Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator CristiBoroi
Da' nu ne zici si noua ce are furca 4TX-ului tau?

 

Dupa cum se poate vedea din poze, suspensia din dreapta e ruginita cam tare in partea de sus la prinderea de la jug, iar tubul si jamba nu intra perfect unul in altul ramanand un spatiu destul de mare intre ele, spre jumatatea din spate.

Suspensia din partea stanga e lovita iar zgarietura poate sa afecteze simeringul. Deocamdata nu vad sa iasa pe undeva ulei din suspensii dar nici nu am verificat daca mai exista sau in ce stare e. Suruburile mici din capete de unde se fac reglajele alea hidraulice se invart in gol.

Sa mai adaug ca daca tin ghidonul drept, roata e fugita spre stanga. Si nu e ghidonul de vina pentru ca daca merg fara maini, mobra trage stanga imediat.

Ce ziceti? Cred ca am suficiente motive sa schimb furca fata.

post-33982-1301397461_thumb.jpg

post-33982-1301397466_thumb.jpg

post-33982-1301397569_thumb.jpg

post-33982-1301397575_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ziceti? Cred ca am suficiente motive sa schimb furca fata.

Daca ai si banii nu te mai poate opri nimeni :)

La ce ovalizare are amortizorul ala din dreapta, eu am o vaga banuiala cu are foarte putin ulei sau de loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum se poate vedea din poze, suspensia din dreapta e ruginita cam tare in partea de sus la prinderea de la jug, iar tubul si jamba nu intra perfect unul in altul ramanand un spatiu destul de mare intre ele, spre jumatatea din spate.

Suspensia din partea stanga e lovita iar zgarietura poate sa afecteze simeringul. Deocamdata nu vad sa iasa pe undeva ulei din suspensii dar nici nu am verificat daca mai exista sau in ce stare e. Suruburile mici din capete de unde se fac reglajele alea hidraulice se invart in gol.

Sa mai adaug ca daca tin ghidonul drept, roata e fugita spre stanga. Si nu e ghidonul de vina pentru ca daca merg fara maini, mobra trage stanga imediat.

Ce ziceti? Cred ca am suficiente motive sa schimb furca fata.

 

 

rugina aia de sus nu te afecteaza ca nu ajunge suspensia pana acolo decat daca dai tare intr-o groapa sau bordura :baldy:

 

am o vaga banuiala ca trebuie demontata toata suspensia ta si verificata. eventual cu mocrofisele langa tine ca sa vezi ce ai si ce nu, poate iti lipseste ceva.

 

factul ca trage stramb e posibil ca si furca sa nu fie aliniata perfect in juguri. verifica si asta :)

 

posibil ca una dintre jambe sa necesite o indreptare sau inlocuire. daca e asa, cu partea de indreptare iti pot sa ma interesez si sa iti dau o recomandare buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi
am o vaga banuiala ca trebuie demontata toata suspensia ta si verificata. eventual cu mocrofisele langa tine ca sa vezi ce ai si ce nu, poate iti lipseste ceva.

Problema e ca eu nu am timp si scule sa ma apuc de desfacut toata treaba. Pe de alta parte am fost la trei service-uri sa imi spuna si mie ce si cum cu furca. Si la Yamaha am fost pe soseaua de centura.

Am constatat ca oamenii nu prea vor sa se bage la asa ceva. Pentru ca probabil e mult de munca si lenea mare. E mai usor sa schimbi niste placute, un kit de lant, un ulei si sa iei 2-3 mil. manopera decat sa desfaci bucatele o furca, sa o analizezi si sa o pui la loc eventual reparata si sa ceri cam tot atatia bani.

E o atitudine generala a mecanicului roman indiferent ca repara moto sau auto. Daca e ceva ce necesita multa munca, nici pe bani nu-ti face treaba. Iti baga texte gen "mai bine las-o asa ca nu are nimic, de ce sa umbli?", "dar te deranjeaza asa de tare?" sau "nu e o problema asa mare, majoritatea au problema asta". Prefera sa nu munceasca deloc si sa nu castige nici un ban. La ultimul service (nu-i mai dau numele) baiatul ala mi-a zis ca amortizoarele sunt drepte, ca le-a verificat si ca problema cu roata stramba ar fi din juguri. Desi era clar ca e din jamba dreapta si era la fel de clar ca nici nu umblase la furca. Mi-a fost jena de jena lui sa-i spun ca nu a reusit sa ma minta. Altfel, figuri maxime. Deja mi-e sila sa ma mai duc pe la mecanicii lui peste prajit care dupa ce ca nu stiu meserie, mai sunt si aroganti si te iau si la misto. Culmea, pe banii tai. Dupa care stau si se vaita ca "piata merge prost".

