Vlad S Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Multumesc de aprecieri! Cat despre motocicletele voastre, contra unui pret corect am putea face ceva. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Ma bucur ca ai simtul umorului, Vlade Pe alta parte, vii la Intalnirea TDM din Maramures desfasurata intre 29 iunie - 2 iulie ? Da sau Nu, fara Nu Stiu, te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Neata, Ceva recomandari de service-uri OK prin Constanta? Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Ma bucur ca ai simtul umorului, Vlade Pe alta parte, vii la Intalnirea TDM din Maramures desfasurata intre 29 iunie - 2 iulie ? Da sau Nu, fara Nu Stiu, te rog Nu, dar daca e vremea ok si nu o sa am alte planuri poate va fac o vizita. Imi place mult drumul Baia Mare - Sighet, tur prin Pasul Gutai si retur pe la Cavnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Chiar asa, ce imi poti spune despre drumul respectiv: Baia Mare - Sighet, tur prin Pasul Gutai si retur pe la Cavnic ? Asfaltul e bun sau nu? Ca am vrea sa il includem intr-una din turele noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 E nou pe ambele drumuri. Anul trecut era perfect pe la Cavnic, sa speram ca si acum dupa iarna a ramas la fel. Prin Gutai inca se mai lucra pe coborarea dinspre Sighet, dar partea faina(cu multe curbe era gata). Probabil doar la toamna va fi gata si drumul acesta. DN18 in schimb e nasol pe portiunea Iacobeni - Moisei. Anul trecut era super bombardat, dar daca imi aduc bine aminte noii constructori au mai peticit putin craterele. Nu il recomand parcurs dupa lasarea intunericului. Si va intra in lucru daca nu a intrat deja. Moisei - Sighet e ca nou, chiar daca sunt deja 2 ani de la finalizare. DN17C Salva - Moisei e ok, nu exceleaza la capitolul calitate, dar e o varianta buna pentru cei care vin dinspre Brasov sau Targu Mures. Astfel, de la Mures pe DN15 (reabilitat) - Reghin - DN15A (reabilitat) - Bistrita - DN17C (e ok) - Nasaud - Salva - Moisei. Daca va intereseaza calitatea drumurilor din Romania va recomand urmatoarea harta interactiva http://proinfrastructura.ro/harta-calitatii-drumurilor.html#map=7/46/25 si informatii legate de proiectele de infrastructura gasiti pe http://forum.peundemerg.ro . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acid~Burn Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Nimeni la marsul black helmets ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Eu nu. Eu nu in general, in bucuresti, traficul nu imi place de nici o culoare. Si atunci, nici nu vreau sa marsaluiesc:)) vad ca esti din s3, si eu:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Chiar asa, ce imi poti spune despre drumul respectiv: Baia Mare - Sighet, tur prin Pasul Gutai si retur pe la Cavnic ? Asfaltul e bun sau nu? Ca am vrea sa il includem intr-una din turele noastre Sa speram ca vor termina lucrarile pana la intrunire si o sa mergem cu siguranta , apropo de ce spunea Vlad daca vremea va fi buna ! , doar echipamentu nepotrivit poate oprii un motociclist nici decum vremea , sapoi seara la o Tzuica chiar uiti de toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 Eu abia astept sa imi revad prietenii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreilog Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Salut, va adresez o intrebare, vad ca sunt f. multi posesori de TDM pe aici. Am achizitionat o Yahama TDM 900 din 2003. Toate bune si frumoase, motocicleta merge bine, trage de rupe. Insa am observat ca, la relanti, are un suierat sau tiuit (care nu te asurzeste, dar se aude). De cand am citit ca TDM-urile mai vechi de 2004 au probleme cu lantul de la distributie, am inceput sa ma tem ca am si eu aceasta problema. Din cate am citit, lantul da un cloncanit sau bocanit dar la a mea se aude doar un suierat usor care pare sa dispara daca o turezi, revenind apoi la relanti. Cel mai usor se aude in parcarea subterana, unde face un oarecare ecou. Pornit la rece, suieratul pare sa creasca pe masura ce motorul se incalzeste, la inceput e insesizabil. Moto are 45.000 si sunt urme ca s-a umblat la distributie dupa garnitura noua + surub nou. E posibil acel tiuit sa fie de la pompa de benzina (ca la masini)? Sau sa suspectez intinzatorul/lantul de distributie? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Salut. Sunt incepator si habarnist in ale mecanicii. Daar, daca tie ti se aude pe loc, ce treaba are lantul/distributia, ca alea stau:) vezi ca porneste ventilatorul, pe racire, uneori si cu motor proaspat pornit, porneste la inceput si pompa de benzina, cand pui contact, adica sunt sunete normale. Zornait metalic, ala deja sa te puna pe ganduri. Daca ai impresia ca ceva nu i totusi ok, du o la cineva mai priceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Salut. Sunt incepator si habarnist in ale mecanicii. Daar, daca tie ti se aude pe loc, ce treaba are lantul/distributia, ca alea stau:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Plot twist:poate o tine pe stander, si o baga in viteza. La asta nu ma gandisem initial:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Salut, va adresez o intrebare, vad ca sunt f. multi posesori de TDM pe aici. Am achizitionat o Yahama TDM 900 din 2003. Toate bune si frumoase, motocicleta merge bine, trage de rupe. Insa am observat ca, la relanti, are un suierat sau tiuit (care nu te asurzeste, dar se aude). De cand am citit ca TDM-urile mai vechi de 2004 au probleme cu lantul de la distributie, am inceput sa ma tem ca am si eu aceasta problema. Din cate am citit, lantul da un cloncanit sau bocanit dar la a mea se aude doar un suierat usor care pare sa dispara daca o turezi, revenind apoi la relanti. Cel mai usor se aude in parcarea subterana, unde face un oarecare ecou. Pornit la rece, suieratul pare sa creasca pe masura ce motorul se incalzeste, la inceput e insesizabil. Moto are 45.000 si sunt urme ca s-a umblat la distributie dupa garnitura noua + surub nou. E posibil acel tiuit sa fie de la pompa de benzina (ca la masini)? Sau sa suspectez intinzatorul/lantul de distributie? Ms Fa o filmare si uploadeaz-o pe youtube.Dupa atasezi link-ul aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreilog Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 (editat) Salut. Sunt incepator si habarnist in ale mecanicii. Daar, daca tie ti se aude pe loc, ce treaba are lantul/distributia, ca alea stau:) vezi ca porneste ventilatorul, pe racire, uneori si cu motor proaspat pornit, porneste la inceput si pompa de benzina, cand pui contact, adica sunt sunete normale. Zornait metalic, ala deja sa te puna pe ganduri. Daca ai impresia ca ceva nu i totusi ok, du o la cineva mai priceput. Nu ziceam de stat pe loc cu motor oprit. Ziceam de relanti cand distributia asigura miscarea pistoanelor (care nu stau, chiar daca motorul e la relanti). Lantul de distributie se invarte chiar daca motorul e pe loc, la relanti, nu doar cand e in miscare. Nu? Fa o filmare si uploadeaz-o pe youtube.Dupa atasezi link-ul aici. Fac si o filmare diseara desi nu stiu daca o sa se auda tiuitul prea clar. Poate-mi fac eu probleme prea multe si n-o fi de fapt nimic.... Editat Aprilie 25, 2017 de andreilog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Mai 28, 2017 Share Postat Mai 28, 2017 Am intrat in club. 900 din 2002 Senchiu verimaci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 28, 2017 Share Postat Mai 28, 2017 Pai, bine ai venit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Am intrat in club. 900 din 2002 Senchiu verimaci! Intreaba-i pe cei de la reprezentanta legat de intinzatorul de distributie si tps. E nevoie doar de o copie de talon. Asta ca sa stai fara probleme pe viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 Salut colegi. Are cineva crash bar-uri de la Heavy Duties pe TDM 900. Niste pareri m-ar interesa. Protejeaza bine? Cum sunt prinderile? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 sunt bine construite punctul de fixare superior este gandit sa fie flexibil astfel incat sa nu afecteze cadrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Am intrat in club. 900 din 2002 Senchiu verimaci! Bravo domnule! La cat mai multi kilometri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Bravo domnule! La cat mai multi kilometri! » Post actualizat in 02 Jun 2017 09:19 Pai, bine ai venit Thx! » Post actualizat in 04 Jun 2017 09:10 De la achizitie au trecut 300km. Nu prea imi place bâțâiala de pana in 3000 turatii, care am inteles ca e o problema comuna la TDM, din cauza TPS-ului. Aveti ideea cum se poate rezolva? Ma refer la varianata din service, nu la cea de pe youtube, cu scosul unui anumit fir. Am intrebat la Yamaha.ro daca vreunul din proprietarii anteriori (pe carte e trecut doar unul) a rezolvat problema, dar n-am primit raspuns. Am inteles ca daca a fost rezolvata si tot face rau, posibil sa fie din injectie. In acest caz ce trebuie facut? Oricum ar fi, as vrea sa ajung intr-un service pt o constatare a starii generale a motocicletei, eventual si o diagnoza. La Ivas GL, care e mai aproape de mine, n-au tester pt Yamaha. Nu ma deranjeaza sa merg pana in Bucuresti, de exemplu. Daca n-am priceput aiurea, in cazul in care e vreo eroare, o arata un cod la pornire (cand la mine nu apare) in loc de ODO; asa e, sau trebuie cumva intrat prin butoanele de reset/select? Ar putea avea legatura cu injectia faptul ca galeriile nu arata la fel, sau care e ideea cu diferenta de culoare? Deasemenea, am inteles ca pot fi probleme si cu intinzatorul de la distributie. Cum pot sti daca la mine sint prezente sau nu? Per total: un service unde sa ma duc cu toata increderea? Multumesc! Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Am intrat in club. 900 din 2002 Senchiu verimaci! bv domnule, ne-ai tradat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Da... Am un amic care se tot fâțîia cu capra pe la mine si m-a enervat de am dat pt A. Ne plimbam impreuna cu 500cc, pana cand el a trecut la Strom. Cred ca acolo fuse strike 1 la treaba cu touring / allrounder. Mai incoace, l-am imbarligat pe un amic sa dea pt A. Pe urma am fost cu el sa-si ia un 850. Nu ca m-as fi priceput, doar ii era sila sa mearga singur, ca oricum, a adus-o in duba. Pe urma, la niste beri, a inceput sa laude Tdm-u', apoi a fost o situatie de a trebuit sa lase motorul la mine vreo 2 zile si ma uitam io asa... cam cum arata ER5 fata de vaca lui. Alalaltu' se dadea cu Stromu', stii? Ma, incet, incet se contura ceva... Apoi am dat Kawa, cam din inertie asa, ca n-am avut anunt de vanzare la ea. Cum ma uitam io ba dupa Cbf600S, ba dupe Vfr800, hop! a aparut si Tdm-ul asta la vanzare; ca restul anunturilor le visam si noapte, le stiam ca pe Catelus cu parul cret. Ei, de aici parca a fost totul pe fast forward. Am vorbit cu omu' care il dadea, a zis ca mai lasa din pret (ca stii cum era vorba, nu mai stiu in ce topic, riderul se bucura de 2 ori: cand ia capra si cand o vinde )) ), dupa ce am facut un sfert din drumul inspre el a inceput sa ploua si s-a oprit cand am ajuns cu noua achizitie acasa; am primit la 2 zile dupa aia actele prin posta (ca am fost dupa ea intr-o sambata), apoi i-am luat bujii, filtre de aer si ulei, full sintetic; si acum astept sa se faca iulie, ca atunci am programarea la militie, ca s-o trec pe VN. Aia e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.