Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da asa e , e foarte interesant probabil daca golesti tot tot cum trebe intra 3 litri , nici mie in 600 rr 2008 de la schimb la schimb nu imi intra mai mult de 2L

Confirm asta, acum 2 saptamani l-am schimbat si eu si abia au intrat 2 L. Cu completarea din vas pe care am facut-o dupa cativa km sa zicem ca am ajuns la un 2.3 L. Este vorba de modelul 2007.

Ca si marca am mers pe HEPU G12. Pe Hornet m-am inteles excelent cu el asa ca am deci sa continui.

 

Totodata, vin si eu cu o nelamurire/problema in legatura cu frana fata. Sistemul de franare este stock (inclusiv conductele), placutele sunt ok cam pe la jumatate, lichidul de frana a fost schimbata fata/spate. Fata de ce sunt obisnuit, frana mi se pare destul de moale. Ea tine bine, nu am ce obiecta insa mi se pare ca are o cursa foarte lunga.

 

Un clip in care se vede cat de mult se apasa :

 

Personal nu cred ca pierde presiune pe undeva pentru ca asa a fost mereu, daca pierdea imi imaginez ca dupa o perioada ajungeam in punctul in care sa nu mai poata fi folosita.

 

Ah ca si informatie, motocicleta a stat nefolosita 2 ani de zile inainte sa o iau.

 

Astfel, data fiind situatia este normala cursa levierului de frana? Daca nu, spre ce ar trebui sa ma uit?

Editat de Pepsz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JAGI, nu m-am ocupat eu de schimbul lichidului de frana asa ca nu stiu.

 

Care sunt simptomele garinturilor de la pompa duse? Se justifica un rebuild de pompa in cazul asta? sau exista posibilitatea sa fie conductele stock dilatate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa imi prezint si eu englezoaica :mexicanwave:

An de fabricatie 2007

20 000 mii km reali

Ca dotarii: toba sport scorpion , manete ,parbriz aftermarket , protectie carbon capac ambreaj , protectii bascula ,telescoape , conducte metalice frana fata-spate ,sa pilot/pasager custom ,scarite pilot/pasager ,sistem rapid reglat suspensie fata .

Ce ar mai trebui sa schimb la ea gumele fata-spate eu ma-m gandit la michelin power rs sau dunlop sportsmart max 2 care credeti ca is mai ok dar cineva care a mers cu ambele :)

 

 

post-23283-0-25147200-1510142246_thumb.jpg

post-23283-0-19947400-1510142310_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa imi prezint si eu englezoaica :mexicanwave:

An de fabricatie 2007

20 000 mii km reali

Ca dotarii: toba sport scorpion , manete ,parbriz aftermarket , protectie carbon capac ambreaj , protectii bascula ,telescoape , conducte metalice frana fata-spate ,sa pilot/pasager custom ,scarite pilot/pasager ,sistem rapid reglat suspensie fata .

Ce ar mai trebui sa schimb la ea gumele fata-spate eu ma-m gandit la michelin power rs sau dunlop sportsmart max 2 care credeti ca is mai ok dar cineva care a mers cu ambele :)

Foarte frumoasa mobra, sa o stapanesti sanatos!

Referitor la gume, eu as merge pe Dunlop; am mers cu ele pe 1000rr 2008 si am fost foarte multumit, grip bun si pe uscat si pe ud.

Acum am Metzeler m7rr pe 1000rr 2012 (asa am luat mobra cu gumele noi montate) si sunt foarte multumit de ele. Nu sunt vre-un pui de Rossi si merge pe strada unde mai gasesti si ud, te mai prinde si o ploaie...

Bafta!

PS: sustin ce zicea colegul Darco referitor la vopsitul negru :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm asta, acum 2 saptamani l-am schimbat si eu si abia au intrat 2 L. Cu completarea din vas pe care am facut-o dupa cativa km sa zicem ca am ajuns la un 2.3 L. Este vorba de modelul 2007.

Ca si marca am mers pe HEPU G12. Pe Hornet m-am inteles excelent cu el asa ca am deci sa continui.

 

Totodata, vin si eu cu o nelamurire/problema in legatura cu frana fata. Sistemul de franare este stock (inclusiv conductele), placutele sunt ok cam pe la jumatate, lichidul de frana a fost schimbata fata/spate. Fata de ce sunt obisnuit, frana mi se pare destul de moale. Ea tine bine, nu am ce obiecta insa mi se pare ca are o cursa foarte lunga.

 

Un clip in care se vede cat de mult se apasa : https://www.youtube.com/watch?v=uZbjNBRglo0

 

Personal nu cred ca pierde presiune pe undeva pentru ca asa a fost mereu, daca pierdea imi imaginez ca dupa o perioada ajungeam in punctul in care sa nu mai poata fi folosita.

 

Ah ca si informatie, motocicleta a stat nefolosita 2 ani de zile inainte sa o iau.

 

Astfel, data fiind situatia este normala cursa levierului de frana? Daca nu, spre ce ar trebui sa ma uit?

Aceeasi treaba o am si eu si mai cunosc inca una care face la fel.

Urmatoarele operatii nu au adus nici o imbunatatire:

-curatat etriere

-inlocuit lichidul de frana

-inlocuit set pistonas pentru pompa de frana

 

Urmatoarea operatie a imbunatatit oarecum situatia:

-inlocuit maneta de frana cu ceva after market, era o chinezarie din aia reglabila si mai scurta

 

Urmatoarea operatie a rezolvat problema:

- alta pompa de frana, un brembo

 

Poti sa aerisesti cat vrei sau sa o gadili cum vrei tu, vei ajunge intr-un final sa inlocuiesti pompa de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca acel kit de montaj al stabilizatorului se potriveste de pe 2005 pe 2004? Tot ebay-ul este plin doar de 2005 in sus, pare asemanator la ghidon 05-ul cu 04-ul. Poate a facut cineva aceasta incercare. Multumesc.

Nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi treaba o am si eu si mai cunosc inca una care face la fel.

Urmatoarele operatii nu au adus nici o imbunatatire:

-curatat etriere

-inlocuit lichidul de frana

-inlocuit set pistonas pentru pompa de frana

 

Urmatoarea operatie a imbunatatit oarecum situatia:

-inlocuit maneta de frana cu ceva after market, era o chinezarie din aia reglabila si mai scurta

 

Urmatoarea operatie a rezolvat problema:

- alta pompa de frana, un brembo

 

Poti sa aerisesti cat vrei sau sa o gadili cum vrei tu, vei ajunge intr-un final sa inlocuiesti pompa de frana.

Mersi pentru raspuns.

Am reconditionat pompa de frana schimband toate garniturile inclusiv pistonasul si am pus furtune cu insertie metalica, astfel problema s-a rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru raspuns.

Am reconditionat pompa de frana schimband toate garniturile inclusiv pistonasul si am pus furtune cu insertie metalica, astfel problema s-a rezolvat.

Sa inteleg ca ai marit diametrul si ai bucsat pompa?

Sau ai gasit un set piston cu garnituri cu diametrul mai mare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...