Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Vizitator CristiBoroi

Daca ma iei cu karma, o scot si o mut in topcase sau o arunc si imi pun panouri solare.

Mesaj completat

...pe ea pe baterie, nu karma.

Mesaj completat

De pe carpe-tdm.net:

This story reminds me my visit to the Great Pyramid in Egypt : The sarcophagus is too big to go thru the passageways. Actualy the pyramid itself was build around the sarcophagus

Seems the descendants of the workers are now working at Yamaha.

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Seems the descendants of the workers are now working at Yamaha.[/i]

Adevar graieste ghiaurul

Pentru cezariana bateriei, la 3VD se scoate obligatoriu rezervorul

La 4TX au modificat schimbarea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca la 4TX nu mai e nevoie sa dai rezervorul jos ;) ? pai e un mare pas inainte, nu :D !?

 

indivizii au o oarecare logica; pina la urma, la baterie nu prea umbli si daca o faci, macar sa te doara iar daca o face mesterul, sa stii pe ce dai banii :laugh: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, au incercat ei ceva, dar nu prea le-a iesit. Ideea ar fi fost valabila, dar proiectul parca a fost facut de o femeie. Bateria sta in spatele amortizorului intr-o cutie agatzata in doua suruburi si sprijinita pe partea dreapta pe o tabla sudata pe cadru. Accesul la suruburi e dificil, sint bagate foarte adanc, si rahatul ala de tabla de sprijin e exact in drum, astfel incat bateria are strict spatiul necesar ca sa intre prin miscari complicate -- trebuie batzaita si inclinata in toate directiile posibile pina e strecurata dupa amortizor. Se puteau gasi solutii simple fara costuri suplimentare, era suficient sa fie tabla aia pusa mai jos cu 2cm sau mutata pe partea stanga, dar asta e.

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

La 4TX nu este nevoie sa dai rezervorul jos ca sa scoti bateria. DAR, ca sa o mermelesti pe langa amortizor este ca in bancul ala cu mecanicul si ginecologul, cu scosul bujiilor prin teava de esapament. Problema nu este bateria in sine ci cutia in care sta.

La carte zice ca macar la 6 luni trebuie sa verifici bateria, sa completezi cu apa eventual.

Asta inseamna pentru mine un weekend/an dedicat acestei operatii gineco.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

guys, cum e cu tdm-ul in oras aglomerat (bucuresti)?

cat e de manevrabil? mi se pare dita' barcuta si imi imaginez c-o sa fie destul de greu de schimbat benzile la semafor (zig-zag de pe loc).

 

momentan ma strecor destul de ok cu un divi de 600, insa vreau sa-l schimb.

 

oscilez intre tdm 900 si drz 400 supermoto. stiu ca n-au nici o legatura una cu alta. :laugh:

tdm-ul ma atrage f mult pt touring, fiabilitate, consum mic, etc. problema e ca nu cred c-o sa apuc sa fac prea mult touring in urmatorii 2 ani..

drz-ul e super pt oras si soft enduro, insa nema touring decent.

 

sorry pt bucata de offtopic, nu m-astept sa comparati modelele de mai sus, insa vroiam sa va faceti o imagine mai clara si sa-mi ziceti cum e cu tdm-ul in bucuresti. ;)

 

 

clar un super moto bate TDM-ul in oras, dar TDM are cateva avantaje pe care le are si SM.

 

este inalt si poti oberva bine traficul din saua lui. poti calari borduri si nu ai probleme cu gropile.

 

dezavantajele ar fi: consumul intr 6-8 in functie decat de mult te mananca mana dreapta, si crede-ma ca te ispiteste deseori :D

 

greutatea nu constituie un mare dejavantaj, odata pus in miscare e bicicleta. eu de exemplu am 170 cm (cu picioare scurte si groase) si cu timpul am incetat sa am astfel de probleme.

 

marele dezavantaj al SM e faptul ca orice drum mai mare de 100km devine chin. vibreaza si saua e practic ca o scandura.

 

eu aveam in gand sa imi iau un Sm dar am renuntat in favoarea unu maxiscooter, mai ieftin de achizitionat si de intretinut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragi copii nenea Fotok maine dimineata porneste din RESITA (nu ma intrebati ce caut acolo :D), spre .....daca dati un telefon la 0747555971 si imi dati idei... le accept cu placere :laugh: oriunde ;)

 

Bafta si sa ne vedem sanatosi.

