andreiganea Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 nici mobra nici la nici lantul nu au 30k... si sincer nu mi s-a parut cel mai curat si mai intretinut lant pe care l-am vazut nici cand am luat motorul. avea si are culori diferite care variaza cam din 30 in 30 cm... cat e de complicat sa il dau jos, sa il las in motorina la curatat si sa si reusesc sa il pun la loc , fara sa stric ceva, daca nu am mai facut operatiunea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 nici mobra nici la nici lantul nu au 30k... si sincer nu mi s-a parut cel mai curat si mai intretinut lant pe care l-am vazut nici cand am luat motorul. avea si are culori diferite care variaza cam din 30 in 30 cm... cat e de complicat sa il dau jos, sa il las in motorina la curatat si sa si reusesc sa il pun la loc , fara sa stric ceva, daca nu am mai facut operatiunea asta? datu jos implica datu jos al basculei deci ai de lucru. succes daca esti atent nu e foarte complicat, dar mi se pare ca iti trebuie o cheie dinamometrica pt stransul suruburilor de la bascula. citeste temeinic manualul si vezi acolo cum pare operatiunea. spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 Am facut in weekend prima iesire cu guma noua. Asfalt, asfalt cu nisip si drum de piatra. S-a comportat excelent. Pe zi ce trece admir tot mai mult motorul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 pai e o motoreta deosebita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Salutare TDM-isti si proaspat posesorilor de TDM (ati facut o alegere buna cand ati hotarat sa va luati TDM, personal sunt foarte multumit de ea si acum sa ii supar pe TDM-istii vechi, as schimba-o doar cu un Harley Davidson, dar TDM-ul tot l-as pastra pentru intalnirile cu voi)....ehhh vise de om batran. Apropo de intalniri am fost la Nandru la Hunedoara si a fost frumos si bine organizat, tinand cont ca toata ziua vad numai camioane si autostrazi chiar mi-a picat bine iesirea. Au fost peste 500 de motociclete, dar nu am vazut decat 2 TDM-uri al meu si a lui Dallas... Voi pune niste poze pentru cei care nu au fost sa vada cum a fost si poate la anu vor venii si ei sa ne adunam mai multe motoare sa nu mai fie loc in poienita...dar si pentru cei care au fost sa isi aminteasca clipele respective... (nu radeti prea mult la poza cu peruca ). Cavalere te rog daca poti si vrei sa imi trimiti un P.M. cu numerele de tel a TDM-istilor pe care le ai ca vreau sa plec in concediu cu roscata mea si poate imi fac un traseu pe unde stau TDM-istii nostri, merci fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Acesta este manualul pe care il folosim noi, altul nu am cautatManual TDM Sau, ca sa fiu mai la obiect, asta: îmi poate spune cineva cum pot descarca intregul manual de aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Manual, valabil 10 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 La multi ani cu sanatate lui TeDy 'M Daca profilul lui este completat corect, atunci astazi implineste 43 ani Multi inainte, tinere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Salut, Caut ceva recomandare de service/atelier/persoana din zona Deva-Sibiu pt 2 chestii moto. Problema e urmatoarea: in 2 sapt plec in concediu pe langa Sebes (Alba), si nu prea am timp sa merg in TM la service (o nunta in weekend, etc). Nu reusesc sa dau jos frana spate ca sa schimb placutele. Un surub nu se lasa desfacut si incet incet i se duce capu', cu toate ca am incercat si cu tubulara. Asa ca am renuntat sa mai incerc singur, si as putea sa le schimb doar in concediu, daca fac o vizita intr'o zi prin zona (Sibiu, sau alt oras relativ in zona). Optional as si schimba lichidul de frana. Vreau sa ajung pe transalpina, si as tine sa fie placutele schimbate. Cele de pe fata au mers desfacute. Pe spate e incomod din cauza tobei . Deci, orice recomandare e binevenita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 La multi ani cu sanatate lui TeDy 'MDaca profilul lui este completat corect, atunci astazi implineste 43 ani Multi inainte, tinere! la cat mai multi kilometri frumosi ! Daca nu e azi nu-i bai, se reporteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 (editat) la cat mai multi kilometri frumosi !Daca nu e azi nu-i bai, se reporteaza Si daca o serbez maine printr-o iesire la Odorheiu Sec. Haaaaaa???? Baieti, va multumesc mult pt urari .Pt ca serbez in familie merg maine cu draguta la Medic sa-i verifice cele 2atrii, si 2 ventricule in numar de 10... Cine stie intelege... ...pt ca ne iubim mult! Cu plamanii nu sufera, cu stomacul e bine(5/100 incarcata full, la fuga 110-140; stie si 196 cu 2 calare-intre Bacau-Roman), acum mai fac un mic control si dupa aceea o ornez cu un mic gablontz de inox,constr proprie sa ii asigur body-ul generos... De data asta incerc varianta prin Toplita-Praid Editat August 17, 2010 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
