Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma bate gandu sa fac tdm-u de tura lunga si sa imi mai iau un motor, un cioparutz mic, 250-500 cmc de orash pe care sa il fac bobber, sa consume si mai putin. Ce ziceti? e super fitza sau e eco?

 

fitza , parerea mea. mai bine un supermoto sau un maxi-scooter. Supermoto-ul are avantajul agilitatii, iar maxiscooterul confort si spatiu de depozitare.

 

eu doar pe astea 2 le pot lua in calcul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesorilor de TDM. Sunt interesat sa imi schimb Fazerul(an 2000) cu un TDM cam din aceeasi perioada.Daca este sau stiti pe cineva interesat va rog sa-mi lasati un pm.Multumesc

Poze, date tehnice?

In Rromania nu se mai vinde nimic, se fac doar schimburi

Vorba lu' băsel: "să trăiți!, bine?"

FZ6 din 2000? asta parca e urmasul Diversionului de 600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze, date tehnice?

In Rromania nu se mai vinde nimic, se fac doar schimburi

Vorba lu' băsel: "să trăiți!, bine?"

FZ6 din 2000? asta parca e urmasul Diversionului de 600

 

Salut,Fazerul are urmatoarele date tehnice:

An 2000,600 cc,95 cp,6 viteze,culoare neagra,52 000 km,

Consumabile schimbate,lant +pinioane,anvelopa spate 80%,fata noua

Stare tehnica si estetica buna->foarte buna .Pretul negociabil

 

Doresc sa-l schimb cu un TDM dupa 1999 ,cu diferentele de rigoare.Atasez si o poza cu al meu.

 

post-19896-1294733168_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,Fazerul are urmatoarele date tehnice:

An 2000,600 cc,95 cp,6 viteze,culoare neagra,52 000 km,

Consumabile schimbate,lant +pinioane,anvelopa spate 80%,fata noua

Stare tehnica si estetica buna->foarte buna .Pretul negociabil

 

Doresc sa-l schimb cu un TDM dupa 1999 ,cu diferentele de rigoare.Atasez si o poza cu al meu.

 

post-19896-1294733168_thumb.jpg

 

Poftim TDM an 2000 la schimb.

0745707642

post-44334-1294734010_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce mi-ai citat nu reiese decat ca:

"All batteries, regardless of their chemistry, will self-discharge"

 

Daca o sa recitesti postul meu - adica asta , o sa gasesti afirmatia urmatoare:

 

Keeping this in mind if a 125 AH battery is stored for four months (16 weeks) winter without being charged, it will loose 80 amps of its 125-amp capacity. It will also have severe sulfation, which causes additional loss of capacity. Keep your batteries charged while not in use!

 

O baterie de motocicleta nu are 125Ah, ci 10-12Ah, deci as estima ca nu e nevoie de 4 luni pentru rezultate nedorite.

 

O sa mai gasesti pe acelasi site si asta:

 

Temperature Effects on Batteries

Battery capacity (how many amp-hours it can hold) is reduced as temperature goes down, and increased as temperature goes up. This is why your car battery dies on a cold winter morning, even though it worked fine the previous afternoon.

 

Despre asta era vorba, cuvintele-cheie sint WINTER si DEAD :banana:

 

Ca se descarca mai repede la temperaturi MARI e adevarat, oricind poti sa gasesti confirmari pe net:

"Heat of 100 plus F., increases internal discharge. As temperatures increase so does internal discharge. A new fully charged battery left sitting 24 hours a day at 110 degrees F for 30 days would most likely not start an engine"

 

Reamintesc ca 100F = 37.8C, 110F=43.3C. Discutia de fatza este despre efecte nedorite ale temperaturilor negative asupra bateriilor. Despre temperaturi peste 35 de grade Celsius discutia are relevanta vara.

