Fotok Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 (editat) Sunt TOTAL de acord cu propunerea lui 1Bandit! Superb traseu superbe locuri. @Raider, sa dai jos parbrizul inainte de vopsire:) Editat Martie 27, 2010 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Excelent traseu, excelente locuri si de-abia astept sa merg si sa va cunosc. Fotok, sper ca ti-e dor de fostul motor! Glumesc. Deci, 9-11 iulie si traseul propus de 1Bandit: de acord si eu. Fuchsia, eu stau pe Brancoveanu intersectie cu Turnu Magurele si Luica. Suntem vecini. Poate ne-ntalnim. Bafta si asfalt uscat la toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Baieti. In legatura cu motociclistii care au decedat pe splai, mergeau pe un tdm? Sa aiba si centrul de greutate pozitionat mai sus vre-un dezavantaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Baieti.In legatura cu motociclistii care au decedat pe splai, mergeau pe un tdm? Sa aiba si centrul de greutate pozitionat mai sus vre-un dezavantaj? iti zic eu care a fost marele dejavantaj in accidentul ala. pilotul nu conducea mobra lui. cu fata in spate poate a vrut sa se dea cocos si groapa ia stricat planurile. centru ala de greutate ridicat nu afecteaza decat la viteze mici unde trebuie sa faci intoarceri pe stradute inguste sau in offroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Qbarboge...lasa ca o mangai un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Vine vine... primavara! Si cu ea, plimbari cu TDM-ul. Astazi, o plimbare pana la Buzias, la veverite. Pun si o poza cu motocicleta dupa reparatie [in urma accidentului de acu' 4 luni aprox]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Vine vine... primavara! Si cu ea, plimbari cu TDM-ul.Astazi, o plimbare pana la Buzias, la veverite. Pun si o poza cu motocicleta dupa reparatie [in urma accidentului de acu' 4 luni aprox]. Arata misto mobra, ma bucur ca ai reusit sa-o repari pana la venirea primaverii si vremii frumoase. De acum te asteapta numai plimbari si calatorii in shaua ei. Numai bine iti doresc si cati mai multi km fara incidente, de genu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Cineva a inmatriculat o motocicleta acum de curand? Ma intereseaza daca trebuie tradus contractul de vanzare cumparare din italiana in romana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Baieti.In legatura cu motociclistii care au decedat pe splai, mergeau pe un tdm? Sa aiba si centrul de greutate pozitionat mai sus vre-un dezavantaj? Centru de greutate sus = garda mare la sol = comportament bun pe gropi. Greutatea o simti doar cind tii mobra pe picior. Sfatul meu totusi e sa NU iti iei TDM la 1.72 si prima motocicleta decat daca ai vreun motiv foarte puternic pentru asta, de scapat o s-o scapi sigur, si poate n-o sa fie tot timpul moale pe jos sau fara trafic in preajma. La 1.72 ca sa pui piciorul jos o sa tii motocicleta mult mai inclinata decat o tine unul cu 10cm mai lung in picioare, si o sa simti motocicleta mult mai grea. Eu zic ca e mai bine sa iti lasi o marja de siguranta pentru situatiile cind o sa ai noroi/nisip/gropi sub talpa cind pui piciorul jos. Bafta ! @barboge: sigur. Dupa 6-7 seara in timpul saptamanii, poate ne vedem prin cartier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 1-multimesc FUCHSIA pentru sinceritate,o sa tin cont de sfatul tau la achizitionare motorului(care sper sa fie saptamana asta dupa pasti) m-am suit pe un transalp care mi-a ramas la suflet si pe care stateam cu ambele amandoua talpi inclusiv calcaiele pe jos(probabil era lasat din arcul de pe spate) 2-pt. FOTOK , am