Cavaleru Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 stiu sigur de diferenta asta de 2mm intre 3vd si 4tx pt ca nu se potrivesc semeringurile de la unu la altu un pric de incredere in cunostintele mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 un pric de incredere in cunostintele mele Nu recunosc nici in fata marii adunari nationale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 furca completa are Noro, o iei de la el cu tot cu juguri si ai schimbat toata smecheria. daca vrei Mesaj completat Nu recunosc nici in fata marii adunari nationale dictatorule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Gixule, una la mana la multi ani - da' ti-am mai zis ! ... doi la mana, uite cum poti sa arunci dihania in viraje : Multzam (again ). Da , se apleaca bestial. Asfalt italian, mobra japoneza si cauciucuri...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 furca completa are Noro, o iei de la el cu tot cu juguri si ai schimbat toata smecheria. daca vrei Am vorbit cu Noro - cu care vorbisem si anul trecut dealtfel - si din fericire mai are furca. Trebuie sa vad acum daca prinderea jugurilor de cadru e ok, daca se potriveste prinderea etrierului, si cu aripa....vad eu ce fac. Sper sa se potriveasca si aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) Am vorbit cu Noro - cu care vorbisem si anul trecut dealtfel - si din fericire mai are furca. Trebuie sa vad acum daca prinderea jugurilor de cadru e ok, daca se potriveste prinderea etrierului, si cu aripa....vad eu ce fac. Sper sa se potriveasca si aia. Da' nu ne zici si noua ce are furca 4TX-ului tau? Aripa de la Noro e la mine, nu mi-o mai trebuie, asa ca poti sa faci un buy-back Va fi o aripa care a facut drumul Bucuresti-Arad-Bucuresti fara motocicleta ) Editat Martie 28, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Salut, stie cineva unde pot gasi un colier pentru evacuare sau cu ce il pot inlocui si care sa si reziste. Cel vechi are carnea destul de groasa si tot a pleznit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Multzam (again ). Da , se apleaca bestial. Asfalt italian, mobra japoneza si cauciucuri...? nemtesti ) Mesaj completat Am vorbit cu Noro - cu care vorbisem si anul trecut dealtfel - si din fericire mai are furca. Trebuie sa vad acum daca prinderea jugurilor de cadru e ok, daca se potriveste prinderea etrierului, si cu aripa....vad eu ce fac. Sper sa se potriveasca si aia. iti trebuie juguri de 3vd, in rest toate's la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 nemtesti ) Mesaj completat iti trebuie juguri de 3vd, in rest toate's la fel E ok mobra, pt categoria Fun Bike. Cat ulei consuma la mie, ca idee? Am auzit eu ceva de genu' 500-1000 ml la mia de km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 E ok mobra, pt categoria Fun Bike. Cat ulei consuma la mie, ca idee? Am auzit eu ceva de genu' 500-1000 ml la mia de km? Asta e consum de BWM Boxer al meu 3vd din 92 nu papa ulei nu-i place. la 4tx apare problema asta mai des. acum depinde si de grija care a avut-o cel dinainte la 900 nu e cazul pt ca are cilindrii din nicasil si asta reduce frictiunea si consumul de ulei e inexistent PS fun bike/ all around bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 my new baby .TDM 850 1991. IN SFARSIT un motor exceptional, am crezut ca e prea greu pt mine (sunt mai la inceput) dar din contra: ma descurc bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) Asta e consum de BWM Boxer al meu 3vd din 92 nu papa ulei nu-i place. la 4tx apare problema asta mai des. acum depinde si de grija care a avut-o cel dinainte la 900 nu e cazul pt ca are cilindrii din nicasil si asta reduce frictiunea si consumul de ulei e inexistent PS fun bike/ all around bike Parerea mea e ca niciun constructor de masini sau motociclete nu-si doreste realizarea unui motor cu consum de ulei. Uleiul circula intr-un sistem semi-inchis. Singurul loc prin care se poate consuma (daca nu exista scurgeri pe traseu) este pe cilindri, in timpul arderii amestecului carburant. Acest lucru devine posibil doar in cazul in care segmentii au o fanta prea mare sau nu-s bine pozitionati pe piston si, implicit, in clindru (segmenti aliniati). Si, ca sa fac o conexiune cu cele spuse de Cavaleru mai sus, as spune ca anumitele