fuchsia Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 (editat) TDM-istii cu modelul 4TX, cum ati reusit fratilor sa scoateti bateria? In manual spune ca "manoeuvre the box around the right-hand side of the shock absorber and draw it out of the bike." Draw it pe dracu'. Proasta pozitionare a baterie au ales. Scoti pompa de frana din suruburi si o lasi doar in furtune, scoti cele 2 suruburi care tin aripa pe partea dreapta (asta ca sa mai castigi 2cm de spatiu), dai jos suruburile de la baterie, dupa care respiri adanc si incepi sa batzai bateria pina o convingi sa dea coltul prin spatele amortizorului. Te ajuta foarte mult un imbus lung si cu capul rotunjit. Daca ai karma buna, o dai afara in zece minute. Porno e cind vrei sa bagi o baterie mai ieftina si mai mare in spatiul ala, sa vezi atunci ce inspiratie ai la injuraturi. Bateria standard o scot noaptea, pe ploaie, etc... cred ca am ajuns deja la stadiul in care pot sa fur bateria de la alti 4TX-isti PS - nu prea intra o baterie mai mare. Adica intra dar obosesti rau de tot pina o montezi si freci si senzorul de la frana spate. Se poate face comod cu retezarea suportului pe care sta bateria si sudarea lui mai jos, dar n-am recurs la masuri din astea extreme. Am uitat - cind zic mai sus baterie, ma refer la cutia bateriei. La montare sa fii foarte atent cu surubul care tine cutia pe partea stanga, n-ai deloc vizibilitate si nu prea e indicat sa intre stramb si sa paradesti filetul. Editat August 26, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Daca ma iei cu karma, o scot si o mut in topcase sau o arunc si imi pun panouri solare. Mesaj completat ...pe ea pe baterie, nu karma. Mesaj completat De pe carpe-tdm.net: This story reminds me my visit to the Great Pyramid in Egypt : The sarcophagus is too big to go thru the passageways. Actualy the pyramid itself was build around the sarcophagus Seems the descendants of the workers are now working at Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Seems the descendants of the workers are now working at Yamaha.[/i] Adevar graieste ghiaurul Pentru cezariana bateriei, la 3VD se scoate obligatoriu rezervorul La 4TX au modificat schimbarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 sa inteleg ca la 4TX nu mai e nevoie sa dai rezervorul jos ? pai e un mare pas inainte, nu !? indivizii au o oarecare logica; pina la urma, la baterie nu prea umbli si daca o faci, macar sa te doara iar daca o face mesterul, sa stii pe ce dai banii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 (editat) Da, au incercat ei ceva, dar nu prea le-a iesit. Ideea ar fi fost valabila, dar proiectul parca a fost facut de o femeie. Bateria sta in spatele amortizorului intr-o cutie agatzata in doua suruburi si sprijinita pe partea dreapta pe o tabla sudata pe cadru. Accesul la suruburi e dificil, sint bagate foarte adanc, si rahatul ala de tabla de sprijin e exact in drum, astfel incat bateria are strict spatiul necesar ca sa intre prin miscari complicate -- trebuie batzaita si inclinata in toate directiile posibile pina e strecurata dupa amortizor. Se puteau gasi solutii simple fara costuri suplimentare, era suficient sa fie tabla aia pusa mai jos cu 2cm sau mutata pe partea stanga, dar asta e. Editat August 27, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 La 4TX nu este nevoie sa dai rezervorul jos ca sa scoti bateria. DAR, ca sa o mermelesti pe langa amortizor este ca in bancul ala cu mecanicul si ginecologul, cu scosul bujiilor prin teava de esapament. Problema nu este bateria in sine ci cutia in care sta. La carte zice ca macar la 6 luni trebuie sa verifici bateria, sa completezi cu apa eventual. Asta inseamna pentru mine un weekend/an dedicat acestei operatii gineco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Baterii fara mentenanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 (editat) Baterii fara mentenanta Pai la TDM-uri astea sunt "default" Cristi, nu ai ce sa verifici, daca o deschizi o strici Editat August 27, 2010 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 guys, cum e cu tdm-ul in oras aglomerat (bucuresti)?cat e de manevrabil? mi se pare dita' barcuta si imi imaginez c-o sa fie destul de greu de schimbat benzile la semafor (zig-zag de pe loc). momentan ma strecor destul de ok cu un divi de 600, insa vreau sa-l schimb. oscilez intre tdm 900 si drz 400 supermoto. stiu ca n-au nici o legatura una cu alta. tdm-ul ma atrage f mult pt touring, fiabilitate, consum mic, etc. problema e ca nu cred c-o sa apuc sa fac prea mult touring in urmatorii 2 ani.. drz-ul e super pt oras si soft enduro, insa nema touring decent. sorry pt bucata de offtopic, nu m-astept sa comparati modelele de mai sus, insa vroiam sa va faceti o imagine mai clara si sa-mi ziceti cum e cu tdm-ul in bucuresti. clar un super moto bate TDM-ul in oras, dar TDM are cateva avantaje pe care le are si SM. este inalt si poti oberva bine traficul din saua lui. poti calari borduri si nu ai probleme cu gropile. dezavantajele ar fi: consumul intr 6-8 in functie decat de mult te mananca mana dreapta, si crede-ma ca te ispiteste deseori greutatea nu constituie un mare dejavantaj, odata pus in miscare e bicicleta. eu de exemplu am 170 cm (cu picioare scurte si groase) si cu timpul am incetat sa am astfel de probleme. marele dezavantaj al SM e faptul ca orice drum mai mare de 100km devine chin. vibreaza si saua e practic ca o scandura. eu aveam in gand sa imi