sunat undeva la nadlac la cineva care aduce mnotoare de afara si mi-a spus ca DA trebuie tradus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Cineva a inmatriculat o motocicleta acum de curand? Ma intereseaza daca trebuie tradus contractul de vanzare cumparare din italiana in romana? eu am fost la un centru de acte auto si am refacut contractul in limba romana. am bagat 2 semanturi si aia a fost. simplu si eficient aia de la inmatriculari ziceau, ia uite mah a venit intalianu in romania si a semant actele mi le-a primit asa fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Cineva a inmatriculat o motocicleta acum de curand? Ma intereseaza daca trebuie tradus contractul de vanzare cumparare din italiana in romana? eu l-am tradus, s-a uitat la traducere (fara sa citeasca) si mi-a dat hartia inapoi. acu nu stiu ce sa mai cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 mi se pare ca de cand suntem in UE nu mai trebuie traduse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 mi se pare ca de cand suntem in UE nu mai trebuie traduse Eu anul trecut cand l-am inmatriculat, nu a fost nevoie de traducere. Motorul meu e adus tot din Italia, iar ''Targa" nu trebuie tradusa, cel putin asa era acum un an, insa nu cred sa se fi schimbat ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Anul trecut trebuia tradus. Acuma, sa ma bag si io in seama... mi s-a rupt cablu de ambreiaj fratilor.. am reusit totusi sa ajung pana la servici, si inapoi acasa (inapoi am luat-o pe centura sa evit semafoarele, si am preins coada la 2 bariere ) Mi s-a rupt chiar se la maneta de ambreiaj, vedeti poza. Aveti idee cum sa rezolv problema, si daca se poate schimba doar insertia metalica, fara camasa, si cam cat e ? Trebuie sa rezolv in seara asta, ca ii timp prea fain afara. Si in plus cum nu am masina, e un lucru cam necesar... Apreciez ajutorul ! Mesaj completat Anul trecut trebuia tradus. Acuma, sa ma bag si io in seama... mi s-a rupt cablu de ambreiaj fratilor.. am reusit totusi sa ajung pana la servici, si inapoi acasa (inapoi am luat-o pe centura sa evit semafoarele, si am preins coada la 2 bariere ) Mi s-a rupt chiar se la maneta de ambreiaj, vedeti poza. Aveti idee cum sa rezolv problema, si daca se poate schimba doar insertia metalica, fara camasa, si cam cat e ? Trebuie sa rezolv in seara asta, ca ii timp prea fain afara. Si in plus cum nu am masina, e un lucru cam necesar... Apreciez ajutorul ! Ar merge sa inversez partea de la cutie la maneta, sau ma complic? Cred ca daca il scot o data ma voi chinui sa il bag inapoi de o sa-mi sara ochii din cap. Un coleg zicea sa inversez capetii, iar la cel rupt sa ii fac un nod si sa-i pun o saiba. Asta DACA il pot baga invers pe camasa lui. Ei bine, ma risc, nu ma risc, ma risc?? Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 cablu de bicicleta sau mergi intr-un bricostore sau magazine de genul si iei cablu de otel la metru. pt capete folosesti capul de spitele de bicileta il bagi inauntru si apoi bagi cositor. asta m-a invatat pe mine fuchsia sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Acuma, sa ma bag si io in seama... mi s-a rupt cablu de ambreiaj fratilor.. am reusit totusi sa ajung pana la servici, si inapoi acasa (inapoi am luat-o pe centura sa evit semafoarele, si am preins coada la 2 bariere ) Mi s-a rupt chiar se la maneta de ambreiaj, vedeti poza.Aveti idee cum sa rezolv problema, si daca se poate schimba doar insertia metalica, fara camasa, si cam cat e ? Trebuie sa rezolv in seara asta, ca ii timp prea fain afara. Si in plus cum nu am masina, e un lucru cam