 

Inteleg ca teoria ta este ca la cald bateriile se descarca mai repede decat la frig, deci sa fim atenti la cald, ca la frig bateriile n-au probleme de luat in seama -- spui tu "Deci frigul n-are nici o legatura, taie cuvantul din fraza si o sa ai o afirmatie corecta".

 

Niste corectii necesare: "la cald" nu inseamna 20 de grade Celsius, ci 35-40 de grade, deci de acolo poti sa-ti pui problema de auto-descarcare rapida, asta in conditiile in care tii tot timpul bateria la temperatura respectiva.

Despre partea cu frigul, eu personal m-am lovit de multe ori de aspectul cu capacitatea scazuta. Dupa mine si bateria de la telefon tine mult mai putin daca o tii in frig. Iarasi, eu zic ca sint destul de clare citatele de mai sus cum ca frigul nu e asa nevinovat.

 

Altfel spus, dupa mine, in teoria ta dai o pondere prea mare unor aspecte nesemnificative, si invers (la CALD se descarca, la FRIG n-are nici o treaba). Orice teorie e valabila atata timp cit n-o contrazice realitatea.

 

Partea cu ireversibilitatea am experimentat-o iarasi pe pielea proprie. Am baterii care functionau foarte bine si brusc dupa o descarcare la frig nu treceau de 3-7 volti, oricat le lasai la incarcat.

 

Ca sa fie foarte clar, nu incerc sa conving pe nimeni si nu am absolut nimic de demonstrat. Fiecare testeaza cum vrea, si asa e si cel mai indicat intotdeauna, sa nu crezi orbeste pina nu treci prin filtrul judecatii proprii. Esecurile din experimentare sint binevenite atata vreme cit se invata ceva din ele.

 

Totusi, mi se par sterile discutiile de pe forum atata vreme cit nu se citeste postul caruia ii dai replica ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze, date tehnice?

In Rromania nu se mai vinde nimic, se fac doar schimburi

Vorba lu' băsel: "să trăiți!, bine?"

FZ6 din 2000? asta parca e urmasul Diversionului de 600

Bine, de fapt ala e FZS 600 Fazer, predecesorul lui FZ6 / FZ6 Fazer (>2004), mobre mai "rele" decat Diversion (cum sunt Hornet fata CBF sau GSR fata de Bandit). Urmasul Diversionului (XJ600s) este din 2009 XJ6 / XJ6 Diversion.

Pai ori suntem fani Yamaha, ori nu mai suntem...

 

Daca o sa recitesti postul meu - adica asta , o sa gasesti afirmatia urmatoare:

 

Keeping this in mind if a 125 AH battery is stored for four months (16 weeks) winter without being charged, it will loose 80 amps of its 125-amp capacity. It will also have severe sulfation, which causes additional loss of capacity. Keep your batteries charged while not in use!

 

O baterie de motocicleta nu are 125Ah, ci 10-12Ah, deci as estima ca nu e nevoie de 4 luni pentru rezultate nedorite.

....

Ca sa fie foarte clar, nu incerc sa conving pe nimeni si nu am absolut nimic de demonstrat. Fiecare testeaza cum vrea, si asa e si cel mai indicat intotdeauna, sa nu crezi orbeste pina nu treci prin filtrul judecatii proprii. Esecurile din experimentare sint binevenite atata vreme cit se invata ceva din ele.

 

Totusi, mi se par sterile discutiile de pe forum atata vreme cit nu se citeste postul caruia ii dai replica ;)

 

Eu am citit destul de atent posturile tale. Nu stiu de ce refuzi insa sa vezi ce este evident in propriile tale linkuri:

"All batteries, regardless of their chemistry, will self-discharge. The rate of self-discharge for lead acid batteries depends on the storage or operating temperature. At a temperature of 80 degrees F. (27 de grade Celsius) a lead acid battery will self-discharge at a rate of approximately 4% a week. A battery with a 125-amp hour rating would self-discharge at a rate of approximately five amps per week... " Deci ce caca maca relevanta are cati amperi are bateria cand vorbim de o chestie procentuala aici? Nu este evident ca exemplul era aplicat pentru o baterie auto de x amperi?... Dupa care scrie alb pe negru ca bateria se duce mai repede la cald, punct. Nu conteaza cat de cald, se duce mai repede cand este mai cald.

