borsulica Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Multumesc de sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 M-a chinuit si pe mine odata treaba de genul asta si era o siguranta care arata normal, dar era intrerupta undeva la interior si facea contact, dar la socuri se deplasa putin, se oprea si revenea dupa un timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Incepe cu verificarea comutatorului de la cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 A mea are 42000... declarati! Eu am alta problema, care a aparut si dupa curatare si sincronizare carburatoare: daca trec de un hop, deci nu groapa, mi se opreste in mers. Si nu mai pleaca pana nu trec aprox 20 de secunde (ultimele doua situatii am numarat...). Vi se mai intampla chestia asta? Poate fi din carburatoare? Multumesc! oare are releul acela pt rasturnare ?? eu am patit ceva asemanator la un gsxr si era de acel releu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 A mea are 42000... declarati! Eu am alta problema, care a aparut si dupa curatare si sincronizare carburatoare: daca trec de un hop, deci nu groapa, mi se opreste in mers. Si nu mai pleaca pana nu trec aprox 20 de secunde (ultimele doua situatii am numarat...). Vi se mai intampla chestia asta? Poate fi din carburatoare? Multumesc! Mi s-a intamplat de cateva ori sa mi se opreasca in mers, dar nu la hop ci cand schimbam vitezele (1->2). Am curatat contactul de la cric si cel da la butonul rosu (cred ca aici a fost problema) si n-am mai avut niciun necaz. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Va multumesc, domnilor! Voi trece la verificari si va tin la curent cu starea... asta pe la primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 salut oameni buni, revin cu niste intrebari legate de inlocuirea tobei stock cu un slip-on: Chiar azi am vazut ca toba stock, finala, are in partea de sus, unde e 'lipita' de codita, material din ala 'ignifug' parca-i zice, sa nu se topeasca codita. avea odata un tip in portbagaj o toba pt moto a mea, mi-a aratat-o, si ...era doar toba, adica..fara material din acela. Care v-ati pus slip-on-uri sub sa, ziceti-mi si mie care-i treaba.. Ati pus voi material din ala?(am vazut ca e o banda pt acoperit tevile de esapament...) Sau n-ati pus nimic si merge si-asa? Mentionez: codita, sus, pe scaunul pasagerului se incalzeste putin vara, cu finala stock. Tare curios sunt sa vad ce-o sa se scrie. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Sau n-ati pus nimic si merge si-asa? Mentionez: codita, sus, pe scaunul pasagerului se incalzeste putin vara, cu finala stock. Tare curios sunt sa vad ce-o sa se scrie. Bafta! Pe topicul de hayabusa s-a scris candva despre o banda termoizolatoare, care ar putea sa ajute in cazul in care materialul respectiv nu poate fi refolosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Pe topicul de hayabusa s-a scris candva despre o banda termoizolatoare, care ar putea sa ajute in cazul in care materialul respectiv nu poate fi refolosit. ms de info, eu as fi curios s-aud de la cei care au aftermarketuri sub sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Salutare! Poate are cineva nevoie: Disc de frana de fata pentru Kawasaki ZX6R 2004,de la Lucas,nou,pret:280 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 (editat) Salutare , are cineva un suport de scarita stanga pt pilot de vanzare ? Edit: Pt. Kawasaki zx6r 2002 Editat Ianuarie 28, 2012 de alex.alexey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 Salutare! Poate are cineva nevoie: Disc de frana de fata pentru Kawasaki ZX6R 2004,de la Lucas,nou,pret:280 ron 1? sau pereche? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Aceeasi intrebare am si eu : Un disc sau un setu pt fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Aceeasi intrebare am si eu : Un disc sau un setu pt fata? la banii astia si nou sigur e o bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 (editat) Salutare tuturor, In primavara asta vreau sa schimb si eu anvelopele de la motocicleta. Pentru Kawa zx6r 2006 fata - 120/65/zx17 spate - 180/55/zx17 Ce imi puteti recomanda? Merg cam 80% din timp in oras...este primul an cu ea, in toamna/iarna nu am reusit sa merg cu ea decat decat cca 1000km . Are pe ea Corsa 3 2010, spatele cam tocit... Va multumesc anticipat Editat Februarie 2, 2012 de danalarm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gex zxr Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) va salut, am o problema spinoasacu mobra mea, zx6r din 1999, motocicleta am luato de la un prieten anul trecut in iunie, problema e ca are un hop mic cand fac stnga dreapta si la viteza mica si prin oras ii cam dificil, intrebarea mea ii daca a mai avut cineva problema asta si ce sa ii fac, prietenul de la care a luoat- eu o avea de 3 ani si nu a