Cobra Fi2000 PowerPro care vine de la producator cu setari pentru C 109 R (C1800R). Le-am montat ieri si la intrebarea prietenilor de la Elf daca sa montez sau nu amortizoarele de zgomot, am zis ca nu-s nebun dupa atata asteptare! Asadar, am plecat de la service fara amortizoare si dragilor..... mi-a fost mie jena de grohaiala de sub mine, dara-mi-te celor din spatele meu.... nu prea le-a fost bine! Urla ca un animal nesatul, urla de anunta orice echipaj de politie pe o raza de cativa km! Drept urmare, astazi nu am mai rezistat si mi-am montat si amortizoarele! O schimbare placuta, zgomot mai putin, grohaiala a disparut, in schimb sunetul s-a ingrosat, s-a rafinat si acum pot spune ca "micutul" de 1800 are prin ce sa se faca auzit! Motoreta este un pic mai rapida la comenzi, nu mi-a dat in nas, nu a dat rateuri, ruleaza lin si la turatii mici, sunt foarte incantat. In consecinta, pentru cei ce vor sa faca acest pas, le recomand cu incredere evacuarea + motor management de la Cobra (Fi2000 PowerPro care se autoregleaza in functie de stilul de mers) si pe Razvan - Metric Motion! In incheiere va postez si ceva imagini facute "la cald" cu mobilu'! Daca reusesc, va anunt de un mic filmulet. Bafta si sper sa ajungem si la momentul unei reuniuni a celor cu 1800cmc. NOU update: Salut @trafficman !! Ma bucur ca iti sunt pe plac tobele si iti multumesc pentru recomandare. Inca o data, sa le stapanesti sanatos si fara incidente. Bye. razvan@metricmotion.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trafficman Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 N-a raspuns nimeni la intrebarea ta fiindca poate nu si-a schimbat nimeni de pe forum tobele la c1800r. Iar restul au preferat sa taca, daca nu au nimic relevant de spus, si foarte bine fac. Ca si tine, cu 2 posturi in 3 ani; lumea pe aici e mai serioasa un pic. Ba chiar prea serioasa, ca vad ca sunt putini cei care ar vrea sa faca o intalnire de Suzuki 1800. Poate la anul. Pana atunci, felicitari pentru modificari. Cel putin in clip, evacuarea arata si se aude de nota 10+, genul bass profund si puternic. Daca as putea, as mai reduce putin din mediile care se aud la toba mea, dar pastrand volumul mare. Din pacate, nu se poate decat sacrificand din volum. In ceea ce ma priveste, consider ca experienta unuia poate reprezenta, la un moment dat, un raspuns pentru un posesor de motoreta similara. Intr-adevar, daca am ceva de spus din propria-mi experienta, ma pot pronunta, daca nu, nu. Acum revenind la evacuare, astazi am profitat de vreamea insorita si uscata si am facut o tura scurta prin zona in care locuiesc - Colentina. Incerc pe cat posibil sa ma indepartez mult de zona rezidentiala si sa "alerg" departe de case. Zgomot mult si placut mie.... altora..... ramane de vazut. In primavara ar fi cazul sa imi schimb anvelopele si spre deosebire de M1800, la versiunea C, anvelopa spate este putin diferita. Mi-ar prinde bine cateva recomandari din experienta vis-a-vis de schimbarea avelopelor (marci, vanzatori, preturi, comportament). Nu intentionez sa deviez de la dimensiunea stoc, m-am simtit ok pe 240. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Aloha, Ma bate gandu sa-mi iau un monstru din asta si as vrea sa ma asez pe unu inainte sa vad daca nu e prea mare pt mine, sa vad cum se simte, etc .. Nu vreau drive test .. doar sa-l calaresc oleaca pe cric Daca sunt detinatori prin Bucuresti care ar fi dispusi, pot sa ma deplasez pana la domiciliu si nu dureaza mai mult de 15min Dau o bere pt deranj Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iantza Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Salut, Incearca la Motorteam. Stiu ca aveau in show room, acum ceva timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Vezi ca era unul in showroom si la ELF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trafficman Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Aloha, Ma bate gandu sa-mi iau un monstru din asta si as vrea sa ma asez pe unu inainte sa vad daca nu e prea mare pt mine, sa vad cum se simte, etc .. Nu vreau drive test .. doar sa-l calaresc oleaca pe cric Daca sunt detinatori prin Bucuresti care ar fi dispusi, pot sa ma deplasez pana la domiciliu si nu dureaza mai mult de 15min Dau o bere pt deranj Merci Ce te-ar interesa mai precis? M sau C? Aparent sunt doua motociclete la fel, dar difera mult stilul de mers/comportament/manevrabilitate. La ELF este unul de 1500 in showroom (vazut saptamana trecuta) si este versiunea M. Doar sa te asezi pe unul nu-i mare lucru! Nimic diferit de orice motoreta echilibrata (mai putin ridicatul de pe cric...). Pana nu te dai cu unu, nu poti evalua. Cand a fost sa ma decid, am folosit ocazia unui Salon moto sa fac un drive test. Este important cum il simti in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Salutare, De fix 1 saptamana sunt fericitul posesor al categoriei A. In ceea ce priveste motorul, inima imi cere un VZR 1800. Am citit topicul asta de la cap la coada de 2 ori iar sectiunea de incepatori o tot citesc cam din August cand am inceput scoala de soferi. Stiu de sfaturie si contraindicatiile de a porni cu un motor atat de mare si puternic. Insa ma stiu un tip cu capul pe umeri, cumpatat, care nu are chef de teribilisme, mai ales in ceea ce priveste mersul pe motor. In momentul de fata sunt cam 75% hotarat sa-mi iau un astfel de motor in primavara, ceilalti 25% tinzand catre Transalp sau V-Strom. Faza e ca la 2m si 125 kg nu prea merge sa imi iau ceva micut ca as arata ca un clovn pe tricicleta. In urma unor discutii cu diverse persoane am inteles ca intruderul de 1800 ar fi o motocicleta cu care sa te plimbi in special duminica, ca in rest nu se merita sa te aventurezi in oras, ca e greu de manevrat, ca nu te poti strecura etc. etc. etc. As fi interesat sa aflu de la posesori ce parere au ei in legatura cu chestia asta. Cat de greu e de manevrat? Nu ma astept sa fac cu el slalomul de la examen insa nu cred ca se poate merge doar in linie dreapta cu el. De asemenea am inteles ca la 1500 se simteau destul de tare vibratiile in scaun. Este valabil si pentru 1800? Deocamdata atat, voi mai reveni cu intrebari daca e cazul. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Eu am un vl de 1500 si nu simt vibratii in scaun. Merg zilnic cu el la munca dar intr-adevar te strecori un pic mai greu ca e mare. Nu stiu diferenta intre unul de 1500 si unul de 1800 dar nu cred sa fie prea mare-la dimensiuni ma refer. Altfel, la gabaritul tau nu cred ca va fi o problema sa-l strunesti dar evita sa il apleci prea mult in lateral ca il poti scapa...Toate bune!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Inca o intrebare: Unde le tineti peste noapte, in sezon? Intreb asta deoarece sincer va spun ca ma doare inima gandidu-ma ca frumusetea va sta in fata blocului eventual acoperita de o husa, nu stau la casa si nici nu am garaj. Nu de alta dar va mai trece multa vreme pana sa se invete lumea sa admire ceva iesit din comun fara sa distruga acel ceva. Intreband diversii posesori de diverse mobre am auzit diverse raspunsuri: - in fata blocului - la o bezinarie non stop - intr-un garaj inchiriat, eventual undeva in zona etc. Stiu ca modelul atrage destul de multe priviri asa ca ma indoiesc ca ar trece prea usor cu vederea. Sunt curios ce alte solutii sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balaurele Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Felicitari