iau un Sm dar am renuntat in favoarea unu maxiscooter, mai ieftin de achizitionat si de intretinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 dragi copii nenea Fotok maine dimineata porneste din RESITA (nu ma intrebati ce caut acolo ), spre .....daca dati un telefon la 0747555971 si imi dati idei... le accept cu placere oriunde Bafta si sa ne vedem sanatosi. ps: serios vorbesc. nu stiu unde sa ma dau cu mobra. apropo, cineva e din resita? trebuie sa imi schimb cauciucul si sambata nu stiu pe unde. eventual sa il centrez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 dragi copii nenea Fotok maine dimineata porneste din RESITA (nu ma intrebati ce caut acolo ), spre .....daca dati un telefon la 0747555971 si imi dati idei... le accept cu placere oriunde Bafta si sa ne vedem sanatosi. ps: serios vorbesc. nu stiu unde sa ma dau cu mobra. apropo, cineva e din resita? trebuie sa imi schimb cauciucul si sambata nu stiu pe unde. eventual sa il centrez. Hello, domnu Florian ! Daca tot esti pe acolo pe jos, de ce nu te duci catre cazanele Dunarii, Portile de fier, Baile Herculane ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Hai la Bucuresti! Cand vrei tu, esti asteptat cu drag la Bucuresti! Daca ai drum nu ma ocoli. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 buna idee cu portile de fier....dar am fost de vreo 3 ori nah in fine am pornit catre SIBIU, cum am iesit din Orastie m-am intalnit cu Rockeru si Maya, pe TDM-ul lor frumos ROSU APRINS, e destul de greu de confundat am vorbit cu ei vreo 1,5 ore supa care am plecat mai departe (am dormit la Fantanita Haiducului), a doua zi adica azi duminica, am plecat catre Cartisoara si de acolo la Agnita-Sighisoara. A inceput o ploaie mocaneasca de a trebuit neaparat sa ma echipez de ploaie. Superba zona intre Cartisoara si Shighisoara via Agnita. Am venit acasa in speranta sa imi rezolv o problema de "servici" luni...dupa care daca totul merge ok ma atasez excursiei lui Banditu ...si mergem roata roata prin tara. ps: am strans 1 mm lantul care flutura rau de tot si acum e ca si o coarda de arc. deci trebuie sa il slabesc la loc. am facut verificarea in vreo 8 locuri deci ....e intins prea mult. Se cere schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Cavalere, vreun cablu de ambreiaj gasesc pe la tine? M-a lasat pe la Busteni, noroc cu cumnatul meu ca s-a priceput ce sa-i faca. Am vrut sa dau comanda pe Louis, dar dureaza cam 2 saptamani pana il trimit in tara. Sau poate stii vreun magazin de unde pot cumpara. Multumiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Kit universal au pe stoc la Kronau, MyMoto sau alte magazine de specialitate. Nu stiu cat de bine se preteaza la TDM, insa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Cavalere, vreun cablu de ambreiaj gasesc pe la tine? M-a lasat pe la Busteni, noroc cu cumnatul meu ca s-a priceput ce sa-i faca. Am vrut sa dau comanda pe Louis, dar dureaza cam 2 saptamani pana il trimit in tara. Sau poate stii vreun magazin de unde pot cumpara. Multumiri. Nu am cablu de ambreiaj. dar cred ca e foarte bun ala universal de la Kronau cum zice Switch. pana mea e o sarma de otel cu diferite adaptoare de prindere. eu zic ca merita sa-l incerci. parca vine cu 2 cabluri in pachet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Eu am kit universal pe BMW. De vreo 9 luni si cam 20k km, daca nu ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 (editat) Eu am cumparat de la Louis cu 15 EUR si il duc cu mine peste tot, ce e sigur, e sigur Ma refer la cablu complet, nu la kit Editat August 31, 2010 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Eu am cumparat de la Louis cu 15 EUR si il duc cu mine peste tot, ce e sigur, e sigur Ma refer la cablu complet, nu la kit Kit = cablu + pridneri diverse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Eu am cumparat de la Louis cu 15 EUR si il duc cu mine peste tot, ce e sigur, e sigur Ma refer la cablu complet, nu la kit ce e naspa la asta ca tre sa demontezi toata mobra ca sa il pui la loc. asa kit-ul tragi doar cablu prin camasa veche si aia, e, schimbi tot ansamblul cand ajungi acasa cu un cablu complet nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Multumesc de informatii. Trec maine pe la Kronau sa cumpar kit-ul. Korben, pe ala de la Louis am vrut sa-l cumpar, dar dureaza cam 14 zile pana il aduc si eu am nevoie mult mai repede. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Multumesc de informatii. Trec maine pe la Kronau sa cumpar kit-ul. Korben, pe ala de la Louis am vrut sa-l cumpar, dar dureaza cam 14 zile pana il aduc si eu am nevoie mult mai repede. Bafta si asfalt uscat! Eu zic sa faci ca mine O fi el bun kitul, dar un cablu complet facut in fabrica e "al lui" Il cumperi si il ai acolo, pentru zile negre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 pentru schimbarea lantului de distributie trebuie dat jos motorul? cat e de complicat de schimbat? ( nu ca m-as baga eu dar sa stiu daca ma mint cei de la service sau nu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 pentru schimbarea lantului de distributie trebuie dat jos motorul? cat e de complicat de schimbat? ( nu ca m-as baga eu dar sa stiu daca ma mint cei de la service sau nu ) da se da jos motorul, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Pentru prinderea carenelor de unde ati cumparat suruburi si piulite cu clipsuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.