Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

cablu de bicicleta :)

 

sau mergi intr-un bricostore sau magazine de genul si iei cablu de otel la metru.

 

pt capete folosesti capul de spitele de bicileta il bagi inauntru si apoi bagi cositor.

 

asta m-a invatat pe mine fuchsia sa fac ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acuma, sa ma bag si io in seama... mi s-a rupt cablu de ambreiaj fratilor.. am reusit totusi sa ajung pana la servici, si inapoi acasa (inapoi am luat-o pe centura sa evit semafoarele, si am preins coada la 2 bariere ;) ) Mi s-a rupt chiar se la maneta de ambreiaj, vedeti poza.

Aveti idee cum sa rezolv problema, si daca se poate schimba doar insertia metalica, fara camasa, si cam cat e ?

Trebuie sa rezolv in seara asta, ca ii timp prea fain afara. Si in plus cum nu am masina, e un lucru cam necesar...

Apreciez ajutorul !

Ar merge sa inversez partea de la cutie la maneta, sau ma complic? Cred ca daca il scot o data ma voi chinui sa il bag inapoi de o sa-mi sara ochii din cap.

Un coleg zicea sa inversez capetii, iar la cel rupt sa ii fac un nod si sa-i pun o saiba. Asta DACA il pot baga invers pe camasa lui.

Ei bine, ma risc, nu ma risc, ma risc?? Ce parere aveti?

 

Salut

 

Eu zic sa-i faci un cablu nou, nu e greu, dar nu cred ca o sa rezolvi in seara asta, decat daca ai ingredientele necesare. Ca sa le inversezi, capatul de la ambreiaj e diferit de prinderea de la maneta, intr-o parte strapunge transversal pastila si intr-o parte longitudinal. In afara de asta, oricum o sa trebuiasca sa schimbi si carpeala la un moment dat asa ca mai bine il faci corect de prima data.

 

Iti trebuie asa:

 

- cablul de ambreiaj fara camasha la diametru egal cu cel original, de pe unde s-o gasi la voi -- costa vreo 2 lei metrul maxim

 

- o bucatica de tzeava de diametru egal cu al pastilei din maneta. Daca e teava de cupru poti sa-i dai tu gaura cu o menghina si o bormasina, daca e de otzel mergi la vreun atelier oarecare si te rezolva baietii, si daca au aparat de sudura iti fixeaza ei o boaba de sudura in capatul cablului sa tina contra, sau ti-l fixeaza direct de pastila.

 

- un niplu de spitza de bicicleta ca sa tina contra la capatul dinspre ambreiaj, daca nu intra ii majorezi tu un pic gaura cu un burghiu

 

Tragi capatul prin pastila, il bagi in camasa, pui niplul la capat si te apuci sa faci probe pe motocicleta sa vezi daca ai nimerit lungimea -- fii sigur ca verifici temeinic lungimea ca sa nu ai surprize, daca ti s-au desirat sarme din ala vechi o sa ai o lungime falsa daca il iei doar pe ala ca reper.

 

Dupa ce ai lungimea corecta tai cablul cat trebuie, rasfiri nitel sarmele din cablu ca o floare peste niplu ca sa tina contra, si il fixezi printr-o metoda oarecare.

 

Cablul se taie cel mai frumos cu un disc abraziv, cu patentul iese tiganie.

 

Fixarea pe niplu, ori ti-l sudeaza undeva, ori te descurci acasa. Eu l-am argintat pe cel pe care l-am facut la tdm, cu un arzator din ala cu butan ca alea din oferta de la louis, altul facut mai demult la tenereu l-am cositorit -- nu cu fludor, trebuie cositor din ala mai tare. Nu am avut nici o problema de rezistenta, sper sa nu le deochi acum :D

 

La final se pileste dupa gust :D fiecare intelege ce vrea din asta :)

 

Avantajul e ca te costa 10 lei cablul, si iti faci cinspe cabluri de rezerva daca ai chef. La unul nou dai banii degeaba si pe camasha si mai stai si pina vine comanda.

 

Cea mai buna ar fi varianta cu atelierul, iti faci direct 2 cabluri cu pastila ca de obicei se rupe din maneta, si il tii sub sha pe ala de rezerva, si il innozi sau ii faci ce vrei cind te lasa ala principal in drum.

 

Cu ocazia asta il si ungi inainte sa il bagi in camasha cu ceva vaselina, sau il bagi in camasha, faci o palnie dintr-o punga sau din hartie, o legi pe camasha si torni ulei de transmisie pina iese pe partea cealalta.

 

Spor la treburi / gasit atelier !

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Centru de greutate sus = garda mare la sol = comportament bun pe gropi. Greutatea o simti doar cind tii mobra pe picior.

 

 

Sfatul meu totusi e sa NU iti iei TDM la 1.72 si prima motocicleta decat daca ai vreun motiv foarte puternic pentru asta, de scapat o s-o scapi sigur, si poate n-o sa fie tot timpul moale pe jos sau fara trafic in preajma. La 1.72 ca sa pui piciorul jos o sa tii motocicleta mult mai inclinata decat o tine unul cu 10cm mai lung in picioare, si o sa simti motocicleta mult mai grea. Eu zic ca e mai bine sa iti lasi o marja de siguranta pentru situatiile cind o sa ai noroi/nisip/gropi sub talpa cind pui piciorul jos.

 

Bafta ! :)

 

@barboge: sigur. Dupa 6-7 seara in timpul saptamanii, poate ne vedem prin cartier.

