LinX Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Baieti, mai bag si-o un spam pe-aci... poate ii suna un clopotzel cuiva /index.php?/topic/672860-vand-yamaha-tdm-900-abs-2006-complet-accesorizata/ 3999 de iepuroi, cu toate cele (mai putin topcase-ul, care il pastrez). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 nu se da cu lac peste autocolant, eu asa stiu. pt piese vorbeste cu Patric (Ottoman adica) ai numarul lui in semnatura mea la Ambulanta moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 Peste autocolant imitatie de carbon nu se da cu lac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Ia priviti ce-am gasit la Varna in Bulgaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 roata fata si furca sunt schimbate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Ia priviti ce-am gasit la Varna in Bulgaria Fain 4TX! Intr-adevar, pe fatza are furca si janta schimbate. Nu-mi dau seama daca roata e tot pe 18 sau pe 19. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 19 inch zic eu, caci are pe fata un k60 scout dupa profil si asta e doar de 19" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 pe fatza e K60 scout?!?!?! mie mi se pare K 60 simplu cum avem noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 zilele astea am reusit sa ies mai des cu motorul la treaba prin oras. foarte multa lume vine sa ma intrebe ce motor e asta si din ce an e, surprinsi ca nu au vazut modelul asta. o yeahhhhmaha!!!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 pe fatza e K60 scout?!?!?! mie mi se pare K 60 simplu cum avem noi. Subscriu. Pare K60 MS de 18. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oly_x Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Salutare TDM-isti tocmai ce m-am alaturat si eu grupului vostru si a-si vrea sa imi schimb uleiul filtrele si lichidul de racire , stiu ca la ulei trebuie desfacute doua suruburi pentru a putea goli tot uleiul din motor , rugamintea mea este daca puteti sa-mi spune-ti care ar fi cele doua ( m-am uitat in manual iar pe unul dintre ele l-am reperat dar celalant mai de jos nu) , niste poze exacte facute la motor ar fi ideale si cum pot goli toata instalatia de racire pt a putea shimba antigelul ( tot pozele ar fi ideale). Modelul meu este 850 4tx an fabricatie 2000 .Va multumesc si promit sa vin cu poze cat mai curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Cred ca l-ai reperat pe cel de langa filtrul de ulei. si cauti surubul nr.1 din figura 3. Il gasesti pe partea stanga. Nu ai cum sa-l ratezi. Iti da impresia ca este un surub cu cap de surubelnita in cruce infiletat in alt surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oly_x Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Multumesc mult 'gms245' da asa este cum ai spus tu prima data l-am vazut doar pe cel de langa filtrul de ulei ,raman dator cu o bere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
momoleinen Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 salut aproape sigur s-a mai discutat, dar revin si eu cu o intrebare: ce ulei folositi la TDM900 ? sunt putin confuz pt ca in carte apar urmatoarele: Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Interesant de mentionat ca temperatura respectiva e temperatura medie a aerului pe durata unei zile. In Romania nu trece de 30 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 salut aproape sigur s-a mai discutat, dar revin si eu cu o intrebare: ce ulei folositi la TDM900 ? sunt putin confuz pt ca in carte apar urmatoarele: Merci. lectura placuta: ulei tdm900 - forum TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitru Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Salutare la TDM-isti si nu numai, Baietii cu state vechi pe TDM ajutati-ma cu ceva sfaturi . Am un TDM din 96 caruia i-am schimbat motorul ( scapata fara ulei ... in nici 2000 de km de la schimb) cu unul din ' 97. toate bune si frumoase numai ca mecanicul nu i-a schimbat si carburatoarele lasandu-le pe cele vechi ptr ca i-a venit lui mai bine asa urmata de o explicatie pe care nu am inteles-o, cum ca cele noi ar avea ceva in plus si nu se mai potriveste ceva de la acceleratie Consecinta : dupa nici 150 de km se deregleaza si nu mai merge in 2000-3300 de ture nici sa te inchini la ea, scutura da in nas . La mecanic imi regleaza carburatoarele le curata platesc 220 ron si ... pe TDM ..daca poti . Dupa inca 200 de km se repeta figura cu mentiunea ca in cei 200 de km nu are putere ,trebuie sa retrogradez , scutura daca sunt in a 4 si am 80-90 km , lucruri pe care nu le facea , un chin sa mergi cu ea mail ales prin oras .. Am dus-o din nou si imi explica ca se va risca sa puna carburatorul cel nou cel vare a venit odata cu motorul schimbat . Motorul nou este mai tanar (97- 98 cred ) si se pare ca are ceva in plus , nu a stiut mecanicul sa imi explice pe o limba de inteles cat de cat ce are mai nou , de ce samd. Astept cu sfaturi solutii eventual sugestii ptr domnul mecanic .. Multam si asfalt uscat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Te rog intreaba si pe tdmromania.ro/forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oly_x Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Salutare TDM-isti dupa cum am promis cateva randuri mai sus am revenit cu cateva poze cu noua ''iubita'' , imi cer scuze pt calitate proasta dar sunt facute cu tel. ''iubita'' va primi in curand o cosmetizare complecta adica ii voi vopsi toate carenele ( asta in iarna) , retapitare saua , schimbare placute frana fata , schimbare conducta frana spate si anvelopa spate , inlocuit toate lichidele