Whateva', din fiare am dat-o-n diverse. Cert e ca saptamana viitoare schimb toata furca+jugurile si termin cu problema asta. Va povestesc pe urma ce-a rezultat. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

MI-am montat un crashbar de la Givi pe al meu TDM si mi-a ramas un bugspoiler de care nu mai am nevoie asa ca il pun la vanzare. Este complet cu tot cu sistemul de prindere.

post-14680-1301404958_thumb.jpg

post-14680-1301405039_thumb.jpg

post-14680-1301405078_thumb.jpg

post-14680-1301405132_thumb.jpg

post-14680-1301405186_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bubba, s-o stapanesti sanatos! Acum ceva vreme era cat pe ce sa cumpar de la Iulia, motorul pe care tocmai l-ai luat. Dar...n-a fost sa fie. Oricum, arata foarte bine TDM-ul tau. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca eu nu am timp si scule sa ma apuc de desfacut toata treaba. Pe de alta parte am fost la trei service-uri sa imi spuna si mie ce si cum cu furca. Si la Yamaha am fost pe soseaua de centura.

Am constatat ca oamenii nu prea vor sa se bage la asa ceva. Pentru ca probabil e mult de munca si lenea mare. E mai usor sa schimbi niste placute, un kit de lant, un ulei si sa iei 2-3 mil. manopera decat sa desfaci bucatele o furca, sa o analizezi si sa o pui la loc eventual reparata si sa ceri cam tot atatia bani.

E o atitudine generala a mecanicului roman indiferent ca repara moto sau auto. Daca e ceva ce necesita multa munca, nici pe bani nu-ti face treaba. Iti baga texte gen "mai bine las-o asa ca nu are nimic, de ce sa umbli?", "dar te deranjeaza asa de tare?" sau "nu e o problema asa mare, majoritatea au problema asta". Prefera sa nu munceasca deloc si sa nu castige nici un ban. La ultimul service (nu-i mai dau numele) baiatul ala mi-a zis ca amortizoarele sunt drepte, ca le-a verificat si ca problema cu roata stramba ar fi din juguri. Desi era clar ca e din jamba dreapta si era la fel de clar ca nici nu umblase la furca. Mi-a fost jena de jena lui sa-i spun ca nu a reusit sa ma minta. Altfel, figuri maxime. Deja mi-e sila sa ma mai duc pe la mecanicii lui peste prajit care dupa ce ca nu stiu meserie, mai sunt si aroganti si te iau si la misto. Culmea, pe banii tai. Dupa care stau si se vaita ca "piata merge prost".

Whateva', din fiare am dat-o-n diverse. Cert e ca saptamana viitoare schimb toata furca+jugurile si termin cu problema asta. Va povestesc pe urma ce-a rezultat. :)

 

 

Poti incerca la Fabio. El tot repara la furci si juguri. Daca vrei numarul de telefon, sa-mi spui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bubba, s-o stapanesti sanatos! Acum ceva vreme era cat pe ce sa cumpar de la Iulia, motorul pe care tocmai l-ai luat. Dar...n-a fost sa fie. Oricum, arata foarte bine TDM-ul tau. Bafta!

multumesc. ma mir ca nu la luat nimeni, a stat mult la vanzare,si motorul merge brici, foarte ingrijit, si fostul proprietar este un om deosebit(mersi dani). numai bine

multumesc tuturor de urari si numai bine.

Editat de bubba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

MI-am montat un crashbar de la Givi pe al meu TDM si mi-a ramas un bugspoiler de care nu mai am nevoie asa ca il pun la vanzare. Este complet cu tot cu sistemul de prindere.

 

 

- oare merge montat si pe 3vd?si ce pret are?si eu am crashbar si mai am si scut de protectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca eu nu am timp si scule sa ma apuc de desfacut toata treaba. Pe de alta parte am fost la trei service-uri sa imi spuna si mie ce si cum cu furca. Si la Yamaha am fost pe soseaua de centura.

Am constatat ca oamenii nu prea vor sa se bage la asa ceva. Pentru ca probabil e mult de munca si lenea mare. E mai usor sa schimbi niste placute, un kit de lant, un ulei si sa iei 2-3 mil. manopera decat sa desfaci bucatele o furca, sa o analizezi si sa o pui la loc eventual reparata si sa ceri cam tot atatia bani.