 

Intr-un final, exista undeva clar facuta recomandarea ca este bine sa nu tinem bateriile la rece (temperaturi negative inclusiv)? Exista asa ceva? Nu interpretari, nu posturi pe forum. Fiecare trage ce concluzie vrea, dar mi se pare aiurea sa te apuci sa duci bateria in casa doar pentru ca s-a tot perpetuat acest mit. Mai ales cand trebuie sa desfaci jumatate de motocicleta pentru asta, cum e cazul la 850.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze, date tehnice?

In Rromania nu se mai vinde nimic, se fac doar schimburi

Vorba lu' băsel: "să trăiți!, bine?"

FZ6 din 2000? asta parca e urmasul Diversionului de 600

Bine, de fapt ala e FZS 600 Fazer, predecesorul lui FZ6 / FZ6 Fazer (>2004), mobre mai "rele" decat Diversion (cum sunt Hornet fata CBF sau GSR fata de Bandit). Urmasul Diversionului (XJ600s) este din 2009 XJ6 / XJ6 Diversion.

Pai ori suntem fani Yamaha, ori nu mai suntem...

 

Daca o sa recitesti postul meu - adica asta , o sa gasesti afirmatia urmatoare:

 

Keeping this in mind if a 125 AH battery is stored for four months (16 weeks) winter without being charged, it will loose 80 amps of its 125-amp capacity. It will also have severe sulfation, which causes additional loss of capacity. Keep your batteries charged while not in use!

 

O baterie de motocicleta nu are 125Ah, ci 10-12Ah, deci as estima ca nu e nevoie de 4 luni pentru rezultate nedorite.

....

Ca sa fie foarte clar, nu incerc sa conving pe nimeni si nu am absolut nimic de demonstrat. Fiecare testeaza cum vrea, si asa e si cel mai indicat intotdeauna, sa nu crezi orbeste pina nu treci prin filtrul judecatii proprii. Esecurile din experimentare sint binevenite atata vreme cit se invata ceva din ele.

 

Totusi, mi se par sterile discutiile de pe forum atata vreme cit nu se citeste postul caruia ii dai replica ;)

 

Eu am citit destul de atent posturile tale. Nu stiu de ce refuzi insa sa vezi ce este evident in propriile tale linkuri:

"All batteries, regardless of their chemistry, will self-discharge. The rate of self-discharge for lead acid batteries depends on the storage or operating temperature. At a temperature of 80 degrees F. (27 de grade Celsius) a lead acid battery will self-discharge at a rate of approximately 4% a week. A battery with a 125-amp hour rating would self-discharge at a rate of approximately five amps per week... " Deci ce caca maca relevanta are cati amperi are bateria cand vorbim de o chestie procentuala aici? Nu este evident ca exemplul era aplicat pentru o baterie auto de x amperi?... Dupa care scrie alb pe negru ca bateria se duce mai repede la cald, punct. Nu conteaza cat de cald, se duce mai repede cand este mai cald.

 

Intr-un final, exista undeva clar facuta recomandarea ca este bine sa nu tinem bateriile la rece (temperaturi negative inclusiv)? Exista asa ceva? Nu interpretari, nu posturi pe forum. Fiecare trage ce concluzie vrea, dar mi se pare aiurea sa te apuci sa duci bateria in casa doar pentru ca s-a tot perpetuat acest mit. Mai ales cand trebuie sa desfaci jumatate de motocicleta pentru asta, cum e cazul la 850.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze, date tehnice?

In Rromania nu se mai vinde nimic, se fac doar schimburi

Vorba lu' băsel: "să trăiți!, bine?"