necesar... Apreciez ajutorul ! Ar merge sa inversez partea de la cutie la maneta, sau ma complic? Cred ca daca il scot o data ma voi chinui sa il bag inapoi de o sa-mi sara ochii din cap. Un coleg zicea sa inversez capetii, iar la cel rupt sa ii fac un nod si sa-i pun o saiba. Asta DACA il pot baga invers pe camasa lui. Ei bine, ma risc, nu ma risc, ma risc?? Ce parere aveti? Salut Eu zic sa-i faci un cablu nou, nu e greu, dar nu cred ca o sa rezolvi in seara asta, decat daca ai ingredientele necesare. Ca sa le inversezi, capatul de la ambreiaj e diferit de prinderea de la maneta, intr-o parte strapunge transversal pastila si intr-o parte longitudinal. In afara de asta, oricum o sa trebuiasca sa schimbi si carpeala la un moment dat asa ca mai bine il faci corect de prima data. Iti trebuie asa: - cablul de ambreiaj fara camasha la diametru egal cu cel original, de pe unde s-o gasi la voi -- costa vreo 2 lei metrul maxim - o bucatica de tzeava de diametru egal cu al pastilei din maneta. Daca e teava de cupru poti sa-i dai tu gaura cu o menghina si o bormasina, daca e de otzel mergi la vreun atelier oarecare si te rezolva baietii, si daca au aparat de sudura iti fixeaza ei o boaba de sudura in capatul cablului sa tina contra, sau ti-l fixeaza direct de pastila. - un niplu de spitza de bicicleta ca sa tina contra la capatul dinspre ambreiaj, daca nu intra ii majorezi tu un pic gaura cu un burghiu Tragi capatul prin pastila, il bagi in camasa, pui niplul la capat si te apuci sa faci probe pe motocicleta sa vezi daca ai nimerit lungimea -- fii sigur ca verifici temeinic lungimea ca sa nu ai surprize, daca ti s-au desirat sarme din ala vechi o sa ai o lungime falsa daca il iei doar pe ala ca reper. Dupa ce ai lungimea corecta tai cablul cat trebuie, rasfiri nitel sarmele din cablu ca o floare peste niplu ca sa tina contra, si il fixezi printr-o metoda oarecare. Cablul se taie cel mai frumos cu un disc abraziv, cu patentul iese tiganie. Fixarea pe niplu, ori ti-l sudeaza undeva, ori te descurci acasa. Eu l-am argintat pe cel pe care l-am facut la tdm, cu un arzator din ala cu butan ca alea din oferta de la louis, altul facut mai demult la tenereu l-am cositorit -- nu cu fludor, trebuie cositor din ala mai tare. Nu am avut nici o problema de rezistenta, sper sa nu le deochi acum La final se pileste dupa gust fiecare intelege ce vrea din asta Avantajul e ca te costa 10 lei cablul, si iti faci cinspe cabluri de rezerva daca ai chef. La unul nou dai banii degeaba si pe camasha si mai stai si pina vine comanda. Cea mai buna ar fi varianta cu atelierul, iti faci direct 2 cabluri cu pastila ca de obicei se rupe din maneta, si il tii sub sha pe ala de rezerva, si il innozi sau ii faci ce vrei cind te lasa ala principal in drum. Cu ocazia asta il si ungi inainte sa il bagi in camasha cu ceva vaselina, sau il bagi in camasha, faci o palnie dintr-o punga sau din hartie, o legi pe camasha si torni ulei de transmisie pina iese pe partea cealalta. Spor la treburi / gasit atelier ! Editat Martie 29, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Centru de greutate sus = garda mare la sol = comportament bun pe gropi. Greutatea o simti doar cind tii mobra pe picior. Sfatul meu totusi e sa NU iti iei TDM la 1.72 si prima motocicleta decat daca ai vreun motiv foarte puternic pentru asta, de scapat o s-o scapi sigur, si poate n-o sa fie tot timpul moale pe jos sau fara trafic in preajma. La 1.72 ca sa pui piciorul jos o sa tii motocicleta mult mai inclinata decat o tine unul cu 10cm mai lung in picioare, si o sa simti motocicleta mult mai grea. Eu zic ca e mai bine sa iti lasi o marja de siguranta pentru situatiile cind o sa ai noroi/nisip/gropi sub talpa cind pui piciorul jos. Bafta ! @barboge: sigur. Dupa 6-7 seara in timpul saptamanii, poate ne vedem prin cartier. Salutare , ai dreptate ioo am 1,70 fix si ie greu s-al controlez an nisip,noroi mai ales an noroi ,dar mam descurcat pana acum , pe asfalt si an curbe nam probleme merge foarte ok . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Stima si respecte. Mersi Mesaj completat Apropo, are ceva daca schimbi treptele fara ambreiaj ? Presupunand ca nimeresti exact turatia care trebuie. Am observat ca cel mai bine intra daca schimbi in turatie mica (3000 rpm). Si cel mai nasol ii plecarea de pe loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Da, rupi cutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulventel Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Salut. becurile tale sunt 2xh3 de 55w conform manualului haynes misto pozele. ce mobra curata ai am atasat si dovada Mesaj completat Salut, intre timp am fost la garaj sa imi vad draguta si se pare ca este o eroare in documentul acela, pentru ca sunt H1 si H3 pentru 4tx. Multumesc orcum. Am tinut sa anunt chestia asta doar pentru evitarea coplicatiilor care ar putea aparea la altii in viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) Cineva a inmatriculat o motocicleta acum de curand? Ma intereseaza daca trebuie tradus contractul de vanzare cumparare din italiana in romana? mie mi-a cerut traducerea tanti de la finante... Editat Martie 30, 2010 de yamahaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Anul trecut trebuia tradus. Acuma, sa ma bag si io in seama... mi s-a rupt cablu de ambreiaj fratilor.. am reusit totusi sa ajung pana la servici, si inapoi acasa (inapoi am luat-o pe centura sa evit semafoarele, si am preins coada la 2 bariere ) Mi s-a rupt chiar se la maneta de ambreiaj, vedeti poza. Aveti idee cum sa rezolv problema, si daca se poate schimba doar insertia metalica, fara camasa, si cam cat e ? Trebuie sa rezolv in seara asta, ca ii timp prea fain afara. Si in plus cum nu am masina, e un lucru cam necesar... Apreciez ajutorul ! Mesaj completat Ar merge sa inversez partea de la cutie la maneta, sau ma complic? Cred ca daca il scot o data ma voi chinui sa il bag inapoi de o sa-mi sara ochii din cap. Un coleg zicea sa inversez capetii, iar la cel rupt sa ii fac un nod si sa-i pun o saiba. Asta DACA il pot baga invers pe camasa lui. Ei bine, ma risc, nu ma risc, ma risc?? Ce parere aveti? Eu am schimbat cablurile de la ambele mobre cu unele de frana de ATV. Sunt mult mai groase si mult mai rezistente. Le-am cumparat de la un magazin de piese pentru chinezarii si au fost vreo 20 de lei fiecare. Am pastrat si camasa acestora. La maneta s-au potrivit perfect, iar la cutie le-am prins cu niste butoiase (nu stiu cum altfel sa le spun) din chitul de cabluri de la louis: . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Excelent traseu, excelente locuri si de-abia astept sa merg si sa va cunosc. Fotok, sper ca ti-e dor de fostul motor! Glumesc. Deci, 9-11 iulie si traseul propus de 1Bandit: de acord si eu. Fuchsia, eu stau pe Brancoveanu intersectie cu Turnu Magurele si Luica. Suntem vecini. Poate ne-ntalnim. Bafta si asfalt uscat la toti! si eu stau la intersectia emil racovita cu turnul magurele. poate ne vedem. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) Ia vedeti aici ce frumos merge TDM prin Bulgaria si Grecia nu stiu ce are ia de aici linku Editat Martie 30, 2010 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.