puso niciodata jos, cam in trei ani o mers in jur de 9000 de km cu ea, motorul mai mult statea in curte decat pe sosea. Mi-a zis cineva ca s-ar putea fi de la rulmentii de jug, trebuie muncit mult, are rost sa ma bag eu la operatia asta, de priceput ma pricep ceva la mecanica. ms anticipat atasez si o poza cu ea ca dee ii frumoasa:)) Editat Februarie 10, 2012 de Gex zxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) va salut, am o problema spinoasacu mobra mea, zx6r din 1999, motocicleta am luato de la un prieten anul trecut in iunie, problema e ca are un hop mic cand fac stnga dreapta si la viteza mica si prin oras ii cam dificil, intrebarea mea ii daca a mai avut cineva problema asta si ce sa ii fac, prietenul de la care a luoat- eu o avea de 3 ani si nu a puso niciodata jos, cam in trei ani o mers in jur de 9000 de km cu ea, motorul mai mult statea in curte decat pe sosea. Mi-a zis cineva ca s-ar putea fi de la rulmentii de jug, trebuie muncit mult, are rost sa ma bag eu la operatia asta, de priceput ma pricep ceva la mecanica. ms anticipat atasez si o poza cu ea ca dee ii frumoasa:)) Dupa cum sa manifesta sunt convins ca sunt rulmentii de jug. M-am dat si eu intr-o parcare pe un model identic cu al tau tot din 99 cu aceeasi problema. Ce urata senzatie cand virai se blocau coarnele in directia respectiva si dupa 1-2 secunde deabia reuseai sa faci virajul asta la viteza mica asa-i. Schimba-i dar mai bine du-te la un mecanic pentru ca ai de dat jos multe. Nu e imposibil dar mai bine apelezi la cineva specializat. Bafta! Aaa si arata bine motocicleta. Sa o stapanesti sanatos! Editat Februarie 10, 2012 de George_Costin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gex zxr Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Multzam Da ii urata senzatia, la viteza mica ii greu de controlat, desi in timp incepi sa te obisnuiesti cu ea, tipul de la care am luoato, mia zis ca el nu simte piedica asta, si intradevar dupa 2000 de km cu ea am inceput sa ma obisnuiesc cu asta si sa nu ii mai dau asa mare importanta, dar acu cand incep iar sezonu o sa ma obisnuiesc greu de aceea vroiam sa stiu ce ii de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 1? sau pereche? Salut! Din pacate doar unul mai am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lordloth Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Cine stie cum se comporta cu un 180/55 pe spate la modelul 1999(G) in loc de 170/60? Nu ma refer teoretic si cu probleme la ITP ci practic comportamentul pe viraje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 salut, ma bate un gand: la vara ii dau jos oglinzile, am vazut capace din acelea care acopera gaurile, da-s 1.8mil, stiti vreo solutie mai ieftina? Salutare tuturor, In primavara asta vreau sa schimb si eu anvelopele de la motocicleta. Pentru Kawa zx6r 2006 fata - 120/65/zx17 spate - 180/55/zx17 Ce imi puteti recomanda? Merg cam 80% din timp in oras...este primul an cu ea, in toamna/iarna nu am reusit sa merg cu ea decat decat cca 1000km . Are pe ea Corsa 3 2010, spatele cam tocit... Va multumesc anticipat unii or sa spuna dunlop, altii bridgestone, pirelli etc etc. Daca sunt cauciucuri sunt bune. Cica e bine sa fie moi - bune pe uscat dar cica nu prea bune pe ud. Cred ca-s topicuri intregi pe tema cauciucurilor. Daca le iei noi, ia orice si o sa fie bine, numai sa nu te dai reising. Daca le iei sh, la fel, sa aibe carne. Noroc! a, si sa aibe DOT ok, adica nu mai vechi de 4 ani, asa am auzit eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Cine a schimbat sau are idee cum ajung cel mai usor sa schimb cablurile de acceleratie la 636 05-06? In manual nu sunt detaliate etapele(sau nu am gasit eu).Din cate vad eu trebuie sa dau jos cutia filtrului de aer(nu mai zic de rezervor). Cine poate sa-mi dea niste ponturi inainte sa ma apuc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gex zxr Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Cine ma ajuta cu info? Vreau sa schimb uleiul si fostul prop nu mai stie ce ulei o pus. Si nici manual nu am sa vad ce ii bun de pus. mobra este zx6r 1999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Cine ma ajuta cu info? Vreau sa schimb uleiul si fostul prop nu mai stie ce ulei o pus. Si nici manual nu am sa vad ce ii bun de pus. mobra este zx6r 1999 eu folosesc 10w40 motul 7100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gex zxr Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Salut, intre timp am gasit manualul si am gasit acolo tipurile de ulei. Am vaz ca specificatiile trecute la vascozitate sunt cam asa: 10W-40, 10W-50, 20W-40, 20W-50 Insa nu stiu ce inseama: Grade: SE, SF OR SG, class SAE asta ii din manual. Am gasit Castrol 10W40,full sintetic pe care ma gandeam sa il iau, o fi bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.