FZ6 din 2000? asta parca e urmasul Diversionului de 600

Bine, de fapt ala e FZS 600 Fazer, predecesorul lui FZ6 / FZ6 Fazer (>2004), mobre mai "rele" decat Diversion (cum sunt Hornet fata CBF sau GSR fata de Bandit). Urmasul Diversionului (XJ600s) este din 2009 XJ6 / XJ6 Diversion.

Pai ori suntem fani Yamaha, ori nu mai suntem...

 

Daca o sa recitesti postul meu - adica asta , o sa gasesti afirmatia urmatoare:

 

Keeping this in mind if a 125 AH battery is stored for four months (16 weeks) winter without being charged, it will loose 80 amps of its 125-amp capacity. It will also have severe sulfation, which causes additional loss of capacity. Keep your batteries charged while not in use!

 

O baterie de motocicleta nu are 125Ah, ci 10-12Ah, deci as estima ca nu e nevoie de 4 luni pentru rezultate nedorite.

....

Ca sa fie foarte clar, nu incerc sa conving pe nimeni si nu am absolut nimic de demonstrat. Fiecare testeaza cum vrea, si asa e si cel mai indicat intotdeauna, sa nu crezi orbeste pina nu treci prin filtrul judecatii proprii. Esecurile din experimentare sint binevenite atata vreme cit se invata ceva din ele.

 

Totusi, mi se par sterile discutiile de pe forum atata vreme cit nu se citeste postul caruia ii dai replica ;)

 

Eu am citit destul de atent posturile tale. Nu stiu de ce refuzi insa sa vezi ce este evident in propriile tale linkuri:

"All batteries, regardless of their chemistry, will self-discharge. The rate of self-discharge for lead acid batteries depends on the storage or operating temperature. At a temperature of 80 degrees F. (27 de grade Celsius) a lead acid battery will self-discharge at a rate of approximately 4% a week. A battery with a 125-amp hour rating would self-discharge at a rate of approximately five amps per week... " Deci ce caca maca relevanta are cati amperi are bateria cand vorbim de o chestie procentuala aici? Nu este evident ca exemplul era aplicat pentru o baterie auto de x amperi?... Dupa care scrie alb pe negru ca bateria se duce mai repede la cald, punct. Nu conteaza cat de cald, se duce mai repede cand este mai cald.

 

Intr-un final, exista undeva clar facuta recomandarea ca este bine sa nu tinem bateriile la rece (temperaturi negative inclusiv)? Exista asa ceva? Nu interpretari, nu posturi pe forum. Fiecare trage ce concluzie vrea, dar mi se pare aiurea sa te apuci sa duci bateria in casa doar pentru ca s-a tot perpetuat acest mit. Mai ales cand trebuie sa desfaci jumatate de motocicleta pentru asta, cum e cazul la 850.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze, date tehnice?

In Rromania nu se mai vinde nimic, se fac doar schimburi

Vorba lu' băsel: "să trăiți!, bine?"

FZ6 din 2000? asta parca e urmasul Diversionului de 600

Bine, de fapt ala e FZS 600 Fazer, predecesorul lui FZ6 / FZ6 Fazer (>2004), mobre mai "rele" decat Diversion (cum sunt Hornet fata CBF sau GSR fata de Bandit). Urmasul Diversionului (XJ600s) este din 2009 XJ6 / XJ6 Diversion.

Pai ori suntem fani Yamaha, ori nu mai suntem...

 

Daca o sa recitesti postul meu - adica asta , o sa gasesti afirmatia urmatoare:

 

Keeping this in mind if a 125 AH battery is stored for four months (16 weeks) winter without being charged, it will loose 80 amps of its 125-amp capacity. It will also have severe sulfation, which causes additional loss of capacity. Keep your batteries charged while not in use!

 

O baterie de motocicleta nu are 125Ah, ci 10-12Ah, deci as estima ca nu e nevoie de 4 luni pentru rezultate nedorite.

....

