Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Suportul meu " home made " pt. genti laterale

Mesaj completat

asa ceva am patit si eu si am rezolvato cu o curatare si reglare a carburatoarelor si evident o sincronizare a lor. la mine erau atat de desincronizate incat la incercarea de pornire dupa curatare a sarit bateria de carburatoare din prinderi :cheers:

 

daca ar fi carburatoarele de vina, nu ar trebui sa aiba tot timpul aceasta problema?

post-26754-1276794320_thumb.jpg

post-26754-1276794345_thumb.jpg

post-26754-1276794361_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu pt ca se deregleaza in timp. la mine de anu trecut facea fitze. dar in primavara devenise grav.

 

PS. la suportul tau ar mai trebui o bara transversala in spate pesunb aparatoarea de noroi. si la mine lipseste bara asta si va trebui sa o confectionez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: cine avea proiectoare ca ale lu' Cavaleru si a pus Xenon pe ele? :D Sunt curios sa stiu cum se vede...

Eu am montat xenon pe proiectoare si fac toti banii, mai ales daca nu ai xenon pe faruri.

Vrei sa schimbi becurile halogen H3 de la proiectoarele de pe BMW, cu unele H3 Xenon?

Mesaj completat

Poze proaspete...

Misto mobra, arata bine cu sidecase-uri :cheers:

Mesaj completat

PS. la suportul tau ar mai trebui o bara transversala in spate pesunb aparatoarea de noroi. si la mine lipseste bara asta si va trebui sa o confectionez.

Cavalere se pare ca suportul de genti, ce-l are v1n3ri montat, are acea bara montata dintr-o parte in alta. Tot pe aceasta sunt montate si semnalele spate:

post-25487-1276803286_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am montat xenon pe proiectoare si fac toti banii, mai ales daca nu ai xenon pe faruri.

Vrei sa schimbi becurile halogen H3 de la proiectoarele de pe BMW, cu unele H3 Xenon?

Da; sunt identice cu ale tale si ale lu' Cavaleru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare... tdm ul meu 97' , cam dupa 50-100km de mers in continu , incepe sa faca niste figuri. O poblema undeva la aprindere. In mers da rateuri , nu are putere, nu trage ca lumea , relant instabil ..... dupa un timp de " odihna " reine la normal si functioeaza fara probleme.

Sfatul ce am primit pana acum e la un electronist e sa schimb bobinele (fiindca s-ar putea ca bobinele sa functioneeze gresit cand se incalzeste....problema tipica de ex la daciii) , sau aveti vreo idee care ar fi problema.

 

Chestia e degeaba o duc la un service acum ca n-are nimica, si asa daca incep cei de la service caute problema in "cateva" ore , ma costa mult mai mult decat sa iau bobinele si le montez eu .

 

Ce ziceti sa incerc cu schimbatul bobinelor sau mai bine sa-l duc la service?

 

Eu zic sa mergi pina incepe sa faca figuri si sa-i dai bujiile afara ca sa iti faci o idee despre carburatie in momentul ala sa ai un punct de plecare, eventual cu niste bujii noi ca sa stii o treaba. E posibil sa mearga prea bogat cind se incalzeste, vezi daca miros tobele a benzina cind incepe sa faca probleme, ideea e sa elimini intai cauzele pe care le poti verifica cel mai usor, indiferent cit de probabile/improbabile sint. M-as uita la filtrul de aer sa fie curat, shtutzurile de cauciuc fara crapaturi intre airbox si carb si intre carb si motor, fishele de la bujii schimbate de proba cu unele de la un TDM care merge ok, etc.

Temperatura in bord e ok ?

Spor la depistat problema !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere se pare ca suportul de genti, ce-l are v1n3ri montat, are acea bara montata dintr-o parte in alta. Tot pe aceasta sunt montate si semnalele spate:

Asa e, e o chestie trasa intre numaru' de inmatriculare si aparatoarea de noroi :cheers:.

 

Acum am o problema: am constatat ca atunci cand stau pe motor, sau am si pasager, roata din spate freaca de aparatoarea de noroi care e deasupra ei (nu cea pe care se prined numaru' de inmatriculare). Cred ca am un cauciuc putin mai lat decat e cel din talon (pe cauciuc e stearsa o cifra din dimensiune, asa ca am 1x0/80/17 [sper ca nu am gresit partea cu 80/17] . Cauciucul freaca cu partile exteriare de unde incepe profilul cauciucului.

In mod normal, aparatoarea de care vorbesc e prinsa de bascula, asa ca ar trebui sa se miste d'odata cu roata.