 

ps: serios vorbesc. nu stiu unde sa ma dau cu mobra. apropo, cineva e din resita? trebuie sa imi schimb cauciucul si sambata nu stiu pe unde. eventual sa il centrez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragi copii nenea Fotok maine dimineata porneste din RESITA (nu ma intrebati ce caut acolo :lol:), spre .....daca dati un telefon la 0747555971 si imi dati idei... le accept cu placere ;) oriunde :D

 

Bafta si sa ne vedem sanatosi.

 

ps: serios vorbesc. nu stiu unde sa ma dau cu mobra. apropo, cineva e din resita? trebuie sa imi schimb cauciucul si sambata nu stiu pe unde. eventual sa il centrez.

 

 

Hello, domnu Florian ! Daca tot esti pe acolo pe jos, de ce nu te duci catre cazanele Dunarii, Portile de fier, Baile Herculane ? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna idee cu portile de fier....dar am fost de vreo 3 ori :P nah in fine :P am pornit catre SIBIU, cum am iesit din Orastie m-am intalnit cu Rockeru si Maya, pe TDM-ul lor frumos ROSU APRINS, e destul de greu de confundat :P am vorbit cu ei vreo 1,5 ore supa care am plecat mai departe (am dormit la Fantanita Haiducului), a doua zi adica azi duminica, am plecat catre Cartisoara si de acolo la Agnita-Sighisoara. A inceput o ploaie mocaneasca de a trebuit neaparat sa ma echipez de ploaie. Superba zona intre Cartisoara si Shighisoara via Agnita. Am venit acasa in speranta sa imi rezolv o problema de "servici" luni...dupa care daca totul merge ok ma atasez excursiei lui Banditu :) ...si mergem roata roata prin tara.

 

ps: am strans 1 mm lantul care flutura rau de tot si acum e ca si o coarda de arc. deci trebuie sa il slabesc la loc. am facut verificarea in vreo 8 locuri deci ....e intins prea mult. Se cere schimbat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere, vreun cablu de ambreiaj gasesc pe la tine? M-a lasat pe la Busteni, noroc cu cumnatul meu ca s-a priceput ce sa-i faca. Am vrut sa dau comanda pe Louis, dar dureaza cam 2 saptamani pana il trimit in tara. Sau poate stii vreun magazin de unde pot cumpara. Multumiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere, vreun cablu de ambreiaj gasesc pe la tine? M-a lasat pe la Busteni, noroc cu cumnatul meu ca s-a priceput ce sa-i faca. Am vrut sa dau comanda pe Louis, dar dureaza cam 2 saptamani pana il trimit in tara. Sau poate stii vreun magazin de unde pot cumpara. Multumiri.

 

Nu am cablu de ambreiaj. dar cred ca e foarte bun ala universal de la Kronau cum zice Switch. pana mea e o sarma de otel cu diferite adaptoare de prindere. eu zic ca merita sa-l incerci. parca vine cu 2 cabluri in pachet...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cumparat de la Louis cu 15 EUR si il duc cu mine peste tot, ce e sigur, e sigur :P

 

Ma refer la cablu complet, nu la kit

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cumparat de la Louis cu 15 EUR si il duc cu mine peste tot, ce e sigur, e sigur :P

 

Ma refer la cablu complet, nu la kit

 

ce e naspa la asta ca tre sa demontezi toata mobra ca sa il pui la loc. asa kit-ul tragi doar cablu prin camasa veche si aia, e, schimbi tot ansamblul cand ajungi acasa cu un cablu complet nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de informatii. Trec maine pe la Kronau sa cumpar kit-ul. Korben, pe ala de la Louis am vrut sa-l cumpar, dar dureaza cam 14 zile pana il aduc si eu am nevoie mult mai repede. Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de informatii. Trec maine pe la Kronau sa cumpar kit-ul. Korben, pe ala de la Louis am vrut sa-l cumpar, dar dureaza cam 14 zile pana il aduc si eu am nevoie mult mai repede. Bafta si asfalt uscat!

Eu zic sa faci ca mine

O fi el bun kitul, dar un cablu complet facut in fabrica e "al lui"

Il cumperi si il ai acolo, pentru zile negre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru schimbarea lantului de distributie trebuie dat jos motorul? cat e de complicat de schimbat? ( nu ca m-as baga eu dar sa stiu daca ma mint cei de la service sau nu :P )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru schimbarea lantului de distributie trebuie dat jos motorul? cat e de complicat de schimbat? ( nu ca m-as baga eu dar sa stiu daca ma mint cei de la service sau nu :P )

 

 

da se da jos motorul, bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...