ssk Postat Octombrie 19, 2017 Share Postat Octombrie 19, 2017 eu pe 600 rr 2008 am stop aftermarket deasupra evacuarii , deaia am zis ca sunt diferite modele e cu semnale incluse doar ca la montare trebuiesa decupezi putin din partea interioara a coditei . uite aici este mai explicit Asta e ! Asa vreau » Post actualizat in 21 Oct 2017 08:43 Maruntisuri de 600 rr 2007-2008 suport numar + stop stock ( are o mica julitura) cred ca iese cu un spray negru. maneta ambreiaj crashpaduri - putin zgariate teflon scarita pilot noua (stanga) carcasa inferioara bord aparatori scarite faruri - unul din el are sticla fisurata. si o ureche rupta. facem un pret impreuna, ptr piesa necesara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Octombrie 21, 2017 Share Postat Octombrie 21, 2017 Cum vinzi boss capacul bordului cu prinderile de surub rupte ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Octombrie 21, 2017 Share Postat Octombrie 21, 2017 nu are nimic rupt. e intreg. si o bere poate fi tot pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phelipe Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Vreau sa schimb antigelul la 600rr 2005, ce cantitate trebuie sa cumpar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 2l antigel si 2l apa distilata. Combini toti cei 4l, golesti instalatia mobrei si torni prin radiator cat intra, iar in vasul de expansiune la nivelul maxim. Pornesti motorul, lasi sa se incalzeasca bine, opresti motorul, dupa ce se raceste completezi in vas daca e nevoie si aia e. » Post actualizat in 27 Oct 2017 11:43 Eu inainte sa torn noul antigel, pun in instalatie doar apa distilata, am eu impresia ca o mai curata. Ii dau apoi drumul si torn antigelul plus apa 50%-50%. Tot asa, las motorul sa se incalzeasca. La ce pret e apa, merita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Cu apa ? wtf ? De ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Pai da dar asa nu diluezi antigelul ? Mai lucreaza corespunzator? Intreb nu fac misto, am facut schimbul si eu dar doar cu antigel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 E simplu si logic, dar nu si obligatoriu! Fiecare face cum stie, cum considera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 E simplu si logic, dar nu si obligatoriu! Fiecare face cum stie, cum considera Pai explica-i ba omului desteptule )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 (editat) Wtf, sa nu spui ca ai pus doar antigel in motoru' ala )))))) » Post actualizat in 27 Oct 2017 12:12 I a explicat un coleg mai sus, lake! Pai explica-i ba omului desteptule )) Editat Octombrie 27, 2017 de BMWs1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 (editat) Wtf, sa nu spui ca ai pus doar antigel in motoru' ala )))))) » Post actualizat in 27 Oct 2017 12:12 I a explicat un coleg mai sus, lake! A mai pus o intrebare , da ai dat edit later Editat Octombrie 27, 2017 de Ribo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mlatcu Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Vreau sa schimb antigelul la 600rr 2005, ce cantitate trebuie sa cumpar ? poti folosi doar antigel doar sa fie cum specifica la cel de la Motul ready to use adica gata diluat , si ca si capacitate in carte zice 3,2 litri cu tot cu rezerva : MOTUL MOTOCOOL FACTORY LINE :Antigel organic, READY TO USE, pe baza de monoethyleneglycol, special pentru motociclete. Recomandat pentru motoarele din aluminiu si magneziu de ultima generatie. Punct de fierbere foarte ridicat: 136 grade C. Reduce temperatura de lucru a motorului in conditii de utilizare extrema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Da, daca a folosit asa ceva e bine. Daca a folosit antigel concentrat, hepu spre exemplu, sau ce vrea el, nu e bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Mno nu imi mai aduc aminte cum se numea insa n-am avut problema cu racirea, motoreta a functionat bine pana a sarit distributia la circuit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mlatcu Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 clar daca nu sti ce a fost in el inainte ar trebui curatata complet instalatia , cum ai zis mai in sus cu apa distilata unii baga doar apa de vreo 2-3 ori pe instalatie sa se curete . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phelipe Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 (editat) O sa cumpar MOTUL MOTOCOOL FACTORY LINE sau BEL-RAY MOTO CHILL, deci nu diluez cu nimic. Probabil ca o sa fac o clatire inainte cu apa distilata pentru ca nu stiu ce a fost inainte in motocicleta si oricum pare destul de murdar vasul. Legat de cantitate... am citit in carte si scrie 3.15 sau.. 3.20 l dar unui prieten nu i-au intrat mai mult de 2 l. Editat Octombrie 27, 2017 de Phelipe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mlatcu Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 O sa cumpar MOTUL MOTOCOOL FACTORY LINE sau BEL-RAY MOTO CHILL, deci nu diluez cu nimic. Probabil ca o sa fac o clatire inainte cu apa distilata pentru ca nu stiu ce a fost inainte in motocicleta si oricum pare destul de murdar vasul. Legat de cantitate... am citit in carte si scrie 3.15 sau.. 3.20 l dar unui prieten nu i-au intrat mai mult de 2 l. da asa e , e foarte interesant probabil daca golesti tot tot cum trebe intra 3 litri , nici mie in 600 rr 2008 de la schimb la schimb nu imi intra mai mult de 2L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Noiembrie 1, 2017 Share Postat Noiembrie 1, 2017 Salutare tuturor! Am si eu o intrebare, este normala temperatura sa fie la 77°C la mers normal pe drum pe vremea asta de afara? Nu-i prea joasa? Am o honda cbr 600 rr din 2010. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Noiembrie 2, 2017 Share Postat Noiembrie 2, 2017 Pai cat vrei mosule sa fie pe frigurile astea? La mine a stat si la 73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Noiembrie 4, 2017 Share Postat Noiembrie 4, 2017 (editat) da asa e , e foarte interesant probabil daca golesti tot tot cum trebe intra 3 litri , nici mie in 600 rr 2008 de la schimb la schimb nu imi intra mai mult de 2L Confirm asta, acum 2 saptamani l-am schimbat si eu si abia au intrat 2 L. Cu completarea din vas pe care am facut-o dupa cativa km sa zicem ca am ajuns la un 2.3 L. Este vorba de modelul 2007. Ca si marca am mers pe HEPU G12. Pe Hornet m-am inteles excelent cu el asa ca am deci sa continui. Totodata, vin si eu cu o nelamurire/problema in legatura cu frana fata. Sistemul de franare este stock (inclusiv conductele), placutele sunt ok cam pe la jumatate, lichidul de frana a fost schimbata fata/spate. Fata de ce sunt obisnuit, frana mi se pare destul de moale. Ea tine bine, nu am ce obiecta insa mi se pare ca are o cursa foarte lunga. Un clip in care se vede cat de mult se apasa : Personal nu cred ca pierde presiune pe undeva pentru ca asa a fost mereu, daca pierdea imi imaginez ca dupa o perioada ajungeam in punctul in care sa nu mai poata fi folosita. Ah ca si informatie, motocicleta a stat nefolosita 2 ani de zile inainte sa o iau. Astfel, data fiind situatia este normala cursa levierului de frana? Daca nu, spre ce ar trebui sa ma uit? Editat Noiembrie 4, 2017 de Pepsz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 4, 2017 Share Postat Noiembrie 4, 2017 Nu este normal. Verifica sa nu ai aer pe instalatie. Ajusteaza cursa manetei din cheita reglabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Noiembrie 4, 2017 Share Postat Noiembrie 4, 2017 Maneta este pe pozitia 1, mai mult nu poate fi ridicata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 4, 2017 Share Postat Noiembrie 4, 2017 Sus, la racordul furtunelor cu pompa, ai aerisit-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 JAGI, nu m-am ocupat eu de schimbul lichidului de frana asa ca nu stiu. Care sunt simptomele garinturilor de la pompa duse? Se justifica un rebuild de pompa in cazul asta? sau exista posibilitatea sa fie conductele stock dilatate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 OK, aeriseste-o tu intii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.