Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

carburatoare de 636 ( 2002 ) pe motorul de 600 ( 98 - 99 ) . a incercat cineva ? are idee cineva daca este o "combinatie buna" , daca da randament , etc . Multumesc anticipat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@sweetpayn

Cum zice si Ceasar, e cablul de revenire de la acceleratie si aiurea de pus la loc chiar daca dai jos cutia de filtru. E un surub cu o placa care tine cele 2 cabluri acolo, de dat jos e usor, dar de pus la loc e dificil ca nu ai loc si o sa scapi surubul daca nu esti atent. Chiar si asa exista un risc de a ciupi cablul cand il pui la loc daca nu ai mai facut asta. Asa ca, eu iti recomand sa urmezi procedura din manual care implica mai mult de lucru, dar e cea mai sigura. Sau fugi la vrun mecanic/prieten priceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cesar

@wawessh

 

Va multumesc pentru raspunsuri . Air boxu nu il desfac ca nu are nici un rost , nu imi va oferi mai mult spatiu de lucru.

Intre timp am observat unde anume vine capatul acelei sufe. Urmeaza sa desfac acel surub (cu negru ce l-am facut in paint) si sper sa nu-l scap sau sa se desfaca de tot.

 

p.s. Scuzati calitatea schemei facute in paint, e facuta la foc automat :peace:

 

post-13918-0-68807800-1369650236_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slabesti la maxim cablurile de la acceleratie de la reglajele de langa ghidon si dupaia dai jos surubul numarul 7 din schema OEM. Surubul asta tine printr-o placuta ceva 2 cabluri de la acceleratie. Ai grija ca e o mare probabilitate sa scapi surubul si placuta si o sa iti blestemi zilele cat o sa cauti. Dupaia scoti cablul de la revenire de unde era tinut de surub7 + placuta si il bagi inapoi in locasul/canalul de pe "melc" de acceratie. Dupa asta bagi din nou cablul de acceleratie in locasul unde vine surubul 7 si placuta. Pui placuta si surubul 7 inapoi si dupaia reglezi din nou cablurile de acceleratie. Jocul la mansonul de acceleratie e de 2,3 mm si il reglezi astfel incat sa nu fie influentat de pozitia ghidonului( maxim stanga/maxim dreapta). Adica sa nu se ingreuneze acceleratie cand iei stanga sau dreapta sau mai rau sa se accelereze singura. Fara sa dai jos macar airbox-ul nu cred ca o sa poti, nu mai stiu sigur.

Bafta.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,am facut exact ce ai zis. Am umblat si la alea. Nu ma intreba de ce ...ca nu am raspuns..probabil cand am vazut ca nu merge..am inceput sa le tot *cuvant urat* alea. Ce ii de facut ?

La reglajele din poza atasata te referi , nu ?

post-13918-0-91324800-1369682400_thumb.jpg

Editat de sweetpayn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, alea sunt. Din ce vad eu acolo tu ai intins cablurile la maxim. Adica ai desurubat alea complet. Strange-le pe amandoua pana la mijloc si dupaia incerci acceleratie. Dupa asta incerci sa te prinzi ce face fiecare si asa o sa poti sa reglezi jocul la 2 3 mm si sa revina inapoi acceleratie si maxim la dreapta/ stanga. E treaba de 40 de secunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator iulian chirita

Salutare oameni buni , am si eu de juma de an un kawa zx6r din 2001 ... si un dobitoc mi l-a lovit intro parcare... nu aveti careva suport scarita dreapta pilot de vanzare sau daca imi puteti spune unde gasesc... va multumesc

pot sa-ti spun ca stiu p cineva care sudeaza scarite.e in bucuresti sector 6 str Moinesti,p langa calea ferata.

 

am si eu un ninja.sunt din bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluatre prieteni!

Sunt proaspat posesor al unui zx6f din 97 si am si eu nevoie de cablurile de acceleratie,un set de fise si un cauciuc fata.

Va Multumesc! Drumuri Bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni, sunt detinator de kawasaki zx6r 636 din 2004 si am carenele praf din cauza unei cazaturi, am tot cautat pe internetul asta set carene si nu am gasit, nu mai spun de far .... ala ici cu prastia nu il gasesti ... una peste alta, fratele meu este tinichigiu si poate realiza carene din fibra de sticla insa am nevoie sa ma ajute cineva cu motoreta lui sa fac matrita dupa carenele lui. Bineinteles contra cost .... doar nu moca.

Va rog sa ma ajutati daca se poate!

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am pe stoc inelele de praf (12 bucati) de la etrierii de ZX6 1999-2000(modelul cu 6 pistonase de frana pe etrieri).