E o atitudine generala a mecanicului roman indiferent ca repara moto sau auto. Daca e ceva ce necesita multa munca, nici pe bani nu-ti face treaba. Iti baga texte gen "mai bine las-o asa ca nu are nimic, de ce sa umbli?", "dar te deranjeaza asa de tare?" sau "nu e o problema asa mare, majoritatea au problema asta". Prefera sa nu munceasca deloc si sa nu castige nici un ban. La ultimul service (nu-i mai dau numele) baiatul ala mi-a zis ca amortizoarele sunt drepte, ca le-a verificat si ca problema cu roata stramba ar fi din juguri. Desi era clar ca e din jamba dreapta si era la fel de clar ca nici nu umblase la furca. Mi-a fost jena de jena lui sa-i spun ca nu a reusit sa ma minta. Altfel, figuri maxime. Deja mi-e sila sa ma mai duc pe la mecanicii lui peste prajit care dupa ce ca nu stiu meserie, mai sunt si aroganti si te iau si la misto. Culmea, pe banii tai. Dupa care stau si se vaita ca "piata merge prost".

Whateva', din fiare am dat-o-n diverse. Cert e ca saptamana viitoare schimb toata furca+jugurile si termin cu problema asta. Va povestesc pe urma ce-a rezultat. :)

 

 

Sau uite aici o "oferta"...Nu stiu nimic despre ofertant, deci tre' sa te descurci.

 

GEORGE

 

dr.fritzz@yahoo.com.

 

Telefon : 0720002134

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este cineva interesat de o excursie in Bosnia&Hertegovina la rafting? :)

/index.php?showtopic=645605

 

 

Salutare.

MI-am montat un crashbar de la Givi pe al meu TDM si mi-a ramas un bugspoiler de care nu mai am nevoie asa ca il pun la vanzare. Este complet cu tot cu sistemul de prindere.

Pentru 900? Ce pret?

Doar intreb. Momentan sunt pe zero. :baldy:

Editat de Marius '95
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi
Sau uite aici o "oferta"...Nu stiu nimic despre ofertant, deci tre' sa te descurci.

Leaveyou, multumesc mult pentru sprijin si info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni, se pare ca blestemul transalp-ului ma urmareste si aici: a cedat melcul de kilometraj. de data asta insa din cazue obiective. respectiv fostul proprietar probabil a bricolat ceva la flansa aia care antreneaza melcul (flansa care are 2 stifturi de plastic) in sensul ca a inlocuit cele 2 stifturi cu 2 sincere holzsuruburi taiate... infiletate in plastic :D bineinteles, piesa aia a cedat, iar onor yamaha romania are un pret remarcabil pentru acest reper :baldy:

intrebarea mea este: aveti idee daca acest melc este comun mai multor versiuni de tdm 850? ca inteleg ca exista domnul Noro care desface mobra... sau daca aveti alte solutii, v-as fi tare recunoscator (in sensul asta :) )

Editat de allvlad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- cand am fost in UK am vazut la motoarele lor ceva de genu mansoane cu manusi sau protecti gen lopatica de curatat iarna geamu la masina cu manuse inclusa, daca stiti la ce ma refer, nu arata bine sincer sau cel putin mie nu imi plac dar sunt sigur ca sunt foarte utile ... si mai mult ca sigur ca sunt de la Oxford.

 

salut, daca va intereseaza am eu de anzare o pereche de mansoane de protectie la frig, noi-noutze.

Mesaj completat

Salutare.

MI-am montat un crashbar de la Givi pe al meu TDM si mi-a ramas un bugspoiler de care nu mai am nevoie asa ca il pun la vanzare. Este complet cu tot cu sistemul de prindere.

 

salut, ma intereseaza oferta ta , cum am putea face sa vad bugspoilerul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca as zice ca doar TDM900 are telescoape de 43 mm :)

 

41- 3VD

43- 4TX masurat cu sublerul.

Am schimbat semeringurile si uleiul anul trecut pe fiecare telescop; 515ml la 4tx, (ceva de genul 385ml la 3vd).

Uleiul 10 HPX Motul, Semeringurile de la Louis, SAITO super OK, daca tinem cont si la cat timp se innoieste uleiul in telescoape...

sa mai spun ca toate uleiurile imbatranesc? Innoiti-va si lichidul de frana!

 

Va salut pe toti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari TDM-istilor!

Nu am mai facut un drum lung de ceva vreme si imi cam lipseste dar TDM-ul meu il folosesc zilnic sa merg la serviciu asa ca nu sta ca sa se strice

Numai bine!