si filtrele astea sunt un '' must be " iar prin iarna dupa ce voi mai pune niste banuiti deoparte va veni si un cric central si un crash bar. Asfalt uscat. P.S: gms245 berea ramane valabla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Salutare la TDM-isti si nu numai, Baietii cu state vechi pe TDM ajutati-ma cu ceva sfaturi . Am un TDM din 96 caruia i-am schimbat motorul ( scapata fara ulei ... in nici 2000 de km de la schimb) cu unul din ' 97. toate bune si frumoase numai ca mecanicul nu i-a schimbat si carburatoarele lasandu-le pe cele vechi ptr ca i-a venit lui mai bine asa urmata de o explicatie pe care nu am inteles-o, cum ca cele noi ar avea ceva in plus si nu se mai potriveste ceva de la acceleratie Consecinta : dupa nici 150 de km se deregleaza si nu mai merge in 2000-3300 de ture nici sa te inchini la ea, scutura da in nas . La mecanic imi regleaza carburatoarele le curata platesc 220 ron si ... pe TDM ..daca poti . Dupa inca 200 de km se repeta figura cu mentiunea ca in cei 200 de km nu are putere ,trebuie sa retrogradez , scutura daca sunt in a 4 si am 80-90 km , lucruri pe care nu le facea , un chin sa mergi cu ea mail ales prin oras .. Am dus-o din nou si imi explica ca se va risca sa puna carburatorul cel nou cel vare a venit odata cu motorul schimbat . Motorul nou este mai tanar (97- 98 cred ) si se pare ca are ceva in plus , nu a stiut mecanicul sa imi explice pe o limba de inteles cat de cat ce are mai nou , de ce samd. Astept cu sfaturi solutii eventual sugestii ptr domnul mecanic .. Multam si asfalt uscat . nu stiu sa iti dau un sfat dar mi se pare mult 220 lei curatat si reglat de carburatoare ( mie mi-a luat 100 lei anul trecut la Cj ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Salutare la TDM-isti si nu numai, Baietii cu state vechi pe TDM ajutati-ma cu ceva sfaturi . Am un TDM din 96 caruia i-am schimbat motorul ( scapata fara ulei ... in nici 2000 de km de la schimb) cu unul din ' 97. toate bune si frumoase numai ca mecanicul nu i-a schimbat si carburatoarele lasandu-le pe cele vechi ptr ca i-a venit lui mai bine asa urmata de o explicatie pe care nu am inteles-o, cum ca cele noi ar avea ceva in plus si nu se mai potriveste ceva de la acceleratie Consecinta : dupa nici 150 de km se deregleaza si nu mai merge in 2000-3300 de ture nici sa te inchini la ea, scutura da in nas . La mecanic imi regleaza carburatoarele le curata platesc 220 ron si ... pe TDM ..daca poti . Dupa inca 200 de km se repeta figura cu mentiunea ca in cei 200 de km nu are putere ,trebuie sa retrogradez , scutura daca sunt in a 4 si am 80-90 km , lucruri pe care nu le facea , un chin sa mergi cu ea mail ales prin oras .. Am dus-o din nou si imi explica ca se va risca sa puna carburatorul cel nou cel vare a venit odata cu motorul schimbat . Motorul nou este mai tanar (97- 98 cred ) si se pare ca are ceva in plus , nu a stiut mecanicul sa imi explice pe o limba de inteles cat de cat ce are mai nou , de ce samd. Astept cu sfaturi solutii eventual sugestii ptr domnul mecanic .. Multam si asfalt uscat . La 4TX au schimbat carburatoarele din 1999, intre 1996 si 1998 sunt la fel. Nu stiu daca exista alte modificari in motor care sa fie afectate de carburatoare (axe cu came, supape) - dar nu cred. Oricum, daca s-a schimbat motorul, ar trebui sa monteze carburatoarele cu care a venit motorul cel nou. Actionarea acceleratiei este similara (daca nu identica) la ambele generatii (96-98 si 99-01). La motocicletele din generatia asta carburatoarele NU se deregleaza singure (nici la Uraluri nu se mai intampla asta, cred). Daca nu merge bine inseamna ca ceva nu e reglat corect de la inceput. Distributia e bine pusa la punct ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Cere-ti banii inapoi de la mecanic si aunta cine e sa stie lumea sa il evite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 P.S: gms245 berea ramane valabla Daca esti din zona ma bucur sa-ti fac paguba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitru Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 La 4TX au schimbat carburatoarele din 1999, intre 1996 si 1998 sunt la fel. Nu stiu daca exista alte modificari in motor care sa fie afectate de carburatoare (axe cu came, supape) - dar nu cred. Oricum, daca s-a schimbat motorul, ar trebui sa monteze carburatoarele cu care a venit motorul cel nou. Actionarea acceleratiei este similara (daca nu identica) la ambele generatii (96-98 si 99-01). La motocicletele din generatia asta carburatoarele NU se deregleaza singure (nici la Uraluri nu se mai intampla asta, cred). Daca nu merge bine inseamna ca ceva nu e reglat corect de la inceput. Distributia e bine pusa la punct ? http://ambulantamoto.blogspot.com Salutare , O iau in ordine : da, este cam mult dar manopera presupune aproape 2 ore !!??costa 70 ron pe ora si uite asa sa facut de 200 ron;daca mergea bine crezi ca mai comentam ceva ?! Sunt singurii din oras autorizati cu un service pus la punct, unde sa te duci ?! Eu nu ma pricep mai deloc ,chestii de baza doar ,( dar incet incet invat, sper sa ma tina bugetul) este si motivul ptr care nu am dus motocicleta decat la un singur om , acelasi service . Vizavi de distributie nu stiu ce sa zic dar simptomele parca prea te duc cu gandul la carburatie ...in orice caz ii voi spune si de asta mecanicului cand ma duc sa o iau .. peste jumatate de ora La prima iesire dupa montarea noului motor (cu carburatoarele vechi) abia a pornit si asta dupa ce a bubuit de s-a speriat juma de sat. Multam de sfaturi va tin la curent . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.