Mai are cienva problema asta? S-ar putea sa ajung sa schimb cauciucul cu alt Tourance, doar sa fie marimea buna, ca actualu' e oricum vechi, desi nu e uzat. Trebuie sa verific DOT-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa ca am 1x0/80/17 [sper ca nu am gresit partea cu 80/17] . Cauciucul freaca cu partile exteriare de unde incepe profilul cauciucului.

In mod normal, aparatoarea de care vorbesc e prinsa de bascula, asa ca ar trebui sa se miste d'odata cu roata.

Din cate tin eu minte, anvelopa spate la moto tau este 140/80/17, deci nu ar trebui sa frece pe aparatoare (am vazut motocicleta la Jerry cu cateva saptamani inainte de a o cumpara pe actuala)

Fenomenul e cel putin bizar, mai ales ca, asa cum ai mentionat, acea aparatoare se misca solidar cu bascula, deci implicit cu roata

Singura explicatie ar fi ca aparatoarea s-a desprins din prinderile ei

Ar trebui sa verifici inca o data, poate freaca altceva

Sau ma arunc pana la tine (pretext pt iesire la TM :cheers: ) si imi dau si eu cu presupusul la fata locului

Mesaj completat

 

 

Se potriveste aparatoarea de praf de pe 4tx pe 3vd ?

DA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate a trebuit sa ma despart de Yamaha mea TDM,model 3VD. Mi-au mai ramas de la ea 4 semnalizatoare originale noi si coburi spate originali cu tot cu sitemul de prindere, poate intreseaza pe cineva. Numai bine !

 

Nu le vrea nimeni? Tel. meu este 0754826060.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e, e o chestie trasa intre numaru' de inmatriculare si aparatoarea de noroi :cheers:.

 

Acum am o problema: am constatat ca atunci cand stau pe motor, sau am si pasager, roata din spate freaca de aparatoarea de noroi care e deasupra ei (nu cea pe care se prined numaru' de inmatriculare). Cred ca am un cauciuc putin mai lat decat e cel din talon (pe cauciuc e stearsa o cifra din dimensiune, asa ca am 1x0/80/17 [sper ca nu am gresit partea cu 80/17] . Cauciucul freaca cu partile exteriare de unde incepe profilul cauciucului.

In mod normal, aparatoarea de care vorbesc e prinsa de bascula, asa ca ar trebui sa se miste d'odata cu roata.

Mai are cienva problema asta? S-ar putea sa ajung sa schimb cauciucul cu alt Tourance, doar sa fie marimea buna, ca actualu' e oricum vechi, desi nu e uzat. Trebuie sa verific DOT-ul.

 

pe spate trebuie sa ai 150/70/17. uiate a dimensiunile lui si eventual pune 2 persoane sa se urce pe mobra si tu sa te uiti la roata sa vezi unde exact atinge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe spate trebuie sa ai 150/70/17.

Nu are, stiu ce vorbesc, am vazut motocicleta si am vorbit cu fostul proprietar inaintea achizitiei

E 140, si el mi-a zis ca e de 140 dar ca asters "4" ca sa nu aiba probleme la ITP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pe spate guma de 160 lata lata de vitezan si nu face probleme nu freaca nu nimik,iar aripa de noroi e fixata pe bascula deci nu are cum sa frece roata in ea ca daca se lasa se lasa cu totu lucreaza impreuna...nu cred ca e posibil sa frece in ea.

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ 97TDM

 

Ai dat spre vanzare topcase-ul

/index.php?...t&p=2477365

te-am intrebat cati litri are, daca e Monokey sau Monolock si daca incape o casca in ea

 

 

 

da l-am dat la vanzare.e monolok e cel mic de o casca nu stiu cati litri are ....

Mesaj completat

cumpar scutu de aluminiu de TDM 850 ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da l-am dat la vanzare.e monolok e cel mic de o casca nu stiu cati litri are ....

 

cumpar scutu de aluminiu de TDM 850 ....

OK, multumesc

Pacat, daca era Monokey era al meu :cheers:

 

Scut va trebui sa-ti faci la un mester, nu cred ca vei gasi la nimeni, e o piesa rara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, multumesc

Pacat, daca era Monokey era al meu :D

 

Scut va trebui sa-ti faci la un mester, nu cred ca vei gasi la nimeni, e o piesa rara

 

 

am gasit scut da ma duce cu transport cu tot la 150 de lei ....nush ce sa fac.... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa mergi pina incepe sa faca figuri si sa-i dai bujiile afara ca sa iti faci o idee despre carburatie in momentul ala sa ai un punct de plecare, eventual cu niste bujii noi ca sa stii o treaba. E posibil sa mearga prea bogat cind se incalzeste, vezi daca miros tobele a benzina cind incepe sa faca probleme, ideea e sa elimini intai cauzele pe care le poti verifica cel mai usor, indiferent cit de probabile/improbabile sint. M-as uita la filtrul de aer sa fie curat, shtutzurile de cauciuc fara crapaturi intre airbox si carb si intre carb si motor, fishele de la bujii schimbate de proba cu unele de la un TDM care merge ok, etc.

