piticoo Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Capac monopost zx6 2008 are careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lost_eagle Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 salve te pot ajuta cu o codita race. ai pm Capac monopost zx6 2008 are careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadixkid Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Capac monopost zx6 2008 are careva? Nu mai stiu sigur daca se potriveste la zx6 2008 sau la zx10, cel de 636 2005-2006. Eu îl am pe cel de la 636 model 2005-2006. Daca vrei ne putem întâlni sa îl probezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) salve te pot ajuta cu o codita race. ai pm Ma intereseaza monopost,multumesc! Nu mai stiu sigur daca se potriveste la zx6 2008 sau la zx10, cel de 636 2005-2006. Eu îl am pe cel de la 636 model 2005-2006. Daca vrei ne putem întâlni sa îl probezi Din pacate nu se potriveste.E mai ingusta codita la 2008...Multumesc frumos! Editat Mai 14, 2013 de piticoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefkw Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Salut ,detin un kawasaki zx6r ( 1999 ) , intrebarea mea este : daca voi schimba filtrul de aer pe care il am acum cu unul BMC Sport , va trebui sa umblu iarasi la carburatoare ? Evacuarea este cea stock . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 IDEAL si recomandat este sa "rejetezi" carburile! acum ai mai mult aer =amestec mai sarac .deci ai cilindrii mai fierbinti si exista riscul (mai rar) sa topesti pistoanele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Salut ,detin un kawasaki zx6r ( 1999 ) , intrebarea mea este : daca voi schimba filtrul de aer pe care il am acum cu unul BMC Sport , va trebui sa umblu iarasi la carburatoare ? Evacuarea este cea stock . Ai nevoie sa refaci amestecul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefkw Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sweetpayn Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Intrebare intrebatoare pentru Ninja 636 an 2006. Am vrut sa dau jos mansonul de la acceleratie, in momentu ala s-a desprins un cablu . Ce rol au cele doua cabluri de pe acceleratie? Am pornit motoru , totul functioneaza ok, (ture /relanti) Unul din ele asa cum se vede si in poza atasat (care ar putea sa fie cablu pentru deecelerare ? :-" totusi nu cred ca este un arc care are rolu de a aduce acceleratia in relanti ) So...cine ma lamureste ce ii ala si mai ales cum anume pot sa-l pun inapoi la locul sau (spatiul dintre cadru si motor find extrem de mic.) Vreun priceput care sa ma lamureasca? Stima. Sau cine are un model asemanator : Ninja 636 2005-2006 sa-i faca o poza sa-mi dau seama unde vine acel cablu..mi-ar fi de mare ajutor. La punctu 7 se observa mecanismul de acceleratie, dar nu si unde vine cablu ala :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Demonteaza cutia filtrului de aer si vei avea mai mult loc. Capatul cablului de revenire intra in aceeasi piesa circulara in care intra si cablul de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefkw Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 carburatoare de 636 ( 2002 ) pe motorul de 600 ( 98 - 99 ) . a incercat cineva ? are idee cineva daca este o "combinatie buna" , daca da randament , etc . Multumesc anticipat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 @sweetpayn Cum zice si Ceasar, e cablul de revenire de la acceleratie si aiurea de pus la loc chiar daca dai jos cutia de filtru. E un surub cu o placa care tine cele 2 cabluri acolo, de dat jos e usor, dar de pus la loc e dificil ca nu ai loc si o sa scapi surubul daca nu esti atent. Chiar si asa exista un risc de a ciupi cablul cand il pui la loc daca nu ai mai facut asta. Asa ca, eu iti recomand sa urmezi procedura din manual care implica mai mult de lucru, dar e cea mai sigura. Sau fugi la vrun mecanic/prieten priceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sweetpayn Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 @ Cesar @wawessh Va multumesc pentru raspunsuri . Air boxu nu il desfac ca nu are nici un rost , nu imi va oferi mai mult spatiu de lucru. Intre timp am observat unde anume vine capatul acelei sufe. Urmeaza sa desfac acel surub (cu negru ce l-am facut in paint) si sper sa nu-l scap sau sa se desfaca de tot. p.s. Scuzati calitatea schemei facute in paint, e facuta la foc automat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 (editat) Slabesti la maxim cablurile de la acceleratie de la reglajele de