motociclete din gama 4TX care consuma ulei tre' sa aiba o problema de genul celei expuse de mine. De asemenea, se poate ca materialele alese de constructor sa nu fi fost proprii (cilindri sau segmenti prea moi) si sa apara o erodare prematura care duce la consum de ulei. Or mai fi si alte situatii posibile? Editat Martie 28, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 my new baby .TDM 850 1991. IN SFARSIT un motor exceptional, am crezut ca e prea greu pt mine (sunt mai la inceput) dar din contra: ma descurc bine. Ma bucur ca se mareste grupul posesoriulor de TDM. Io unu' sunt extrem de multumit de mobra mea. Desi nu-s un reprezentant elocvent al categoriei intrucat am doar 15 zile de cand am intrat in posesia mobrei, recomand cu inima deschisa aceasta motocicleta! @bubba : s-o stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea si s-o plimbi cu grija ca si ea va avea grija de tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 my new baby .TDM 850 1991. IN SFARSIT un motor exceptional, am crezut ca e prea greu pt mine (sunt mai la inceput) dar din contra: ma descurc bine. Sa o stapenesti sanatos si fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 asfalt uscat bubba, sa te bucuri de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Da' nu ne zici si noua ce are furca 4TX-ului tau? Dupa cum se poate vedea din poze, suspensia din dreapta e ruginita cam tare in partea de sus la prinderea de la jug, iar tubul si jamba nu intra perfect unul in altul ramanand un spatiu destul de mare intre ele, spre jumatatea din spate. Suspensia din partea stanga e lovita iar zgarietura poate sa afecteze simeringul. Deocamdata nu vad sa iasa pe undeva ulei din suspensii dar nici nu am verificat daca mai exista sau in ce stare e. Suruburile mici din capete de unde se fac reglajele alea hidraulice se invart in gol. Sa mai adaug ca daca tin ghidonul drept, roata e fugita spre stanga. Si nu e ghidonul de vina pentru ca daca merg fara maini, mobra trage stanga imediat. Ce ziceti? Cred ca am suficiente motive sa schimb furca fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Ce ziceti? Cred ca am suficiente motive sa schimb furca fata. Daca ai si banii nu te mai poate opri nimeni La ce ovalizare are amortizorul ala din dreapta, eu am o vaga banuiala cu are foarte putin ulei sau de loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Dupa cum se poate vedea din poze, suspensia din dreapta e ruginita cam tare in partea de sus la prinderea de la jug, iar tubul si jamba nu intra perfect unul in altul ramanand un spatiu destul de mare intre ele, spre jumatatea din spate.Suspensia din partea stanga e lovita iar zgarietura poate sa afecteze simeringul. Deocamdata nu vad sa iasa pe undeva ulei din suspensii dar nici nu am verificat daca mai exista sau in ce stare e. Suruburile mici din capete de unde se fac reglajele alea hidraulice se invart in gol. Sa mai adaug ca daca tin ghidonul drept, roata e fugita spre stanga. Si nu e ghidonul de vina pentru ca daca merg fara maini, mobra trage stanga imediat. Ce ziceti? Cred ca am suficiente motive sa schimb furca fata. rugina aia de sus nu te afecteaza ca nu ajunge suspensia pana acolo decat daca dai tare intr-o groapa sau bordura am o vaga banuiala ca trebuie demontata toata suspensia ta si verificata. eventual cu mocrofisele langa tine ca sa vezi ce ai si ce nu, poate iti lipseste ceva. factul ca trage stramb e posibil ca si furca sa nu fie aliniata perfect in juguri. verifica si asta posibil ca una dintre jambe sa necesite o indreptare sau inlocuire. daca e asa, cu partea de indreptare iti pot sa ma interesez si sa iti dau o recomandare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 am o vaga banuiala ca trebuie demontata toata suspensia ta si verificata. eventual cu mocrofisele langa tine ca sa vezi ce ai si ce nu, poate iti lipseste ceva. Problema e ca eu nu am timp si scule sa ma apuc de desfacut toata treaba. Pe de alta parte am fost la trei service-uri sa imi spuna si mie ce si cum cu furca. Si la Yamaha am fost pe soseaua de centura. Am constatat ca oamenii nu prea vor sa se bage la asa ceva. Pentru ca probabil e mult de munca si lenea mare. E mai usor sa schimbi niste placute, un kit de lant, un ulei si sa iei 2-3 mil. manopera decat sa desfaci