pentru permis si cat mai multi km (daca se poate, toti) fara incidente! Si la mine Intruderul este primul motor si nu imi pare rau nici o secunda ca nu mi-am luat altceva. Mai acum ceva timp insista o cunostinta sa i-l vand, dar si daca i l-as fi vandut, mi-as fi luat altul la fel, pe care l-as fi customizat in acelasi fel, deci care ar fi fost rostul? E drept, am avut ocazia sa ma dau cu 6-7 motoare diferite inainte (de la Ninja la HD Street Glide), cateva sute de km cu fiecare. Dar concluzia a fost, pentru mine, clara: Intruderul de 1800. In primul rand pentru felul in care arata, cuplu si sunet. In al doilea rand pentru celelalte n calitati. Nici acum, dupa doi ani de cand il am, nu regret nimic. M-a surprins placut manevrabilitatea, nu e deloc asa cum pare, excesiv de masiv si greu manevrabil, chiar daca am crash-bar-uri late. Ma descurc f.usor prin trafic dar cred ca la asta contribuie mult si evacuarea care duduie considerabil. Din contra, de multe ori nu vreau sa trec printre masinile oprite la stop dar auzindu-ma si sesizandu-ma in oglinzi, soferii imi fac loc iar atunci politetea lor ma obliga sa trec desi nu tineam neaparat. Nu am sesizat problema cu vibratiile. Evident, 1800 cmc / 2 cilindri in V nu e ca un scuter electric, dar nu m-au deranjat vibratiile pana acum. In nici un caz nu e un motor „de mers duminica, in linie dreapta”. De fapt nu cred ca e nici unul, poate doar cine stie ce custom extrem. Eu il inclin pana ating asfaltul cu lateralele si am tocit o anvelopa pe spate pana la sarme, pe lateral. Dar countersteeringul e musai (nu-ti face griji, ca te invata el singur, in primii km, sa faci countersteering caci altfel nu poti). Despre pastrat, sfatul meu: treci peste placerea de a-ti lasa motorul admirat de toata lumea (pana si de trecatoare mai in varsta) si pune-i o husa tot timpul cat e parcat in fata/spatele blocului. Te inveti repede cu pusul/scosul husei si nu atrage priviri, bate mai putin la ochi inclusiv pentru hoti. In plus il protejeaza si de praf, nu tre sa stergi saua ca dupa fiecare noapte petrecuta sub cerul liber. Nu mai zic de ploaie... Husa e musai, dar sa fie cat mai mare, maxim care exista la Louis. Asta ca pastrare in timpul sezonului. Cand se termina sezonul, duci pachidermul la iernat undeva intr-un garaj, chiar daca e mai departe, poate chiar intr-o comuna de langa tine, undeva safe (casa/vila cu garaj sau similar). Felicitari inca o data si spor la cautari si visuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Salut Balaurel, Merci de informatii. Ma ajuta sa imi fac o idee despre ce inseamna un intruder 1800 tinand cont ca nu am mers pe vreo motocicleta asemanatoare. Referitor la partea cu pastratul m-ai inteles gresit . Nu e vorba de "placerea" de a-mi lasa motorul admirat in fata blocului , ci de teama, de a nu avea un spatiu cat de cat decent in care sa il las peste noapte, ca daca as putea as cara-o cu mine in apartament . Citisem intr-o seara topicul cu "Lista Neagra" si sincer iti spun ca mai mai nu am putut dormi toata noaptea gandidu-ma cum si ce sa fac in privinta asta (si nici macar nu am mobra ... imi inchipui cum n-as dormi daca as avea). Cred ca asta ar fi singurul motiv pentru care nu mi-as lua motocicleta asta in momentul de fata: sa o cumpar de la cineva care a tinut-o in garaj, iar eu sa o tin in fata blocului, nu stiu... mi se pare foarte aiurea, mai bine mai astept pana cand voi avea alte posibilitati de "cazare" . Cred ca ceea ce vroiam sa aflu e daca mai sunt persoane care detin o astfel de motocicleta insa nu si posibilitatile de cazare aferente, referindu-ma aici in special la un casa+curte/garaj si eventual cum fac . Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.