Temperatura in bord e ok ?

Spor la depistat problema !

 

Bujiile si filtru de aer nou schimbat acum 1 saptamana , fise si cablu bujii noi toate de pe louis.de .Temperatura e ok , chiar am verififcat , cand mergeam vreo 10 km off cu 5-10km/h in 35 grade , numai atunci a pornit ventilatorul si mai era destul sa intre in rosu. Nu sunt sigur dar parca am simtit miros de benzina cand facea figura.

Oricum luni duc la service sa vad ce zic ei.

Editat de zsak
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata cam astia suntem (fara invitati, daca aveti invitati trecetii si pe ei ):

 

1. Cavaleru + 3 persoane ( 50% sanse sa vin, vom veni cu o masina)

2. andreiganea + 1- doar prima noapte

3. Rocker + Maia - intreg weekendu

4. Truckeru 09

5. Fotok

6. Lewieque

7. Bandit + 1

8. Raider + 1

9. Leonardsen + 1

Salutare mo TDM risti!

inca un participant la intalnirea noastra sunt eu. Am asteptat confirmarea mai multora din zona, dar se pare ca nu sunt dispusi sa vina. Ar fi cred unul din motive, intalnirea moto (anul trecut i s-a dus vestea) ce are loc cu o sapt. inainte la Tg Secuiesc, iar deplasarea la 2 intruniri este mai anevoioasa. Si un coleg pe care contam cred ca sta fara papiere o perioada, dupa ce a alergat politia cu vreo 170/h(cu 3VD). Vin din SUCEAVA si daca vine si YAMAHAIA poate mergem impreuna. Eu personal am renuntat la activitati, evenimente si "daca vreau sa fluier, fluier", renunt si la 'zilele orasului' care se suprapun cu intalnirea noastra si vin.

SI TARE M-AS BUCURA DACA VAD SI TDM-ISTII DIN ARAD! Invitatie la scena deschisa pt ISHMAEL!!!

Daca mai am niste confirmari sigure anunt aici.

A, si o rugaminte MAAREe (1st BANDIT, paremi-se mecanic): sau altcineva... cand desface carburatoarele rog sa puna pe forum o imagine cu acele de dozaj si piesele aflate pe ele siguranta, saiba, IN special acel distantier din plastic care mie imi lipsea(1/fiecare ac la sertaras) si l-am confectionat artizanal rog marimile luate cu un subler, si cateva imagini...

(eu am cateva imagini cu carburile desfacute pt arhiva daca e cineva interesat)

Si multumesc anticipat! Vine Sigur si berea!

 

...Cristifin astept semnalizarile cum ti-am scris in mail...

 

La Re Vedere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI TARE M-AS BUCURA DACA VAD SI TDM-ISTII DIN ARAD! Invitatie la scena deschisa pt ISHMAEL!!!

Din cate stiu eu, Ish nu vine, din motive care noua, muritorilor de rand (max 199 cm :P ) ne scapa

Eu nu ma angajez oficial, dar daca pot, vin

Un fleac de 500 + 500 km ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o rugaminte MAAREe (1st BANDIT, paremi-se mecanic): sau altcineva... cand desface carburatoarele rog sa puna pe forum o imagine cu acele de dozaj si piesele aflate pe ele siguranta, saiba, IN special acel distantier din plastic care mie imi lipsea(1/fiecare ac la sertaras) si l-am confectionat artizanal rog marimile luate cu un subler, si cateva imagini...

 

M-ar interesa mult cum sunt asezate toate pe ac dozaj, arc, membrana cu sertaras.

Si inca odata multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin si eu cu o problema. Eu anul asta am folosit chiar putin motorul, deh ma folosesc uzual de masina, combinat cu niste pregatiri de insuratoare asa incat pornesc motorul f rar si atunci merg putini km. doar sa imi simt vantul prin capul chel. Problema mea e ca spre exemplu motorul a stat 8 zile nepornit si cand sa-i dau buton nimic, dar nimic doar un pacanit...buuun montat mai nou cabluri direct din baterie pana sub sha, clesti de la masina si porneste la sfert. Plecat cu ea 20 km intors la locul ei oprit...pornit...pauza, iar doar pacanit. Logic nu trebuia sa se fi incarcat? Ca de pornit din bateria masinii o ia rapid...ce sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...