 

Salutare , ai dreptate ioo am 1,70 fix si ie greu s-al controlez an nisip,noroi mai ales an noroi ,dar mam descurcat pana acum , pe asfalt si an curbe nam probleme merge foarte ok . ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

becurile tale sunt 2xh3 de 55w conform manualului haynes :)

 

misto pozele. ce mobra curata ai :D

 

am atasat si dovada ;)

Mesaj completat

 

 

Salut, intre timp am fost la garaj sa imi vad draguta :D si se pare ca este o eroare in documentul acela, pentru ca sunt H1 si H3 pentru 4tx. Multumesc orcum. Am tinut sa anunt chestia asta doar pentru evitarea coplicatiilor care ar putea aparea la altii in viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva a inmatriculat o motocicleta acum de curand?

Ma intereseaza daca trebuie tradus contractul de vanzare cumparare din italiana in romana?

mie mi-a cerut traducerea tanti de la finante... :)

Editat de yamahaia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul trecut trebuia tradus.

 

Acuma, sa ma bag si io in seama... mi s-a rupt cablu de ambreiaj fratilor.. am reusit totusi sa ajung pana la servici, si inapoi acasa (inapoi am luat-o pe centura sa evit semafoarele, si am preins coada la 2 bariere :) ) Mi s-a rupt chiar se la maneta de ambreiaj, vedeti poza.

Aveti idee cum sa rezolv problema, si daca se poate schimba doar insertia metalica, fara camasa, si cam cat e ?

Trebuie sa rezolv in seara asta, ca ii timp prea fain afara. Si in plus cum nu am masina, e un lucru cam necesar...

Apreciez ajutorul !

 

Mesaj completat

 

 

Ar merge sa inversez partea de la cutie la maneta, sau ma complic? Cred ca daca il scot o data ma voi chinui sa il bag inapoi de o sa-mi sara ochii din cap.

Un coleg zicea sa inversez capetii, iar la cel rupt sa ii fac un nod si sa-i pun o saiba. Asta DACA il pot baga invers pe camasa lui.

Ei bine, ma risc, nu ma risc, ma risc?? Ce parere aveti?

 

 

Eu am schimbat cablurile de la ambele mobre cu unele de frana de ATV. Sunt mult mai groase si mult mai rezistente. Le-am cumparat de la un magazin de piese pentru chinezarii si au fost vreo 20 de lei fiecare. Am pastrat si camasa acestora.

La maneta s-au potrivit perfect, iar la cutie le-am prins cu niste butoiase (nu stiu cum altfel sa le spun) din chitul de cabluri de la louis: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Excelent traseu, excelente locuri si de-abia astept sa merg si sa va cunosc. Fotok, sper ca ti-e dor de fostul motor! Glumesc. Deci, 9-11 iulie si traseul propus de 1Bandit: de acord si eu.

 

Fuchsia, eu stau pe Brancoveanu intersectie cu Turnu Magurele si Luica. Suntem vecini. Poate ne-ntalnim.

 

Bafta si asfalt uscat la toti!

 

 

 

si eu stau la intersectia emil racovita cu turnul magurele. poate ne vedem.

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia vedeti aici ce frumos merge TDM prin Bulgaria si Grecia ;)

 

 

nu stiu ce are ia de aici linku :)

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia vedeti aici ce frumos merge TDM prin Bulgaria si Grecia ;)

nu stiu ce are ia de aici linku :)

Misto tura Floriane !!

Editat de 1Bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia vedeti aici ce frumos merge TDM prin Bulgaria si Grecia ;)

nu stiu ce are ia de aici linku :)

Pai trebuia sa introduci codul de dupa "v=", adica CvI83lbhNbY

Uite ca merge:

 

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap...a ramas semnul = inaintea codului...de aceea nu aparea. din fericire e korben promt si a rezolvat situatia.:) dau o bere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat cablurile de la ambele mobre cu unele de frana de ATV. Sunt mult mai groase si mult mai rezistente. Le-am cumparat de la un magazin de piese pentru chinezarii si au fost vreo 20 de lei fiecare. Am pastrat si camasa acestora.

La maneta s-au potrivit perfect, iar la cutie le-am prins cu niste butoiase (nu stiu cum altfel sa le spun) din chitul de cabluri de la louis: .

Am reusit sa schimb acel cablu otelos de ambreiaj (fara camasa) dupa mai bine de ore de chin...

Partea buna e ca nu am dat jos nimic, nici macar saua ! M-am chinuit putin, dar a mers. Acuma sper sa si tina. Daca nu, deh, macar am incercat.

Pe viitor voi sti sa nu mai cumpar kit de reparatie (are 2 cabluri cu sistemele de prindere la 25 ron)

Asfalt uscat la toti, sa ne vedem cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia vedeti aici ce frumos merge TDM prin Bulgaria si Grecia :D

 

nu stiu ce are ia de aici linku ;)

La Multi Ani si multa sanatate, Floriane!

Sa ai parte numai de bucurii si calatorii cu mobra, cat incape. Numai bine iti doresc :)

 

Cu respect, Alin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Floriane, ai imbatranit! La cat mai multi ani fara reparatii! Si sa ne vedem sanatosi la intrunire sau, cine stie, poate chiar mai devreme. S-ar putea peste vreo luna si jumatate sa ajung prin zona.

Inca o data iti urez tot ce-ti doresti si LA MULTI ANI!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru urari !!!!!!!!!!!!!

 

Ehe, ma simt bine printre TDM-isti, asa cum vad eu lucrurile un TDM se lipeste si se potriveste exact unui om cu suflet bun.

 

Sa avem parte toti de kilometrii multi si frumosi fara incidente.

 

@ Cavaleru : misto superangularul :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms. din pacate nu este al meu.

 

visez in viitor la un dslr si cu un obiectiv fisheye.... dar mai la anu poate.

 

intai sa invat sa scot untu din canonul meu si api trec la treburi serioase :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...