Editat de cristian72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand putin timp la dispozitie azi am incercat sa-mi montez cricul central. Se pare insa ca din '99 a trebuit respectate noi norme de poluare sau pur si simplu Yamaha a montat scaritele o idee mai sus fata de modelele anterioare. Ideea e ca nu am loc sa montez cricul in configuratia data - ori renunt la cutia aia de pe evacuarea intermediara (cutie colectoare ?) ori mut prinderile scaritelor o idee mai jos. Prima treaba ar fi o varianta, dar pana la o evacuare after-market am alte planuri cu vaca. A doua idee e pur basm. In concluzie, pentru doritorii de cric central marca Dejavu (copyright) il vand pe al meu cu cat l-am luat - 170 de lei. Pentru cei din Bucuresti il si montam la atelier. Pentru cei din provincie se adauga costurile de curierat. Sigur merge fara probleme cu evacuarea pe 3VD (l-am scos si l-am pus pe motorul lui Cavaleru), dar la 4TX nu am umblat decat la cel al lui Jerlo, care avea evacuare after-market. Asadar, primul venit, primul servit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand putin timp la dispozitie azi am incercat sa-mi montez cricul central. Se pare insa ca din '99 a trebuit respectate noi norme de poluare sau pur si simplu Yamaha a montat scaritele o idee mai sus fata de modelele anterioare. Ideea e ca nu am loc sa montez cricul in configuratia data - ori renunt la cutia aia de pe evacuarea intermediara (cutie colectoare ?) ori mut prinderile scaritelor o idee mai jos. Prima treaba ar fi o varianta, dar pana la o evacuare after-market am alte planuri cu vaca. A doua idee e pur basm. In concluzie, pentru doritorii de cric central marca Dejavu (copyright) il vand pe al meu cu cat l-am luat - 170 de lei. Pentru cei din Bucuresti il si montam la atelier. Pentru cei din provincie se adauga costurile de curierat. Sigur merge fara probleme cu evacuarea pe 3VD (l-am scos si l-am pus pe motorul lui Cavaleru), dar la 4TX nu am umblat decat la cel al lui Jerlo, care avea evacuare after-market. Asadar, primul venit, primul servit.

 

 

Uite, io am luat tot de la Zoly cric central si mi s-a potrivit fara probleme. 4 TX-ul meu este fabricatie '98.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, daca va intereseaza am eu de anzare o pereche de mansoane de protectie la frig, noi-noutze.

 

 

poza marca si pret te rog :)

Mesaj completat

Avand putin timp la dispozitie azi am incercat sa-mi montez cricul central. Se pare insa ca din '99 a trebuit respectate noi norme de poluare sau pur si simplu Yamaha a montat scaritele o idee mai sus fata de modelele anterioare. Ideea e ca nu am loc sa montez cricul in configuratia data - ori renunt la cutia aia de pe evacuarea intermediara (cutie colectoare ?) ori mut prinderile scaritelor o idee mai jos. Prima treaba ar fi o varianta, dar pana la o evacuare after-market am alte planuri cu vaca. A doua idee e pur basm. In concluzie, pentru doritorii de cric central marca Dejavu (copyright) il vand pe al meu cu cat l-am luat - 170 de lei. Pentru cei din Bucuresti il si montam la atelier. Pentru cei din provincie se adauga costurile de curierat. Sigur merge fara probleme cu evacuarea pe 3VD (l-am scos si l-am pus pe motorul lui Cavaleru), dar la 4TX nu am umblat decat la cel al lui Jerlo, care avea evacuare after-market. Asadar, primul venit, primul servit.

 

 

ghinion frate ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare insa ca din '99 a trebuit respectate noi norme de poluare sau pur si simplu Yamaha a montat scaritele o idee mai sus fata de modelele anterioare. Ideea e ca nu am loc sa montez cricul in configuratia data - ori renunt la cutia aia de pe evacuarea intermediara (cutie colectoare ?) ori mut prinderile scaritelor o idee mai jos.

 

Posibil sa fie colectorul ala mai gros la '99+, carburile sint diferite si or fi lucrat putin la normele de poluare cum zici si tu. Nu cred ca e nici o diferenta in geometria mobrei, respectiv la scaritze.

 

Baga un ochi pe carpe, stiu ca erau unii care scosesera de tot cutia. 'collector box'.

 

http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?sho...l=collector+box si cu siguranta mai sint si altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratii mei TDM-isti. pe 8-10 aprilie este SMAEB-ul. Cu ocazia asta o sa ii am musafiri pe Alin (rockeru) si Maia. Asa ca sambata vom face o vizita la salon, iar pe seara sunteti invitati la mine acasa pentru o seara de socializat.

 

Va fi o mini-intrunire de TDM-isti, ma astept sa veniti in numar cat mai mare la mine acasa.

 

Data adunarii 9aprilie.

 

Se va discuta si pune la punct si intrunirea TDM-istilor de anul acesta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...