langa ghidon si dupaia dai jos surubul numarul 7 din schema OEM. Surubul asta tine printr-o placuta ceva 2 cabluri de la acceleratie. Ai grija ca e o mare probabilitate sa scapi surubul si placuta si o sa iti blestemi zilele cat o sa cauti. Dupaia scoti cablul de la revenire de unde era tinut de surub7 + placuta si il bagi inapoi in locasul/canalul de pe "melc" de acceratie. Dupa asta bagi din nou cablul de acceleratie in locasul unde vine surubul 7 si placuta. Pui placuta si surubul 7 inapoi si dupaia reglezi din nou cablurile de acceleratie. Jocul la mansonul de acceleratie e de 2,3 mm si il reglezi astfel incat sa nu fie influentat de pozitia ghidonului( maxim stanga/maxim dreapta). Adica sa nu se ingreuneze acceleratie cand iei stanga sau dreapta sau mai rau sa se accelereze singura. Fara sa dai jos macar airbox-ul nu cred ca o sa poti, nu mai stiu sigur. Bafta. Editat Mai 27, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sweetpayn Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Am reusit sa pun inapoi sufa de decelerare.. cum nu se putea mai bine ..acuma acceleratia nu mai revine de tot inapoi. Cum imi reglez acceleratia sa functioneze corect? :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Da ai facut tot ce ti-am zis mai sus? Ai umblat la reglajele de pe cablul care sunt langa semighidonul de pe dreapta? Probabil ca nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sweetpayn Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 (editat) Da ,am facut exact ce ai zis. Am umblat si la alea. Nu ma intreba de ce ...ca nu am raspuns..probabil cand am vazut ca nu merge..am inceput sa le tot *cuvant urat* alea. Ce ii de facut ? La reglajele din poza atasata te referi , nu ? Editat Mai 27, 2013 de sweetpayn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Da, alea sunt. Din ce vad eu acolo tu ai intins cablurile la maxim. Adica ai desurubat alea complet. Strange-le pe amandoua pana la mijloc si dupaia incerci acceleratie. Dupa asta incerci sa te prinzi ce face fiecare si asa o sa poti sa reglezi jocul la 2 3 mm si sa revina inapoi acceleratie si maxim la dreapta/ stanga. E treaba de 40 de secunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sweetpayn Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Mersi din nou de info , deabea astept maine sa fac treaba asta. Sper sa fie asa cum zici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator iulian chirita Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Salutare oameni buni , am si eu de juma de an un kawa zx6r din 2001 ... si un dobitoc mi l-a lovit intro parcare... nu aveti careva suport scarita dreapta pilot de vanzare sau daca imi puteti spune unde gasesc... va multumesc pot sa-ti spun ca stiu p cineva care sudeaza scarite.e in bucuresti sector 6 str Moinesti,p langa calea ferata. am si eu un ninja.sunt din bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Caut amortizor ghidon pt. ZX 6 2007-2008. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Saluatre prieteni! Sunt proaspat posesor al unui zx6f din 97 si am si eu nevoie de cablurile de acceleratie,un set de fise si un cauciuc fata. Va Multumesc! Drumuri Bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Salutare prieteni, sunt detinator de kawasaki zx6r 636 din 2004 si am carenele praf din cauza unei cazaturi, am tot cautat pe internetul asta set carene si nu am gasit, nu mai spun de far .... ala ici cu prastia nu il gasesti ... una peste alta, fratele meu este tinichigiu si poate realiza carene din fibra de sticla insa am nevoie sa ma ajute cineva cu motoreta lui sa fac matrita dupa carenele lui. Bineinteles contra cost .... doar nu moca. Va rog sa ma ajutati daca se poate! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 (editat) Salutare! Am pe stoc inelele de praf (12 bucati) de la etrierii de ZX6 1999-2000(modelul cu 6 pistonase de frana pe etrieri). Au fost pentru o motocicleta care a avut un accident de dauna totala si nu va mai merge. Editat Iunie 10, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Salutare prieteni, sunt detinator de kawasaki zx6r 636 din 2004 si am carenele praf din cauza unei cazaturi, am tot cautat pe internetul asta set carene si nu am gasit, Cred ca glumesti... Stii cine esti tu? Esti cetatean european si e plin internetul de carene chinezesti. Daca vrei iti trimit 30 de link-uri cu carene, insa poti sa le gasesti singur. Cauta pe google "fairings kawasaki 636 2004" Preturi intre 250 si 550$. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.