Stefkw Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 carburatoare de 636 ( 2002 ) pe motorul de 600 ( 98 - 99 ) . a incercat cineva ? are idee cineva daca este o "combinatie buna" , daca da randament , etc . Multumesc anticipat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 @sweetpayn Cum zice si Ceasar, e cablul de revenire de la acceleratie si aiurea de pus la loc chiar daca dai jos cutia de filtru. E un surub cu o placa care tine cele 2 cabluri acolo, de dat jos e usor, dar de pus la loc e dificil ca nu ai loc si o sa scapi surubul daca nu esti atent. Chiar si asa exista un risc de a ciupi cablul cand il pui la loc daca nu ai mai facut asta. Asa ca, eu iti recomand sa urmezi procedura din manual care implica mai mult de lucru, dar e cea mai sigura. Sau fugi la vrun mecanic/prieten priceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sweetpayn Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 @ Cesar @wawessh Va multumesc pentru raspunsuri . Air boxu nu il desfac ca nu are nici un rost , nu imi va oferi mai mult spatiu de lucru. Intre timp am observat unde anume vine capatul acelei sufe. Urmeaza sa desfac acel surub (cu negru ce l-am facut in paint) si sper sa nu-l scap sau sa se desfaca de tot. p.s. Scuzati calitatea schemei facute in paint, e facuta la foc automat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 (editat) Slabesti la maxim cablurile de la acceleratie de la reglajele de langa ghidon si dupaia dai jos surubul numarul 7 din schema OEM. Surubul asta tine printr-o placuta ceva 2 cabluri de la acceleratie. Ai grija ca e o mare probabilitate sa scapi surubul si placuta si o sa iti blestemi zilele cat o sa cauti. Dupaia scoti cablul de la revenire de unde era tinut de surub7 + placuta si il bagi inapoi in locasul/canalul de pe "melc" de acceratie. Dupa asta bagi din nou cablul de acceleratie in locasul unde vine surubul 7 si placuta. Pui placuta si surubul 7 inapoi si dupaia reglezi din nou cablurile de acceleratie. Jocul la mansonul de acceleratie e de 2,3 mm si il reglezi astfel incat sa nu fie influentat de pozitia ghidonului( maxim stanga/maxim dreapta). Adica sa nu se ingreuneze acceleratie cand iei stanga sau dreapta sau mai rau sa se accelereze singura. Fara sa dai jos macar airbox-ul nu cred ca o sa poti, nu mai stiu sigur. Bafta. Editat Mai 27, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sweetpayn Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Am reusit sa pun inapoi sufa de decelerare.. cum nu se putea mai bine ..acuma acceleratia nu mai revine de tot inapoi. Cum imi reglez acceleratia sa functioneze corect? :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Da ai facut tot ce ti-am zis mai sus? Ai umblat la reglajele de pe cablul care sunt langa semighidonul de pe dreapta? Probabil ca nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sweetpayn Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 (editat) Da ,am facut exact ce ai zis. Am umblat si la alea. Nu ma intreba de ce ...ca nu am raspuns..probabil cand am vazut ca nu merge..am inceput sa le tot *cuvant urat* alea. Ce ii de facut ? La reglajele din poza atasata te referi , nu ? Editat Mai 27, 2013 de sweetpayn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Da, alea sunt. Din ce vad eu acolo tu ai intins cablurile la maxim. Adica ai desurubat alea complet. Strange-le pe amandoua pana la mijloc si dupaia incerci acceleratie. Dupa asta incerci sa te prinzi ce face fiecare si asa o sa poti sa reglezi jocul la 2 3 mm si sa revina inapoi acceleratie si maxim la dreapta/ stanga. E treaba de 40 de secunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sweetpayn Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Mersi din nou de info , deabea astept maine sa fac treaba asta. Sper sa fie asa cum zici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator iulian chirita Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Salutare oameni buni , am si eu de juma de an un kawa zx6r din 2001 ... si un dobitoc mi l-a lovit intro parcare... nu aveti careva suport scarita dreapta pilot de vanzare sau daca imi puteti spune unde gasesc... va multumesc pot sa-ti spun ca stiu p cineva care sudeaza scarite.e in bucuresti sector 6 str Moinesti,p langa calea ferata. am si eu un ninja.sunt din bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Caut amortizor ghidon pt. ZX 6 2007-2008. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Saluatre prieteni! Sunt proaspat posesor al unui zx6f din 97 si am si eu nevoie de cablurile de acceleratie,un set de fise si un cauciuc fata. Va Multumesc! Drumuri Bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Salutare prieteni, sunt detinator de kawasaki zx6r 636 din 2004 si am carenele praf din cauza unei cazaturi, am tot cautat pe internetul asta set carene si nu am gasit, nu mai spun de far .... ala ici cu prastia nu il gasesti ... una peste alta, fratele meu este tinichigiu si poate realiza carene din fibra de sticla insa am nevoie sa ma ajute cineva cu motoreta lui sa fac matrita dupa carenele lui. Bineinteles contra cost .... doar nu moca. Va rog sa ma ajutati daca se poate! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 (editat) Salutare! Am pe stoc inelele de praf (12 bucati) de la etrierii de ZX6 1999-2000(modelul cu 6 pistonase de frana pe etrieri). Au fost pentru o motocicleta care a avut un accident de dauna totala si nu va mai merge. Editat Iunie 10, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Salutare prieteni, sunt detinator de kawasaki zx6r 636 din 2004 si am carenele praf din cauza unei cazaturi, am tot cautat pe internetul asta set carene si nu am gasit, Cred ca glumesti... Stii cine esti tu? Esti cetatean european si e plin internetul de carene chinezesti. Daca vrei iti trimit 30 de link-uri cu carene, insa poti sa le gasesti singur. Cauta pe google "fairings kawasaki 636 2004" Preturi intre 250 si 550$. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) daca te uiti pe paginile anterioare (maxim 5 pagini in fata) gasesti un set de carene la vanzare, nu imi amintesc pt ce an erau Editat Iunie 11, 2013 de alinbugnar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Salut ! Saptamana viitoare merg sa vad un ZX6R din 2004 , la ce ar trebuii sa fiu atent in mod deosebit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Salut ! Saptamana viitoare merg sa vad un ZX6R din 2004 , la ce ar trebuii sa fiu atent in mod deosebit ? la bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 eu zic ori sa nu te mai duci ori sa mai mergi cu inca 2-3 persoane "cunoscatori",nu am vazut de ceva vreme o kawa in mintile ei modelul acela multa bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VlaDI87 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 A mea e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celanimoto Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 scarite fata/spate stock sa pasager si sa pilot pompa frana spate+butoias Toate la pretul de 250 ron tel 0720254973 scarite fata/spate stock sa pasager si sa pilot pompa frana spate+butoias Toate la pretul de 250 ron tel 0720254973 pentru 636 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius317 Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Toate....250 LEI ??? Toate ce zici tu ? Scarite cu tot cu mecanism ? scarite fata/spate stock sa pasager si sa pilot pompa frana spate+butoias Toate la pretul de 250 ron tel 0720254973 pentru 636 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu182 Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Salutare tuturor, Cu scuze de rigoare ca nu am stat sa citesc tot topic-ul, exista vreun posesor de zx6 din 2009 sau un an ulterior? Am o nelamurire cu privire la temperatura la care incep sa intre in functiune ventilatoarele care ajuta la racire. La mine se intampla un fenomen foarte ciudat dupa ce mi-am pus un powercommander si as vrea sa compar cu cineva. Mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Salutare tuturor, Cu scuze de rigoare ca nu am stat sa citesc tot topic-ul, exista vreun posesor de zx6 din 2009 sau un an ulterior? Am o nelamurire cu privire la temperatura la care incep sa intre in functiune ventilatoarele care ajuta la racire. La mine se intampla un fenomen foarte ciudat dupa ce mi-am pus un powercommander si as vrea sa compar cu cineva. Mersi mult! Spune fenomenul poate reusim sa-l descifram.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu182 Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 treaba sta in felul urmator: pana sa imi pun PC-ul, ventilatorul incepea sa functioneze la 100 sau cel mult 101 grade afisate pe bord (vorbesc, bineinteles in stationare, ca in mers nu am vazut niciodata astfel de temperaturi la ulei). temperatura nu urca niciodata mai mult de 103 grade dupa care scadea pana la 98-99 si ventilatoarele se opreau. si tot asa. dupa ce am instalat dracia, o vreme lucrurile au stat la fel, insa de la un mom dat incolo, am inceput sa vad (tot in stationare vorbesc) si temperaturi de 107. ventilatoarele intra in functiune insa sufla mai "puturos" astfrl incat racirea pana sub 100 fie se intampla foaaaarte greu (majoritatea cazurilor), fie nu se intampla (atat cat am asteptat eu cu motorul pornit). eh treaba asta nu se intampla mereu ci cateodata. atunci am zis eu ca trebuie sa fie o legatura cu PC-ul ca inainte de el nu se intampla fenomenul. as mentiona ca am montat device-ul nu tocmai cum scrie la carte in sensul ca nu am "intepat" firul de pe motor cu firul de la PC( cine a montat un PC stie la ce ma refer) ci le-am lipit cu pistolul ca am zis ca e mai sigur impotriva vibratiilor. ei bine, se pare ca aici e si problema, pt ca atunci cand incepe sa faca mofturile cu temperatura, daca misc/strang putin cu degetele de lipitura respectiva, ventilatoarele incep sa sufle iar mai tare si se inampla racirea pe care o stiu eu de demult. nu stiu exact in ce fir inteapa firul de la PC si daca are vreo legatura cu functionarea ventilatoarelor, insa sigur am intepat/lipit de cel care trebuie pt ca am verificat indicatiile de culori de 1000 de ori. de asemenea nu stiu daca miscatul firelor lipite este motivul pt care incepe sa functioneze cu trebuie racirea (mie asa imi pare pt c de fiecare data se intampla) sau daca e o mare coincidenta si misc si altceva care are acest efect. am desfacut si refacut si lipitura firelor si tot acelasi lucru se intampla. cineva, vreo idee???? mersi mult si sper sa fi fost destul de clar in exprimare. daca nu, imi cer scuze insa nu sunt deloc tehnic de fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.