Ca sa fie foarte clar, nu incerc sa conving pe nimeni si nu am absolut nimic de demonstrat. Fiecare testeaza cum vrea, si asa e si cel mai indicat intotdeauna, sa nu crezi orbeste pina nu treci prin filtrul judecatii proprii. Esecurile din experimentare sint binevenite atata vreme cit se invata ceva din ele.

 

Totusi, mi se par sterile discutiile de pe forum atata vreme cit nu se citeste postul caruia ii dai replica ;)

 

Eu am citit destul de atent posturile tale. Nu stiu de ce refuzi insa sa vezi ce este evident in propriile tale linkuri:

"All batteries, regardless of their chemistry, will self-discharge. The rate of self-discharge for lead acid batteries depends on the storage or operating temperature. At a temperature of 80 degrees F. (27 de grade Celsius) a lead acid battery will self-discharge at a rate of approximately 4% a week. A battery with a 125-amp hour rating would self-discharge at a rate of approximately five amps per week... " Deci ce caca maca relevanta are cati amperi are bateria cand vorbim de o chestie procentuala aici? Nu este evident ca exemplul era aplicat pentru o baterie auto de x amperi?... Dupa care scrie alb pe negru ca bateria se duce mai repede la cald, punct. Nu conteaza cat de cald, se duce mai repede cand este mai cald.

 

Intr-un final, exista undeva clar facuta recomandarea ca este bine sa nu tinem bateriile la rece (temperaturi negative inclusiv)? Exista asa ceva? Nu interpretari, nu posturi pe forum. Fiecare trage ce concluzie vrea, dar mi se pare aiurea sa te apuci sa duci bateria in casa doar pentru ca s-a tot perpetuat acest mit. Mai ales cand trebuie sa desfaci jumatate de motocicleta pentru asta, cum e cazul la 850.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria mea este pe motocicleta si nu a fost data jos nici o data,sta in garaj neincalzit si e ok,am incarcato pe motocicleta pe priza de 12V o singura data.Deci nu a murit si nu cred ca moare de la frig ,mai ales daca ii acorzi macar o incarcare dupa perioada de stat in frig.Drept dovada azi m-au tinut muschii si l-am scos la o tura scurta la vreo 7 grade celsius,satisfactie garantata ca de fiecare data.respect. ;)

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,Fazerul are urmatoarele date tehnice:

An 2000,600 cc,95 cp,6 viteze,culoare neagra,52 000 km,

Consumabile schimbate,lant +pinioane,anvelopa spate 80%,fata noua

Stare tehnica si estetica buna->foarte buna .Pretul negociabil

 

Doresc sa-l schimb cu un TDM dupa 1999 ,cu diferentele de rigoare.Atasez si o poza cu al meu.

 

post-19896-1294733168_thumb.jpg

Stiu motoru si proprietaru. Daca nu s-a dat pe brazdra in ultimele luni, omu e de incredere si are grija de ce-i al lui :banana:

 

Noroace si bafta la vanzare! Merita jucaria! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,Fazerul are urmatoarele date tehnice:

An 2000,600 cc,95 cp,6 viteze,culoare neagra,52 000 km,

Consumabile schimbate,lant +pinioane,anvelopa spate 80%,fata noua

Stare tehnica si estetica buna->foarte buna .Pretul negociabil

 

Doresc sa-l schimb cu un TDM dupa 1999 ,cu diferentele de rigoare.Atasez si o poza cu al meu.

 

post-19896-1294733168_thumb.jpg

 

 

zi un pret te rog, am un fetish cu motoreta asta neagra ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am fost interesat de motocicleta asta (nu asta prezentata) si mi-sa parut ca e prea pe sport decit TDM-u,adica ca si pozitie de drum stai mult mai adunat ca pe TDM si am renuntat,in schimb mi-a placut foarte tare ideea ceasului de benzina,zic eu e o chestie geniala.Ca format imi place motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zi un pret te rog, am un fetish cu motoreta asta neagra ;)

 

Salut,moto arata foarte bine,fix asa cum am luat-o de la Florin pentru ca nua m apucat sa prea merg cu ea.Eu la ea am mai investit intr-o anvelopa noua pe fata si schimbul de consumabile....ulei si filtre.Pretul este de 2200 eur,adica ce am dat eu pe ea plus cele enumerate mai sus.