idsorin Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Salutare...e pe aici sau pe undeva vreun tutorial cum sa desfaci rezervoru? prin manual de tdm 850 nu inteleg mai nimic. Vreau sa ajung la baterie si nu stiu cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 (editat) Salutare...e pe aici sau pe undeva vreun tutorial cum sa desfaci rezervoru? prin manual de tdm 850 nu inteleg mai nimic. Vreau sa ajung la baterie si nu stiu cum. Salut, Din ce tin minte: -se da jos saua -se dau jos carenele laterale (posibil si carena fata, nu mai stiu sigur) -ar fi pe laterale niste suruburi in care e prins rezervorul, si inca unul pe mijloc, sub sa (se vede, daca dai jos saua) Cand am umblat la baterie ca sa pun releul pt priza, am desfacut suruburile si am ridicat putin de rezervor, fara sa mut furtunasele de benzina ce merg in rezervor. Si partea buna la problema mea, am rezolvat cu placutele de frana. Lichidul il schimb cand apuc, daca o fi sa'l schimb. Momentan sunt fericit ca am frane noi In curand, 2 sapt de concediu cu TDM-ul, in care sper sa ajung pe Transalpina, Transfagarasan, si eventual si prin Maramures. Ride safe! PS: Asa e la TDM 850 3VD (partea cu bateria). La 4TX nu stiu, ca nu m-a interesat. Editat August 18, 2010 de v1n3ri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Alt manual, valabil 10 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Holy One Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Multumesc foarte mult pentru raspunsuri si pentru ajutor!Am facut schimbul!Vreau sa stiu daca toate TDM-urile au suieratul ala la motor sau doar al meu?? De mers merge foarte bine si sunt multumit de el. Drumuri lungi si bune! ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Desi, cu intarziere ... LA MULTI ANI ! lui TedyM abia m-am intors in tara si abia acum am intrat pe net, am mai fost si la intalnirea "Lupilor Rebeli" la Miercurea Ciuc acum in weekend si a fost ZUUUPER ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 (editat) Banditule, peste 2 saptamani as vrea sa va vad la o bere in Sfantu. Pe tine, pe Tibi si pe Andrei(Ganea). Bineinteles, daca sunteti liberi. Ajung pe la cumnatul meu ca sa schimb cablul de ambreiaj si m-am gandit ca e o ocazie buna sa ne vedem si sa ma revansez pentru disparitia de la intalnire. Bafta si asfalt uscat! P.S.: Poate veni oricine vrea, bineinteles. Editat August 23, 2010 de barboge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 ???? ce fel de suierat ? in frina de motor ? daca da, si la mine suiera ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 guys, cum e cu tdm-ul in oras aglomerat (bucuresti)? cat e de manevrabil? mi se pare dita' barcuta si imi imaginez c-o sa fie destul de greu de schimbat benzile la semafor (zig-zag de pe loc). momentan ma strecor destul de ok cu un divi de 600, insa vreau sa-l schimb. oscilez intre tdm 900 si drz 400 supermoto. stiu ca n-au nici o legatura una cu alta. tdm-ul ma atrage f mult pt touring, fiabilitate, consum mic, etc. problema e ca nu cred c-o sa apuc sa fac prea mult touring in urmatorii 2 ani.. drz-ul e super pt oras si soft enduro, insa nema touring decent. sorry pt bucata de offtopic, nu m-astept sa comparati modelele de mai sus, insa vroiam sa va faceti o imagine mai clara si sa-mi ziceti cum e cu tdm-ul in bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 tdm-ul e una din motocilcletele maricele care stie sa "danseze"prin oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Holy One Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 ce fel de suierat ? in frina de motor ?daca da, si la mine suiera ... Nu la frana de motor,in continuu ca la motocicletele care au distributia in motor pe roti zimtate.Sper sa nu ma fac de ras si sa fie distributia chiar pe roti dintate;eu stiu ca e pe lant!Corectati-ma daca gresesc. Cred ca m-am facut inteles! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 da, distributia e pe lant si n-ar trebui sa suiere ... poate sa fie un zgomot normal si doar sa nu fii obisnuit cu el ... depinde cit e de tare ... suierat dau rulmentii, in general, gen cel de la pompa ce apa ... poate sa fie ceva in cutia de viteze insa nu e neaparat un defect ... eu unul nu as lua TDM 900 exclusiv pt oras ... e manevrabila, OK, insa e grea si e destul de inalta ... in plus are motor mare si consuma destul la mers urban ... la drum intins insa, e in largul sau ... mai ales ca am inteles ca saua e mai "prietenoasa" decit la 850 ( pe mine unul dupa o o ora in sa ma ia durerea de buci; noroc ca nu fac eu prea mare turing ) ... insa motorul ideal n-o sa-l gasesti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 TDM in oras e cam cosmar. La fel de nasol ca si cum te-ai da cu un SuperTenere, o Africa Twin sau un BMW 1xxx+ GS. Merge, evident, insa consumul e mare (la cele pe carburatie) si manevrabilitatea e scazuta. Eu unul as recomanda un DRz pt oras, niciodata un TDM pt oras. In plus, cu capraciunea de DRz poti sa te bagi cu incredere pentru ca e foarte manevrabila. TDMul e mai masiv, mai greu si nu la fel de flexibil in locuri stramte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 ia un TDM de plimbari lungi si un scuter pentru oras. problema rezolvata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 In afara de consum nu sunt probleme la mersul prin oras, te poti strecura fara probleme, motorul are tot ce trebuie pentru asta Bine, eu vorbesc din perspectiva unui motociclist cat de cat experimentat (ce modest sunt ) de 177 cm si 90 kg Suieratul este din cutia de viteze, nu de la distributie, si l-am sesizat chiar si la FJR-ul de 1300, deci nu e o problema, e o caracteristica distinctiva P.S. merge de rupe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.