Au fost pentru o motocicleta care a avut un accident de dauna totala si nu va mai merge.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni, sunt detinator de kawasaki zx6r 636 din 2004 si am carenele praf din cauza unei cazaturi, am tot cautat pe internetul asta set carene si nu am gasit,

Cred ca glumesti... Stii cine esti tu? Esti cetatean european :) si e plin internetul de carene chinezesti. Daca vrei iti trimit 30 de link-uri cu carene, insa poti sa le gasesti singur. Cauta pe google "fairings kawasaki 636 2004"

Preturi intre 250 si 550$.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ori sa nu te mai duci ori sa mai mergi cu inca 2-3 persoane "cunoscatori",nu am vazut de ceva vreme o kawa in mintile ei modelul acela

 

multa bafta!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

scarite fata/spate stock

sa pasager si sa pilot

pompa frana spate+butoias

 

Toate la pretul de 250 ron

 

tel 0720254973



scarite fata/spate stock

sa pasager si sa pilot

pompa frana spate+butoias

 

Toate la pretul de 250 ron

 

tel 0720254973

pentru 636 2006 ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate....250 LEI ???

Toate ce zici tu ? Scarite cu tot cu mecanism ?

scarite fata/spate stock

sa pasager si sa pilot

pompa frana spate+butoias

 

Toate la pretul de 250 ron

 

tel 0720254973



pentru 636 2006 ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Cu scuze de rigoare ca nu am stat sa citesc tot topic-ul, exista vreun posesor de zx6 din 2009 sau un an ulterior? Am o nelamurire cu privire la temperatura la care incep sa intre in functiune ventilatoarele care ajuta la racire.

 

La mine se intampla un fenomen foarte ciudat dupa ce mi-am pus un powercommander si as vrea sa compar cu cineva.

 

Mersi mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Cu scuze de rigoare ca nu am stat sa citesc tot topic-ul, exista vreun posesor de zx6 din 2009 sau un an ulterior? Am o nelamurire cu privire la temperatura la care incep sa intre in functiune ventilatoarele care ajuta la racire.

 

La mine se intampla un fenomen foarte ciudat dupa ce mi-am pus un powercommander si as vrea sa compar cu cineva.

 

Mersi mult!

Spune fenomenul poate reusim sa-l descifram....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba sta in felul urmator: pana sa imi pun PC-ul, ventilatorul incepea sa functioneze la 100 sau cel mult 101 grade afisate pe bord (vorbesc, bineinteles in stationare, ca in mers nu am vazut niciodata astfel de temperaturi la ulei). temperatura nu urca niciodata mai mult de 103 grade dupa care scadea pana la 98-99 si ventilatoarele se opreau. si tot asa.

 

dupa ce am instalat dracia, o vreme lucrurile au stat la fel, insa de la un mom dat incolo, am inceput sa vad (tot in stationare vorbesc) si temperaturi de 107. ventilatoarele intra in functiune insa sufla mai "puturos" astfrl incat racirea pana sub 100 fie se intampla foaaaarte greu (majoritatea cazurilor), fie nu se intampla (atat cat am asteptat eu cu motorul pornit). eh treaba asta nu se intampla mereu ci cateodata. atunci am zis eu ca trebuie sa fie o legatura cu PC-ul ca inainte de el nu se intampla fenomenul.

 

as mentiona ca am montat device-ul nu tocmai cum scrie la carte in sensul ca nu am "intepat" firul de pe motor cu firul de la PC( cine a montat un PC stie la ce ma refer) ci le-am lipit cu pistolul ca am zis ca e mai sigur impotriva vibratiilor. ei bine, se pare ca aici e si problema, pt ca atunci cand incepe sa faca mofturile cu temperatura, daca misc/strang putin cu degetele de lipitura respectiva, ventilatoarele incep sa sufle iar mai tare si se inampla racirea pe care o stiu eu de demult.

 

nu stiu exact in ce fir inteapa firul de la PC si daca are vreo legatura cu functionarea ventilatoarelor, insa sigur am intepat/lipit de cel care trebuie pt ca am verificat indicatiile de culori de 1000 de ori. de asemenea nu stiu daca miscatul firelor lipite este motivul pt care incepe sa functioneze cu trebuie racirea (mie asa imi pare pt c de fiecare data se intampla) sau daca e o mare coincidenta si misc si altceva care are acest efect. am desfacut si refacut si lipitura firelor si tot acelasi lucru se intampla.

 

cineva, vreo idee????

 

mersi mult si sper sa fi fost destul de clar in exprimare. daca nu, imi cer scuze insa nu sunt deloc tehnic de fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...