 

 

Multumesc si Switch-ului pentru aprecieri si il astept cu o bere rece !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea si un an nou mai bun am o antrebare ce parere aveti de uleiul pt motor 10w40 300w de la MOTUL trebuie sa schimb uleiul la mobra si nu prea m-am hotarat ce ulei sa iau multumesc anticipat pt sfaturi . Eu am scos mobra de la iernat si de doua zile "umblam ampreuna'' pot sa spun ca suntem fericiti amandoi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea si un an nou mai bun am o antrebare ce parere aveti de uleiul pt motor 10w40 300w de la MOTUL trebuie sa schimb uleiul la mobra si nu prea m-am hotarat ce ulei sa iau multumesc anticipat pt sfaturi . Eu am scos mobra de la iernat si de doua zile "umblam ampreuna'' pot sa spun ca suntem fericiti amandoi ;)

 

Salut!

 

Sunt curios ce folosesc ceilalti, dar eu am preferat, ca si tdm`ul la fel.. un ulei putin mai gros.. 15w50.sau chiar 20w50.

+.. ca sunt destui prieteni, si chiar si un tdm`ist care e nemultumit de motul. Iti recomand repsol.. sau.. Valvoline..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea si un an nou mai bun am o antrebare ce parere aveti de uleiul pt motor 10w40 300w de la MOTUL

Chiar daca vrei sa bagi Motul, nu are rost sa mergi pe 300V. Este dat ca un ulei de competitie, are un pret pe masura (cred ca e in jur de 230-260 de ron / bid.4L - la banii astia iti iei 2 schimburi de ulei) si personal stiu mai multi care s-au plans de acest ulei, in general cu toti cu motoare de strada. Nu cred ca ii face ceva rau motorului, dar e posibil sa genereze alt comportament deoarece e un ulei diferit din mai multe puncte de vedere. Daca vrei Motul, ia 5100 10W-40 sau orice ulei semisintetic pentru moto in 4T si schimba-l la timp sau chiar mai devreme, in felul asta ii asiguri motorului tau protectia de care are nevoie.

 

10W-40 e ok de cele mai multe ori, cel putin pana cand vin caldurile serioase, dupa care depinde de mobra fiecaruia si pe unde merge cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca vrei sa bagi Motul, nu are rost sa mergi pe 300V. Este dat ca un ulei de competitie, are un pret pe masura (cred ca e in jur de 230-260 de ron / bid.4L - la banii astia iti iei 2 schimburi de ulei) si personal stiu mai multi care s-au plans de acest ulei, in general cu toti cu motoare de strada. Nu cred ca ii face ceva rau motorului, dar e posibil sa genereze alt comportament deoarece e un ulei diferit din mai multe puncte de vedere. Daca vrei Motul, ia 5100 10W-40 sau orice ulei semisintetic pentru moto in 4T si schimba-l la timp sau chiar mai devreme, in felul asta ii asiguri motorului tau protectia de care are nevoie.

 

10W-40 e ok de cele mai multe ori, cel putin pana cand vin caldurile serioase, dupa care depinde de mobra fiecaruia si pe unde merge cu ea.

 

Nu vreau neaparat MOTUL ci un ulei pt un 3 vd din 91, cine are modelul asta de motr ce ulei foloseste ? care sa fie bun si acum cand e mai rece ( primavara ) si sa fie ok si la vara cand sunt alte temperaturi afara

mobra are 60000 km iar de mers merg cu ea 90 % asfalt restul off road multumesc pt info . ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...