bucatele o furca, sa o analizezi si sa o pui la loc eventual reparata si sa ceri cam tot atatia bani. E o atitudine generala a mecanicului roman indiferent ca repara moto sau auto. Daca e ceva ce necesita multa munca, nici pe bani nu-ti face treaba. Iti baga texte gen "mai bine las-o asa ca nu are nimic, de ce sa umbli?", "dar te deranjeaza asa de tare?" sau "nu e o problema asa mare, majoritatea au problema asta". Prefera sa nu munceasca deloc si sa nu castige nici un ban. La ultimul service (nu-i mai dau numele) baiatul ala mi-a zis ca amortizoarele sunt drepte, ca le-a verificat si ca problema cu roata stramba ar fi din juguri. Desi era clar ca e din jamba dreapta si era la fel de clar ca nici nu umblase la furca. Mi-a fost jena de jena lui sa-i spun ca nu a reusit sa ma minta. Altfel, figuri maxime. Deja mi-e sila sa ma mai duc pe la mecanicii lui peste prajit care dupa ce ca nu stiu meserie, mai sunt si aroganti si te iau si la misto. Culmea, pe banii tai. Dupa care stau si se vaita ca "piata merge prost". Whateva', din fiare am dat-o-n diverse. Cert e ca saptamana viitoare schimb toata furca+jugurile si termin cu problema asta. Va povestesc pe urma ce-a rezultat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Salutare. MI-am montat un crashbar de la Givi pe al meu TDM si mi-a ramas un bugspoiler de care nu mai am nevoie asa ca il pun la vanzare. Este complet cu tot cu sistemul de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Bubba, s-o stapanesti sanatos! Acum ceva vreme era cat pe ce sa cumpar de la Iulia, motorul pe care tocmai l-ai luat. Dar...n-a fost sa fie. Oricum, arata foarte bine TDM-ul tau. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Problema e ca eu nu am timp si scule sa ma apuc de desfacut toata treaba. Pe de alta parte am fost la trei service-uri sa imi spuna si mie ce si cum cu furca. Si la Yamaha am fost pe soseaua de centura. Am constatat ca oamenii nu prea vor sa se bage la asa ceva. Pentru ca probabil e mult de munca si lenea mare. E mai usor sa schimbi niste placute, un kit de lant, un ulei si sa iei 2-3 mil. manopera decat sa desfaci bucatele o furca, sa o analizezi si sa o pui la loc eventual reparata si sa ceri cam tot atatia bani. E o atitudine generala a mecanicului roman indiferent ca repara moto sau auto. Daca e ceva ce necesita multa munca, nici pe bani nu-ti face treaba. Iti baga texte gen "mai bine las-o asa ca nu are nimic, de ce sa umbli?", "dar te deranjeaza asa de tare?" sau "nu e o problema asa mare, majoritatea au problema asta". Prefera sa nu munceasca deloc si sa nu castige nici un ban. La ultimul service (nu-i mai dau numele) baiatul ala mi-a zis ca amortizoarele sunt drepte, ca le-a verificat si ca problema cu roata stramba ar fi din juguri. Desi era clar ca e din jamba dreapta si era la fel de clar ca nici nu umblase la furca. Mi-a fost jena de jena lui sa-i spun ca nu a reusit sa ma minta. Altfel, figuri maxime. Deja mi-e sila sa ma mai duc pe la mecanicii lui peste prajit care dupa ce ca nu stiu meserie, mai sunt si aroganti si te iau si la misto. Culmea, pe banii tai. Dupa care stau si se vaita ca "piata merge prost". Whateva', din fiare am dat-o-n diverse. Cert e ca saptamana viitoare schimb toata furca+jugurile si termin cu problema asta. Va povestesc pe urma ce-a rezultat. Poti incerca la Fabio. El tot repara la furci si juguri. Daca vrei numarul de telefon, sa-mi spui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 (editat) Bubba, s-o stapanesti sanatos! Acum ceva vreme era cat pe ce sa cumpar de la Iulia, motorul pe care tocmai l-ai luat. Dar...n-a fost sa fie. Oricum, arata foarte bine TDM-ul tau. Bafta! multumesc. ma mir ca nu la luat nimeni, a stat mult la vanzare,si motorul merge brici, foarte ingrijit, si fostul proprietar este un om deosebit(mersi dani). numai bine multumesc tuturor de urari si numai bine. Editat Martie 29, 2011 de bubba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Salutare.MI-am montat un crashbar de la Givi pe al meu TDM si mi-a ramas un bugspoiler de care nu mai am nevoie asa ca il pun la vanzare. Este complet cu tot cu sistemul de prindere. - oare merge montat si pe 3vd?si ce pret are?si eu am crashbar si mai am si scut de protectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.